PDA

Επιστροφή στο Forum : ΑΝΤΙΣΤΡΕΠΤΙΚΗ Ε-46 Μ3


giannis_E-46
28-09-09, 14:41
Θα θελα να ακουσω την γνωμη οσων γνωριζουν η εχουν κανει κατι παρομοιο στα αυτοκινητα τους. επειδη καποιοι θα βρεθουν να πουν πως εχει ηδη ξανασυζητηθει το θεμα τους απανταω εκ των προτερων πως δεν εβγαλα ακρη σε σχετικες αναζητησεις. σημερα επικοινωνησα με τον κορφιατη καθως και με τον σπανο για τοποθετηση αντιστρεπτικης. ο μεν πρωτος μου ανεφερε πως μπενει αντιστρεπτικη απο m3 σε 316 απλα αυτος δεν αναλαμβανει τοποθετηση για ευνοητους λογους και ο σπανος απαντησε οτι σε καμια περιπτωση δεν μπενει αντιστρεπτικη λογω διαφορετικης γεφυρας και θα πρεπει να βαλω την αντιστοιχη για το αυτοκινητο μου κατι που δεν επιθυμω γιατι και πιο λεπτη ειναι και η διαφορα χρηματων αμελητεα. υπαρχει καποιος που εχει τοποθετησει στο αυτοκινητο του αντιστρεπτικες μπρος πισω απο m3 και αν ναι τι μετατροπες εχουν γινει αν δεν κουμπωνουν στις εργοστασιακες βασεις?

///M_Spartan
28-09-09, 15:05
Θα θελα να ακουσω την γνωμη οσων γνωριζουν η εχουν κανει κατι παρομοιο στα αυτοκινητα τους. επειδη καποιοι θα βρεθουν να πουν πως εχει ηδη ξανασυζητηθει το θεμα τους απανταω εκ των προτερων πως δεν εβγαλα ακρη σε σχετικες αναζητησεις. σημερα επικοινωνησα με τον κορφιατη καθως και με τον σπανο για τοποθετηση αντιστρεπτικης. ο μεν πρωτος μου ανεφερε πως μπενει αντιστρεπτικη απο m3 σε 316 απλα αυτος δεν αναλαμβανει τοποθετηση για ευνοητους λογους και ο σπανος απαντησε οτι σε καμια περιπτωση δεν μπενει αντιστρεπτικη λογω διαφορετικης γεφυρας και θα πρεπει να βαλω την αντιστοιχη για το αυτοκινητο μου κατι που δεν επιθυμω γιατι και πιο λεπτη ειναι και η διαφορα χρηματων αμελητεα. υπαρχει καποιος που εχει τοποθετησει στο αυτοκινητο του αντιστρεπτικες μπρος πισω απο m3 και αν ναι τι μετατροπες εχουν γινει αν δεν κουμπωνουν στις εργοστασιακες βασεις?

Για ποιο λογο θελεις να βαλεις αντιστρεπτικη?

giannis_E-46
28-09-09, 15:08
Για ποιο λογο θελεις να βαλεις αντιστρεπτικη?

πατριδα δεν εχει καθολου πισω με αποτελεσμα να περνει κλισεις οταν μπενεις στις στροφες με πολλα χιλιομετρα. βλεπεις μονο τα m-pack φορουσαν απο το εργοστασιο και φυσικα μιλαω για 16αρια που ξερω.

m-power_01
28-09-09, 15:10
Εχω την εντυπωση οτι η πισω δεν μπαινει...
Για αυτο που ειμαι σιγουρος, ειναι οτι εαν δεν καθεται στις εργοστασιακες βασεις...ειναι ανουσιο να μπει!
Οι θεσεις στηριξης της ειναι βασικη προυποθεση για την σωστη λειτουργεια της...Η αντιστρεπτικη δεν εξαρταται ποσο καλη ειναι μονο απο το παχος της...Μετραει και το υλικο αλλα και η γεωμετρια που εχει καθος και οι θεσεις που στηριζεται ...Αρα να βαλεις παχυτερη με πατεντες για να κατσεις την πισω δεν εχει νοημα...Ηπαρχουν αφτερ μαρκετ eibach - hr - wheitec ,white line κτλ...

