PDA

Επιστροφή στο Forum : ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ΑΠΟ ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ


TNT
28-08-05, 14:43
Καλησπερα!Μιας και βλεπω πολυ κοσμο να παραπονειται οτι κατι πχ στο ιντερνετ ειναι στα γερμανικα και δεν μπορει να το διαβασει,και οι μηχανες μεταφρασης κανουν καποιες φορες χοντρες λαθαρες,προτεινω το εξης για βελτιωση του κλαμπ:Οταν καποιος βρισκει κατι στα Γερμανικα,ειτε στο ιντερνετ ειτε σε οδηγιες και χρειαζεται μεταφραση,να τις ποσταρει σε αυτο το θρεντ και να τις μεταφραζω εγω η οποιοσδηποτε αλλος απο το κλαμπ μιλαει γερμανικα.Με αυτον τον τροπο οχι μονο εξυπηρετειται ο αμεσα ενδιαφερομενος αλλα μαθαινουν και οι υπολοιποι μια τεχνικη πληροφορια που ισως τους φανει χρησιμη.Εννοειται πως δεν θα απαντωνται ποστς του στυλ "πως θα πω στη Γερμανιδα μωρο μου ζαχαροπλαστης ηταν ο πατερας σου?" παρα μονο ποστς σχετικα με BMW.Αν οι διαχειριστες νομιζουν οτι κατι τετοιο ειναι περιττο στο κλαμπ,παρακαλω να σβηστει το θεμα.Αν ομως το βρισκετε χρησιμο,στειλετε εδω οτιδηποτε χρειαζεται μεταφραση και θα δημοσιευσω τη μεταφραση.

makman
28-08-05, 14:57
Καλησπερα!Μιας και βλεπω πολυ κοσμο να παραπονειται οτι κατι πχ στο ιντερνετ ειναι στα γερμανικα και δεν μπορει να το διαβασει,και οι μηχανες μεταφρασης κανουν καποιες φορες χοντρες λαθαρες,προτεινω το εξης για βελτιωση του κλαμπ:Οταν καποιος βρισκει κατι στα Γερμανικα,ειτε στο ιντερνετ ειτε σε οδηγιες και χρειαζεται μεταφραση,να τις ποσταρει σε αυτο το θρεντ και να τις μεταφραζω εγω η οποιοσδηποτε αλλος απο το κλαμπ μιλαει γερμανικα.Με αυτον τον τροπο οχι μονο εξυπηρετειται ο αμεσα ενδιαφερομενος αλλα μαθαινουν και οι υπολοιποι μια τεχνικη πληροφορια που ισως τους φανει χρησιμη.Εννοειται πως δεν θα απαντωνται ποστς του στυλ "πως θα πω στη Γερμανιδα μωρο μου ζαχαροπλαστης ηταν ο πατερας σου?" παρα μονο ποστς σχετικα με BMW.Αν οι διαχειριστες νομιζουν οτι κατι τετοιο ειναι περιττο στο κλαμπ,παρακαλω να σβηστει το θεμα.Αν ομως το βρισκετε χρησιμο,στειλετε εδω οτιδηποτε χρειαζεται μεταφραση και θα δημοσιευσω τη μεταφραση.

σωστη κινηση φιλε μου. νομιζω οτι θα εχεις ποοοοολυ δουλεια. :nod:

tasosbmwe30
28-08-05, 16:05
εγκαινιαζω.........


Diese beiden Motoren unterscheiden sich nur durch ihre Kurbelwelle. Theoretisch ist somit ein Umbau eines 316i auf 318i durch Tausch der Kurbelwelle mφglich. So richtig Sinn macht das aber nicht, ist normalerweise einfach zu aufwendig. Wer natόrlich Langeweile und eine 318i Kurbelwelle hat, kann das machen. Chips, Spezialkerzen, offene Luftfilter bringen rein garnichts, auίer einem leichteren Geldbeutel (... das kφnnte natόrlich zu etwas besseren Fahrleistungen fόhren, hab ich noch garnicht dran gedacht ...). Offene Filter fόhren zu einem kernigeren Ansauggerδusch, δhnlich offener Vergaseranlagen, saugen aber hauptsδchlich warme Luft aus dem Motorraum an. Ich kenne einige Besitzer offener Luftfilter, die sogar spόrbare Leistungsverluste und schlechten Motorlauf beklagten. Das Gemisch zόndet mit normalen Bosch Kerzen und es zόndet mit teuren Spezialkerzen, wo soll da der Unterschied sein? Chips beinhalten die Kennfelder fόr Zόndung und Einspritzmenge. Also kφnnte man damit das Gemisch etwas anfetten und die Zόndzeitpunkt etwas vorverlegen. Dadurch lassen sich tatsδchliche einige wenige PS herausholen, verbunden mit hφherem Benzinverbrauch und Umstieg auf Super Plus. In Anbetracht des stolzen Preises solches Chiptunings und der geringen kaum spόrbaren Leistungsvorteile gibts eine ganz klare Absage.
Kleinere Leistungsteigerungen lassen durch den Einbau einer schδrfere Nockenwelle realisieren. Doch Laufruhe und Benzinverbrauch leiden darunter. Mehr als 10 Mehr-PS lassen sich kaum realisieren. Auίerdem sind Verbesserungen erst ab etwa 3000 U/min spόrbar, untenrum wird das Drehmoment geringer. Auf die Gerδuschbildung und auf die Lebensdauer des Motors hat eine scharfe Nockenwelle einen negativen Einfluί. Fδcherkrόmmer bringen nur hauchdόnne Verbesserungen, da der Kat. dem Abgas mit Abstand den grφίten Widerstand entgegensetzt.

JaNeL_325i
28-08-05, 18:37
εγκαινιαζω.........


Diese beiden Motoren unterscheiden sich nur durch ihre Kurbelwelle. Theoretisch ist somit ein Umbau eines 316i auf 318i durch Tausch der Kurbelwelle mφglich. So richtig Sinn macht das aber nicht, ist normalerweise einfach zu aufwendig. Wer natόrlich Langeweile und eine 318i Kurbelwelle hat, kann das machen. Chips, Spezialkerzen, offene Luftfilter bringen rein garnichts, auίer einem leichteren Geldbeutel (... das kφnnte natόrlich zu etwas besseren Fahrleistungen fόhren, hab ich noch garnicht dran gedacht ...). Offene Filter fόhren zu einem kernigeren Ansauggerδusch, δhnlich offener Vergaseranlagen, saugen aber hauptsδchlich warme Luft aus dem Motorraum an. Ich kenne einige Besitzer offener Luftfilter, die sogar spόrbare Leistungsverluste und schlechten Motorlauf beklagten. Das Gemisch zόndet mit normalen Bosch Kerzen und es zόndet mit teuren Spezialkerzen, wo soll da der Unterschied sein? Chips beinhalten die Kennfelder fόr Zόndung und Einspritzmenge. Also kφnnte man damit das Gemisch etwas anfetten und die Zόndzeitpunkt etwas vorverlegen. Dadurch lassen sich tatsδchliche einige wenige PS herausholen, verbunden mit hφherem Benzinverbrauch und Umstieg auf Super Plus. In Anbetracht des stolzen Preises solches Chiptunings und der geringen kaum spόrbaren Leistungsvorteile gibts eine ganz klare Absage.
Kleinere Leistungsteigerungen lassen durch den Einbau einer schδrfere Nockenwelle realisieren. Doch Laufruhe und Benzinverbrauch leiden darunter. Mehr als 10 Mehr-PS lassen sich kaum realisieren. Auίerdem sind Verbesserungen erst ab etwa 3000 U/min spόrbar, untenrum wird das Drehmoment geringer. Auf die Gerδuschbildung und auf die Lebensdauer des Motors hat eine scharfe Nockenwelle einen negativen Einfluί. Fδcherkrόmmer bringen nur hauchdόnne Verbesserungen, da der Kat. dem Abgas mit Abstand den grφίten Widerstand entgegensetzt.


Loipon arxinao tin metafrasi...elpizo na sas kalipso....

