PDA

Επιστροφή στο Forum : 316 Ε36 vs 146 1.6 Τwin Spark


Geo_3D
23-08-05, 12:38
Eχτες λοιπον που πηγαινα με τον ξαδερφο για μπανακι στη Χαλκιδα ειχα μια ενδιαφερουσα μονομαχια με την συγκεκριμενη Ιταλιδα.2 ατομα εμεις,2 και αυτοι.

Καναμε τρια ανοιγματα καλα στο δρομο ξεκινοντας και τις 3 φορες απο 140-150 χλμ.Τις 2 φτασαμε μεχρι τα 200 πριν κοψουμε για να μην πεσουμε σε μπροστινους.Μια φορα ημουν εγω μπροστα και μια αυτος.Πηγαιναμε ακριβως τα ιδια.Δεν ελεγε να αλλαξει η αποσταση μεταξυ μας.

Την τριτη φορα που ανοιξαμε,ηταν μπροστα μου αυτος.Φτασαμε μεχρι τα 210 (δικα μου) οπου και μεχρι εκει πηγαιναμε τα ιδια,αλλά δυστυχως :angryfire :banghead: εκει που τερματισα εγω,εκεινος αρχισε να μου ανοιγει αποσταση αργα αργα,προφανως λογω υψηλοτερης τελικης

Αυτα

P.S.-Ποσα αλογα και ροπη βγαζει το εν λογω οχημα?

Elias_Z3
23-08-05, 20:57
Γιωργο απο οτι ειδα σε παλια περιοδικα το 1.6 16V εχιε 120 ps & 144Nm ροπη. Μηπως ηταν το 1.4?

Geo_3D
23-08-05, 21:50
Γιωργο απο οτι ειδα σε παλια περιοδικα το 1.6 16V εχιε 120 ps & 144Nm ροπη. Μηπως ηταν το 1.4?
1.6 Τwin Spark εγραφε ειμαι απολυτα σιγουρος.Αν δεν ηταν,αυτο δεν το ξερω.Οπως επισης ειμαι σιγουρος οτι πηγαιναμε κοπια μεχρι τα 200 και 210 οπου εγω τερματισα.

Αν το καλοσκεφτεις,καλο γαι το δικο μου αμαξι δεν ειναι αυτο?Μονο 109 αλογα και 15.3 κιλα ροπη? :nixweiss:

Παντως αν ημασταν απο σταση σιγουρα θα μου ειχε ριξει.Αλλά και παλι για μια ακομη φορα επιβεβαιωνεται αυτο που εχω πει.Οτι μεχρι τα 120-130 χλμ το 316 ειναι ενα σχετικα αργο αυτοκινητο.Αλλά απο εκει και πανω "μεταμορφωνεται" :nod:

God
23-08-05, 22:19
Ναι τοσο νομιζω και εγω ειναι αλλα σου ριχνει σε ενα τομεα πολυ βασικο. Ζυγιζει ΠΟΛΥ λιγοτερο. Αν φοραει και πιο λεπτο λαστιχο, σου ριχνει καργα σε ταχυτητα.

Πες του ομως να πεσει σε καμια λακουβιτσα με τα 210 η να πατησει αποτομα φρενο για να δουμε τι θα γινει.:dance:

Βλεπω οραμα σαν τα punto που αν φρεναρουν αποτομα οταν πανε πανω απο 180 με τον αερα πισω φλιπαρουν και ερχονται τουμπες.


Edit : Για το 316 *ΝΟΜΙΖΩ* δεν εχει σχεση με τα χιλιομετρα ακριβως αλλα με τις στροφες. Εχω προσεξει οτι μετα τις 3500 κατεβαζει λες και δεν υπαρχει τιποτα να το σταματησει ενω μεχρι να πιασει τις 3500 παει απλα νορμαλ για 1600 κιλα αμαξι με 1600 μηχανη. Μολις πιασω 3500 στροφες με 5η ανηφορα κατηφορα βρεχει χιονιζει το ιδιο του κανει...κατεβαζει. Γιαυτο οταν πας να πιασεις τελικη 'αδειαζεις' πολλα πολυστροφα μικρα που με 2η-3η ταχυτητα μπορει να σου ριχνουν στα αυτια.