Δημήτρης
28-09-09, 15:15
Γιατί δεν βάζεις την πίσω εργοστασιακή για το 316i που είναι 15mm, και θες του Μ3?

giannis_E-46
28-09-09, 15:18
Γιατί δεν βάζεις την πίσω εργοστασιακή για το 316i που είναι 15mm, και θες του Μ3?

γιατι η διαφορα ειναι μολις 25 ευρω τιμες αντιπροσωπειας σου λεω. οποτε καλητερα να βαλεις μια απο πιο παχια ειτε απο 6κυλινδρο ειτε απο m3 ωστε και απο ανθεκτικη στις στρεβλωσεις να ειναι και καλητερο δεσιμο να αποκτησεις

///M_Spartan
28-09-09, 15:19
πατριδα δεν εχει καθολου πισω με αποτελεσμα να περνει κλισεις οταν μπενεις στις στροφες με πολλα χιλιομετρα. βλεπεις μονο τα m-pack φορουσαν απο το εργοστασιο και φυσικα μιλαω για 16αρια που ξερω.

Το καταλαβαινω απολυτα αυτο που λες για τις κλισεις στα μπασιματα.
Θεωρω πως η αλλαγη της γεφυρας χρειαζεται κι αυτο γιατι μιλαμε για το Μ3 το 46 το οποιο ειναι coupe κι εσυ θες να τοποθετησεις την αντιστρεπτικη του σε 46 sedan και οπως καταλαβαινεις εχουν διαφορες στις διαστασεις τα δυο αμαξωματα.
Αν λεω κατι λαθος ας με διορθωσουν τα παιδια που θα σου γραψουν αργοτερα.

giannis_E-46
28-09-09, 15:21
Εχω την εντυπωση οτι η πισω δεν μπαινει...
Για αυτο που ειμαι σιγουρος, ειναι οτι εαν δεν καθεται στις εργοστασιακες βασεις...ειναι ανουσιο να μπει!
Οι θεσεις στηριξης της ειναι βασικη προυποθεση για την σωστη λειτουργεια της...Η αντιστρεπτικη δεν εξαρταται ποσο καλη ειναι μονο απο το παχος της...Μετραει και το υλικο αλλα και η γεωμετρια που εχει καθος και οι θεσεις που στηριζεται ...Αρα να βαλεις παχυτερη με πατεντες για να κατσεις την πισω δεν εχει νοημα...Ηπαρχουν αφτερ μαρκετ eibach - hr - wheitec ,white line κτλ...

hr που ρωτησα δεν συμφερει μου βγενει στα 600 ευρω με τοποθετηση εμπρος πισω μαζι με βασεις και λαστιχακια. η m3 κομπλε γυρω στα 400 και εχουν το ιδιο παχος πανω κατω

m-power_01
28-09-09, 15:23
Επισης εχε υποψιν σου οτι οταν σκαλιζεις μονο την μια αντιστρεπτικη επιδρας και στην συμπεριφορα του αυτοκινητου...Αν δηλαδη παρασφιξεις την πισω αντιστρεπτικη με μαμα μπροστα, θα γινεις υπερστροφικος στο οριο...

m-power_01
28-09-09, 15:24
ποσα σου παιρνουν για τοποθετηση και ποσα για αγορα...?

giannis_E-46
28-09-09, 15:29
ποσα σου παιρνουν για τοποθετηση και ποσα για αγορα...?

οι επισημες για m3 300 ευρω για αγορα μπρος πισω παντα καθως 110 τοποθετηση ο ενας και 135 ο αλλος και εξω μου ζητησε για hr κομπλε 600 ευρω. και ειναι αρκετη η διαφορα πιστευω

m-power_01
28-09-09, 15:32
Αν θες μπορω να σε βοηθησω και για αγορα αλλα και για τοποθετηση ...
Επισης εχε υποψιν σου 1)οτι δεν μετραει μονο το παχος και 2) οτι οι hr- eibach εχουν και σινεμπλοκ αλλης ποιοτητας πολυ ανωτερης απο τα μαμα...

