PDA

Επιστροφή στο Forum : ///Μ3 Ε46 VS C63 AMG


thomelef
23-10-09, 15:59
όπως λέει και ο τίτλος λοιπόν, σήμερα πρωινή ώρα με πορεία προς το εργοστάσιο, βγαίνοντας απο πανόραμα με κατεύθηνση προς χορτιάτη, κάνω ένα κλίκ στον καθρέπτη μου και βλέπω καμαρωτή καμαρωτή τη μουσούδα μιας μερσίνας να χαιδεύει τα οπίσθια μου.
κάνω λοιπόν λίγο δεξιά σε ένα κομάτι που ανοίγει ο δρόμος να με περάσει μιας και έπινα καφεδάκι αλλά και για να δώ ποιό μοντέλο είναι.
προς μεγάλη μου εκπληξη λοιπόν βλέπω τις τέσερεις μπούκες και τα διακριτικά που αναγράφω στον τίτλο.
ακόμα μεγαλύτερη έκπληξη όταν στην πρώτη στροφή ο τύπος μπείκε ντριφτάροντας.
ακολουθώ απο πίσω και εγώ να θαυμάσω το θέμα και πριν καν το καταλάβω βρίσκω τον εαυτό μου να βγαίνω απο τις στροφές με τις πόρτες.
διανύσαμε όλη τη διαδρομή μέχρι το στρατόπεδο λοιπόν ντριφτάροντας και οι παρατηρήσεις ήταν οι εξής.
ολοφάνερη η απουσία του μπλοκέ στις εξόδους απο τις στροφές. πολύ απότομες κινήσεις και στις κορυφές των στροφών και ακόμα περισότερο στις εξόδους με μεταφορές βάρους σε γελοία επίπεδα(ο τύπος φαινόταν να το πολεμάει πολύ πάντως και απο το μοτέρ ακουγόταν πως ο άνθρωπος αυτός προσπαθούσε να διορθώσει όλο το υπόλοιπο αυτοκίνητο.) .
τελειώνει η διαδρομή αυτή λοιπόν και περνάμε κατάβαση αγίου βασιλείου, όπου με αφήνει να περάσω μπροστά(εγώ νόμιζα πως βαρέθηκε....αμ δέ).
πειγαίνοντας χαλαρά λοιπόν μου κορνάρει και μου κάνει σινιάλο με τα φώτα. κοιτάω στη καμπίνα του απο το καθρέπτη και τον βλέπω να μου κάνει νοήματα του στύλ λιώστο σπάστο κτλ.
δέυτερος γύρος λοιπόν χωρίς ντρίφτ αυτή τη φορά μιάς και η συγκεκριμένη κατάβαση είναι επικύνδινη.....
με λίγα λόγια μέχρι την είσοδο της κάθε στροφής κατάφερνε να με μαζέυει αρκετα(τουλάχιστο 6-7 μέτρα... απίστευτη δύναμη τον άκουγα απο πίσω μου και νόμιζα πως θα περάσει απο πάνω μου.), στις εισόδους και εξόδους όμως η διαφορά ήταν εξευτελιστική.
να σημειώσω πως η διαφορά με τα καινούρια μου φρένα έγινε ακόμα πιο αισθητή μετά απο αυτή τη διαδρομή, μιάς και παρατήρησα τα φρεναρίσματα μου περίπου 2-3 μέτρα πιο πέρα απο ότι συνήθιζα με τα παλιά στον ίδιο δρόμο.
φτάνοντας κάτω στα φανάρια λοιπόν είρθε δίπλα μου και κουνόντας το κεφάλι του μου είπε πως το συγκεκριμένο αυτοκίνητο απλά δε μπορεί να οδηγηθεί τέρμα και πως όσες φορές και αν δοκίμασε απλά απογοητέυτικε. επίσεις είπε πως το μοναδικό πράγμα που αξίζει απο αυτό το αυτοκίνητο είναι το μοτέρ τα φρένα και τπτ άλλο. το παρωμοίασε σαν μια μαούνα με γκάζι.
με χαιρέτησε και έφυγε.
τα δικά μου συμπεράσματα ήταν κρίμα ένα τέτοιο κτήνος να μη μπορεί να βγάλει τόση δύναμη στο δρόμο.
υγ ο ήχος του μοτέρ ήταν απλά αλλού...............
σόρυ για το μακρυνάρι αλλά απο το πρωί περιμένω να βρώ χρόνο να το γράψω.

Leonidas_Thess
23-10-09, 16:04
Τελικα μουφα το amg ετσι?

thomelef
23-10-09, 16:10
Τελικα μουφα το amg ετσι?

τι να πώ ο οδηγός πάντως δε φαινόταν για κουλομαρία.
όπως είπα... απο το μοτέρ άκουγες τεράστια προσπάθεια του οδηγού να το συμαζέψει όλη την ώρα.

bill987
23-10-09, 16:13
To παραδέχομαι το παλικάρι, είπε τα πράγματα έτσι ακριβώς όπως έχουν για το amg μαούνα με πολύ γκάζι!!!!!!

Leonidas_Thess
23-10-09, 16:14
Τι να πω ? Και στα Amg η mercedes χαλια.

Για μενα ουτως η αλλως τα mercedes ειναι κουβαδες . Και απο οσα εχω οδηγησει δεν με εχουν ενθουσιασει, θα ελεγα οτι η αισθηση που μου δωσανε ηταν αποστειρωμενη σε θεματα οδηγησης.

Panoz_335i
23-10-09, 16:32
Ok...ας μην τα ισωπεδωνουμε ολα.

Οχι και μουφα το AMG...ημαρτον.

thomelef
23-10-09, 16:36
μούφα σίγουρα όχι...
όχι όμως τόσο καλά όσο τα παρουσιάζουν για γρήγορη οδήγηση.
τουλάχιστο ο οδηγός του το παραδέχεται.

yannisv
23-10-09, 16:36
Και εγώ συμφωνώ με τον Πάνο είναι τρομερά εργαλεία και τα AMG απλά η M3 είναι αλλού!!

merlin_M3
23-10-09, 16:38
το παρωμοίασε σαν μια μαούνα με γκάζι.
με χαιρέτησε και έφυγε. τα δικά μου συμπεράσματα ήταν κρίμα ένα τέτοιο κτήνος να μη μπορεί να βγάλει τόση δύναμη στο δρόμο.

Τελικα μουφα το amg ετσι?

το amg μαούνα με πολύ γκάζι!!!!!!

Και στα Amg η mercedes χαλια.
Για μενα ουτως η αλλως τα mercedes ειναι κουβαδες .

Είμαι κάτοχος M3, λάτρεις των BMW και έχω κατηγορηθεί στο παρελθόν από συμφορουμίτες ώς κολημένος με τα BMW.
Ενας από τους καλύτερους φίλους μου έχει Merc AMG c63 και το σκίζει. Εχω κάνει και εγώ πάρα πολλά γρήγορα χιλιόμετρα οδηγόντας το.

Προσωπικά πιστεύω πως είναι ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο και καλό θα είναι να μην το υποτιμούμε καθόλου. Βέβαια γνωστός οδηγός αγώνων που με πήγε μια διαδρομή σε πίστα με το merc, όταν ρωτήθηκε από εμένα αν το θεωρεί καλύτερο από το Μ3 (όχι το δικό μου φυσικά,αλλά το Ε92) απάντησε ότι είναι ένα καταπληκτικά γρήγορο αυτοκίνητο μεταφοράς προσωπικού ενώ το Μ3 είναι όπλο, και ότι κακώς το συγκρίνω με το Μ3 αλλά θα έπρεπε να το συγκρίνω με το Μ5.