_ADIAFOROS
23-08-05, 23:12
Το τονιζω παλι αλφιστι δεν ειμαι θα μιλησω αντικιμενικα

εχοντας παμπολες βολτες με 156 που εχει ακριβως το ιδιο κινητηρα
σε 1380κιλα αμαξι το συγκεκριμενο φοραει και σπορ αναρτηση απο την αλφα
ρομεο το αυτοκινητο παει κομματια για τα κυβηκα και αυτη η 146 πεζει αν ηταν 1600 μεν αλλα μποξερ δηλαδει 103αλογα και απο ροπες δεν θημαμε αλλα το σιγουρο ειναι οτι δεν παει

melos86
23-08-05, 23:21
Εγω παλι που εχω και την 147 ρωταω μηπως ηταν αυτη με τα 105 αλογα (δηλαδη χωρις τον μεταβλητο χρονισμο???) Αληθεια τον φορουσε αυτον τον κινητηρα η 146???
Αν ελεγε Twin Spark δεν ειναι σιγουρα boxer...
Βεβαια σε αρκετες κοντρες που εχω βαλει με 316 ειτε φιλων ειτε αγνωστων η 147 ειναι παντα μπροστα! Για αυτο εχω τις επιφυλαξεις μου...
Αυτος ο κινητηρας παντως με τα 120 αλογα ειναι μαματος και ορισμενες φορες μου θυμιζει την αξεχαστη Ε36 318is!

Action Man
23-08-05, 23:29
Εγω παλι που εχω και την 147 ρωταω μηπως ηταν αυτη με τα 105 αλογα (δηλαδη χωρις τον μεταβλητο χρονισμο???) Αληθεια τον φορουσε αυτον τον κινητηρα η 146???
Αν ελεγε Twin Spark δεν ειναι σιγουρα boxer...
Βεβαια σε αρκετες κοντρες που εχω βαλει με 316 ειτε φιλων ειτε αγνωστων η 147 ειναι παντα μπροστα! Για αυτο εχω τις επιφυλαξεις μου...
Αυτος ο κινητηρας παντως με τα 120 αλογα ειναι μαματος και ορισμενες φορες μου θυμιζει την αξεχαστη Ε36 318is!
Sorry φιλε μου για την αδιακριτη ερωτηση,αλλα γιατι αποχωρησες απο την bmw?
Ξερω οτι πηρατε Ε90,αλλα πως και δεν πηρες και εσυ bmw?
Eντελως φιλικα ρωταω..χωρις παρεξηγηση!
sorry για το off topic..

_ADIAFOROS
23-08-05, 23:36
Εγω παλι που εχω και την 147 ρωταω μηπως ηταν αυτη με τα 105 αλογα (δηλαδη χωρις τον μεταβλητο χρονισμο???) Αληθεια τον φορουσε αυτον τον κινητηρα η 146???
Αν ελεγε Twin Spark δεν ειναι σιγουρα boxer...
Βεβαια σε αρκετες κοντρες που εχω βαλει με 316 ειτε φιλων ειτε αγνωστων η 147 ειναι παντα μπροστα! Για αυτο εχω τις επιφυλαξεις μου...
Αυτος ο κινητηρας παντως με τα 120 αλογα ειναι μαματος και ορισμενες φορες μου θυμιζει την αξεχαστη Ε36 318is!

