PDA

Επιστροφή στο Forum : βενζινη απλη η 100αρα?


kostasxv400
19-10-09, 19:00
καλησπερα.μηπως ξερει κανεις τι προτεινει η bmw για την καλητερη λειτουργεια του κινητηρα bmwe60?γιατι ακουσα οτι οταν βαζεις 100αρα εχεις παραπανω ρεπριζ,και καις πιο πολυ βενζινη?εγω παντως νομιζω οτι η bmw προτεινει 100αρα.εσεις?

Tasos 318ci
19-10-09, 19:03
οτι γραφει πισω απτην ταπα του ρεζερβουαρ σου φιλε

stratos
19-10-09, 19:11
Μέχρι 98 οκτάνια γράφουν. Εμπειρικά δεν έχω δεί με ατμοσφαιρικά αυτοκίνητα τρομερή διαφορά, ίσως και καθόλου. Στα υπερτροφοδοτούμενα βοηθά πολύ η 100άρα (αν είναι πραγματική ανόθευτη 100άρα) γιατί δίνουν advance οπότε αναπτύσεται μεγαλήτερη πίεση καυσαερίων και αυξάνεται η δύναμη αποφεύγωντας το φαινόμενο της προανάφλεξης.

Driver M
19-10-09, 19:12
Eμένα πάλι μου έχουν πει ρητά σε εξουσιδοτημένο να μη χρησιμοποιώ 100άρα, γιατί τα χημικά που έχει για να προσφέρει αυξημένη απόδοση με τον καιρό κάνουν κακό στους ατμοσφαιρικούς κινητήρες των BMW. Αν και μου φαίνεται υπερβολικό κάτι τέτοιο εγώ τα τελευταία χρόνια έτσι κι αλλιώς χρησιμοποιώ απλή. Άλλωστε διαφορά στις επιδόσεις δεν υπάρχει, τουλάχιστον ουσιαστική, παρά μόνο στην τσέπη.

BILL007
19-10-09, 19:19
να μη χρησιμοποιώ 100άρα, γιατί τα χημικά που έχει για να προσφέρει αυξημένη απόδοση με τον καιρό κάνουν κακό στους ατμοσφαιρικούς κινητήρες των BMW

Τραβηγμένο...Ειδικά τα καινούρια χωρίς 100άρα ανάβουν τα λαμπάκια σαν χριστουγεννιάτικα δέντρα...:whip::bs:

kostasxv400
19-10-09, 19:24
Τραβηγμένο...Ειδικά τα καινούρια χωρίς 100άρα ανάβουν τα λαμπάκια σαν χριστουγεννιάτικα δέντρα...:whip::bs:

για πες,για πες!!!!!!κατι ξερεις εσυ!

BILL007
19-10-09, 19:40
για πες,για πες!!!!!!κατι ξερεις εσυ!

O κόσμος το έχει τούμπανο και εμείς κρυφό καμάρι...:bugeye:

Ολα τα καινούρια με κάποιο τρόπο διαβάζουν το νοθευμένο καύσιμο...
Επειδή στη χώρα μας η απλή είναι πολύ χαμηλής ποιότητας,αμα τους βάζεις απλή παίρνεις ως δώρο το προειδοποιητικό σήμα απο το αμάξι...
Οπότε όλοι σχεδόν βάζουν 100άρα και έτσι έχουν το κεφάλι τους ήσυχο απο προειδοποιήσεις...
:bullhorn:Φίλος μου με άσσο παθών και μαθών...και όχι μόνο...:thumbsdow

a.samaro
19-10-09, 19:44
Στο Manual του αυτοκινήτου σου η BMW αναφέρει τον ελάχιστο αριθμό οκτανίων
που απαιτεί η σωστή λειτουργία της μηχανής (συνήθως 92 οκτάν.).
Ο μέγιστος αριθμός οκτανίων ειναι προτιμότερος όταν απαιτούμε παραγωγή
μεγαλύτερου έργου.
Το θέμα είναι αν η διαφορά τιμής δικαιολογεί τη χρήση της βενζίνης 100 οκτανίων.