Τo μεγάλο λάθος της merc κατά την γνώμη μου είναι ότι στην προσπάθειά της να το βγάλει στην αγορά σε καλή τιμή, του στέρησε και τα έβαλε σαν extra, όλα τα στοιχεία που το βοηθούν να γίνει καλό. Το performance pack δηλαδή, που το χρεώνει καμιά 10ριά χιλιάδες και που περιέχει το μπλοκέ διαφορικό κ.α. χρήσιμα καλούδια.

Του φίλου μου το αυτοκίνητο τα έχει όλα αυτά και φαίνεται και στον δρόμο ότι τα έχει.

Δεν θέλω επ' ουδενή να καταλείξω στο συμπέρασμα ότι είναι καλύτερο από M3 στο στρίψιμο (γιατί φυσικά και δεν είναι), αλλά είναι ένας πολύ πολύ άξιος αντίπαλος..............

manos///3
23-10-09, 16:40
To παραδέχομαι το παλικάρι, είπε τα πράγματα έτσι ακριβώς όπως έχουν για το amg μαούνα με πολύ γκάζι!!!!!!

Γιατι το νεο Μ3 τι ειναι???? Το Μ5 τι ειναι??? Το Μ6 τι ειναι???

Ok...ας μην τα ισωπεδωνουμε ολα.

Οχι και μουφα το AMG...ημαρτον.

Συμφωνώ και επαυξάνω!!!!

thomelef
23-10-09, 16:49
το μοτέρ του πάντως είναι αλλού τουλάχιστο απο δύναμη και ήχο.
απαράδεκτο το γεγονός απουσείας μπλοκέ απο το στάνταρ εξοπλισμό.
το βρίσκω έγκλημα προς τον αγοραστή να του στερούν ένα καλό διαφορικό σε ένα τόσο γρήγορο - ακριβό- πισωκίνητο αυτοκίνητο...

deepblue
23-10-09, 16:55
Τελικα μουφατ ο amg ετσι?

Χαλαρωστε παιδια ...μη τα ισοπεδωνουμε ολα !!!!
Το οτι ο τυπος μπορει να μη μπορουσε να το παει δε σημαινει οτι το αμαξι δεν παει δεν στριβει κλπ.
Τωρα η απουσια μπλοκε ειναι ενα θεμα που ετσι και αλλιως οποιο αμαξι δε φοραει ειναι ενα μειων.

leyteris
23-10-09, 17:21
παντως μη υποτιματε την AMG γιατι ειχα παρεβρεθει στην πιστα των μεγαρων στην επισημη παρουσιαση με οδηγους αγωνων οι οποιοι ηξεραν να το πανε στο οριο και το αμαξι ηταν απλα καταπληκτικο, για αυτο μη τα ισοπεδωνουμε ολα

Dark_Niaou
23-10-09, 17:37
Γιατι το νεο Μ3 τι ειναι???? Το Μ5 τι ειναι??? Το Μ6 τι ειναι???



Συμφωνώ και επαυξάνω!!!!

Οπα ρε Μάνο, δηλαδή το παλιό Μ3 είναι κορυφή και το καινούριο βάρκα; Εεε δεν νομίζω... μην τρελαθούμε κιόλας....:woowoo:

z3 2.2
23-10-09, 18:08
το μοτέρ του πάντως είναι αλλού τουλάχιστο απο δύναμη και ήχο.
απαράδεκτο το γεγονός απουσείας μπλοκέ απο το στάνταρ εξοπλισμό.
το βρίσκω έγκλημα προς τον αγοραστή να του στερούν ένα καλό διαφορικό σε ένα τόσο γρήγορο - ακριβό- πισωκίνητο αυτοκίνητο...

χωρις να μπορω να εχω αποψη για τα δυο αυτοκινητα γιατι δεν ειχα ποτε την τιμη να τα οδηγησω θα συμφωνησω απολυτα με τον φιλο thomelef για το θεμα του μπλοκε
Ειναι πολυ αντιφατικο να πουλας ενα τοπ πισωκινητο χωρις μπλοκε.....εστω και αν μπορεις να το διαλεξεις κατα την αγορα μεσω ενος πακετου

thomelef
23-10-09, 18:14
καλά μιλάμε το έχετε τεντώσει το θέμα. ακούστηκε απο κάπου πως τα amg είναι μούφες και 10 συνεχόμενα ποστ γράφετε μην υποτιμάμαι τα amg.
εμένα το θεμα μου είναι πώς μπορεί ένα τόσο υπέροχο μοτέρ να του λείπουν βασικά εξαρτήματα που βοηθούν στη σπόρ οδήγηση.
πώς μπορεί σε αυτή την κατηγορία να μην έχει στάνταρ βασικά πράγματα που χρειάζονται σε ένα σπόρ και ανήσυχο οδηγό...
όσο για το μπλοκέ άμα βλέπατε τις αντιδράσεις του αυτοκινήτου στα όρια θα καταλαβαίνατε πως τουλάχιστο αυτό και μόνο είναι αναγκαίο.
επαναλαμβάνω ο οδηγός το αυτοκίνητο το έσπαγε. απλά ορισμένα πράγματα δε του επέτρεπαν να με ακολουθεί σταθερά.
αίσχος θεωρώ μηχανικά βασικά μέρη σε ένα αυτοκίνητο επιδόσεων να πληρώνονται εξτρά.
απαράδεκτο.
πάντως με το μοτέρ έχω πάθει παράκρουση ρε γμτ τι κτήνος παπαπαπαπα

z3 2.2
23-10-09, 18:18
μη πας πολυ μακρυα....το 330 το 46αρι δεν θα επρεπε να εχει ενα μπλοκε?

stratos
23-10-09, 18:21
μη πας πολυ μακρυα....το 330 το 46αρι δεν θα επρεπε να εχει ενα μπλοκε?

Και ακόμα ένα θα έπρεπε να έχει μηχανικό μπλοκέ αλλά δεν έχει :mad:

thomelef
23-10-09, 18:22
μη πας πολυ μακρυα....το 330 το 46αρι δεν θα επρεπε να εχει ενα μπλοκε?


πιστέυω πως είναι χαοτική η διαφορά στα 2 μοτέρ και γενικά των 2 αυτοκινήτων αλλά και πάλι συμφωνώ μαζί σου....:dblthumb2

thomelef
23-10-09, 18:23
Και ακόμα ένα θα έπρεπε να έχει μηχανικό μπλοκέ αλλά δεν έχει :mad:


+1000000000000000000 στράτο και λίγα είναι..... μεγάλη χαζομάρα της μπε εμ βε να μην έχει μπλοκέ στο 335

z3 2.2
23-10-09, 18:27
ημουν ετοιμος να πω για το τερατακι σου Στρατο μου αλλα δεν εχει ηλεκτρονικο μπλοκε? η λαθος νομιζω?

z3 2.2
23-10-09, 18:43
πιστέυω πως είναι χαοτική η διαφορά στα 2 μοτέρ και γενικά των 2 αυτοκινήτων αλλά και πάλι συμφωνώ μαζί σου....:dblthumb2

σαφως και υπαρχει χαοτικη διαφορα ΑΛΛΑ το 330 ηταν (και ειναι) ενα σπορ αυτοκινητο με αρκετη δυναμη η οποια δεν ειναι αμεσα εκμεταλευσιμη σε κλειστο κομματι.
μιας ομως και δεν ειναι το θεμα μας το 330 αλλα το C63 AMG πιστευω απο αυτα που διαβαζω στα περιοδικα οτι ειναι μια προσπαθεια της Merc για ενα αντιπαλο στην κατηγορια Μ και ειναι κριμα να χαλαει η ολη δουλεια απο ενα διαφορικο
Να συμπληρωσω οτι και το αντιστοιχο μοντελο της Lexus (δεν θυμαμαι το ακριβες μοντελο) παρολο οτι εχει ενα hi end 8αρι(!) κιβωτιο δεν εχει μπλοκε
Μηπως κατι τρεχει τελικα?

thomelef
23-10-09, 18:46
Μηπως κατι τρεχει τελικα?