Λοιπον το T.S. μπορει να ειναι και εκδοση οπως ειναι τωρα η progression
για παραδειγμα, ο κινητηρας με τα 105 γενηθηκε μαζι με τιν 147 τοτε τον
προτοειδαμε, απογοητευση ειναι παντος. παντος τωρα που το ξανα κοιταζω η 146 εχει αρκετο βαρος

Geo_3D
24-08-05, 00:49
2 λογια για το 316.Ειτε περασει τις 1500 στροφες,ειτε τις 3500,ειτε και τις 5500,ειναι ενα αργο αυτοκινητο και μεχρι τα 120-130 ΤΡΩΕΙ ΞΥΛΟ απο αρκετα αυτοκινητα (ακομα και απο 1400αρια).Τελεια και παυλα.

Αλλά μεχρι εκει.Απο εκει και πανω το σκηνικο αντιστρεφεται.Μην επιμενετε,το εχω δει το συγκεκριμενο εργο παμπολες φορες.
Ειπα οτι τα δωσαμε και οι 2 απο 140-150 χλμ.Δηλαδη εχουμε περασει το σταδιο του "αργου αυτοκινητου" και ειμαστε στο fast forward.Nα τα χεσω τα 120 αλογακια της Αλφα.109 επιβητορες φανηκαν καλυτεροι (αν εξαιρεσουμε την τελικη).Και μιας και ειπα Αλφα,εκατσα και ξεσκονισα το ραφι μου με τα παλια περιοδικα,και σας μεταφερω ακριβως τα χαρακτηριστικα των 2 αυτοκινητων

Α.R. 146 1.6 Twin Spark:120/6300 14.7/4500 0-100=10.5sec Vmax=197km kg=1.190

BMW 316 E36:102/5500 15.3/3900 0-100=12.7sec Vmax=195 kg=1235

Θεωρητικα λοιπον,ναι πρεπει να ειναι παντου πιο γρηγορο απτο 316.Να με συμπαθατε ομως,αλλά μεχρι να πιασω τελικη ταχυτητα,εγω δεν το εβλεπα αυτο.

P.S.-Τα στοιχεια ειναι απτο περιοδικο DRIVE τευχος 18 (15 Μαρτιου 1998) και δεν ξερω κατα ποσο συμβαδιζουν τα τεχνικα χαρακτηριστικα σε σχεση με τα νουμερα που εδειξε η δυναμομετρηση.Το μονο που θυμαμαι ειναι τα 108.8 αλογα και τα 15.3 κιλα ροπης.Σε ποιες στροφες ομως,δεν θυμαμαι.

melos86
24-08-05, 01:16
Sorry φιλε μου για την αδιακριτη ερωτηση,αλλα γιατι αποχωρησες απο την bmw?
Ξερω οτι πηρατε Ε90,αλλα πως και δεν πηρες και εσυ bmw?
Eντελως φιλικα ρωταω..χωρις παρεξηγηση!
sorry για το off topic..
Μα για ποιο λογο να σε παρεξηγησω...? Και σιγα την αδιακριτη ερωτηση..! Θα σου απαντησω με μεγαλη μου χαρα!
ΠΟΤΕ δεν αποχωρησα απο την BMW, και οπως βλεπεις εξακολουθω να ειμαι ενεργο μελος σε αυτο το club! Την 147 την πηρα διοτι στα λεφτα που μου εδινε ο πατερας μου για να παρω αυτοκινητο εκρινα οτι ηταν η καλυτερη επιλογη... Ειδα και το Μινι αλλα αν λαβουμε υπ'οψιν μας τα 2 μετρα του υψους μου μαλλον παραειναι μινι ενω η 116i δεν μου αρεσε ποτε! Ουτε η αισθητικη της μου αρεσε ουτε η οδικη της συμπεριφορα ουτε ο κινητηρας της! Μου αρεσαν βεβαια τα φρενα της αλλα τι να τα κανω απο μονα τους... ασε που ειμαι και φανατικος των 3θυρων αμαξωματων!

Απο την αλλη η 147 ειχε τα κριτηρια που ηθελα (καλο στησημο, παρα πολυ καλο μοτερ, ωραια αισθητικη) και γενικα ειναι το ομορφο, σβελτο, "σπορ" αυτοκινητο που αψαχνα! (τα μεταχειρισμενα ηταν εκτος προγραμματος!!)

