PDA

Επιστροφή στο Forum : ΠΑΤΗΜΑ Νο.2


DimitrisZ4
02-11-09, 18:49
Λοιπον επειδη με εχουν φρικαρει μερικοι εδω μεσα...κ δεν ενοοω τον Στρατο :P Ψαχνω Μ3 e46 μαμα ή κ λιγο πειραγμενο να ανοιξουμε να δουμε τι θα γινει...γτ μπορει να εχει κατι το Ζ4 μου.....προς αποφυγη αυτοκοτνιας καποιος ας βοηθησει!!!!! :banghead:

VanVIC
02-11-09, 19:29
Λοιπον επειδη με εχουν φρικαρει μερικοι εδω μεσα...κ δεν ενοοω τον Στρατο :P Ψαχνω Μ3 e46 μαμα ή κ λιγο πειραγμενο να ανοιξουμε να δουμε τι θα γινει...γτ μπορει να εχει κατι το Ζ4 μου.....προς αποφυγη αυτοκοτνιας καποιος ας βοηθησει!!!!! :banghead:

Δημήτρη μην "τρελένεσαι", ψύχραιμα, stay cool.
Σου συνιστώ να προσέξεις να διευκρινίσεις τί εννοείς με το "λίγο πειραγμάνο" γιατί σε άλλο thread, ο ορισμός του "λίγο πειραγμένο" (λίγο τσιγκλισμένο σ'εκείνο το thread), ήταν ιδιαίτερα "ελαστικός"...

DimitrisZ4
02-11-09, 19:30
ενα Μ3 με προγραμμα ξερω κ γω...!! να δουμε διαφορες...
α ρε ευαγγελε φωτιες μου εβαλες!

gnx
02-11-09, 19:58
Ποσο σου εφυγε ρε παιδι μου ο Στρατος και το εχεις κανει θεμα; Θες να βρεθουμε μια μερα να δουμε μεταξυ μας τι κανουμε;

Το ποστ που σου απαντησα στο z4-forum το διαβασες; Μεσα επεσα;

Panoz_335i
02-11-09, 20:29
"Λιγο Τσιγκλισμενο"¨δεν σου κανει? Εσυ θες λιγο πειραγμενο?

shido
02-11-09, 20:31
το λιγο βελτιωμενο κανει??

sm6
02-11-09, 20:32
πηγαινε σε ενα δυναμομετρο.
ασφαλεστερα συμπερασματα θα βγαλεις...

VanVIC
02-11-09, 20:33
πηγαινε σε ενα δυναμομετρο.
ασφαλεστερα συμπερασματα θα βγαλεις...

Στάθη πάς να τον τρελάνεις πρισσότερο ?

sm6
02-11-09, 20:34
Στάθη πάς να τον τρελάνεις πρισσότερο ?

γιατι? :nixweiss::nixweiss:

Panoz_335i
02-11-09, 20:37
πηγαινε σε ενα δυναμομετρο.
ασφαλεστερα συμπερασματα θα βγαλεις...

εξαρταται τι θελει να δει το παιδι...τα δυναμομετρα δεν λυνουν ολα τα προβληματα.

thomelef
02-11-09, 20:40
εγώ προτείνω να βγείς έξω να το λιώσεις στα μπαντηλίκια να έρθεις και εσύ και αυτό στα ίσια σας και να κοιμηθείτε σα πουλάκια και τα 2 σας:)

sm6
02-11-09, 20:40
εγω δεν ειπα οτι θα λυσει καποιο προβλημα.
σαφως και δε λυνουν, οχι ολα, κανενα προβλημα τα δυναμομετρα...
προσφερουν ομως μετρησεις που δεν μπορουμε να δουμε στο δρομο...;)

VanVIC
02-11-09, 20:47
γιατι? :nixweiss::nixweiss:

απ'ότι μαθαίνω, τα Μ δεν μπορούν να μετρηθούν αντικειμενικά στην Ελλάδα.
Θα ψάχνει να βρεί άλογα ενώ -κατά πάσα πιθανότητα- το μοτέρ του θα'ναι ΟΚ

Panoz_335i
02-11-09, 20:49
απ'ότι μαθαίνω, τα Μ δεν μπορούν να μετρηθούν αντικειμενικά στην Ελλάδα.
Θα ψάχνει να βρεί άλογα ενώ -κατά πάσα πιθανότητα- το μοτέρ του θα'ναι ΟΚ

Ναι, ενω για τα υπολοιπα η αντικειμενικοτις ειναι η ειδικοτητα μας.

VanVIC
02-11-09, 20:50
Ναι, ενω για τα υπολοιπα η αντικειμενικοτις ειναι η ειδικοτητα μας.

τί να σου πώ ? Δεν έχω και μεγάλη πείρα.

sm6
02-11-09, 20:51
ω, μοντιε....
κελ καταστγοφ...!

και γιατι περικαλω ειδικα στην ελλαδα δεν μετριουνται αντικειμενικα?
(ξερω ίσαμε 20 που εχουν παει στο μαχα, αλλα πες να δω τι αλλο θ' ακουσω...)

manosm3
02-11-09, 20:55
Πατα με τον zed για να δειτε διαφορες. Ρολλ, σταση οτιδηποτε. Αν και στη σταση παιζει πολυ μεγαλο ρολο ο οδηγος

thomelef
02-11-09, 20:57
βασικά και εγώ είμαι περιέργος να ακούσω γιατί τώρα τελευταία τα ///Μ τα έχουμε ψιλοκάνει x-files

VanVIC
02-11-09, 20:57
ω, μοντιε....
κελ καταστγοφ...!

και γιατι περικαλω ειδικα στην ελλαδα δεν μετριουνται αντικειμενικα?
(ξερω ίσαμε 20 που εχουν παει στο μαχα, αλλα πες να δω τι αλλο θ' ακουσω...)

Στάθη σου έγραψα τί άκουσα.
Μου είπαν οτι δεν υπάρχει δυναμόμετρο στην Ελλάδα που να μπορεί να προσομοιώσει τον αέρα που δέχεται το αμαξι ειδικά στα πολλά χιλιόμετρα (όπου αποδίδει και το ram-air) για να "βγούν" τα άλογα που δίνει το εργοστάσιο.

Στην δική μου περίπτωση, δυναμομέτρηση με μέτρηση απόδοσης στον τροχό έδειξε 318 (τροχό) και άλλη δυναμομέτρηση (στρόφαλο και καλά) έδειξε 338.
Δεν μπόρεσα να βγάλω άκρη.

Panoz_335i
02-11-09, 20:59
Τι να σου πω? Που με προγραμα,εξατμιση,φιλτρο και ολα τα συναφη το MAHA με εβγαλε στον τροχο 291 αλογα (10-15 αλογα πιο πανω απο το "μαμα") ??

Το ΜAHA...δυναμομετραρα!!! Μετραει τα 1100 αλογα του "ταδε" Εvo ,κατα τ'αλλα. (δηλαδη αυτο το EVO ηταν πραγματικα 1500 αλογα αναλογικα με τα νουμερα που εβγαλε σε εμενα). Ημαρτον.

Ο καθενας οτι μ@... θελει μετραει.

Μονο για τον Ανδριανακη ακουω καλα λογια , αλλα καποιοι μου ειπαν οτι πρεπει να εχεις πετυχει την μερα που ξυπνησε καλα.

merlin_M3
02-11-09, 20:59
βασικά και εγώ είμαι περιέργος να ακούσω γιατί τώρα τελευταία τα ///Μ τα έχουμε ψιλοκάνει x-files

+1000

http://www.youtube.com/watch?v=WJ5BKAlV-w8&feature=youtube_gdata

bmw330vasilis
02-11-09, 21:06
http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=21489&highlight=iphone

ελα αγορι μου στην επομενη συναντηση....να σου βαλω το μπλιμπλικι μου να βγαλεις ακρη......!
τα κιλα του αυτοκινητου σου να χεις ....... κ ολα θα τα βρουμε....!

thomelef
02-11-09, 21:16
βασικά δημήτρη με τι έχεις ακριβώς φρικάρεις και μπαίνεις στις σκέψεις που μπαίνεις και τυραννάς το κεφάλι σου;
έχεις ένα ημιαγωνιστικό μοτέρ σε ένα πολύ ωραίο και κυμπαρικο σκάφος , το οποίο μπορείς να οδηγήσεις μία διαδρομή με 100 διαφορετικούς τρόπους και να το γουστάρεις κάθε φορά το ίδιο.
βέβαια οι κουτσουλίτσες το καλοκαιράκι είναι ένα θέμα αλλα who cares(τελείως καλοπροαίρετη πλακίτσα)

sm6
02-11-09, 21:19
Στάθη σου έγραψα τί άκουσα.
Μου είπαν οτι δεν υπάρχει δυναμόμετρο στην Ελλάδα που να μπορεί να προσομοιώσει τον αέρα που δέχεται το αμαξι ειδικά στα πολλά χιλιόμετρα (όπου αποδίδει και το ram-air) για να "βγούν" τα άλογα που δίνει το εργοστάσιο.