όπως;;;;;για βοήθα λίγο!!!!!

EVANGELOS
23-10-09, 18:47
Γιατι το νεο Μ3 τι ειναι???? Το Μ5 τι ειναι??? Το Μ6 τι ειναι??? ...

Kοίτα Μάνο ... προσωπική μου άποψη είναι ότι ΟΛΑ τα AMG είναι "μαούνες με γκάζι" ... που λέει και ο φίλος Μπιλ !

Εννοώ δηλαδή ότι είναι ΠΑΝΙΒΑΡΑ αμάξια με ΜΕΤΡΙΑ μοτέρ που αποδιδουν όμως ΕΞΩΦΡΕΝΙΚΑ ΠΟΛΛΑ ΑΛΟΓΑ !!!

Το πανίβαρα το δικαιολογούν οι αριθμοί

C63 AMG kerb weight 1730

C55 AMG Curb Weight, 1750

S65 AMG Curb Weight, 2450

SL65 AMG Black Series Curb Weight, 2050

κλπ , κλπ !!!!

Το ότι είναι ΜΕΤΡΙΑ μοτέρ το εννοώ με την ένοια ότι είναι

είτε ατμοσφαιρικά μοτέρ με ΠΟΛΥ χαμηλή ειδική ισχύ (420 άλογα από 6.2 λίτρα) ,

είτε τουρμπιστά με ΕΞΩΦΡΕΝΙΚΑ μεγάλη ροπή και επίσης πολύ μικρή ειδική ισχύ ...

σε κάθε περίπτωση είναι χαμηλόστροφα με μέτρια απόκριση και ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΟΔΗΓΗΤΑ ...

Το ΕΞΩΦΡΕΝΙΚΑ ΠΟΛΛΑ ΑΛΟΓΑ δεν το εννοώ σαν απόλυτο νούμερο αλλά σαν συνάρτηση με την ΟΔΗΓΗΣΙΜΟΤΗΤΑ του συνόλου !!!

Σε κανένα τέστ - ποστ - γνώμη ιδιώτη - άποψη ειδικού - χρόνο σε πίστα κλπ κλπ ΔΕ διάβασα ΘΕΤΙΚΟ σχόλιο για το "drivability"


Αντίθετα τα Μ5 , Μ6 ΣΕ ΟΛΑ ΜΑ ΟΛΑ τα αντίστοιχα τέστ - ποστ - γνώμη ιδιώτη - άποψη ειδικού - χρόνο σε πίστα κλπ κλπ ... εκθειάζονται !!!

Όποιος δει την παρουσιάση του BMW-"hater" κάτοχου Μερκ Clarkson στο Top Gear ... θα καταλάβει τι εννοώ ... ο άνθρωπος ΑΠΛΑ ΕΠΑΘΕ ΣΟΚ ...

Επίσης είναι απίστευτο πόσο "περισσότερο" από ότι θα περίμενε κάποιος διαβάζοντας τα specs AΠΟΔΙΔΕΙ το σύνολο Μ5 + V10 !!!

Mε λίγα λόγια τα AMG ΔΕΝ έχουν χαρακτήρα ... είναι ΔΥΣΤΡΟΠΑ πολύ δυνατά αμάξια που τελικά κάνουν μόνο για ευθειά με καλή άσφαλτο !!!

Προφανώς έχουν το κοινό τους ... Μεσήλικες με πολλά λεφτά που δε γουστάρουν σπορ αμάξι αλλά γρήγορο στην ευθεία χλιδάτο όχημα !!!

p.s. To E92 για μένα είναι πολύ βαρύτερο από ότι θα έπρεπε , και ο V8 δεν αποδίδει όσο περίμενα !!! ... παρόλα τάυτα είναι ΣΑΦΩΣ πιο σπορ απο το C63 !!!

xarism3e36
23-10-09, 18:47
εξαιρετικο το c63amg και δεν μπορω να πω τιποτα για την συμπεριφορα του σε κλειστα κομματια οπως πανοραμα.
ειναι για αλλη ασφαλτο και αλλα σημεια.
ο δρομος εκει ειναι γυαλι και τα 100αλογα φαινοντα 300.μηδεν προσφυση.

stratos
23-10-09, 18:53
ημουν ετοιμος να πω για το τερατακι σου Στρατο μου αλλα δεν εχει ηλεκτρονικο μπλοκε? η λαθος νομιζω?

Είναι καλό για καμιά πλατεία και κανένα μπαντιλίκι. Για ουσιαστική γρήγορη οδήγηση δεν κάνει και πολλά. Απο την στιγμή που πατάει φρένο σε κάποιο τροχό σημαίνει οτι χάνει δύναμη όπως και να το κάνουμε.


Όντως τέρας το C63 για να λέμε και την αλήθεια. Όλα παίζονται στο "τι είναι τιμόνι" και στήσιμο και όχι μόνο στην δύναμη του κινητήρα

z3 2.2
23-10-09, 18:54
Πολυ σωστη προσεγγιση φιλτατε Ευαγγελε και το φιναλε του ποστ σου ειναι το ρεζουμε των ημερων μας
Δλδ οτι πλεον τα αλογα και τα κιλα (ροπης) δινονται απλοχερα αλλα ειναι δυσκολα εκμεταλευσιμα σε καθεστος σπορ οδηγησης.Και σπορ οδηγηση ειναι να στριβεις με 2ρα και 3τη εκτος απο το να πηγαινεις ταπα στη ευθεια.
Μηπως οι αυτοκινητοβιομηχανιες δεν μπορουν κατα καποιο τροπο να "κοντρολαρουν" κατα το δοκουν τη δυναμη που τοσο ευκολα πια προσφερουν?
Για σκεφτητε το λιγο....δεν λεω πως οι σκεψεις μου ειναι σωστες αλλα εχουν καποια βαση ετσι?

EVANGELOS
23-10-09, 19:00
Για να δώσω ένα άλλο παράδειγμα

Γνωστός στο χώρο (πολύ καλός οδηγός) με άπειρα αμάξια στην κατοχή του (325 turbo , Μ3 Ε46 etc...)

έφτιαξε , για μένα τουλάχιστον, το πιο "σωστό" 335 ... με μπλοκέ με πολλά άλογα , οδηγήσιμο κλπ κλπ

Το 335 ήταν μπροστά από Μ3 Ε92 με πρόγραμμα εξάτμιση !!! ... (για όσους δε ξέρουν το Ε92 με τα παραπάνω σε αντίθεση με το Ε46 έχει ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ βελτίωση) ... Και όμως το βελτιωμένο 335 ήταν εύκολα μπροστά

Έκανε λοιπόν ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΟΥ δήλωση ότι ΔΕΝ έχει νόημα να πάρει κάποιος Μ3 Ε92 !!! ... με τα μισά λεφτά αγοράζεις και φτιάχνεις το τουρμπιστό ...

Τώρα κυκλοφορεί με Μ3 Ε92 !!!

Ο άνθρωπος ΔΕΝ είναι κοντράκιας !!! γουστάρει το ΣΠΟΡ χαρακτήρα ... και τελικά τα ΠΟΛΛΑ άλογα και η ΠΟΛΥ ροπή δεν είναι ΣΠΟΡ χαρακτήρας !!!