Την πισω κινηση δεν την ξεχναω ποτε βεβαια και οδηγω αρκετα συχνα την Ε90 του πατερα μου... Ελπιζω πως το επομενο αυτοκινητο μου θα ειναι μια 6κυλινδρη 2/3πορτη μπεμπα αλλα μεχρι τοτες απολαμβανω την Ιταλιδα μου! ;)

ks50:50
24-08-05, 09:52
Με 147 είχα ένα άνοιγμα σε φανάρι λίγο μετά το Αγρίνιο προς Άρτα. Δύο άτομα μέσα και οι δύο. 1η μαζί, 2α στα τελειώματα ανοίγει ελάχιστα και από 3η και πάνω άρχισα να ανοίγω μέχρι τα 150+ περίπου όπου ήμουν χαλαρά μπροστά ειδικά όταν μπήκε 4η. Φορούσε 16άρες ζάντες...

melos86
24-08-05, 12:47
Λογικα θα ηταν αυτη με τα 105 αλογα...
Δεν ειναι λογικο να συνεβει το παραπανω αν ειχε 120 αλογα μιας και η 147 ειναι ελαφρυτερη απο την Ti, εχει περισσοτερα αλογα το μοτερ της (εστω και 5) και η 147 εχει αρκετα πιο κοντο κιβωτιο! Μονο στην τελικη ειναι μπροστα η Ti!
Αν και δεν ειμαι κοντρακιας τυπος, 3 φορες που ανοιξα με 316 ημουν σταθερα μπροστα..! Τις 2 ηταν με γνωστο και κατω απο ελεγχομενες συνθηκες!

Geo_3D
24-08-05, 12:53
Ναι αλλα για την 146 που ειχε 120 αλογα δεν λες κατι και με ανησυχει :p:

Fanatic
24-08-05, 12:55
Ναι αλλα για την 146 που ειχε 120 αλογα δεν λες κατι και με ανησυχει :p:

Το μονο που ξερουμε ειναι οτι υπαρχει και εκδοση με 105 αλογα...

Geo_3D
24-08-05, 13:00
Το μονο που ξερουμε ειναι οτι υπαρχει και εκδοση με 105 αλογα...
Παντως αρνουμαι να πιστεψω οτι ηταν με τα 105 αλογα η συγκεκριμενη γιατι πολυ απλα δεν θα με περναγε σε τελικη

stef
24-08-05, 13:04
To ενδεχόμενο να ήταν "γαργαλημένη" το αποκλείεις?

Geo_3D
24-08-05, 13:08
To ενδεχόμενο να ήταν "γαργαλημένη" το αποκλείεις?
Υποθετικα μιλωντας παντα σε μαμα καταστασεις αυτη με τα 105 δεν με περναει.Τωρα δυστυχως δεν μπορω να μυρισω τα νυχια μου για να σου πω αν ηταν γαργαλημενη.Μπορει και να ηταν.Αλλα ακομα και αν ηταν,δεν μπορω να πω οτι ηταν και κατι το εντυπωσιακο γιατι οπως προανεφερα πηγαιναμε κοπια

God
24-08-05, 13:20
Α.R. 146 1.6 Twin Spark:120/6300 14.7/4500 0-100=10.5sec Vmax=197km kg=1.190

BMW 316 E36:102/5500 15.3/3900 0-100=12.7sec Vmax=195 kg=1235



Μηπως εχει γινει κανενα λαθος πουθενα? Δεν λεω απο σενα, μπορει απο το περιοδικο. Εμενα βεβαια ειναι η Ε30 αλλα ειναι 1470 κιλα (ζυγισμενη)! 250 κιλα διαφορα??


