PDA

Επιστροφή στο Forum : BMW Power – 10 years in Formula One


Πατσίκας Βασίλειος
03-11-09, 00:31
http://www.bmwblog.com/2009/11/02/bmw-power-10-years-in-formula-one/

montoya
03-11-09, 19:21
Μεγάλη απογοήτευση. Δεν μπορώ να βλέπω μικρές ομάδες να επιβιώνουν και ολόκληρη ΒΜW να το βάζει στα πόδια. Γιατί αυτό έκανε (όσο κι αν προσπάθησε να χρυσώσει το χάπι). Κρίμα....

BILL007
03-11-09, 19:37
Μεγάλη απογοήτευση ολόκληρη ΒΜW να το βάζει στα πόδια. Γιατί αυτό έκανε


:+1:000 στο άνωθεν...:lamer:

a.samaro
03-11-09, 23:08
Γιατί απογοήτευση;
Η BMW δεν έχει συνδέσει το όνομά της με την F1 όπως η Ferrarι.
Σαν εμπορικό μαγαζί που είναι, έκανε τον απολογισμό της, είδε οτι δεν της βγαίνει
και αποφάσισε να σταματήσει να συμμετέχει.
Αλωστε τα εχω γράψει και στο άλλο Πόστ της F1 τα έξοδα είναι πολλά για συμμετοχή
και σε άλλα πρωταθλήματα (βλέπε WTCC, και πιθανό DTM ) πιό αντιπροσωπευτικά σε καιρούς λυτότητας και επειδή θα έπρέπε να δεσμευτεί για συμμετοχή της
στη φόρμουλα για τα επόμενα 3 χρόνια.
Η συμμετοχή και η διάκριση στο πρωτάθλημα της F1 δεν δηλώνει οτι μια αυτοκινηβιομηχανία βγάζει καλά αυτοκίνητα.
Υπάρχουν πολλές καλές φίρμες που δεν συμμετέχουν σ'αυτο.

montoya
04-11-09, 10:34
Καμιά μορφή αγώνα δεν μπορεί να σε βεβαιώσει ότι μια εταιρεία κατασκευάζει καλά αυτοκίνητα.
Από την άλλη, η F-1, είναι η κορυφαία μορφή αγώνων. Αν μια αυτοκινητοβιομηχανία, αποχωρεί από αυτούς τους κορυφαίους αγώνες, καμιά άλλη μορφή (ούτε το WTCC) δεν μπορεί να τους αντικαταστήσει σε αίγλη και αναγνωρισιμότητα. Σκέψου, τι τηλεθέαση έχει η F-1 και τι όλοι οι άλλοι αγώνες. Για παράδειγμα, αν η Μπαρτσελόνα ανακοινώσει αύριο ότι αποχωρεί από το ποδόσφαιρο και θα ρίξει το βάρος της στο μπάσκετ και στο βόλεϊ δεν θα ήταν απογοήτευση?
Υ.Γ. Νέο θύμα η ΤΟΥΟΤΑ.......

nino x3
04-11-09, 14:20
...μπορει ο ελικας να ειναι το δευτερο πιο αναγνωρισιμο σημα στον κοσμο και να μην χρειαζεται καμια διαφημιση πια αλλα...παντα ομως θα μενει μια πικρια οταν ενας κολοσσος οικονομοτεχνολογικος αποσυρει την συμμετοχη του απο την κορυφαια διοργανωση του μηχανοκινητου αθλητισμου, που μεσα απο τον ανταγωνισμο των εταιρειων μονο προοδος υπηρξε.
Ο Νικι Λαουντα ειχε πει καποτε οτι οταν "ετρεχε" αυτος το καλυτερο λαστιχο πιστας τοτε, ειναι ενα μεσης κατηγοριας λαστιχο σημερινο του εμποριου.
Ας ελπισουμε τουλαχιστο οτι το χρημα, η εμπειρια και η τεχνογνωσια θα "χρησιμοποιοηθουν" στα νεα μοντελα των σειρων που θα "ερθουν"

a.samaro
04-11-09, 18:59
Το πρωτάθλημα F1 παρουσιάζεται σαν κορυφαία διοργάνωση γιατί έτσι την καθιέρωσε το Marketing των διοργανωτών (Βλέπε Bernie Eccleston).
Η αίγλη που δημιουργήθηκε γύρο απο ένα μύθο, με μοναδικό σκοπό φυσικά το κέρδος.
Δεν ξέρω αν θα υπήρχε ενδιαφέρον για το πρωτάθλημα F1 αν δεν υπήρχε τηλεοπτική κάλλυψη με τόσες ακριβοπληρωμένες διαφημίσεις, πασαρέλα διασημοτήτων και μοναδικά σόου .
Ειναι φυσικά γνωστο σε όλους πλέον ότι η τεχνολογία αυτών των αυτοκινήτων δεν έχει καμμία σχέση με τα συμβατικά αυτοκίνητα .
Η εξέλιξη που ενδιαφέρει τα αυτοκίνητά μας δέν έρχεται απο τους αγώνες F1 αλλά απο αυτούς των αυτοκινήτων τουρισμού και των ράλλυ.
Επειδή όμως αυτά είναι προσωπικά γούστα (άλλοι στο ποδόσφαιρο, άλλοι στο μπάσκετ και άλλοι στο βόλευ) εγώ προτιμώ να παρακολουθώ αγώνες αυτοκινήτων που μοιάζουν με το δικό μου, που προσπερνούν στην πίστα και όχι στα πίτς, που πετάνε ..λοκώ και που στην τελική αντίγραφα τους (περίπου) μπορώ να αγοράσω κι εγώ .
Μ΄ εκτίμηση
Αντώνης

george316
05-11-09, 13:44
Αξιοσέβαστη η αποψη σου samaro.η bmw πάνω απο ολα ειναι μια επιχειρηση και σαν επιχειρηση πρεπει να βλεπει καθαρα το κερδος.ειδανε οτι με τις υπαρχουσες συνθηκες το κερδος δεν ειναι ικανοποιητικό και αποσυρθηκαν.απλα τα πραγματα.αλλωστε η bmw εχει ενα "πειραματικο-αγωνιστικο"ας επιτραπει η εκφραση παρακλάδι.την Μ.από εκέι περνάει τη τεχνολογια στα υπολοιπα αυτοκινητα πραγωγης αλλα σε πολυ μικροτερο βαθμο απο τη ferrari η οποια πραγματικα αν σταματησει τη συμμετοχη της στν f1 τοτε τα αυτοκίνητα παραγωγης της ειναι καθαροαιμα αγωνιστικα και αρα η τεχνολογια ειναι αιχμης.
εκτος και αν καποιος απο εμας εχει αγορασει φεραρι και πηγαινει για ψωνια και παει τα παιδια στο σχολειο.
το 90% των κατοχων φεραρι ειναι για να πινουν καφε στη παραλια και να το δειχνουν και γιαυτο αλλωστε αρκουνται μονο σε κανα δυο ξερογκαζιες και αντε κανενα ανοιγμα.
ομως η φερραρι δεν ειναι χρηστικο αυτοκινητο.δεν το παιρνεις γιαυτο το λογο.
η bmw ομως ειναι χρηστικοτατο αυτοκινητο.

a.samaro
05-11-09, 15:43
Αξιοσέβαστη η αποψη σου samaro.η bmw πάνω απο ολα ειναι μια επιχειρηση και σαν επιχειρηση πρεπει να βλεπει καθαρα το κερδος.ειδανε οτι με τις υπαρχουσες συνθηκες το κερδος δεν ειναι ικανοποιητικό και αποσυρθηκαν.απλα τα πραγματα.αλλωστε η bmw εχει ενα "πειραματικο-αγωνιστικο"ας επιτραπει η εκφραση παρακλάδι......................................... ....

Διάβασες τι γράφω πιο πάνω ;;;; :)
a.samaro
Γιατί απογοήτευση;
Η BMW δεν έχει συνδέσει το όνομά της με την F1 όπως η Ferrarι.
Σαν εμπορικό μαγαζί που είναι, έκανε τον απολογισμό της, είδε οτι δεν της βγαίνει
και αποφάσισε να σταματήσει να συμμετέχει.


george316
.....................από εκέι περνάει τη τεχνολογια στα υπολοιπα αυτοκινητα πραγωγης αλλα σε πολυ μικροτερο βαθμο απο τη ferrari η οποια πραγματικα αν σταματησει τη συμμετοχη της στν f1 τοτε τα αυτοκίνητα παραγωγης της ειναι καθαροαιμα αγωνιστικα και αρα η τεχνολογια ειναι αιχμης.


Και η Ferrari πιστεύω μόνο για λόγους γοήτρου συμμετέχει στο πρωτάθλημα της F1.
Ακόμα και αν τ' αυτοκίνητά της είναι φημισμένα για τις αγωνιστικές τους καταβολές
ελάχιστη σχέση έχουν με μία Formula 1.
Και αν η Formula 1 ήταν ο προθάλαμος της εξέλιξης των αυτοκινήτων παραγωγης τότε η Porcshe απο που αντλεί τεχνολογία ;;;; (μήπως από αγώνες τουρισμού τύπου 24 ώρες του Les Mans)

montoya
06-11-09, 07:52
Το πρωτάθλημα F1 παρουσιάζεται σαν κορυφαία διοργάνωση γιατί έτσι την καθιέρωσε το Marketing των διοργανωτών (Βλέπε Bernie Eccleston).
Η αίγλη που δημιουργήθηκε γύρο απο ένα μύθο, με μοναδικό σκοπό φυσικά το κέρδος.
Δεν ξέρω αν θα υπήρχε ενδιαφέρον για το πρωτάθλημα F1 αν δεν υπήρχε τηλεοπτική κάλλυψη με τόσες ακριβοπληρωμένες διαφημίσεις, πασαρέλα διασημοτήτων και μοναδικά σόου .
Ειναι φυσικά γνωστο σε όλους πλέον ότι η τεχνολογία αυτών των αυτοκινήτων δεν έχει καμμία σχέση με τα συμβατικά αυτοκίνητα .
Η εξέλιξη που ενδιαφέρει τα αυτοκίνητά μας δέν έρχεται απο τους αγώνες F1 αλλά απο αυτούς των αυτοκινήτων τουρισμού και των ράλλυ.
Επειδή όμως αυτά είναι προσωπικά γούστα (άλλοι στο ποδόσφαιρο, άλλοι στο μπάσκετ και άλλοι στο βόλευ) εγώ προτιμώ να παρακολουθώ αγώνες αυτοκινήτων που μοιάζουν με το δικό μου, που προσπερνούν στην πίστα και όχι στα πίτς, που πετάνε ..λοκώ και που στην τελική αντίγραφα τους (περίπου) μπορώ να αγοράσω κι εγώ .
Μ΄ εκτίμηση
Αντώνης
Θα διαφωνήσω.
Πρώτον, δεν παρουσιάζεται σαν κορυφαία διοργάνωση αλλά είναι. Αυτό δεν μπορεί να αμφισβητηθεί από κανένα.
Δεύτερον, TV και πανάκριβες διαφημίσεις πάνε εκεί που υπάρχει το μεγαλύτερο ενδιαφέρον Δεν κάνουν ψυχικό που τα ρίχνουν εκεί τα χρήματά τους. Η F-1 έχει το μεγαλύτερο τηλεοπτικό κοινό. Αυτό δεν της το έκαναν δώρο. Το κέρδισε. Και εγώ θα ήθελα να βλέπω WTCC και DTM αλλά δεν πουλάνε τόσο. Πριν πολλά χρόνια υπήρχε τηλεοπτική κάλυψη του DTM αλλά μάλλον δεν τους έφερε τα κέρδη που περίμεναν (μικρή τηλεθέαση) και το εγκατέλειψαν (δυστυχώς για μας)
Τρίτον, πολλά "καλούδια" του αυτοκινήτου σου, έχουν έρθει από την F-1 (ΑΒS, αντισπίν, και τώρα kers). Καταλαβαίνεις λοιπόν, πως όσο μακρινά κι αν είναι τα αυτ/τα της F-1 από τα παραγωγής, περνούν την τεχνολογία τους σε αυτά.
Άρα η αποχώρηση της BMW (που με ενδιαφέρει) αλλά και των άλλων μεγάλων κατασκευαστών (HONDA, TOYOTA και ίσως τώρα η Ρενό) είναι μια ήττα, που όπως κι αν θέλουν να το παρουσιάσουν (η Honda είπε πως δεν μετάνοιωσε:bugeye:) δεν αλλάζει.

a.samaro
06-11-09, 15:01
montoya
Θα διαφωνήσω.
Πρώτον, δεν παρουσιάζεται σαν κορυφαία διοργάνωση αλλά είναι
Χαίρομαι φίλε montoya που διαφωνείς. :)
Εχεις την άποψή σου, (σεβαστή), και έχω τη δική μου.
Η διαφωνία μας δεν εντοπίζεται στο αν ειναι η όχι η κορυφαία διοργάνωση.
a.samaro
........................ γιατί έτσι την καθιέρωσε το Marketing των διοργανωτών (Βλέπε Bernie Eccleston).

άλλωστε είπαμε όλα ειναι θέμα marketing και προβολής (promotion).
Ομως επιμένω οτι η εξέλιξη των αυτοκινήτων παραγωγής έχει τόση σχέση με την F1 όση
το αερόστατο με τον πύραυλο. Και για να μαθαίνουν οι νεότεροι παραθέτω απόσπασμα
από το site της BOSCH για την ανακάλυψη του ABS που έφερες παράδειγμα.(μπορώ να σου πώ και για τααλλα καλούδια).
ABS – a success story
The antilock braking system first brought to market by Bosch in 1978 prevents wheel lock during full braking.
Bosch filed a patent application for an “Apparatus for preventing lock-braking of the wheels of a motor vehicle” as early as 1936.
Πρώτη εφαρμογή το 1936 σε φορτηγά.
Τέλος όσο αφορά την αποχώρηση των αυτοκινητοβιομηχανιών απο το πρωτάθλημα F1 μπορεί μερικοί να το βλέπουν συναισθηματικά όμως δεν είναι σε καμμία περίπτωση ήττα αλλα επιχειρηματική απόφαση

montoya
08-11-09, 09:03
Μπορεί η Bosch να μου εξηγήσει γιατί το ΑΒS δεν πέρασε στα αυτοκίνητα παραγωγής τότε (1936) αλλά πέρασε μετά την εφαρμογή του στην F-1 (πολλά-πολλά χρόνια αργότερα)? Το ίδιο και τα υπόλοιπα "καλούδια"
Υ.Γ.επιχειρηματική υποχώρηση θα την έλεγα.....

a.samaro
08-11-09, 11:53
[ABS was banned in 1993 after being used most succesfully, along with many other driving aids, like traction control, launch control, active suspension and so on, in the 1992 and 1993 seasons. It was classified as an electronic driver aid, preventing the wheels from locking up and eliminating the driver's skill from the process of braking. In F1, braking for a corner is still considered to be the most important test for a driver.

http://www.boschautoparts.co.uk/pcBrak13.asp?c=2&d=1

Αν δεν κάνω λάθος τα ηλεκτρονικά αυτα βοηθήματα είχα εφαρμογή στη F1 τα έτη 2002-2003 οπότε και καταργήθηκαν.
Η εφαρμογή του ABS (και αμέσως μετά του Traction Control) στις Mercedes S Clas & BMW 7 Series ξεκίνησε το 1978 !!!!

montoya
08-11-09, 17:58
Αν δεν κάνω λάθος τα ηλεκτρονικά αυτα βοηθήματα είχα εφαρμογή στη F1 τα έτη 2002-2003 οπότε και καταργήθηκαν.
Η εφαρμογή του ABS (και αμέσως μετά του Traction Control) στις Mercedes S Clas & BMW 7 Series ξεκίνησε το 1978 !!!!
H εφαρμογή τους ήταν πολύ νωρίτερα (κάπου στο '91). Τότε που μιλούσαμε για τις τηλεκατευθυνόμενες Williams που σάρωναν τα πρωταθλήματα και σταμάτησαν την χρονιά που σκοτώθηκε ο Senna (1994)
Τώρα, αν υπήρχαν κάποιες προσπάθειες σε αυτές τις τεχνολογίες νωρίτερα, δεν το γνωρίζω. Η αλήθεια είναι ότι η μαζική εφαρμογή έγινα πάρα πολύ αργότερα από το '78. Συγκεκριμένα, αρχές της δεκαετίας του '90 (αν θυμάμαι καλά)

a.samaro
08-11-09, 19:34
a.samaro Παράθεση:
ABS was banned in 1993 after being used most succesfully, along with many other driving aids, like traction control, launch control, active suspension and so on, in the 1992 and 1993 seasons.

Αν δεν κάνω λάθος τα ηλεκτρονικά αυτα βοηθήματα είχα εφαρμογή στη F1 τα έτη 2002-2003 οπότε και καταργήθηκαν.
Η εφαρμογή του ABS (και αμέσως μετά του Traction Control) στις Mercedes S Clas & BMW 7 Series ξεκίνησε το 1978 !!!!


Συγνώμη ο δαίμων του τυπογραφείου.
Το σωστό όπως προαναφέρθηκε είναι Τα έτη 1992 και 1993 οπότε και καταργήθηκαν.

montoya
01-12-09, 15:05
Αυτό το τόπικ μάλλον πρέπει να κλειδωθεί (δυστυχώς). Η πολυαγαπημένη μας εταιρία δεν μπόρεσε να αντεπεξέλθει στις υψηλές απαιτήσεις του ανταγωνισμού της F1. Τουλάχιστον κράτησε τον Μάριο Τάισεν στο αγωνιστικό της τμήμα (χάρη στην αβεβαιότητα της υπόθεσης Sauber)