PDA

Επιστροφή στο Forum : Καταναλωση λαδιου


halkida116mpack
13-10-09, 01:29
Εχω ενα 116 mpack 8/2008και θα ηθελα παρακαλω τις τεχνικες σας γνωσεις η εμπειριες.
Αφου το εστρωσα ευλαβικα 3500 χλμ μετα το ψιλοκαιω μερα νυχτα και στα 10500χλμ παρατηρω τη σταθμη λιγο κατω.το μετραω καθε 10 με 15 μερες.παω στην αντιπροσωπεια μου λενε οτι δεν ειναι προβλημα και επειδη ηθελα εγω αγοραζω λαδι απο εκει το προβλεπωμενο και βαζω καπου 150 ml και ξαναδειχνει γεματη σταθμη λαδιου.το ιδιο και στα 19500χλμ.τωρα το ιδιο στα 22500χλμ.οταν εκλεισε χρονο το πηγα για λαδια και μου ειπαν οτι δεν χρειαζεται παρα μονο αν το ζητησει το αμαξι.αυτο λοιπον που βλεπω ειναι οτι το φαινομενο ειναι πιο συχνο να ζητα αυτα τα περιπου 150ml δεδομενου οτι η χρηση ειναι ιδια.και θα ηθελα τη γνωμη σας...φταιει οτι ειναι δουλεμενα τα λαδια η ειναι το τι κακο μου ερχεται...

Nikos120i
13-10-09, 01:59
ΝΑ ΜΗΝ προσθέτεις μόνος σου λάδι αν δε στο γράφει το BC.

Θα σου ζητήσει μόνο να προσθέσεις 1λτ...εκεί χρειάζεται. Οι οποιεσδήποτε αυξομειώσεις είναι ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΕΣ.

Εμένα πάντως δε μου έχει κάψει σταγόνα πέρα από τα μαμά που στα 8.500κμ έκαψε 1λτ. Μετά αφού άλλαξε δεν έκαψε τίποτα...

ΓΙΑΝΝΗΣ
13-10-09, 09:15
Θα συμφωνησω με το Νικο, μην βαζεις εαν δεν σου ζητησει μονο του.....
Το δικο μου παντος, μετα απο μια αλλαγη στα 6500χλμ και τωρα εχοντας 15000χλμ δεν μου δειχνει να εχει καψει τιποτα, ουτε πριν ουτε μετα την αλλαγη.

bimmer-corfu
13-10-09, 09:20
εγώ λέω δε πας να τα αλλάξεις που πλησιάζεις τον 1,5 χρόνο? Καλό το BC, να κάνεις ότι λέει αλλά απο την άλλη έχεις τόσα χιλιόμετρα και τόσο καιρό χωρίς αλλαγή...

ΓΙΑΝΝΗΣ
13-10-09, 09:23
εγώ λέω δε πας να τα αλλάξεις που πλησιάζεις τον 1,5 χρόνο? Καλό το BC, να κάνεις ότι λέει αλλά απο την άλλη έχεις τόσα χιλιόμετρα και τόσο καιρό χωρίς αλλαγή...

Ναι ναι δεν το εθεσα καλα, και εγω κανω οτι λεει το bc για συμπληρωμα αλλα δεν τα αφηνω μεσα πανω απο 7000χλμ και 1 χρονο.........
αν και ποτε δεν κανω 7000 τον χρονο....:smashtard

sotirisl
13-10-09, 09:56
στα 57000χλμ δεν έχει κάψει ούτε σταγόνα. Βέβαια κάνω αλλαγή κάθε 7500 χλμ