Eπισης αποτι βλεπει και ξερεις οι μηχανες της BMW ειναι αργοστροφες μεν αλλα δεν τις σταματαει τιποτα. Οταν λενε θα πανε, πανε. Δεν πα να σερνουν και 10 τονους. Ειναι και πισωκινητες που επιβραδυνει πολυ την επιταχυνση, τα μπροστινοκινητα ειναι παντα πιο 'νευρικα' στην επιταχυνση. Ειδικα οσα εχουν κοντα κιβωτια, που γινονται κιμας μολις περασεις τα 100 ομως. Επισης το Alfa αποτι βλεπεις ειναι 120 αλογα αλλα στις 6300 στροφες. Ποση ωρα μπορει να πηγαινει με την τελικη του ομως πριν πεταχτει τιποτα απο το καπο?

stef
24-08-05, 13:44
Εμενα βεβαια ειναι η Ε30 αλλα ειναι 1470 κιλα (ζυγισμενη)! 250 κιλα διαφορα??


:shakehead :icon11: :eek:

Action Man
24-08-05, 13:47
Μηπως εχει γινει κανενα λαθος πουθενα? Δεν λεω απο σενα, μπορει απο το περιοδικο. Εμενα βεβαια ειναι η Ε30 αλλα ειναι 1470 κιλα (ζυγισμενη)! 250 κιλα διαφορα??


Eπισης αποτι βλεπει και ξερεις οι μηχανες της BMW ειναι αργοστροφες μεν αλλα δεν τις σταματαει τιποτα. Οταν λενε θα πανε, πανε. Δεν πα να σερνουν και 10 τονους. Ειναι και πισωκινητες που επιβραδυνει πολυ την επιταχυνση, τα μπροστινοκινητα ειναι παντα πιο 'νευρικα' στην επιταχυνση. Ειδικα οσα εχουν κοντα κιβωτια, που γινονται κιμας μολις περασεις τα 100 ομως. Επισης το Alfa αποτι βλεπεις ειναι 120 αλογα αλλα στις 6300 στροφες. Ποση ωρα μπορει να πηγαινει με την τελικη του ομως πριν πεταχτει τιποτα απο το καπο?
Φιλε μου..μηπως κανεις καποιο λαθος???
Η δικια μου Ε30 ειναι 1060 κιλα!

God
24-08-05, 14:54
Φιλε μου..μηπως κανεις καποιο λαθος???
Η δικια μου Ε30 ειναι 1060 κιλα!


Την εχω ζυγισει σε ζυγαρια φορτηγων. :icon11:

Θα την αρχισω στην διαιτα!!!! :shakehead

_ADIAFOROS
24-08-05, 16:38
2 λογια για το 316.Ειτε περασει τις 1500 στροφες,ειτε τις 3500,ειτε και τις 5500,ειναι ενα αργο αυτοκινητο και μεχρι τα 120-130 ΤΡΩΕΙ ΞΥΛΟ απο αρκετα αυτοκινητα (ακομα και απο 1400αρια).Τελεια και παυλα.

Δυστιχος για την BMW που για κατα μενα πρεπει να γινει κατι απο αποψη κινητηρα, αυτο το εργο το εχω δει μιας και οδηγαω κορολα 1,3 Ε11 και ξεκιναμε απο φαναρι 1η-2α παμε μαζι λογο σπινιαρισματος εγω και η BMW ξεκινησε σχεδον τελεια, μετα κουμποσα 3η και πεταχτηκα μπροστα απο τα 90 μεχρι τα 130 που εσκασα 3η ηταν αρκετα για να ειμαι ειδη μπροστα της τωρα εκει σταματησα αλιος μετα δεν ξερω τι θα γεινοταν, παντος αυτη η 316 που ανοιξαμε ηταν Ε36 λοοκ Μ3 με ζαντολαστιχα ΤΟΣΑ με το συμπαθιο κιολας,
αλλα και με 15αρες που εχω ανοιξη με 316 ειχαμε μαι καπια διαφορα απο χαμηλα 2α που ξεκινησαμε

God
24-08-05, 20:29
παντος αυτη η 316 που ανοιξαμε ηταν Ε36 λοοκ Μ3 με ζαντολαστιχα ΤΟΣΑ με το συμπαθιο κιολας

Ε γιαυτο την εσκισες. Μερικοι πληρωνουν να καταστρεψουν τα αυτοκινητα τους. Δεν αντεχει αυτο το αμαξι ενα λαστιχο ΝΑ.

