PDA

Επιστροφή στο Forum : Carbon Simota_M3 E46???


Gregory_///M
07-10-09, 13:58
Γεία σας παιδιά...
Εδώ και λίγες μέρες είμαι κάτοχος μιας Μ3 Ε46 το οποίο έχει φορεμένο το φίλτρο Simota Carbon...
Επισκέυτηκα έναν γνωστό μου με συνεργείο (δεν πήγα ακόμη στην BMW) ο οποίος με φόβισε, λέγωντας μου να το βγάλω το συντομότερο γιατί μόνο κακό μου κάνει στο μότερ και τίποτα άλλο..
Παρακαλώ όποιος γνωρίζει κάτι περί του θέματος ή έχει φορεμένο το ίδιο αξεσουάρ να με κατατοπίσει...
Ευχαριστώ


http://www.bmtown.com/imagedata/all/Simota-12L.jpg

EVANGELOS
07-10-09, 14:02
Θυμίζει το περιβόητο ... Pipe of death !!! που έκανε ΠΑΤΑΓΟ στο Αμερικάνικο φόρουμ ... φτάσανε σε ανταλλαγές death threats !!!! για το αντίστοιχο μαραφέτι !!!

Ναι βγάλτο !!! ... καλύτερα θα πηγαίνει το Μ3 !

I_LOVE_M3
07-10-09, 14:07
Βγαλτο !!!!!!!!! αν θες να βαλεις κατι που να δινει μονο την εισαγωγη-φιλτρο της csl !!!απλα χρειαζονται και αλλα μετα οποτε βαζεις το μαμα και τελος :)

EVANGELOS
07-10-09, 14:12
Βγαλτο !!!!!!!!! αν θες να βαλεις κατι που να δινει μονο την εισαγωγη-φιλτρο της csl !!!απλα χρειαζονται και αλλα μετα οποτε βαζεις το μαμα και τελος :)

Μην μπερδέυεται τα πράγματα !!!

Αυτό που φοράει ο φίλος είναι απλά μια aftermarket "σκούπα" που λένε και στα σαξόραλα !!!

Δεν είναι ΚΑΝ εισαγωγή !!!!

Φοράει τη ΜΑΜΑ εισαγωγή με απλά άλλο αεραγωγό (που φέρνει κρύο αέρα από τη μετώπη) !!!!

Με λίγα λόγια ΔΕ ΘΑ ΠΑΘΕΙ ΤΙΠΟΤΑ αν το αφήσει !!! απλά είναι πιθανό τελικά να μην κάνει τίποτα ή να χάνει και λίγο !!! μέχρι εκεί όμως

Η csl εισαγωγή κλπ κλπ είναι ΑΛΛΟΥ παπά ευαγγέλιο !!!

thomelef
07-10-09, 14:18
Μην μπερδέυεται τα πράγματα !!!

Αυτό που φοράει ο φίλος είναι απλά μια aftermarket "σκούπα" που λένε και στα σαξόραλα !!!

Δεν είναι ΚΑΝ εισαγωγή !!!!

Φοράει τη ΜΑΜΑ εισαγωγή με απλά άλλο αεραγωγό (που φέρνει κρύο αέρα από τη μετώπη) !!!!

Με λίγα λόγια ΔΕ ΘΑ ΠΑΘΕΙ ΤΙΠΟΤΑ αν το αφήσει !!! απλά είναι πιθανό τελικά να μην κάνει τίποτα ή να χάνει και λίγο !!! μέχρι εκεί όμως

Η csl εισαγωγή κλπ κλπ είναι ΑΛΛΟΥ παπά ευαγγέλιο !!!