giannis 116
13-10-09, 11:49
Θα συμφωνησω με οσα γραφτηκαν παραπανω. Αν δε σου βγαλει ενδειξη να συμπληρωσεις +1L αστο, μη κανεις τιποτα δεν θα παθει τιποτα σιγουρα. Αλλα εχω μια απορια γιατι δε θυμαμαι...Λαδι πρεπει να αλλαζεται καθε 1 ή καθε 2 χρονια αν δεν εχεις γραψει τα χιλιομετρα δηλαδη δεν κινεις τ αμαξι;..
Παντως και στο δικο μου μου εμφανισε ενδειξη συμπληρωσης 1 λιτρου στα 13500 περιπου οπου και τα αλλαξα δε συμπληρωσα κι εκτοτε δε μου χει εμφανισει ποτε τετοια ενδειξη αν κι απ το BC στο μετρητη λαδιου φαινεται καθαρα πως πεφτει η σταθμη με τη χρηση αλλα φαινεται πως δεν προλαβαινει να καψει πολυ μεχρι να αλλαξω λαδι που το κανω οποτε μου πει το BC, περιπου καθε 20.000χμ. Τ αμαξι εχει αισιως 147.000 χιλιομετρα...

bimmer-corfu
13-10-09, 14:26
κάθε 1 με 1,5 χρόνο αλλάζεις άσχετα απο χιλιόμετρα

giannis 116
13-10-09, 14:28
Το BC τι λεει γιατι δε θυμαμαι;..

halkida116mpack
13-10-09, 22:13
To BC λεει 2 χρονια.οκ το σιγουρο ειναι οτι θα τα αλλαξω τον αλλο μηνα αλλα οσο για το συμπληρωμα πριν βγαλει το +1λιτρο το ΒC μου ειπε να το κανω ο μηχανικος της αντιπροσωπειας

nickvas19
15-10-09, 14:27
αμαξι ειναι θα καιει λαδι...αυτοι που λενε δεν καιει σταγονα ειναι αυτοι που το πηγαινουν με 50 στην πολη...ειδικα στο στρωσιμο θα σου καιει λιγο παραπανω...σταθερη καταναλωση θα δεις μετα τα 30.000χλμ....εμενα εχει 30.000 παει για service και ειναι ισα ισα για να μου βγάλει ενδειξη 1λ...

sotirisl
17-10-09, 01:58
εγώ με 50 μες την πόλη;

δεν νομίζω.... ;)

TAZ118!
17-10-09, 02:07
αμαξι ειναι θα καιει λαδι...αυτοι που λενε δεν καιει σταγονα ειναι αυτοι που το πηγαινουν με 50 στην πολη...ειδικα στο στρωσιμο θα σου καιει λιγο παραπανω...σταθερη καταναλωση θα δεις μετα τα 30.000χλμ....εμενα εχει 30.000 παει για service και ειναι ισα ισα για να μου βγάλει ενδειξη 1λ...

Σε αυτο θα διαφωνησω.Με μικτη χρηση-χαλαρα και σκισιμο-δεν μου εχει καψει σταγονα 2 χρονια....

nickvas19
17-10-09, 11:26
μιλαμε για 16αρι...εγω αυτο διαπιστωσα μαλλον δεν ξερετε να το σπατε...axaxaxaxa :PppPPpPPp

crazy_beaver
17-10-09, 13:40
Το καλυτερο ειναι αλαγη καθε 7.500 και το κεφαλι σου υσηχο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Driver M
17-10-09, 20:48
Το καλυτερο ειναι αλαγη καθε 7.500 και το κεφαλι σου υσηχο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Σε Μ3, gtr και άλλα τέτοια αυτοκίνητα ναι. Σε 116 όμως, αλλαγή κάθε 7500χλμ είναι καθαρά πέταμα χρημάτων.

nickvas19
17-10-09, 23:43
γιατι αμα ειχα μ3 gtr και αλλαζα λαδια οποτε ελεγε το εργοστασιο τι θα παθαινε?!ελεος...μην τρωτε χορτο

e90 white alpine
18-10-09, 08:31
Το δικο μου με 10.000χλμ ο δεικτης εχει πεσει στη μεση, και δεν μου εχει ζητησει ακομα λαδι.

