PDA

Επιστροφή στο Forum : Πρόγραμμα σέρβις??


xrictod
06-10-09, 12:57
Ξέρει κανείς που μπορώ να βρω αναλυτικό πρόγραμμα των σερβις απο τη μαμά για τον άσσο μου?

Αντών///is
06-10-09, 15:54
Σε συνεργείο του επίσημου δικτύου BMW φίλε μου, μπορούν να σου εκτυπώσουν όλο το πρόγραμμα συντήρησης, όπως είναι τυποποιημένο για το μοντέλο σου...

giannis 116
06-10-09, 16:20
Δε νομιζω να υπαρχει γιατι η σειρα 1 δεν εχει στανταρ προγραμματισμενα σερβις αλλα σ ενημερωνει το Board Computer (ή το i drive αν υπαρχει) μεσω του μενου του Condition Based Service (CBS), αναλογα με τη χρηση το ποτε ειναι να αλλαχτουν καποια αναλωσιμα οπως λαδι (με φιλτρο λαδιου), τακακια μπρος, πισω, φιλτρο καμπινας κλιματισμου ή A/C κλπ καθως επισης σου υπενθυμιζει και καποιες αλλες στανταρ διαδικασιες συντηρησης οπως αλλαγη υγρου φρενων, εκδοση καρτας καυσαεριων, ΚΤΕΟ κλπ.

xrictod
06-10-09, 16:38
Ναι αυτό είναι αλήθεια. Αλλα έχει κάποια νούμερα όπως πχ για αλλαγή λαδιών, 25000 Χλμ. Νομίζω οτι είναι υπερβολικά. Σκέφτομαι να τα αλλάξω στις 15000 και γιαυτό θέλω να ξέρω τι ακριβώς προτείνει το εργοστάσιο

bimmer-corfu
06-10-09, 16:44
στη πράξη το 25.000 θα γίνει ανάλογα και το τρόπο οδήγησης πολύ λιγότερο.

Αντών///is
06-10-09, 16:48
Ναι αυτό είναι αλήθεια. Αλλα έχει κάποια νούμερα όπως πχ για αλλαγή λαδιών, 25000 Χλμ. Νομίζω οτι είναι υπερβολικά. Σκέφτομαι να τα αλλάξω στις 15000 και γιαυτό θέλω να ξέρω τι ακριβώς προτείνει το εργοστάσιο
Τότε δεν χρειάζεσαι το "πρόγραμμα του service". Χρειάζεσαι υπομονή για να διαβάσεις κι' εσύ τις δεκάδες σελίδες που έχουν ήδη γραφτεί επί του θέματος, πριν κάνεις... ό,τι σε φωτίσει ο Θεός!
Το πιο πρόσφατο σχετικό thread είναι αυτό -> http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=79&highlight=%EB%DC%E4%E9%E1 (http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=79&highlight=%EB%DC%E4%E9%E1)

