PDA

Επιστροφή στο Forum : OFFSET E46 COUPE


ale46coupe
28-10-09, 15:34
Παιδια ποιο οφσετ κανει σε ε46 κουπε για 18 ζαντα γιατι εχω μπερδευτει?ευχαριστω.

Fanis
28-10-09, 16:25
Εάν μιλάς για Οriginal BMW, τότε είναι 8x18 μπροστά με offset 47 & 8.5x18 πίσω με offset 50. Από εκεί και πέρα μπαίνουν και άλλα offset, π.χ. της Alpina είναι 8x18 μπροστά με offset 47 και 9x18 πίσω με offset 48. O Schnitzer βάζει 8.5x18 εμπρός-πίσω με offset 36 εμπρός-πίσω (βάζει και 43 πίσω εάν βάλεις λάστιχο 225/40 εντί για 255/35).

ale46coupe
28-10-09, 16:32
για replica τι μπορω να βαλω για να μην εχω προβλημα?πανω απο +40 οφσετ ειμαι ενταξει η μπορει να μπει και μικροτερο?

gant
28-10-09, 16:53
Μέχρι 35 είσαι εντάξει, αλλά θέλεις και ευθυγράμμιση μια και αλλάζεις την γωμετρία της ανάρτησης

Fanis
28-10-09, 16:57
Εξαρτάται την διάσταση της ζάντας και των ελαστικών. Γνώμη μου είναι ότι το 36 που βάζει ο Schnitzer είναι το οριακά μικρότερο offset που μπορείς να βάλεις...πιο κάτω από 36 και πιθανόν να βρίσκει το λάστιχο στα φτερά. Σύμφωνα με το site του Hartge που βάζει offset 40, είσαι ΟΚ με λάστιχο 225/40 πίσω αλλά εάν βάλεις 255/35, τότε πρέπει να κάνεις εργασίες στους θόλους (μάλλον για περισσότερο χώρο). Για ασφάλεια δεν θα έφευγα πολυ από το εργοστατιακό offset, εκτός και εάν μπορείς να δοκιμάσεις πριν αγοράσεις, για να σιγουρευτείς ότι χωράνε.

shido
28-10-09, 17:00
Και το 40 μια χαρα ειναι με 255 λαστιχο

ale46coupe
28-10-09, 17:31
λεω για μπρος πισω 225-40-18 οποτε πανω απο 36 ειμαι οκ?

Fanis
28-10-09, 17:46
λεω για μπρος πισω 225-40-18 οποτε πανω απο 36 ειμαι οκ?
Λογικά και από ότι βλέπω στα διάφορα site βελτιωτών, πρέπει να είσαι ΟΚ.

ΔημητρηςΜ3
28-10-09, 18:20
κατσε για να καταλαβω οταν αλαζεις το offset απο ζαντα σε μικροτερο η μεγαλητερο θελει ευθυγραμισει το αμαξι?:scratchch:scratchch
λιγο κουλο μου ακουγετε?

stavr
29-10-09, 00:41
λεω για μπρος πισω 225-40-18 οποτε πανω απο 36 ειμαι οκ?

δεν θα εχεις κανενα προβλημα!!! την συγκεκριμενη διασταση εχω στο δικο μου εδω και 6 μηνες χωρις προβληματα. Τωρα σκεφτομαι να βαλω πισω 245-35-18

aektzhs18
29-10-09, 17:00
παιδια η δικια μου η ζαντα λεει μεσα ET 43 αυτο ενοειται το OFFSET?εγω μπρως πισω εχω 225-40.

Fanis
29-10-09, 18:06
παιδια η δικια μου η ζαντα λεει μεσα ET 43 αυτο ενοειται το OFFSET?εγω μπρως πισω εχω 225-40.
Σωστά...αυτό είναι το Offset. ΕΤ ονομάζεται στα γερμανιά που σημαίνει ''Einpresstiefe'' δλδ. σε χαλαρή μετάφραση βάθος εισαγωγής. Όσο μεγαλύτερο είναι, τόσο πιο μέσα στον θόλο είναι η ζάντα. Για υατό με μικρότερο ΕΤ η ζάντα βγαίνει πιο έξω.

aektzhs18
29-10-09, 19:00
ωραια σε ευχαριστω πολυ Φανη.κοιταξα μονο τη μια ζαντα λογικα πρεπει να γραφουν ολες 43.

gant
30-10-09, 12:04
Πριν ένα χρόνο, φόρεσα στο Ε46αρι, 17αρια ζαντολάστιχα απ Ε92, με όφσετ 34.
Τα βγαλα την επομένη, επειδή είχε χαλάσει όλο το στήσιμο του αυτοκινήτου.
Βίαιες αντιδράσεις στο τιμόνι όταν ο ένας τροχός χτυπούσε σε σαμαράκι, αργή επαναφορά, ψάρεμα δεξια-αριστερά σε ταχύτητες πάνω από 120.
Μου είπαν πως θέλω ευθυγράμιση επειδή 13mm είναι αρκετή διαφορά απ το εργοστασιακό όφσετ.
Προτίμησα να τα επιστρέψω και επειδή δεν έπαιρνα λεφτά πίσω, έδωσα μια χιλιάρα επιπλέον και πήγα σε μαμά 18άρια με το κανονικό όφσετ με αποτέλεσμαι το αμάξι να επανέλθει στα σωστά κρατήματα του.

aektzhs18
30-10-09, 12:36
δλδ. σε χαλαρή μετάφραση βάθος εισαγωγής. Όσο μεγαλύτερο είναι, τόσο πιο μέσα στον θόλο είναι η ζάντα. Για υατό με μικρότερο ΕΤ η ζάντα βγαίνει πιο έξω.
Εννοεις ποιο μεσα ειναι η ζαντα παραδηγμα στην δικια μου τη ζαντα το αστερι κανει κιλια προς τα μεσα αυτο ενοειται δλδ?

Fanis
30-10-09, 14:41
δλδ. σε χαλαρή μετάφραση βάθος εισαγωγής. Όσο μεγαλύτερο είναι, τόσο πιο μέσα στον θόλο είναι η ζάντα. Για υατό με μικρότερο ΕΤ η ζάντα βγαίνει πιο έξω.
Εννοεις ποιο μεσα ειναι η ζαντα παραδηγμα στην δικια μου τη ζαντα το αστερι κανει κιλια προς τα μεσα αυτο ενοειται δλδ?
Όσο πιο μικρό το offset, τόσο η ζάντα είναι πιο έξω. Αυτό μπορεί να επιτευχθεί και με την ''κοιλια'' που λές. Γενικα ο Schnitzer έχει μικρό offset (πιο μικρό από το εργοστασιακό) αλλά συνήθως το πετυχαίνει με αποστάστες.