paganis
19-10-09, 20:05
πιστευω σε ενα απλο ατμοσφαιρικο ,μια απλη κανει την δουλεια της! σε ειδικα αυτοκινητα με αυξημενες υποδυναμεις και κυριως τουρμπο....θελει οπωσδηποτε 100αρα! στο προηγουμνο οταν δεν ηταν καλη η βενζινη αρχιζαν τα παρατραγουδα...λαμπακια ,πειρακια, και διαφορα

kostasxv400
19-10-09, 20:12
πιστευω σε ενα απλο ατμοσφαιρικο ,μια απλη κανει την δουλεια της! σε ειδικα αυτοκινητα με αυξημενες υποδυναμεις και κυριως τουρμπο....θελει οπωσδηποτε 100αρα! στο προηγουμνο οταν δεν ηταν καλη η βενζινη αρχιζαν τα παρατραγουδα...λαμπακια ,πειρακια, και διαφορα

πειρακια και εμενα χτυπαγανε σε 95 αρα(οχι παντα) εχει να κανει και το βενζιναδικο! αλλα με 100αρα δεν ειχα προβληματα.

Δημήτρης
19-10-09, 20:49
Στο δικό μου στο βιβλιαράκι γράφει αμόλυβδη από 91 οκτάνια και πάνω. Οπότε η απλή είναι ό,τι πρέπει.

bimmer-corfu
19-10-09, 20:49
παίδες απλή αμόλυβδη κάνει μια χαρά τη δουλειά της στις περισσότερες περιπτώσεις. Δεν μιλάω για τούμπανα κτλ
το θέμα είναι να είναι καθαρή...

sak1100
19-10-09, 20:49
Στο Manual του αυτοκινήτου σου η BMW αναφέρει τον ελάχιστο αριθμό οκτανίων
που απαιτεί η σωστή λειτουργία της μηχανής (συνήθως 92 οκτάν.).
Ο μέγιστος αριθμός οκτανίων ειναι προτιμότερος όταν απαιτούμε παραγωγή
μεγαλύτερου έργου.
Το θέμα είναι αν η διαφορά τιμής δικαιολογεί τη χρήση της βενζίνης 100 οκτανίων.

η 92αρα εξω ειναι 95 οκτανια ενω εδω χλωμο τα 95 να ειναι τοσο, εμενα μου ειπαν 100αρα γιατι υπαρχει κυνδινος να καψει κανενα μπεκ λογο αμεσου ψεκασμου

george chania x5
19-10-09, 22:27
Καλησπερα και απο μενα....σιγουρα πρωτο λογο στην ποιοτητα του καυσιμου παιζει...ο πρατηριουχος. Σαν πρατηριουχος λοιπον και εγω να σας πω οτι η 100 οκτανιων βενζινη ειναι διαυγεστατη και με εντονη διαπεραστικη οσμη, και ιδιαιτερα επικινδυνη για πλαστικα και χρωμα εφ'οσον ερθει σε επαφη! Η διανομη της γινεται με βυτια στα οποια τα διαμερισματα τους εχουν προσεκτικα καθαριστει-προετοιμαστει σε οτι αφορα τον τομεα της εταιρειας, για να δεχθουν τα διαφοροποιημενα καυσιμα και επειδη καθε μεταγγιση καυσιμου ειναι εις βαρος της ποιοτητας του καυσιμου γινεται προσπαθεια οι μεταγγισεις αυτες να ειναι οσο το δυνατον λιγοτερες. Αν καποιος λοιπον λεβεντης μπει στον πειρασμο και την νοθευσει απλα να ξερετε οτι λογω της καθαροτητας της η ανιχνευση οποιαδηποτε ξενου ως προς την συσταση της στοιχειο θα ειναι δυνατη παρα πολυ ευκολα και για παρα πολυ καιρο.Κατι αντιστοιχο εφαρμοζεται και στα πετρελαια κινησης και θερμανσης.....Δυστηχως αυτην την ποιοτητα και τεχνολογια καυσιμου την πληρωνουμε στο 1.49Ε τουλαχιστον στα Χανια για την shell racing.Απο εκει και περα οι επιλογες δικες σας ως προς το πρατηριο ΑΡΧΙΚΑ και μετα ως προς το ειδος καυσιμου που θα επιλεξετε......!

