PDA

Επιστροφή στο Forum : BMW Compact 2,5i


saudi
11-08-04, 14:35
Η εξωτερική εμφάνιση ...

… τονίζει το σπορ στυλ του αυτοκινήτου, ξεκαθαρίζοντας από την πρώτη κιόλας στιγμή το σκοπό για τον οποίο κατασκευάστηκε. Η εντυπωσιακή μάσκα με τους διπλούς προβολείς xenon, οι ανοδικές γραμμές του αμαξώματος που «ανασηκώνουν» το πίσω μέρος του και το διαφανές περίβλημα των πίσω φωτιστικών σωμάτων, δημιουργούν ένα ξεχωριστό στυλ. Μοναδικές διαφορές από την έκδοση με τον κινητήρα των 1,8 λίτρων, το σήμα στο δεξί μέρος του πορτ μπαγκάζ και η διπλή εξάτμιση.

http://www.bmwworld.com/pics/3er/compact/3924_832.jpg

Εσωτερικά ...

… ο σχεδιασμός συνεχίζει την σπορ εντύπωση που έχει δοθεί από την εξωτερική εμφάνιση. Γραμμές πιο σπορ από τις κλασικές της εταιρείας, αλλά εξίσου λιτές, χωρίς ακρότητες. Τα υλικά, οι συνδυασμοί των χρωμάτων, δίνουν έναν νεανικό τόνο στο μοντέλο, ενώ το ταμπλό αν και έχει τα απαραίτητα, είναι αρκετά λιτό. Το μοναδικό ελάττωμα που εντοπίστηκε ήταν η διαδρομή των καθισμάτων, η οποία είναι μικρή και κάνουν δύσκολη την πρόσβαση των επιβατών στο πίσω κάθισμα.

Η θέση του οδηγού ...

… με τις διαθέσιμες ρυθμίσεις μπορεί να γίνει απόλυτα αναπαυτική. Συνολικά, υπάρχουν πέντε ρυθμίσεις. Οι κλασικές (κατά μήκος, ύψος και κλίση της πλάτης) αλλά και η πίεση στη μέση του οδηγού και μήκος του καθίσματος για καλύτερη στήριξη των ποδιών. Έτσι, σε συνδυασμό με τη ρύθμιση του τιμονιού, ο οδηγός βρίσκει την ιδανική του θέση.

Η εικόνα του ταμπλό ...

… είναι αρκετά καλή. Μπορεί να είναι λιτή, αλλά είναι σίγουρα ευχάριστη και σαφείς στους – όχι πολλούς – χειρισμούς συστημάτων τα οποία προσφέρει. Μοναδική έλλειψη – και σημαντική για την κατηγορία αυτή και το επίπεδο του κόστους – είναι η απουσία CD στο ηχοσύστημα. Τα χρώματα του ταμπλό προσφέρονται σε συνδυασμό με το χρώμα του σαλονιού, ενώ δίνεται η δυνατότητα αλλαγής και της «φάσας» που το διατρέχει.

Οι χώροι ...

… είναι καλοί για τον οδηγό και τον συνοδηγό, ενώ για τους επιβάτες του πίσω καθίσματος τα πράγματα γίνονται δύσκολα. Παρά το γεγονός ότι οι κατασκευαστές έχουν προσπαθήσει να εκμεταλλευθούν και το τελευταίο χιλιοστό, δίνοντας κλίση και «βυθίζοντας» το κάθισμα, οι χώροι δεν μπορούν να χαρακτηριστούν επαρκείς. Αντίστοιχα ο χώρος αποσκευών χωρητικότητας 310 λίτρων είναι επαρκής για τους δυο επιβάτες, αλλά μάλλον αρχίζει να προβληματίζει εάν χρειαστεί χώρος για αποσκευές περισσοτέρων επιβατών.

Το σύστημα διεύθυνσης ...

