PDA

Επιστροφή στο Forum : Ανάρτηση


gant
25-09-09, 00:52
Παιδιά για όσους γνωρίζουν καλύτερα το θέμα, το 316 Ci facelift του 2003 που χω, φορά την σπορ ανάρτηση, όχι την Μpack όμως.
Αν έρθει η ώρα αντικατάστασης των αμορτισέρ, τι θα ήταν καλύτερο με τα μαμά ελατήρια, πάλι μαμίσια η bilstein;
Αν η επιλογή είναι bilstein, τότε ποιά ταιριάζουν καλύτερα τα Β6 η τα Β8;
Θέλω δε να σημειώσω πως μου αρέσει η σκληρότητα που έχει τώρα και δεν θέλω να την αυξήσω
:confused:

κυριακος
25-09-09, 11:18
Εγώ δεν το γνωρίζω καλά το θέμα,εξαρτάται πως το θεωρείς το <καλα> βέβαια και τι ακριβώς θέλεις να ακούσεις από τις απαντήσεις ,οπότε θα σου έλεγα οτι το θέμα το γνωρίζει καλα η BMW.
Πλήρωσε την εργοστασιακή.
Αφού θέλεις να διατήρησις την σκληρότητα που έχεις συνηθίσει και σε ικανοποιεί νομίζω ότι είναι αναντικατάστατη.
Το κόστος περίπου το ίδιο θα σου έρθει με τα καλά αμορτισέρ του εμπορίου.
Αν θες καλλίτερο κράτημα θα το βρεις στα Bilstain Β6 και χωρίς ελατήρια και Β8 με αναγκαστική αλλαγή ελατηρίων.
Δες τι χρώμα είναι οι μπουκάλες των αμορτισέρ που έχεις τώρα,αν μπορείς βρες και τα partnumber όπου από εκεί θα καταλάβεις αν τα αμορτισέρ σου είναι μόνης ενέργειας(λαδιού) η διπλής ενέργειας(αέρος-λαδιού).
Αν είσαι στην πρώτη περίπτωση(που δεν νομιζω) τότε τα εργοστασιακά είναι μονόδρομος για να διατηρήσεις την σκληρότητα που λες πιο πάνω.Δεν μπορείς δηλαδή να τα βρεις στο εμπόριο.
Αν είσαι στην δεύτερη περίπτωση τότε υπάρχουν αντίστοιχοι κωδικοί να τα πάρεις από το εμπόριο σε καλύτερη τιμή.

ΥΓ Έχεις κάνει μια αρχή να ρωτήσεις ποσό κανουν τα γνησια?

zaharias
25-09-09, 11:31
Να πω και γω την γνωμη μου..

Εγω οταν αγορασα το αμαξι μου (318ci valvetronic) φορουσε M pack αναρτηση.. Μ'αρεσε η σκληροτητα του.. Μετα απο περιπου 2,5 χρονια στα χερια μου και 60000χλμ στο κοντερ ηθελε αμορτισερ.. (μου το ειπαν και στο ΚΤΕΟ αλλα και ο μηχανικος μου απο πριν). Και επειδη ηθελα να το χαμηλωσω και λιγο ακομη εβαλα schnitzer ελατηρια με sachs αμορτισερ και γιαυτο το αμαξι εχει παραμεινει ανετο και δεν κοπαναει..

Γιαυτο σου προτεινω ή να παρεις M pack αμορτισερ (τα οποια δεν ξερω ποσο κοστολογουνται) ή να παρεις sachs τα απλα (μαυρα ή super touring, τα δευτερα εβαλα εγω, μου ειπαν οτι ειναι ακριβως τα ιδια με 250 ευρω, χωρις τοποθετηση). Αν μπεις στο site της sachs θα δεις οτι προτεινει τα "οικονομικα" (μαυρα ή super touring) για αυτοκινητα με M pack αναρτηση..

Για bilstein ξερω μελος απο εδω που τα εβαλε και λεει οτι ειναι πιο σκληρα απο τα "μαμα" M pack..

κυριακος
25-09-09, 12:39
Tα shacs είναι όντος μεγάλης εμπιστοσύνης αμορτισέρ και <Ανθρωπινά> στην οδήγηση τους
Πολύ το μετάνιωσα που δεν τα έβαλα σε άλλο αμάξι βέβαια.
Τιμή 250ε για τα super touring της zachs μου ακούγετε πολύ καλή.Έμενα μου είχαν πει κάνα 350αρι για τα stantar στο e36
Αυτά τα Ε46 μου φαίνεται έχουν χαμηλότερες τιμές σε πολλά ανταλλακτικά τους από τα Ε36

Αντών///is
25-09-09, 13:40
Αυτά τα Ε46 μου φαίνεται έχουν χαμηλότερες τιμές σε πολλά ανταλλακτικά τους από τα Ε36
Ισχύει αυτό σε πολλές περιπτώσεις, δυστυχώς... Έχει βέβαια και λογική εξήγηση.

Που να δεις και κάποια πακέτα προσφορών σε αναλώσιμα αλλά και αξεσσουάρ για Ε46 (μάλλον για να μειωθούν τα αποθέματα), που γινόντουσαν μέχρι και πριν ένα χρόνο (ίσως και να συνεχίζονται σποραδικά)... Μιλάμε πως ερχόντουσαν από -30 έως -50% σε σχέση με τα αντίστοιχα για Ε36.

κυριακος
25-09-09, 14:03
Έτσι είναι Αντώνη, είμαστε οι αδικημένοι.
Που να δεις διάφορες σε κάτι ανταλλακτικά στην κουκούλα του Ε46 σε σχέση με του Ε36.
Ανεμουραυστης -Εγκέφαλος flting top-Hardtop-Rollover bar-Ιμάντες-Ακόμα και το πανι είναι πιο φτηνό στο Ε46 παρόλο που είναι μεγαλύτερο.