giannis 116
06-10-09, 16:54
Το νουμερο αυτο ειναι ενδεικτικο και πεφτει οσο εσυ χρησιμοποιεις το αυτοκινητο και πεφτει γρηγοροτερα, δηλαδη ερχεσαι συντομοτερα στο σερβις και κατα συνεπεια αλλαζεις λαδια, τακακια κλπ γρηγοροτερα οσο πιο 'σκληρα' το δουλευεις κ αναλογως τις συνθηκες που λειτουργει παντα οπως εξωτερικη θερμοκρασια, συνθηκες κινησης, σκονη και ρυπανση στην ατμοσφαιρα (για τα φιλτρα κλιματισμου και αερα).
Απο δικη μου εμπειρεια που το δουλευω ετσι συνεχεια με τα σερβις το χω υπολογισει πως λαδι αλλαζω καθε 18.000χμ περιπου και τακακια εμπρος καθε 35.000χμ περιπου, τακακια πισω καθε γυρω στις 60000χμ. φιλτρο κλιματισμου μια φορα το χρονο περιπου παει, και φιλτρο αερα της μηχανης καθε 2η αλλαγη λαδιου ενω η BMW προτεινει καθε 3η.
Τωρα μια που ειπες για λαδι, τα λαδια που προτεινονται και πρεπει να μπαινουν σ αυτα τα μοτερ ειναι ακριβα φουλ συνθετικα λαδια μακρας ζωης (long life) τα οποια θεωρω πως ειναι οκ αντε μεχρι 20.000χμ να δουλευουν.Προσωπικη μου αποψη παντα ετσι, χωρις να ειμαι, ουτε να θελω να το παιξω ειδικος. Για να κλεινω με το λαδι μια που εχει ηδη αναλυθει εκτενεστερα και σε αλλα ποστ σε αλλες ενοτητες, κ εκει πιστευω πως θα βρεις καποιες απαντησεις, η αλλαγη του ειναι προσωπικη επιλογη ισως τελικα του καθενος. Αν νομιζεις πως θα πρεπει να τ αλλαζεις νωριτερα, επιλογη σου ειναι, δε στο απαγορευει κανεις και δε νομιζω πως του κανεις κακο στο κατω, κατω.
Τωρα εγω του εχω κανει και καποιες εργασιες συντηρησης οι οποιες δε προβλεπονται καθολου (maintenace free) για τη σειρα 1 (τουλαχιστον για 116i) και δεν υπαρχουν σε κανενα εγχειριδιο ή προγραμμα συντηρησης. Απλα τις εκανα προληπτικα επειδη το ηθελα εγω κ επειδη τ αμαξι εχει δουλεψει πολλα χιλιομετρα σε κακες συνθηκες. Τετοιες εργασιες ειναι η αλλαγη φιλτρου βενζινης και οι αλλαγες βαλβολινων κιβωτιου και διαφορικου.
Παντως δεν θα ταν κακο να ζητησεις να σου δωσουν καποιο εγχειριδιο ή καποιο προγραμμα συντηρησης αν υπαρχει κ ακομα περισσοτερο θα θελα να μαθω τι θα σου πουν σε εξουσιοδοτημενο οταν τους το ζητησεις αυτο.

giannis 116
06-10-09, 16:56
Με προλαβαν σε καποιες απαντησεις ο bimmer corfu και ο Αντών///is...

TAZ118!
06-10-09, 20:13
Το νουμερο αυτο ειναι ενδεικτικο και πεφτει οσο εσυ χρησιμοποιεις το αυτοκινητο και πεφτει γρηγοροτερα, δηλαδη ερχεσαι συντομοτερα στο σερβις και κατα συνεπεια αλλαζεις λαδια, τακακια κλπ γρηγοροτερα οσο πιο 'σκληρα' το δουλευεις κ αναλογως τις συνθηκες που λειτουργει παντα οπως εξωτερικη θερμοκρασια, συνθηκες κινησης, σκονη και ρυπανση στην ατμοσφαιρα (για τα φιλτρα κλιματισμου και αερα).
Απο δικη μου εμπειρεια που το δουλευω ετσι συνεχεια με τα σερβις το χω υπολογισει πως λαδι αλλαζω καθε 18.000χμ περιπου και τακακια εμπρος καθε 35.000χμ περιπου, τακακια πισω καθε γυρω στις 60000χμ. φιλτρο κλιματισμου μια φορα το χρονο περιπου παει, και φιλτρο αερα της μηχανης καθε 2η αλλαγη λαδιου ενω η BMW προτεινει καθε 3η.
Τωρα μια που ειπες για λαδι, τα λαδια που προτεινονται και πρεπει να μπαινουν σ αυτα τα μοτερ ειναι ακριβα φουλ συνθετικα λαδια μακρας ζωης (long life) τα οποια θεωρω πως ειναι οκ αντε μεχρι 20.000χμ να δουλευουν.Προσωπικη μου αποψη παντα ετσι, χωρις να ειμαι, ουτε να θελω να το παιξω ειδικος. Για να κλεινω με το λαδι μια που εχει ηδη αναλυθει εκτενεστερα και σε αλλα ποστ σε αλλες ενοτητες, κ εκει πιστευω πως θα βρεις καποιες απαντησεις, η αλλαγη του ειναι προσωπικη επιλογη ισως τελικα του καθενος. Αν νομιζεις πως θα πρεπει να τ αλλαζεις νωριτερα, επιλογη σου ειναι, δε στο απαγορευει κανεις και δε νομιζω πως του κανεις κακο στο κατω, κατω.
Τωρα εγω του εχω κανει και καποιες εργασιες συντηρησης οι οποιες δε προβλεπονται καθολου (maintenace free) για τη σειρα 1 (τουλαχιστον για 116i) και δεν υπαρχουν σε κανενα εγχειριδιο ή προγραμμα συντηρησης. Απλα τις εκανα προληπτικα επειδη το ηθελα εγω κ επειδη τ αμαξι εχει δουλεψει πολλα χιλιομετρα σε κακες συνθηκες. Τετοιες εργασιες ειναι η αλλαγη φιλτρου βενζινης και οι αλλαγες βαλβολινων κιβωτιου και διαφορικου.
Παντως δεν θα ταν κακο να ζητησεις να σου δωσουν καποιο εγχειριδιο ή καποιο προγραμμα συντηρησης αν υπαρχει κ ακομα περισσοτερο θα θελα να μαθω τι θα σου πουν σε εξουσιοδοτημενο οταν τους το ζητησεις αυτο.


