PDA

Επιστροφή στο Forum : Πίσω τακάκια στις 48.000 χλμ..???? Ε60


Konstantinos e60
09-11-09, 14:59
Σας έχει συμβει να αλλάξετε τα πίσω τακάκια στις 48.000 χλμ ενώ δεν έχετε κάνει αλλαγή τα μπροστινά. Και σύμφωνα με την ενδειξη να χρειάζεται περιπου 13.000 χλμ ακόμη για την αλλαγη των μπροστινών...
Ε 60 523 Ν53 ειναι το αυτ/το..
Οσοι γνωρίζουν ας δώσουν τα φώτα τους.....!!!!

sv2
09-11-09, 15:12
Οχι σε BMW αλλά άλλαξα μπροστνά στις 19.000χλμ και τα πίσω στις 23.000χλμ.

Konstantinos e60
09-11-09, 15:17
Δεν μου έχει ξανασυμβεί σε οτι αυτο/το και αν είχα.
Δεν είναι λίγο παράξενο..?

fast-enough
09-11-09, 15:22
Μήπως το χειρόφρενό σου είναι λίγο πιο τραβηγμένο απ' όσο πρέπει και τα τακάκια πίσω τρώγονται (και κόβει και το αμάξι)???
Δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι άλλο...

InsaneDriver
09-11-09, 15:24
Μήπως το χειρόφρενό σου είναι λίγο πιο τραβηγμένο απ' όσο πρέπει και τα τακάκια πίσω τρώγονται (και κόβει και το αμάξι)???
Δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι άλλο...

Το χειρόφρενο δεν χρησιμοποιεί τα τακάκια.
Υπάρχει φερμουίτ υλικό στο εσωτερικό της δισκόπλακας όπου δουλεύει σαν ταμπούρο.

Konstantinos e60
09-11-09, 15:34
Χειρόφρενο δεν παίζει με τίποτα γιατι θα παίρναμε φωτιά........

konc
09-11-09, 15:49
ρε παιδιά τα αυτοκίνητα με ηλεκτρονικά σαν το Ε60 δεν φρενάρουν ότι γουστάρουν-όποτε γουστάρουν? Μια χαρά λογικό το βρίσκω.

BILL007
09-11-09, 15:52
Φυσιολογικό νούμερο...Και εγώ κάθε 40.000 αλλάζω...

race535
09-11-09, 15:54
Το μονο που μπορει να εξηγησει το φαινομενο ειναι κακη ποιοτητα υλικου στα τακακια,βεβαια το λεω χωρις να ξερω τι μαρκα ειναι.
Κατι αλλο που μπορει να εξηγει το φαινομενο ειναι κακη ποιοτητα δισκων η ισως να ειναι ελαχιστα στραβοι,κατι που αν ισχυει θα το καταλαβενες εστω και λιγο στο τιμονι κατα το φρεναρισμα.
Ισως λαθος τοποθετηση.Πολλοι τυποι στα τακακια εχουν συγκεκριμενη φορα τοποθετησης,αν μπουν λαθος τοτε ισως να προκληθει αυτη η φθορα κατι που και παλι δεν το λεω με σιγουρια γιατι δεν το εχω δοκιμασει:smokin:

Nick_E60_GR
09-11-09, 16:03
Φυσιολογικό νούμερο...Και εγώ κάθε 40.000 αλλάζω...

Φυσιολογικό το βλέπω κι εγώ αλλά τα μπροστινά?

Κωνσταντίνε είναι manual ή steptronic? Μήπως έχει μηδενίσει κάποιος (πχ στο service) τα μπροστινά?

BILL007
09-11-09, 16:06
Ναι...Αυτό το ασύμμετρο είναι όντως το θέμα...:(...

Konstantinos e60
09-11-09, 16:17
Το αυτ/το αγοράστηκε καινούργιο...
Τα τακάκια που φορούσε είναι Textar (μαμά).
Η φθορά στα τακάκια είναι ίδια και στις δυο πλευρές.Δεν υπήρχει ούτε τρέμουλο ούτε κραδασμός ούτε κάτι παρόμοιο που θα κινούσε υποψίες για στράβωμα δίσκων.(ούτε άσκοπη ενεργοποίηση ABS).
Το πρόβλημά μου δεν είναι η αλλαγή στα 48.000 χλμ αλλα το οτι άλλαξα τα πίσω γρηγορότερα απο τα μπροστά που συμφωνα με την ένδειξη θέλουν ακόμη 13.000..Κάτι που για εμένα είναι αφύσικο...
Ειδικά με τον τρόπο που οδηγώ...!
streptronic είναι Νίκο.

Konstantinos e60
09-11-09, 16:44
Επίσης όταν μηδένισε η ένδειξη υπολοιπου χλμ/ων στο OBC ταυτόχρονα κοκκίνησε και η ένδειξη για άμεση αλλαγή.
Ακούμπησε το καλωδιο.....Που σημαίνει οτι το OBC είναι αξιόπιστο.

