PDA

Επιστροφή στο Forum : Continental ContiSeal Vs Runflat


bimmer-corfu
02-10-09, 19:23
Εδώ μέσα άκουσα πρώτη φορά για την τεχνολογία contiseal της Continental όπου ένα ειδικό υλικό που υπάρχει μέσα στο ελαστικό φροντίζει να κλείσει προσωρινά τυχόν τρύπα (έως 5mm) που θα προξενήσει κάποιο καρφί ή άλλο αντικείμενο.
Με τη πρώτη ευκαιρία πρέπει να επισκεφτούμε βουλκανιζατέρ γιατί μπορεί να χρειαστεί μόνιμο μπάλωμα.
Ανακάλυψα ότι δεν κλείνει τρύπες στα πλαϊνά και αυτό είναι μειονέκτημα.

Παραθέτω κείμενο αντιγραφή από το automotopress.gr και ένα link της Continental όπου μπορείτε να δείτε σε ποιες διαστάσεις βγαίνει το ελαστικό και ένα βίντεο που δείχνει πως λειτουργεί.

Αν κάποιος έχει παραπάνω πληροφορίες ή τα έχει δοκιμάσει ας μας πει τη γνώμη του γιατί σίγουρα θα ενδιαφέρει όσους έχουν runflat και φυσικά δεν έχουν ρεζέρβα

Όλα τα τετράθυρα Passat CC θα διατίθενται με τα νέα ειδικής τεχνολογίας ελαστικά της Continental που αναλαμβάνουν να επουλώνουν αυτόματα τρύπες από καρφιά.

Το νέο τετράθυρο Passat CC, που πρωτοπαρουσιάστηκε στη φετινή Έκθεση του Detroit, θα διατίθεται στους ιδιοκτήτες του με τα νέας τεχνολογίας ContiSeal ελαστικά της Continental. H νέα αυτή σειρά ελαστικών εξασφαλίζει απρόσκοπτη συνέχιση της πορείας του αυτοκινήτου, ακόμη και αν κάποιο από τα ελαστικά έχει τρυπηθεί από βίδα ή καρφί. Μια ειδική επίστρωση στο εσωτερικό του ελαστικού αναλαμβάνει να κλείσει τη σχηματιζόμενη τρύπα, να μη χαθεί αέρας από το εσωτερικό του και να μην αλλάξει η απαιτούμενη πίεσή του. Αυτό μπορεί να επιτευχθεί για σχισίματα στο ελαστικό διαμέτρου μέχρι και 5 mm. Σύμφωνα με στατιστικές μελέτες, τέτοιου είδους τραυματισμοί στα ελαστικά αποτελούν το 85% των περιπτώσεων.
Τα ελαστικά ContiSeal της Continental διαθέτουν το πέλμα της σειράς ContiSportContact 3, ενώ η συγκεκριμένη τεχνολογία παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στη Διεθνή Έκθεση της Φρανκφούρτης, τον περασμένο Σεπτέμβριο.

Το νέο Passat CC θα εξοπλίζεται με τα συγκεκριμένα ελαστικά στις διαστάσεις 235/45 R17 W και 235/40 R18 W. Στην ερχόμενη Διεθνή Έκθεση της Γενεύης το Passat CC θα κάνει πρεμιέρα του στην ευρωπαϊκή αγορά, ενώ η Continental θα παρουσιάσει επίσημα τη νέα της σειρά ContiSeal.

http://www.conti-online.com/generator/www/de/en/continental/automobile/themes/extended_mobility/contiseal_en.html

AlexVag
02-10-09, 19:31
πριν καποιοες μερες παρελαβε ο πατερας μου το passat cc που εχει αυτα τα λαστιχα...το αμαξι εχει κανονικα ρεζερβα...σε αντιθεση με τα runflat...τα λαστιχα μου φανηκαν λιγο σκληρα στις λακουβες αλλα αυτο το λεω με καθε επιφυλαξη καθως δεν ειδα τι πιεση ειχαν(συνηθως οταν τα παιρνεις απο την αντιπροσωπεια απειδη τα εχουν και καθονται αρκετο καιρο βαζουν παραπανω αερα απο οσο πρεπει)

bimmer-corfu
02-10-09, 19:34
ελπίζω ο λόγος που έχει και ρεζέρβα να είναι ότι απο χώρο έχει να φανε και οι κότες το passat και να μη παίζει κάτι κακό με την τεχνολογία αυτή

bimmer-corfu
03-10-09, 16:34
επίσης, ξέρει κανείς αν με contiseal μπορούμε ταυτόχρονα να έχουμε και κιτ επισκευής? Μήπως το υλικό του κιτ δεν συνδυάζετε με του contiseal?

Fanis
03-10-09, 17:35
Από ότι έχω καταλάβει το Kit επισκευής δεν λειτουργεί με τα Contiseal, αφού ήδη έχουν το υλικό στο εσωτερικό τους. Εάν η τρύπα δεν κλείσει με αυτό το υλικό, αμφιβάλλω εάν θα κλείσει με το Kit επισκευής.

bimmer-corfu
03-10-09, 23:09
Από ότι έχω καταλάβει το Kit επισκευής δεν λειτουργεί με τα Contiseal, αφού ήδη έχουν το υλικό στο εσωτερικό τους. Εάν η τρύπα δεν κλείσει με αυτό το υλικό, αμφιβάλλω εάν θα κλείσει με το Kit επισκευής.
κακό αυτό

το καλό είναι ότι με τη τεχνολογία αυτή βγαίνει το sportcontact 3, ένα ελαστικό που θα ενδιαφέρει πολλούς εδώ μέσα

stratos
03-10-09, 23:17
Είναι τεχνολογία με αρκετό potential για εξέλιξη. ΠΑρόλαυτά, το βρίσκω αρκετά δύσκολο να πετύχει αυτή η τεχνολογία. Πουθενά δεν αναφέρεται το μέγιστο επιτρετό μήκος του αντικειμένου που θα εισέλθει στο πέλμα, ούτε την ελάχιστη ακτίνα καμπυλότητας της μύτης του αντικειμένου που εισέρχεται. Ένα αντικείμενο με πολύ μικρή ακτίνα καμπυλότητας όπως ένα πάρα πολύ μυτερό καρφί μπορεί να τραυματίσει την εσωτερική μεμβράνη και να την καταστρέψει. Επίσης δεν δίνονται ενδήξεις οτι το ελαστικό έχει χάσει τον αέρα του οπότε είναι σαν να μην έχει σκάσει παρόλο που έχει τρπήσει. Έτσι ο οδηγός δεν μπορείνα είναι σε θέση αν το γνωρίζει συνεπώς η επικείμενη απώλεια αέρα να συμβεί απότομα. Ελπίζω να μην είναι τόσο τραγικά τα πράγματα και δεν μπορώ να πώ οτι εντυπωσιάστηκα, αλλά η Continental είναι κορυφαία εταιρία οπότε μπορούμε να αναμένουμε τα μέγιστα απο εκείνη.

AlexVag
04-10-09, 02:29
τελικα ειδα την πιεση και ηταν κανονικη...τα λαστιχα αυτα ειναι πολυ σκληρα...το passat cc οταν αρχισει να πεφτει η πιεση του ελαστικου το ανιχνευει και ειδοποιει τον οδηγο...