Nikos120i
18-10-09, 13:39
Το δικο μου με 10.000χλμ ο δεικτης εχει πεσει στη μεση, και δεν μου εχει ζητησει ακομα λαδι.

Έχεις ΡΜ ;)

kostastnt
20-10-09, 04:52
Εμένα στα 60.000 δεν καίει... Τώρα δεν κάτσω να ασχοληθώ βέβαια αν έκαψε 100-200 ml... Μου είναι αδιάφορη τόσο μικρή μεταβολή για να το ψάξω... 200ml στα 4L = 5%...

Αλλά γενικά αλλάζω λάδια κάθε 6000-7000 μαζί με φίλτρο εννοείται... Δεν είναι κακό να αλλάζονται τα λάδια σε τέτοιο διάστημα και ούτε έχει κανα τρελό κόστος... Πήραμε αμάξι των 20000+ και τα λάδια των 50-100 ευρώ 2 φορές τον χρόνο δεν είναι τίποτα για να μην τα αλλάζουμε :)

Πάντως γενικά παρατήρησα ότι από τα 40000-60000 που το οδηγούσα εγώ με σκίσιμο από το πρωί μέχρι το βράδυ έκαιγε κάθε 6000-7000 περίπου 200ml... Τώρα που το οδηγάει ο πατέρας μου (εκείνα τα τυπάκια στην αριστερή λωρίδα με 50km/h :bananasmi ) δεν καίει τίποτα...

nickvas19
20-10-09, 08:51
Δεν είναι κακό να αλλάζονται τα λάδια σε τέτοιο διάστημα και ούτε έχει κανα τρελό κόστος...

κακο στην τσεπη...:greenboun
Δεν παθαινει τπτ αμα τα αλλαζεις οποτε λεει η εταιρια...

nassosbmw1
20-10-09, 09:17
στο δικό μου που είναι στα 58000 κμ δεν έχει κάψει καθόλου λάδι εξ αρχής...-μάλιστα τη δεύτερη αλλαγή την έκανα στα 2500κμ και επέμενε ο μηχανικός "όταν βγάλει ένδειξη"...έκτοτε οι αλλαγές λαδιών γίνονται στα καθιερωμένα σέρβις (όποτε πει ο πίνακας) και όλα οκ...αλλά γιατί αλλαγή λαδιών στα 7500κμ ρε παιδιά;εντελώς πεταμένα λεφτά...τα ίδια σέρβις έκανα και στο παλιότερο αμάξι ένα φιέστα 1,25...αλλαγές κάθε 15000κμ και ακόμα το μοτέρ του υπάρχει και γαζώνει κι ας έχει 275000κμ...:)

STELAKIS
03-01-10, 00:39
αμαξι ειναι θα καιει λαδι...αυτοι που λενε δεν καιει σταγονα ειναι αυτοι που το πηγαινουν με 50 στην πολη...ειδικα στο στρωσιμο θα σου καιει λιγο παραπανω...σταθερη καταναλωση θα δεις μετα τα 30.000χλμ....εμενα εχει 30.000 παει για service και ειναι ισα ισα για να μου βγάλει ενδειξη 1λ...
Η φραση .καει λαδι. ειναι λιγο παρεξηγημενη, ενα μοτερ με τις θερμοκρασιες που ανεβαζει, ασχετα απο τις ανοχες των μεταλλων, θα καταναλωσει λαδι, και οχι θα καψει, σαν μια κατσαρολα που βραζει με νερο για ωρες και μετα το νερο εχει εξαφανιστει, δεν το εκαψε... αλλα το εξατμισε! ετσι εξατμιζεται και το λαδι μεσα απο το μοτερ και οχι παντα οτι καιγεται, αρα το οτι δεν καει σταγονα ειναι μυθος, αν θες να μην καψει σταγονα αλλαξε λαδια και μην βαλεις ποτε μπρος! ουτε σταγονα δεν θα καψει, αλλα απο την στιγμη που πηρε μπρος θα εχουμε καταναλωση. το μοτερ δεν ειναι σασμαν, και το λαδι δεν ειναι βαλβολινη σε σασμαν για να μην λειψει σταγονα ουτε σε 100.000 χλμ. η γνωμη μου φιλικα στελακις.:nod:

giannis 116
03-01-10, 03:56
Stelakis κατ αρχην καλωσηρθες στο φορουμ και καλη χρονια να εχεις.
Θα διαφωνησω μαζι σου επανω σ αυτη σου την αποψη για το λαδι. Το λαδι βρισκεται σε ενα εντελως κλειστο και σφραγισμενο κυκλωμα μεσα στη μηχανη. Διαφυγες οπως παρομοιαζεις με μια κατσαρολα δεν υπαρχουν. Ακομα και στον εξαερισμο του στροφαλοθαλαμου που χρειαζεται για την ασφαλεια του μοτερ, υπαρχει συνηθως 'παγιδα' ατμων ελαιου, που υγροποιει το λαδι και το επιστρεφει παλι πισω στην ελαιολεκανη σχεδον ολες τις φορες μεσω της εισαγωγης αερα. βλ.Νο10 στο σχεδιο που αφορα εισαγωγη αερα 116i με κινητηρα Ν45Β16Α:
http://bmwfans.info/parts/catalog/E87/5-doors/Europe/116i-N45/LHD/N/2004/october/browse/engine/intake_manifold_system/

Οι μοναδικες απωλειες λαδιου που πρεπει να υπαρχουν σε ενα μοτερ που ας υποθεσουμε δεν εχει διαρροες πχ απο καποια φλατζα κλπ, ειναι πως το λαδι απλα καιγεται. Περναει μεσα στο θαλαμο καυσης και καιγεται και φυγει μαζι με τα καυσαερια. Στην τελικη δουλεια του λαδιου ειναι να δημιουργει ομοιομορφη λιπαντικη μεμβρανη (φιλμ) στο χιτωνιο ωστε να το λιπαινει και να το καθαριζει απο εξανθρακωματα. Οποτε λογικο ειναι πως στη φαση της καυσης αφου ο κυλινδρος δεν στεγνωνει ποτε απο λαδι, ποσοτητα λαδιου να υπαρχει μεσα στο θαλαμο καυσης και να καιγεται. Η ποσοτητα τωρα αυτη εξαρταται αμεσα απ τις ανοχες που υπαρχουν μεταξυ των ελατηριων του εμβολου και του χιτωνιου.

nickvas19
03-01-10, 18:25
Η φραση .καει λαδι. ειναι λιγο παρεξηγημενη, ενα μοτερ με τις θερμοκρασιες που ανεβαζει, ασχετα απο τις ανοχες των μεταλλων, θα καταναλωσει λαδι, και οχι θα καψει, σαν μια κατσαρολα που βραζει με νερο για ωρες και μετα το νερο εχει εξαφανιστει, δεν το εκαψε... αλλα το εξατμισε! ετσι εξατμιζεται και το λαδι μεσα απο το μοτερ και οχι παντα οτι καιγεται, αρα το οτι δεν καει σταγονα ειναι μυθος, αν θες να μην καψει σταγονα αλλαξε λαδια και μην βαλεις ποτε μπρος! ουτε σταγονα δεν θα καψει, αλλα απο την στιγμη που πηρε μπρος θα εχουμε καταναλωση. το μοτερ δεν ειναι σασμαν, και το λαδι δεν ειναι βαλβολινη σε σασμαν για να μην λειψει σταγονα ουτε σε 100.000 χλμ. η γνωμη μου φιλικα στελακις.:nod:

εσυ κολλησες στην διαφορα της λεξης καιω και καταναλωνω...και οχι στην ουσια της προτασης...εκφραση ειναι φιλαρακο...οπως λεμε ενα αμαξι καιει βενζινα...εγω στο χωριο μου ετσι το λεω τουλαχιστον εσεις οι ευρωπαιοι να το λετε καταναλωνει...:dance:...και νομιζω παλι οτι η εκφραση μου ηταν σωστη...και δεν ειπα οτι καιγεται παντα...

