PDA

Επιστροφή στο Forum : ΚΟΡΩΝΟΠΗΝΙΟ ΚΑΙ SMG


thomelef
07-10-09, 16:41
μετά την αγορά των φρένων λοιπόν(ακόμα δεν είμαστε έτοιμοι μικροθεματάκια) και επειδή το μπαξ με κρατάει ζεστό αυτές τις μέρες θα ήθελα να ρωτήσω αν γνωρίζει κανείς κάτι που με απασχολεί εδώ και καιρό.
απο διάφορα θρεντ που έχω διαβάσει και κάποιες πληροφορίες που μου έχει δώσει ο ευάγγελος σετικά με το κορωνοπήνιο που άλαξε στο αμάξι του μου φένεται πως θα προχωρήσω σε αγορά κοντότερου βήματος για το διαφορικό μου.
η ερώτηση μου είναι απλή..... υπάρχει κάποιο θέμα στην αλλαγή του κορωνοπήνιου όταν το αμάξι φέρει smg;
θα πρέπει να προσέξω κάτι; προγρματισμό απο την αρχή; bolt on και δρόμο;;;
ευχαριστώ.

Geo_3D
07-10-09, 16:50
Ναι...δεν προκειται να δουλεψει ποτε με SMG.Αποδεδειγμενο πολλακις.

EVANGELOS
07-10-09, 16:52
Eγώ ΔΕΝ μπορώ να το καταλάβω !!!

Αν και πουθενά αλλού δεν έχω διαβάσει να έχει θέματα

Στην Ελλάδα ΟΛΟΙ οι κάτοχοι smg το έχουν βγάλει ... διαμαρτύρονται ότι "μπερδέυει" τις αλλαγές (και στα S προγράμματα) !!!!

Ναι...δεν προκειται να δουλεψει ποτε με SMG.Αποδεδειγμενο πολλακις.

Γιώργο ΜΟΝΟ στην Ελλάδα έχει συμβεί πάντως !!! επιπλέον ΔΕΝ έχω ακούσει πειστική εξήγηση !!! το σίγουρο είναι ότι ΟΝΤΩΣ όλοι το βγάλανε !!!

thomelef
07-10-09, 17:07
στο συνεργείο μου πάντως που ρώτησα σήμερα μου είπαν οτι λογικά θα δουλεψει χωρίς προβλήματα.
επειδή λοιπόν δε μου το είπαν με σιγουριά για αυτό το λόγο ρωτάω και εγώ.
επίσεις τη δουλιά την έχουν ξανακάνει σε άλλα 2 ///Μ3 Ε46 χειροκίνητα.
μήπως μπορεί να θέλει επαναπρογραματισμό και δεν έκαναν αυτοί που τα έβγαλαν;
εμένα οι δικοί μου μου είπαν(τους έχω τυφλή εμπιστοσύνη) πως αν είναι θέμα επαναπρογραματισμού δε θα έχουμε πρόβλημα. το θέμα είναι μήπως υπάρχει κάτι άλλο και κάνουμε καμια αγορά πατάτα.
υγ. turnermotorsport που μου είπες βαγγέλη φένεται να το πουλάν χωρίς να αναφέρουν κάτι για smg άρα λογικά το συγκεκριμένο το προτείνουν και για τις 2 περιπτώσεις.
σε άλλα φόρουμ πάντως που μπαίνω δε βρήκα κάποιο ποστ που να αναφέρει τυχόν προβλήματα που μπορεί να δημιουργηθούν απο αυτού του είδους την αλλαγή.
τα φώτα του κάποιος;;;;;;;

thomelef
07-10-09, 19:45
λοιπόν μέχρι στιγμής απο αυτά που έχω βρεί υπάρχει έναθέμα με την αλλαγή βήματος σε smg.
στο Μ5μπορντ έχουν κάνει ένα πολ για το θέμαhttp://www.m5board.com/vbulletin/e60-m5-e61-m5-touring-discussion/93801-diff-poll-how-many-installed-how-many-w-issues.html
μιλάνε λοιπόν κυρίως για dinan kai evosport. ρίξτε μια ματιά.
μιας και οι περισότεροι λοιπόν προτίμησαν το dinan ορίστε το σχετικό λινκhttp://www.dinancars.com/store/home.php?cat=732
η τιμή πολύ υψηλή αλλά λογικά πρέπει να μιλάνε και για κέλυφος.
στο θέμα μας λοιπόν με το πρόβλημα βρήκα αυτό το λίνκ http://www.bmwcca.org/forum/showthread.php?t=5099
στο οποίο αναφέρει οτι συνοδέυεται και απο πρόγραμα.
αντιθέτως εδώ δεν αναφέρει τπτhttp://http://www.turnermotorsport.com/html/detail.asp?PRODUCT_ID=E46-M3-LIMITED-SLIP-3.91-4.10
άρα λοιπόν με το φτωχό μου το μυαλό σκέφτομαι και λέω ότι ακόμα και να τοποθετηθεί με απλό απαναπρογρματισμό δουλιά δε πρόκειτε να γίνει εκτός και αν κάποιος τσάκαλος μπορεί βάση σχέσεων απο την εταιρεία να παραβλέψει τίς μαμά τιμές και να ορισει καινούριες.
τώρα που το σκέφτομαι η τιμή μπορεί να είναι και με το πρόγραμα γι'αυτό και το υψηλό κόστος στις λεπτομέρειες πάντως δε το ξεκαθαρίζει.
για πέιτε ρε παίδες καμια γνώμη...

thomelef
07-10-09, 20:04
τώρα που το σκέφτομαι η τιμή μπορεί να είναι και με το πρόγραμα γι'αυτό και το υψηλό κόστος στις λεπτομέρειες πάντως δε το ξεκαθαρίζει.


λάθος το ξεκαθαρίζει το πρόγραμα.
ακριβούτσικο.

chief
08-10-09, 13:06
Εμενα στο δικο μου που ειναι smg δουλευε αψογα εκτος απο την αυτοματη λειτουργεια που δεν αλαζε οταν πηγα να το δοκιμασω σε πολυ ψηλες στροφες. Σε κανονικους ρυθμους βολτας στο αυτοματο αλλαζε σαν εργοστασιακό.
Ουτε επαναπρογραμματισμος ουτε τιποτα. Μ@λ@κιες ειναι αυτά.
Το εβγαλα ομως και ειναι κομπλέ στο υπογειο για αλλους λογους...

m-power_01
12-10-09, 05:11
Εχω ξαναγραψει την δικη μου εξηγηση...Ξεκαθαριζω οτι ειναι συμφωνα με την δικη μου λογικη!!! Το smg δεχεται δεδομενα απο μια σειρα αισθητηρες (που δεν σε ενδιαφερουν ολοι) ,αλλα σε ενδιαφερουν ο αισθητηρας ταχυτητας, και ο αισθητηρας στοφων .Δηλαδη το smg ξερει οτι με 2α πχ και κοφτη εχει 100χλμ και αλλαζει ταχυτητα και βαζει 3η .Με το κοντο 2α και κοφτη θα εχεις 90πχ το smg διαβαζοντας κοφτη (δεν ξερω ποσες στροφες ειναι) και 90χλμ ...τι πιστευει???? Οτι σπινιαρεις ,οτι σκαβεις...και καθυστερει το ανεβασμα!!! Δεν γνωριζω αν καποιος προγραμματιστης μπορει να επεμβει...

EVANGELOS
12-10-09, 11:09
Εχω ξαναγραψει την δικη μου εξηγηση...Ξεκαθαριζω οτι ειναι συμφωνα με την δικη μου λογικη!!! Το smg δεχεται δεδομενα απο μια σειρα αισθητηρες (που δεν σε ενδιαφερουν ολοι) ,αλλα σε ενδιαφερουν ο αισθητηρας ταχυτητας, και ο αισθητηρας στοφων .Δηλαδη το smg ξερει οτι με 2α πχ και κοφτη εχει 100χλμ και αλλαζει ταχυτητα και βαζει 3η .Με το κοντο 2α και κοφτη θα εχεις 90πχ το smg διαβαζοντας κοφτη (δεν ξερω ποσες στροφες ειναι) και 90χλμ ...τι πιστευει???? Οτι σπινιαρεις ,οτι σκαβεις...και καθυστερει το ανεβασμα!!! Δεν γνωριζω αν καποιος προγραμματιστης μπορει να επεμβει...

