PDA

Επιστροφή στο Forum : 320d(e90) VS golf 1,4 170ps


strof
02-11-09, 19:09
Παιδιά καλησπέρα.. Επειδή μου κολλάει (φιλικά πάντα) ένας φίλος κάτοχος του golf gt (1,4 170ps), το ερώτημα είναι απλό... ΤΟΝ ΕΧΩ??

DimitrisZ4
02-11-09, 19:12
μαλλον οχι :PPPP

konas
02-11-09, 19:16
Μάλλον δεν.....
[/URL][URL="http://www.zeperfs.com/en/match1298-1352.htm"]320 d (E90) vs Golf V GT TSi (http://www.bmw-motorsport.gr/forums/[URL=http://www.zeperfs.com/en/match1298-1352.htm]320%20d%20%28E90%29%20vs%20Golf%20V%20GT%20TSi)

Ρωτα τον Ζ3 2.2, κάτι ξέρει...

Nick_compact
02-11-09, 19:23
Kαι εγώ δύσκολο το βλέπω, μάλλον όχι.

Υ.Γ. : Έχεις καλές πιθανότητες να είσαι μπροστά αν βάλεις το Performance kit που σε πάει 197ps και 5 κιλά ροπή παραπάνω :D

eddy_e46
02-11-09, 19:26
Ούτε με σφαίρες!

Dimzan
02-11-09, 19:26
ουτε να το διανοηθεις!


edit: τωρα ειδα οτι εισαι diesel, αλλα και παλι ....

Dimzan
02-11-09, 19:28
Kαι εγώ δύσκολο το βλέπω, μάλλον όχι.

Υ.Γ. : Έχεις καλές πιθανότητες να είσαι μπροστά αν βάλεις το Performance kit που σε πάει 197ps και 5 κιλά ροπή παραπάνω :D

κι αμα φοραει και το golfακι revo?

strof
02-11-09, 19:30
το ότι είμαι αυτόματος και diesel δεν βοηθάει καθόλου?

leyteris
02-11-09, 19:34
Παιδιά καλησπέρα.. Επειδή μου κολλάει (φιλικά πάντα) ένας φίλος κάτοχος του golf gt (1,4 170ps), το ερώτημα είναι απλό... ΤΟΝ ΕΧΩ??

πιστευω δεν τον εχεις, θα σου ριξει.
Εγω ανοιξα απο σταση με ιδιο golf και μου εριξε.Εχω 320 Ε90 170 ιππους περιπου.
Την διαφορα την κανει ο τουρμποκομπρεσσορας.

konas
02-11-09, 19:36
πιστευω δεν τον εχεις, θα σου ριξει.
Εγω ανοιξα απο σταση με ιδιο golf και μου εριξε.Εχω 320 Ε90 170 ιππους περιπου.
Την διαφορα την κανει ο τουρμποκομπρεσσορας.
Ετσι ακριβως.


Αφου σου λεω αστο και ρωτα τον Δημητρη (Ζ3 2.2) τι επαθε από scirocco 1.4 160....

Αν δε και ρεβο.... αντε γεια

stratos
02-11-09, 19:38
Να γίνει το πάτημα να μάθουμε. Χωρίς αυτό όλα είναι πιθανά...

leyteris
02-11-09, 19:47
Να γίνει το πάτημα να μάθουμε. Χωρίς αυτό όλα είναι πιθανά...

δεν εχει ελπιδα

stratos
02-11-09, 19:48
δεν εχει ελπιδα

Δεν πειράζει. Δεν είναι ανάγκη πάντα να νικάς...

leyteris
02-11-09, 19:50
Δεν πειράζει. Δεν είναι ανάγκη πάντα να νικάς...