GREY
19-10-09, 22:37
Διαβαζοντας την λιστα με τα πρατηρια που εχουν πιαστει για νωθεια και συζητωντας με διαφορους γνωστες και μη του θεματος κατεληξα στο συμπερασμα οτι η 100αρα νωθευεται με απλη κατι που δεν ειναι τοσο κακο για τον κινητηρα ενω η απλη με καποια χημικα που μπορουν να επηρεασουν την λειτουργια του κινητηρα..ισχυει κατι τετοιο;

Lambros
19-10-09, 22:51
Διαβαζοντας την λιστα με τα πρατηρια που εχουν πιαστει για νωθεια και συζητωντας με διαφορους γνωστες και μη του θεματος κατεληξα στο συμπερασμα οτι η 100αρα νωθευεται με απλη κατι που δεν ειναι τοσο κακο για τον κινητηρα ενω η απλη με καποια χημικα που μπορουν να επηρεασουν την λειτουργια του κινητηρα..ισχυει κατι τετοιο;


Το ενδεχομενο να πληρωσουμε για ανοθευτη βενζινη δεν παιζει με τιποτα???:angryfire

GREY
19-10-09, 22:55
χαχαχαχαχα..πολυ καλο..το αλλο με τον τοτο το ξερετε;

gregE36
20-10-09, 07:35
το βασικο ειναι το πρατηριο να ειναι αξιοπιστο .ισως ειναι καλυτερα πρατηρια που ειναι εταιριας και οχι ιδιωτη..

george chania x5
20-10-09, 09:09
Καλημερα στο team. Σιγουρα το να νοθευσεις 100αρα με απλη αμολυβδη, που στην ουσια μονο αυτο γινεται πλεον, η μονη ζημια που γινεται ειναι στην τσεπη σου και μονο. Και λεω πλεον, γιατι σιγουρα δεν νοθευεις με πετρελαιο κινησης μια και ειναι πολυ μικρη η διαφορα του με την απλη αμολυβδη και σιγουρα πιστεψτε με δεν βαζεις πετρελαιο θερμανσης για τον απλο λογο οτι μπορουν να ανιχνευθουν τα 3 λιτρα πετρελαιου θερμανσης σε 1000 λιτρα διαφορετικου καυσιμου λογω των ισχυρων ανιχνευσιμων συστατικων του. Οποτε ζημια μονο στην τσεπη σας ! Οι χημικες προσμιξεις παιδια απλα δεν παιζουν ειδικα στην 100αρα παρα μονο σε ελαχιστες περιπτωσεις, Παραμενει σημαντικο η επιλογη του πρατηριου και αν ειναι δυνατον να ειναι και το μοναδικο για την προμηθεια του καυσιμου σας!

peter79
20-10-09, 10:09
Εγώ πάντως αν δεν βάλω 100αρα κυρίως στις ζέστες χτυπάει πειράκια...

xxxvagos
20-10-09, 11:34
γεια χαρα
γκουχου γκουχου

ας ξαναμιλησουμε για αυτο το θεμα αν και σας τα εχω πει απειρες φορες σε αλλα θρεντ

το πρωτο που θελω να ξαναπω ειναι για την προαναφλεξη..Η ΒΕΝΖΙΝΗ ΔΕΝ ΠΡΟΑΝΑΦΛΕΓΕΤΑΙ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΗ Η ΚΑΤΟΣΤΑΡΑ..τι εννοω καλης ποιοτητας??? πχ αν την αφησεις πολυ καιρο αναφλεγεται απο την θερμοκρασια απουσια του σπινθυρα δηλαδη σκαει σε λαθος χρονο(τα πολυσυζητημενα πειρακια)