KATSARAIOS
23-10-09, 19:00
όπως λέει και ο τίτλος λοιπόν, σήμερα πρωινή ώρα με πορεία προς το εργοστάσιο, βγαίνοντας απο πανόραμα με κατεύθηνση προς χορτιάτη, κάνω ένα κλίκ στον καθρέπτη μου και βλέπω καμαρωτή καμαρωτή τη μουσούδα μιας μερσίνας να χαιδεύει τα οπίσθια μου.
κάνω λοιπόν λίγο δεξιά σε ένα κομάτι που ανοίγει ο δρόμος να με περάσει μιας και έπινα καφεδάκι αλλά και για να δώ ποιό μοντέλο είναι.
προς μεγάλη μου εκπληξη λοιπόν βλέπω τις τέσερεις μπούκες και τα διακριτικά που αναγράφω στον τίτλο.
ακόμα μεγαλύτερη έκπληξη όταν στην πρώτη στροφή ο τύπος μπείκε ντριφτάροντας.
ακολουθώ απο πίσω και εγώ να θαυμάσω το θέμα και πριν καν το καταλάβω βρίσκω τον εαυτό μου να βγαίνω απο τις στροφές με τις πόρτες.
διανύσαμε όλη τη διαδρομή μέχρι το στρατόπεδο λοιπόν ντριφτάροντας και οι παρατηρήσεις ήταν οι εξής.
ολοφάνερη η απουσία του μπλοκέ στις εξόδους απο τις στροφές. πολύ απότομες κινήσεις και στις κορυφές των στροφών και ακόμα περισότερο στις εξόδους με μεταφορές βάρους σε γελοία επίπεδα(ο τύπος φαινόταν να το πολεμάει πολύ πάντως και απο το μοτέρ ακουγόταν πως ο άνθρωπος αυτός προσπαθούσε να διορθώσει όλο το υπόλοιπο αυτοκίνητο.) .
τελειώνει η διαδρομή αυτή λοιπόν και περνάμε κατάβαση αγίου βασιλείου, όπου με αφήνει να περάσω μπροστά(εγώ νόμιζα πως βαρέθηκε....αμ δέ).
πειγαίνοντας χαλαρά λοιπόν μου κορνάρει και μου κάνει σινιάλο με τα φώτα. κοιτάω στη καμπίνα του απο το καθρέπτη και τον βλέπω να μου κάνει νοήματα του στύλ λιώστο σπάστο κτλ.
δέυτερος γύρος λοιπόν χωρίς ντρίφτ αυτή τη φορά μιάς και η συγκεκριμένη κατάβαση είναι επικύνδινη.....
με λίγα λόγια μέχρι την είσοδο της κάθε στροφής κατάφερνε να με μαζέυει αρκετα(τουλάχιστο 6-7 μέτρα... απίστευτη δύναμη τον άκουγα απο πίσω μου και νόμιζα πως θα περάσει απο πάνω μου.), στις εισόδους και εξόδους όμως η διαφορά ήταν εξευτελιστική.
να σημειώσω πως η διαφορά με τα καινούρια μου φρένα έγινε ακόμα πιο αισθητή μετά απο αυτή τη διαδρομή, μιάς και παρατήρησα τα φρεναρίσματα μου περίπου 2-3 μέτρα πιο πέρα απο ότι συνήθιζα με τα παλιά στον ίδιο δρόμο.
φτάνοντας κάτω στα φανάρια λοιπόν είρθε δίπλα μου και κουνόντας το κεφάλι του μου είπε πως το συγκεκριμένο αυτοκίνητο απλά δε μπορεί να οδηγηθεί τέρμα και πως όσες φορές και αν δοκίμασε απλά απογοητέυτικε. επίσεις είπε πως το μοναδικό πράγμα που αξίζει απο αυτό το αυτοκίνητο είναι το μοτέρ τα φρένα και τπτ άλλο. το παρωμοίασε σαν μια μαούνα με γκάζι.
με χαιρέτησε και έφυγε.
τα δικά μου συμπεράσματα ήταν κρίμα ένα τέτοιο κτήνος να μη μπορεί να βγάλει τόση δύναμη στο δρόμο.
υγ ο ήχος του μοτέρ ήταν απλά αλλού...............
σόρυ για το μακρυνάρι αλλά απο το πρωί περιμένω να βρώ χρόνο να το γράψω.

να σου κανονισω ενα ραντεβου με τον Μουσλι με το CLS AMG 63 να δεις γελιο,καπου προς την Θερμη που ανεβαινει με το τερας.

z3 2.2
23-10-09, 19:10
Για να δώσω ένα άλλο παράδειγμα

Γνωστός στο χώρο (πολύ καλός οδηγός) με άπειρα αμάξια στην κατοχή του (325 turbo , Μ3 Ε46 etc...)

έφτιαξε , για μένα τουλάχιστον, το πιο "σωστό" 335 ... με μπλοκέ με πολλά άλογα , οδηγήσιμο κλπ κλπ

Το 335 ήταν μπροστά από Μ3 Ε92 με πρόγραμμα εξάτμιση !!! ... (για όσους δε ξέρουν το Ε92 με τα παραπάνω σε αντίθεση με το Ε46 έχει ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ βελτίωση) ... Και όμως το βελτιωμένο 335 ήταν εύκολα μπροστά

Έκανε λοιπόν ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΟΥ δήλωση ότι ΔΕΝ έχει νόημα να πάρει κάποιος Μ3 Ε92 !!! ... με τα μισά λεφτά αγοράζεις και φτιάχνεις το τουρμπιστό ...

Τώρα κυκλοφορεί με Μ3 Ε92 !!!

Ο άνθρωπος ΔΕΝ είναι κοντράκιας !!! γουστάρει το ΣΠΟΡ χαρακτήρα ... και τελικά τα ΠΟΛΛΑ άλογα και η ΠΟΛΥ ροπή δεν είναι ΣΠΟΡ χαρακτήρας !!!

τελικα σπορ χαρακτηρας ειναι η ωμη δυναμη ή η ελεγχομενη δυναμη?
ποιος προσδιοριζει τον ορο σπορ?ο οδηγος-χρηστης ή η εταιρια παραγωγης και η μοδα των ημερων?
ζηταμε σπορ χαρακτηρα και περνουμε 450hp που δεν βολευονται στις στροφες?
μηπως σπορ πλεον ειναι το 0-100 με 2.000kg καροτσα σε 6sec??????
απαντηστε μου παρακαλω?

john
23-10-09, 19:15
ρε παιδια απο ποτε η merc εφτιαγνε σπορ αυτοκινητα για να φτιαξει κ τωρα.μια ζωη αντιπροσωπευουν την ανεση κ το prestige

EVANGELOS
23-10-09, 19:16
ρε παιδια απο ποτε η merc εφτιαγνε σπορ αυτοκινητα για να φτιαξει κ τωρα.μια ζωη αντιπροσωπευουν την ανεση κ το prestige

Φίλε μου το 190 2.5 16 ειναι ΥΠΕΡ ΣΠΟΡ ΑΜΑΞΑΡΑ

thomelef
23-10-09, 19:17
να σου κανονισω ενα ραντεβου με τον Μουσλι με το CLS AMG 63 να δεις γελιο,καπου προς την Θερμη που ανεβαινει με το τερας.


για ένα άσπρο μιλάς με μάυρες ζάντες;;;
αν ναί τι θες να πείς;; γιατί με το σθγκεκριμένο έχουμε κατέβει απο πολύ πιο δύσκολο δρόμο... ωραιόκαστρο μελισοχώρι.
αν όχι τότε δε ξέρω.

saikoE39
23-10-09, 19:19
τελικα σπορ χαρακτηρας ειναι η ωμη δυναμη ή η ελεγχομενη δυναμη?
ποιος προσδιοριζει τον ορο σπορ?ο οδηγος-χρηστης ή η εταιρια παραγωγης και η μοδα των ημερων?
ζηταμε σπορ χαρακτηρα και περνουμε 450hp που δεν βολευονται στις στροφες?
μηπως σπορ πλεον ειναι το 0-100 με 2.000kg καροτσα σε 6sec??????
απαντηστε μου παρακαλω?