εμενα οταν μου εριξε,δεν μπορουσα να κοιμηθω το βραδυ.

konas
02-11-09, 19:59
Η ερωτηση ηταν αν τον εχει.
Το πατημα να γινει γιατι οχι, αφου φιλικο ειναι αλλωστε, ασχετα το (γνωστο) αποτελεσμα

sak1100
02-11-09, 20:11
εγω παντος του εριξα αλλα πηγαιναμε με 160+ χιλιομετρα και δεν εχω τουρμπο, απο σταση δεν ξερω τι ρολο βαραει

nik200
02-11-09, 20:23
να προσθεσω και καποια πραγματα...και να φανταστειτε οτι το golf gt δεν παει μπροστα σε ενα 1.8Τ(20v)..εγω οταν δεν ειχα καν εξατμιση μονο με προγραμμα (περι τα 190 αλογα)στο α3 στις 3ες τον χαιρετουσα (λογω κυβισμου)...επισης επειδη ανοιξα προσφατα με colt czt ειναι πολυ δυνατο και για πλακα φτανει τα 220αλογα...μονο απο εισαγωγη το αμαξι περνει 25 αλογα (ουτε και εγω το πιστευα αλλα ισχυει!!!!)...επισης πολυ προσοχη στα type r ep3 γιατι με πρωτο σταδιο μονο φτανουν 235-242 αλογα και εχουν και φοβερο σασμαν!

tassos
02-11-09, 20:40
Η ερωτηση ηταν αν τον εχει.
Το πατημα να γινει γιατι οχι, αφου φιλικο ειναι αλλωστε, ασχετα το (γνωστο) αποτελεσμα

Tα φιλικα (πατηματα παντα!!) ειναι τα χειροτερα.. Μετα το μαθαινουν ολοι!!

Dimzan
02-11-09, 20:59
το ότι είμαι αυτόματος και diesel δεν βοηθάει καθόλου?


Το οτι εισαι αυτοματος ειναι σιγουρα μειον. Τα μονα αυτοματα που αποδεδειγμενα ειναι πιο γρηγορο απο χειροκινητο ειναι τα διπλου συμπλεκτη (dkg). Τετοιο σασμαν δε φορας αρα το χειροκινητο εχει πλεονεκτημα.

Το οτι εισαι diesel εχει μεγαλο πλεονεκτημα αν πατε απο ρολαριστες οπου η ροπη σου θα τον σκοτωσει. Επισης στα πολλα χιλιομετρα εχεις παλι πλεονεκτημα. Στα λιγα ομως θα τον δεις να πεταγεται ευκολα μπροστα.

Nick_compact
02-11-09, 21:11
Δε νομίζω ότι θα τον σκοτώσει πουθενά η ροπή του. Και αυτό έχει μεγάλη ροπή, 28 κιλά αν θυμάμαι καλά, και είναι και κατά πολύ ελαφρύτερο. Και από ρολ δύσκολο το βλέπω.

Dimzan
02-11-09, 21:18
Ναι εχεις δικιο αναθεωρω. Στις λιγες στροφες θα εχει ενα μικρο πλεονεκτημα αλλα το gt μετα τις 4500 θα ξεφυγει.

strof
02-11-09, 21:27
Το πάτημα θα γίνει τέλη του μήνα, δυστυχώς όμως πρόλαβα και έκανα δηλώσεις πριν σας συμβουλευτώ και τώρα που ξέρω πως πάω σαν το πρόβατο στην σφαγή αισθάνομαι κάπως..

manosm3
02-11-09, 21:32
να προσθεσω και καποια πραγματα...και να φανταστειτε οτι το golf gt δεν παει μπροστα σε ενα 1.8Τ(20v)..εγω οταν δεν ειχα καν εξατμιση μονο με προγραμμα (περι τα 190 αλογα)στο α3 στις 3ες τον χαιρετουσα (λογω κυβισμου)...επισης επειδη ανοιξα προσφατα με colt czt ειναι πολυ δυνατο και για πλακα φτανει τα 220αλογα...μονο απο εισαγωγη το αμαξι περνει 25 αλογα (ουτε και εγω το πιστευα αλλα ισχυει!!!!)...επισης πολυ προσοχη στα type r ep3 γιατι με πρωτο σταδιο μονο φτανουν 235-242 αλογα και εχουν και φοβερο σασμαν!

off topic:
Το Α3 που αναφερεις ειναι ενα μαυρο;
Ξερεις το Σπυρο με το λευκο 36αρι, τον αλλο με το πρωην μπορντω καμπριο 36αρι και το Γιαννη με το ΙΒΙΖΑ;