το δευτερο που με πειραξε οταν το διαβασα ειναι για την καθαριοτητα των διαμερισματων των βυτιων..πραγματικα ειναι αστειο και μου φανηκε σαν να διαβαζω τις φυλαδες τιγκα στην φιλολογια μοιραζουν καποιες εταιριες..διοτι σαν πρατηριουχος και κατοχος βυτιου με θυγει να ακουσω οτι ειναι καθαρο μονο το διαμερισμα της κατοσταρας
εδω θελω να πω οτι και η απλη λιωνει πλαστικα μπουκαλια και ξεβαβει

το τριτο που εχω ξαναπει και ακουστηκε απο καποιον και ειναι και απολυτα σωστο ειναι οτι την κατοσταρα την νοθευουν με απλη..οποτε προκυπτει εδω και ενα αλλα που διαβασα και σχολιαζω..οτι με απλη χτυπαν πειρακια..οχι με τιποτα..σε αυτην την περιπτωση 2 πραγματα συμβαινουν: 1)οτι αντι για κατοσταρα βαζουν απλη (καθαρη και ωραια) και αντι για απλη βαζουν σκ@τ.... 2)το δευτερο δεν θα το πω

εν κατακλειδι σας ξαναλεω μην επαναπαυεστε στην κατα τα αλλα ασφαλεια της κατοσταρας
ψαξτε να βρειτε πρατηριουχους οχι πρατηρια και μαρκες..και εννοειτε καθαρα πρατηρια

peter79
20-10-09, 11:51
γεια χαρα
γκουχου γκουχου

ας ξαναμιλησουμε για αυτο το θεμα αν και σας τα εχω πει απειρες φορες σε αλλα θρεντ

το πρωτο που θελω να ξαναπω ειναι για την προαναφλεξη..Η ΒΕΝΖΙΝΗ ΔΕΝ ΠΡΟΑΝΑΦΛΕΓΕΤΑΙ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΗ Η ΚΑΤΟΣΤΑΡΑ..τι εννοω καλης ποιοτητας??? πχ αν την αφησεις πολυ καιρο αναφλεγεται απο την θερμοκρασια απουσια του σπινθυρα δηλαδη σκαει σε λαθος χρονο(τα πολυσυζητημενα πειρακια)

το δευτερο που με πειραξε οταν το διαβασα ειναι για την καθαριοτητα των διαμερισματων των βυτιων..πραγματικα ειναι αστειο και μου φανηκε σαν να διαβαζω τις φυλαδες τιγκα στην φιλολογια μοιραζουν καποιες εταιριες..διοτι σαν πρατηριουχος και κατοχος βυτιου με θυγει να ακουσω οτι ειναι καθαρο μονο το διαμερισμα της κατοσταρας
εδω θελω να πω οτι και η απλη λιωνει πλαστικα μπουκαλια και ξεβαβει

το τριτο που εχω ξαναπει και ακουστηκε απο καποιον και ειναι και απολυτα σωστο ειναι οτι την κατοσταρα την νοθευουν με απλη..οποτε προκυπτει εδω και ενα αλλα που διαβασα και σχολιαζω..οτι με απλη χτυπαν πειρακια..οχι με τιποτα..σε αυτην την περιπτωση 2 πραγματα συμβαινουν: 1)οτι αντι για κατοσταρα βαζουν απλη (καθαρη και ωραια) και αντι για απλη βαζουν σκ@τ.... 2)το δευτερο δεν θα το πω

εν κατακλειδι σας ξαναλεω μην επαναπαυεστε στην κατα τα αλλα ασφαλεια της κατοσταρας
ψαξτε να βρειτε πρατηριουχους οχι πρατηρια και μαρκες..και εννοειτε καθαρα πρατηρια