Πλακα κανεις.....Στα 38000 χλμ του Ασσου τα εχω αλλαξει 2 φορες....
Βεβαια το DSC δουλευει υπερωριες....

giannis 116
06-10-09, 21:42
Γι αυτον ακριβως το λογο και καλα εκανε εβγαλε η BMW το 'σερβις αναλογα με τη χρηση' ή αλλιως CBS οπως ανεφερα προηγουμενως, γιατι το καθε αμαξι, με τον καθε οδηγο και στις καθε λογης συνθηκες, 'δουλευει' ξεχωριστα, διαφορετικα. Ετσι ειναι πιο 'τιμιο' το σερβις και δε κοροιδευει και τον κοσμο.
Δε μπορει πχ καποιος που 'τσαρουχωνει' τα φρενα και κινειται σε μποτιλιαρισμενους δρομους συνεχεια με ξεκινα σταματα, να αλλαζει εμπρος τακακια στον ιδιο χρονο ή στα ιδια χιλιομετρα με καποιον αλλο που κινειται σε αλλους δρομους, με λιγοτερη κινηση, αφηνει αποστασεις, δε πλακωνει τα φρενα και γενικα δε τα ταλαιπωρει.
Κατι τετοια θυμαμαι εκανε η VW οταν ειχα το Golf IV πριν λιγα χρονια. Ενταξει εγω τα ετρωγα τα τακακια, αλλα θυμαμαι σ ενα Polo μιας κοπελας ειχαν αλλαξει τακακια εμπρος με αρκετη 'παστα' ακομα επειδη λεει εγραψε τα χιλιομετρα που επρεπε να αλλαχτουν! Τα φρενα δεν ειναι λαδι, να τ αλλαζεις ή με το χρονο εκτος απ τα χιλιομετρα. Αλλα που να ξερε αυτη και η/ο καθε μεσος πελατης-θυμα ορισμενων εξουσιοδοτημενων και μη συνεργειων.
Εχω κ ενα ακομα προσωπικο παραδειγμα για φθορα αναλογα με τη χρηση: Οταν γυρισα απο Γερμανια φερνοντας και τον ασσο μαζι μου, ειχα ηδη γυρω στις 65.000χμ και τακακια δεν ειχα αλλαξει ποτε ουτε εμπρος! Αυτο εγινε γιατι απλα εκει που εμενα δεν ειχε ανηφορες, κατηφορες, ειχε δρομους με αριστη ασφαλτο παντου, απεραντες ευθειες ή πολυ ανοικτες καμπες με καλη ορατοτητα, εκτος κ αν ειχε κακες καιρικες συνθηκες οπως χιονι ή ομιχλη που συνηθως ειχε το χειμωνα οποτε οι ταχυτητες ηταν χαμηλες και οι αποστασεις απ τα προπορευομενα μεγαλες. Επισης η αστυνομια εκει δε χαριζε καστανα, εστηνε καμερες και μπλοκα παντου και ολοι σεβονταν τον ΚΟΚ ευλαβικα. Οποτε τα φρενα δε φθειρονταν ουτε οταν εβγαινες Autobahn στα κομματια χωρις οριο και πηγαινες οσο μπορουσες γιατι κραταγες αποσταση και προνοουσες ωστε να μη πλακωνεις φρενα καθε λιγο. Ενω εδω στην Ελλαδα με το ιδιατερο αναγλυφο και τον 'ιδιαιτερο' γενικα τροπο οδηγησης στους 'ιδιαιτερους' δρομους τα φρενακια πονανε και τα αλλαζω στα μισα χιλιομετρα απ οτι τα αλλαζα στη Γερμανια.
Να λοιπον αλλο ενα τρανταχτο παραδειγμα γιατι να υπαρχει CBS. Βεβαια καλο θα ταν να δουλευει σωστα και να μη τρωει κολληματα οπως μου κανει τελευταια για τα εμπρος φρενα.
Αλλα αυτο νομιζω υπαρχει ηδη σε αλλη ενοτητα σε αλλο θεμα. Θα το κουβεντιασουμε εκει...