MTerry
02-11-09, 21:39
το ερώτημα είναι απλό... ΤΟΝ ΕΧΩ??
Εαν θα ειχατε τα ιδια κιλά "θα τον ειχες" . . . τώρα θα σου φύγει απο στάση , λογω βάρους και στα πολλά θα τον φτάσεις και θα τον περάσεις λόγω αεροδυναμικής :cool:

mitsos318ci
02-11-09, 22:37
εγω με το μαμα 28αρι μου ειμαι περιπου δυο αμαξια μπροστα απο gt με revo ...ελπιζω να βοηθησα

saikoE39
02-11-09, 22:51
Ναι εχεις δικιο αναθεωρω. Στις λιγες στροφες θα εχει ενα μικρο πλεονεκτημα αλλα το gt μετα τις 4500 θα ξεφυγει.

το gt..εχει και απο χαμηλα δυναμη....ειναι με κομπρεσερ και τουρπιδι.....


γενικα πανε καλα....θα εισαι πολυ πισω......!!!(αλλα μπορεις να βαλεις προγραμμα :gaysex:)

nik200
02-11-09, 23:23
off topic:
Το Α3 που αναφερεις ειναι ενα μαυρο;
Ξερεις το Σπυρο με το λευκο 36αρι, τον αλλο με το πρωην μπορντω καμπριο 36αρι και το Γιαννη με το ΙΒΙΖΑ;

μπλε ειναι..σκουρο..σε παρακαλω (χαχαχααχα)...
καπου τους ξερω....τους δυο πρωτους (φυσικα τους ξερω και ειναι φιλοι, αυτοι μου ειπαν για αυτο το forum)..τον τριτο..για γινε λιγο πιο σαφης....μοτερ πχ..

panose30
02-11-09, 23:44
πως το θες?? lipton η nestea??φιλικα παντα!!!μην βαλεις φιλε ,,το εχει ο κολλητος μου το ιδιο αμαξι και πραγματικα παει παρα πολυ καλα το Gαμιδι !!σε φιλικο ανοιγμα που ειχα μαζι του του με το e30 325ι to οποιο βγαζω γυρω στα 190 αλογα τωρα με αυτα που φοραω ..πρωτη δευτερα ημουνα μπροστα λογω λιγοτερου βαρους και πισω κινησης αλλα 3ες ψηλα με εφτασε και με περασε μισο με ενα αμαξι

Dark_Angel_
03-11-09, 01:03
εγω εκανα ενα πατημα με το πατερα μου εγω με το ε30 318is και ο πατερας μου με ενα οκταβια diesel 140 αλογα πρωτα καναμε ενα πατημα απο σταση τον περασα χαλαρα μετα ομως που πατησαμε ρολαριστες απλα το οκταβια με περασε χαλαρα δε μπορουσα να τον φτασω για κανενα λογο με λιγα λογια τα diesel υπερτερουν στις ρολαριστες αλλα για πατηματα απο σταση δε νομιζω να ειναι ιδανικα

manosm3
03-11-09, 01:45
μπλε ειναι..σκουρο..σε παρακαλω (χαχαχααχα)...
καπου τους ξερω....τους δυο πρωτους (φυσικα τους ξερω και ειναι φιλοι, αυτοι μου ειπαν για αυτο το forum)..τον τριτο..για γινε λιγο πιο σαφης....μοτερ πχ..

Για το Δριτσα λεω :whip:

konc
03-11-09, 08:13
Ότι τον έχεις, τον έχεις σίγουρο. :bananasmi

(Και σε περίπτωση που δεν με κατάλαβες, ούτε να το σκεφτείς... κρίμα η τσόντα, δεν έχει κανένα απολύτως νόημα. Το golf πάει ΠΟΛΥ καλά. Δεν είναι μόνο η δύναμη, είναι και ο τρόπος. Φορτώνει από το ρελαντί μέχρι τον κόφτη.)

bimmer-corfu
03-11-09, 08:30
...βλέπω ότι έχει και τρομερό εξοπλισμό η μπέμπα σου. Αυτός είναι άλλος ένας αρνητικός παράγοντας

nik200
03-11-09, 09:17
Για το Δριτσα λεω :whip:

off topic...
ναι..

giannis 116
03-11-09, 10:29
Γιατι εγω νομιζω πως θα τον παλεψει τελικα;.. Ψηφιζω ντηζελ power! Και περισσοτερα κυβικα και τουρμποντηζελοροπη! Τωρα το αυτοματο κιβωτιο και το λιγο βαρυτερο ειναι ενα θεμα...
Να πατησετε σε ανηφορα!