Συγνώμη για να καταλάβω, εννοείς οτι η κατοστάρα με τις άλλες έχουν τα ίδια οκτάνια;
τα οκτάνια είναι αυτά που ρυθμίζουν την αντικρουστικότητα της βενζίνης απόσο ξέρω εγώ.
καθώς επίσης και η σχέση συμπίεσης (12:1 έχουν τα καινούργια, τρομερά μεγάλη για βενζινοκίνητο) που τα κάνει να έχουν πιο εύκολα προαναφλέξεις. Ο λόγος προανάφλεξης είναι η θερμοκρασία του αέρα εισαγωγής και του θαλάμου κάυσης και η σχέση συμπίεσης. τίποτα άλλο. όσο πιο πολλά οκτάνια λοιπόν έχει μια βενζίνη τόσο πιο μεγάλη αντικρουστικότητα έχει.

Τώρα αν οι 100αρες που μας βαζουν είναι καλυτερες ή χειρότερες σε ποιότητα απο την απλή αυτό είναι άλλο θέμα. Εγώ σας λέω τι γίνεται όταν βάζω καλοκαίρι απλή και 100αρα.

george chania x5
20-10-09, 13:21
Στην 100αρα βενζινη δεν υπαρχει κανενας μα κανενας λογος να βρεθουν στοιχεια - ιχνη - συστατικα εστω και στην ελαχιστη ποσοτητα, απο αυτα που υπαρχουν στις υπολοιπες βενζινες απλη, V-POWER η super...ετσι γι αυτο και μονο τον λογο τα διαμερισματα των βυτιων τα επιλεγουν και τα ΚΑΘΑΡΙΖΟΥΝ πριν βαλουν 100αρα. Ισως με αυτον τον τροπο και μονο διασφαλιζεται η καθαροτητα του προιοντος. Τωρα τι κανει καθε βυτιο, πρατηριο, εταιρεια και γενικα ο καθε εμπλεκομενος ειναι καθαρα θεμα χαρακτηρα και οχι αστειου η φιλολογιας....γι αυτο αλλωστε τονιζω η επιλογη να γινετε με βαση τον ΠΡΑΤΗΡΙΟΥΧΟ και την εμπιστοσυνη που εχετε προς αυτον....Καλημερα!

onyx
20-10-09, 14:13
Να έχουμε μόνο ένα πρατήριο αλλά μόνο αν το ένα είναι σίγουρο ότι δεν κάνει μαϊμουδιές.... μπορούμε να είμαστε σίγουροι, όχι. Οπότε καλύτερα να παίζουν περισσότερα ώστε να έχουμε και μέτρο σύγκρισης. Αλλιώς αν βάζεις συνέχεια από το ίδιο δεν θα καταλάβεις αν το αυτοκίνητο χάνει λίγο.
Εμένα μου είπε ο ειδικευμένος μάστορας μακριά από τις 100άρες γιατί πετυχαίνουν τα οκτάνια με χημικά και όχι σωστά και δημιουργούν προβλήματα στις πιο νέες BMW.
Εμένα αν και ατμοσφαιρικό πάει πιο καλά με 100άρα. Το θέμα με το αβάνς ισχύει φυσικά και για τους ατμοσφαιρικούς, όσο πιο πολύ ανεβάζεις τόσο πιο καλά πάει κι όσο πιο πολλά οκτάνια τόσο πιο πολύ μπορεί να ανεβάσει (μέχρι να χτυπήσει πιράκια). Μπορεί η διαφορά να μην είναι τόσο στη μέγιστη ισχύ αλλά σε ενδιάμεσα σημεία που επειδή αυξάνεται η αντικροτική ικανότητα να μπορεί να βάλει πιο πολύ αβάνς. Βέβαια υπάρχει και το όριο του πόσο μεγάλο εύρος τιμών αβάνς περιέχεται στη χαρτογράφηση του εγκεφάλου, αν δεν είναι μεγάλο το εύρος το κέρδος μπορεί να μην είναι μεγάλο. Σε κάποιες περιπτώσεις μάλιστα μπορεί να υπάρχει και χασούρα γιατί το θέλει το παραπάνω αβάνς και άμα δεν του το δώσεις συμπεριφέρεται χειρότερα κι από 95άρα (αργεί να καεί οπότε χωρίς περισσότερο αβάνς κάνει το μπαμ κατόπιν εορτής).

gregE36
20-10-09, 14:55
μηπως θελει μια φορα απλη και μια 100?

nikolaspan
20-10-09, 15:53
Εγώ πάντως αν δεν βάλω 100αρα κυρίως στις ζέστες χτυπάει πειράκια...