… είναι αρκετά «αναλυτικό». Κατά συνέπεια δίνει ακριβείς εντυπώσεις στον οδηγό κι αυτό είναι πολύ καλό στοιχείο για ένα αυτοκίνητο που «χορεύει» διαρκώς στις εκκινήσεις, κάνοντας τα ηλεκτρονικά του συστήματα να «ξυπνούν» συνεχώς για να το συγκρατήσουν. Η αίσθησή του είναι καλή, αν και ένα «κλικ» πιο βαρύ αν ήταν, θα έδινε ακόμη καλύτερη εικόνα. Πάντως, το τελευταίο δεν πρέπει να καταγραφεί ως πρόβλημα, αλλά μάλλον ως προσπάθεια για τελειοποίηση.

Ο έλεγχος του γύρω χώρου ...

… σίγουρα δεν είναι από τα δυνατά σημεία του αυτοκινήτου. Αν ο οδηγός ανασηκώσει τη θέση, σίγουρα βελτιώνει την επαφή, αλλά αν έχει τη θέση στο χαμηλότερο σημείο ρύθμισης του ύψους της, τότε δεν έχει την καλύτερη δυνατή οπτική επαφή με το γύρω χώρο. Οι καθρέπτες, τόσο ο κεντρικός αντιθαμβωτικός, όσο και οι δυο εξωτερικοί βοηθούν όσο γίνεται, αλλά πάλι μένουν «τυφλά» σημεία.

Ο κινητήρας ...

… είναι αρκετά δυναμικός. Ο ήχος του συγκινεί και διεγείρει, ενώ ανάλογη είναι και η απόδοσή του. Με τους 192 ίππους οι οποίοι αποδίδονται στις 6 χιλιάδες σ.α.λ., καταφέρνει να κινήσει δυναμικά το βαρύ αμάξωμα, ενώ σε συνδυασμό με την παραδοσιακή πίσω κίνηση της BMW δίνει την δυνατότητα για αρκετά «παιχνίδια» στο δρόμο. Ειδικά στην περίπτωση αφαίρεσης των ηλεκτρονικών συστημάτων – που θα πρέπει να αποφευχθεί βέβαια – τότε το αυτοκίνητο αρχίζει με τις ακραίες του αντιδράσεις να συνεπαίρνει τους επιβάτες. Μοναδική του «έλλειψη» το «κράτημα» που δίνεται η εντύπωση πως υπάρχει στην 3η και 4η ταχύτητα. Πάντως, η τελική φθάνει στα 240 χλμ./ώρα. Θα μπορούσε να είναι και σε υψηλότερα επίπεδα, αλλά ποιος θα την χρησιμοποιούσε;…

Το κιβώτιο ταχυτήτων ...

… με τις κοντές σχέσεις, βοηθά στον σπορ χαρακτήρα που έχει η Compact 2,5i. Είναι σαφές, δεν προβληματίζει τον οδηγό, ενώ σε περιπτώσεις «κατεβάσματος» κρατάει καλά το αμάξωμα, σε συνδυασμό με τον κινητήρα, που σέβεται τις εντολές που παίρνει από το κιβώτιο. Γενικά, ως σύνολο με τον κινητήρα λειτουργούν αρκετά καλά.

Οδική συμπεριφορά ...

… έχει ακραία σε αρκετές περιπτώσεις. Ο συνδυασμός του ισχυρού κινητήρα με την κίνηση στους πίσω τροχούς, δίνουν στο αυτοκίνητο έναν χαρακτήρα άκρως δυναμικό, μάλλον νευρικό. Οι ήρεμες εκκινήσεις βέβαια, αποτελούν ένα μακρινό όνειρο, αλλά αυτός είναι ο χαρακτήρας. Πάντως, γενικά η οδική του συμπεριφορά είναι αρκετά καλή, δεν δημιουργεί ανασφάλεια στον οδηγό, ενώ η ύπαρξη των ηλεκτρονικών συστημάτων δίνουν την δυνατότητα «παιχνιδιών» στο δρόμο, με χαμηλό ρίσκο…

Τα φρένα ...