ΓΙΑΝΝΗΣ
03-11-09, 10:30
Γιατι εγω νομιζω πως θα τον παλεψει τελικα;.. Ψηφιζω ντηζελ power! Και περισσοτερα κυβικα και τουρμποντηζελοροπη! Τωρα το αυτοματο κιβωτιο και το λιγο βαρυτερο ειναι ενα θεμα...
Να πατησετε σε ανηφορα!

χαχαχαχαχα με κλιση μεγαλη.....:clap:

Christos 330i ///M
03-11-09, 10:32
Ετσι ακριβως.


Αφου σου λεω αστο και ρωτα τον Δημητρη (Ζ3 2.2) τι επαθε από scirocco 1.4 160....

Αν δε και ρεβο.... αντε γεια

Εσυ που να δεις scirocco 2.0 με 330 να δεις εκει πανυγηρι . . .

Κανουν θαυματα . . .

giannis 116
03-11-09, 10:33
χαχαχαχαχα με κλιση μεγαλη.....:clap:

Εεετσι! Οκ καλο το κομπρεσσερο τουρμπακι αλλα με μολις 1.4λτ θα λαχανιασει στην ανηφορα και θα βλεπει τις 'καπνισμενες' σου μπουκες!
Το χω τσεκαρει με Σιροκο φιλου μου με τα 160 αλογα που ειναι κι ελαφρυτερο του Golf και σε μεγαλες ανηφορες 'λαχανιαζε' το μοτερ.

Nick_compact
03-11-09, 16:07
Πάει να γίνει κι αυτό epic...

Octane
03-11-09, 16:17
Πάει να γίνει κι αυτό epic...

Στανταρ ομως...
Κ γιατι δε γινεται ρε παιδια αυτη η ενδιαφερουσα , ομορφη και φιλικη κοντριτσα , αφου κ το παιδι φιλος ειναι , να δουμε τι θα γινει(?) αντι να λεει ο καθενας το μακρυ κ το κοντο του?
Τουλαχιστον αν πονταρατε κιολας οσοι γραψατε πιο πολυ σασπενς θα ειχε να ουμ! :ban:

Υ.Γ. Ε ρε κατι θεματα που ανοιγονται... , κ οχι μονο αυτο αλλα συζητιωνται κιολας...
Μισο να δω στη γυαλα μου να σας πω...

george316
04-11-09, 12:25
να "χαλασω αν μου επιτρεπεται λιγο το θεματακι,κανοντας μια παρεμφερη ερωτηση.κουπε 36ρι 328.καργα μαμα
σε μια υποτιθεμενη κοντρα με ενα octavia rs.τι θα γινοταν?
η αν στο 28ρι εμπαινε η αλλη εισαγωγη?

stef
04-11-09, 12:28
Υ.Γ. : Έχεις καλές πιθανότητες να είσαι μπροστά αν βάλεις το Performance kit που σε πάει 197ps και 5 κιλά ροπή παραπάνω :D


Εαν βάλει και το Golf Revo να δούμε τι θα γίνει....

kostase28
04-11-09, 13:22
Το gt ειναι πολυ γρηγορο.Εχω οδηγησει και παει παααρα πολυ καλα.Με το 320 δεν υπαρχουν ελπιδες ειτε ρολλαριστες,ειτε ανηφορα ειτε κατηφορα! Εγω καποιο διαστημα οδηγουσα 325 Ε90 και με ζορι του εφευγα σε ρεπριζ μεχρι τα 200 μετα ενταξει αντε γεια...

nik200
04-11-09, 14:11
Εαν βάλει και το Golf Revo να δούμε τι θα γίνει....


θα κοπει ο στροφαλος..οπως ειχε γινει τον πρωτο καιρο..στο παζαροπουλο χαμος..με ολα τα προγραμματισμενα gt..δεν ξερω μπορει τωρα να χαμηλωσαν λιγακι πιεση...οι υπεργνωστες προγραμματιστες μας!!!διαβαζω τις προαλλες για καποιο αλλο "εξυπνο" προγραμμα..ωπου το golf εκανε σαν vtec μολις εμενε μονο η turbina (3500rpm) και πανω..σκεφτειται ποσο over(boost) ειχε για να κανει ετσι το αμαξι....και η μεταβαση απο το ενα στο αλλο (compressor-turbo) ποσο αποτομη ειναι!!!ποσο να αντεξει ενα 1.4αρι??