giannis_E-46
28-09-09, 15:47
Αν θες μπορω να σε βοηθησω και για αγορα αλλα και για τοποθετηση ...
Επισης εχε υποψιν σου 1)οτι δεν μετραει μονο το παχος και 2) οτι οι hr- eibach εχουν και σινεμπλοκ αλλης ποιοτητας πολυ ανωτερης απο τα μαμα...
στειλε pm φιλε για λεπτομερειες...........

m-power_01
28-09-09, 15:56
Εφτασε.......

gant
28-09-09, 17:40
Επειδή κι εγώ το ψάχνω το θέμα γιά Μ-TECHNIC ανάρτηση, η BMW κατά καιρούς τροποποιεί διάφορα μηχανικά μέρη.
Πάντως απ ότι έψαξα για την περίπτωση σου, πάντα το τετράθυρο φορούσε αντιστρεπτική πίσω και ανάλογα με την χρονολογία παραγωγής διαφέρει το πάχος σε mm.
Αν σε ενδιαφέρει μπορείς να κοιτάξεις κι εδώ :
http://www.realoem.com/bmw/select.do?kind=P&series=E46&body=Lim&model=316i+1.6&zone=ECE&prod=19990100&arch=0

zaharias
28-09-09, 18:29
Γιαννη, εχω παει βολτα με του Libaner (4πορτο 316 E46 του 99), οπου πηρε ενα σετ αντιστρεπτικες τις H&R απο ενα μελος του φορουμ.. Μπορω να πω οτι το αμαξι παρολο που ηθελε αμορτισερ, περπατουσε και εστριβε απιστευτα.. Το πλεονεκτημα στις H&R αντιστρεπτικες ειναι οτι ειναι ρυθμιζομενες και ειναι 27 και 21mm..
340 ευρω βγαινουν H&R απο ebay.de... Ποσα να σου παρουν για τοποθετηση πια..??

giannis_E-46
28-09-09, 22:13
Γιαννη, εχω παει βολτα με του Libaner (4πορτο 316 E46 του 99), οπου πηρε ενα σετ αντιστρεπτικες τις H&R απο ενα μελος του φορουμ.. Μπορω να πω οτι το αμαξι παρολο που ηθελε αμορτισερ, περπατουσε και εστριβε απιστευτα.. Το πλεονεκτημα στις H&R αντιστρεπτικες ειναι οτι ειναι ρυθμιζομενες και ειναι 27 και 21mm..
340 ευρω βγαινουν H&R απο ebay.de... Ποσα να σου παρουν για τοποθετηση πια..??

ναι τοσα mm ειναι οι hr 27 και 21mm . αλλα και η τιμη ηταν αλμυρη 600 ευρω σχεδον με τοποθετηση οσο μια μεσαια αναρτηση με ελατηρια. δεν ειναι πολλα για 2 μπαρες?

aektzhs18
28-09-09, 22:31
εγω φοραω αυτα.http://www.ac-schnitzer.de/shop/pd41737184.htm?categoryId=51
ειμαι ευχαριστημενος πολυ!

giannis_E-46
28-09-09, 22:52
Επειδή κι εγώ το ψάχνω το θέμα γιά Μ-TECHNIC ανάρτηση, η BMW κατά καιρούς τροποποιεί διάφορα μηχανικά μέρη.
Πάντως απ ότι έψαξα για την περίπτωση σου, πάντα το τετράθυρο φορούσε αντιστρεπτική πίσω και ανάλογα με την χρονολογία παραγωγής διαφέρει το πάχος σε mm.
Αν σε ενδιαφέρει μπορείς να κοιτάξεις κι εδώ :
http://www.realoem.com/bmw/select.do?kind=P&series=E46&body=Lim&model=316i+1.6&zone=ECE&prod=19990100&arch=0

οχι εμενα δεν φοραει πισω στο λεω εγγυημενα. τοτε που το αγορασα εβγαιναν μονο τα m-pack με πισω αντιστρεπτικη. και γω για m σκεφτομαι μιας και οι τιμες της αντιπροσωπειας ειναι καλες σε σχεση με τις hr αλλα το θεμα ειναι τι διαφορα εχουν σε υλικο κατασκευης και σε θεμα στρεβλωσεων

sakkunen
28-09-09, 22:58
Όπως σου έγραψε ο Ζαχαρίας + 30 για τοποθέτηση έχεις τις h&r.