caveman
14-02-10, 10:55
Άπατες οι κινητήρες καταναλώνουν λάδι. Και αυτό δε διακρίνετια με την καμία από τη στάθμη στη βέργα. Γιατί στο κάρτερ δεν έχεις μόνο λάδι αλλά και βενζίνη από τα μπεκ,υδρατμούς και διαφορες μικροακαθαρσίες. Τωρα το σύστημα υπολογισμού αλλαγης λαδιού της BMW είναι ένα θέμα και θελει μεγάλη συζήτηση.
Προσωπικά με τον τρόπο που οδηγούμε μερικοί καλό είναι να αλλάζονται τουλάχιστον ανά 15.000 χλμ. Από εκεί και πέρα το ιξώδες τπυ λαδιού αλλάζει, τα πρόσθετα μειώνονται και το ΤΒΝ μικραίνει. Αν είναι δυνατον να φτάσει η στάθμη λαδιού στο κατώτατο σημείο για να με ειδοποιήσει για αλλαγή! Μη ξεχνάμε ότι το λιπαντικό λιπαίνει, "ψύχει", καθαρίζει. Για να ψύξει όδο πρέπει, χρειάζονται 4L λιπαντικού και όχι 2,5. Άλλωστε 13,5€*4=54€ για λαδάκι, σιγά τα λεφτά!

giannis 116
14-02-10, 11:08
Άπατες οι κινητήρες καταναλώνουν λάδι. Και αυτό δε διακρίνετια με την καμία από τη στάθμη στη βέργα. Γιατί στο κάρτερ δεν έχεις μόνο λάδι αλλά και βενζίνη από τα μπεκ,υδρατμούς και διαφορες μικροακαθαρσίες. Τωρα το σύστημα υπολογισμού αλλαγης λαδιού της BMW είναι ένα θέμα και θελει μεγάλη συζήτηση.
Προσωπικά με τον τρόπο που οδηγούμε μερικοί καλό είναι να αλλάζονται τουλάχιστον ανά 15.000 χλμ. Από εκεί και πέρα το ιξώδες τπυ λαδιού αλλάζει, τα πρόσθετα μειώνονται και το ΤΒΝ μικραίνει. Αν είναι δυνατον να φτάσει η στάθμη λαδιού στο κατώτατο σημείο για να με ειδοποιήσει για αλλαγή! Μη ξεχνάμε ότι το λιπαντικό λιπαίνει, "ψύχει", καθαρίζει. Για να ψύξει όδο πρέπει, χρειάζονται 4L λιπαντικού και όχι 2,5. Άλλωστε 13,5€*4=54€ για λαδάκι, σιγά τα λεφτά!

Caveman θα διαφωνησω. Βενζινη για να εχει στο λαδι θα πρεπει να εχεις σοβαρες διαρροες στα μπεκ, και παλι εαν ειχε βενζινη γι αυτο υπαρχει ο εξαερισμος του στροφαλοθαλαμου σε ολες της μηχανες εσωτερικης καυσης ωστε επικινδυνοι ατμοι απο καυσιμο να απομακρυνονται και να καιγονται. Εαν ομως λογω διαρροης καυσιμου εχεις μεγαλη ποσοτητα μεσα στο λαδι τοτε θα γινοταν αυταναφλεξη των ατμων μεσα στο στροφαλοθαλαμο, εκρηξη, κατασροφη του μοτερ και ισως πυρκαγια που θα εκαιγε ολο το αυτοκινητο.
Επισης το ιδιο ισχυει και για την υγρασια, ναι,υπαρχουν υδρατμοι μεσα στο στροφαλοθαλαμο αλλα και παλι μεσω του εξαερισμου του αυτη φευγει και ειδικοτερα οταν δουλευει το μοτερ η υγρασια εξατμιζεται, φευγει πιο ευκολα.
Δεν ειναι δυνατον να υπαρχει τοσο μεγαλη ποσοτητα νερου ή καυσιμου στο λαδι ωστε να μεταβαλει τη σταθμη του εκτος και εαν υπαρχουν σοβαρες διαρροες στα κυκλωματα ψυξης και καυσιμου αλλα και παλι μετα η μηχανη θα εχει μετρημενες ωρες ζωης μεχρι την καταστροφη της αν εχουμε τοσο μεγαλες διαρροες.
Οσο για τις ακαθαρσιες που λες, γι αυτο υπαρχει το φιλτρο λαδιου για να τις κατακρατει και αν υπαρχουν στο καρτερ αυτα θα ειναι αμελητεα ιχνη.