ΥΓ Σορυ για το πολυ μπλα μπλα...

advanced
27-12-10, 01:52
Άρα γενικά το CBS είναι αξιόπιστο? Το χρησιμοποιείτε?Εγώ που έχω μια 116i να στηριχτώ μόνο σε αυτό? Απ' ότι διάβασα στο manual αυτό προτείνει επίσημα η BMW. Να το ακολουθήσω ευλαβικά ή να κάνω κάτι άλλο?

advanced
03-01-11, 19:59
up! απόψεις?? ευχαριστώ!

BMW-Racing
06-01-11, 23:59
Δεν βρισκω καποιο λογο που δεν πρεπει να μην ακολουθησεις αυτο που σου λεει το προγραμμα service που εχει βαλει το ιδιο το εργοστασιο στο αυτοκινητο σου .Δεν το εχουν φτιαξει τυχαια ,ουτε ηταν μηχανικοι της εμπειριας.Ισα ισα οι μηχανικοι της bmw κ οχι μονο ειναι επιστημονες κ καθε τι που φτιαχνουν το εχουν μελετησει ωρες πολλες λαμβανοντας υποψιν παρα μα παρα πολλους παραγοντες.Εμεις ή και καθε μηχανικος της Ελλαδας δεν μπορει να τα αμφισβητει χωρις επιστημονικη αποδειξη...Τωρα αν εσυ θελεις να κανεις τα service του πιο συχνα απο αυτα που προβλεπονται δεν στο απογορευει κανεις αλλος εκτος απ την τσεπη σου.Αν το αντεχεις κ ψυχολογικα σε κανει να νοιωθεις πιο ανετα τα κανεις οποτε εσυ κρινεις .Αλλωστε καλο θα του κανεις ,κακο σιγουρα οχι...

advanced
09-01-11, 22:18
ευχαριστώ πολυ για την απάντησή σου φίλε μου!

Driver M
09-01-11, 22:28
Αν εξαιρέσεις τα λάδια κινητήρα που καλό είναι να αλλάζονται πιο συχνά από τις 25.000 χλμ πάνω κάτω που λέει το cbs, τότε είναι μια χαρά αξιόπιστο σε όλα του.

advanced
11-01-11, 09:28
ευχαριστώ! Δεν έχω παρατηρήσει- το cbs βγάζει την επόμενη αλλαγή λαδιών χιλιομετρικά. αυτό είναι στα +25000 μετά απο αλλαγή ?

Driver M
11-01-11, 15:42
ευχαριστώ! Δεν έχω παρατηρήσει- το cbs βγάζει την επόμενη αλλαγή λαδιών χιλιομετρικά. αυτό είναι στα +25000 μετά απο αλλαγή ?

Nαι. Αν και με το που το κινήσεις λίγο ο αριθμός αυτός θα πέσει.

advanced
26-01-11, 00:29
ευχαριστώ- άρα το σέρβις το πάτε με τις ενδείξεις του cbs κατά κορον... μάλλον θα ακολουθήσω!