Aftes oi 2 mixanes diaferoun mono ston strofalo. Theoritika ine dinato kapios na kani ena 316i se 318i. Den exi omos noima giati kanonika ine poli doulia( den simferi me liga logia). Opios omos den exi ti na kani kai exi enan strofalo apo 318i mpori na to kani. Chip, mpouzia, eleuthera filtra aeros den sou fernoun tipota ektos apo mia piop elafromeni tsepi apo lefta (afto mpori fisika na feri kaliteri siberifora odigisis alla den to skeftika akoma) Eleuthera filtra aeros kanoun ena pio dinato thoribo kathos beni o aeras mesa stin mixani opos mixanes me karbirater alla to mionektima ine oti roufane zesto aera apo tin mixani. Ksero merikous idioktites aftokiniton me eleuthero filtro aeros pou exoun malista aisthiti apolia dinamis kai asximi litourgia tis mixanis! To migma anabi me kanonika mpouzia BOSCH kai episis me akriba idika sxediasmena mpouzia, opote pou ine i diafora? Ta chip exoun mesa xartografimena ta stoixia gia tin ekriksi tou migmatos kai gia to poso benzini na beni mesa stin mixani. Opote mpori kanis na stili ligo parapano benzini kai na rithmisi tous xronous tis ekriksis tou migmatos ligo pio noris. Me afto perni kanis merika PS alla me tin akribi timi tou opiou kostizi ena Chip kai me dedomeno oti den vlepis kai megali diafora siberenoume ena :
Mikres beltiosis ippodinamis pragmatopiountai me tin topothetisi enos pio agriou ekkentroforou. Episis i litourgia tis mixanis kai i katanalosi benzinis ine afta pou ipoferoun apo ta parapano. Parapano apo 10 PS poli diskola na paris. Ektos apo afto i beltiosi ginete aisthiti apo tis 3000 U/Min kai meta, kato apo aftes tis strofes i ropi tha miothi. Oso afora ton thoribo tis mixanis kai ti zoi tis mixanis, exi enas agrios ekkentroforos mia arnitiki epiroi. To xtapodi ferni mono sta psila beltiosi epidi o katalitis me ta kausaeria kani tin megaliteri antistasi..... Made by JaNeL OPOTE PAIDIA BGALTE TON KATALITI!!!!!


Lipon elpizo na sas voithisa.....

Xeno-318is
28-08-05, 18:54
inws parte kana exakilindro na vreite tin ygeia sas...Axxxx....!!!! :(

TNT
28-08-05, 19:53
Loipon arxinao tin metafrasi...elpizo na sas kalipso....

Aftes oi 2 mixanes diaferoun mono ston strofalo. Theoritika ine dinato kapios na kani ena 316i se 318i. Den exi omos noima giati kanonika ine poli doulia( den simferi me liga logia). Opios omos den exi ti na kani kai exi enan strofalo apo 318i mpori na to kani. Chip, mpouzia, eleuthera filtra aeros den sou fernoun tipota ektos apo mia piop elafromeni tsepi apo lefta (afto mpori fisika na feri kaliteri siberifora odigisis alla den to skeftika akoma) Eleuthera filtra aeros kanoun ena pio dinato thoribo kathos beni o aeras mesa stin mixani opos mixanes me karbirater alla to mionektima ine oti roufane zesto aera apo tin mixani. Ksero merikous idioktites aftokiniton me eleuthero filtro aeros pou exoun malista aisthiti apolia dinamis kai asximi litourgia tis mixanis! To migma anabi me kanonika mpouzia BOSCH kai episis me akriba idika sxediasmena mpouzia, opote pou ine i diafora? Ta chip exoun mesa xartografimena ta stoixia gia tin ekriksi tou migmatos kai gia to poso benzini na beni mesa stin mixani. Opote mpori kanis na stili ligo parapano benzini kai na rithmisi tous xronous tis ekriksis tou migmatos ligo pio noris. Me afto perni kanis merika PS alla me tin akribi timi tou opiou kostizi ena Chip kai me dedomeno oti den vlepis kai megali diafora siberenoume ena :
Mikres beltiosis ippodinamis pragmatopiountai me tin topothetisi enos pio agriou ekkentroforou. Episis i litourgia tis mixanis kai i katanalosi benzinis ine afta pou ipoferoun apo ta parapano. Parapano apo 10 PS poli diskola na paris. Ektos apo afto i beltiosi ginete aisthiti apo tis 3000 U/Min kai meta, kato apo aftes tis strofes i ropi tha miothi. Oso afora ton thoribo tis mixanis kai ti zoi tis mixanis, exi enas agrios ekkentroforos mia arnitiki epiroi. To xtapodi ferni mono sta psila beltiosi epidi o katalitis me ta kausaeria kani tin megaliteri antistasi..... Made by JaNeL OPOTE PAIDIA BGALTE TON KATALITI!!!!!


Lipon elpizo na sas voithisa.....

Φιλη τζεην τελεια η μεταφραση μονο που στο τελος της πρωτης παραγραφου σου ξεφυγε το εξης:Με την αλλαγη προγραμματος ΠΡΕΠΕΙ να χρησιμοποιουμε εφεξης βενζινη περισσοτερων οκτανιων(Super Plus).Εκτος αυτου το αυτοκινητο θα καταναλωνει περισσοτερη βενζινη.

(ναι ναι το ξερω ειμαι εκνευριστικος ψειρας)

JaNeL_325i
28-08-05, 20:27
Φιλη τζεην τελεια η μεταφραση μονο που στο τελος της πρωτης παραγραφου σου ξεφυγε το εξης:Με την αλλαγη προγραμματος ΠΡΕΠΕΙ να χρησιμοποιουμε εφεξης βενζινη περισσοτερων οκτανιων(Super Plus).Εκτος αυτου το αυτοκινητο θα καταναλωνει περισσοτερη βενζινη.

(ναι ναι το ξερω ειμαι εκνευριστικος ψειρας)

Tha mou ksefige ekini i sira malon giati den tin metefrasa katholou......

Thanks pantos gia tin diorthosi

tasosbmwe30
28-08-05, 21:33
που βρισκεστε?.........να κερασω καφε.......!!!!!!

σας ευχαριστω και τους 2...παιδια!!!!!!

makman
29-08-05, 15:09
ψαχνω διαγνωστικο για το Ε34 μου.δεν ξερω αν αυτο ειναι στα αγγλικα.

http://cgi.ebay.de/BMW-Diagnose-Laptop-mit-Zubehoer_W0QQitemZ7995796763QQcategoryZ30921QQssPa geNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem


BMW Diagnose Laptop mit Zubehör

Sie bieten für einen Diagnose fähigen Laptop der Marke Chicony. Das Gerät verfügt über 2 COM Anschlüsse, die Vorraussetzung für den Anschluss eines Diagnose Interfaces. Es handelt sich um einen 486er Prozessor, genaue Daten entnehmen sie bitte dem Foto.

Das Diagnose Interface ist im Lieferumfang enthalten, ebenso wie die CARSOFTware mit der sich Fehler auslesen und löschen lassen! Zusätzlich ist noch viel Material auf der Software CD-Rom enthalten wie Leistungschip Kennfelder, Tachojustage Software etc.

Dieses Angebot sollten Sie nicht verpassen, denn der Laptop ist extrem handlich (nur 30cm lang) und kommt mit viel Zubehör, wie 2 Zusatz Akkus, Ladestation, Ledertasche, TV Anschluss, Handbuch, Netzteil!

Also wenn Sie einen BMW besitzen der vor ca. 1998 gebaut wurde (Runder Stecker im Motorraum) dann sparen sie viel Zeit und Geld und können in wenigen Handgriffen ihren Wagen auf Herz und Nieren überprüfen und reparieren.

Privatkauf ohne Garantie.

Viel Spaß beim Bieten!

Sie bieten für einen Diagnose fähigen Laptop der Marke Chicony. Das Gerät verfügt über 2 COM Anschlüsse, die Vorraussetzung für den Anschluss eines Diagnose Interfaces. Es handelt sich um einen 486er Prozessor, genaue Daten entnehmen sie bitte dem Foto.

Das Diagnose Interface ist im Lieferumfang enthalten, ebenso wie die CARSOFTware mit der sich Fehler auslesen und löschen lassen! Zusätzlich ist noch viel Material auf der Software CD-Rom enthalten wie Leistungschip Kennfelder, Tachojustage Software etc.

Dieses Angebot sollten Sie nicht verpassen, denn der Laptop ist extrem handlich (nur 30cm lang) und kommt mit viel Zubehör, wie 2 Zusatz Akkus, Ladestation, Ledertasche, TV Anschluss, Handbuch, Netzteil!

Also wenn Sie einen BMW besitzen der vor ca. 1998 gebaut wurde (Runder Stecker im Motorraum) dann sparen sie viel Zeit und Geld und können in wenigen Handgriffen ihren Wagen auf Herz und Nieren überprüfen und reparieren.

Privatkauf ohne Garantie.

Viel Spaß beim Bieten

stef
29-08-05, 15:28
Μμμμ, καλή κίνηση, ενδιαφέρομαι και εγώ για διαγνωστικό!
Για πείτε πληροφορίες ..

TNT
29-08-05, 21:40
ψαχνω διαγνωστικο για το Ε34 μου.δεν ξερω αν αυτο ειναι στα αγγλικα.

http://cgi.ebay.de/BMW-Diagnose-Laptop-mit-Zubehoer_W0QQitemZ7995796763QQcategoryZ30921QQssPa geNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem


BMW Diagnose Laptop mit Zubehör

Sie bieten für einen Diagnose fähigen Laptop der Marke Chicony. Das Gerät verfügt über 2 COM Anschlüsse, die Vorraussetzung für den Anschluss eines Diagnose Interfaces. Es handelt sich um einen 486er Prozessor, genaue Daten entnehmen sie bitte dem Foto.