caveman
16-02-10, 09:06
Φίλε gianni116 συνονόματε, μικρές δαιδρομές 10χλμ νωρίς το πρωί που είναι πλούσιο το μείγμα και δεν έχει προλάβει να φτάσει το λιπαντικό στην επιθυμητή θερμοκρασία λειτουργίας δε νομίζω ότι προλαβαίνει να δουλέψει ο εξαερισμός. Άρα η παραμικρή ποσότητα υδρατμών ή βενζίνης οξειδώνει το λιπαντικό. Και με τη βοήθεια της τυχόν ακινησίας του οχήματος η κατάσταση επιδεινώνεται. Βέβαια δε θα καταστραφεί ο κινητήρας αλλά μακροπρόθεσμα (όποιος κρατάει τόσο ένα αμάξι) τα αποτελέσματα φαίνονται. Όταν το όχημα κάνει μεγαλύτερες διαδρομές συμφωνω με όσα είπες.
Όλα αυτά βέβαια τα λαμβάνουν υπόψη όσοι πιέζουν το κινητήρα τους πέραν του μέσου όρου.

giannis 116
17-02-10, 17:39
Φίλε gianni116 συνονόματε, μικρές δαιδρομές 10χλμ νωρίς το πρωί που είναι πλούσιο το μείγμα και δεν έχει προλάβει να φτάσει το λιπαντικό στην επιθυμητή θερμοκρασία λειτουργίας δε νομίζω ότι προλαβαίνει να δουλέψει ο εξαερισμός. Άρα η παραμικρή ποσότητα υδρατμών ή βενζίνης οξειδώνει το λιπαντικό. Και με τη βοήθεια της τυχόν ακινησίας του οχήματος η κατάσταση επιδεινώνεται. Βέβαια δε θα καταστραφεί ο κινητήρας αλλά μακροπρόθεσμα (όποιος κρατάει τόσο ένα αμάξι) τα αποτελέσματα φαίνονται. Όταν το όχημα κάνει μεγαλύτερες διαδρομές συμφωνω με όσα είπες.
Όλα αυτά βέβαια τα λαμβάνουν υπόψη όσοι πιέζουν το κινητήρα τους πέραν του μέσου όρου.

Θα συμφωνησω πως υδρατμοι και αλλες προσμιξεις οπως καυσιμο στο λαδι και ειδικα μεσα σε ακινητο πολυ καιρο μοτερ ή με μοτερ οχι καλα ζεσταμενο, αλλοιωνουν τις ιδιοτητες του λαδιου. Ο εξαερισμος ομως 'δουλευει' οπως και να εχει, δεν υπαρχει καποιο κλαπετο ή βαλβιδα που να τον σφραγιζει οταν ειναι κρυο το μοτερ ή ακινητο, απλα οπως λες πιο ευκολα εξατμιζονται υδρατμοι και ατμοι καυσιμου οταν ειναι καλα ζεσταμενο το μοτερ.