Σωστό ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟ "auto mode" ...

το περίεργο είναι ότι ο κόσμος διαμαρτύρεται και στο καθαρά manual mode !!! ... που δεν καταλάβαινω γιατί "ενοχλείται" από την αλλαγή στην τελική σχέση μετάδοσης !!! ...

Προφανώς στο mode αυτό από τη στιγμή που το smg ΔΕΝ ενοχλείται από π.χ. την αύξηση του κόφτη στροφών ... γιατί να έχει θέμα με το διαφορικό !!!

thomelef
12-10-09, 12:42
βασικά εγώ εδώ και 4 μέρες που το ψάχνω το θέμα και έπειτα απο τηλεφωνική επικοινωνία με το χριστόφορο(chief) του οποίου η γνώμη είναι πολύ σεβαστή επειδή το φορούσε το συγκεκριμένο και έχει πιο ολοκληρωμένη γνώμη απο όλους μας.
θέμα στην χειροκίνητη εργασία δεν υπάρχει κανένα μα κανένα και αυτό είναι γραμένο σε πολά φόρουμ απο πολούς κατόχους που το έχουν φορέσει γιατί ουσιαστικά η αλλαγή είναι στη κρίση του οδηγού και όχι του αυτοκινήτου..
το θέμα είναι όπως πολύ σωστά είπε ο Μ πάουερ για την αυτόματη λειτουργία και αυτή πάλι στο γρήγορο μόουντ με τέρμα γκάζι όπου το σαζμάν πρέπει να φτάσει στον κόφτη για να αλάξει.
εκεί λοιπόν λόγο προγράματος στο χιλιομετρητή, με πιο κοντό βήμα το αυτοκίνητο δε μπορεί να φτάσει την αρχική τιμή του σαζμάν σε κάποια συγκεκριμένα χιλ ανάλογα τη σχέση, με αποτέλεσμα να μην αλάζει ποτέ.
εκεί λοιπόν έρχετααι το πρόγραμα που δίνουν απο τη ντινάν(πιο πάνω ποστ) το οποίο αλάζει τα δεδομένα της κάθε σχέσης με καινούρια σημεία αλλαγής(στορφές με αντίστοιχα χιλιόμετρα).
το θέμα είναι μήπως είναι περιτό το πρόγραμα της ντινάν;
θα μου πείτε οτι έτσι θα δουλεύει πιο σωστά.
εγώ πχ αυτόματο δε δουλεύω ποτέ ούτε εντός πόλης και ακόμα και να δούλευα θα το πείγαινα χαλαρά με αποτέλεσμα να έχω αλλαγές στις 3-4 χιλ στροφές.
dunno μπερδευτικα.........
υγ. χριστόφορε επειδή μετά το τηλεφώνημα μας έκατσα όλο το μεσημέρι και το έψαχνα όσοι το έχουν περάσει γράφουν ακριβώς τα ίδια πράγματα που μου είπες και εσύ(πως αποδίδει σε στυσήματα και πως σε διαδρομή).
άντε να δούμε τι θα κάνουμε τώρα.

chief
12-10-09, 14:56
Σωστό ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟ "auto mode" ...

το περίεργο είναι ότι ο κόσμος διαμαρτύρεται και στο καθαρά manual mode !!! ... που δεν καταλάβαινω γιατί "ενοχλείται" από την αλλαγή στην τελική σχέση μετάδοσης !!! ...


Αμα ξανα εβαζες το 3.62 και εβλεπες τους χρονους σου ξανα στην ευθεία και ειδικά στο χιλιομετρο θα αρχιζες και εσυ τις διαμαρτυρίες EVANGELOS, ασχετος αν το δικό σου ειναι χειροκινητο . :D
Εγω αυτα τα παραμυθια που λένε διαφοροι οτι το 3.91 "ραβει" στο χειροκίνητο και "κοβει"στο smg τα έχω για ανεκδοτα.
Μιλαμε για συνθήκες κοντρας, ετσι? Γιατι σε αισθηση, σε χρονους, και σε καλυτερο έλεγχο του αυτοκινήτου σε διαδρομές με στροφες ή σε πίστα ειναι καλυτερο απο το εργοστασιακό (3.62 )

EVANGELOS
12-10-09, 14:59
Αμα ξανα εβαζες το 3.62 και εβλεπες τους χρονους σου ξανα στην ευθεία και ειδικά στο χιλιομετρο θα αρχιζες και εσυ τις διαμαρτυρίες EVANGELOS, ασχετος αν το δικό σου ειναι χειροκινητο . :D
Εγω αυτα τα παραμυθια που λένε διαφοροι οτι το 3.91 "ραβει" στο χειροκίνητο και "κοβει"στο smg τα έχω για ανεκδοτα.
Μιλαμε για συνθήκες κοντρας, ετσι? Γιατι σε αισθηση, σε χρονους, και σε καλυτερο έλεγχο του αυτοκινήτου σε διαδρομές με στροφες ή σε πίστα ειναι καλυτερο απο το εργοστασιακό (3.62 )

Ο μόνος τρόπος να πας χειρότερα με πιο κοντό διαφορικό είναι να χάσεις χρόνο ΣΤΗΝ ΕΚΚΙΝΗΣΗ από σπινιάρισμα λόγω πολύ κοντής 1ης !!!

Είναι από άποψη φυσικής ΑΔΥΝΑΤΟΝ να πηγαίνεις πιο αργά με πιο κοντό διαφορικό !!!!

thomelef
12-10-09, 15:05
σύμφωνα με τα γραφόμενα αρκετών αυτό που λένε οι περισότεροι είναι πως με το πιο κοντό διαφορικό σε μία κόντρα το αβαντάζ του κοντύτερου είναι μέχρι τα 130-140 χιλιόμετρα εκεί που περίπου μπαίνει η τετάρτη.

EVANGELOS
12-10-09, 15:05
Άντε και για να το χοντρύνω ... επίσης κονταίνοντας το διαφορικό έχεις και το ΑΡΝΗΤΙΚΟ ότι είναι σα να "βαράινεις" το βολάν ... με λίγα λόγια οκ δέχομαι ότι θα καθυστερεί λίγο να ανεβάσει στροφές (σε σχέση με ίδιο αμάξι με μακρύτερο διαφορικό) ... αυτό όμως είναι ΠΟΛΥ μικρή διαφορά σε σχέση με το όφελος !!! ...

thomelef
12-10-09, 15:13
εγκώ ντεν ξέρει αυτά διάβασα αυτά μου είπαν αυτά λέω.
στο κάτω κάτω της γραφής οι κόντρες δε με ενδιαφέρουν παρά οι γρήγορες διαδρομές οπου εκεί όλοι ομόφωνα λένε οτι είναι η καλύτερη επιλογή.

manos///3
12-10-09, 15:19
Εγω παντως το 4.10 θα το βαλω στο κοντινο μελλον!

Και εγω σαν το Θωμα οδηγω, σχεδον παντα manual.

thomelef
12-10-09, 15:22
Εγω παντως το 4.10 θα το βαλω στο κοντινο μελλον!

Και εγω σαν το Θωμα οδηγω, σχεδον παντα manual.


lol μάνο 4.10;;;;;;;;;;;;;
πολύ κοντό. οι περισότεροι πάντως που γράφουν κατέληξαν στο 3.91 μετά απο το 4.10 το οποίο βρήκαν λένε πολύ κουραστικό.
βασικά αμα δε πάθουμε δε θα μάθουμε οπότε ασ κάνουμε το μπάξ και είδωμεν

EVANGELOS
12-10-09, 15:30
lol μάνο 4.10;;;;;;;;;;;;;
πολύ κοντό. οι περισότεροι πάντως που γράφουν κατέληξαν στο 3.91 μετά απο το 4.10 το οποίο βρήκαν λένε πολύ κουραστικό.
βασικά αμα δε πάθουμε δε θα μάθουμε οπότε ασ κάνουμε το μπάξ και είδωμεν

Αν θέλετε τη γνώμη μου το 4.10 ακόμα και με ανεβασμενο κόφτη (8400) είναι ΠΑΡΑ πολύ κοντό !!!