θεέ μου πιο σωστός δε γίνεται.
την είχα και την έχω ακόμα τη μ@λ@κια κάπου πεταμένη.
με το μαμά πάει καλύτερα for sure.
btw τη παλιά στην έδωσε ο πρώην ιδιοκτήτης ή την έστειλε;;;;;

Gregory_///M
07-10-09, 14:21
Το θέμα μου είναι να μην έχω κάποιο πρόβλημα, το αν πάει χειρότερα δεν το ξέρω γιατί δεν το δοκίμασα με ΜΑΜΑ Μ3...Η εισαγωγή μου είναι απείραχτη-μαμά, απλά ''μάλλον'' λειτουργεί σαν σκούπα, όπως προανέφερε ο φίλος Ευάγγελος!

thomelef
07-10-09, 14:24
το σίγουρο είναι οτι με τη μαμά πάει καλύτερα στο λέω εκ πείρας.
10 μέρες τη φορούσα.
σα θόρυβος δεν είναι και άσχημος αλλά υπάρχει αισθητή διαφορα στην απόδοση

I_LOVE_M3
07-10-09, 14:32
δεν ειπα οτι ειναι εισαγωγη αφτο που φοραει το μονο που ειπα ειναι οτι το μονο που δινει στο M3 ειναι του csl !

MILTOS M3 E46
07-11-09, 18:07
θεέ μου πιο σωστός δε γίνεται.
την είχα και την έχω ακόμα τη μ@λ@κια κάπου πεταμένη.
με το μαμά πάει καλύτερα for sure.
btw τη παλιά στην έδωσε ο πρώην ιδιοκτήτης ή την έστειλε;;;;;

ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΚΟΙΤΑ ΛΙΓΟ ΣΟΘ ΕΣΤΕΙΛΑ ΠΜ

panagakiss
24-11-09, 19:47
Παιδια να κανω μια ερωτηση? Αυτα ειναι ευκολα στην προσαρμογη? δηλαδη μπορω να το βαλω και μονος μου ή καλυτερα να το παω στον μηχανικο? γιατι εχω ενα αντιστιχο (της SSDD) για το δικο μου μοτερ (valvetronic 2.0 lt).

fanisk
24-11-09, 20:41
Παιδια να κανω μια ερωτηση? Αυτα ειναι ευκολα στην προσαρμογη? δηλαδη μπορω να το βαλω και μονος μου ή καλυτερα να το παω στον μηχανικο? γιατι εχω ενα αντιστιχο (της SSDD) για το δικο μου μοτερ (valvetronic 2.0 lt).

Βαλτο αγγελια και πουλα το.

panagakiss
24-11-09, 20:57
Βαλτο αγγελια και πουλα το.

Φανη σημερα το αγορασα! Εγω θα το βαλω πρωτα κι αμα δε μ'αρεσει το βγαζω. Παντως δεν νομιζω να ειναι καλυτερο το μαμα φιλτρο που φοραει το μοτερ μου, αλλα και να ειναι δε με πολυνοιαζει.

fanisk
25-11-09, 02:02
Φανη σημερα το αγορασα! Εγω θα το βαλω πρωτα κι αμα δε μ'αρεσει το βγαζω. Παντως δεν νομιζω να ειναι καλυτερο το μαμα φιλτρο που φοραει το μοτερ μου, αλλα και να ειναι δε με πολυνοιαζει.

Τι να σου πω..οι περισσοτεροι λενε πως χανει, και οτι ενα KN/Green στο κουτι ειναι καλυτερο απο τα υπολοιπα. Βαλτο και αμα δεις οτι δεν τραβαει βγαλτο και πουλα το.

randombk
25-11-09, 08:12
Βγαλτε τις ιαπωνεζικες Μ@Λ@ΚΙΕΣ απο τα γερμανικια υπεραυτοκινητα! ΕΛΕΟΣ!
Δηλ οι γερμανοι και ολο το M Division δεν ηξερε να το κανει οπως η σιμοτα?
Ρε αυτοι οι αχρηστοι οι γερμανοι! τολμισαν να βγαλουν και Μ3 και να φτιαξουν και εισαγωγη κιολας!Αισχος!