George s
02-03-10, 19:40
Λεβέντες μου καλησπέρα έχω το 116 και θα ήθελα να μου θυμίσετε ποσό
Λαδί παίρνει με την αλλαγή του φίλτρου, και χωρίς αλλαγή φίλτρου.
Και τι λαδί πρέπει ,αναφέρομαι στην ρευστότητα ( 10-40).
Είναι αυτόματο παίζει κάποιο ρολό, αλλάζει κάτι?

Alexandros18
14-05-10, 03:36
χαιρετω! το αυτοκινητο μου 116 εχει 11 χιλιαδες χιλιομετρα μηπως πρεπει να αλλαξω τα λαδια? δεν τα χω αλλαξει μεχρι τωρα..

giannis 116
15-05-10, 15:41
Ναι Αλεξανδρε καλο θα ηταν να τα αλλαξεις. Ποσο καιρο εχεις το αυτοκινητο;

Alexandros18
15-05-10, 15:55
ενα χρονο ακριβως..

giannis 116
15-05-10, 16:05
Αλλαξε τα, σιγουρα!

Driver M
15-05-10, 16:41
χαιρετω! το αυτοκινητο μου 116 εχει 11 χιλιαδες χιλιομετρα μηπως πρεπει να αλλαξω τα λαδια? δεν τα χω αλλαξει μεχρι τωρα..

Επειδή απ'ό,τι καταλαβαίνω, είναι τα πρώτα λάδια που είχε μέσα το αυτοκίνητό σου από το εργοστάσιο, καλό είναι να τ'αλλάξεις,

Μετά την αλλαγή όμως, σε καμία περίπτωση δε χρειάζεται ν'αλλάζεις λάδια κάθε 10.0000χλμ ή αυστηρά πάνω στο χρόνο. Αν βάζεις καλά συνθετικά λάδια (πχ castrol edge), μέχρι τα 15.000χλμ (μην πω και παραπάνω) και τους 14-16 μήνες είσαι μια χαρά. Από εκεί και πέρα, η συχνότερη αλλαγή δεν κάνει κακό (εκτός από την τσέπη), αλλά στους σύγχρονους κινητήρες των αυτοκινήτων μας (με εξαιρέσεις των ///Μ και των τούρμπο) δεν κάνει και καμιά διαφορά και αυτό το έχουν δείξει πολλές ειδικές αναλύσεις λαδιών (πχ blackstone labs). Συνεπώς, κάνεις ότι σου επιτρέπει η τσέπη σου, σίγουρα πάντως δε χρειάζεται να αγχώνεσαι όταν ξεπερνάς τα 10.000 χλμ.

mike21
15-05-10, 21:02
βενζίνη μέσα στα λάδια;εντάξει,αμα κάψει φλάντζα να μπλέξει νερό με λάδι,αλλα τη βενζίνη με τα λάδια πρώτη φορά το ακούω,και θα ήθελα μια επισήμανση ακόμα να κάνω,το 99% των μηχανών ρίχνουν τις αναθυμιάσεις των λαδιών μέσα στην εισαγώγη όπου και καίγονται εκτός εάν υπάρχει δοχειάκι αναθυμιάσεων,έχει κάτι τέτοιο η σειρά 1;

M8CSI
17-05-10, 11:52
Να βαζεις παντα το λαδι του κατασκευαστη και οχι αλλων.

oldcarskickass
17-05-10, 13:44
Να βαζεις παντα το λαδι του κατασκευαστη και οχι αλλων.

Του κατασκευαστή λαδιών ή αυτοκινήτων;

mike21
17-05-10, 16:37
Του κατασκευαστή λαδιών ή αυτοκινήτων;

κατασκευαστής να είναι και ας φτιάχνει και παράθυρα.

bon
12-03-11, 17:54
αλθεια ποια στοιχεια κοιταω, να εχει α3,β3,β4? to longlife χρειαζεται? ποσα λιτρα θελει με το φιλτρο μαζι?

halkida116mpack
12-03-11, 19:48
νομιζω 3.6λιτρα μαζι με το φιλτρο.η γνωμη μου ειναι να βαζεις αυτα που σου λεει η bmw και οχι τι ακους απο τον καθε ενα γιατι ισως να μην ειναι και το σωστο.