σπορ χαρακτηρας ειναι λιγα κιλα....καλο τιμονι..καλο φρενο..και με 100 αλογα κανεις τουμπες..!!!!!


θειος μου εχει εδω και 2 βδομαδες εχει ενα λευκο c63Amg(πριν ειχε Μ5 Ε60)...ακομα δεν εχω μπει ουτε καν μεσα
....απο οτι τον ρωτησα ....με ειπε οτι ειναι πιο ΑΝΕΤΟ απο το Μ5 σε πρωτη αισθηση.....

sm6
23-10-09, 19:20
αυτο ειναι σπορ...:
http://image.automotive.com/f/images/8790506+pheader/sccp_0711_01_z+1969_bmw_2002+front_view.jpg

αυτο ειναι πολυ σπορ...:
http://www.channel4.com/4car/media/100-greatest/03-large/18-bmw-m3.jpg

απο εκει και μετα η συνταγη αρχισε να χαλαει...
επι της ουσιας οτιδηποτε περισσοτερο, ειναι πλεονασμος...

z3 2.2
23-10-09, 19:21
αυτο ειναι σπορ...:
http://image.automotive.com/f/images/8790506+pheader/sccp_0711_01_z+1969_bmw_2002+front_view.jpg

αυτο ειναι πολυ σπορ...:
http://www.channel4.com/4car/media/100-greatest/03-large/18-bmw-m3.jpg

απο εκει και μετα η συνταγη αρχισε να χαλαει...
επι της ουσιας οτιδηποτε περισσοτερο, ειναι πλεονασμος...

less is more my friend!!!! πολυ σωστα τα λες!

Nick_E60_GR
23-10-09, 19:34
Κι έλεγα να αλλάξω τη φωτό στην υπογραφή μου ....αλλά αφου μιλάμε για C63 AMG θα την κρατήσω λίγο ακόμη....

E36 RULES!!
23-10-09, 22:24
αυτο ειναι σπορ...:


[2002, M3 E30 pics, σιχαινομαι να κανω quote φωτο]

απο εκει και μετα η συνταγη αρχισε να χαλαει...
επι της ουσιας οτιδηποτε περισσοτερο, ειναι πλεονασμος...

Και 30 χρονια μετα, ΑΥΤΟ ειναι σπορ:

http://www.linternaute.com/auto/salon-coupe-cabriolet-2005/reportage/images/lotus%20elise.jpg

Stunt Mike
23-10-09, 22:52
Ο άνθρωπος ΔΕΝ είναι κοντράκιας !!! γουστάρει το ΣΠΟΡ χαρακτήρα ... και τελικά τα ΠΟΛΛΑ άλογα και η ΠΟΛΥ ροπή δεν είναι ΣΠΟΡ χαρακτήρας !!![/QUOTE]

Ειχα καιρο να διαβασω κατι ΤΟΣΟ σωστο!Σπορ χαρακτηρας δεν ειναι τα 1000+ αλογα που σε κανουν Βασιλια της ευθειας αλλα παλευεις με το θηριο σε καθε στροφη...Αυτη ειναι η κατηγορια των κοντρακηδων.Σπορ ειναι να εχεις τοση δυναμη ,οση σηκωνει το πλαισιο ωστε να το ευχαριστιεσαι σε μια ''κλειστη'' διαδρομη.Καποιος με Μ3 turbo 700hp δεν σημαινει οτι θα γραψει καλυτερο χρονο στο Nurbughring απο καποιον με Μ3 420hp...Η δυναμη δεν ειναι πανακεια...περισσεια τεστοστερονης ειναι...

Stunt Mike
23-10-09, 22:59
μη πας πολυ μακρυα....το 330 το 46αρι δεν θα επρεπε να εχει ενα μπλοκε?

Τουλαχιστον η BMW μεχρι και τα Ε36 εδινε μπλοκε διαφορικο στον εξτρα εξοπλισμο ακομη κι αν ειχες 318is...Μετα δεν καταλαβα γιατι δεν εδινε σπορ πακετο στα Ε46 και αφηνε τα μπλοκε μονο για τις σειρες Μ.Προσωπικα θεωρω οτιδηποτε πισωκινητο πανω απο 150 αλογα,ανασφαλες χωρις μπλοκαδουρα.

Nick_E60_GR
23-10-09, 23:04
Και 30 χρονια μετα, ΑΥΤΟ ειναι σπορ:


...και 17 χρόνια πριν ....αυτό (http://www.fantasycars.com/McLaren_F1/mclaren_f1.html) ήταν πολύ σπορ (http://www.fantasycars.com/McLaren_F1/McLaren_F1_Photos/mclaren_f1_photos.html) ...με το χεράκι της BMW

E36 RULES!!
23-10-09, 23:12
...και 17 χρόνια πριν ....αυτό (http://www.fantasycars.com/McLaren_F1/mclaren_f1.html) ήταν πολύ σπορ (http://www.fantasycars.com/McLaren_F1/McLaren_F1_Photos/mclaren_f1_photos.html) ...με το χεράκι της BMW

...και τη χερουκλα του Murray, φυσικα ;) ;) ;)

Enema
23-10-09, 23:20
Σπορ αυτοκινητο ειναι το αυτοκινητο που ειναι γρηγορο παντου. Και στην ευθεια και στις στροφες.

Οτιδηποτε δεν σε αφηνει να πας γρηγορα δεν ειναι σπορ.
Ειτε αυτο ειναι πολλα κιλα, ειτε ειναι πολλη ροπη και αλογα, ειτε ειναι κακο στησιμο και τιμονι και, και, και, και.

Driver M
23-10-09, 23:49
Σπορ είναι πάνω από όλα το στήσιμο ενος αυτοκινήτου, ώστε να σου επιτρέπει να το πας όσο πιο γρήγορα αντέχει το πλαίσιο και να σε κρατά συνεχώς σε εγρήγορση, όχι γιατί δε μπορείς να κρατήσεις τον έλεγχο, αλλά γιατί γουστάρεις να δοκιμάζεις συνεχώς τις αντοχές σου αλλά και του αυτοκινήτου σου. Κατά συνέπεια, ένα mx5 150 ίππων είναι πολύ πιο σπορ από μια c63. Αν το στήσιμο είναι ανεπαρκές να διαχειριστεί τη δύναμη του κινητήρα, τότε έχουμε είτε dragster που πάει μόνο ευθεία, είτε κάτι τραγέλαφους σαν το vectra opc και πάνω κάτω και τη c63 που υπάρχουν καθαρά για να μας θυμίζουν το πόσο εύκολο είναι να φορτώνεις άλογα και πόσο δύσκολο να φτιάξεις ένα αμάξι που να στρίβει.

Αλλά τους μπαρμπάδες που παίρνουν merc τί τους νοιάζει το στρίψιμο? Και η ευθεία πολλή τους πέφτει...

KATSARAIOS
24-10-09, 02:39
για ένα άσπρο μιλάς με μάυρες ζάντες;;;
αν ναί τι θες να πείς;; γιατί με το σθγκεκριμένο έχουμε κατέβει απο πολύ πιο δύσκολο δρόμο... ωραιόκαστρο μελισοχώρι.
αν όχι τότε δε ξέρω.