… είναι αρκετά καλά. Παρά το γεγονός ότι οι αισθητήρες ξυπνούν πολύ εύκολα το ABS και το σύστημα κατανομής, σε περιπτώσεις ανωμαλιών του δρόμου – από τις οποίες έχουμε αρκετές στην Ελλάδα – σε γενικές γραμμές είναι αξιόπιστα και σε καλό οδόστρωμα αν οι αντιδράσεις στο πεντάλ δεν είναι νευρικές, τότε καταφέρνουν να ελέγξουν το αυτοκίνητο χωρίς τη βοήθεια του αντί μπλοκαρίσματος.

Η κατανάλωσή του ...

… κυμαίνεται σε υψηλά επίπεδα, κυρίως λόγω της πρόκλησης του κινητήρα στον οδηγό να «πιέσει» το αυτοκίνητο σε κάθε ευκαιρία. Ο κατασκευαστής μπορεί να δίνει κατανάλωση 7,2 λίτρων ανά 100 χιλιόμετρα, στη διάρκεια της δοκιμής όμως, η πράξη έδειξε πολύ παραπάνω, με τον μικτό κύκλο να κυμαίνεται στα 12 λίτρα… Βέβαια, ένα σύνολο χωρητικότητας 2,5 λίτρων είναι απόλυτα λογικό να κάψει κάτι παραπάνω. Άλλωστε και ο κάτοχός του θα πρέπει να το έχει πάρει απόφαση πριν από την αγορά, ότι από την κατανάλωση του καυσίμου δεν θα πρέπει να περιμένει μέτριες, αλλά υψηλές απαιτήσεις.

Η τιμή του ...

… είναι μάλλον απαγορευτική για τον μέσο Έλληνα οδηγό, με το μέτριο εισόδημα. Παράλληλα, το τεκμήριο των 41 εκατομμυρίων το χρόνο φροντίζει να προσγειώσει όσους κάνουν όνειρα για την απόκτησή του, αφού η συντήρηση της BMW Compact 2,5i γίνεται πολύ δαπανηρή αν πρέπει να πληρώνει ο κάτοχος και πρόσθετη εφορία.

Fanatic
11-08-04, 15:51
το τελευταιο για το τεκμηριο βεβαια δεν ισχυει αφου πλεον μεχρι 50000 ευρω εχει καταργηθει.... :D .Πως σου ηρθε φιλε saudi το ποστ αυτο??Μηπως ειναι για τον compact που ζηταει κατι παραπανω απο τα 115 ατμο αλογα και τα +60(?) του νιτρο?? ;)

saudi
11-08-04, 16:37
το τελευταιο για το τεκμηριο βεβαια δεν ισχυει αφου πλεον μεχρι 50000 ευρω εχει καταργηθει.... :D .Πως σου ηρθε φιλε saudi το ποστ αυτο??Μηπως ειναι για τον compact που ζηταει κατι παραπανω απο τα 115 ατμο αλογα και τα +60(?) του νιτρο?? ;)


Ούπς sorry ...Οχι ρε παιδιά ;)

stef
11-08-04, 18:31
Είναι ένα πολύ καλό και τίμιο αυτοκίνητο, παρόλο που ο Ελλήνας ψοφάει για επίδειξη και θέλει coupe, το κράτημά του είναι άψογο και η οδηγική συγκίνηση απίστευτη που προσφέρει!
Ένα από τα πιο καλοζυγισμένα πισοκίνητα των τελευταίων ετών

compact
19-08-04, 13:00
ολα καλα λογια ακουγονται αλλα θελει αναρτηση για να γινει ακομα καλλητερο!!!

popolaros
19-08-04, 13:09
ego tha elega oti theli mploke prota apo ola kai meta mia anartisi......

stef
20-08-04, 16:14
Το πιο καλοζυγισμένο BMW σειράς 3 είναι σίγουρα το 325 compact, ένα αυτοκίνητο που δεν έχει πουλήσει σχεδόν καθόλου και θεωρείται παρεξηγημένο στην ελληνική αγορά λόγω εμφάνισης κυρίως

BMW5S
20-08-04, 16:44
Η εμφανιση του ειναι υποκειμενικη το στησιμο του και τα ατου που εχει ομως ειανι αναφησβητητα μοναδικα!!!!

