Επιστροφή στο Forum : Μ3 Ε46 και μέταλλα μπιελών!
Άρχισε να κυκλοφορεί εδώ και λίγες μέρες η φήμη ότι τα Μ3 θα ξανακληθούν για ελεγχθούν για το γνωστό πρόβλημα με τις βίδες μπιελών. Και πράγματι έχουν ήδη αρχίσει να καταφθάνουν τα πρώτα γράμματα στους ιδιοκτήτες. Η ανάκληση θα περιλαμβάνει όλα τα Μ3 και τα ΜΖ3 με τον S54 τον κινητήρα στα οποία θα αλλάξουν οι βίδες μπιελών και θα επαναπρογραμματιστεί ο εγκέφαλος. Τα νέα ανταλλακτικά προέρχονται από νέο προμηθευτή, ο οποίος άρχισε να προμηθεύει τη BMW από 5/2003 περίπου, οπότε θα αλλαχτούν σε όλα τα αμάξια κατασκευής μέχρι 5/2003. Το καλό είναι ότι θα εξαλειφθούν όλοι οι φόβοι αξιοπιστίας στoν S54, αλλά δυστυχώς θα πρέπει να στρώσω ξανά τον κινητήρα!! Άντε να δούμε τώρα πως θα μάθουμε αν είμαι και εγώ μέσα στην ανάκληση! Και αν ναι ελπίζω να έχω προλάβει να στρώσω το αμάξι μέχρι την εξόρμηση στις Σέρρες... :mad:
Z3 Fat Bastard
12-08-04, 10:20
Φιλε Strax,
Για αλλη μια φορα η BMW δειχνει την σοβαροτητα την οποια την διακρινει και παρολο το τεραστιο κοστος της επισκευης αναλαμβανει την αλλαγη των συγκεκριμενων τμηματων του κινητηρα σε ΟΛΑ ΤΑ Μ3.....
Οσο για το στρωσιμο , εγω απο τις 6 και μετα ειμαι ελευθερος οποτε αν θες γυρναω με το αμαξι σου για να κανει κανα χλμ. Θα κανω την καρδια μου πετρα και θα οδηγησω κλειστο αμαξι , ΑΝΤΕ ..... :rolleyes:
Oταν τελειώνει ο Z3 μπορώ να το αναλαμβάνω κι εγώ αν θέλεις strax. :eek:
Φίλε Strax εγώ λέω να κάνουμε μια λοταρία για το ποιός να σου το στρώσει.......... 50-50 τα κέρδη χα χα
Εννοείται ότι προσφέρομαι και εγώ. :d
Έτσι που το πάτε ρε παιδιά μου δώσατε ιδέα! Να άλλο ένα προνόμιο για τα Supporting members. Να στρώνουν το αμάξι μου. Αλλά όλοι εδώ βλέπω είστε supporting members. Άντε να στρωθούμε στη δουλειά!! Μπράβο άξιοι! Με συγκινείτε!
S38B38 Monsta
12-08-04, 16:28
Φιλε Strax,
Για αλλη μια φορα η BMW δειχνει την σοβαροτητα την οποια την διακρινει και παρολο το τεραστιο κοστος της επισκευης αναλαμβανει την αλλαγη των συγκεκριμενων τμηματων του κινητηρα σε ΟΛΑ ΤΑ Μ3.....
Ναι αλλά όχι χωρίς αντίτημο.
Ως μέλος πολλών ξένων BMW forum, γνωρίζω από πρώτο χέρι ότι η Εταιρεία ταλαιπώρησε πολλούς ιδιοκτήτες Ε46 Μ3, σε σημείο οι τελευταίοι να αναγκαστούν να στραφούν προς τη νομική οδό. Μάλιστα πολλές Αμερικάνικες αντιπροσωπείες προσπάθησαν να κατηγορήσουν το πελάτη για τη σοβαρότατη βλάβη, λέγοντας ότι προερχόταν από over rev, και μάλιστα σε αυτοκίνητα με SMG που είναι αδύνατον να κάνεις over rev! Τελικά και οι ίδιοι έφταναν να διαπιστώνουν αργότερα (μετά από έλεγχο στον εγκέφαλο) ότι το αυτοκίνητο δεν είχε υπερβεί τις στροφές λειτουργίας που ορίζει και επιτρέπει ο κατασκευαστής και ότι πρόκειται για μηχανική αστοχία.
Σκεφτείτε τώρα ότι στην Αμερική βλέπεις 325/330 όσο συχνά βλέπεις στην Ελλάδα 316 και Μ3 όσο βλέπεις εδώ 318 και φανταστείτε πόσο 'μπάχαλο' ήταν όλες οι αντιπροσωπείες ΒΜW USA όταν έφταναν σπασμένα Ε46 Μ3 το ένα πίσω από το άλλο...
Δηλαδή..... σα να λέμε,,,, εγώ που έχω Ε46 Μ3 κατασκευασμένο τον 11ο/02 πρέπει να φοβάμαι μη λασκάρουν οι βίδες από τις μπιέλες? :confused:
DoctorAbo αυτό είναι ένα γνωστό πρόβλημα στα Μ3 Ε46 καί έχει γίνει ανάκληση σε αρκετά και απλά ξαναήρθε μόλις τώρα στην επιφάνεια και δείχνει να αφορά ΣΧΕΔΟΝ όλα τα Μ3! Περισσότερες πληροφορίες για το αρχικό πρόβλημα μπορείς να βρείς εδώ http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=7
Δεν λασκάρουν οι βίδες. Το συγκεκριμένο πρόβλημα έχει 2 διαστάσεις. Αρχικά αφορούσε αμάξια που είχαν κατασκευαστεί γύρω από τον 11/01. Εκεί είχαν πρόβλημα με σκουπιδάκια κατά τη διαδικασία παραγωγής. Η μπιέλα και τα μέταλλά της στο σημείο που δένουν με τον στρόφαλο περιβάλλονται από ένα λεπτό φιλμ λαδιού που δημιουργείται από την πίεση με την οποία κυκλοφορεί το λάδι η τρόμπα λαδιού. Αυτό το φιλμ είναι απαραίτητο! Λόγω των ακαθαρσιών το αποτέλεσμα ήταν να μπλοκάρεται το λάδι και να μην δημιουργείται το φιλμ λαδιού με αποτέλεσμα να ανάβουν οι μπιέλες και οι βίδες της, να σπάνε, και το μοτέρ κυριολεκτικά να διαλύεται. Αυτό δυσκόλεψε πολύ και τη διάγνωση με αποτέλεσμα να αργήσει πολύ η λύση. Τα αμάξια που είχαν παραχθεί μέσα σε αυτό το χρονικό διάστημα αποδεκατίστηκαν. Τελικά το πρόβλημα αντιμετωπίστηκε με άλλα μέταλλα μπιελών που άφηναν μεγαλύτερο κενό παράλληλα με μια ισχυρότερη τρόμπα λάδιου για να μπορεί να δημιουργήσει πάλι φιλμ λαδιού στο μεγαλύτερο, πλέον κενό.
Μετά από τη λύση που αφορούσε πρόβλημα παραγωγής σε συγκεκριμένη παρτίδα παραγωγής εξακολούθησαν κάποια προβλήματα στο ίδιο σημείο, αλλά σε πολύ μικρότερη έκταση, που θα μπορούσε κανείς να δικαιολογήσει και σαν φυσιολογική φθορά σε ένα μοτέρ υψηλών επιδόσεων. Αυτό ήταν πρόβλημα κατασκευής των μετάλλων μπιελών από εξωτερικό προμηθευτή, με αποτέλεσμα σε παρατεταμένη οδήγηση σε υψηλές στροφές να υπερθερμαίνονται τα μέταλλα και να οδηγούν στη γνωστή ολοκληρωτική καταστροφή. Το πρόβλημα λύνεται μόνο με μέταλλα αυτή τη φορά και ότι άλλο χρειάζεται για την τοποθέτησή τους. Λέγεται ότι το πρόβλημα λύθηκε με αλλαγή προμηθευτή και χρησιμοποιήθηκαν για πρώτη φορά με την παρουσίαση της Csl. Για αυτό και αφορούν αμάξια μέχρι 05/2003. Αυτά προς το παρόν! Εγώ περιμένω απάντηση από 2 εξουσιοδοτημένα για το αν πρέπει να κάνω αυτή την επισκευή αλλά εδώ και μια εβδομάδα δεν έχω καμμία απάντηση.
Αγαπητέ Strax σε ευχαριστώ πολύ. Υπήρξες κατατοπιστικότατος. Σε ενημερώνω ότι έχουμε τη δυνατότητα ερώτησης στο ίδιο το εργοστάσιο για να μάθουμε την αλήθεια. Θα δοκιμάσω να μάθω τι γίνεται με τα νούμερα του δικού μου αυτοκινήτου. Αν δουλέψει η γραμμή αυτή μπορούμε στη συνέχεια να μάθουμε και για το δικό σου από την Motorsport.
Πολύ καλό αυτό Doctor! Άμα βρεις κάτι ενημέρωσέ με!
DoctorAbo, δεν έχω λάβει ακόμα απάντηση από κανένα από τα 2 εξουσιοδοτημένα! Θα ενοχλήσω πάλι και τους 2. Είχες εσύ κάτι νεότερο? Άμα τελικά χρειάζεται κάτι με βλέπω να μπαίνω στην πίστα και να ΣΤΡΩΝΩ!
Geia sou Strax. O kolitos mou htes milise kai moutaxe oti endos 48 oron (Deftera sa na leme) tha ehoume apandisi. Ego tha leipo Paraskevosavatokyriako kai tha epistrepso Deftera mesimeraki. Pes mou, ti mina/etos htistike i koukla sou? An eise kai esy 11/02 (pou einai i diki mou , tha ishyei i idia apandisi) pou efhomaste na einai (HIV NEGATIVE).
By the way, pote provlepeis pista? (Prokeitai na alaxo lastoihakia kai thelo na min ta alaxo mehri kai tin pista) :cool:
Πίστα προβλέπεται για αρχές Οκτωβρίου! Και εγώ περιμένω για να αλλάξω λάστιχα! Θα σου στείλω τον αριθμό πλαισίου μου για σιγουριά, μια και εγώ είμαι παλιότερος από εσένα! Σήμερα έστειλα και e-mail στην BMW Hellas μήπως πάρω από εκεί απάντηση!
Γειά σας και απο μένα. Είμαι ένας απ'αυτούς που άλλαξαν κινητήρα το Φεβρουάριο του 2003, διότι ο παλιός έσπασε...Είμαι περίεργος να δώ αν θα πρέπει να ανοίξω πάλι το μοτέρ.....
Αναλυτικές πληροφορίες για το πρόβλημα στο παρακάτω link:
http://members.roadfly.org/jason/m3engines.htm
E46m3, αν το νέο μοτέρ είναι κατασκευής πριν τον 5/2003 οι πιθανότητες είναι ότι θα πρέπει να κάνεις την επεμβασούλα. Από ότι έχουμε μάθει πριν από αυτή την ημερομηνία σχεδόν όλα τα Μ3 πρέπει να αλλάξουν τα μέταλλα μπιελών. Και εγώ τα έχω παραγγείλει και περιμένω να έρθουν. Αλήθεια το μοτέρ σου που έσπασε τι μήνας/έτος ήταν??
Παραγωγή μοτέρ 04/01. Αλλαγή μοτέρ 01/03. Αναμένοντας τα ανταλλακτικά για νέα επέμβαση....
Z3 Fat Bastard
15-09-04, 19:28
Παραγωγή μοτέρ 04/01. Αλλαγή μοτέρ 01/03. Αναμένοντας τα ανταλλακτικά για νέα επέμβαση....
Αληθεια φιλε Ε46 Μ3 τη πρωτη αλλαγη μοτερ ποιος την πληρωσε..... Ετσι απο περιεργεια !!!
Η Bmw...σιγά μη πλήρωνα εγώ τις κατασκευαστικές ατέλειες....αυτά το μοτέρ πάντως (όλα τα S54 που στροφάρουν στις 8) ήταν καταδικασμένα απο την αρχή....απαράδεκτο για Μ.
vBulletin® v3.8.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.