Φιλε βγαλτο και ασε το μαμα φιλτρο αν θες να δουλευει σωστα το μοτερ!
Τωρα αν θες να το αφησεις , ισως να σε αφησει και το μοτερ και μετα θα ανοιξεις topic αχρηστα τα μοτερ της BMW! :chair:

Οπως και η AUDI ηταν στο τσακ να κανει recall τον MAF απο ολα τα αμαξια , ομως μετα βρεθηκε οτι ολοι οι επιστημονες ειχαν βαλει ΚΝ φιλτρα
με 1 κιλο λαδι πανω οπου το λαδι καιγοταν πανω στις επαφες του MAF και τον επερνες στο χερι! Ελεος ρε παιδια!

thomelef
25-11-09, 08:22
guys μη μπερδευεστε...
στα ///Μ απλά είναι μυστήρια τα πράγματα διότι οι επεμβάσεις άλλες φορές έχουν αποτέλεσμα και άλλες φορές όχι.
αυτό διότι η μελέτη των συγκεκριμένων μοτέρ είναι 20 φορές μεγαλύτερη απο ότι των απλών μοτέρ και δουλέυουν μόνο με συγκεκριμένα πράγματα ως προς την καλύτερη απόδοση τους(κυρίως με το θέμα εισαγωγής)...
όσον αφορά το 318 δε νομίζω να πάει χειρότερα ούτε και να έχει πρόβλημα αξιοπιστίας με τη συγκεκριμένη εισαγωγή... θα αλάξει λίγο και ο θόρυβος και θα ψιλογουστάρεις λίγο παραπάνω...
υγ.το σίγουρο πάντως είναι πως η σιγουριά του μαμά δε συγκρίνεται με τπτ.......

panagakiss
25-11-09, 09:34
Εγω αυτο πηρα: http://www.ssdd-motorsport.com/show_prod.php?prod_id=385
Πως το κοβετε?.. το βαζω μονος μου?

m-power_01
25-11-09, 09:39
Εγω αυτο πηρα: http://www.ssdd-motorsport.com/show_prod.php?prod_id=385
Πως το κοβετε?.. το βαζω μονος μου?

εχεις π.μ για να μην βγουμε οφ τοπικ

panagakiss
25-11-09, 09:40
εχεις π.μ για να μην βγουμε οφ τοπικ

Βασικα δεν εχω.. :D
Ξαναστειλε..

panagakiss
27-11-09, 20:23
Λοιπον, αν και ξερω οτι εχω βγει τελιως εκτος θεματος (αλλα να φτιαχνω ολοκληρο thread για μια ερωτησουλα?), θα πω οτι τη φιλτροχωανη την εβαλα τελικα μονος μου σημερα. Εντυπωσεις απο την βολτα που την εκανα ενω πηγαινα για καφε: μπορω να πω πως οταν ακουσα τον ηχο, λερωσα το παντελονι μου! :D
Στο θεμα των επιδοσεων τωρα, δεν παρατηρησα καποια διαφορα (ισως απ τη συγκινηση), αλλα αυτο που παρατηρησα, ειναι πως οταν κανω ανοιγμα, την 1η την φορτωνει κανονικα μεχρι κοφτη, κι οταν κουμπωσω δευτερα, φτανοντας στις 4600 rpm καπου, σκαλωνει εκει για 2-3 δευτερολεπτα και μετα συνεχιζει. Επιδη δεν πηγα σε κανεναν ανοιχτο δρομο (χωρις κινηση), δεν ξερω τι κανει σε ψιλοτερες σχεσεις. Παντως πιστευω πως αυτο το κανει, επειδη δεν βοηθιεται απο την ορμη του αερα, γιατι πριν εμπαινε κατευθιαν απο τις καρδιες στο αεραγωγο που οδηγουσε στο κουτι του φιλτρου, ενω τωρα η χωανη ειναι πισω απο το φαναρι και απλα παιρνει αερα.