Ήδη το 3.91 σε καθημερινή οδήγηση είναι κοντό !!

Επίσης υπάρχει και το θέμα των EΛΑΣΤΙΚΩΝ !!!!!!

Με csl ζάντα ΚΑΙ csl ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ ... κονταίνεις ΕΠΙΠΛΕΟΝ σε σχέση με το μαμά Μ3 Ε46

Εγώ ας πούμε ουσιαστικά με το 3.91 και csl διαστάσεις (ζάντα-ελαστικο) τελικά έχω σχέση μετάδοσης 4.01 !!!!! ... αν έβαζα το 4.10 θα ήμουνα δηλαδή 4.20 !!

p.s. To πόσο δουλεύει το 3.91 το τσεκάραμε με το Νικολάι πάντως !!

manos///3
12-10-09, 15:42
Eτσι μ'αρεσει! Πολυ κοντο. Να γεμιζει η 5η στην ευθεια των Σερρων!

Εγω θα το ρισκαρω και βλεπουμε....

Εχω αλλα σχεδια για το ///Μ..σιγα σιγα θα γινει μονο trackday car!!!!

thomelef
12-10-09, 16:28
Eτσι μ'αρεσει! Πολυ κοντο. Να γεμιζει η 5η στην ευθεια των Σερρων!

Εγω θα το ρισκαρω και βλεπουμε....

Εχω αλλα σχεδια για το ///Μ..σιγα σιγα θα γινει μονο trackday car!!!!


χμμμμμμμ εσύ πολύ κατασταλαγμένος νέος φαίνεσαι.
μπράβο παιδί μου έυγε.
βαγγέλη τα παραπάνω γραφόμενα είναι απο ποστσ που διάβασα στο m5board και απο τα λεγόμενα του χριστόφορου.
υπάρχουν και κάνα 2 άλλα ποστσ που συμφωνούν με το θέμα αλλά αυτοί λένε ότι αυτό το κλείσμο που κάνει το μαμά διαφορικό σε σχέση με το πιο κοντό ρυθμίζεται με πολά πράγματα όπως ανέβασμα του κόφτη και διάφορα άλλα.

chief
12-10-09, 16:37
Ο μόνος τρόπος να πας χειρότερα με πιο κοντό διαφορικό είναι να χάσεις χρόνο ΣΤΗΝ ΕΚΚΙΝΗΣΗ από σπινιάρισμα λόγω πολύ κοντής 1ης !!!

Είναι από άποψη φυσικής ΑΔΥΝΑΤΟΝ να πηγαίνεις πιο αργά με πιο κοντό διαφορικό !!!!


Εγώ EVANGELΟS πιστευω οτι σε μια διαδρομή 0-1000 μετρα με ενα πιο κοντο διαφορικό απο την στιγμη που κανεις περισσοτερες αλλαγες και το στροφομετρο φυσιολογικά κατεβενει σε κάθε αλλαγη εισαι ΄περισοτερα δευτερόλεπτα μεσα στο μη οφελιμο ευρος στροφων απο την στιγμη που κανεις μια ή δύο αλλαγες παραπάνω απ'οτι θα ήσουν με μια αλλαγη μειον.
Εχει μεγαλη διαφορά να εχεις 4η ταχυτητα, να γραφει το κοντερ 200 χιλιομετρα στις 7000 στροφες και να εχεις αλλες 1200 στροφες για τον τον κοφτη( εκει που εχουμε αλογα δηλαδη) και διαφορετικό να εχεις τα ιδια χιλιομετρα με 5η ταχυτητα και 6000 στροφες και να περιμενεις μεχρι να παει στον κοφτη.
Anyway, αυτα ειναι θεωρίες και μπορει να κανω λαθος.
Στην πραξη δεν εκανα κανενα λαθος.
Ακομη δεν εχω ξεχασει το υφακι του φιλου με το εβο που μου εριξε μισο το ενα βραδυ ουτε και το κλαμα που εριξε το επομενο βραδυ οταν αλλαξα το διαφορικό.

manos///3
12-10-09, 16:42
To κλαμα του ηταν με 3.91?

chief
12-10-09, 16:51
To κλαμα του ηταν με 3.91?

οχι ρε τρελε που θες και 4.10
Το κλαμα το δικό μου ηταν με το 3.91, που δεν ηταν ακριβως κλαμα. Λιγα δακρυα μοναχα αφου μισο αμαξι ηταν αλλα δεν τον μαζευα.
Το ΚΛΑΜΑ το δικό του εγινε με το 3.62 το επομενο βραδυ. Αν ηξερα απο πριν ποσο θα του εριχνα θα εβαζα στο πορτ μπαγκαζ ( σωστα το γραφω γιατι ειμαι Κυπριος?) κανα δυο σφουγκαριστρες , ενα ζευγάρι πεδιλα, και την στολή καταδυσεων.

thomelef
12-10-09, 17:04
οχι ρε τρελε που θες και 4.10
Το κλαμα το δικό μου ηταν με το 3.91, που δεν ηταν ακριβως κλαμα. Λιγα δακρυα μοναχα αφου μισο αμαξι ηταν αλλα δεν τον μαζευα.
Το ΚΛΑΜΑ το δικό του εγινε με το 3.62 το επομενο βραδυ. Αν ηξερα απο πριν ποσο θα του εριχνα θα εβαζα στο πορτ μπαγκαζ ( σωστα το γραφω γιατι ειμαι Κυπριος?) κανα δυο σφουγκαριστρες , ενα ζευγάρι πεδιλα, και την στολή καταδυσεων.



χαχαχαχαχα

manos///3
12-10-09, 17:08
. Αν ηξερα απο πριν ποσο θα του εριχνα θα εβαζα στο πορτ μπαγκαζ ( σωστα το γραφω γιατι ειμαι Κυπριος?) κανα δυο σφουγκαριστρες , ενα ζευγάρι πεδιλα, και την στολή καταδυσεων.
:rofl2::rofl2::rofl2:

manos///3
12-10-09, 17:09
Λοιπον στειλτε μου πμ που θα βρω κορωνοπηνιο....

Ή να παρω ολο το κελυφος?

Christos 330i ///M
12-10-09, 17:12
οχι ρε τρελε που θες και 4.10
Το κλαμα το δικό μου ηταν με το 3.91, που δεν ηταν ακριβως κλαμα. Λιγα δακρυα μοναχα αφου μισο αμαξι ηταν αλλα δεν τον μαζευα.
Το ΚΛΑΜΑ το δικό του εγινε με το 3.62 το επομενο βραδυ. Αν ηξερα απο πριν ποσο θα του εριχνα θα εβαζα στο πορτ μπαγκαζ ( σωστα το γραφω γιατι ειμαι Κυπριος?) κανα δυο σφουγκαριστρες , ενα ζευγάρι πεδιλα, και την στολή καταδυσεων.

Χοντρο ξενερωμα μεσα σε ωρες να σε σκιζει το ιδιο αυτοκινητο που εσκισες την

προηγουμενη νυχτα !!!

Ευγε !!!

thomelef
12-10-09, 17:18
Λοιπον στειλτε μου πμ που θα βρω κορωνοπηνιο....

Ή να παρω ολο το κελυφος?


μάνο μέχρι στιγμής οι πηγές που ακούγονται πολύ για τη συγκεκριμένη μετατροπή είναι 2
turner motorsport
dinan
στη dinan δίνουν και το πρόγραμα για το αυτόματο mode.
το σκέτο κορωνοπήνιο είναι πιο φτηνή λύση απλά θέλει γνώστη και καλό μάστορα για να τοποθετηθεί σωστά.

manos///3
12-10-09, 17:20
Θωμα ολοκληρο το διαφορικο ειναι οντως πανακριβο..το προγραμμα δεν το χρειαζομαι.