Στην δική μου περίπτωση, δυναμομέτρηση με μέτρηση απόδοσης στον τροχό έδειξε 318 (τροχό) και άλλη δυναμομέτρηση (στρόφαλο και καλά) έδειξε 338.
Δεν μπόρεσα να βγάλω άκρη.

καλα, δυναμομετρο που να εχει ανεμιστηρα που τροφοδοτει αερα με ταχυτητα 300 χ.α.ω. ισως εχει η σαουμπερ, η τογιοτα και η φερραρι...
και δεν ειναι και σιγουρο...

μιλαμε για συμπερασματα που μπορουμε να βγαλουμε και, συγκριτικες μετρησεις που μπορουμε να κανουμε σε δυο ή περισσοτερα αυτοκινητα...

αν παμε να μετρησουμε βαγγελη και εγω και εσυ θα μετρηθουμε με ιδιες συνθηκες... αυτο εχει σημασια... και θα δουμε διαφορες...
το μηχανημα εχει μαλιστα και διορθωση αναλογα με την πιεση και τη θερμοκρασια, ωστε να παιρνουμε συγκρισιμες μετρησεις ολο το χρονο...

αυτο που μετραει ειναι η ισχυς στον τροχο. ολα τα αλλα ειναι παραμυθια... ;)


Τι να σου πω? Που με προγραμα,εξατμιση,φιλτρο και ολα τα συναφη το MAHA με εβγαλε στον τροχο 291 αλογα (10-15 αλογα πιο πανω απο το "μαμα") ??

Το ΜAHA...δυναμομετραρα!!! Μετραει τα 1100 αλογα του "ταδε" Εvo ,κατα τ'αλλα. (δηλαδη αυτο το EVO ηταν πραγματικα 1500 αλογα αναλογικα με τα νουμερα που εβγαλε σε εμενα). Ημαρτον.

Ο καθενας οτι μ@... θελει μετραει.

Μονο για τον Ανδριανακη ακουω καλα λογια , αλλα καποιοι μου ειπαν οτι πρεπει να εχεις πετυχει την μερα που ξυπνησε καλα.

συμφωνα λοιπον με τις σκουριασμενες γνωσεις μου (και αν γραφω κατι λαθος διορθωστε με), υπαρχουν διαφορων ειδων δυναμομετρα...
τα δυο πιο διαδεδομενα ειναι τυπου "τυμπανου" (αμερικανικα dynojet, super flow) και "πεδης" (γερμανικο μαχα).
ειναι γενικα παραδεκτο οτι τις πιο πιστες μετρησεις βγαζει το μαχα. φυσικα τα νουμερα ειναι μικροτερα (πραγμα που δεν αρεσει στον πελατη) αλλα δυστυχως αυτη ειναι η μετρηση...
το dynojet δειχνει παραπανω νουμερα γενικα...
το προβλημα ομως δεν ειναι πιο απο τα δυο ειναι σωστοτερο, ουτε αυτο πρεπει να μας απασχολει...
σημασια εχει να κανουμε μετρησεις πριν και μετα στο ιδιο δυναμομετρο, ωστε να εχουμε συγκριτικα στοιχεια...

επισης το δυναμομετρο ως μηχανημα εχει καποιον χειριστη και εναν υπολογιστη οπου εισαγουμε τα στοιχεια που απαιτουνται για τη μετρηση.
αν λοιπον ο καθενας κατα λαθος ή ηθελημενα βαλει αλλα στοιχεια, προκυπτει αλλη μετρηση...
το λεω αυτο εκ πειρας...

αρα εκει ισως οφειλονται καποια νουμερα που ισως δεν μας φαινονται λογικα...
ο ανδριανακης τι τυπο εχει?

shido
02-11-09, 21:25
καλα, δυναμομετρο που να εχει ανεμιστηρα που τροφοδοτει αερα με ταχυτητα 300 χ.α.ω. ισως εχει η σαουμπερ, η τογιοτα και η φερραρι...
και δεν ειναι και σιγουρο...

μιλαμε για συμπερασματα που μπορουμε να βγαλουμε και, συγκριτικες μετρησεις που μπορουμε να κανουμε σε δυο ή περισσοτερα αυτοκινητα...

αν παμε να μετρησουμε βαγγελη και εγω και εσυ θα μετρηθουμε με ιδιες συνθηκες... αυτο εχει σημασια... και θα δουμε διαφορες...
το μηχανημα εχει μαλιστα και διορθωση αναλογα με την πιεση και τη θερμοκρασια, ωστε να παιρνουμε συγκρισιμες μετρησεις ολο το χρονο...

αυτο που μετραει ειναι η ισχυς στον τροχο. ολα τα αλλα ειναι παραμυθια... ;)




συμφωνα λοιπον με τις σκουριασμενες γνωσεις μου (και αν γραφω κατι λαθος διορθωστε με), υπαρχουν διαφορων ειδων δυναμομετρα...
τα δυο πιο διαδεδομενα ειναι τυπου "τυμπανου" (αμερικανικα dynojet, super flow) και "πεδης" (γερμανικο μαχα).
ειναι γενικα παραδεκτο οτι τις πιο πιστες μετρησεις βγαζει το μαχα. φυσικα τα νουμερα ειναι μικροτερα (πραγμα που δεν αρεσει στον πελατη) αλλα δυστυχως αυτη ειναι η μετρηση...
το dynojet δειχνει παραπανω νουμερα γενικα...
το προβλημα ομως δεν ειναι πιο απο τα δυο ειναι σωστοτερο, ουτε αυτο πρεπει να μας απασχολει...
σημασια εχει να κανουμε μετρησεις πριν και μετα στο ιδιο δυναμομετρο, ωστε να εχουμε συγκριτικα στοιχεια...

επισης το δυναμομετρο ως μηχανημα εχει καποιον χειριστη και εναν υπολογιστη οπου εισαγουμε τα στοιχεια που απαιτουνται για τη μετρηση.
αν λοιπον ο καθενας κατα λαθος ή ηθελημενα βαλει αλλα στοιχεια, προκυπτει αλλη μετρηση...
το λεω αυτο εκ πειρας...

αρα εκει ισως οφειλονται καποια νουμερα που ισως δεν μας φαινονται λογικα...
ο ανδριανακης τι τυπο εχει?


μετραει μουαγιε.Δεν θυμαμαι ομως τον τυπο

VanVIC
02-11-09, 21:28
καλα, δυναμομετρο που να εχει ανεμιστηρα που τροφοδοτει αερα με ταχυτητα 300 χ.α.ω. ισως εχει η σαουμπερ, η τογιοτα και η φερραρι...
και δεν ειναι και σιγουρο...


λένε οτι τα δυναμόμετρα στην Ελλάδα, με τον ανεμιστήρα που βάζουν (ή έχουν) μπροστά, δεν μπορούν να προσομοιώσουν συνθήκες με πάνω απο 120 km/h.
Αν κρίνω απο το πώς ανεβάζει τα χιλιόμετρα το Ζ3 μου πάνω απο τα 200, ίσως να μην έχουν και άδικο

...αυτο που μετραει ειναι η ισχυς στον τροχο. ολα τα αλλα ειναι παραμυθια... ;)
...


Με "εφτιαξες" πάλι...

DimitrisZ4
02-11-09, 21:32
Ποσο σου εφυγε ρε παιδι μου ο Στρατος και το εχεις κανει θεμα; Θες να βρεθουμε μια μερα να δουμε μεταξυ μας τι κανουμε;

Το ποστ που σου απαντησα στο z4-forum το διαβασες; Μεσα επεσα;

ναι ναι να ανοιξουμε..καποιο κακο πιαδι απο δω μεσα μου πε οτι μπορει να εχει κατι το ///Μ μου κ στεναχωρηθηκα βασικα....γι αυτο δεν ζηταω κοντρα , αλλα βοηθεια να δω αν οντως εχει κατι....αυτα...κ σορρυ για το πρηξιμο παλι.

sm6
02-11-09, 21:33
ισχυει αυτο, διοτι ο ανεμιστηρας υπαρχει για να προσφερει ψυξη στο μοτερ, οχι για να προσομοιάζει συνθηκες ram air σε οσα αυτοκινητα εχουν τετοιο συστημα εισαγωγης...

εγω σε εφτιαξα? ή τα νουμερα... :)

VanVIC
02-11-09, 21:38
ισχυει αυτο, διοτι ο ανεμιστηρας υπαρχει για να προσφερει ψυξη στο μοτερ, οχι για να προσομοιάζει συνθηκες ram air σε οσα αυτοκινητα εχουν τετοιο συστημα εισαγωγης...
...


το ram-air ψηλά "βοηθάει" να βγεί περισσότερη δύναμη, n'est pas ?
κι αν δεν κάνω λάθος, τα Μ έχουν σύστημα ram-air

DimitrisZ4
02-11-09, 21:49
το λιγο βελτιωμενο κανει??

κανει κανει διαφορεσ θελω να δω...+ αν εχετε καποιο κριτηριο απο μαμα Μ3 ε46.