TAZ118!
12-03-11, 23:50
4.5 λιτρα μαζι με το φιλτρο.....

bon
13-03-11, 00:05
νομιζω 3.6λιτρα μαζι με το φιλτρο.η γνωμη μου ειναι να βαζεις αυτα που σου λεει η bmw και οχι τι ακους απο τον καθε ενα γιατι ισως να μην ειναι και το σωστο.

το motul 8100 θα βαλω, αλλιως για την τσιπια θα εβαζα τα aral που δειχνουν πολυ καλα, εχουν κ bmw standards κανουν κ 22Ε το 4κιλο! :D

LefterisK
28-03-11, 10:12
μηπως ξερει καποιος να μου απαντησει περι των προδιαγραφων bmw-longlife 01 και bmw-longlife 04 ;
γιατι το book αναφερει πως μπορουν να χρησιμοποιηθουν και τα 2 ειδη λαδιων αλλα δεν λεει ποιο απο αυτα ειναι το πλεον συνιστωμενο...και μαλιστα εχουν και διαφορετικα SAE δλδ το ενα ειναι 5W-30 και το αλλο 5W-40 και εχω μπερδευτει (και τα 2 ειναι castrol edge) ...

Driver M
28-03-11, 12:02
μηπως ξερει καποιος να μου απαντησει περι των προδιαγραφων bmw-longlife 01 και bmw-longlife 04 ;
γιατι το book αναφερει πως μπορουν να χρησιμοποιηθουν και τα 2 ειδη λαδιων αλλα δεν λεει ποιο απο αυτα ειναι το πλεον συνιστωμενο...και μαλιστα εχουν και διαφορετικα SAE δλδ το ενα ειναι 5W-30 και το αλλο 5W-40 και εχω μπερδευτει (και τα 2 ειναι castrol edge) ...

To longlife 04 είναι το συνιστώμενο, μιας και είναι και το πιο πρόσφατο από τα δύο.

Όσο για τα edge, μόνο 5w30 και 0w40 συνιστώνται για τους κινητήρες μας.

LefterisK
29-03-11, 09:44
To longlife 04 είναι το συνιστώμενο, μιας και είναι και το πιο πρόσφατο από τα δύο.

Όσο για τα edge, μόνο 5w30 και 0w40 συνιστώνται για τους κινητήρες μας.


μαλιστα! επομενως παλαιοτερα ειναι τα longlife 98, μετα βγηκαν τα longlife 01 κ τωρα πλεον έχουμε τα longlife 04! επομενως, για τα πιο προσφατα μοντελα, τα 04 ειναι και τα πλεον συνιστωμενα.

σε ευχαριστω! :)

LefterisK
29-03-11, 13:32
μαλιστα! επομενως παλαιοτερα ειναι τα longlife 98, μετα βγηκαν τα longlife 01 κ τωρα πλεον έχουμε τα longlife 04! επομενως, για τα πιο προσφατα μοντελα, τα 04 ειναι και τα πλεον συνιστωμενα.

σε ευχαριστω! :)


ΥΓ: βρηκα κ αυτο το κειμενο απο επισημο εγγραφο και το παραθετω:

<<BMW longlife oils, as specified for all BMW vehicles since 1998, are tested by BMW to ensure that they
can be used anywhere in the world, at any time of year, regardless of ambient temperature. If BMW
longlife oils are used, it is therefore not necessary to keep a check on the viscosity grade. The exception
is the M47TÜ2: for SAE 5W-X oils there is a lower temperature limit of -20°C. Cold-starting difficulties
may occur at lower temperatures. In countries where outside temperatures frequently fall below -20°C,
we therefore recommend 0W instead of 5W products. BMW Longlife oils are only available in the
viscosity grades SAE 0W-30, SAE 0W-40, SAE 5W-30 and SAE 5W-40.>>