Μια απο τα ιδια! Και επειδη νόμιζα ότι ήταν η ιδέα μου, πειραματίστηκα βάζοντας απλή όντας σχεδον άδειο το ρεζερβουάρ για αρκετές φορές, πάντα χτύπαγε πιρακια!!!

Zer0cooL
20-10-09, 15:55
Απλα τα πραγματα...
ΑΝ στην Ελλαδα δε νοθευανε τη βενζινη τοτε θα καναμε αλλη ειδους συζητηση πχ. ποσο καλυτερο ειναι για τον κινητηρα μια ποιο ανεβασμενη σε οκτανια βενζινη...κτλ κτλ
Αλλα απ τη στιγμη που στην πλειοψηφεια των περιπτωσεων νοθευεται (και δε θελω να παρεξηγηθω...αυτο μπορει να γινει σε πολλα σημεια της διανομης και οχι απαραιτητα απ τον πρατηριουχο...) ο καθενας πραττει οπως νομιζει καλυτερα για το αυτοκινητο του και για την τσεπη του...
Μπορει κανεις να πει με αφσαλεια οτι η ταδε 100αρα βενζινη ειναι καθαρη? Η αντιστοιχα μια 95αρα? Μονο αν παρει δειγμα και το εξετασει...(καλο εε...μετα θα πω κι αλλο καινουριο με τον Τοτο...).
Αρα θεωροντας οτι στην πλειοψηφεια των περιπτωσεων ΘΑ με κοροιδεψουν, κοιταω την τσεπη μου και βαζω απλη 95αρα και ολα καλα τουλαχιστον στο κεφαλι μου...

xxxvagos
20-10-09, 17:14
Συγνώμη για να καταλάβω, εννοείς οτι η κατοστάρα με τις άλλες έχουν τα ίδια οκτάνια;
τα οκτάνια είναι αυτά που ρυθμίζουν την αντικρουστικότητα της βενζίνης απόσο ξέρω εγώ.
καθώς επίσης και η σχέση συμπίεσης (12:1 έχουν τα καινούργια, τρομερά μεγάλη για βενζινοκίνητο) που τα κάνει να έχουν πιο εύκολα προαναφλέξεις. Ο λόγος προανάφλεξης είναι η θερμοκρασία του αέρα εισαγωγής και του θαλάμου κάυσης και η σχέση συμπίεσης. τίποτα άλλο. όσο πιο πολλά οκτάνια λοιπόν έχει μια βενζίνη τόσο πιο μεγάλη αντικρουστικότητα έχει.

Τώρα αν οι 100αρες που μας βαζουν είναι καλυτερες ή χειρότερες σε ποιότητα απο την απλή αυτό είναι άλλο θέμα. Εγώ σας λέω τι γίνεται όταν βάζω καλοκαίρι απλή και 100αρα.

οχι φιλε δεν λεω αυτο...λεω με απλα λογια οτι δεν υπαρχει περιπτωση να ευθυνεται η απλη βενζινη..ισως να φταιει εκεινη η απλη βενζινη..ισως το καλοκαιρι ο αερας εισαγωγης ,οπως ειπες, να ειναι πολυ ζεστος και η βενζινη οχι καλη και αυτα τα δυο μαζι να φταινε..

xxxvagos
20-10-09, 17:18
ααααααααααα και μη τα βαζουμε μονο με την πατριδα ελλαδα
γιατι και στο εξωτερικο τα ιδια και χειροτερα γινονται
μη ξαχασουμε οτι οι κλεφτες στις αντλιες απο αμερικη και ευρωπη ερχονται