Επιστροφή στο Forum : Διαφορικό σε Ε90 316
μιας και προσωπικά πειστεύω οτι μια πολύ καλή αναβάθμιση είναι το να αλλάξεις διαφορικό σε ένα αυτοκίνητο βάζοντας άλλο βήμα αρχίζω να ψάχνω τι θα κόστιζε αν άλλαζα διαφορικό στο δικό μου και απο 3,64 βήμα πάω σε διαφορικό απο 320si με βήμα 4,10.
τι αλλαγή σε επιδόσεις θα δω και ποιός μπορεί να αναλάβει τέτοια μετατροπή?
Μου φένεται ότι και τα ημιαξόνια δεν ταιριάζουν άρα πας και για αυτά.
http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=11848&highlight=%C2%E7%EC%E1+%E4%E9%E1%F6%EF%F1%E9%EA%EF %F5
Για ρίξε και μια ματιά εδώ
την δουλεια στην κανουν ολες οι αντιπροσωπιες κ οι ανεξαρτητοι μαστορες bmw
Παντως να δεις πρωτα αν η διαφορα στις επιδοσεις δικαιολογουν την διαφορα στην καταναλωση που θα εχεις και μετα να προχωρησεις στην αλλαγη βηματος...
Θα χασεις παρα πολυ στην τελικη, και θα ανεβεις αρκετα στην καταναλωση.Πιστευω οτι το μανισιο ειναι παντα το καλυτερο απο ολες τις πλευρες εαν εισαι μαμα στο μοτερ.Εγω εκανα ακριβως το αντιθετο απο 4.10 πηγα σε 3.91 για πιο ανετα ταξιδια και λιγοτερη καταναλωση αλλα εχω και λιγο ανεβασμενο το μοτερ μου (ε30 μ42).Ειχε μια μικρη διαφορα στα ανοιγματα αλλα κερδισα στη τελικη.
Δεν είναι μόνο το διαφορικό διαφορετικό είναι και το σασμάν, σχέσεις κλπ.
Αν αλλάξεις μόνο το διαφορικό δε θα δεις διαφορές νομίζω...
Δεν είναι μόνο το διαφορικό διαφορετικό είναι και το σασμάν, σχέσεις κλπ.
Αν αλλάξεις μόνο το διαφορικό δε θα δεις διαφορές νομίζω...
φυσικα και θα δει διαφορες και μονο με το διαφορικο.
φυσικα και θα δει διαφορες και μονο με το διαφορικο.
Δε το έγραψα σωστά.
Για να έχει σωστό αποτέλεσμα πρέπει να έχει και τις κατάλληλες σχέσεις στο σασμάν. Άλλο σασμάν και άλλες σχέσεις έχει το 320i από το 320si.
Δε το έγραψα σωστά.
Για να έχει σωστό αποτέλεσμα πρέπει να έχει και τις κατάλληλες σχέσεις στο σασμάν. Άλλο σασμάν και άλλες σχέσεις έχει το 320i από το 320si.
Τωρα τα λες σωστα ;)
Δε το έγραψα σωστά.
Για να έχει σωστό αποτέλεσμα πρέπει να έχει και τις κατάλληλες σχέσεις στο σασμάν. Άλλο σασμάν και άλλες σχέσεις έχει το 320i από το 320si.
Mπορεις να τις ποσταρεις εδω σε παρακαλω αναλυτικα και για τα 2????
Mπορεις να τις ποσταρεις εδω σε παρακαλω αναλυτικα και για τα 2????
Δεν μπορώ να τις βρω στο net.
Τις εχεις δει καπου γραμμενες οτι ειναι διαφορετικες???
ή οτι η διαφορα τους ειναι τοσο μεγαλη και οχι τυπου 2.52 με 2.53 οπως πχ σχεση 2ης ταχυτητας σε μερικα μοντελα???
Δεν μπορώ να τις βρω στο net.
Δε πειράζει, βασικά τα gear ratio δεν αλλάζουν, η διαφορά είναι στο διαφορικό μόνο.