Panoz_335i
02-11-09, 21:51
ναι ναι να ανοιξουμε..καποιο κακο πιαδι απο δω μεσα μου πε οτι μπορει να εχει κατι το ///Μ μου κ στεναχωρηθηκα βασικα....γι αυτο δεν ζηταω κοντρα , αλλα βοηθεια να δω αν οντως εχει κατι....αυτα...κ σορρυ για το πρηξιμο παλι.

Mη στεναχωριεσαι αγορι μου...τιποτα δεν εχει. Το συγκεκριμενο κακο πιαδι παντα λεει οτι φταιει κατι οταν μενει πισω...ποτε τα μπεκ, ποτε η αντλια.
Τιποτα δεν εχεις.

sm6
02-11-09, 21:53
το ram-air ψηλά "βοηθάει" να βγεί περισσότερη δύναμη, n'est pas ?
κι αν δεν κάνω λάθος, τα Μ έχουν σύστημα ram-air

το φαινομενο αυτο που εγινε ευρεως γνωστο και εφαρμοστηκε στα 1100 της καβασακι πριν καμποσα χρονια, βασιζεται στην εισαγωγη αερα υπο πιεση στο φιλτροκουτι...
για να γινει αυτο και να επιτευχθει η μεγιστη αποδοτικοτητα, οι εισαγωγες θα πρεπει να ειναι ευθείς στον αερα, οι σωληνες ευθυγραμοι και το φιλτροκουτι (ή παπας χεχε), σφραγισμενο...

http://i465.photobucket.com/albums/rr20/mobistar2/airin1.jpg
http://i465.photobucket.com/albums/rr20/mobistar2/airbox.jpg

δε νομιζω οτι συμβαινει κατι απο ολα αυτα στα Μ...
και για να μην ειμαι κατηγορηματικος, τουλαχιστον στο δικο μου οι εισαγωγες ειναι στο πλαϊ και οι σωληνες δεν ειναι ευθρυγαμμοι...
οποτε τι σοϊ ram air ειναι αυτο?! και κατα ποσον ο αερας εισερχεται υπο πιεση οσο ανεβαινουν τα χιλιομετρα, ειναι ενα ερωτημα...
τι να πω δεν ξερω...

DimitrisZ4
02-11-09, 21:54
αγγελια : ψαχνω Μ3 μαμα να ανοιξω!! αν υπαρχει κανενα μαμα ....χαχα

shido
02-11-09, 21:55
Καλα τα λες Σταθη,σε ολα τα Ε46 ειναι οπως του Μ3
Εγω για ram air βρηκα Dinan με σωληνα που βγαινει σχεδον μερχι εξω στον αεραγωγο των φρενων και σε ευθεια ανεβαζει αερα στο φιλτροκουτι

stratos
02-11-09, 21:56
το φαινομενο αυτο που εγινε ευρεως γνωστο και εφαρμοστηκε στα 1100 της καβασακι πριν καμποσα χρονια, βασιζεται στην εισαγωγη αερα υπο πιεση στο φιλτροκουτι...
για να γινει αυτο και να επιτευχθει η μεγιστη αποδοτικοτητα, οι εισαγωγες θα πρεπει να ειναι ευθείς στον αερα, οι σωληνες ευθυγραμοι και το φιλτροκουτι (ή παπας χεχε), σφραγισμενο...

http://www.zx11.info/zx11/pics/airin1.jpg
http://www.zx11.info/zx11/pics/airbox.jpg

δε νομιζω οτι συμβαινει κατι απο ολα αυτα στα Μ...
και για να μην ειμαι κατηγορηματικος, τουλαχιστον στο δικο μου οι εισαγωγες ειναι στο πλαϊ και οι σωληνες δεν ειναι ευθρυγαμμοι...
οποτε τι σοϊ ram air ειναι αυτο?! και κατα ποσον ο αερας εισερχεται υπο πιεση οσο ανεβαινουν τα χιλιομετρα, ειναι ενα ερωτημα...
τι να πω δεν ξερω...

Απο την στιγμή που εισέρχεται ο αέρας απο την μετόπη και απο μία αρχική επιφάνεια εισαγωγής οδηγήται σε μία μικρότερη για να μικρίνει ο όγκος του σε μία συγκεκριμμένη διαδρομή αυξάνεται η ταχύτητα και η πίεση του. Σωστό σε ένα μέρος οτι οι εισαγωγές πρέπει αν είναι ευθύγραμμες αλλά όχι απόλυτα μιας και μικρές "κούρμπες" μπορούν να κατεθύνουν και να στροβιλίσουν τον εισερχόμενο αέρα...

DimitrisZ4
02-11-09, 21:57
πσιτ μη μου γ@μ@τε την αγγελια!!!!!!

Panoz_335i
02-11-09, 21:57
συμφωνα λοιπον με τις σκουριασμενες γνωσεις μου (και αν γραφω κατι λαθος διορθωστε με), υπαρχουν διαφορων ειδων δυναμομετρα...
τα δυο πιο διαδεδομενα ειναι τυπου "τυμπανου" (αμερικανικα dynojet, super flow) και "πεδης" (γερμανικο μαχα).
ειναι γενικα παραδεκτο οτι τις πιο πιστες μετρησεις βγαζει το μαχα. φυσικα τα νουμερα ειναι μικροτερα (πραγμα που δεν αρεσει στον πελατη) αλλα δυστυχως αυτη ειναι η μετρηση...


Φιλε , εγω να δεχτω το νουμερο του MAHA...πραγματικα ολα αυτα τα mods μου δωσανε μονο 15 αλογα στον τροχο. Ειναι δυνατον να πηγαινει ετσι το αμαξι με 15 αλογα παραπανω?

Δηλαδη αυτοι που λενε οτι το Μ3 με προγραμμα εξατμιση παιρνει το πολυ 25 αλογα θα πρεπει να κατεβαινουν σε αγωνες F1?

sm6
02-11-09, 22:01
Απο την στιγμή που εισέρχεται ο αέρας απο την μετόπη και απο μία αρχική επιφάνεια εισαγωγής οδηγήται σε μία μικρότερη για να μικρίνει ο όγκος του σε μία συγκεκριμμένη διαδρομή αυξάνεται η ταχύτητα και η πίεση του. Σωστό σε ένα μέρος οτι οι εισαγωγές πρέπει αν είναι ευθύγραμμες αλλά όχι απόλυτα μιας και μικρές "κούρμπες" μπορούν να κατεθύνουν και να στροβιλίσουν τον εισερχόμενο αέρα...

χαιρω πολυ οτι συμβαινει αυτο...
αλλα κατα ποσον υπαρχει πραγματικο οφελος αν η διαταξη δεν εχει τα χαρακτηριστικα που προανεφερα, ειναι ενα ερωτημα...

και εν τελει αν δεν εχει το συγκεκριμενο σχεδιασμο δεν λεγεται ram air...
αν μια αλλη διαταξη εξασφαλιζει βελτιωμενη αναπνοη ειναι αλλο θεμα...

Φιλε , εγω να δεχτω το νουμερο του MAHA...πραγματικα ολα αυτα τα mods μου δωσανε μονο 15 αλογα στον τροχο. Ειναι δυνατον να πηγαινει ετσι το αμαξι με 15 αλογα παραπανω?

Δηλαδη αυτοι που λενε οτι το Μ3 με προγραμμα εξατμιση παιρνει το πολυ 25 αλογα θα πρεπει να κατεβαινουν σε αγωνες F1?

μετρησες πριν και μετα στο ιδιο δυναμομετρο?
ή απλα μετρησες μονο μετα θεωρώντας οτι το νορμαλ εχει 306 αλογα?

stefanos_cool
02-11-09, 22:09
Λοιπον επειδη με εχουν φρικαρει μερικοι εδω μεσα...κ δεν ενοοω τον Στρατο :P Ψαχνω Μ3 e46 μαμα ή κ λιγο πειραγμενο να ανοιξουμε να δουμε τι θα γινει...γτ μπορει να εχει κατι το Ζ4 μου.....προς αποφυγη αυτοκοτνιας καποιος ας βοηθησει!!!!! :banghead:

Ε39 όλα μαμά σου κάνει;:wub:

sm6
02-11-09, 22:13
Καλα τα λες Σταθη,σε ολα τα Ε46 ειναι οπως του Μ3
Εγω για ram air βρηκα Dinan με σωληνα που βγαινει σχεδον μερχι εξω στον αεραγωγο των φρενων και σε ευθεια ανεβαζει αερα στο φιλτροκουτι

και τι κερδισες απο αυτο γιαννη?
ειδες διαφορα?

saikoE39
02-11-09, 22:13
Σε μια δυναμομετρηση ….τα παντα όλα…….τα ρυθμίζει και τα ¨παίζει¨ ο χειρίστης……!!!!!!!
Το ποσό θα βγάλει …είναι καθαρά θεμα δικο του…από τον τροπο που χειρίζεται το dyno…και αναλογα με το φορτια που θα του βαλει…!!!
θερμοκρασίες ,βαρομετρική πίεση …και ένα κιλό αλλες παπατζες παιζουν τρελο ρολο στο corrected power που οι πιο πολύ κοιταμε…!!!!!!και απο ενα λαθος δικο του μπορει να σε τρελανει....
λιγα ατομα ξερουν να παιζουν με αυτα στην ελλαδα.....