Das Diagnose Interface ist im Lieferumfang enthalten, ebenso wie die CARSOFTware mit der sich Fehler auslesen und löschen lassen! Zusätzlich ist noch viel Material auf der Software CD-Rom enthalten wie Leistungschip Kennfelder, Tachojustage Software etc.

Dieses Angebot sollten Sie nicht verpassen, denn der Laptop ist extrem handlich (nur 30cm lang) und kommt mit viel Zubehör, wie 2 Zusatz Akkus, Ladestation, Ledertasche, TV Anschluss, Handbuch, Netzteil!

Also wenn Sie einen BMW besitzen der vor ca. 1998 gebaut wurde (Runder Stecker im Motorraum) dann sparen sie viel Zeit und Geld und können in wenigen Handgriffen ihren Wagen auf Herz und Nieren überprüfen und reparieren.

Privatkauf ohne Garantie.

Viel Spaß beim Bieten!

Sie bieten für einen Diagnose fähigen Laptop der Marke Chicony. Das Gerät verfügt über 2 COM Anschlüsse, die Vorraussetzung für den Anschluss eines Diagnose Interfaces. Es handelt sich um einen 486er Prozessor, genaue Daten entnehmen sie bitte dem Foto.

Das Diagnose Interface ist im Lieferumfang enthalten, ebenso wie die CARSOFTware mit der sich Fehler auslesen und löschen lassen! Zusätzlich ist noch viel Material auf der Software CD-Rom enthalten wie Leistungschip Kennfelder, Tachojustage Software etc.

Dieses Angebot sollten Sie nicht verpassen, denn der Laptop ist extrem handlich (nur 30cm lang) und kommt mit viel Zubehör, wie 2 Zusatz Akkus, Ladestation, Ledertasche, TV Anschluss, Handbuch, Netzteil!

Also wenn Sie einen BMW besitzen der vor ca. 1998 gebaut wurde (Runder Stecker im Motorraum) dann sparen sie viel Zeit und Geld und können in wenigen Handgriffen ihren Wagen auf Herz und Nieren überprüfen und reparieren.

Privatkauf ohne Garantie.

Viel Spaß beim Bieten

Πελαααααααατες μου!

Πρωτον:Παιδια,πολλοι γερμανικοι χαρακτηρες βγαινουν κινεζικα οταν κανετε κοπι-πειστ και δεν βγαινει νοημα.Για να σας
κανω πιο σωστες μεταφρασεις,εγκαταστηστε γερμανικες γραμματοσειρες για να σας βγαινουν σωστα τα γραμματα.Αρχιζω μεταφραση.

Διαγνωστικο Bmw για λαπτοπ με αξεσουαρ (λεξη με ανακατεμενους χαρακτηρες).
Εσεις (η αυτοι) προσφερετε (η προσφερουν) ενα λαπτοπ που μπορει να κανει διαγνωση (λεξη με κινεζικα)
μαρκας Chicony).(αν μαντευω καλα τι λενε τα κινεζικα)Το λαπτοπ διαθετει 2
σειριακες θυρες Com,οι οποιες απαιτουνται για την συνδεση ενος διαγνωστικου Interface.
Το λαπτοπ εχει επεξεργαστη 486,ακριβεστερες πληροφοριες εχει στην φωτογραφια.
Το διαγνωστικο interface περιλαμβανεται στην συσκευασια,οπως και το λογισμικο Carsoftware,με το οποιο
μπορουμε να διαβασουμε τα λαθη/προβληματα (απο τον εγκεφαλο) αλλα και να τα διαγραψουμε.
Επισης στη συσκευασια περιλαμβανεται CD με προγραμματα οπως προγραμμα αποδοσης Kennfelder ,προγραμμα ρυθμισης κοντερ.
Μην χασετε αυτην την προσφορα,το λαπτοπ ειναι πολυ βολικο (μεγεθος 30 εκατοστα) και περιλαμβανει
πολλα αξεσουαρ,πχ 2 εξτρα μπαταριες,βαση φορτισης,δερματινη τσαντα,συνδεση με τηλεοραση,οδηγιες,καλωδια.
Επομενως αν εχετε BMW που φτιαχτηκε πριν το 1998 (με στρογγυλη υποδοχη στο μηχανοστασιο),εξοικονομειτε
χρονο και χρημα και μπορειτε πανευκολα να επισκευασετε και να εξετασετε το οχημα σας.

(υπογραμμιση του μεταφραστη):ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΠΩΛΗΣΗ,ΧΩΡΙΣ ΕΓΓΥΗΣΗ.

Σημειωση:Το κειμενο που θες να μεταφρασω τογραψες καταλαθος 2 φορες,γιαυτο ειναι τοσο μικρο το μεταφρασμενο
και δευτερον :εκει που λεει Kennfelder πρεπει να ειναι μαρκα.Δεν νομιζω να ειναι ειδικη ορολογια γιατι το εψαξα
στα λεξικα μου και δεν εχει αυτην την λεξη.Ψαχτο ομως γιατι 1 στο εκατομμυριο παιζει να σημαινει κατι αλλο.

makman
30-08-05, 12:30
ειλικρινα σε ευχαριστω πααααρα πολυ. ηταν μεγαλη βοηθεια.
(χμμμμμ δεν γραφει πουθενα αν το software ειναι στα αγγλικα ?????) :shakehead

TNT
03-09-05, 16:21
Σορυ που αργησα να απαντησω,ειμαι λιγο 3λαλουν και δυο χορευουν τωρα τελευταια.Υποθετω,χωρις ναμαι σιγουρος πως το προγραμμα πρεπει να ειναι στα αγγλικα γιατι εχει αγγλικο ονομα.Ουγκ!

makman
03-09-05, 18:14
Σορυ που αργησα να απαντησω,ειμαι λιγο 3λαλουν και δυο χορευουν τωρα τελευταια.Υποθετω,χωρις ναμαι σιγουρος πως το προγραμμα πρεπει να ειναι στα αγγλικα γιατι εχει αγγλικο ονομα.Ουγκ!


χα χα χα χα . δεν πειραζει. σε ευχαριστω παντως.
αγγλικα ειναι και το παρηγγειλα.
αντε και σε λιγο καιρο θα εχουμε διαγνωστικο στο club .!!!!!!!!!

tasosbmwe30
28-09-05, 15:07
δεν μπορω να τα κανω αντιγραφη....γιατι δεν μου βγαζει μερικους γερμανικους χαρακτηρες οταν το ποσταρω....αλλα το λινκ ειναι αυτο:http://66.249.93.104/search?q=cache:OiTFHzkKj0gJ:www.318is.de/docu_schrauber/m42tuning_ka-racing.pdf+m42tuning_ka-racing&hl=el


ειναι για βελτειωση του Μ42-M44 τα μοτερ που φορουν τα 318is!!!!

TNT
29-09-05, 03:00
Αμαν αμαν τι ειν'τουτο?
ΟΚ,δε μασαω.Οπου εχω αμφιβολιες για τη μεταφραση η ειναι κατι που δεν
το γνωριζω ζητω τη βοηθεια της Jane325 σε παρενθεση.

Προλογος:Στην αρχη μιας εκτεταμενης βελτιωσης μηχανης πρεπει κανεις να
σκεφτει μεχρι ποιου σημειου η που θα επεμβει.Ενας τετρακυλιδρος 16βαλβιδος
απο 1,8 εως 2 λιτρα μπορει με τα συγχρονα μεσα να φτασει εως 315PS.Φυσικα
το κοστος για αυτο δεν ειναι για εναν χομπιστα μηχανικο.Φυσικα ενας
τετοιος κινητηρας θα εκανε μονο για αγωνες και μαλιστα μονο για αναβασεις
η πιστα,διοτι σε ενα ραλλυ πχ χρειαζεσαι υψηλη ροπη.Αν ηθελε κανεις
να πετυχει τετοια αποδοση θα πρεπε να χρησιμοποιησει παρα πολυ αγριους
εκκεντροφορους με υψηλη επικαλυψη/overlap (Jane βοηθεια!) και πολυ βυθισμα(βαλβιδων).
Αυτο παντα ελαττωνει τη ροπη.Επισης κατι τετοιο θα οδηγουσε σε υπερβολικη
(και παρανομη) αυξηση της εκπομπης ρυπων.Προπαντων πρεπει να εχουμε
υποψη πως μια αυξηση της αποδοσης παντα συνδεεται με αυξημενη φθορα.Η
επιβαρυνση για ολα τα εξαρτηματα αυξανεται,η διαρκεια ζωης του μοτερ μειωνεται
και μαλιστα σε βαθμο αναλογο με την αυξηση της αποδοσης.Φυσικα πρεπει
κανεις να προβει και σε αναλογη βελτιωση της μεταδοσης,της αναρτησης και
των φρενων.

Εδω περιγραφονται πολλοι τροποι βελτιωσης.Ολοι ειναι για τον Μ42 και
ειναι απλα ενα ερεθισμα χωρις εγγυηση για την αρτιοτητα τους.Ο κορμος
του μοτερ δεν αναφερεται.Συντομα θα ακολουθησει ενα αρθρο για την επεξεργασια του.

Τσιπαρισμα/Ηλεκτρονικα μηχανης
Οσον αφορα τα τσιπ,εχει κανεις πολλες επιλογες.Δεν θα συνιστουσα τα φτηνα
τσιπ του E-BAY.Αυτα τις πιο πολλες φορες εχουν μονο ενα ανεβασμα του κοφτη
-και με αυτο ανεβαινει η αποδοση,ομως τις πιο πολλες φορες τα τσιπ αυτα
δεν εχουν βελτιστοποιημενους χαρτες αναφλεξης,ουτε βελτιστοποιημενους
χαρτες ψεκασμου και ετσι δεν αποτελουν μια ολοκληρωμενη λυση.Εγω θα προτεινα
ενα τσιπακι GRUPPE N (ισως εννοει την αγωνιστικη κατηγορια Γκρουπ Ν).
Αυτα εχουν κοφτη στις 7000-7100 και εχουν βελτιστοποιημενους χαρτες.Με
ειδικο τσιπ και αγριο εκκεντροφορο μπορει κανεις να "χτυπησει" (με την καλη
εννοια) 8000 στροφες και μπορει επισης να χρησιμοποιησει τσιπ που ειναι
ειδικα ρυθμισμενο για αυτον τον εκκεντροφορο.Εαν γινουν εκτεταμενες αλλαγες
στην μηχανη (πχ αλλο κλαπετο στην εισαγωγη(Jane Βοηθεια),αλλη πολλαπλη εισαγωγης,
αγριοι εκκεντροφοροι,επεξεργασια κυλινδροκεφαλης κλπ),τοτε ειναι σχεδον
αδυνατο (και πολυ αβολο) να ρυθμιστει το μοτερ ετσι ωστε να περναει
καυσαερια και ΚΤΕΟ,διοτι τοτε οι αλλαγες πουχουμε κανει δεν θα αποδιδουν
100%.Εαν ομως τσιπαριστει ο Μ42,τοτε μια αυξηση αποδοσης κατα 8 ιππους
ειναι ρεαλιστικη.

Εισαγωγη
Οπως σχεδον ολοι οι 4κυλινδροι,το συστημα εισαγωγης του Μ42 εχει μικρες
εισοδους για τον αερα.Αυτες επαρκουν μεν για τους κανονικους κινητηρες
αλλα αν καποιος θελει να φτασει πανω απο 160 υπαρχει προβλημα.Μεγαλυτερη
σημασια εχουν οι εξης 2 "στενωσεις"(στενα σημεια εννοω).Ο μετρητης
μαζας εισερχομενου αερα (luft,η αλλιως AIR FLOW METER) και το κλαπετο.
Αν κανεις παρει την αποφαση να κανει μια τελεια και ακριβη μετατροπη,πρεπει
να αλλαχτει το κλαπετο με Einzeldrosselklappe (αυτο σημαινει κατι σαν "εγκατασταση
μονου κλαπετου,δεν το ξερω ακριβως Jane βοηθεια).Αυτα μπορει κανεις να
τα προμηθευτει απο τον Dbilas η την DAUM MOTORSPORT.Αυτο θα ανεβασει
την αποδοση κατα 12 ιππους,περιπου 20 μαζι με καταλληλο προγραμμα.O μετρητης
μαζας εισερχομενου αερα μπορει να αλλαχτει με εγκατασταση "ALPHA N" (MPOWER
ΒΟΗΘΕΙΑ).Αλλα αυτα προτεινονται μονο για αγωνιστικη χρηση.Κοστιζει παρα
πολυ,και μαλιστα σε βαθμο δυσαναλογο προς το κερδος σε αποδοση.

Το φιλτροκουτι μπορει να εξοπλιστει με επιπεδο φιλτρο (εννοω αυτο που
ειναι ορθογωνιο παραλληλογραμμο,δεν θυμαμαι αν λεγεται πανελ) K&N.Καλυτερο
ειναι ενα σπορ φιλτρο κλειστου τυπου.Αν η ροη του αερα ειναι καλη,με αυτο
το φιλτρο η αποδοση θα ανεβει κατα 3-5%.Καλυτερα να αποφυγουμε ενα ανοικτο
σπορ φιλτρο,διοτι αυτο θα ρουφαει πολυ ζεστο αερα απο το μηχανοστασιο και ετσι
θα φτανει λιγοτερο καυσιμο στους κυλινδρους,μιας και ο κρυος αερας ειναι
πυκνοτερος απο τον ζεστο.


Ολες οι αναφερομενες βελτιωσεις στην εισαγωγη αυξανουν την αποδοση αφηνοντας
την μηχανη να αναπνεει πιο ελευθερα στις ψηλες στροφες αλλα και βελτιωνουν
πολυ τον ηχο της εισαγωγης.

Εξαγωγη
Οι εξατμισεις στις BMW ειναι γενικα αρκετα "ελευθερες".Με μια σπορ εξατμιση
το πολυ να παρουμε 2-3 αλογα.Συνιστω την σπορ εξατμιση οχι μονο για τον σπορ ηχο,
αλλα και επειδη ειναι πολυ σημαντικο για μια βελτιωμενη μηχανη να "βγαζει"
εξω τα αυξημενα καυσαερια της.Η διαμετρος πρεπει να ειναι μινιμουμ 60 χιλιοστα.
Η εργοστασιακη εξατμιση θα εμποδισει την αποδοση μονο αν "παιζουμε" με
170 ιππους και πανω.Δυστυχως δεν διατιθεται για την 318is εξατμιση Γκρουπ Α(κατηγορια
αγωνιστικων).Μονη επιλογη ειναι η η ιδιοκατασκευη η ειδικη παραγγελια
απο την GTAS πχ.-εδω βεβαια ειναι δυσκολη η νομιμοποιηση (με καταχωρηση),
αλλα ο ηχος της αξιζει.Κατα τα αλλα θα προτεινα μια Supersport η μια
g-power.

Ενα σπορ χταποδι ειναι απαραιτητο αν παιζουμε απο 160 ιππους και πανω(Daum
motorsport εχει τετοιο).Δυστυχως ειναι πολυ ακριβο.Εχει ομως πολυ μεγαλυτερη
διαμετρο,πολυ καλη ροη μειωμενη αντισταση στα καυσαερια και απαγει πολυ
καλυτερα θερμοτητα απο τους κυλινδρους.

Ο καταλυτης ειναι το ιδιο επιζημιος για την εκφυγη των καυσαεριων.Ενας
σπορ καταλυτης πχ απο την HJS θα ηταν πολυ χρησιμος.

TNT
29-09-05, 03:01
Κυλινδροκεφαλη.
Η επεξεργασια της κυλινδροκεφαλης ειναι οπως και σε ολες τις μηχανες
ακριβη.Οι αυλοι πρεπει να ανοιχθουν (διευρυνθουν) και να γυαλιστουν.
Σε ενα 16βαλβιδο μοτερ λιγοτερο.Μια διευρυνση των αυλων κατα περισσοτερο
απο 2 χιλιοστα ειναι επικινδυνη στον Μ42.Μπορουμε επισης να βαλουμε
μεγαλυτερες βαλβιδες η να "ανοιξουμε" τις εργοστασιακες.Θα βοηθουσε η
εγκατασταση κυλινδροκεφαλης απο Ε36 με στελεχη βαλβιδων 6 χιλιοστων(αντι
για 7 χιλιοστα),μιας κι ετσι θα υπαρχει πιο πολυς χωρος για το μειγμα.
Η ανω επιφανεια του θαλαμου καυσης μπορει να γυαλιστει.Αν οι στροφες
ανεβαινουν πανω απο 8000 πρεπει να ενισχυθουν τα στελεχη των βαλβιδων.
Οι εδρες των βαλβιδων πρεπει να υποστουν επεξεργασια απο ειδικο.Μια
επαγγελματικη επεξεργασια κυλινδροκεφαλης μαζι με προσαρμογη του προγραμματος
μπορει να φερει 15-20 αλογα.

Ο Μ42 κρυβει τους εκκεντροφορους στην κεφαλη.Ο εκκεντροφορος πρεπει να αλλαχτει πρωτα
απο ολα.Εδω υπαρχουν πολλες επιλογες.:Πχ Schrick με 256 μοιρες.Πρεπει
να εχουμε υποψη μας οτι με εναν αλλο εκκεντροφορο αλλαζει κανεις σε μεγαλο
βαθμο τα χαρακτηριστικα αποδοσης του μοτερ.Η εγκατασταση ενος αγριου
εκκεντροφορου οδηγει παντα σε μειωση της αποδοσης στις χαμηλες στροφες(οπου
ο Μ42 ειναι ηδη αδυναμος),και αυξανει την αποδοση στις περισσοτερες στροφες
,αυξανει την μεγιστη αποδοση.Η επιλογη των εκκεντροφορων πρεπει να γινει
αναλογα με την χρηση του οχηματος.Εαν πχ το αυτοκινητο χρησιμοποιειται
στην πολη κανονικα,εγω σε καμια περιπτωση δεν θα πηγαινα πανω απο 262μοιρες
και 10,2 βυθισμα,διοτι τοτε ειναι πολυ δυσκολο να περασει το αυτοκινητο
τον ελεγχο καυσαεριων και μεχρι τις 2750 στροφες σχεδον δεν οδηγιεται.
Η αγορα ενος σπορ εκκεντροφορου δεν ειναι παντα αναγκαια.Μπορει κανεις
να κανει reprofiling στον εργοστασιακο,εξοικονομωντας ετσι σχεδον τα
μισα λεφτα.Για αγωνιστικους κινητηρες εχει ο DBILAS εναν με 292μοιρες
και 11,8 βυθισμα.Αυτος φυσικα προοριζεται για στροφαρισμα στις 11000 και βαλε.
Μαζι με εναν αγριο εκκεντροφορο πρεπει κανεις να βαλει και καταλληλο τσιπ,μιας
και ανεβαινουν οι στροφες.

Υπερκυβισμος του M42 1,8 16V 318IS
Οπως ολοι οι συγχρονοι 4κυλινδροι ο Μ42 εχει μικρο μπλοκ.Εξαιτιας της
μεγαλης ζητησης ασχολουμαι εδω με τον θεωρητικο υπερκυβισμο αυτης της μηχανης.
Δεν εχω σε καμια εκτιμηση την εγκατασταση πχ ενος στροφαλου απο 320d,μιας
και αυτο ειναι ενα "ξενο" κομματι και τα βαρη αυτου του στροφαλου δεν
αρμοζουν(δεν ταιριαζουν) με τα βαρη των αλλων περιστρεφομενων και κραδαινομενων
εξαρτηματων της μηχανης.Επισης,δεν θα ηθελα να ασχοληθω με τους ειδικους
στροφαλους μερικων βελτιωτων (οπως πχ MK-MOTORSPORT),με τους οποιους μπορουμε
μεν να φτασουμε τα 2,1 λιτρα,αλλα με υπερβολικα εξοδα.Εξαλλου ετσι χανει
ο Μ42 τον τυπικα ευστροφο χαρακτηρα του,ως κινητηρας με σχετικα μικρη διαδρομη εμβολων.
Περιγραφω καποιες δυνατοτητες.

Ρεκτιφιε.
Η διαμετρος του Μ42 ειναι 84χιλιοστα.Μπορει να ρεκτιφιαριστει ως τα 86,7
.Πιο πολυ δεν θα συνιστουσα σε καμια περιπτωση,διοτι τοτε τα τοιχωματα
των κυλινδρων γινονται επικινδυνα λεπτα.Για παραδειγμα ρεκτιφιαρουμε
κατα 2χιλιοστα (συντηρητικα).

86 στη δευτερα (^2) Χ pi Χ 81 χιλιοστα=1882κυβικα.

Εργοστασιακος:1800 κυβικα=136 ιπποι(75,6 ιπποι/λιτρο) οποτε :136 ιπποι
+(0,082 λιτρα επι 75,6 αλογα επι 0,8)=περιπου 139 αλογα.

Αν λαβουμε υποψη μας οτι εδω χρειαζομαστε καινουρια πιστονια απο την Mahle,δεν
συμφερει πραγματικα.

2.Αλλος στροφαλος
Βαζοντας τον στροφαλο του Μ44 318IS εχουμε τα εξης

84 στη δευτερα (^2) Χ pi X 83,5 Χιλιοστα=1851 κυβικα οποτε:
136 αλογα+(0,051 λιτρα επι 75,6 ιπποι επι 0,8)=περιπου 139 αλογα

Φυσικα πρεπει να χρησιμοποιηθουν και τα πιστονια του Μ44.Παλι δεν συμφερει
σε σχεση με το κοστος.

3.Συνδυασμος του 1 και του 2.
Ρεκτιφιε στα 86,7 χιλιοστα και στροφαλος Μ44 με διαδρομη 83,5:
86,7 στη δευτερα (^2) Χ pi Χ 83,5=1972 κυβικα.
οποτε 136 ιπποι+(0,172 λιτρα επι 75,6 αλογα επι 0,8)=περιπου 146,4 αλογα

Εδω φτασαμε σχεδον στα 2 λιτρα.


4.Το επομενο που λεει δεν το πολυκαταλαβαινω (ΤΖΕΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ).Λεει
για μια δουλεια που εχει να κανει ειτε με κουζινετα μπιελας ειτε με
χιτωνια αλλα φοβαμαι να σου πω την μεταφραση που υποψιαζομαι για να μην
πας και κανεις καμια ζημια και με κυνηγας.Κατι λεει για μειωση μιας
διαστασης απο 45 χιλιοστα σε 38 χιλιοστα και μαζι με τις προαναφερθεισες
δουλειες εχει ως αποτελεσμα 2000 κυβικα και 148 αλογα.Θα προσπαθησω να το βρω
και θα σου πω.

Βελτιωτης σπηκινγκ.Ακομα και τοτε θεωρω το μοτερ πιο αξιοπιστο και πιο αποδοτικο απο οτι με
εναν αλλο στροφαλο.

Οι αναφερομενες αποδοσεις ειναι εικαζομενες,σε σχεση με τον εργοστασιακο
κινητηρα,ο οποιος εχει υποστει μονο μια φορα υπερκυβισμο.Η τελικη αποδοση
του προσθετου κυβισμου πολλαπλασιαζεται με 0,8 ,διοτι αυτη ειναι η σχετικη τιμη.
Ετσι λαμβανουμε υποψη τις διοδους εισαγωγης αερα και εξαγωγης καυσαεριων,οι οποιες
ειναι φτιαγμενες για μικροτερο κυβισμο και ετσι μειωνουν καπως την αποδοση.

TNT
06-10-05, 00:27
Εψαξα τα κιταπια μου,εξυσα το αριστοκρατικο κεφαλακι μου και κατεληξα στο εξης συμπερασμα:Στο 4 ο τυπος αναφερει ως βελτιωση την επεξεργασια των δαχτυλιδιων που πιανουν στο "ματι" της μπιελας και μπορει να γινει μονο σε βελτιωτη.Τι ακριβως ειναι αυτη η βελτιωση?Η η μειωση της διαμετρου των εν λογω δαχτυλιδιων η η μειωση της περιφερειας των εν λογω δαχτυλιδιων απο 45 σε 38 χιλιοστα.Η εν λογω βελτιωση θα οδηγησει σε αυξηση του κυβισμου στα 2000 κυβικα η και παραπανω,παντα σε συνδυασμο με το 2 και το 3.ΑΛΛΑ:Αναφερει πως οι Μ42 ειναι ηδη σχετικα ΕΥΠΑΘΕΙΣ στο συγκεκριμενο εξαρτημα (τα δαχτυλιδακια) και η εν λογω επεξεργασια θα ΕΠΙΔΕΙΝΩΣΕΙ την κατασταση.Και παλι ομως θεωρει αυτην τη λυση πιο αξιοπιστη και αποδοτικη απο την τοποθετηση αλλου στροφαλου.
Πρεπει ομως να σημειωσω οτι στην πρωτη παραγραφο του 4 ο τυπος τα λεει καπως μπερδεμενα και δεν ειμαι 1000% σιγουρος για το αν αναφερεται σε αυτο το συγκεκριμενο εξαρτημα και για το αν αναφερεται σε διαμετρο,περιφερεια η καποια αλλη διασταση του εν λογω εξαρτηματος.Οποτε προσεξε πολυ καλα τι θα κανεις κι ενημερωσου ακομα καλυτερα.Αντε βρε,καλη τυχη σε ο,τι δοκιμασεις!

TNT
13-10-05, 01:46
http://cgi.ebay.de/FUNKFERNBEDIENUNG-FUR-BMW-NEU-E30-E36-E46-E34_W0QQitemZ4581996412QQcategoryZ53910QQrdZ1QQcmd ZViewItem

ΑΠΟ Ε-ΒΑΥ
ΤΗΛΕΧΕΙΡΙΣΜΟΣ ΓΙΑ BMW

MΕ 2 ΘΗΚΕΣ ΚΛΕΙΔΙΩΝ(

ΚΟΜΠΛΕ,ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΤΕ ΕΞΤΡΑ ΤΙΣ ΘΗΚΕΣ

Προσφερουμε ενα νεο και πληρως λειτουργικο συστημα κεντρικου κλειδωματος με τηλεχειρισμο,με 2 πολυ μικρα αναδιπλουμενα κλειδια/τηλεχειρισμο και δυο θηκες κλειδιων BMW.Το τηλεχειριστηριο εχει 3 κουμπια και το πατωντας ενα απο αυτα βγαινει το κλειδι.Με το τηλεχειριστηριο εχετε και αλλες ευκολιες,οπως για παραδειγμα,κεντρικο κλειδωμα με τηλεχειρισμο,λειτουργια ευρεσης του αυτοκινητου,ηλεκτρικο ανοιγα του πορτ-μπαγκαζ,ελεγχος των φλας.Το φωτακι του κλειδωματος αναβοσβηνει οταν το αυτοκινητο ειναι κλειστο,ετσι ωστε το αυτοκινητο να φαινεται σαν να εχει συναγερμο.Το φωτακι μπορει να περαστει οπουδηποτε στο αυτοκινητο.Επισης μπορειτε να βαλετε βομβητη(δεν συμπεριλαμβανεται),ωστε να ακουγεται ενας ηχος οταν το αυτοκινητο ανοιγει η κλεινει.Με το τηλεχειριστηριο επισης μπορουμε να ελεγχουμε τα ηλεκτρικα παραθυρα.Υπαρχει και η λειτουργια της ευρεσης του αυτοκινητου.Πατωντας το ειδικο κουμπι στο τηλεχειριστηριο θα αναβοσβηνουν τα φλας σας για περιπου 25 δευτερολεπτα (που εχω παρκαρει δεν θυμαμαι-ηπια πολυ παναθεμα με-σημειωση του μεταφραστη).Μπορει να διακοπει με το πατημα ενος κουμπιου.Η εγκατασταση λειτουργει με κυλιομενο κωδικα (αλλαζει δηλαδη πολλες φορες το δευτερολεπτο),ωστε να ειναι αδυνατη η αντιγραφη("σπασιμο" του κλειδωματος και να ειναι εγγυημενη η ασφαλεια σας.
Ιδιοτητες:Τηλεχειριστηριο με 3 κουμπια και αναδιπλουμενο κλειδι,με ελεγχο ηλεκτρικων παραθυρων.Λαμπακι λειτουργιας.Σωστη και ωραια λειτουργια.Ευχρηστα κουμπια.Τα φλας αναβοσβηνουν οταν το κεντρικο κλειδωμα ανοιγει η κλεινει.Κουμπι κλειδωματος κουμπι ξεκλειδωματος.Λειτουργια αναζητησης οχηματος.Ιδανικο για μεγαλα παρκινγκ,η σε υπογεια παρκινγκ.Ελεγχος των φλας.Δυνατοτητα ελεγχου βομβητη(για το μπιπ-μπιπ) οταν ανοιγοκλεινει το αυτοκινητο.Κυλιομενος κωδικας.Εμβελεια πανω απο 30 μετρα.

(αυτα που ακολουθουν ταχει γραψει ο Γερμανος,εγω απλα τα μεταφραζω)
ΤΟ ΑΦΕΝΤΙΚΟ ΤΡΕΛΛΑΘΗΚΕ.ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΣΩΣΕΙ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ.ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΕΓΓΥΗΣΗ 2 ΧΡΟΝΩΝ.ΕΔΩ ΜΕ ΤΙΜΗ ΕΝΑΡΞΗΣ 1 ευρω.(σε καποιο αλλο σημειο του site λεει 35 ευρω)

ΣΤΗ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ:2 τηλεχειριστηρια,2 θηκες κλειδιου,μοναδα ελεγχου,καλωδιωση με ενσωματωμενες ασφαλειες,οδηγιες εγκαταστασης,λαμπακι
(τερμα η μεταφραση,να μην πω δυο λογια κι εγω?)
Φιλε μου στη θεση σου δεν θα το αγοραζα αυτο το πραγμα,η τουλαχιστον εαν το αγοραζα,θα φροντιζα ο πωλητης να μην μαθει ποτε την διευθυνση μου.ΔΕΝ ΛΕΩ ΟΤΙ ΣΩΝΕΙ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΤΙ ΚΑΚΟ ΠΑΙΖΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ,αλλα ειναι πολλα πραγματα που μου φαινονται υποπτα,δηλαδη:1)Γιατι ο τυπος τα πουλαει στο e-bay? 2)Ποιος σοβαρος επαγγελματιας Γερμανος γραφει τις σαχλαμαρες του στυλ "το αφεντικο τρελλαθηκε" σε διαφημιση στο ιντερνετ? 3)Γιατι τοσο χαμηλη τιμη εναρξης? 4)Αυτη η λειτουργια ευρεσης με τα φλας που αναβοσβηνουν δεν μπορει να αξιοποιηθει μονο απο τον μεθυσμενο που ξεχασε που εχει παρκαρει (τοπιασες το υποννοουμενο ετσι?).5)Θυμαμαι ακομη κατι ιστοριουλες που κυκλοφορουσαν για αμαξια που εισαχθηκαν απο Γερμανια και εκλαπησαν στη Θεσσαλονικη ΜΕ ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΑΤΟ ΚΛΕΙΔΙ.

Μπορει βεβαια να ειμαι απλα ενας καχυποπτος με φαντασια που τρεχει και το προιον να ειναι τελειο τελειο τελειο και συμφερον.Πρεπει επισης να σημειωσω οτι το προσφερει εταιρια,η οποια φαινεται να ειναι εδω και 3 χρονια στο e-bay,και για την οποια οι αξιολογησεις ειναι θετικες.

E36M3ZF
19-10-05, 20:50
Ρε αδέλφια...επειδή έχω βρεί ενα Ε46 Μ3 και τραβάω τα μαλλιά μου σας παρακαλ΄ω βοήθήστε με με την μετάφραση.Ευχαριστώ πάρα πολύ εκ των προτέρων Κώστας


Το εν λόγω κειμενο. Τα υπογραμμισμένα τα κατέχω....τα υποδελειπόλοιπα ομως....γιοκ.... Please help me
Extras:
ABS, ESP, Particulate filter, Air-conditioning, Central locking, Cruise control, Immobiliser, Leather interior, Alloy rims, Navigation system, Auxiliary heating, Electric windows, Xenon headlights

Description:
unfallfrei, DSC, Telefon, Dynamische Stabilitäts Control III (DSC), Multifunktion für Lenkrad, Alarmanlage mit Fernbedienung, Modellschriftzug - Entfall, Grünkeil-Frontscheibe, Sonnenschutzrollo für Heckscheibe, elektrisch, Fußmatten in Velours

TNT
19-10-05, 21:05
Φιλε μου πολλοι απο τους χαρακτηρες στο κειμενο που ζητησες εχουν χαθει.Θα ηταν καλυτερο να εβαζες το λινκ.Τεσπα,οσα εχουν σωθει σημαινουν:
ΑΤΡΑΚΑΡΙΣΤΟ,αντισπιν,τηλεφωνο,DSC III,δερματινο τιμονι πολλαπλων λειτουργιων,συναγερμος με τηλεχειρισμο,δεν εχει πισω δεξια στο πορτ μπαγκαζ το ταμπελακι που λεει ποιο μοντελο ειναι,φιμε παρμπριζ (?), ηλεκτρικο ρολλο προστασιας απο τον ηλιο στο πισω τζαμι,πατακια στο χρωμα του αυτοκινητου.

makman
25-10-05, 09:43
ελα φιλε ΤΝΤ βοηθα μας. κοιτα αυτο εαν μπορεις.......
http://cgi.ebay.com/BMW-E36-E34-E30-E32-Chrom-Blinkerhebel_W0QQitemZ8009792122QQcategoryZ72933QQ rdZ1QQcmdZViewItem

ευχαριστω
μακης

TNT
26-10-05, 17:30
ελα φιλε ΤΝΤ βοηθα μας. κοιτα αυτο εαν μπορεις.......
http://cgi.ebay.com/BMW-E36-E34-E30-E32-Chrom-Blinkerhebel_W0QQitemZ8009792122QQcategoryZ72933QQ rdZ1QQcmdZViewItem

ευχαριστω
μακης

ετοιμος....

ΜΟΧΛΟΙ ΧΡΩΜΙΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΦΛΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΥΑΛΟΚΑΘΑΡΙΣΤΗΡΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ Sani Tuning
ΓΙΑ Ε30 Ε32 Ε34 Ε36 Ζ3.
Τιμη:24,99 ευρωπουλα
Οι μοχλοι ειναι εξολοκληρου αλουμινενιοι με φινιρισμα χρωμιου.Απλη εγκατασταση.
Ο εργοστασιακος πλαστικος μοχλος αφαιρειται με μια περιστροφικη κινηση,
και μετα βαζουμε τον αλουμινενιο,στερεωνουμε,τελος.Στα αυτοκινητα που
ο υπολογιστης ταξιδιου ενεργοποιειται με τον μοχλο τον φλας και στα οχηματα
που το Tempomat(αυτο νομιζω πως ειναι ο αυτοματος κλιματισμος)
αναβει με τον μοχλο των υαλοκαθαριστηρων ΔΕΝ
ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ ΤΟ ΕΞΑΡΤΗΜΑ.

Αποστολη με ευθυνη του αγοραστη.
Τροποι πληρωμης:Προκαταβολικα,με καταθεση σε τραπεζικο λογαριασμο η με
το paypal.Κοστος μεταφορας 2 ευρω για εντος Γερμανιας.Στο εξωτερικο πωλουμε
μονο με προκαταβολη.Παρακαλω πληροφορηθειτε για το κοστος μεταφορας.

Με αντικαταβολη το κοστος αποστολης ειναι 6 ευρω.
Μπορειτε να βρειτε και αλλες προσφορες στο καταστημα μας.Μετα το τελος
της δημοπρασιας λαμβανετε εντος 24 ωρων ενα mail με ολα τα απαραιτητα
στοιχεια.Εαν δεν σας ερθει το μηνυμα εντος 48 ωρων,παρακαλω εξεταστε
την ηλεκτρονικη σας διευθυνση και στειλτε μας ηλεκτρονικο μηνυμα.

Για ολες τις δημοπρασιες παιρνετε αποδειξη/τιμολογιο με εκπιπτομενο ΦΠΑ.
Κανουμε αποστολες στο εξωτερικο,αλλα πληροφορηθειτε πρωτα το κοστος αποστολης.

Σημειωση του μεταφραστη:Ο τυπος γραφει τα πληρη στοιχεια της επιχειρησης
του στην αγγελια,οπως ονοματεπωνυμα και ΑΦΜ,αρα πρεπει να ειναι αξιοπιστος.

konstantinos
04-11-05, 18:03
BMW-Pläne bis 2008: Aus Spaß wird Ernst
In den kommenden drei Jahren bringt BMW eine Palette neuer Modelle: Coupés, Cabrios, Kombis, Sportwagen und Geländewagen, die alle dem Firmenmotto "Freude am Fahren" verpflichtet sind - darunter ein neuer X5 sowie zusätzliche 1er-, 3er- und 5er-Varianten.




Die wichtigste Modell-Erneuerung der nahen Zukunft ist die Ablösung des X5 - die zweite Generation soll größer, stärker, agiler werden und natürlich auch mit besseren Fahrleistungen aufwarten. Die Neuauflage des erfolgreichen Straßen-Geländewagens startet Ende 2006 zuerst in den USA, wo der X5 auch weiterhin produziert wird, und rollt Anfang 2007 nach Europa.

Um rund zehn Zentimeter legt der bislang 4,67 Meter lange Viertürer zu und nähert sich damit dem Maß der neuen Mercedes M-Klasse (4,78 Meter). Der X5 wächst vor allem im Bereich des hinteren Überhangs und schafft so Raum für ein deutlich vergrößertes Gepäckabteil und - gegen Aufpreis - eine dritte, im Wagenboden versenkbare Sitzreihe. Sieben Personen finden dann Platz, obwohl es sich ganz hinten wohl nur Kinder bequem machen können.

Der Allradantrieb wird verfeinert. X-Drive darf sein elektronisches Netz künftig noch enger spannen, wenn an den einzelnen Rädern Schlupf auftritt, um ganz variabel innerhalb von Millisekunden in Längsrichtung für die optimale Kraftverteilung zwischen den Achsen zu sorgen. Der Kraftfluss kann auf dem Bildschirm im Cockpit verfolgt werden - gesteuert durch i-Drive.

Die bei vielen Geländewagen lästigen Aufbaubewegungen sollen im X5 mittels Wankausgleich unterbunden werden, was der Fahrdynamik ebenso dienen dürfte wie die optional erhältliche Aktivlenkung. Headup-Display, Nachtsichtgerät und ein Nahbereichsradar mit erweiterten Distronicfunktionen zählen zu den weiteren Posten auf der Aufpreisliste.
X5-Topversion ohne V12, aber mit V8-Turbo
Für Dampf unter der Haube sorgen zunächst die bekannten Sechs- und Achtzylinder als Benziner und Diesel, es folgt der Dreiliter-Twin-Turbo im Selbstzünder-Programm. Krönung der Schöpfung ist nicht, wie bislang vermutet, der starke Zwölfzylinder aus dem 7er, weil die Adaption an den Allradantrieb zu aufwendig wäre. Die Spitze stellt vielmehr ein turbogeladener Achtzylinder dar, der es auf über 400 PS bringen soll. Und aus der Koalition mit GM und Daimler-Chrysler wird später noch ein Vollhybride hervorgehen.

Um beim Diesel den hohen Stickoxidgehalt aus dem Abgas zu vertreiben, arbeitet BMW außerdem genauso intensiv wie Mercedes an der neuen Harnstofftechnik, kurz SCR genannt, die aber frühestens 2008 serienreif sein dürfte.

So lange müssen Z4-Fans auf die erste Frischzellenkur für ihren Roadster nicht mehr warten. Schon im Frühjahr nächsten Jahres zeigt sich der Zweisitzer mit modifizierter Frontpartie inklusive neuen Nebelscheinwerfern und speziellen Reflektoren. Optische Kunstgriffe verhelfen dem Heck zu einem gefälligeren Aussehen, die neu gestalteten Rückleuchten weisen nun spezielle Lichtleiter auf.

Wichtiger ist, was unter dem Blech passiert: Der neue Z4 Roadster 3.0 si bringt es auf 265 PS und 315 Newtonmeter ab 2.500/min, der 2.5-Liter-Sechszylinder in zwei Leistungsstufen auf 177 und 218 PS. Einstiegsvariante ist der Zweiliter-Vierzylinder 2.0i mit 150 PS. Alle Varianten werden serienmäßig mit einem Sechsgangschalt-Getriebe kombiniert, die Sechszylinder auf Wunsch auch mit einer neuen Sport-Automatik, die über Schaltpaddeln am Lenkrad verfügt. Für noch mehr Aufsehen dürfte die zeitgleich debütierende M-Version sorgen, die mit mächtigen Lufteinlässen und tief angeordneten Nieren direkt über der Straße schnüffelt und sich von hinten durch vier markante Endrohre sowie einen horizontal angeordneten Diffusor in Szene setzt.

Unter der Motorhaube schlummert ein Reihen-Sechszylinder mit 3,2 Liter Hubraum, 343 PS sowie einem Drehmoment von 365 Nm bei 4.900/min. Das reicht für eine Beschleunigung von Null auf 100 km/h in fünf Sekunden und eine Höchstgeschwindigkeit von 250 km/h, bevor die Elektronik dem Treiben ein Ende setzt. Bald jedoch will die M GmbH gegen Aufpreis und die Absolvierung eines BMW-Fahrertrainings die elektronischen Fesseln sprengen und je nach Modell Höchstgeschwindigkeiten bis 300 km/h zulassen.

Während der normale Z4 über eine elektromechanische Servolenkung verfügt, bringt die M-Version eine hydraulische Anlage mit. Eine spezielle Hochleistungsbremse sowie ein Sperrdifferenzial zählen zu den weiteren Besonderheiten der sportlichsten Roadster-Version.

Im Sommer 2006 bekommt der Z4 dann eins aufs Dach - in Form des auf der IAA als Studie gezeigten Coupés, das nicht nur gegen den Mercedes SLK positioniert wird, sondern vor allem auch gegen den neuen Porsche Cayman. Hier kommt deshalb das leistungsstarke Hochdrehzahlkonzept der alten Sechszylinder-M-Version zum Tragen. Daneben gibt es die Dreiliter- und 2,5-Liter-Sechszylinder.

Dem bekannten M6 Coupé folgt im Sommer 2006 das M6 Cabrio. Der klassische offene 3er mit Stoffmütze ist allerdings tot. Doch dafür gibt es ab Frühjahr 2007 ein Blechdach-Cabrio mit mehreren Segmenten - eine Konstruktion von Zulieferer Edscha, die es erleichtert, den Aufbau platzsparend im Kofferraum zu verstauen. Den Verkauf dieser neuen Baureihe startet BMW übrigens mit den ersten Sechszylinder-Benzindirekteinspritzern des Hauses.
3er nicht nur als Coupé-Cabrio, sondern auch als reines Coupé
Vom konventionellen 3er Coupé rückt BMW trotzdem nicht ab. Warum? Weil der sportlich gesinnte Coupé-Fahrer viel Wert auf hohe Verwindungssteifigkeit und ein optimales Leistungsgewicht legt. Das bekommt er ab Sommer 2007 auch im klassischen M3, dann mit Achtzylindermotor und etwas mehr als 400 PS. Die Leichtbauvariante CSL gilt als ebenso beschlossen wie das M3 Cabrio mit etwas komfortablerer Fahrwerksabstimmung (2008), M3 Limousine und Touring werden noch kalkuliert.

Damit ist das letzte Kapitel der BMW-Neuheitenstory noch längst nicht erzählt. Dem viertürigen 1er folgt Ende 2006 der Zweitürer, ein Jahr später debütiert das Cabrio mit klassischem Stoffverdeck.

Dann wird es auch Zeit für das raumfunktionale Konzept: ein innen höchst variabler Van mit Allradantrieb als Konkurrent gegen die Mercedes R-Klasse. Im Jahr darauf folgt mit dem X6 ein knapp geschnittenes Sport Utility Vehicle im Coupé-Look.