Χριστοφορε εσυ τι λες?

chief
12-10-09, 17:21
ολο και καποιος θα εχει κανα κομπλέ, καπου, σε καποια γωνια κρυμενο...:smokin::smokin:












:dance:

manos///3
12-10-09, 17:23
ολο και καποιος θα εχει κανα κομπλέ, καπου, σε καποια γωνια κρυμενο...:smokin::smokin:

Ειπα θελωωωω 4.10!!!!

thomelef
12-10-09, 17:26
μάνο τις πιο συνιθισμένες λύσεις τις ξέρεις.
είναι αυτές οι 2 εταιρείες που σχεδόν όλοι απο εκεί προμηθέυτηκαν.
με καλό μάστορα μιας και ούτε εσένα σε ανδιαφέρει το πρόγραμα μίλα με τα παιδιά που ανοίξαν κέλυφος και πάνε στον ίδιο μάστορα.
το πιο καλό αυτό είναι νομίζω...

chief
12-10-09, 17:29
Ειπα θελωωωω 4.10!!!!

Αφου ειπαμε εχεις τρελαθει.
θα σε πονεσουν τα δακτυλα απο τις αλλαγες...
Μ3 θα οδηγας ρε Μανο και οχι CR 500 διχρονη...

manos///3
12-10-09, 17:35
Αφου ειπαμε εχεις τρελαθει.
θα σε πονεσουν τα δακτυλα απο τις αλλαγες...
Μ3 θα οδηγας ρε Μανο και οχι CR 500 διχρονη...

Το ξερω..ειμαι λιγο τρελαρας!

Στις Σερρες πηγα, στο Τυμπακι πηγα...το ιδεατο ειναι να πειραξω τις σχεσεις του κιβωτιου αλλα αυτο ειναι μια αλλη ιστορια...τοτε παω για βημα πολυ πιο κοντο..Η μεση λυση δε με καλυπτει..τωρα αν κανω λαθος θα το πληρωσω 1,5 φορα πανω! Που δε νομιζω να κανω λαθος...

Nick_E60_GR
12-10-09, 17:36
Αφου ειπαμε εχεις τρελαθει.
θα σε πονεσουν τα δακτυλα απο τις αλλαγες...
Μ3 θα οδηγας ρε Μανο και οχι CR 500 διχρονη...

'Αστον, να το πάρει και σίγουρα θα το μετανοιώσει, θα χάσει τουλάχιστον 1" στα 0-200 (είναι πολλές καρότσες)

thomelef
12-10-09, 17:37
Αφου ειπαμε εχεις τρελαθει.
θα σε πονεσουν τα δακτυλα απο τις αλλαγες...
Μ3 θα οδηγας ρε Μανο και οχι CR 500 διχρονη...



χαχαχαχαχαχαχαχαχα πετυχιμένα τα λες ρε χριστόφορε.

chief
12-10-09, 17:41
'Αστον, να το πάρει και σίγουρα θα το μετανοιώσει, θα χάσει τουλάχιστον 1" στα 0-200 (είναι πολλές καρότσες)

Αυτο ειναι σιγουρο αλλα ο Μανος για truck days το θελει.

manos///3
12-10-09, 17:43
'Αστον, να το πάρει και σίγουρα θα το μετανοιώσει, θα χάσει τουλάχιστον 1" στα 0-200

Νικο στα 0-200 δε θα μου χρειαστει....
αλλα θα μου χρειαστει οταν στην εξοδο θα εχω τη 3η να γεμιζει απο τις 5000 στροφες και να εξαντλείται η 4η πριν πεσω στα φρενα! Μιλαω για πιστα μιας και αυτο με ενδιαφερει!

thomelef
12-10-09, 17:43
παιδιά μη ξεχνάτε οτι ο μάνος είπε οτι το αυτοκίνητο του θα το κάνει αποκλειστικά για χρήση πίστας.
οπότε το πολύ κοντό διαφορικό δεν είναι και πολύ μεγάλη υπερβολή για τέτοια χρήση.
ειδικά στις σέρρες αν μπορέσει να τερμτίσει την πέμπτη είναι πολύ μεγάλο αβαντάζ για χρόνο. για να μην αναφερθούμε στα πιο κλειστά κομάτια της πίστας που θα μπορεί να βγαίνει με τετάρτες στις εξόδους.

εντιτ πωπω πάνω απο το ριφρές είστε όλη την ΄ωρα ρε μάγκες;;;;;;;;;

Nick_E60_GR
12-10-09, 17:55
παιδιά μη ξεχνάτε οτι ο μάνος είπε οτι το αυτοκίνητο του θα το κάνει αποκλειστικά για χρήση πίστας.
οπότε το πολύ κοντό διαφορικό δεν είναι και πολύ μεγάλη υπερβολή για τέτοια χρήση.
ειδικά στις σέρρες αν μπορέσει να τερμτίσει την πέμπτη είναι πολύ μεγάλο αβαντάζ για χρόνο. για να μην αναφερθούμε στα πιο κλειστά κομάτια της πίστας που θα μπορεί να βγαίνει με τετάρτες στις εξόδους.

εντιτ πωπω πάνω απο το ριφρές είστε όλη την ΄ωρα ρε μάγκες;;;;;;;;;

Σωστά, στα κλειστά ναι, αλλά όταν βγαίνει δε θα μπορεί να μαζέψει χιλιόμετρα όσο πριν. Γι αυτό σκέψου το καλύτερα, δεν ξέρω αν ο μέσος όρος βγαίνει θετικός, εξαρτάται βέβαια από την πίστα.

thomelef
12-10-09, 18:00
στις σέρρες θα τον βοηθήσει αν μπορέσει να ανοίξει τέρμα την πέμπτη του στην ευθεία.

chief
12-10-09, 18:01
εντιτ πωπω πάνω απο το ριφρές είστε όλη την ΄ωρα ρε μάγκες;;;;;;;;;

Τι εντιτ ρε Θωμα..
μας εχεις ξετρυπησει όλους.
Σφαιρα εισαι..

manos///3
12-10-09, 18:08
στις σέρρες θα τον βοηθήσει αν μπορέσει να ανοίξει τέρμα την πέμπτη του στην ευθεία.

Οχι Θωμα..στην μεγαλη ευθεια θα μαζευει λιγοτερα χλμ. (μη φανταστεις πολλα,αντε να χασει 5-6 χλμ.) ΑΛΛΑ θα κερδιζει πολυ στα εσωτερικα κομματια οπως λεει ο Νικος!

thomelef
12-10-09, 18:17
Οχι Θωμα..στην μεγαλη ευθεια θα μαζευει λιγοτερα χλμ. (μη φανταστεις πολλα,αντε να χασει 5-6 χλμ.) ΑΛΛΑ θα κερδιζει πολυ στα εσωτερικα κομματια οπως λεει ο Νικος!

για να το λέτε 2 άτομα έτσι θα είναι
άιντε καυ.........α και ακόμα δεν έχω τελειώσει με τα κωλόφρενα γμτ.
μάνο για να μη λέμε το μακρύ και το κοντό μας κάνε μπάξιμο και πές μας τι παίζει.
δε μπορεί κάπου κάποιος θα έχει κανένα 3.91 καταχωνιασμένο με το κέλυφος μαζί.
ποιός όμως;;;;; ποιός.

Nick_E60_GR
12-10-09, 18:17
στις σέρρες θα τον βοηθήσει αν μπορέσει να ανοίξει τέρμα την πέμπτη του στην ευθεία.

Αν είναι καθαρά θέμα του να γεμίσει την πέμπτη στο συγκεκριμένο σημείο, προκειμένου να μπω σε αυτή την περιπέτεια, θα κατέβαζα το προφίλ κατά 5% (πχ από 35 στο 30) στα λάστιχα και αυτόματα θα κέρδιζα και καλύτερο στήσιμο για πίστα και το βήμα που θέλεις. Βέβαια τα σωστά χιλιόμετρα θα τα βλέπεις με GPS. Μεσοβέζικη λύση, αλλά απλή και αποτελεσματική...

chief
12-10-09, 18:26
δε μπορεί κάπου κάποιος θα έχει κανένα 3.91 καταχωνιασμένο με το κέλυφος μαζί.
ποιός όμως;;;;; ποιός.