Αν θες να δεις πως είναι το οχημα σου σε συνάρτηση με αλλα S54… κλείσε να πας στον ανδριανακη…νομιζω εκει παιζουν 280-290+ τροχο…αν εισαι εκει κοντα…εισαι οκ…
Μαχα ξεχνατο…θα δεις 250 αλογα ροδα..και θα σε πιάσει πανικός…(την έπαθα)...(εχω κοφτη περπου στις 6.600....και στο dyno μετραγε μεχρι 7.000 πως το καταφερε δεν ξερω.....:nixweiss:

saikoE39
02-11-09, 22:14
και τι κερδισες απο αυτο γιαννη?
ειδες διαφορα?

Σε Ζ4 3.0...αυτο το πραμα...στα πολλα χλμ..δλδ μετα 180...εκανε τρελη διαφορα......!!!!!!

DimitrisZ4
02-11-09, 22:15
Ε39 όλα μαμά σου κάνει;:wub:

εχεισ ανοιξει με μ3 ε46 ωστε να δουμε διαφορες ?

VanVIC
02-11-09, 22:23
Σε Ζ4 3.0...αυτο το πραμα...στα πολλα χλμ..δλδ μετα 180...εκανε τρελη διαφορα......!!!!!!

για το Κώστα του Σερίφη λές ?
Είχε κι αυτός στο μαυρο το Ζ4 το 3-λιτρο και έλεγε τα καλύτερα

saikoE39
02-11-09, 22:26
για το Κώστα του Σερίφη λές ?
Είχε κι αυτός στο μαυρο το Ζ4 το 3-λιτρο και έλεγε τα καλύτερα

πολυ σωστα....
για του κωστα λεω..!!!!!

Panoz_335i
02-11-09, 22:50
μετρησες πριν και μετα στο ιδιο δυναμομετρο?
ή απλα μετρησες μονο μετα θεωρώντας οτι το νορμαλ εχει 306 αλογα?

Να στο πω αλλιως...αν ειμουν μονο 325 αλογα το AMG την Παρασκευη θα μου ειχε ριξει 32 πολυκατοικιες και και 40 κολωνες και το Ζ4 του Μ3ΕST δυο ταχυδρομικους κωδικες.

Μην το ψαχνεις...το νουμερο απλα ΔΕΝ υπαρχει.Ασχετο εντελως. απο τοτε υποσχεθηκα να μην ξαναπατησω σε δυναμομετρο.

sm6
02-11-09, 22:55
Να στο πω αλλιως...αν ειμουν μονο 325 αλογα το AMG την Παρασκευη θα μου ειχε ριξει 32 πολυκατοικιες και και 40 κολωνες και το Ζ4 του Μ3ΕST δυο ταχυδρομικους κωδικες.

και ποσο σου εριξε? :peepwall:

Μην το ψαχνεις...το νουμερο απλα ΔΕΝ υπαρχει.Ασχετο εντελως. απο τοτε υποσχεθηκα να μην ξαναπατησω σε δυναμομετρο.

καταλαβαινω τι θες να πεις, αλλα δεν καταλαβαινω για ποιο λογο (περαν του εγκυκλοπαιδικου) να σε ενδιαφερει ενα τυχαιο νουμερο και οχι η διαφορα που κερδισες με τη βελτιωση σου...? :nixweiss:

chief
02-11-09, 23:22
Καλησπερα,
Να αναφερω και εγω ενα παραδειγμα που μου ετυχε οσον αφορα τα δυναμομετρα.
Παω πριν κανα μηνα και μετραω το Μ3 σε φιλο βελτιωτη με δυναμομετρο Dynojet που μάλλον μπορει να θελει να με κάνει πελατη ξεροντας με αρκετα χρονια και ξεροντας τα πάθη μου. Αποτελεσμα 278 τροχό εχοντας προγραμμα το ιδιο με του "κομμωτη" που αναφερατε, και εξω καταλυτες ( τους εχω φορεσει μην κραξετε).
Μετα απο μια ωρα ανεβενει ενα εβο 7( πελατης του ) στο ιδιο δυναμομετρο και αφου εχει ολα τα περιφεριακά το αμαξι, του ρυθμίζει τον παραλληλο εγκεφαλο (power fc ) και το δυναμομετρο δειχει 342 τροχό. Ειχαμε δηλαδη μια διαφορα 64 αλογα τροχο. Το συγκεκριμενο εβο ηταν παλιός μου "πελατης" και ηθελε ρεβάνς.
Το ιδιο βραδυ ανοιξαμε παντα απο πρωτες ρολλ αρκετες φορες και τα αποτελεσματα ηταν:
Σε ευθεια 600 μετρα το Μ3 μπροστα μιση καροτσα
Σε ανηφορα περιπου 700 μετρα το εβο μπροστα ενα κενο, και
Σε ελαφρυ κατηφορικό δρομο το Μ3 μπροστα δυο κενα και ανοιγε.
Οι φιλοι του λεγανε οτι δεν φταιει το δυναμομετρο αλλα αυτος που ειναι κουλός μεχρι που αλαξαν τρεις οδηγοι στο εβο και τα αποτελεσματα τα ιδια.
Γι αυτο εγω πιστευω οτι το δυναμομετρο ειναι για αλλα πραγματα και οχι για συγκριση δυο διαφορετικών αυτοκινητων.

p.s. προς αποφυγη παρεξηγησεων και αμφισβητησης αυτων που εγραψα, ξαναλέω οτι το εβο ηταν 7αρι και οχι 9αρι.

Sokin M3
03-11-09, 08:11
εχεισ ανοιξει με μ3 ε46 ωστε να δουμε διαφορες ?φιλε Δημητρη,μετα την συναντηση πατησες με το κοκκινο Μ3 του κομμωτη και μαλιστα ειχατε αρκετη διαφορα??????

z3 2.2
03-11-09, 08:23
Δημητρακη θελεις να πατησουμε μαζι να μου ριξεις 72 κολονες να αισθανθεις καλυτερα???
Χεχεχε....εγω παταω και με το Enterpraise....δε νιωθω!!!!
Περα απο την πλακα (που ειναι must) το πιο σωστο ειναι να πατησεις με τον συφορουμιτη Zed με το coupe για να βγαλεις ακρη στο θεμα σου

thomelef
03-11-09, 08:37
απο όλων τα λεγόμενα του στάθη είναι το πιο στοχευμένο όσον αφορά τα δυναμόμετρα.
είναι για να πάρεις απλά μια εικόνα το που βρ΄σκεσαι κατα προσέγγιση.
κάνεις μία βελτίωση; ξανά στο ίδιο μηχάνημα για να δείς την καινούρια τιμή με τα καινούρια πράγματα.
δεύτερη βελτίωση;; στο ίδιο. έτσι μόνο θα ξές αν τα λεφτά σου πιάνουν τόπο.
αν τώρα είσαι περίεργος να δείς τι γράφουν και άλλα μηχανήματα πάς και πίνεις καφέδες και τρώς ψίσημο για να γίνεις κάποιου πελάτης.

bmw330vasilis
03-11-09, 08:50
κ επανερχομαι........
πατε κ δινετε 100 αρικα τουλαχιστον την καθε φορα......για δυναμομετρηση...!
καλυτερα να παρετε ενα μπλιμπλικι σαν το δικο μου...με 120ευρα + Iphone.....που συνδεεται στην OBD.....βγαζει -εσφαλμενα ή μη- μια τιμη με αποκλιση +-2-3%....& καθε φορα που μπαζεις κατι.....βλεπεις το αποτελεσμα ....αν κ κατα ποσο θετικο ειναι.......!
Δεν ξερω αν οι μετρησεις του ειναι πραγματικες ή εστω κατα μια μικρη αποκλιση.......δινει παντως μετρο συγκρισης.....πριν κ μετα......κατι το οποιο τελικα σου δινουν κ τα δυναμομετρα....!
π.χ. εμενα μου δειξει μαξιμουμ 218 τροχο και μινιμουμ σε μετρηση 213.......βεβαια εδω παιζουν παρα πολλα ρολο.....οπως καιρικες συνθηκες-οδοστρωμα-δρομος με εστω ελαφρα κλιση κτλ......γι αυτο η μετρηση πρεπει να γινεται παντα στον ιδιο δρομο και με τις ιδιες συνθηκες....!
ευχαριστως να το μοιραστω μαζι σας σε οποιο μπαξιμο πριν κ μετα για να δειτε αποτελεσματα....

STR
03-11-09, 09:02
Δημητρη η λυση στο προβλημα σου ειναι μια...Κοψε την πολυ παρεα με τον Γιωργο τωραααααα....