οχι φιλε μου ειναι μαυρο το ατιμο.....

bimmer-corfu
24-10-09, 07:18
τελικά αντί για Μ3 Ε46 VS C63 AMG κάναμε το thread τι είναι σπορ

thomelef
24-10-09, 08:36
οχι φιλε μου ειναι μαυρο το ατιμο.....

μπά δε τον ξέρω τον τύπο.
στο συγκεκριμένο δρόμο όμως δε τρέχω με τπτ.
μιλάμε για δρόμο που μπορείς αν το κατέχεις το θέμα να μπαίνεις με 150+ πράγμα πολύ επικύνδινο σε ένα δρόμο με τόση κίνηση.
και για να μην είμαστε και οφ τόπικ
πάντως παιδιά εγώ πιστεύω πως με αρκετά φράγκα και με αλλαγή σε αναρτήσεις διαφορικά
κτλ ένα τέτοιο μερκ μπορεί να γίνει πολεμική μηχανή και ας είναι 2 τόνους αυτοκίνητο.
η βλακεία είναι πως καλύτερο θα ήταν να το έβγαζαν απο την αρχή όπως πρέπει.

thomelef
24-10-09, 08:39
τελικά αντί για Μ3 Ε46 VS C63 AMG κάναμε το thread τι είναι σπορ

χεχε βασικά εκεί ήθελα να καταλήξει το θρέντ.
η εμπειρία είναι εμπειρία και δεν αλάζει.
προς σχολιασμό έχουν μεγαλύτερη βάση τα λόγια του αδηγού του μέρκ και οι ελείψεις του αυτοκινήτου παρά ο σχολιασμός της διαδρομής.

kostasxan
24-10-09, 09:17
Και τα δυο είναι εργαλεία απλά δείτε το παρακάτω:

http://www.youtube.com/watch?v=dQOqLMHzBtk

manos///3
24-10-09, 09:56
Tα περισσοτερα σημερινα spor αυτοκινητα ειναι για κουλομαριες!

Σαν και αυτο http://videos.streetfire.net/video/Paul430_714343.htm .........αν και ψευτικο εχει πολυ γελιο :smashtard

Ευαγγελε θυμασαι τα βελονακια!!!!!

manos///3
24-10-09, 10:11
Οπα ρε Μάνο, δηλαδή το παλιό Μ3 είναι κορυφή και το καινούριο βάρκα; Εεε δεν νομίζω... μην τρελαθούμε κιόλας....:woowoo:

Προσωπικη αποψη...ειναι πιο σπορ για μενα, για αλλους οχι.

Kοίτα Μάνο ... προσωπική μου άποψη είναι ότι ΟΛΑ τα AMG είναι "μαούνες με γκάζι" ... που λέει και ο φίλος Μπιλ !


Σιγουρα τα νεα ///Μ εχουν πιο σπορ χαρακτηρα αλλα και παλι ανηκουν στην κατηγορια ''μαουνα''....

stef
24-10-09, 11:25
Κύριοι το Μ3 Ε46 δεν έχει επαφή με το C63 AMG ας είμαστε ρεαλιστές!
Με το Ε92 μάλιστα....


http://www.youtube.com/watch?v=dQOqLMHzBtk

DimitrisZ4
24-10-09, 12:18
Προσωπικη αποψη...ειναι πιο σπορ για μενα, για αλλους οχι.



Σιγουρα τα νεα ///Μ εχουν πιο σπορ χαρακτηρα αλλα και παλι ανηκουν στην κατηγορια ''μαουνα''....

συμφωνω....:D

EVANGELOS
26-10-09, 16:29
Κύριοι το Μ3 Ε46 δεν έχει επαφή με το C63 AMG ας είμαστε ρεαλιστές!
Με το Ε92 μάλιστα....

Κατ'αρχάς ΔΕΝ τέθηκε ποτέ θέμα Ε46 - C63

Επίσης ένα ΜΑΜΑ Ε92 με ένα λίγο τσιγκλισμένο Ε46 είναι πολύ κοντά και μάλιστα το Ε46 μπορεί να κάνει και την έκπληξη :D :D

Tέλος κατ'εμέ ΔΕΝ υπάρχει μεν επαφή στην ευθεία (με κανένα Μ3) αφού το 6.2 λτ AMG έχει πολύ παραπάνω ισχύ στο μεγαλύτερο έυρος ... αλλά

Το Ε46 και το Ε92 είναι ΜΑΚΡΑΝ καλύτερα ΣΠΟΡ αυτοκίνητα

αφου το Μερκ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΠΟΡ ΑΜΑΞΙ !!!

Το μερκ είναι ένα ΠΟΛΥ ΔΥΝΑΤΟ κουπέ απλά και μόνο !!!

stef
26-10-09, 16:33
Δεν φταίω εγώ
Δες λίγο τον τίτλο του thread...

chief
26-10-09, 16:35
Επίσης ένα ΜΑΜΑ Ε92 με ένα λίγο τσιγκλισμένο Ε46 είναι πολύ κοντά και μάλιστα το Ε46 μπορεί να κάνει και την έκπληξη :D :D


θεωριτικα ειναι αυτα Ευαγγελε η μηπως τα μετρησε κανεις?????????

giannis 116
26-10-09, 16:41
Κατ'αρχάς ΔΕΝ τέθηκε ποτέ θέμα Ε46 - C63

Επίσης ένα ΜΑΜΑ Ε92 με ένα λίγο τσιγκλισμένο Ε46 είναι πολύ κοντά και μάλιστα το Ε46 μπορεί να κάνει και την έκπληξη :D :D

Tέλος κατ'εμέ ΔΕΝ υπάρχει μεν επαφή στην ευθεία (με κανένα Μ3) αφού το 6.2 λτ AMG έχει πολύ παραπάνω ισχύ στο μεγαλύτερο έυρος ... αλλά

Το Ε46 και το Ε92 είναι ΜΑΚΡΑΝ καλύτερα ΣΠΟΡ αυτοκίνητα

αφου το Μερκ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΠΟΡ ΑΜΑΞΙ !!!

Το μερκ είναι ένα ΠΟΛΥ ΔΥΝΑΤΟ κουπέ απλά και μόνο !!!

Η C Class σενταν δεν ειναι;...

EVANGELOS
26-10-09, 18:14
θεωριτικα ειναι αυτα Ευαγγελε η μηπως τα μετρησε κανεις?????????

χεχεχεχεχ !!!!!! .... :D :D :D

VanVIC
26-10-09, 18:31
...Επίσης ένα ΜΑΜΑ Ε92 με ένα λίγο τσιγκλισμένο Ε46 είναι πολύ κοντά και μάλιστα το Ε46 μπορεί να κάνει και την έκπληξη :D

...

θεωριτικα ειναι αυτα Ευαγγελε η μηπως τα μετρησε κανεις?????????

χεχεχεχεχ !!!!!! .... :D

για πές Βαγγέλη

EVANGELOS
26-10-09, 18:31
για πές...

δε σου λέω γιατι πας και τα λες !!! :smokin:

VanVIC
26-10-09, 18:33
δε σου λέω γιατι πας και τα λες !!! :smokin:

δε νομίζω ...

EVANGELOS
26-10-09, 18:34
δε νομίζω ...

παλιά εκπομπή Ζαραλίκου στο σπορ φμ !!!

δε μου λες

δε σου λεώ γιατί πας και τα λες

VanVIC
26-10-09, 18:47
...

Επίσης ένα ΜΑΜΑ Ε92 με ένα λίγο τσιγκλισμένο Ε46 είναι πολύ κοντά και μάλιστα το Ε46 μπορεί να κάνει και την έκπληξη :D :D

...

όπως το γράφεις ακούγεται απλό ("λίγο τσιγκλισμένο"...)
απ'την άλλη, μου φαίνεται ως και εντελώς ΑΠΙΘΑΝΟ να συμβεί όπως το γράφεις.