...και να θελει να το δωσει σχεδον τζαπα...
ποιος ομως ρε φουστι μου, ποιος???????

thomelef
12-10-09, 18:32
...και να θελει να το δωσει σχεδον τζαπα...
ποιος ομως ρε φουστι μου, ποιος???????

?????????????????????????????????????????????????? ??

manos///3
12-10-09, 18:34
...και να θελει να το δωσει σχεδον τζαπα...
ποιος ομως ρε φουστι μου, ποιος???????

Πεισε με.......πεισε με........

chief
12-10-09, 18:46
Πεισε με.......πεισε με........

:D:D:D:D
δεν μπορω να σε πεισω δημοσια ρε Μανο. Θα με κραξουν νομιζω...

chief
12-10-09, 19:56
Σωστά, στα κλειστά ναι, αλλά όταν βγαίνει δε θα μπορεί να μαζέψει χιλιόμετρα όσο πριν. Γι αυτό σκέψου το καλύτερα, δεν ξέρω αν ο μέσος όρος βγαίνει θετικός, εξαρτάται βέβαια από την πίστα.

εγω δεν εχω παει σε πιστα ποτε αφου δεν εχουμε εδω.
Ομως απο την εμπειρία που ειχα με το κοντο διαφορικο πιστευω οτι δεν ειναι το μονο οφελος οτι θα βγαινει καποιος απο την στροφη και με ποια σχεση αλλα σιγουρα πιστευω οτι σε πιστα βοηθάει πολύ και στο φρεναρισμα αφου εχεις και περισσοτερες σχεσεις να κατεβασεις απ΄οτι θα ειχεις με το εργοστασιακό με αποτελεσμα να φρεναρεις και πιο κοντα στη στροφη και να μην καταπονουνται και τα φρενα μονο αφου θα βοηθαει πολύ και το κατεβασμα δυο ή και τριών σχεσεων.

Kostas Christ
12-10-09, 20:10
εγω δεν εχω παει σε πιστα ποτε αφου δεν εχουμε εδω.
Ομως απο την εμπειρία που ειχα με το κοντο διαφορικο πιστευω οτι δεν ειναι το μονο οφελος οτι θα βγαινει καποιος απο την στροφη και με ποια σχεση αλλα σιγουρα πιστευω οτι σε πιστα βοηθάει πολύ και στο φρεναρισμα αφου εχεις και περισσοτερες σχεσεις να κατεβασεις απ΄οτι θα ειχεις με το εργοστασιακό με αποτελεσμα να φρεναρεις και πιο κοντα στη στροφη και να μην καταπονουνται και τα φρενα μονο αφου θα βοηθαει πολύ και το κατεβασμα δυο ή και τριών σχεσεων.

δεν εχει καμια σχεση αυτο, ειδικα αν φρεναρεις με κατεβασμα σε οριακες συνθηκες το τετ-α-κε το εχεις στο τσεπακι

αυτη ειναι ακριβως η στιγμη που απαιτειται η χρηση του heel&toe(μυτη τακουνι) οπου συγχρονιζεις στροφες στο σασμαν και στο μοτερ για να μην μπλοκαρει ο πισω αξονας και σε φερει καπακι -ουσιαστικα δλδ απομονωνεις το φρεναρισμα μονο στα φρενα κανοντας το δυνατοτερο και σταθεροτερο-

thomelef
12-10-09, 20:14
δεν εχει καμια σχεση αυτο, ειδικα αν φρεναρεις με κατεβασμα σε οριακες συνθηκες το τετ-α-κε το εχεις στο τσεπακι

αυτη ειναι ακριβως η στιγμη που απαιτειται η χρηση του heel&toe(μυτη τακουνι) οπου συγχρονιζεις στροφες στο σασμαν και στο μοτερ για να μην μπλοκαρει ο πισω αξονας και σε φερει καπακι -ουσιαστικα δλδ απομονωνεις το φρεναρισμα μονο στα φρενα κανοντας το δυνατοτερο και σταθεροτερο-

το smg το μύτι τακούνι στα κατεβάσματα το κάνει μόνο του αρκεί να πατησεις λίγο γκαζάκι...

Kostas Christ
12-10-09, 20:19
το smg το μύτι τακούνι στα κατεβάσματα το κάνει μόνο του αρκεί να πατησεις λίγο γκαζάκι...

δεν το προσεξα οτι μιλαγατε για smg... παντως η χρηση του h&t ειναι ακριβως η ιδια + την προστασια του σασμαν απο την καταπονηση του κατεβασματος

manos///3
13-10-09, 10:52
βοηθάει πολύ και στο φρεναρισμα αφου εχεις και περισσοτερες σχεσεις να κατεβασεις απ΄οτι θα ειχεις με το εργοστασιακό με αποτελεσμα να φρεναρεις και πιο κοντα στη στροφη και να μην καταπονουνται και τα φρενα μονο αφου θα βοηθαει πολύ και το κατεβασμα δυο ή και τριών σχεσεων.

Χριστοφορε ειναι λαθος να φρεναρεις με κατεβασμα σχεσεων. Χαλαει η ισορροπία του αυτοκινητου (ψαρευει ο ''κολος'') και κανεις κακο turn-in. Μονο τα φρενα βοηθουν τη σωστη επιβράδυνση!

EVANGELOS
13-10-09, 10:52
Ρε σει Τσίφ !!! ... δεν απαγορεύται από ΠΟΥΘΕΝΑ να πουλάει ένα μέλος ένα ανταλλακτικό !!!!

Και τιμή λες και ότι θες !!! ... ιδιώτης είσαι και μέλος ...

Εγώ πάντως Μάνο λέω ΑΝ το πουλάει ο Τσιφ (που είναι και έτοιμο) πάρτο

manos///3
13-10-09, 10:58
Ρε σει Τσίφ !!! ... δεν απαγορεύται από ΠΟΥΘΕΝΑ να πουλάει ένα μέλος ένα ανταλλακτικό !!!!

Και τιμή λες και ότι θες !!! ... ιδιώτης είσαι και μέλος ...

Συμφωνω απολυτα!

πάντως Μάνο λέω ΑΝ το πουλάει ο Τσιφ (που είναι και έτοιμο) πάρτο

Δε μου κανει...ειναι δεξιοτιμονο! :dance:

stratos
13-10-09, 10:59
Μάνο στις Σέρρες έπρεπε να βάλεις μια σχέση μεταξύ 2ας (στροφάρισμα) και 3ης (που κρέμαγε). Μήπως δεν θα έπρεπε να κοιτάξεις σε τόσο κοντή σχέση σε μια σχετικά απλωμένη πίστα? Πιθανόν το 4.10 να ήταν καλή επιλογή για τα Μέγαρα που είναι πιο μαζεμένη πίστα. Για Σέρρες πιθανόν να μην κάνει... Το να τελειώνεις την ευθεία των Σερρών με 5 km/h λιγότερο δεν είναι τίποτα αν απο την Κ12 και μετά έχεις μπεί ταλιμπάν...

manos///3
13-10-09, 11:06
Μάνο στις Σέρρες έπρεπε να βάλεις μια σχέση μεταξύ 2ας (στροφάρισμα) και 3ης (που κρέμαγε). Μήπως δεν θα έπρεπε να κοιτάξεις σε τόσο κοντή σχέση σε μια σχετικά απλωμένη πίστα? Πιθανόν το 4.10 να ήταν καλή επιλογή για τα Μέγαρα που είναι πιο μαζεμένη πίστα. Για Σέρρες πιθανόν να μην κάνει... Το να τελειώνεις την ευθεία των Σερρών με 5 km/h λιγότερο δεν είναι τίποτα αν απο την Κ12 και μετά έχεις μπεί ταλιμπάν...