Geo_3D
03-11-09, 09:21
Παλικαρι.....ο Γιωργος μονο ζαντες και τελικο Eisennman του λεει να βαλει....και πολλα χλμ πισω απτο τιμονι για να το μαθει 100%

manosm3
03-11-09, 09:22
κ επανερχομαι........
πατε κ δινετε 100 αρικα τουλαχιστον την καθε φορα......για δυναμομετρηση...!
καλυτερα να παρετε ενα μπλιμπλικι σαν το δικο μου...με 120ευρα + Iphone.....που συνδεεται στην OBD.....βγαζει -εσφαλμενα ή μη- μια τιμη με αποκλιση +-2-3%....& καθε φορα που μπαζεις κατι.....βλεπεις το αποτελεσμα ....αν κ κατα ποσο θετικο ειναι.......!
Δεν ξερω αν οι μετρησεις του ειναι πραγματικες ή εστω κατα μια μικρη αποκλιση.......δινει παντως μετρο συγκρισης.....πριν κ μετα......κατι το οποιο τελικα σου δινουν κ τα δυναμομετρα....!
π.χ. εμενα μου δειξει μαξιμουμ 218 τροχο και μινιμουμ σε μετρηση 213.......βεβαια εδω παιζουν παρα πολλα ρολο.....οπως καιρικες συνθηκες-οδοστρωμα-δρομος με εστω ελαφρα κλιση κτλ......γι αυτο η μετρηση πρεπει να γινεται παντα στον ιδιο δρομο και με τις ιδιες συνθηκες....!
ευχαριστως να το μοιραστω μαζι σας σε οποιο μπαξιμο πριν κ μετα για να δειτε αποτελεσματα....

Πως γινεται να σου βγαζει 218 αλογα ΤΡΟΧΟ ενω εχεις 230 ΣΤΡΟΦΑΛΟ;

bmw330vasilis
03-11-09, 09:34
Πως γινεται να σου βγαζει 218 αλογα ΤΡΟΧΟ ενω εχεις 230 ΣΤΡΟΦΑΛΟ;

νομιζω οτι προειπα......δεν ανταποκρινεται στην πραγματικοτητα....ισως γιατι δεν ξερω τα πραγματικα κιλα του αυτοκινητου μου.....ωστοσο....μου δινει ενα μετρο συγκρισης για την οποια αναβαθμιση..!

μακαρι να χα 218 τροχο....λεμε τωρα...!

manosm3
03-11-09, 09:36
νομιζω οτι προειπα......δεν ανταποκρινεται στην πραγματικοτητα....ισως γιατι δεν ξερω τα πραγματικα κιλα του αυτοκινητου μου.....ωστοσο....μου δινει ενα μετρο συγκρισης για την οποια αναβαθμιση..!

Συνεπως τι σε κανει να πιστευεις οτι θα εμφανισει το πραγματικο ποσοστο βελτιωσης και οχι αλλα αντι αλλων;

bmw330vasilis
03-11-09, 09:40
Συνεπως τι σε κανει να πιστευεις οτι θα εμφανισει το πραγματικο ποσοστο βελτιωσης και οχι αλλα αντι αλλων;

με το ιδιο κριτηριο που θα μου δειξει κ ενα ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ δυναμομετρο.......!
νομιζω οτι οι προλαλησαντες το εξαντλησαν το θεμα για τα δυναμομετρα , τις διαφορες τους , και τις αιτιες λαθημενου αποτελεσματος.....ή μαλλον μη ευρεσης ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΥ αποτελεσματος..!

Christos 330i ///M
03-11-09, 09:52
Μεχρι στιγμης το μονο μαμα Μ3 46 που μου ερχεται στο μυαλο μου απο Αθηνα μερια . . .

Ειναι του Πανου ε36usa . . .

Για ψαξε Δημητρη να τον βρεις να γινει ενα πατημα να δεις τι παιζει . . .

Αλλα πιστεψε με ολα μα ολα ειναι στο μυαλο σου τιποτ'αλλο . . .

DimitrisZ4
03-11-09, 10:01
ευχαριστω χρηστο για την απαντηση σου...πρεπει να ειναι απο τις λιγες :)

DimitrisZ4
03-11-09, 10:02
Δημητρακη θελεις να πατησουμε μαζι να μου ριξεις 72 κολονες να αισθανθεις καλυτερα???
Χεχεχε....εγω παταω και με το Enterpraise....δε νιωθω!!!!
Περα απο την πλακα (που ειναι must) το πιο σωστο ειναι να πατησεις με τον συφορουμιτη Zed με το coupe για να βγαλεις ακρη στο θεμα σου

του εστειλα PM , περιμενω :ices_ange

saikoE39
03-11-09, 11:42
Μεχρι στιγμης το μονο μαμα Μ3 46 που μου ερχεται στο μυαλο μου απο Αθηνα μερια . . .

Ειναι του Πανου ε36usa . . .

Για ψαξε Δημητρη να τον βρεις να γινει ενα πατημα να δεις τι παιζει . . .

Αλλα πιστεψε με ολα μα ολα ειναι στο μυαλο σου τιποτ'αλλο . . .



Του πανου ραβει.........δεν ειναι για μετρο συγκρισης....!!!!!!
:ices_ange

Christos 330i ///M
03-11-09, 12:37
Του πανου ραβει.........δεν ειναι για μετρο συγκρισης....!!!!!!
:ices_ange

ΟΚ . . .

Παμε αλλου . . .

m power lunatic . . .

DimitrisZ4
05-11-09, 02:37
Ανοιξα σημερα το βραδυ...υπο την επιβλεψη SokinM3 με τον Geo M3....χαρηκα ιδαιτερως απο το αποτελσμα...κ που τελικα δεν εχει κατι το αμαξι μου! :owned:

κ το βιντεακι....(σορρυ για τον καμερα μαν αλλα ητανε η παρθενικη του ληψη...φαινεται για ελαχιστα η διαφορα στον πλαινο καθρεφτη..) :icon42:

http://www.youtube.com/watch?v=2EbZTU8qT5U

stratos
05-11-09, 02:48
Παλιόπαιδο. Τι πράγματα είναι αυτά? Γιατί κάνεις πατήματα? Φταίνε οι κακές φιλίες τελικά...

Είδες τελικά που δεν έχει πρόβλημα? Άντε μπάξε και ένα τελικό τώρα....

DimitrisZ4
05-11-09, 02:50
SS race, CSL ζαντες και BMW performance front breaks. αυτα θα κανω.

panagakiss
05-11-09, 07:41
Ρε αρχηγε να ρωτησω κατι..? Εσυ ειχες συνεπιβατη μεσα.. ο αλλος ειχε? γιατι αν δεν ειχε, θα του εριχνες κι αλλο αν ησουν κι εσυ μονος.

Πατα με τον zed για να δειτε διαφορες. Ρολλ, σταση οτιδηποτε. Αν και στη σταση παιζει πολυ μεγαλο ρολο ο οδηγος

Ο οδηγος.. τα λαστιχα.. μεχρι και η πιεση των ελαστικων. Επισης ο οδηγος συμαντικοτατο ρολο παιζει και σε ρολ, γιατι ο ενας μπορει να αλλαζει τις ταχυτητες με το πασω του, κι ο αλλος να τις κανει "αστραπιαια" και καρφωτες.

DimitrisZ4
05-11-09, 10:06
Ρε αρχηγε να ρωτησω κατι..? Εσυ ειχες συνεπιβατη μεσα.. ο αλλος ειχε? γιατι αν δεν ειχε, θα του εριχνες κι αλλο αν ησουν κι εσυ μονος.



Ο οδηγος.. τα λαστιχα.. μεχρι και η πιεση των ελαστικων. Επισης ο οδηγος συμαντικοτατο ρολο παιζει και σε ρολ, γιατι ο ενας μπορει να αλλαζει τις ταχυτητες με το πασω του, κι ο αλλος να τις κανει "αστραπιαια" και καρφωτες.

ναι ειχαμε κ οι 2.