Οι σχέσεις είναι
1. 4,23
2. 2,53 (θα το δείς και 2.52)
3. 1,66 (θα το δείς και 1.67)
4. 1,22 (και 1.23)
5. 1,00
6. 0,85 (όσα έχουν)
Σε μερικά μοντέλα οι 1 και 2 είναι 4,35 και 2.49 αλλά είναι μηδαμινή διαφορά.
Πολυ σωστος!!!
Απλα να συμπληρωσω μια ακομη διαφορά στον κοφτη στροφων!
Απλα επειδη μου κανει εντυπωση η σιγουρια του Νικου,θα ηθελα αν εχει καποιο στοιχειο οτι ειναι διαφορετικες,να μας το δειξει και σε εμας
Δε πειράζει, βασικά τα gear ratio δεν αλλάζουν, η διαφορά είναι στο διαφορικό μόνο.
Οι σχέσεις είναι
1. 4,23
2. 2,53 (θα το δείς και 2.52)
3. 1,66 (θα το δείς και 1.67)
4. 1,22 (και 1.23)
5. 1,00
6. 0,85 (όσα έχουν)
Σε μερικά μοντέλα οι 1 και 2 είναι 4,35 και 2.49 αλλά είναι μηδαμινή διαφορά.
Δε το καταλαβαίνω το ποστ σου, φαίνεται πολύ "γενικό". Πως ξέρεις ότι είναι οι σχέσεις του 320i και του 320si?
Και λέω "γενικό" γιατί γράφεις "σε μερικά μοντέλα..." και στην 6η "όσα έχουν". Μιλάμε για συγκεκριμένα μοντέλα εδώ.
Μου έχει πει μηχανικός ότι έχουν άλλες σχέσεις.
Μπορείς να δώσεις link για το παραπάνω? Που το βρήκες?
Μάλιστα στο online ΕΤΚ έχουν διαφορετικό part number το 320i με το 320si.
Συγκεκριμένα, το κιβώτιο του 320i (11/2007) έχει BMW Part Number: 23 00 7 575 056 (http://bmwfans.info/parts/catalog/E90/Sedan/Europe/320i-N43/LHD/N/2007/november/browse/manual_transmission/manual_gearbox_gs6_17bg/) ενώ της 320si έχει BMW Part Number: 23 00 7 575 050 (http://bmwfans.info/parts/catalog/E90/Sedan/Europe/320si-N45/LHD/N/2006/april/browse/manual_transmission/manual_gearbox_gs6_17bg/).
Μάλιστα στη περιγραφή του part είναι διαφορετικά...συγκεκριμένα, του 320i η περιγραφή είναι "GS6-17BG - TCBL" ενώ του 320si "GS6-17BG - TCBH".
Τις σχέσεις δε μπορώ να τις βρω δυστυχώς.
Αντιθέτως, το drive shaft (άξονας διαφορικού) για παράδειγμα είναι ίδιο.
Πολυ σωστος!!!
Απλα να συμπληρωσω μια ακομη διαφορά στον κοφτη στροφων!
Απλα επειδη μου κανει εντυπωση η σιγουρια του Νικου,θα ηθελα αν εχει καποιο στοιχειο οτι ειναι διαφορετικες,να μας το δειξει και σε εμας
geo εσυ δεν ξερεις.......τα 320si ειναι πολυ ειδικα αυτοκινητα και δεν εχουν καμια σχεση με τα απλα 320i....εχουν αλλο κινητηρα...αλλο σασμαν....αλλο διαφορικο...για να μην σου πω οτι εχουν και αλλο πλαισιο...
τι να μας πει και εσυ με ενα απλο Ε46 compact 325...χιχιχιχιχιχιχιχι:jester:
Δε πα να πεσω σε κανα ξερο ποταμι μεσα λεω εγω....
...τα 320si ειναι πολυ ειδικα αυτοκινητα και δεν εχουν καμια σχεση με τα απλα 320i....εχουν αλλο κινητηρα...αλλο σασμαν....αλλο διαφορικο...