Το Ε46 Μ3 του ΝICK M3 μόνο "λίγο τσιγκλισμένο" δεν μπορούσε να το έλεγε κανείς (δεν ξέρω αν μπορούσε να γίνει και τίποτε άλλο, όλα τα ατμοσφαιρικά κόλπα τα'χε κάνει) και πάλι πολύ αμφιβάλω οτι μπορούσε να κάνει οποιαδήποτε έκπληξη με Μ3 Ε92.

Αυτό το χιούμορ σου...

EVANGELOS
26-10-09, 19:18
όπως το γράφεις ακούγεται απλό ("λίγο τσιγκλισμένο"...)
απ'την άλλη, μου φαίνεται ως και εντελώς ΑΠΙΘΑΝΟ να συμβεί όπως το γράφεις.

Το Ε46 Μ3 του ΝICK M3 μόνο "λίγο τσιγκλισμένο" δεν μπορούσε να το έλεγε κανείς (δεν ξέρω αν μπορούσε να γίνει και τίποτε άλλο, όλα τα ατμοσφαιρικά κόλπα τα'χε κάνει) και πάλι πολύ αμφιβάλω οτι μπορούσε να κάνει οποιαδήποτε έκπληξη με Μ3 Ε92.

Αυτό το χιούμορ σου...

Του Νικολάι πήγαινε κοπίο με ΒΕΛΤΙΩΜΕΝΟ Ε92 ... μέχρι τα 300 ... και αν ανοίγανε από χαμηλά λόγω διαφορικού ήτανε και μπροστά ο Νίκος !!! ... άσε του Νικολάι ήτανε ΠΟΛΥ καλό !!!



Εγώ μιλάω για ΜΑΜΑ Ε92 με λίγο τσιγκλισμένο Ε46 !!! ;) :D

p.s.Van εγώ λέω για πράγματα που έγιναν στο δρόμο ... όχι με vbox και με βίντεο στην Αμερική ή στο M5 board στα αεροδρόμια !!!!

VanVIC
26-10-09, 19:25
Του Νικολάι πήγαινε κοπίο με ΒΕΛΤΙΩΜΕΝΟ Ε92 ... μέχρι τα 300 ... και αν ανοίγανε από χαμηλά λόγω διαφορικού ήτανε και μπροστά ο Νίκος !!! ... άσε του Νικολάι ήτανε ΠΟΛΥ καλό !!!



Εγώ μιλάω για ΜΑΜΑ Ε92 με λίγο τσιγκλισμένο Ε46 !!! ;) :D

p.s.Van εγώ λέω για πράγματα που έγιναν στο δρόμο ... όχι με vbox και με βίντεο στην Αμερική ή στο M5 board στα αεροδρόμια !!!!

μισό λεπτό, το δικό σου ας πούμε, μπορούμε να υποθέσουμε οτι είναι "λίγο τσιγκλισμένο Μ3 Ε46 ?

Δεν μου είναι ευκολο ναν καταλάβω πόσο είναι το "λίγο" αφού εσύ έχεις εξηγήσει τόσο διεξοδικά πόσο δύσκολο είναι να βελτιώσεις την απόδοση σε ενα Μ3 Ε46

p.s.σχετικά με το vbox το 'πιασα το υπονοούμενο, ΟΚ, δεν το σηκώνω το γάντι

VanVIC
26-10-09, 19:28
πλάκα κάνω ρεεεε

EVANGELOS
26-10-09, 19:31
μισό λεπτό, το δικό σου ας πούμε, μπορούμε να υποθέσουμε οτι είναι "λίγο τσιγκλισμένο Μ3 Ε46 ?

Δεν μου είναι ευκολο ναν καταλάβω πόσο είναι το "λίγο" αφού εσύ έχεις εξηγήσει τόσο διεξοδικά πόσο δύσκολο είναι να βελτιώσεις την απόδοση σε ενα Μ3 Ε46

p.s.σχετικά με το vbox το 'πιασα το υπονοούμενο, ΟΚ, δεν το σηκώνω το γάντι

Τι σε δυσκολεύει ακριβώς ???

Το λίγο είναι λίγο !!! ... εγώ λέω ότι είναι πρακτικά ΑΔΥΝΑΤΟΝ με κλειστό μοτέρ να βελτιώσεις την απόδοση του S54 !!! ...

δεν έχω πει ποτέ ότι είναι αδύνατον να πάει το Μ3 Ε46 πιο γρήγορα !!! ... το να πας πιο γρήγορα δε σημαίνει απαραίτητα και παραπάνω άλογα !!!!

Επίσης το μαμά ΧΕΙΡΟΚΙΝΗΤΟ Ε92 είναι ΘΕΟΜΑΚΡΟ !!! ... σκέψου ότι εγώ άρχιζα να φορτώνω 5η και το Ε92 γέμιζε 4η !!!! ... επίσης είναι ΘΕΟΒΑΡΟ !!!! ... επίσης με μαμά εξάτμιση πολύ πνιγμένο !!!

p.s. Δεν ήταν υπονούμενο !!! απλά αυτά που λέω τα έχω δει ή κάνει LIVE δεν είναι ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ !!! ... δεν υπάρχει γάντι να σηκώσεις !!! ... αυτό που δεν έχεις καταλάβει είναι ότι αν δε δεις ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ απέναντι σε πραγματικά αυτοκίνητα πως πάει ένα αμάξι και βασίζεσαι σε vbox περιοδικών και βίντεο στο ΝΕΤ ... υπάρχει περίπτωση να εκπλαγείς ;)

thomelef
26-10-09, 19:38
στοκ ε46 με στοκ ε92 η διαφορά μέχρι τα 200 τουλάχιστο που έχω δει εγώ είναι 2 κοντά 3 αυτοκίνητα.

VanVIC
26-10-09, 19:58
...
p.s. Δεν ήταν υπονούμενο !!! απλά αυτά που λέω τα έχω δει ή κάνει LIVE δεν είναι ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ !!! ... δεν υπάρχει γάντι να σηκώσεις !!! ...;)

εγραψα οτι κάνω πλάκα.

... αυτό που δεν έχεις καταλάβει είναι ότι αν δε δεις ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ απέναντι σε πραγματικά αυτοκίνητα πως πάει ένα αμάξι και βασίζεσαι σε vbox περιοδικών και βίντεο στο ΝΕΤ ... υπάρχει περίπτωση να εκπλαγείς ;)


εξεπλάγην πολλάκις και ευχάριστα...

VanVIC
26-10-09, 20:05
...Εγώ μιλάω για ΜΑΜΑ Ε92 με λίγο τσιγκλισμένο Ε46 !!! ;) :D



Το σι-ες-ελ πώς πάει σε σχέση με το μαμά Μ3 Ε92 ?
Ενδέχεται να'ναι μπροστά το ελαφρύ ?

EVANGELOS
26-10-09, 20:19
Το σι-ες-ελ πώς πάει σε σχέση με το μαμά Μ3 Ε92 ?
Ενδέχεται να'ναι μπροστά το ελαφρύ ?

Λογικά με τη θεωρία ο Α πάει σαν το Β ο Β πάει έτσι τον Γ άρα ο Α θα πηγαίνει το ίδιο με τον Β

ΝΑΙ ...

αλλά δεν έχω δει αντίστοιχο πάτημα

VanVIC
26-10-09, 20:27
http://www.youtube.com/watch?v=5zGfF4aPsMk
αλλά ενδεχομένως καμιά φορά γίνονται και θαυματα ...