Action Man
08-03-06, 02:42
Οι κατοχοι compact σας ευχαριστουν για τα καλα σας λογια!!!!:icon_kidr :rockon: :icon_kidr

saikoE39
08-03-06, 12:44
Τα compact εχουν καψει καρδιες........:jumpgirl:
Για μενα ειναι ο τελειος συνδιασμος αυτοκινητου.......325ti
Εχει ολα οσα θελει καποιος απο ενα δυνατο πισωκινητο car.....το τελειο μεγεθος και το πολυ καλο μοτερ....
Απο εμφανιση γ@μ@ει.....το κοκκινο χρωμα ειναι ισως το πιο ταιριαστο(δειτε του Action man)....
......:nutkick:

Fanatic
08-03-06, 12:54
Τα compact εχουν καψει καρδιες........:jumpgirl:
Για μενα ειναι ο τελειος συνδιασμος αυτοκινητου.......325ti
Εχει ολα οσα θελει καποιος απο ενα δυνατο πισωκινητο car.....το τελειο μεγεθος και το πολυ καλο μοτερ....
Απο εμφανιση γ@μ@ει.....το κοκκινο χρωμα ειναι ισως το πιο ταιριαστο(δειτε του Action man)....
......:nutkick:

Παντελο ετοιμασε επιταγες!

manosm3
08-03-06, 23:12
Τα compact εχουν καψει καρδιες........:jumpgirl:
Για μενα ειναι ο τελειος συνδιασμος αυτοκινητου.......325ti
Εχει ολα οσα θελει καποιος απο ενα δυνατο πισωκινητο car.....το τελειο μεγεθος και το πολυ καλο μοτερ....
Απο εμφανιση γ@μ@ει.....το κοκκινο χρωμα ειναι ισως το πιο ταιριαστο(δειτε του Action man)....
......:nutkick:
Αφου σου ειπε ρε οτι δε θα στο χαρισει οταν γινει κατομμυριουχος...

Action Man
09-03-06, 01:36
saiko..ετοιμασου για την μεταβιβαση.......:rockon:

sakkunen
03-04-06, 22:56
Γιναμε κ ανεξαρτητοι!:woowoo: :bananasmi

www.bmwcompact.net

compact power...

saikoE39
04-04-06, 16:22
Παντελο μπες και βαλε μια foto απο την κοκκινη θεα compact....
Να ψαρωσουν......:bananasmi

Action Man
09-04-06, 11:08
http://library.techlink.gr/4t/article.asp?mag=1&issue=304&article=8091

Xeno-318is
09-04-06, 11:29
"Tη στιγμή που το S3
εξοικονομεί χρόνο εκμηδενίζοντας τις όποιες αποστάσεις, η «καλή» Compact σου τρώει χρόνο,
αφού ανακαλύπτεις ότι θέλεις ολοένα και περισσότερο να ασχολείσαι μαζί της."

Αυτο νομιζω τα λεει ολα...

Fanis
10-04-06, 21:42
Όπως είπε και ο Παντελής ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ!! :yippee:

Το αυτοκίνητο όντως είναι πάρα πολύ καλό (δεν το περίμενα τόσο καλό:smashtard ) και μου αρέσει επειδή δεν φαίνεται τι και πόσο είναι....είναι σεμνό! Πραγματικά παρεξηγημένο αυτοκίνητο στην Ελλάδα με όλα τα GΤΙειδή που κυκλοφορούν....αλλά να δείτε τις φάτσες μερικών εξ'αυτών όταν ψάχνουν πως και γιατί τους πέρασα...ειδικά στις στροφές! ;)