Στρατο η εργοστασιακη σχεση μεταδοσης του Μ3 ειναι για τη Monza! Η πιστα των Σερρων αν οχι μικρη , θεωρειται μετρια σε μηκος...οποτε...

Στις Σερρες στο 95% εβαζα 3η / 4η. Η 3η δεν ειχε δυναμη απο χαμηλα στις εξοδους. Με τη 2η μουρωνε πολυ και χαλαγε το ζυγισμα στις εισοδους..

Πιστευω το 4.10 να με καλυπτει αλλα δεν ειμαι σιγουρος στη πραξη...θα το σκεφτω.

EVANGELOS
13-10-09, 11:09
Στρατο η εργοστασιακη σχεση μεταδοσης του Μ3 ειναι για τη Monza! Η πιστα των Σερρων αν οχι μικρη , θεωρειται μετρια σε μηκος...οποτε...

Στις Σερρες στο 95% εβαζα 3η / 4η. Η 3η δεν ειχε δυναμη απο χαμηλα στις εξοδους. Με τη 2η μουρωνε πολυ και χαλαγε το ζυγισμα στις εισοδους..

Πιστευω το 4.10 να με καλυπτει αλλα δεν ειμαι σιγουρος στη πραξη...θα το σκεφτω.

Μάνο δε θα λυθεί το πρόβλημα με το να κοντύνεις ΤΟΣΟ πολύ την τελική σχέση !!!

Πραγματικά αν θέλεις να πάιξεις ΧΟΝΤΡΗ μπάλα με θέματα πίστας (που ΔΕΝ το προετείνω αν δεν είσαι 100% σίγουρος) ... πήγαινε για αγωνιστικό σασμάν !!!

http://resource.bmwusa.com/Pdf_99a8b055-f205-41d5-9d56-81c4f6941759.arox

manos///3
13-10-09, 11:16
πήγαινε για αγωνιστικό σασμάν !!!


Βαγγελη εχω τον καταλογο και μου τρεχουν τα σαλια...

ΑΛΛΑ δεν μπορω να παιξω σε αυτο το επιπεδο...μακαρι να ειχα 17 ταχύτητες και να επαιζα!

Κανεις χορηγος?????

EVANGELOS
13-10-09, 11:18
Βαγγελη εχω τον καταλογο και μου τρεχουν τα σαλια...

Έχεις καθόλου Info για τις σχέσεις στο αγωνιάρικο ???

Επίσης δεν μπορώ να βρώ καθόλου στοιχεία για τα άλλα πράγματα (κεφαλές , έκκεντρα κλπ κλπ ...)

manos///3
13-10-09, 11:20
Οχι δεν εχω...μονο το καταλογο που εχεις και εσυ..οντως περιεχει λιγα πραγματα σε αντιθεση με τον καταλογο της Ζ4..
.Κατι κρυβουν αυτοι.......

EVANGELOS
13-10-09, 11:22
Ένας ΤΡΕΛΟΣ πάντως διαβάζοντας τον κατάλογο του Ζ4 ... έμπαξε 294 εισαγωγής !!! ... βέβαια έχει και ΠΟΛΥ συμπίεση !!! ... να δούμε αν θα παίξει το πράμα ... λογικά θα το βγάλει όπου να ναι !!!

BILL007
13-10-09, 11:37
Aπόσπασμα απο το έγγραφο...
http://resource.bmwusa.com/Pdf_99a8b055-f205-41d5-9d56-81c4f6941759.arox

This BMW Motorsport/racing/off-road Parts Catalog gives you an overview of the specially
developed BMW Motorsport parts. Some parts may not be available in the US and may not be
approved for all racing series or class. All parts listed are intended for use on approved
motorsport/racing/off-road series BMW vehicles ONLY. The parts are Not DOT-approved,
homologated or street legal and may adversely affect the original manufacturerʼs limited warranty
on the vehicle. Installation of motorsport/racing/off-road parts on a vehicle may render it nonstreet
legal.

ΠΑΡΑΝΟΜΟΙ!!!!!!!!DESPERANDOS!!!!!!!!χαχααχαχαχαχαχ α!!!!!:rofl2: :rofl2:
Aλήθεια τιμές που λέει ή που μπορούμε να μάθουμε?Γιατί έχω απορία να δω πόσο μπορεί να κόστίζουν τα συστήματα πυρόσβεσης...:party:

chief
13-10-09, 11:41
Ρε σει Τσίφ !!! ... δεν απαγορεύται από ΠΟΥΘΕΝΑ να πουλάει ένα μέλος ένα ανταλλακτικό !!!!

Και τιμή λες και ότι θες !!! ... ιδιώτης είσαι και μέλος ...

Εγώ πάντως Μάνο λέω ΑΝ το πουλάει ο Τσιφ (που είναι και έτοιμο) πάρτο

Ο Τσιφ δεν το πουλαει γιατι δεν τον σωζουν τα λεφτα του διαφορικού. Ο Τσιφ το ανταλαζει με πραγματα που λιγουρευεται ασχετα αν ειναι μικροτερης αξιας γιατι ειναι και λιγο χαζος.
Του Τσιφ του τρεχουν τα σαλια για δυο πισινα ελαστικά για το καρο του ή για κανα οργανακι σαν αυτο που εχει ο Μανος για να βαζει κοντρες με τον εαυτο του.
Και επηδη ο Τσιφ ειναι σωστος και large τυπος, το στελνει, το βαζετε απανω για καμια βδομαδα , το δουλευετε, βλεπετε, αν ειναι καλό, αν βουιζει, αν κοβει, αν ανεβαζει, αν κατεβαζει, και πρατετε αναλόγος. Αν δεν κανει το στελνετε πισω. Αν κανει ......

thomelef
13-10-09, 11:48
ΈΧΕΙΣ ΠΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜ

chief
14-10-09, 09:27
ΈΧΕΙΣ ΠΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜ

οκ. κλεισαμε...:friday:

E36 RULES!!
14-10-09, 22:16
αυτη ειναι ακριβως η στιγμη που απαιτειται η χρηση του heel&toe(μυτη τακουνι) οπου συγχρονιζεις στροφες στο σασμαν και στο μοτερ για να μην μπλοκαρει ο πισω αξονας και σε φερει καπακι -ουσιαστικα δλδ απομονωνεις το φρεναρισμα μονο στα φρενα κανοντας το δυνατοτερο και σταθεροτερο-

Προσοχή στο heel-n-toe γιατι υπαρχει περιπτωση να μη σου βγει σωστα πανω σε καμμια στροφη και να σκασεις σε κανεναν τοιχο... ε?:scratchch:scratchch:scratchch:scratchch

Kostas Christ
14-10-09, 23:02
Προσοχή στο heel-n-toe γιατι υπαρχει περιπτωση να μη σου βγει σωστα πανω σε καμμια στροφη και να σκασεις σε κανεναν τοιχο... ε?:scratchch:scratchch:scratchch:scratchch

δε φταιει αυτο... τα χλμ φταινε...

αμα μπεις με πολλα παραπανω ουτε μυτη τακουνι ουτε τιποτε δε σε σωνει....