Nicht zu vergessen: der Start des neuen Mini im Winter 2006 sowie die Kombiversion Traveller, die allerdings nicht vor 2008 zu erwarten ist - jenem Jahr, in dem auch der neue Supersportler Z8 mit Alu-Spaceframe und einem nochmals leistungsgesteigerten Zehnzylinder aus dem M6 vom Stapel gelassen wird.

sakkunen
29-11-05, 18:49
αν εχεις τη καλοσυνη...:yippee:
1.selection cop relevanter fahrz
2.sport-lederlenkrad
3.kopfairbag
4.lm raeder doppelspeiche
5.aussenspiegelpaket
6.heckscheibenwischer
7.exterieurumfaenge in wagenfarb
8.warndreieck
9.raucherpacket
10.sportsitze fuer fahrer/beifahr
11.kopfstuetze hinten
12.scheinwerfer-waschanlage
13.nebelscheinwerfer
14.cop steuerung

...merci!

M535 E28
29-11-05, 20:25
da hast du schon recht.
beim s38 b36 wird nur der zόndwinkel verstellt um die leistung zurόckzunehmen.
beim b38 aber wird zusδtzlich der vollgasabregelmotor in betrieb gesetzt.
wenn man diesen entfernt geht der motor in notlauf und hat weit unter 300 ps.
das ist der hauptgrund warum die meisten s38 im e30 nicht so gehen wie sie sollen.
es gibt von vdo einen frequenzteiler der das ganze recht gut erledigt

μεταφράστε παιδιά...

TNT
30-11-05, 18:26
Παιδια χιλια συγγνωμη που τα καθυστερησα αλλα ειχα ενα μικρο προβληματακι.Το κειμενο του Κωνσταντινου,λογω μεγεθους,θα καθυστερησει λιγο.Οποτε περναω στον Sakkunen.

1.οχημα συσχετισμενο με επιλογη cop (δεν γνωριζω τι ειναι αυτο το cop,γερμανικα παντως δεν ειναι.πιθανως ακρωνυμιο)
2.σπορ δερματινο τιμονι
3.αεροσακος κεφαλιου
4.σχεδιο ζαντων με διπλες ακτινες (αυτο της Μ3 νομιζω)
5.πακετο εξωτερικων καθρεφτων
6.πισω υαλοκαθαριστηρας
7.εξωτερικα πλαστικα στο χρωμα του αυτοκινητου
8.προειδοποιητικο τριγωνο
9.πακετο καπνιστη (τασακια κλπ)
10.σπορ καθισματα οδηγου-συνοδηγου
11.στηριγματα κεφαλιου πισω
12.μηχανισμος πλυσης προβολεων
13.προβολεις ομιχλης
14.παλι αυτο το cop.steuerung ειναι παντως ο μηχανισμος του τιμονιου.

M535
Εκει εχεις δικιο.Στον s38b36 αλλαζουμε μονο τον χρονισμο της αναφλεξης για να παρουμε πισω την αποδοση.Στον B38 ομως τιθεται σε λειτουργια(KINEITAI) και το μοτερ που ρυθμιζει τη λειτουργια της μηχανης σε φουλ γκαζι.Αν κανεις βγαλει αυτο το μοτερακι τοτε η μηχανη μπαινει σε safe mode (λειτουργια εκτακτης αναγκης) και αποδιδει πολυ λιγοτερο απο 300 ιππους.Για αυτο και οι περισσοτεροι S38 στις Ε30 δεν αποδιδουν κανονονικα.Η vdo (εταιρια) παραγει εναν "διαχωριστη συχνοτητας" που λυνει αυτο το προβλημα πολυ καλα.

sakkunen
30-11-05, 23:38
Σ ευχαριστω πολυ!

makman
01-12-05, 17:08
γεια σου καλε μου φιλε ΤΝΤ.Να μαι παλιιιι. λοιπον να το link.δεν λερω εαν λεει και για τα δυο.και για το χειροφρενο και για το λεβιε.αυτος μου εστειλε μονο για τον λεβιε.

http://cgi.ebay.com/BMW-E-36-E-46-M3-Ledermanschette-Schaltsack-echt-Leder_W0QQitemZ8018365073QQcategoryZ72999QQssPageN ameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

(σου χρωσταω πολλα) σε ευχαριστω.:nod:

TNT
02-12-05, 15:11
ΜΑΚΜΑΝ ευχαριστω πολυ για τα καλα σου λογια!

ΔΕΡΜΑΤΙΝΗ ΜΑΝΣΕΤΑ ΓΙΑ ΛΕΒΙΕ ΓΙΑ Ε36 Ε46 Μ3

Προσφερεται δερματινη μανσετα Μ3 για Ε36/Ε46.Η ποιοτητα του δερματος
φαινεται αμεσως,προκειται για αυθεντικο δερμα BMW MONTANA.Η εγκατασταση
του προιοντος ειναι πανευκολη,γιατι εχει λαστιχακια ραμμενα μεσα στη
μανσετα.Απλα βγαλτε την παλια μανσετα απο το πλαισιο του λεβιε και τραβηξτε την
νεα μανσετα πανω απο το πλαισιο.Με τα λαστιχακια θα σταματησει μονη της
η μανσετα και ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΟΛΛΗΘΕΙ.Σε αυτην την δημοπρασια πωλειται μονο
η μανσετα και οχι τα πλαστικα κομματια,αφου αυτα ηδη υπαρχουν στην παλια
μανσετα.Αν πληρωσετε 39 ευρωπουλα εξτρα παιρνετε απο εμας και την μανσετα χειροφρενου
που φαινεται στην φωτογραφια.Σχεδον ολα τα μοντελα της BMW εχουν μανσετες
λεβιε απο τεχνητο δερμα (Ε30,Ε34,Ε36,Ε46),αλλα οχι δικες μας.
Κοστος 24 ευρω.Κοστος ασφαλισμενης αποστολης σε ολη την ευρωπη 9 ευρω.

makman
02-12-05, 21:47
σε ευχαριστω φιλε.εισαι κορυφαιοοοοοος.:kissass:

TNT
26-02-06, 02:56
Λογω προβληματων με το λειτουργικο του Βασιλακη του πορτα,το τελευταιο διαστημα δεν μπορουσε να λειτουργησει ο υπολογιστης μου.Απο σημερα που τον εφτιαξα το θρεντ λειτουργει κανονικοτατα.Ολα τα μεταφραζουμε ολα τα μαχαιρωνουμε!

Dr.GEO
01-05-06, 18:02
οντως πολυ καλη κινηση σε ευχαριστουμε πολυ

sakkunen
01-12-09, 14:12
Υπάρχει κάποιος Γερμανομαθής να μας πεί ποιο λαστιχάκι είναι καλύτερο ?

http://www1.adac.de/Tests/Reifentests/Sommerreifen/185_60_R14/default.asp?ComponentID=242177&SourcePageID=8772

bimmer-corfu
01-12-09, 14:51
Καλησπερα!Μιας και βλεπω πολυ κοσμο να παραπονειται οτι κατι πχ στο ιντερνετ ειναι στα γερμανικα και δεν μπορει να το διαβασει,και οι μηχανες μεταφρασης κανουν καποιες φορες χοντρες λαθαρες,προτεινω το εξης για βελτιωση του κλαμπ:Οταν καποιος βρισκει κατι στα Γερμανικα,ειτε στο ιντερνετ ειτε σε οδηγιες και χρειαζεται μεταφραση,να τις ποσταρει σε αυτο το θρεντ και να τις μεταφραζω εγω η οποιοσδηποτε αλλος απο το κλαμπ μιλαει γερμανικα.Με αυτον τον τροπο οχι μονο εξυπηρετειται ο αμεσα ενδιαφερομενος αλλα μαθαινουν και οι υπολοιποι μια τεχνικη πληροφορια που ισως τους φανει χρησιμη.Εννοειται πως δεν θα απαντωνται ποστς του στυλ "πως θα πω στη Γερμανιδα μωρο μου ζαχαροπλαστης ηταν ο πατερας σου?" παρα μονο ποστς σχετικα με BMW.Αν οι διαχειριστες νομιζουν οτι κατι τετοιο ειναι περιττο στο κλαμπ,παρακαλω να σβηστει το θεμα.Αν ομως το βρισκετε χρησιμο,στειλετε εδω οτιδηποτε χρειαζεται μεταφραση και θα δημοσιευσω τη μεταφραση.
τσίμπα μια θετική!

Driver M
01-12-09, 15:08
τσίμπα μια θετική!

Κι εγώ θα του έδινα, αλλά μετά από 4 χρόνια αμφιβάλλω αν ασχολείται ακόμα με το φόρουμ...:D

bimmer-corfu
01-12-09, 15:09
Κι εγώ θα του έδινα, αλλά μετά από 4 χρόνια αμφιβάλλω αν ασχολείται ακόμα με το φόρουμ...:D

χαχαχχαχαχ μα τι λαλακία έκανα...
δεν το πήρα χαμπάρι