η αδερφη μου εχει το tsi..140ps...το αυτοκινητο με χαμηλες πιεσεις κιολας σηκωνει τρελλες θερμοκρασιες..στο σκισιμο..βαλτε ενα πυρομετρο να δειτε...και να δειτε και τι θερμοκρασιες σηκωνουν τα λαδια!!!ισως τοτε να μην σκεφτειτε ξανα το πειραγμα!!!

mitsos318ci
04-11-09, 19:51
να "χαλασω αν μου επιτρεπεται λιγο το θεματακι,κανοντας μια παρεμφερη ερωτηση.κουπε 36ρι 328.καργα μαμα
σε μια υποτιθεμενη κοντρα με ενα octavia rs.τι θα γινοταν?
η αν στο 28ρι εμπαινε η αλλη εισαγωγη?

αν το octavia ειναι το παλιο με τον 1.8τ το 28αρι θα του πιει το αιμα.αν ειναι το καινουριο με τον 2.0tfsi θα γινει μαχη.παντως θεωρω οτι καλυτερα το 28αρι να εχει ενα πιο κοντο διαφορικο απο το μαμα που ειναι θεομακρο παρα να εχει εισαγωγη

Driver M
04-11-09, 20:36
Καλό είναι να μην είμαστε απόλυτοι για τίποτα. Τις προάλλες γινόταν λόγος για άνετη νίκη της Ζ4Μ έναντι της (ελαφρώς πειραγμένης) 335 και το αποτέλεσμα ήταν ακριβώς αντίθετο. Επίσης μάθαμε ότι "ελαφρώς τσιγκλισμένο" Μ3 Ε46 ήταν πιο γρήγορο από μαμά Μ3 Ε92. Δεν καταλαβαίνω λοιπόν γιατί είναι τόσο απίθανο να νικήσει το 320 το golf (παρότι αντικειμενικά είναι δύσκολο). Επίσης δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει ντε και καλά ο φίλος να νικήσει. Φιλική κόντρα είναι, ούτε τα αμάξια τους παίζουν οι άνθρωποι, ούτε λεφτά ούτε τίποτα. Την πλάκα τους θα κάνουν. Ας ξεκολλήσουν λοιπόν μερικοί και ας περιμένουν να δουν τί θα συμβεί στην πράξη. Γιατί πολλές φορές τα φαινόμενα απατούν...

ΥΓ Αν η 320d ήταν με τα 177 άλογα και με χειροκίνητο κιβώτιο τότε οι πιθανότητες θα ήταν 50:50. Τώρα είναι λιγότερες, αλλά και πάλι πρέπει να το κάνεις το πατηματάκι...έχεις πολλά περισσότερα να κερδίσεις νικώντας ένα φαινομενικά γρηγορότερό σου αμάξι, παρά να χάσεις!!

paganis
04-11-09, 21:05
το γκολφακι αντικειμενικα ειναι γρηγοροτερο απο το 320! αν ηταν μια και εξω ..παντα υπαρχει και ο ασταθμητος παραγων... αφου ομως ειναι φιλικο το πατημα και συνεπως επαναλαμβανομενο.....λογικα θα επικρατησει!! παντως δεν χανεις και τιποτα να δοκιμασεις...

nik200
05-11-09, 09:52
αν το octavia ειναι το παλιο με τον 1.8τ το 28αρι θα του πιει το αιμα.αν ειναι το καινουριο με τον 2.0tfsi θα γινει μαχη.παντως θεωρω οτι καλυτερα το 28αρι να εχει ενα πιο κοντο διαφορικο απο το μαμα που ειναι θεομακρο παρα να εχει εισαγωγη