TAZ118!
09-11-09, 16:54
Φιλε μου ειναι φυσιολογικο....Επειδη ειναι πισωκινητο τα DSC/DTC τεινουν να ενεργουν περισσοτερο στα φρενα του πισω αξονα..Πληροφοριακα θα σου αναφερω οτι στον Ασσο μου αλλαξα τα μπροστα στα 32000χλμ και τα πισω στα...17000χλμ...
Ειναι αλλη μια απο τις συνεπειες των εξαιρετικων ελληνικων δρομων...

konc
09-11-09, 18:21
ρε παιδιά τα αυτοκίνητα με ηλεκτρονικά σαν το Ε60 δεν φρενάρουν ότι γουστάρουν-όποτε γουστάρουν? Μια χαρά λογικό το βρίσκω.

Είναι μερικές φορές που νομίζεις ότι μιλάς στον αέρα..

nassosbmw1
09-11-09, 18:34
στον δικό μου άσσο έχω 55000κμ.. τα μπροστά έχουν ένδειξη για 12000 κμ ακόμα...τα πίσω είναι για αλλαγή σε 1000κμ...λογικα λόγω ενεργοποίησης του DSC και λοιπών ηλεκτρονικών φαντάζομαι...:nixweiss:

Nick_E60_GR
09-11-09, 18:55
Είναι μερικές φορές που νομίζεις ότι μιλάς στον αέρα..

Τα πράματα είναι πολύ χειρότερα στα αυτόματα, γι αυτό εφοδιάζονται και με πιό "ενισχυμένες" δαγκάνες/δισκόπλακες/τακάκια.

anemosgr
09-11-09, 21:15
Και σρο δικό μου Ε90 τα πίσω τακάκια είναι περισσότερο φαγωμένα σύμφωνα με το OBC με διαφορά αν θυμάμαι καλά 3000κμ.

tasos e46
09-11-09, 22:10
επειδη και το δικο μου 318 ε46 πρωτα μου "εφαγε" τα πισω στις 55000 ο μαστορας μου ειπε οτι οταν
λειτουργει το αντι σπιν επενεργει στα πισω φρενα,αυτος ειναι ο λογος.

stefanos_cool
09-11-09, 22:10
Σας έχει συμβει να αλλάξετε τα πίσω τακάκια στις 48.000 χλμ ενώ δεν έχετε κάνει αλλαγή τα μπροστινά. Και σύμφωνα με την ενδειξη να χρειάζεται περιπου 13.000 χλμ ακόμη για την αλλαγη των μπροστινών...
Ε 60 523 Ν53 ειναι το αυτ/το..
Οσοι γνωρίζουν ας δώσουν τα φώτα τους.....!!!!


Μια χαρά είναι, φυσιολογικότατο!

Τι προτιμάς, να άλλαζες στα 70-80000 χλμ. και να μην είχες την βοήθεια των ηλεκτρονικών;
Ακόμη και όταν νιώθουμε ότι οδηγούμε cool τα ηλεκτρονικά βοηθήματα ενεργοποιούνται με αποτέλεσμα να υπάρχει αυτή η πρόωρη φθορά έναντι των μπροστινών, π.χ. σε στροφές με πρώτη στο κιβώτιο, ξεκίνημα με λίγο νεράκι στο δρόμο… κλπ.

Έχω φίλο σε χώρα με συνεχή πάγο κλπ. που αλλάζει τακάκια πίσω κάθε 25000km και φυσικά ο λόγος είναι αυτός που σου είπα και πιο πάνω.

υ.γ. Όταν ενεργοποιούνται το σύστημα αντισπιν και ευστάθειας, πέραν του ότι σου κόβει το γκάζι, πρεσάρει και τις δαγκάνες πίσω δηλαδή πατάει φρένο χωρίς εσύ να το νιώθεις!

individual
10-11-09, 07:09
Μια χαρά είναι, φυσιολογικότατο!

Τι προτιμάς, να άλλαζες στα 70-80000 χλμ. και να μην είχες την βοήθεια των ηλεκτρονικών;
Ακόμη και όταν νιώθουμε ότι οδηγούμε cool τα ηλεκτρονικά βοηθήματα ενεργοποιούνται με αποτέλεσμα να υπάρχει αυτή η πρόωρη φθορά έναντι των μπροστινών, π.χ. σε στροφές με πρώτη στο κιβώτιο, ξεκίνημα με λίγο νεράκι στο δρόμο… κλπ.

Έχω φίλο σε χώρα με συνεχή πάγο κλπ. που αλλάζει τακάκια πίσω κάθε 25000km και φυσικά ο λόγος είναι αυτός που σου είπα και πιο πάνω.

υ.γ. Όταν ενεργοποιούνται το σύστημα αντισπιν και ευστάθειας, πέραν του ότι σου κόβει το γκάζι, πρεσάρει και τις δαγκάνες πίσω δηλαδή πατάει φρένο χωρίς εσύ να το νιώθεις!


+100000000

Konstantinos e60
10-11-09, 10:40
Μια χαρά είναι, φυσιολογικότατο!