ειμαστε οφτοπικ

thomelef
30-10-09, 15:55
και συνεχίζουμε με τις πρώτες εντυπώσεις του 3.91
λοιπόν. η χαρά η ίδια για μπαντηλίκια. ειδικά η τρίτη έχει πλέον αυτό που της έλειπε για τα χιλιόμετρα που πιάνει. πλέον απο τα 60-70 μέχρι και τα 110-120 η τρίτη έχει όση δύναμη χρειάζεται το αυτοκίνητο για να μη κόβει τη μπάντα.
ένα πράγμα που δε μου άρεσε και πολύ είναι το πολύ γρήγορο γέμισμα της δευτέρας, για μπαντηλίκια σε κλειστές στροφές με χαμηλά χιλιόμετρα. στο βγάλσιμο της στροφής γεμίζει πολύ γρήγορα χωρίς να σου επιτρέπει μία ωραία απλωτή και βασιλική μπάντα στην έξοδο.
απο την άλλη θέλω να αναφέρω πως όσα έχουν ειπωθει πως δε δουλέυει σε smg είναι όλα μ@λ@κιες.
το αυτοκίνητο δουλεύει σα να είναι εργοστασιακό με ομαλές αλλαγές είτε στο αυτόματο ειτε στο χειροκίνητο. είναι όπως ακριβώς το περιέγραψε ο χριστόφορος. δλδ στο αυτόματο μόνο με κολημένο το γκάζι κάτω(που οι αλλαγές γίνονται στον κόφτη και όχι πιο πριν) δεν αλλάζει. απο την άλλη αυτόματο δε δουλεύω ποτέ και ακόμα και να δουλέψω θα δουλέψω για να πάω χαλαρά με νορμάλ αλλαγές στις 3-4 χιλ στροφές όπως και του εργοστασιακού.
υγ 1. χριστόφορε σ'ευχαριστώ πολύ..........
υγ 2. μάνο ξανασκέψου το 4.10 που θές να βάλεις πιστέυω πως όντως θα είναι υπερβολή ασχέτως που θες να κάνεις το αυτοκίνητο πιστιάρικο.....
υγ 3. είναι πολύ ωραία η συγκεκριμένη βελτίωση στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο για όποιον γουστάρει διαδρομές και μπαντηλίκια...

Sokin M3
30-10-09, 16:16
υγ 1. χριστόφορε σ'ευχαριστώ πολύ..........
υγ 2. μάνο ξανασκέψου το 4.10 που θές να βάλεις πιστέυω πως όντως θα είναι υπερβολή ασχέτως που θες να κάνεις το αυτοκίνητο πιστιάρικο.....
υγ 3. είναι πολύ ωραία η συγκεκριμένη βελτίωση στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο για όποιον γουστάρει διαδρομές και μπαντηλίκια...

καλοριζικο.....θα δεις παντως και την καταναλωση να ανεβαινει....παντως οπως το ειπες ειναι για διαδρομες,πιστα και πατηλικια

thomelef
30-10-09, 16:23
καλοριζικο.....θα δεις παντως και την καταναλωση να ανεβαινει....παντως οπως το ειπες ειναι για διαδρομες,πιστα και πατηλικια

να σου πώ.
επειδή το γέμισα επίτηδες για να δώ πάνω κάτω τι παίζει μέχρι τα 15 λίτρα που έκαψα είναι νορμάλ δεν είδα διαφορά.
δλδ 15 λίτρα μου έβγαλαν 110 χιλιόμετρα το ίδιο όπως και με το μανίσιο.
τώρα τι να πώ ας το ρουφήξει όλο το ντεπόζιτο και βλέπουμε.
αλλά και πάλι όμως μπρός στα κάλη τι είναι ο πόνος.......

Sokin M3
30-10-09, 16:27
να σου πώ.
επειδή το γέμισα επίτηδες για να δώ πάνω κάτω τι παίζει μέχρι τα 15 λίτρα που έκαψα είναι νορμάλ δεν είδα διαφορά.
δλδ 15 λίτρα μου έβγαλαν 110 χιλιόμετρα το ίδιο όπως και με το μανίσιο.
τώρα τι να πώ ας το ρουφήξει όλο το ντεπόζιτο και βλέπουμε.
αλλά και πάλι όμως μπρός στα κάλη τι είναι ο πόνος.......

ισως που εγω το πιεζα και ημουν συνεχεια στα κοκκινα να ειδα αυξηση καταναλωσης.....παντως να ξερεις στις ιδιες στροφες στον κινητηρα εισαι 20 χλμ κατω απο το 3.64 διιαφορικο

thomelef
30-10-09, 16:34
το μόνο που έχω να πώ γενικώς είναι πως κα.......σα και δε με νοιάζουν λεπτομέρειες...........
απο τη στιγμή που μου άρεσε τόσο πολύ χαλάλι και αν κάψει παραπάνω χαλάλι και οτιδήποτε άλλο....

manos///3
30-10-09, 16:35
Eνταξει ρε Θωμα...με επεισεεεεςςςς!!!!!!!!

thomelef
30-10-09, 16:37
Eνταξει ρε Θωμα...με επεισεεεεςςςς!!!!!!!!


καλά εσύ δε νομίζω να χρειαζόσουν εμένα για να πειστείς!!!!!!!
μάνο ξαναλέω το 4.10 πρέπει να είναι υπερβολή......

Sokin M3
30-10-09, 16:40
καλά εσύ δε νομίζω να χρειαζόσουν εμένα για να πειστείς!!!!!!!
μάνο ξαναλέω το 4.10 πρέπει να είναι υπερβολή......
παντως αν χρειαζεται καποιος 4.10,εχει ενας φιλος μου ολοκαινουργιο και το δινει

manos///3
30-10-09, 16:47
Θωμα δε με επεισες τελικα! :smokin:

thomelef
30-10-09, 16:51
Θωμα δε με επεισες τελικα! :smokin:


είμουν σίγουρος αμέσως μόλις διάβασα το πόστ του σόκιν.
οκ ρε τρελέ μπάξε και βλέπεις.
εγώ είμαι κομπλέ.
σχεδόν δλδ γιατί μαζί με τους καταλύτες μου που θέλουν αλλαγή λέω να μπάξω και τελικό προς τα χριστούγεννα.

chief
30-10-09, 16:52
ισως που εγω το πιεζα και ημουν συνεχεια στα κοκκινα να ειδα αυξηση καταναλωσης.....παντως να ξερεις στις ιδιες στροφες στον κινητηρα εισαι 20 χλμ κατω απο το 3.64 διιαφορικο

εσυ εισαι για δεσιμο...

manos///3
30-10-09, 16:54
Ρε Θωμα δεν ανοιγεις ενα θρεντ με βελτιωσεις Μ3..
Ετσι για να γραφουμε (σαν το παλιο καλο καιρο) στον Αγιο Βασιλη τι θα θελαμε να μας φερει τα Χριστουγεννα!

chief
30-10-09, 16:59
Ρε Θωμα δεν ανοιγεις ενα θρεντ με βελτιωσεις Μ3..
Ετσι για να γραφουμε (σαν το παλιο καλο καιρο) στον Αγιο Βασιλη τι θα θελαμε να μας φερει τα Χριστουγεννα!

Οχι ρε.
Καπου θα διαφωνισει ο Ευαγγελος με τον Αι Βασίλη και θα γινει της π@@@@@@ας

thomelef
30-10-09, 17:02
εσυ εισαι για δεσιμο...
απλός και περιεκτικός

Ρε Θωμα δεν ανοιγεις ενα θρεντ με βελτιωσεις Μ3..
Ετσι για να γραφουμε (σαν το παλιο καλο καιρο) στον Αγιο Βασιλη τι θα θελαμε να μας φερει τα Χριστουγεννα!

έλα μωρέ 3.5 χρόνια δεν του έχω κάνει τπτ.
απλά τώρα που είπα θα το κρατήσω και έχω κάποια πράγματα για αλλαγή λόγο φθοράς είπα να μπαξω κάτι πιο πιπεράτο.....

manos///3
30-10-09, 17:02
Οχι ρε.
Καπου θα διαφωνισει ο Ευαγγελος με τον Αι Βασίλη και θα γινει της π@@@@@@ας

ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
Ευτυχώς που δε χρειαζομαι σπριντ μπουστερ :twak:

Οχι ρε...ισα ισα που θα ειναι χρησιμος...εχει δοκιμασει αρκετα στο δικο του!

thomelef
30-10-09, 17:04
btw περιμένω και τα μεγάλα παντλς απο το λίνκ που μου είχες στείλει την ίδια μέρα.
ακόμα δεν έχουν έρθει.
βασικά πόσες μέρες χρειάζεται περίπου για αποστολή;;;;;;

manos///3
30-10-09, 17:05
btw περιμένω και τα μεγάλα παντλς απο το λίνκ που μου είχες στείλει την ίδια μέρα.
ακόμα δεν έχουν έρθει.
βασικά πόσες μέρες χρειάζεται περίπου για αποστολή;;;;;;

Αν τα εχει στοκ ,2-3 μερες..
Με τον Roy μιλησες?

thomelef
30-10-09, 17:10
Με τον Roy μιλησες?