εκτός κι αν το "λίγο τσιγκλισμένο" Μ3 Ε46 πάει καλύτερα κι απο CSL

αλλά θα μου πείς οτι κι αυτό είναι video (που ενδεχομένως να'ναι και στημένο)

Κάτι άλλο ?

sm6
26-10-09, 20:32
απο ηχο παντως το csl, ανατριχιαζει...
λιγο ενδιαφερει αν ειναι σε επιταγχυνση ελαχιστα πιο αργο.
σε πιστα ειναι ανετα μπροστα απο το Ε92...

EVANGELOS
26-10-09, 20:35
...αλλά ενδεχομένως καμιά φορά γίνονται και θαυματα ...

εκτός κι αν το "λίγο τσιγκλισμένο" Μ3 Ε46 πάει καλύτερα κι απο CSL

αλλά θα μου πείς οτι κι αυτό είναι video (που ενδεχομένως να'ναι και στημένο)

Κάτι άλλο ?

Στα αεροδρόμια του M5 Board

γίνετε του κουτρούλι ο γάμος !!!

Δεν έχει κάποιο νόημα σου ξαναλέω να βλέπεις βίντεο !!! ...

πάντως αυτό είναι το λίγο τσιγκλισμένο με το csl (...μετά τσιγκλίστικε και λίγο ακόμα και πηγαίνανε κοπίο)

http://www.youtube.com/watch?v=BZ9mINH4zhY&feature

VanVIC
26-10-09, 20:37
...
λιγο ενδιαφερει αν ειναι σε επιταγχυνση ελαχιστα πιο αργο...

ναί αλλά δεν είναι αυτό το θέμα στην συγκρκριμένη "local" συζήτηση (sorry κιόλας για το off-topic)


...σε πιστα ειναι ανετα μπροστα απο το Ε92...
δεν έχω την παραμικρή αμφιβολία περί αυτού

VanVIC
26-10-09, 20:44
...
πάντως αυτό είναι το λίγο τσιγκλισμένο με το csl (...μετά τσιγκλίστικε και λίγο ακόμα και πηγαίνανε κοπίο)

http://www.youtube.com/watch?v=BZ9mINH4zhY&feature

και μετά κι απ'αυτό το video πειστευεις οτι υπάρχει περίπτωση Μ3 Ε46 "λίγο τσιγκλισμένο" (όπως το λές) να κάνει την έκπληξη με "μαμά" Μ3 Ε92 (έστω και χειροκίνητο) ?

Αυτός που θα οδηγεί το Ε92 θα'ναι αρχάριος και αυτός του Ε46 θα 'ναι οδηγός αγώνων ?

Για όνομα...

Geo_3D
26-10-09, 20:48
Αμα σου ελεγα οτι το οδηγουσα εγω το Ε92,θα σε πειθαμε μηπως???

EVANGELOS
26-10-09, 20:50
και μετά κι απ'αυτό το video πειστευεις οτι υπάρχει περίπτωση Μ3 Ε46 "λίγο τσιγκλισμένο" (όπως το λές) να κάνει την έκπληξη με "μαμά" Μ3 Ε92 (έστω και χειροκίνητο) ?

Αυτός που θα οδηγεί το Ε92 θα'ναι αρχάριος και αυτός του Ε46 θα 'ναι οδηγός αγώνων ?

Για όνομα...

Aυτό το βίντεο είναι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ...

το παράδειγμα με το Ε46 με μαμά Ε92 είναι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ...


ο οδηγός του Ε46 είναι μάλλον χειρότερος από αυτόν του Ε92 ο οποίος έχει και κάποια χλμ στη Laguna Seca !! και ο οποίος είχε Ε46 , Ε39 , Ε60 (όλα Μ) πριν από το Ε92 !!! ...

Τώρα αν εσύ θέλεις να κάνεις σύγκριση με βάση τα βίντεο που βρίσκεις στο google !!! ... no problem !!! ...

Σου έχω ξαναπεί μαν !!! στην πραγματικότητα τα αυτοκίνητα δεν είναι σαν τα χαρτάκια (παίζω κυβισμό ... ) ... σου θυμίζω τι έγινε όταν άνοιξες με το Λευτέρη !!!

manosm3
26-10-09, 20:55
Ρε Βαγγελη που ζεις;
ΤΟ ΛΕΝΕ ΤΑ ΧΑΡΤΙΑ και τα βιντεα.
Τελος.

VanVIC
26-10-09, 20:56
...σου θυμίζω τι έγινε όταν άνοιξες με το Λευτέρη !!!

για θύμισέ μου...
πάλι καλά που εγώ ήμουν εκεί
και επίσης, το δικό μου δεν ήταν "μαμά" (όλοι ήξεραν...), του Λευτέρη πόσο "μαμά" ήταν ?
και επίσης εγώ δεν είχα κάνει καμία δήλσωση ούτε πρίν, ούτε μετά αλλά εξαπλάγην ευχάριστα, πολύ ευχάριστα !

Geo_3D
26-10-09, 20:57
Αμα σου ελεγα οτι το οδηγουσα εγω το Ε92,θα σε πειθαμε μηπως???

Τελος παντων,επειδη δεν μπορω να περιμενω αυτη την στιγμη απαντηση σου Βαγγελη,σου λεω οτι αν θα το αποδεχοσουνα με μενα σαν οδηγο,τοτε θεωρησε το δεδομενο γιατι αυτος που οδηγουσε το Ε92 εχει πολλαπλασια εμπειρια απο εμενα!
Thanks and goodnight!

VanVIC
26-10-09, 21:00
Στον βαθμό που ευθύνομαι, ζητώ συγνώμη για την λοξοδρόμιση του thread.
Οι ενδιαφερόμενοι για το τί γίνεται με το Μ3 Ε46 (λίγο τσιγκλισμένο) και "μαμά" Μ3 Ε92 ας αλλάξουμε thread και οι Mods (αν θέλουν) ας μεταφέρουν τα σχετικά posts.

Ευχαριστώ

EVANGELOS
26-10-09, 21:01
... αλλά εξαπλάγην ευχάριστα, πολύ ευχάριστα !

Το ίδιο και ο Λευτέρης :D

E36 RULES!!
26-10-09, 21:02
Λογικά με τη θεωρία ο Α πάει σαν το Β ο Β πάει έτσι τον Γ άρα ο Α θα πηγαίνει το ίδιο με τον Β



:+1: Dragsterιακά μαθηματικά.... μεγααααααααααααλη επιστημη Ευαγγελε...

sm6
26-10-09, 21:04
Αμα σου ελεγα οτι το οδηγουσα εγω το Ε92,θα σε πειθαμε μηπως???

ειπα κι εγω, θα λειψει ο μαρτης απ' τη σαρακοστη...:p:

τελικα απ' οτι καταλαβα το πατημα βανβικ-λευτερη ηταν σαν το χρηματιστήριο του '99...
ολοι κερδισμενοι...

EVANGELOS
26-10-09, 21:04
:+1: Dragsterιακά μαθηματικά.... μεγααααααααααααλη επιστημη Ευαγγελε...

Θυμάσε εκείνο το ποστ που με αυτή τη λογική ΑΘΡΟΙΖΟΝΤΑΣ ΚΟΛΩΝΕΣ

όταν ο ένας περνούσε τη γέφυρα ο άλλος έστριβε στη Μαρκοπούλου (5 χλμ πριν !!!)

:bowdown::loser::D

VanVIC
26-10-09, 21:23
Το ίδιο και ο Λευτέρης :D

αμα το λές εσύ...


Βαγγέλη δεν υπάρχει λόγος να αλλάζει ρώτα αυτό το thread.
Εχω την εντύπωση οτι καταχραστήκαμε την "ανοχή" των "εποπτων"

Πάμε να παίξουμε εδώ: http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showpost.php?p=333933&postcount=1
(αν θες)