Μα δεν έχουν.
Έχουν άλλο κινητήρα, άλλο διαφορικό, άλλες αντιστρεπτικές (παχύτερες πίσω) ακόμα και από το Mpack του 320i καθώς και άλλα part numbers σε αναρτήσεις και ελατήρια.
Επίσης, το σασμάν φαίνεται να είναι διαφορετικό αν κρίνω από τα part numbers πάλι του ΕΤΚ ενώ για παράδειγμα το κεντρικό διαφορικό έχει ίδιο κωδικό γιατί προφανώς είναι ίδιο.
ε αυτο λεω και εγω......οτι εχουν
mr incredible
22-11-09, 13:12
εχουν σιγουρα καποιες διαφορες .αλλα σε ιπποδυναμη ειναι πανω κατω τα ιδια με το καινουργιο 320.
εχουν σιγουρα καποιες διαφορες .αλλα σε ιπποδυναμη ειναι πανω κατω τα ιδια με το καινουργιο 320.
Σε ιπποδύναμη ναι. Έχουν όμως διαφορές στο βάρος καθώς το si είναι κατά 100 σχεδόν κιλά πιο ελαφρύ από το 320i LCI και πως βγάζουν αυτά τα άλογα γιατί το μοτέρ του si ανεβάζει πιο γρήγορα στροφές από του "i" και τέλος βοηθάει και το διαφορικό άρα (λογικά) και το σασμάν γιατί ένα διαφορικό μόνο του δε φτάνει.
Τέσπα...νομίζω ότι είμαστε off topic.
mr incredible
22-11-09, 13:31
δικαιολογει ολο αυτο που ειπες την διαφορα στην καταναλωση.οσο για τον φιλο μας με το 316 πιστευω οτι καλυτερα θα ηταν να μην το πειραξει και να το χαρει οπως ειναι.
Λοιπόν...το έψαξα και έχετε δίκιο. Το 320i με το 320si έχουν ίδιες σχέσεις, άλλο σασμάν, και διαφορετική τελική σχέση.
Συγκεκριμένα:
http://img134.imageshack.us/img134/4750/320sivs320i.jpg
Αριστερά οι σχέσεις του si, δεξιά του "i" με 18άρες και τα δύο για να είναι fair η σύγκριση.
Έχουμε ένα κοντύτερο κατά πολύ σασμάν στην si λόγω τελικής σχέσης. Αυτό σημαίνει ότι το si έχει μεγαλύτερη κατανάλωση και θόρυβο, αλλά καλύτερη εκμετάλλευση ροπής και ισχύς γιατί με λιγότερα χιλιόμετρα έχει πιο ψηλές στροφές.
Η διαφορά όμως είναι ότι το si στροφάρει πιο ψηλά, έχει πιο μετά τον κόφτη και είναι πιο ελαφρύ.
Μπορεί κάποιος να δει διαφορές...αλλά όχι τις διαφορές από το "i" στο "si" λόγω βάρους και μοτέρ.
Θα χασεις παρα πολυ στην τελικη, και θα ανεβεις αρκετα στην καταναλωση.Πιστευω οτι το μανισιο ειναι παντα το καλυτερο απο ολες τις πλευρες εαν εισαι μαμα στο μοτερ.Εγω εκανα ακριβως το αντιθετο απο 4.10 πηγα σε 3.91 για πιο ανετα ταξιδια και λιγοτερη καταναλωση αλλα εχω και λιγο ανεβασμενο το μοτερ μου (ε30 μ42).Ειχε μια μικρη διαφορα στα ανοιγματα αλλα κερδισα στη τελικη.
δεν καταλαβαινω πως γινεται να εχεις λιγοτερη καταναλωση ενω, τωρα, για να επιταχυνεις θελεις περισσοτερο γκαζι. Εγω νομιζα οτι με μικροτερο βημα πιανεις τις φυσιολογικες ταχυτητες πιο γρηγορα κουραζοντας το μοτερ λιγοτερο.
vBulletin® v3.8.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.