μόλις τώρα και μου είπε πως φύγανε πρίν 2 μέρες..........

yodas
30-10-09, 17:15
καλορίζικο αδερφέ...να το πάμε και καμμιά βόλτα σύντομα βεβαίως βεβαίως.....

manos///3
30-10-09, 17:24
μόλις τώρα και μου είπε πως φύγανε πρίν 2 μέρες..........

Ωραιος τυπος ο Roy.
Αν εχεις εταιρια ζητα του να σου κοβει τιμολογιο ωστε να μη πληρωνεις 15% φπα.

thomelef
30-10-09, 17:26
καλορίζικο αδερφέ...να το πάμε και καμμιά βόλτα σύντομα βεβαίως βεβαίως.....


OH YES :dblthumb2

EVANGELOS
30-10-09, 17:47
Οχι ρε.
Καπου θα διαφωνισει ο Ευαγγελος με τον Αι Βασίλη και θα γινει της π@@@@@@ας

Nα φύγει ο Αι Βασίλης !!! ... αίσχος ... θα αρχίσω τα ρηπορτ ποστ !!! χαχαχαχα

Μουρλέ Τσίφ πρέπει να έρθεις απο δω ...

Ωραιος τυπος ο Roy...

Τον Roy απο CA λες ??

manos///3
30-10-09, 17:48
Τον Roy απο CA λες ??

Nαι...κοιτα δεν εχω πιει καφε μαζι του αλλα ειναι πολυ συνεννοήσιμος!

thomelef
30-10-09, 17:54
απο το τηλέφωνο πάντως φάνηκε πολύ εξυπηρετικός

EVANGELOS
30-10-09, 18:00
Eίναι καλό παιδί αλλά ΠΑΝΑΚΡΙΒΟΣ !!!

Αν δεις τις παλιές φώτο στο σάιτ του με την εισαγωγή στο Μ3 Ε46 με το πράσινο φίλτρο θα δεις το αμάξι του Νικολάι !!!! ... εδώ φτιαχνότανε το πρότζεκτ ... :D :D ...

manos///3
30-10-09, 18:03
Eίναι καλό παιδί αλλά ΠΑΝΑΚΡΙΒΟΣ !!!

Αν δεις τις παλιές φώτο στο σάιτ του με την εισαγωγή στο Μ3 Ε46 με το πράσινο φίλτρο θα δεις το αμάξι του Νικολάι !!!! ... εδώ φτιαχνότανε το πρότζεκτ ... :D :D ...

Για τα προιοντα παντως που ψαχνομαι εχει τις καλυτερες τιμες...Παραδειγμα δες τιμες supersprint...

Αααα εκει ηταν η γιαφκα!!!

thomelef
30-10-09, 18:07
Παραδειγμα δες τιμες supersprint...

έλα ρε παληκάρι σε παρακαλώ να ούμε και κλείνω για εκεί προς τα χριστούγεννα.

manos///3
30-10-09, 18:11
Aαααχχχχ..
Τελικο lightweight με μεσαιο unsilenced και φυσικα καταλυτες 100αριδες...αααχχχχ!

manos///3
30-10-09, 18:13
Θωμα σου ειπα ανοιξε θρεντ αλλιως θα το ανοιξω εγω..
ειμαστε οφ τοπικ!

thomelef
30-10-09, 18:13
Aαααχχχχ..
Τελικο lightweight με μεσαιο unsilenced και φυσικα καταλυτες 100αριδες...αααχχχχ!


:ylsuper::dblthumb2:greenboun:yipee:

chief
30-10-09, 19:18
Nα φύγει ο Αι Βασίλης !!! ... αίσχος ... θα αρχίσω τα ρηπορτ ποστ !!! χαχαχαχα

Μουρλέ Τσίφ πρέπει να έρθεις απο δω ...


Η αληθεια να λεγετε, (αν και μου τη εσπασες παλια οταν δεν μου απαντησες σε ενα π.μ. αλλα τωρα σου ειμαι φαν) θα ηθελα να ερθω απο εκει να σας γνωρισω απο κοντα και ειδικα εσενα και τον Σοκιν μιας και κουβαλαμε τις ιδιες αρρωστιες περιπου:love::love::love:

EVANGELOS
30-10-09, 19:29
Η αληθεια να λεγετε, (αν και μου τη εσπασες παλια οταν δεν μου απαντησες σε ενα π.μ. αλλα τωρα σου ειμαι φαν) θα ηθελα να ερθω απο εκει να σας γνωρισω απο κοντα και ειδικα εσενα και τον Σοκιν μιας και κουβαλαμε τις ιδιες αρρωστιες περιπου:love::love::love:

Πότε ρε μουρλέ ΔΕΝ απάντησα !!!

Έχω απαντήσει σε 1000 πμ ... δε θα το πήρα χαμπάρι και θα το έσβησα ρε μαν ... σόρυ !!!

Ο Σ-Μ-όκιν έχει δουλειά τώρα ... τον κυνηγάνε τα Σ3 !!! :D

chief
30-10-09, 19:39
Πότε ρε μουρλέ ΔΕΝ απάντησα !!!

Έχω απαντήσει σε 1000 πμ ... δε θα το πήρα χαμπάρι και θα το έσβησα ρε μαν ... σόρυ !!!

Ο Σ-Μ-όκιν έχει δουλειά τώρα ... τον κυνηγάνε τα Σ3 !!! :D

Για να ειμαστε και στο τοπικ:
Ο Νικος τωρα που εβγαλε το κοροπηναιο και εβαλε κομπρεσερ,
ή που θα τους κανει smokin ή που θα του ραψουν σμοκιν.

ωχ ο Στελιος.......:D

Nick_E60_GR
30-10-09, 19:45
Για να ειμαστε και στο τοπικ:
Ο Νικος τωρα που εβγαλε το κοροπηναιο και εβαλε κομπρεσερ,
ή που θα τους κανει smokin ή που θα του ραψουν σμοκιν.

ωχ ο Στελιος.......:D

Μπα, δεν ασχολείται ο Στέλιος με τέτοια θέματα :D

thomelef
30-10-09, 19:47
και σίγουρα το κομπρεσέρ είναι της houver και συνδέεται στον αναπτήρα για να καθαρίζει τις μοκέτες καλύτερα!!!!!!!

Sokin M3
31-10-09, 07:48
μιας και εχθες μετα την συναντηση ειχαμε κανονησει με ενα αλλο s3 το οποιο και ειναι αξιολογο,δυστηχως δεν τα καταφερε να ερθει......ομως δοκιμασαμε με ενα slk 55 amg και το αποτελεσμα ηταν μια κολωνα του Παρθενωνα:D.....ετσι μετα απο αυτο το αποτελεσμα το παρεακι με τα group vag που ηταν εκει,(ηταν 3 s3 και 2 tts)εβγαλαν ξαφνικα πουπουλα...........:ylsuper:

Ηδη ετοιμαζω αυτοκολλητο..........chief,ελα επανω να δεις τι γινεται.....σε περιμενω

σορρυ για το offtopic

thomelef
31-10-09, 09:23
τρελο σόκιν το ξαδερφάκι μου λιγουρεύεται άνοιγμα μαζί σου...
ένα ψωρο s3 έχει που του έχει ρίξει καμιά 20αριά χιλιαδίτσες και έχει ρίξει και σε γκαλάρντο... ω ναι καλά διαβάσατε και είμουν και μέσα.

Sokin M3
31-10-09, 10:17
τρελο σόκιν το ξαδερφάκι μου λιγουρεύεται άνοιγμα μαζί σου...
ένα ψωρο s3 έχει που του έχει ρίξει καμιά 20αριά χιλιαδίτσες και έχει ρίξει και σε γκαλάρντο... ω ναι καλά διαβάσατε και είμουν και μέσα.για κανονησε το φιλε μου

thomelef
31-10-09, 10:19
για κανονησε το φιλε μου


παίρνω κιόλα τηλ...