Sokin M3
05-11-09, 10:10
σου εχω και βιντεο απο το αλλο αυτοκινητο

http://www.youtube.com/watch?v=91iDVs5D7DM

DimitrisZ4
05-11-09, 10:22
σου εχω και βιντεο απο το αλλο αυτοκινητο

http://www.youtube.com/watch?v=91iDVs5D7DM

αυτη ηταν η 1η κοντρα απο 1ες ρολλ. Να πω οτι : οκ πατησα 2ος αργησα...δεν εγινε τπτ, κοφτιασα 1η ο μλκς(θελω εξασκηση!!! ) και ....ειχα ανοιχτο air condition..χαχα :friday:

Sokin M3
05-11-09, 10:25
ολα θα τα φτιαξουμε....μην ανχωνεσαι

bmw330vasilis
05-11-09, 10:27
ενα ευγε απο μενα για τα ΦΙΛΙΚΑ ανοιγματα....!

merlin_M3
05-11-09, 10:32
σου εχω και βιντεο απο το αλλο αυτοκινητο

Είχατε δεν είχατε, μας καταφτιάξατε.............. πρωινιάτικα !!!:bugeye:

Αντε να δουλέψεις τώρα !!!:angryfire

Υ.Γ. Εγώ μονίμως έξω από τα ωραία !!! Φωνάχτε έστω να βλέπουμε !!!:yippee:

ΓΙΑΝΝΗΣ
05-11-09, 11:09
Είχατε δεν είχατε, μας καταφτιάξατε.............. πρωινιάτικα !!!:bugeye:

Αντε να δουλέψεις τώρα !!!:angryfire

Υ.Γ. Εγώ μονίμως έξω από τα ωραία !!! Φωνάχτε έστω να βλέπουμε !!!:yippee:

Σιγα μη στο πουνε εσενα για να τρεχεις και συ.........:boink:

χαχχααχα
Σορυ για το off topic αλλα δεν μπορουσα να κρατηθω

DimitrisZ4
05-11-09, 11:19
οικογενειαρχης ανθρωπος που να τρεχεις..ητανε κ αργα-μησι..

manosm3
05-11-09, 12:22
Ο οδηγος.. τα λαστιχα.. μεχρι και η πιεση των ελαστικων. Επισης ο οδηγος συμαντικοτατο ρολο παιζει και σε ρολ, γιατι ο ενας μπορει να αλλαζει τις ταχυτητες με το πασω του, κι ο αλλος να τις κανει "αστραπιαια" και καρφωτες.

Ναι, αλλα απο σταση παιζει μεγαλυτερο ρολο ο οδηγος αφου συν τοις αλλοις εχει να κανει κ την εκκινηση.

Δημητρη θες προπονηση βλεπω :)

DimitrisZ4
05-11-09, 14:29
Ναι, αλλα απο σταση παιζει μεγαλυτερο ρολο ο οδηγος αφου συν τοις αλλοις εχει να κανει κ την εκκινηση.

Δημητρη θες προπονηση βλεπω :)

:nod: θελω :drive2:

DimitrisZ4
12-11-09, 00:52
σημερα, ανοιξα με ενα 335 με μαυρες ζαντες κ γερμανικες πινακιδες..το παιδι που το εχει μου ειπε οτι ειναι 394 αλογα , κ ειχαμε 4 αυτοκινητα διαφορα στα 260. Ειμαι αρκετα ικανοποιημενος θα ελεγα. Αυτα ! :P

stratos
12-11-09, 01:00
δεν μας λεπτομερειες όμως.... απο ποσα ανοίξατε? και με τι ταχύτητα στα κιβώτια?

DimitrisZ4
12-11-09, 01:02
σορρυ...2ες με 60.

stratos
12-11-09, 01:14
Ενδιαφέρον. Γιατί για 335 με Γερμανικές πινακίδες ξέρω μόνο 1 και είναι τέρας αυτό... απο όσα έχω διαβάσει στα fora...

manosm3
12-11-09, 01:17
σορρυ...2ες με 60.

Γιατι επιμενεις να ανοιγεις "κρεμασμενος"; Εκτος κι αν η 2α σου ειναι τοσο κοντη που στα 60 εισαι στο φασμα της δυναμης σου οποτε πασο..

MILTOS M3 E46
12-11-09, 01:44
περασες λογο βαρους?η παιζει κατι αλλο?εισαι μαμα?

Panoz_335i
12-11-09, 09:12
σημερα, ανοιξα με ενα 335 με μαυρες ζαντες κ γερμανικες πινακιδες..το παιδι που το εχει μου ειπε οτι ειναι 394 αλογα , κ ειχαμε 4 αυτοκινητα διαφορα στα 260. Ειμαι αρκετα ικανοποιημενος θα ελεγα. Αυτα ! :P

Εγω ακουσα οτι στα 260 χλμ/ω ησουν πισω 2 κολωνες...Υπαρχει και σε βιντεο,ακουσα.

DimitrisZ4
12-11-09, 09:40
πηρα τηλ ενα φιλαρακι μου π ητανε εκει και τον ρωτησα ποσο ειναι η διαφορα. αν ειναι περισσοτερο δε ξερω , μπορει να εκανε λαθος το φιλαρακι μου, αν υπαρχει κ βιντεο ας το δουμε

sm6
12-11-09, 09:40
και αν ηταν δυο τι σημαινει? οτι το 335 ειναι καλυτερο απο οτι πραγματικα ειναι?
ή αν ηταν μια κολωνα θα αλλαζε κατι επι της ουσιας...
και ετσι και αλλιως η διαφορα ειναι μεγαλη...

αχρηστα συμπερασματα κατα τη γνωμη μου, μεταξυ δυο διαφορετικων αυτοκινητων αν το ενα ειναι νορμαλ και το αλλο βελτιωμενο με αγνωστο σταδιο βελτιωσης...
μονο για να λεμε ο μητσος περασε τον κιτσο...

εκμεταλευεται καποιος την αγνοια καποιου αλλου και σπευδει μετα να πουλησει εξυπναδα...
ας ανοιξει το Ζ4 με 3ες απο τα 20, ωστε να ειναι ακομα πιο σιγουρη η ηττα...

τι να πουμε ρε παιδια... για ποιο λογο γινονται ολα αυτα? για να δουνε δυο ανθρωποι πως πανε τα αυτοκινητα τους στο δρομο, ή για να φανει ποιος μπορει να κοροϊδεψει τον αλλον καλυτερα...?
αν ο σκοπος ειναι η αυτοεπιβεβαιωση και η βελτιωση της χαμηλης αυτοεκτιμησης, οκ, ειναι και αυτος ενας τροπος...

Panoz_335i
12-11-09, 10:13
και αν ηταν δυο τι σημαινει? οτι το 335 ειναι καλυτερο απο οτι πραγματικα ειναι?
ή αν ηταν μια κολωνα θα αλλαζε κατι επι της ουσιας...
και ετσι και αλλιως η διαφορα ειναι μεγαλη...

αχρηστα συμπερασματα κατα τη γνωμη μου, μεταξυ δυο διαφορετικων αυτοκινητων αν το ενα ειναι νορμαλ και το αλλο βελτιωμενο με αγνωστο σταδιο βελτιωσης...
μονο για να λεμε ο μητσος περασε τον κιτσο...

εκμεταλευεται καποιος την αγνοια καποιου αλλου και σπευδει μετα να πουλησει εξυπναδα...
ας ανοιξει το Ζ4 με 3ες απο τα 20, ωστε να ειναι ακομα πιο σιγουρη η ηττα...

τι να πουμε ρε παιδια... για ποιο λογο γινονται ολα αυτα? για να δουνε δυο ανθρωποι πως πανε τα αυτοκινητα τους στο δρομο, ή για να φανει ποιος μπορει να κοροϊδεψει τον αλλον καλυτερα...?
αν ο σκοπος ειναι η αυτοεπιβεβαιωση και η βελτιωση της χαμηλης αυτοεκτιμησης, οκ, ειναι και αυτος ενας τροπος...

Δεν θα το τραβηξω...μπορω να πω πολλα...και δεν ξερω αν αναφερεσαι στην δικη μου παρεμβαση, παραπανω.

Για να λυσω την απορια σου τα "εξυπναδικα" σχολια γινονται διοτι υπαρχουν ανθρωποι που ενδιαφερονται να γνωριζουν την δυναμικη ενος αυτοκινητου με βαση τα σταδια βελτιωσης του.
Και για να εξηγουμαι:
Στο πρωτο ανοιγμα "μαμα" vs "M//αμα" ηταν μπροστα το Ζ4Μ. Βγηκε συμπερασμα λοιπον.
Στο δευτερο ανοιγμα με προγραμμα vs "M//αμα" εκανε στις ιδιες συνθηκες πατηματος 4 κενα.
Στο τριτο ανοιγμα με προγραμμα ,εξατμιση, σασμαν vs "M//αμα" εκανε 6+ (ας πουμε οτι οι 2 κολωνες δεν ηταν πραγματικες).

Αυτο φιλε SM6 μπορει εσυ να το θεωρεις ,ειρωνια,εξυπναδα,εκμεταλλευση ή οτι αλλο καταλαβαινει το κεφαλι σου (η σε συμφερει να δεις) αλλα η ουσια για ολους πρεπει να ειναι η βελτιωσιμοτητα και οι διαφορες στην αποδοση ενως μοτερ αμαξιου απο το ενα σταδιο βελτιωσης στο αλλο.

Δυστηχως υπαρχει η ταση να βλεπουμε τα πραγματα οπως μας βολευουν οταν νομιζουμε οτι θιγουν τον φιλο μας ή μια κοινωνικη ομαδα ,που φαντασομαι εντασει τους //M fans (λες και εμεις δεν ονειρευομαστε ενα Μ// αμαξι) .

Ο σκοπος δεν ηταν να θιξω τον Δημητρη , ηταν να τονισω την διαφορα.

Τελος , για τα περι "αυτοεπιβεβαιωσης" μπορεις να κοιταξεις τους θαμμωνες στις γνωστες πιατσες τις νυχτες , μερη οπου εγω δεν εχω πατησει ποτε και δεν με ξερει κανενας τους.

sm6
12-11-09, 10:47
Δεν θα το τραβηξω...μπορω να πω πολλα...και δεν ξερω αν αναφερεσαι στην δικη μου παρεμβαση, παραπανω.

Για να λυσω την απορια σου τα "εξυπναδικα" σχολια γινονται διοτι υπαρχουν ανθρωποι που ενδιαφερονται να γνωριζουν την δυναμικη ενος αυτοκινητου με βαση τα σταδια βελτιωσης του.
Και για να εξηγουμαι:
Στο πρωτο ανοιγμα "μαμα" vs "M//αμα" ηταν μπροστα το Ζ4Μ. Βγηκε συμπερασμα λοιπον.
Στο δευτερο ανοιγμα με προγραμμα vs "M//αμα" εκανε στις ιδιες συνθηκες πατηματος 4 κενα.
Στο τριτο ανοιγμα με προγραμμα ,εξατμιση, σασμαν vs "M//αμα" εκανε 6+ (ας πουμε οτι οι 2 κολωνες δεν ηταν πραγματικες).

Αυτο φιλε SM6 μπορει εσυ να το θεωρεις ,ειρωνια,εξυπναδα,εκμεταλλευση ή οτι αλλο καταλαβαινει το κεφαλι σου (η σε συμφερει να δεις) αλλα η ουσια για ολους πρεπει να ειναι η βελτιωσιμοτητα και οι διαφορες στην αποδοση ενως μοτερ αμαξιου απο το ενα σταδιο βελτιωσης στο αλλο.

Δυστηχως υπαρχει η ταση να βλεπουμε τα πραγματα οπως μας βολευουν οταν νομιζουμε οτι θιγουν τον φιλο μας ή μια κοινωνικη ομαδα ,που φαντασομαι εντασει τους //M fans (λες και εμεις δεν ονειρευομαστε ενα Μ// αμαξι) .

Ο σκοπος δεν ηταν να θιξω τον Δημητρη , ηταν να τονισω την διαφορα.

Τελος , για τα περι "αυτοεπιβεβαιωσης" μπορεις να κοιταξεις τους θαμμωνες στις γνωστες πιατσες τις νυχτες , μερη οπου εγω δεν εχω πατησει ποτε και δεν με ξερει κανενας τους.

αν ανοιξες εσυ, το σχολιο ηταν για σενα, αν οχι, γιατι εκνευριζεσαι?
καποια απο αυτα που λες, ειναι σωστα και λογικα.
το ιδιο λεω κι εγω. σημασια εχει (οση εχει τελος παντων) να δει καποιος τι κανει το αυτοκινητο του στο δρομο σε σχεση με καποια αλλα. οπως στα παραδειγματα που εδωσες...

αλλα να παω και να κανω ενα πατημα σε συνθηκες που ξερω πολυ καλα οτι οχι μονο δεν ευνοουν, αλλα χαντακωνουν το αλλο αυτοκινητο, τι νοημα εχει? παραν της τονωσης του εγωϊσμου μου?
εχω δει πολλες φορες αυτοκινητα πιο γρηγορα να χανουν απο πιο αργα και η καζουρα μετα να πεφτει συννεφο... σιγουρα ειναι και θεμα οδηγου και, σιγουρα καποιοι ειναι πιο αγαθοι απο καποιους αλλους. ή δεν εχουν εμπειρια και ετσι πειθονται να πανε με καποιες συνθηκες που δεν τους συμφερουν. αναρωτιεμαι ο ευαγγελος για παραδειγμα, θα δεχοταν να ανοιξει απο τα 60 με δευτερα? και αν δεν δεχοταν θα γινοταν τελικα το πατημα με τις συνθηκες τις οποιες θα ηθελε? απλη περιεργεια...
δεν ξερω τι εχει αυτο το 335, μια χαρα και αριστο μπορει να ειναι...και συγχαρητηρια και μπραβο.
αλλα δεν μου αρεσαν δυο πραγματα. οι 2ες απο 60 και, το "υπαρχει και βιντεο".
και λοιπον, ας υπαρχει και βιντεο. τι λεει αυτο?
απο την αλλη δεν θεωρω καθολου δεοντολογικο, φιλικο, fair play ας πουμε, το ανοιγμα σε συνθηκες που δεν ειναι δικαιες και για τους δυο. αν ειναι ομως να δουμε τι κανουν τα αυτοκινητα και μονο.
αν το θεμα ειναι ποιος θα περασει ποιον, με οποιοδηποτε τροπο, οκ. ολα επιτρεπονται.
εκει μη βαζετε ομως τιτλο Ζ4Μ vs 335, βαλτε δημητρης vs κωστα...

τελος εμενα, ουτε με συμφερει, ουτε με βολευει, ουτε κερδιζω, ουτε χανω κατι. επειδη μιλησες προσωπικα.
ουτε διορισθηκα αυτόκλητος υπερασπιστης του δημητρη και της "τιμης" των Μ, απεναντι στα μη Μ.
απλα επειδη αυτα γραφονται σε δημοσιο φορουμ υπόκεινται στην κριτικη οποιου θελει να σχολιασει. τιποτα περισσοτερο και τιποτα λιγοτερο...

Panoz_335i
12-11-09, 11:02
Για να μην αναρρωτιεσαι...δεν ανοιξα εγω.
Ουτε ειμουν εκει...ουτε ειδα το βιντεο...
Ειμαι εναντια σε αυτην την τακτικη που κανουν καποιοι αλλα το ανεφερα για να μην βγουν καποιοι να με αμφισβητησουν.

Τες πα ...δεν υπαρχει αντιπαλοτητα. Δεν διαφωνω μαζι σου ως προς τις συνθηκες του πατηματος αλλα να σου θυμισω οτι 2 χρονια πριν με προγραμμα μονο πατησα με τον Ευαγγελο απο 2ες 60χλμ/ω ρολλ και ειμουν πισω.

Τοτε πως με περασε το Μ3? Τοτε ηταν δικαιο? Και τωρα εγινε αδικο?
Απλα εχουμε ενα δεδομενο απο 2ες 60 και τωρα βλεπουμε τις διαφορες. Φυσικα εξαρταται για ποιον σκοπο κανεις το πατημα...το κανεις για "κοντρα" ή για να βγαλεις συμπερασμα?

EVANGELOS
12-11-09, 11:08
Δημήτρη , αν και ΔΕΝ έχω σκοπό να γίνω Yellowbird (δηλαδή manager) σου προτείνω να ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙΣ να ανοίγεις και ειδικά να γράφεις τι έγινε ΑΝ ΔΕ ΞΕΡΕΙΣ ΜΕ ΠΟΙΟΝ ΑΝΟΙΞΕΣ !!!

Το αμάξι που άνοιξες, είναι όπως έχω πει το πιο γρήγορο (για μένα) 335 και ο Δημήτρης ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΣ ΚΟΝΤΡΑΚΙΑΣ (από εποχή βούτας)

Το να κάθησες ΕΙΔΙΚΑ στα πολλά μόνο 3 αμάξια πίσω με βάση το αποτέλεσμα με το 335 του Στράτου και το Μ3 του Τζέο είναι ΑΠΙΘΑΝΟ !!!

Οι 2 κολώνες που λέει ο Πάνος είναι το πιο πιθανό ... ένα πουλάκι δε μου σφύριξε ότι το συγκεκριμένο 335 στα πολλά μάζευε ένα άλλο πολύ δυνατό BMW με φόρα !!! ... και εγώ λέω ΟΤΙ ΕΠΑΙΡΝΕ ΜΕΤΡΑ και δεν άνοιγε κανονικά !!! ;)

Είναι προφανώς χωρίς νόημα να ανοίξεις με αυτό το 335 και δε βγάζεις κανένα συμπέρασμα ... ούτε θα μάθεις ποτέ ΠΟΣΑ ΑΛΟΓΑ ΕΙΝΑΙ (420+ λέω εγώ ...) , ούτε ΑΝ ΑΝΟΙΓΕ ΚΑΝΟΝΙΚΑ , ούτε ΤΙΠΟΤΑ !!!

Απλά πάτησες χωρίς να το ξέρεις φυσικά με ΚΟΝΤΡΑΚΙΑ , έφαγες τις κολώνες σου (όπως θα τρώγαμε ΟΛΟΙ οι νορμαλ S54 owners) και όλα καλά !!!

Δεν έχει κανένα νόημα η όλη συζήτηση να λέει ο Πάνος , εσύ , ο ΣΜ6 , εγώ κλπ κλπ !!!

Nick_E60_GR
12-11-09, 11:08
Πραγματικά, το 60 με 2α δεν είναι καθόλου fair (ευνοϊκό) για το ατμοσφαιρικό ...όταν εγώ με Μ54 3.0 και με κοντύτερο 3.15 διαφορικό (από 2.93!! μαμά) ...έχω 2α κόφτη 115 κοντέρ..... Άλλες σχέσεις άλλοι κόφτες ναι, αλλά το Μ3 στα 60 2α είναι κρεμασμένο...

sm6
12-11-09, 11:10
οκ, αν το κανετε αυτο απο παλια για να δειτε διαφορες ενταξει... λογικο.
δεν το ειχα καν υπ' οψιν μου...
μαλλον ο ευαγγελος τοτε ανοιξε διοτι οι βελτιωσεις στα 335 ηταν στην αρχη τους...
για ρωτα τωρα, ανοιγει? αμφιβάλω...


Εdit:
Δεν έχει κανένα νόημα η όλη συζήτηση να λέει ο Πάνος , εσύ , ο ΣΜ6 , εγώ κλπ κλπ !!!
πολυ σωστα...

manos///3
12-11-09, 11:17
αλλά το Μ3 στα 60 2α είναι κρεμασμένο...

Δεν ειναι καθολου κρεμασμενο...με 3.61 στα 60χμλ εχει 5000+ στροφες , πανω στη ροπη!
Σκαβει λεμεεε...

EVANGELOS
12-11-09, 11:18
Στάθη για να μη παρεξηγηθώ

ΣΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΑΝΟΙΓΜΑ δεν έχει νόημα η κουβέντα !!!

Γενικά τα πατήματα χρίζουν κουβέντας ...

P.s. Επειδή ρώτησες την απάντηση την έχει δώσει ο Χέβεν εδώ και πολύ καιρό !!! ... Δεν κάνουμε χάρες σε κανενα !!!

Nick_E60_GR
12-11-09, 12:07
Δεν ειναι καθολου κρεμασμενο...με 3.61 στα 60χμλ εχει 5000+ στροφες , πανω στη ροπη!
Σκαβει λεμεεε...

Ναι Μάνο, είναι καλύτερα όμως (νομίζω ε; ) να φεύγει όταν είναι για τα καλά μέσα στη ροπή 5500+ ...ειδικά όταν έχει πρόγραμμα/κόφτη ανεβασμένο. Εκεί δηλαδή που πέφτουν οι rpm κατά τη διάρκεια της αλλαγής ταχύτητας όταν το πιέζεις ψηλά.

EVANGELOS
12-11-09, 12:17
Ναι Μάνο, είναι καλύτερα όμως (νομίζω ε; ) να φεύγει όταν είναι για τα καλά μέσα στη ροπή 5500+ ...ειδικά όταν έχει πρόγραμμα/κόφτη ανεβασμένο. Εκεί δηλαδή που πέφτουν οι rpm κατά τη διάρκεια της αλλαγής ταχύτητας όταν το πιέζεις ψηλά.

Mην το ψάχνετε ... πάντα συμφέρει στάση ή 1ες ρολ ... εκτός από τα Πορσικά που λόγω θεόμακρης 2ας συμφέρει 2ες !!! ...

VanVIC
12-11-09, 12:18
Τα πιο ωραία και τίμια ανοίγματα είναι απο στάση με προσυμφωνημένη απόσταση (400m ή 1000m κλπ.)
Εκεί μετράει κι ο οδηγός για το κξεκίνημα και τις αλλαγές και η δύναμη και τα πάντα όλα.

Το΄χουν πει κι άλλοι, δεν είμαι ούτε ο πρώτος ούτε κι ο τελευταίος αλλά δεν βλέπω τον Δημήτρη να το "ακούει"...

EVANGELOS
12-11-09, 12:20
Το βίντεο ποιός το έχει να το ανεβάσει ?????

DimitrisZ4
12-11-09, 12:51
απλα το ανεφερα το ανοιγμα...οσον αφορα το ανοιγμα μου το ειπε γνωστος μου που το ειδε. εγω προσωπικα δε ξερω ακριβως γι αυτο κ ρωτησα. Εγω δεν ηθελα να ανοιξω γιατι δεν εβρισκα το λογο , αλλα ηθελε το παιδι να δει διαφορες, αφου του ειπα οτι με παιρνει, επεμεινε και τελικα ειπα ναι. Πανο δεν βρισαμε τα 335 οκ ? χαλαρωσε.

thomelef
12-11-09, 13:34
οφ τόπικ αλλα ρε παιδιά τι να πώ φαγομάρα για το τπτ.
έλεος δλδ με τις κολώνες.
πάρτε το σα μέτρο σύγκρισης για το πόσο καλά στέκεται ένα μαμά ή μη αυτοκίνητο σε σχέση με κάποιο άλλο.
10 σελίδες με χαζομάρες για το πιο είναι πιο καλό... αφού στο τέλος όλοι γνωρίζουμε πως τα 335 παίρνουν βελτίωση πολύ καλύτερη απο τα s54 με πολύ λιγότερα πράγματα.
δλδ τι θέλετε να αποδείξουμε πως ο κύκλος δε τετραγωνίζεται;
μήτσο φίλε αμα θες να στέκεσαι καλά δίπλα σε γαργαλιμένα 335 θα σου πρότεινα το παράδειγμα του σόκιν.
τώρα για το αν είσαι 3-4-5-6-7-20 καρότσια πίσω εμένα δε μου λέει τπτ μα τπτ απολύτως ειδικά στη περίπτωση του οτι είμουν μαμά είμαι μαμά και απλά τρέχω... έχεισ μέτρο σύγκρισεις πλέον για μέχρι την επόμενη φορά που θα κάνεις τη όποια βελτίωση στο αμάξι σου και τότε μπορείς να ξανατεστάρεις με τις ίδιες συνθήκες και αμάξι.
απο την άλλη θα σου πρότεινα να αρχίσεις κάποιες τακτικές βόλτες σε πίστες για να δείς που πραγματικά αξίζει να σπάς το αυτοκίνητο σου.

chief
12-11-09, 13:37
Δημητρη οταν κανεις ξανα ανοιγμα, μονο πρωτες ή σταση. Τιποτα αλλο.

Οχι οτι θα αλλαζαν και πολλα με το συγκεκριμενο 335 αλλα ενας κοντρακιας δεν πρεπει μονο να ξεκιναει τεζα και να κανει και τις αλλαγες εκει που πρεπει και οπως πρεπει αλλα και να "μετρα" και να υπολογιζει και τον αντιπαλο.

Και που σαι: Κλεβε και λιγο. Το πολυ πολυ να ζητησει ο αλλος επαναληψη. Δεν χαθηκε ο κοσμος...Και ξανακλεψε λιγο με την δικαιολογια οτι τα ///Μ εχουν τρελλη αποκριση στο γκαζι με πρωτες:D



θα τα μαθεις ολα σιγα σιγα.....

EVANGELOS
12-11-09, 13:57
Με αυτά που έμαθα πλέον λέω ότι μιλάμε για 450 τουλάχιστον αυτού του επιπέδου 335 !!!

chief
12-11-09, 14:09
πατησα με τον Ευαγγελο απο 2ες 60χλμ/ω ρολλ
πατας και με δευτερες ρε μαν?

Fairytale
12-11-09, 23:52
Στάθη σου έγραψα τί άκουσα.
Μου είπαν οτι δεν υπάρχει δυναμόμετρο στην Ελλάδα που να μπορεί να προσομοιώσει τον αέρα που δέχεται το αμαξι ειδικά στα πολλά χιλιόμετρα (όπου αποδίδει και το ram-air) για να "βγούν" τα άλογα που δίνει το εργοστάσιο.

Στην δική μου περίπτωση, δυναμομέτρηση με μέτρηση απόδοσης στον τροχό έδειξε 318 (τροχό) και άλλη δυναμομέτρηση (στρόφαλο και καλά) έδειξε 338.
Δεν μπόρεσα να βγάλω άκρη.Στο thread θα σταθώ εδώ, θα συμπληρώσω τον sm6, παραθέτοντας αυτά: http://library.techlink.gr/4t/article-main.asp?mag=1&issue=349&article=10484
Το συμπέρασμα που βγαίνει είναι ότι δεν συγκρίνονται μεταξύ τους διαφορετικά μηχανήματα μέτρησης. Δεν θα βγάλετε άκρη έτσι. Οπότε όπως σωστά αναφέρθηκε απλά κρατήστε το όποιο δυναμόμετρο χρησιμοποιείτε σταθερό και παρατηρείστε τις μεταβολές στην απόδοση από τις επεμβάσεις σας.

Βασίλη, δεν είναι δύσκολο να μάθεις το βάρος του αυτοκινήτου σου (το οποίο συνήθως δεν έχει καμμιά σχέση με το ανακοινώσιμο από την BMW). Πολλά βενζινάδικα έχουν γεφυροπλάστιγγες για να παίρνουν απόβαρο από τα βυτία. Πρόσθεσε και το βάρος σου και βάλε το σύνολο στο γκατζετάκι σου και θα δεις ότι τα νούμερα θα σε ευχαριστήσουν περισσότερο.
C U out there

DimitrisZ4
02-01-10, 12:56
σημερα πατησα με τον Zed, κ ολα μια χαρα...

ευχαριστω για τον χρονο σου!

πατημα n.3 ? :P

manosm3
02-01-10, 15:24
Αποτελεσματα;;;