οff topic..
δεν ξερω τι θα γινει με octavia επειδη ειναι βαρυ...αλλα με leon, golf 4, a3 1.8Τ (προσθιοκινητα) κτλ 1ο "χαλαρο" σταδιο το 328 δεν μπορει να ακολουθησει...πρεπει και η bmw να ειναι 1ο "καλο" σταδιο..και λεω χαλαρο γιατι χαλαρα βλεπεις 215-225 αλογα...αν ανεβασεις τερμα πιεση...στην κο3ς βλεπεις 240 και με fmic 250...(με οτι αυτο συνεπαγεται στην ζωη της τουρμπινας)..αυτα κανεις ρε bmw και με στεναχωρεις....και ενω ειμαι βαμμενος bmw αναγκαστηκα να παρω κατι που να μπορω να αντεξω οικονομικα στο ελλαντα (ποιος μπορει να δηλωσει στα 25 του 2.8, 3.0,3.2λτ????)

xristaras
05-11-09, 10:55
Εγω νομιζω το εχεις η ροπή του 320diesel ειναι δυναμη, μόνο στα μπαμ θα σου φυγει 9λιγο) μετα δεν εχει κανενα μελλον.

george316
05-11-09, 12:40
οff topic..
δεν ξερω τι θα γινει με octavia επειδη ειναι βαρυ...αλλα με leon, golf 4, a3 1.8Τ (προσθιοκινητα) κτλ 1ο "χαλαρο" σταδιο το 328 δεν μπορει να ακολουθησει...πρεπει και η bmw να ειναι 1ο "καλο" σταδιο..και λεω χαλαρο γιατι χαλαρα βλεπεις 215-225 αλογα...αν ανεβασεις τερμα πιεση...στην κο3ς βλεπεις 240 και με fmic 250...(με οτι αυτο συνεπαγεται στην ζωη της τουρμπινας)..αυτα κανεις ρε bmw και με στεναχωρεις....και ενω ειμαι βαμμενος bmw αναγκαστηκα να παρω κατι που να μπορω να αντεξω οικονομικα στο ελλαντα (ποιος μπορει να δηλωσει στα 25 του 2.8, 3.0,3.2λτ????)

αυτο ξαναπες το.δεν εχεις καθολου αδικο σε αυτο,μια και για να δεις δυναμη σε bmw, πρεπει να πας σε πολλα κυβικα με δυσαβσταχτο πλεον κοστος χρησης.
αν και δεν εχω ουτε στο πισω μερος του μυαλου μου να αλλαξω αυτοκινητο,ΑΝ αλλαζα τωρα,οπωςδηποτε καποιο μικρο τουρμπο εργοστασιακο.
βεβαια εξακολουθω να υποστηριζω οτι ενα bmw εναντι σε ενα golf,ειναι πιο ασφαλες αυτοκινητο.
αλλα τα αλογα δεν ειανι παιχνιδι.πρεπει να ξες και να τα κουμανταρεις ετσι?

george316
05-11-09, 12:42
strof γιατι δε το δοκιμαζετε εντελει?να μας φυγει και η απορια ρε παιδακι μου!!

Octane
05-11-09, 13:17
οff topic..
δεν ξερω τι θα γινει με octavia επειδη ειναι βαρυ...αλλα με leon, golf 4, a3 1.8Τ (προσθιοκινητα) κτλ 1ο "χαλαρο" σταδιο το 328 δεν μπορει να ακολουθησει...πρεπει και η bmw να ειναι 1ο "καλο" σταδιο..και λεω χαλαρο γιατι χαλαρα βλεπεις 215-225 αλογα...αν ανεβασεις τερμα πιεση...στην κο3ς βλεπεις 240 και με fmic 250...(με οτι αυτο συνεπαγεται στην ζωη της τουρμπινας)..αυτα κανεις ρε bmw και με στεναχωρεις....και ενω ειμαι βαμμενος bmw αναγκαστηκα να παρω κατι που να μπορω να αντεξω οικονομικα στο ελλαντα (ποιος μπορει να δηλωσει στα 25 του 2.8, 3.0,3.2λτ????)
Οι k3s με τερμα πιεση πανε αρκετα πανω απο 250 ;)

xristaras
05-11-09, 13:17
να πω και κατι άλλο, δεν μετραει μονο η δυνμαη αλλα και η αξιοπιστια την οποία δεν εχει το golf σε κινητηρα τουλαχιστον και για το συγκεκριμενο μοτερ.

strof
05-11-09, 13:18
strof γιατι δε το δοκιμαζετε εντελει?να μας φυγει και η απορια ρε παιδακι μου!!

Γιατί τώρα είμαι Μυτιλήνη, στις 21 που θα κατέβω Αθήνα θα γίνει να τελειώνουμε..!

Octane
05-11-09, 13:24
αλλα τα αλογα δεν ειανι παιχνιδι.πρεπει να ξες και να τα κουμανταρεις ετσι?

Πλεον ολα τα αυτοκινητα εχουν αυτο το esp που ουσιαστικα πανε μονα τους :embarassm
Ενταξει , σιγα το προβλημα να τα κουμανταρεις.
Σημερινα αυτοκινητα , ακομα κ μπροσθιοκινητα 200 αλογων (που αν θυμαστε 10-15 χρονια πριν το θεωρουσαν οριακο...) κουμανταρονται πανευκολα , αρκει να ασχολεισαι λιγακι με το αντικειμενο.Οχι πολυ , βασικες γνωσεις.
Αυτο που ηταν ενα punto gt πριν 13 χρονακια , ειναι τωρα ενα focus rs... (ουτε καν...) .

george316
05-11-09, 13:35
συμφωνώ.γιαυτό κατα την ταπεινή μου άποψη λέω ότι δεν ξερουμε να οδηγάμε.δηλαδή μεγαλώνουν τα όρια του αυτοκινήτου,χωρίς αυτο να σημαίνει ότι είναι μικρότερα από τα δικά μας όρια.έτσι όταν κάποια στιγμή τα υπερβούμε ή εκτιμήσουμε λάθος μια κατάσταση ή τέλος πάντων κάποιο βοήθημα σταματήσει να λειτουργει.......

σωσων Κυριε τον λαόν σου.....

nik200
01-12-09, 12:37
Πλεον ολα τα αυτοκινητα εχουν αυτο το esp που ουσιαστικα πανε μονα τους :embarassm
Ενταξει , σιγα το προβλημα να τα κουμανταρεις.
Σημερινα αυτοκινητα , ακομα κ μπροσθιοκινητα 200 αλογων (που αν θυμαστε 10-15 χρονια πριν το θεωρουσαν οριακο...) κουμανταρονται πανευκολα , αρκει να ασχολεισαι λιγακι με το αντικειμενο.Οχι πολυ , βασικες γνωσεις.
Αυτο που ηταν ενα punto gt πριν 13 χρονακια , ειναι τωρα ενα focus rs... (ουτε καν...) .

συμφωνω οσο δεν παιρνει...να καποιος που τα λεει..επιτελους

thanassis
25-01-10, 22:34
Εεετσι! Οκ καλο το κομπρεσσερο τουρμπακι αλλα με μολις 1.4λτ θα λαχανιασει στην ανηφορα και θα βλεπει τις 'καπνισμενες' σου μπουκες!
Το χω τσεκαρει με Σιροκο φιλου μου με τα 160 αλογα που ειναι κι ελαφρυτερο του Golf και σε μεγαλες ανηφορες 'λαχανιαζε' το μοτερ.

φίλε σε σχέση με ένα πετρέλαιο, φυσικά και λαχανιάζει, με ατμοσφαιρικό η μέρα με την νύχτα!! το τουρμπάκι κρατάει τα χιλιόμετρα και ανεβάζει σε σχέση με ένα 1600-2000cc (βενζινοκίνητο-ατμοσφαιρικό)

thanassis
25-01-10, 22:48
αν και οδηγάω tsi, μπορώ να πω ότι είναι πολύ δυνατά και βγάζουν την δύναμη και τις επιταχύνσεις που λένε στα χαρτιά εύκολα με λίγη δροσιά,
βλέποντας αυτά εδώ
http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=180191

http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=134497
πιστεύω ότι η BMW αν ξεκινήσει καλά ίσως και να πηγαίνει μαζί με το GT, το πετρέλαιο δεν κωλώνει εύκολα....
έχει γίνει το πάτημα για να μας λυθεί και η απορία???

sak1100
25-01-10, 23:50
εγω πιστευω πως τα χαλαει ολα το αυτοματο σασμαν, μεραμετη νυκτα ειναι με το μηχανικο,γιαυτο δεν το γουσταρω καθολου