ΓΙΩΡΓΟΣ
24-08-05, 20:53
loipon h 146 1,6 twin spark ebgene mono me to moter ton 120hp. me 105hp argotera h 147 kai 120hp episis

Geo_3D
24-08-05, 21:29
loipon h 146 1,6 twin spark ebgene mono me to moter ton 120hp. me 105hp argotera h 147 kai 120hp episis
Thank you!!!! :dance:

telisBMW
25-08-05, 00:21
Παιδια με 105hp 1.4lt t spark ειχε βγει η 145-146.
Ηταν ομως πολυ πιο αργη απο την 316......αρα το οχημα ηταν 1.6lt 120hp.

TheCondor
26-08-05, 04:30
Eγω παντως την εφαγα την ξενερα μου απο την ιταλιδα και τα πηρα κιολας :chair:

Ειμαι εθνικη παω κυλληνη, 4 ατομα στο αμαξι και το πορτ μπαγκαζ γεματο τιγκα, 320 Ε30 του αδερφου μου οχι το δικο μου ( του αδερφου ειναι αισθητα πιο αργο αλλα δεν με χαλαγε να σας πω την αληθεια )

Ειμαι τωρα με καμια 150 και πεμπτη και βλεπω να πλησιαζει μια 147. Λεω τι γινεται ρε θα μας περασει το 1600αρι?? Φερθηκα μεν σαν βλακας γιατι δεν εκανα δεξια αλλα ενταξει λεω αν θελει να περασει ας αναψει φωτα και εχω κανει με την μια περα. Παταω τερμα γκαζι και ψιλοαρχιζει να φορτωνει, δεν του φευγω πολυ βεβαια αλλα μεγαλωσε η αποσταση ωσπου εκει που ανοιγα οσο πηγαινε εγω περιμενοντας κινηση απο τον ιταλο, βλεπω να κανει δεξια !!! και να με περναει με ανεση!!!! :kissass:

Ξενερωσα ρε γαμωτο!! 1.6 twin spark ελεγε πισω και λεω τι γινεται δεν ειναι δυνατον! Βεβαια αυτος ηταν μονος του και εγω σχεδον γεματος οποτε ενταξει καπως δικαιολογειται αλλα μου εκανε εντυπωση η ανεση με την οποια με περασε.

Αυτα :D

melos86
26-08-05, 15:25
Ειναι αρκετα λογικο αν το σκεγτεις σωστα...
Η 147 εχει παρα πολυ κοντη 5η σχεση με αποτελεσμα να χανει βεβαιως σε τελικες και καταναλωση (τελικιαζει στα 205-210) αλλα επιταχυνει σε υψηλες ταχυτητες με την ιδια σχεση παρα πολυ γραηγορα! ;)

TheCondor
03-09-05, 21:17
Aν σκεφτεις το τι βαρος ειχα στο αμαξι ( πορτ μπαγκαζ τερμα γεματο και συνολο 4 ατομα μεσα ) τοτε ενταξει εμενα πλεον δεν μου φαινεται πολυ περιεργο, απλα μου εκανε αρκετη εντυπωση. Ας μην ημουν γεματος θα σουλεγα εγω απο που θα περναγε η Alfa :kissass:

Δεν ειναι σαπιλες τα ιταλικα ρε συ, για μενα το μονο μειον πλεον στην Alfa ειναι οτι ειναι μπροστινοκινητα, κατα τα αλλα ειναι αισθητικα τα αγαπημενα μου αμαξια.