Τι προτιμάς, να άλλαζες στα 70-80000 χλμ. και να μην είχες την βοήθεια των ηλεκτρονικών;
Ακόμη και όταν νιώθουμε ότι οδηγούμε cool τα ηλεκτρονικά βοηθήματα ενεργοποιούνται με αποτέλεσμα να υπάρχει αυτή η πρόωρη φθορά έναντι των μπροστινών, π.χ. σε στροφές με πρώτη στο κιβώτιο, ξεκίνημα με λίγο νεράκι στο δρόμο… κλπ.

Έχω φίλο σε χώρα με συνεχή πάγο κλπ. που αλλάζει τακάκια πίσω κάθε 25000km και φυσικά ο λόγος είναι αυτός που σου είπα και πιο πάνω.

υ.γ. Όταν ενεργοποιούνται το σύστημα αντισπιν και ευστάθειας, πέραν του ότι σου κόβει το γκάζι, πρεσάρει και τις δαγκάνες πίσω δηλαδή πατάει φρένο χωρίς εσύ να το νιώθεις!

Πάρα πολύ σωστά όλα αυτά γιατί και εγώ τα ίδια σκεφτόμουν...αλλά...
1. Μετά απο 7 χρόνια κατοχής ενός Ε46 ποτέ δεν αντιμετώπισα κάτι τέτοιο
παρ'οτι η αρχή λειτουργίας του dtc είναι η ίδια (διαφέρει σε ευαισθησία απ'οτι φαίνεται)
2. Είναι πολύ ωραίο να επιβεβαιώνεις τον τρόπο σκέψης σου με ανθρώπους του forum
που μοιράζονται τις γνώσεις τους και τις εμπειρίες τους χωρίς να εχουν να κερδίσουν
κάτι και δεν συγκρίνεται με την γνώμη και άποψη κανενός μηχανικού....μιας και οι
περισσότεροι λειτουργούν καθαρά κερδοσκοπικά....


Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις..

stefanos_cool
10-11-09, 11:18
1. Μετά απο 7 χρόνια κατοχής ενός Ε46 ποτέ δεν αντιμετώπισα κάτι τέτοιο
παρ'οτι η αρχή λειτουργίας του dtc είναι η ίδια (διαφέρει σε ευαισθησία απ'οτι φαίνεται)


Η αρχή λειτουργίας είναι η ίδια, αλλά στην Ε60 είναι πολύ πιο εξελιγμένο το σύστημα (και πιο γρήγορο) με αποτέλεσμα να είναι και πιο αισθητή η πρόωρη φθορά των αναλώσιμων περί φρένων στον πίσω άξονα.


2. Είναι πολύ ωραίο να επιβεβαιώνεις τον τρόπο σκέψης σου με ανθρώπους του forum
που μοιράζονται τις γνώσεις τους και τις εμπειρίες τους χωρίς να εχουν να κερδίσουν
κάτι και δεν συγκρίνεται με την γνώμη και άποψη κανενός μηχανικού....μιας και οι
περισσότεροι λειτουργούν καθαρά κερδοσκοπικά....


Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις..


Γι αυτό είμαστε εδώ!!! :)

z3 2.2
10-11-09, 11:27
Να συμπληρωσω και γω την γνωμη μου.
Σαφως και τα ηλεκτρονικα παιζουν το ρολο τους αλλα παιζει και κατι ακομα που αντιμετωπιζουν πολλα αυτοκινητα διαφορων εταιριων σημερα και ειναι το εξης.
Το ποσοστο φρεναρισματος πλεον ειναι εντελως διαφορετικο απο το σταθερο 70-30 (περιπου) των παλαιοτερων αυτοκινητων.
Και το σημαντικοτερο ειναι οτι τα εμπρος τακακια εχουν σχεδον τη διπλασια παστα απο τα πισω.....
Οταν συνδιαστουν αυτοι οι δυο παραγωντες και συνυπολογιστει και η χρηση του καθε οδηγου μπορει να εχουμε αποτελεσματα σαν το προαναφερθεν με συντομοτερη φθορα των πισω φρενων

nikolaspan
20-11-09, 17:36
Σας έχει συμβει να αλλάξετε τα πίσω τακάκια στις 48.000 χλμ ενώ δεν έχετε κάνει αλλαγή τα μπροστινά. Και σύμφωνα με την ενδειξη να χρειάζεται περιπου 13.000 χλμ ακόμη για την αλλαγη των μπροστινών...
Ε 60 523 Ν53 ειναι το αυτ/το..
Οσοι γνωρίζουν ας δώσουν τα φώτα τους.....!!!!

Σε Ε90 έκανα αλλαγή στα πίσω τακάκια στα 33.368 km και στα μπροστινά στα 48.618 km. Φταίει ο τρόπος οδήγησης. Επεμβαίνει συχνά το DTC και φθείρονται τα τακακια

onyx
25-11-09, 15:17
....χμ, καλά κάνω εγώ και αν δεν βρέχει τα απενεργοποιώ αυτά τα συστήματα του διαβόλου...!!:rofl2: