PDA

Επιστροφή στο Forum : να το παρω ? (οχι το κοριτσι)


Aristidis
12-11-09, 15:58
Καλησπερα σε ολους
Διαβαζοντας το παρακατω thread

http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=8150

με επιασε η ψυχη μου
εψαχνα εδω και αρκετο καιρο ενα 116, και διαβαζοντας οσα γραφουν τα παιδια, πραγματικα με βλεπω να κανω στροφη 180 μοιρων (και να στρεφομαι σε καποια λυση εξ ανατολων, το starletακι μου το οποιο κλεινει 16 χρονια ζωης και καμια 160αρα χιλιαδες χλμ, μου εχει ζητησει στα 9 χρονια που το εχω μονο ενα ψυγειο και εναν δισκο - συνολικου κοστους 300 € :D)
για να προλαβω σχολια του στυλ αλλιως ηταν τα αυτοκινητα προ 15ετιας, να πω οτι εχω φιλους με civic 08 (40.000 km), corolla 07 (60.000 km), almera 04 (120000 km) και κανεις τους δεν εχει αντιμετωπισει το παραμικρο
θεωρωντας το bmw πιο ομορφο απο ολα τα γιαπωνεζικα της κατηγοριας (οχι οτι φυσικα το συγκρινω με almera και corolla) και γενικα οντας οπαδος της εταιριας (εστω και μεσω του 2τροχου bmw που διαθετω) ειχα καταληξει οτι θα ηταν το επομενο αυτοκινητο μου
διαβαζοντας ομως για τη συχνοτητα εμφανισης αρκετων (και σιγουρα δαπανηρων) προβληματων, ειμαι στο παρα 5 να "στριψω" :drive2:

υπαρχουν καποιες αποψεις επι του θεματος ?

σας ευχαριστω εκ των προτερων για τις απαντησεις σας

stelmaniac
12-11-09, 16:09
αν το κυριοτερο που ζητας απο ενα αυτοκινητο ειναι η αξιοπιστια, τοτε κρατα το αμαξι σου....η αξιοπιστια πλεον ειναι σχεδον η ιδια παντου(χαμηλη). Δεν συμφερει πια καμια (αυτοκινητο)βιομηχανια να παραγει προιοντα που δε χαλανε....

nickvas19
12-11-09, 16:14
ελεος με αυτο το threat...τρομαζουν τον κοσμο...αν θες μια γνωμη ακου στην...αλλιως πετα την

1.θες αμαξι οικονομικο,φθηνο,service φθηνα,να μην σε νοιαζει αν στο χτυπησουν η οχι?!και δεν σε νοιαζει τπτ αλλο περα απο αυτο?! μην παρεις bmw

2.θες ασφαλή οδηγικη απολαυση με ένα μικρο κοστος παραπάνω και έχεις χωρο να το βαζεις και εκει που το πηγαινεις εισαι σιγουρος οτι δεν θα στο χτυπησουν παρτο(ειδικα αν μενεις επαρχια παρτο)

απο κει και περα...το αμαξι οπως το φερεσε σε φερετε...εγω εχω το facelift...για τα προηγουμενα δεν ξερω...2-3 ατομα να ειχαν προβλημα αλλοι 2-3 να υπερβαλαν και αλλοι 2-3 να ειπαν ψεματα...μην ακους πολλα...αμα εβγαινε προβληματικο κανεις δεν θα το επαιρνε...

Aristidis
12-11-09, 16:42
αν το κυριοτερο που ζητας απο ενα αυτοκινητο ειναι η αξιοπιστια, τοτε κρατα το αμαξι σου....η αξιοπιστια πλεον ειναι σχεδον η ιδια παντου(χαμηλη). Δεν συμφερει πια καμια (αυτοκινητο)βιομηχανια να παραγει προιοντα που δε χαλανε....

φυσικα και το starlet θα μεινει εντος των τειχων της οικογενειας
απλα πλεον κρινεται απαραιτητο και 2ο αυτοκινητο, οποτε...

ελεος με αυτο το threat...τρομαζουν τον κοσμο...αν θες μια γνωμη ακου στην...αλλιως πετα την

1.θες αμαξι οικονομικο,φθηνο,service φθηνα,να μην σε νοιαζει αν στο χτυπησουν η οχι?!και δεν σε νοιαζει τπτ αλλο περα απο αυτο?! μην παρεις bmw

2.θες ασφαλή οδηγικη απολαυση με ένα μικρο κοστος παραπάνω και έχεις χωρο να το βαζεις και εκει που το πηγαινεις εισαι σιγουρος οτι δεν θα στο χτυπησουν παρτο(ειδικα αν μενεις επαρχια παρτο)

απο κει και περα...το αμαξι οπως το φερεσε σε φερετε...εγω εχω το facelift...για τα προηγουμενα δεν ξερω...2-3 ατομα να ειχαν προβλημα αλλοι 2-3 να υπερβαλαν και αλλοι 2-3 να ειπαν ψεματα...μην ακους πολλα...αμα εβγαινε προβληματικο κανεις δεν θα το επαιρνε...

μενω Πειραια, αλλα εχω γκαραζ να το βαζω. Ειναι αλλο πραγμα να εχεις μια μικρη επιβαρυνση στα service και γενικοτερα στο κοστος συντηρησης (και φυσικα στο κοστος αγορας, και μαλιστα οχι μικρη, απλα προφανως για να φτασω εως εδω το εχω αποδεχτει) και αλλο να παρεις ενα αυτοκινητο με ενα σκασμο προβληματα (οπως παρουσιαζεται) που προφανως συνεπαγονται και ενα ΜΕΓΑΛΟ κοστος παραπανω

veliopou
12-11-09, 16:48
φίλε μου θα πω και εγώ τη γνώμη μου, αφού ήμουν αυτός που αντιμετώπισε τα περισσότερα προβλήματα με τον άσσο, και είχα στην κατοχή μου και το προ fl με 70.000 χλμ και το τωρινό με 35.000 χλμ.
δεν ξέρω αν θα το πάρεις μτχ ή καινούργιο.
αν πας για καινούργιο πάρτο με κλειστά μάτια. δεν έχει καμία παιδική ασθένεια, είναι βελτιωμένο σε σημεία που το προηγούμενο πονούσε, και είναι πιο ποιοτικό.
αν πας για μτχ προσπάθησε να μην είναι από τα πρώτα που βγήκαν. τα συγκεκριμένα δεν ήταν χρέπια, αλλά είχαν κάποια στάνταρ προβλήματα που αργά ή γρήγορα τα έβγαζαν.
Από εκεί και πέρα η απόφαση δική σου

Aristidis
12-11-09, 17:05
φίλε μου θα πω και εγώ τη γνώμη μου, αφού ήμουν αυτός που αντιμετώπισε τα περισσότερα προβλήματα με τον άσσο, και είχα στην κατοχή μου και το προ fl με 70.000 χλμ και το τωρινό με 35.000 χλμ.
δεν ξέρω αν θα το πάρεις μτχ ή καινούργιο.
αν πας για καινούργιο πάρτο με κλειστά μάτια. δεν έχει καμία παιδική ασθένεια, είναι βελτιωμένο σε σημεία που το προηγούμενο πονούσε, και είναι πιο ποιοτικό.
αν πας για μτχ προσπάθησε να μην είναι από τα πρώτα που βγήκαν. τα συγκεκριμένα δεν ήταν χρέπια, αλλά είχαν κάποια στάνταρ προβλήματα που αργά ή γρήγορα τα έβγαζαν.
Από εκεί και πέρα η απόφαση δική σου

δυστυχως λογω οικονομικης στενοτητος μιλαμε για μτχ
οταν λεμε πρώτα που βγήκαν εννοουμε τη σειρα με τα 115 αλογα ?

a.samaro
12-11-09, 17:14
Να το πάρεις,.......μη το παιδεύεις ....(όχι το κορίτσι.)

veliopou
12-11-09, 17:33
[QUOTE=Aristidis;340068]δυστυχως λογω οικονομικης στενοτητος μιλαμε για μτχ
οταν λεμε πρώτα που βγήκαν εννοουμε τη σειρα με τα 115 αλογα ?[

Θα σου έλεγα να ψάξεις για μοντέλο 02/07 και μετά. Μάλιστα το f/l υπήρχε για ένα τετράμηνο περίπου και με τον κινητήρα με τα 115ps. Μετά μπήκε ο efficient dynamic με τα 122.

Aristidis
12-11-09, 17:51
[QUOTE=Aristidis;340068]δυστυχως λογω οικονομικης στενοτητος μιλαμε για μτχ
οταν λεμε πρώτα που βγήκαν εννοουμε τη σειρα με τα 115 αλογα ?[

Θα σου έλεγα να ψάξεις για μοντέλο 02/07 και μετά. Μάλιστα το f/l υπήρχε για ένα τετράμηνο περίπου και με τον κινητήρα με τα 115ps. Μετά μπήκε ο efficient dynamic με τα 122.

ενδειξη ασχετοσυνης, αλλα μια και σε πετυχα:
το f/l δηλαδη αφορα και σε αλλα θεματα περαν του προφανους (δηλαδη εξωτερικων αλλαγων)
δηλαδη ενα αυτοκινητο του Α εξαμηνου 07 115 hp f/l ειναι διαφορετικο μηχανικα απο το αντιστοιχο του 06 ?

kapetanios
12-11-09, 22:15
Φίλε άρη τα βάζεις κάτω και αποφασίζεις,σίγουρα με τόσα λεφτά που θα σκάσεις για τη μπέμπα παίρνεις κι άλλα αυτοκίνητα άλλης κατηγορίας,ποιο γρήγορα ...ότι θες τέσπα. Η μπέμπα πάντως είναι αλλού....Προβλήματα όλα τα αμάξια βγάζουν είναι να μη σου κάτσει...Αν το πάμε έτσι όμως άστο καλύτερα.Πριν 3 μήνες προχώρησα και εγώ στην αγορά μιας 116 , 2ο αυτοκίνητο μου μετά από φιέστα 2005. Είχα φαγωθεί προσωπικά να πάρω φορντ πάλι, αλλά ο γέρος μου είχε φαγωθεί καβουρδιστίρι θα πάρεις πάλι ';;;; μου λεγε συνέχεια και τα βαλα κάτω και λέω Νικόλα μάλλον έχει δίκιο ο γέρος.Λοιπόν να μην τα πολυλογώ μετά απο 3 μήνες και 10000χλμ με τη μπέμπα δεν το χω μετανιώσει καθόλου
(κράτημα θες-τιμόνι-θέση οδήγησης που δεν θες να κατέβεις-βλέμα των ξένων όταν περνάς και σε βρίζουν!!!!!-ειδικά απ το σόι όταν το πήρα μόλις το έβλεπαν έλεγαν το ασάκι πήρες???????-Ολοκληρώνοντας αυτο που έχω να πω να μην φτάσεις μετά από λίγο καιρο και πεις τι μ....κία έκανα που δε μπήρα τη μπέμπα και πήρα το ,,,,.Τα λέμε και περιμένουμε φωτογραφίες...

:drive2::drive2::drive2:

Driver M
12-11-09, 22:42
Άμα σε ενδιαφέρει από αρκετά έως πολύ η αξιοπιστία, τότε κοιτάς με κλειστά μάτια προς ανατολή. Τί να λέμε τώρα ότι οι BMW δεν βγάζουν πρόβλημα και αυτό συνέβαινε στα προ fl μοντέλα μόνο και να ευλογούμε τα γένια μας? Ούτε υπερβολές είναι αυτά που διάβασες στο τοπικ σχετικά με τα προβλήματα στη σειρά 1 (υπάρχει και αντίστοιχο τοπικ για τη σειρά 3 όπου δυστυχώς είχα κι εγώ ορισμένες άσχημες εμπειρίες), ούτε μεμονωμένα περιστατικά, ούτε ψέματα! Οι BMW ασχέτως μοντέλου, υστερούν στην αξιοπιστία, όπως και οι έταιροι δύο "πολυτελείς" Γερμανοί. Εκτός αυτού, η toyota προσφέρει και εγγύηση ένα κάρο χρόνια (6 αν θυμάμαι καλά), σε αντίθεση με τους Γερμανούς που προσφέρουν μόλις δύο. Κατά συνέπεια, αν έχεις "καλομάθει" με το starlet σου (και καλά έκανες αφού έτσι θα έπρεπε να είναι όλα τα αυτοκίνητα ως προς την αξιοπιστία), μακριά από BMW.

Αν τώρα οι προτεραιότητες σου έχουν να κάνουν κυρίως με οδική συπεριφορά, κομψότητα και ποιότητα (πχ υλικά εσωτερικού), τότε η σειρά 1 είναι μια πολύ καλή περίπτωση, από τις κορυφαίες της κατηγορίας. Διαλέγεις και παίρνεις...

MaSt0RaS
12-11-09, 22:59
Φιλε εγω πηρα ενα πριν μια εβδομαδα 2006 116 με 60000 στα 14000ε ειναι αψογο μεχρι στιγμης...!

TAZ118!
13-11-09, 00:52
φίλε μου θα πω και εγώ τη γνώμη μου, αφού ήμουν αυτός που αντιμετώπισε τα περισσότερα προβλήματα με τον άσσο, και είχα στην κατοχή μου και το προ fl με 70.000 χλμ και το τωρινό με 35.000 χλμ.
δεν ξέρω αν θα το πάρεις μτχ ή καινούργιο.
αν πας για καινούργιο πάρτο με κλειστά μάτια. δεν έχει καμία παιδική ασθένεια, είναι βελτιωμένο σε σημεία που το προηγούμενο πονούσε, και είναι πιο ποιοτικό.
αν πας για μτχ προσπάθησε να μην είναι από τα πρώτα που βγήκαν. τα συγκεκριμένα δεν ήταν χρέπια, αλλά είχαν κάποια στάνταρ προβλήματα που αργά ή γρήγορα τα έβγαζαν.
Από εκεί και πέρα η απόφαση δική σου


:+1:
Facelift μονο....

Nikos120i
13-11-09, 07:15
Να μην αγχώνεσαι. Τα προβλήματα που υπήρχαν στην αρχή έχουν φτιαχτεί σχεδόν.

Προχώρα άφοβα.

Ούτως ή άλλως όλα τα καινούρια αυτοκίνητα όλο και κάτι βγάζουν.

Aristidis
13-11-09, 08:40
Άμα σε ενδιαφέρει από αρκετά έως πολύ η αξιοπιστία, τότε κοιτάς με κλειστά μάτια προς ανατολή. Τί να λέμε τώρα ότι οι BMW δεν βγάζουν πρόβλημα και αυτό συνέβαινε στα προ fl μοντέλα μόνο και να ευλογούμε τα γένια μας? Ούτε υπερβολές είναι αυτά που διάβασες στο τοπικ σχετικά με τα προβλήματα στη σειρά 1 (υπάρχει και αντίστοιχο τοπικ για τη σειρά 3 όπου δυστυχώς είχα κι εγώ ορισμένες άσχημες εμπειρίες), ούτε μεμονωμένα περιστατικά, ούτε ψέματα! Οι BMW ασχέτως μοντέλου, υστερούν στην αξιοπιστία, όπως και οι έταιροι δύο "πολυτελείς" Γερμανοί. Εκτός αυτού, η toyota προσφέρει και εγγύηση ένα κάρο χρόνια (6 αν θυμάμαι καλά), σε αντίθεση με τους Γερμανούς που προσφέρουν μόλις δύο. Κατά συνέπεια, αν έχεις "καλομάθει" με το starlet σου (και καλά έκανες αφού έτσι θα έπρεπε να είναι όλα τα αυτοκίνητα ως προς την αξιοπιστία), μακριά από BMW.

Αν τώρα οι προτεραιότητες σου έχουν να κάνουν κυρίως με οδική συπεριφορά, κομψότητα και ποιότητα (πχ υλικά εσωτερικού), τότε η σειρά 1 είναι μια πολύ καλή περίπτωση, από τις κορυφαίες της κατηγορίας. Διαλέγεις και παίρνεις...

το θεμα ειναι οτι αγοραζοντας μια bmw (και πληρωνοντας τα διπλα σε σχεση με μια corolla αντιστοιχης ηλικιας) θα επρεπε να παιρνεις και αξιοπιστια και τα υπολοιπα (οδική συμπεριφορά, κομψότητα, ποιότητα κλπ)

Φιλε εγω πηρα ενα πριν μια εβδομαδα 2006 116 με 60000 στα 14000ε ειναι αψογο μεχρι στιγμης...!

τωρα σε μια βδομαδα αν σου εβγαζε προβληματα θα ηταν και λιγο παραδοξο...

Να μην αγχώνεσαι. Τα προβλήματα που υπήρχαν στην αρχή έχουν φτιαχτεί σχεδόν.

Προχώρα άφοβα.

Ούτως ή άλλως όλα τα καινούρια αυτοκίνητα όλο και κάτι βγάζουν.

γινε λιγο πιο σαφης αν μπορεις
Τα προβλήματα που υπήρχαν στην αρχή
αναφερεσαι προ f/l και μετα ?

Κωνσταντίνος
13-11-09, 09:08
Φιλε εγω πηρα ενα πριν μια εβδομαδα 2006 116 με 60000 στα 14000ε ειναι αψογο μεχρι στιγμης...!

Αποτελεί τεστ αξιοπιστίας, η μιας εβδομάδας χρήση ? ? ? ? ? ?:screwy:

alen77
13-11-09, 09:09
Καλημέρα! Ως κάτοχος μιας τριάρας μεν αλλά BMW δε, θα σου πω την δική μου γνώμη και βάση των δικών μου εμπειριών! Και εγώ θα είχα το δίλημμα στα σίγουρα αν πριν το αγοράσω είχα διαβάσει όλα αυτά με τα προβλήματα! Το πιο πιθανό ήταν να την πάρω βέβαια γιατί από πάντα ήμουν κολλημένος με την συγκεκριμένη μάρκα αλλά πλέον όχι! Από θέματα ποιότητας και συμπεριφοράς του αυτοκινήτου στον δρόμο είναι κορυφή! Για θέμα ασφάλειας δεν ξέρω γιατί ευτυχώς δεν μου έχει τύχει ακόμα κάτι, αλλά έτσι όπως το νιώθω μου εμπνέει ασφάλεια στο full (ψυχολογικό είναι αυτό)! Στο θέμα τώρα της αξιοπιστίας λέω πολύ απλά μηδέν! Είναι και αυτό που είπε ένας φίλος πιο πάνω……είναι να μην σου κάτσει….! Όσο για την εξυπηρέτηση από τις αντιπροσωπείες, για μένα και πάλι κάτω από το μηδέν! Το να μην ξέρουν κάτι, άντε να το δεχτώ (λέμε τώρα) αλλά και να με έχουν φλομώσει στο ψέμα πάει πολύ νομίζω! Ότι και να αποφασίσεις, καλοτάξιδο να είναι και να το χαρείς όσο πιο πολύ μπορείς!

bimmer-corfu
13-11-09, 09:18
ελεος με αυτο το threat...τρομαζουν τον κοσμο...αν θες μια γνωμη ακου στην...αλλιως πετα την

1.θες αμαξι οικονομικο,φθηνο,service φθηνα,να μην σε νοιαζει αν στο χτυπησουν η οχι?!και δεν σε νοιαζει τπτ αλλο περα απο αυτο?! μην παρεις bmw

2.θες ασφαλή οδηγικη απολαυση με ένα μικρο κοστος παραπάνω και έχεις χωρο να το βαζεις και εκει που το πηγαινεις εισαι σιγουρος οτι δεν θα στο χτυπησουν παρτο(ειδικα αν μενεις επαρχια παρτο)

απο κει και περα...το αμαξι οπως το φερεσε σε φερετε...εγω εχω το facelift...για τα προηγουμενα δεν ξερω...2-3 ατομα να ειχαν προβλημα αλλοι 2-3 να υπερβαλαν και αλλοι 2-3 να ειπαν ψεματα...μην ακους πολλα...αμα εβγαινε προβληματικο κανεις δεν θα το επαιρνε...
σωστός, έτσι είναι +1

Nikos120i
13-11-09, 09:21
γινε λιγο πιο σαφης αν μπορεις

Μερικές φορές τα πρώτα μοτέρ που βγαίνουν έχουν κάποια θέματα. Το ίδιο συνέβη και στα 35άρια, το ίδιο συνέβη και στα 2λτ με τα 170. Κάποια μοτέρ είχαν θεματάκια.

Πλέον τα προβλήματα στα 2λτ απ'όσο γνωρίζω έχουν αντιμετωπιστεί.

Τέλος, δυστυχώς κάποια μικροπροβληματάκια εύκολα αντιμετωπίσιμα εμφανίζονται, αλλά να μην αγχώνεσαι. Το ίδιο ισχύει για όλα τα καινούρια.

bimmer-corfu
13-11-09, 09:24
για να προλαβω σχολια του στυλ αλλιως ηταν τα αυτοκινητα προ 15ετιας, να πω οτι εχω φιλους με civic 08 (40.000 km), corolla 07 (60.000 km), almera 04 (120000 km) και κανεις τους δεν εχει αντιμετωπισει το παραμικρο

Υπερβολές, όλα βγάζουν βλάβες και όλα δεν βγάζουν.

Φίλος έδωσε Κορόλλα με 35.000 χιλιόμετρα γιατί έβγαζε όλο βλάβες και πήρε Ε92 316. Αυτό του έβγαλε βλάβες απο τη πρώτη εβδομάδσ (έχω γράψει threads για το φίλο μου) ενώ το δικό μου Ε92 320 που είναι ίδιας χρονιάς δεν έχει παρουσιάσει τίποτα στα κοινά μηχανικά μέρη παρόλο που εγώ το σκίζω και αυτός όχι.

Με λίγα λόγια ποτέ δεν μπορείς να γενικεύεις. Ναι είναι λίγο μπροστά τα Ιαπωνικά σε αξιοπιστία αλλά ας ηρεμήσουμε (τα δικά μου BMW ποτέ δεν είχαν σοβαρά προβλήματα)

nassosbmw1
13-11-09, 09:27
Καλημέρα.
Αν και βγαίνω λίγο όφ τόπικ θα σας πω τις δικές μου ιστορίες με διάφορες μάρκες που ακούω κατά καιρούς ή από αυτοκίνητα που πέρασαν από τα χέρια μου...
-Α33: (του πεθερού)
Βλάβες στα ηλεκτρικά την τροφοδοσία στα πίσω φρένα,και το σαζμάν...η βλάβη στα ηλεκτρικά ήταν σε καθημερινή βάση και τόσο απρόβλεπτη που το αμάξι δεν κυκλοφορούσε ποτέ μα ΠΟΤΕ βράδι...
-Α147 (φίλου και γείτονα): πολύ καλοσυντηρημένο με περιοδικές βλάβες στα ηλεκτρικά και τροφοδοσία...τριγμοί παντου,ασαφής επιλογέας,και τσίμπημα λαδιών.
-Α156 (ξάδερφου) ξαφνικές διακοπές στο δρόμο,ασαφης επιλογέας και εδώ,και φυσικά τριγμοί
-Ford Fiesta 1.25 Si :(το δικό μου) 9 χρόνια στα χέρια μου δεινοπάθησε στη κυριολεξία (και συνεχίζει να δεινοπαθεί στα χέρια του ξαδέρφου μου)...δυνατά αλλά προβληματικά φρένα (έτρωγε δισκόπλακες ανα 3 αλλαγές τακακιών...κάθε 60000 ήθελε δισκόπλακες!!! )βλάβες: μια αντλία νερού μετά από 8 χρόνια...
-Toyota Corolla (το πρώην του πεθερού) 16χρόνια δεν ζήτησε απολύτως ΤΙΠΟΤΑ!πάντα ταξίδευε σκασμένο στα πράγματα...φανταστείτε συμπλήρωσε παραφλού μετά από...5χρόνια!!!
-Ford Escort '78:(το δικό μου)6χρόνια στη κατοχή μου και μόνο μικροβλάβες περισσότερο από κακή συντήρηση... (εκεί έμαθα πως το 90% των μαστόρων είναι σκιτζήδες και αποφάσισα τα στοιχειώδη να τα κάνω μόνος μου...μεχρι και μια βδομάδα σχεδόν χωρίς λάδια μου το άφησαν!!! )
-Lancia Delta 1.4 κολλητης μου: μια από τα ίδια σε βλάβες με το Α33 με πολύ ποιοτικότερο εσωτερικό...
-VW Taxi: προβληματικά στο αυτόματο σαζμάν...
-Scoda Octavia Taxi: πολλές βλάβες σε σαζμάν και μπροστινό σύστημα...εσωτερικό που καταρρέει...
-Toyota AVEVSIS taxi: πολλές βλάβες σε καπάκι μοτέρ (ράγισμα)που δεν ακούστηκαν ποτέ από τα σέρβις...
-Ford Maverick: ή αλλιώς λέγε με ψαλιδοφάγο : ακρα,ακραξόνια,ψαλίδια,είναι τοπ σε συχνότητα βλαβών...
-Ford Tranzit: τα ακρόμπαρα τα τρώει για πλάκα...απαράδεκτο για επαγγελματικό...
-Smartάκια: θέλουν ένα κινητήρα σχεδόν το χρόνο...αν δείτε πολλά στο δρόμο καπνίζουν...
-Hyundai Acsent του αδερφού μου: 200000 κμ μόνο ένα δίσκο -πλατώ και αμορτισσέρ...πήγε παντού βαρυφορτωμένο,έμαθε πάνω σε αυτό και το πούλησε γιατί το...βαρέθηκε!
-Renault CLIO 1.4 RT 1992(του κουνιάδου μου) μια βλάβη σαζμάν όταν πρωτοαγοράστηκε...έκτοτε δεν πολυαπασχόλησε...ακόμα κυκλοφορεί ακμαιότατο.
-Και τωρα το 116 μου...: αν εξαιρέσω τις "παιδικές ασθένειες" που έχω αναφέρει σε παλιότερα πόστ,μέχρι σήμερα με 55000 κμ δεν ξαναπαρουσίασε τπτ.Άντε να δούμε...

μένει ακόμα να τσεκαριστούν:
το CRV και το i10 του κουνιάδου μου,
και
το Skoda Octavia 1.8 TSI του αδερφού...θααα επανέλθω...;)
:dance:

george316
13-11-09, 09:29
ακου και μια αλλη γνωμη..
αυτοκινητο ειτε ζασταβα,ειτε ρολσ ροις,θα χαλασει!γιατι πολυ απλα ειναι μηχανη και στο φιναλε δε μπορουμε να προβλεψουμε ποτε θα χαλασει και αν χαλασει κατι.
ομως υπαρχουν καποια στανταρ προβληματα που προκυπτουν απο τις προδοαγραφες των ανταλλακτικων.
αυτα θα τα εχεις οπως τα εχουμε και ολοι μας ετσι?
αν ομως μετρησει αυτο που θα σου πω..μαζι με τον πατερα μου πηραμε ενα Bmw και ενα ιμπιζα.
το ιμπιζα του μπαμπα μου κουτι καινουριο το δικο μου λιγο μετα μεταχειρο..ιδια ηλικια....1000ρι το ιμπιζα.
τωρα ο πατερας μου που απροπο ειναι ο καθαρος τυπος του αν παει το αυτοκινητο δε χρειαζεται αλλαγη,η δε με ενδιαφερουν τα αλογα και οι παπαντζες αρκει να κανω τη δουλεια μου,ερχεται και λεει οτι να το αμαξι δε τραβαει,αρχιζει και καει βενζινη....να μωρε δε το νοιωθω καλα.....
το Bmw παρολο που τα αμορτισερ του ειναι ακομα τα μαμα,τα λαστιχα ειναι 5ετιας(!!!!!)ειναι κλασεις ανωτερο.
εσυ πληρωνεις...εσυ αποφασιζεις...

nassosbmw1
13-11-09, 09:35
ακου και μια αλλη γνωμη..
αυτοκινητο ειτε ζασταβα,ειτε ρολσ ροις,θα χαλασει!γιατι πολυ απλα ειναι μηχανη και στο φιναλε δε μπορουμε να προβλεψουμε ποτε θα χαλασει και αν χαλασει κατι.
ομως υπαρχουν καποια στανταρ προβληματα που προκυπτουν απο τις προδοαγραφες των ανταλλακτικων.
αυτα θα τα εχεις οπως τα εχουμε και ολοι μας ετσι?
αν ομως μετρησει αυτο που θα σου πω..μαζι με τον πατερα μου πηραμε ενα Bmw και ενα ιμπιζα.
το ιμπιζα του μπαμπα μου κουτι καινουριο το δικο μου λιγο μετα μεταχειρο..ιδια ηλικια....1000ρι το ιμπιζα.
τωρα ο πατερας μου που απροπο ειναι ο καθαρος τυπος του αν παει το αυτοκινητο δε χρειαζεται αλλαγη,η δε με ενδιαφερουν τα αλογα και οι παπαντζες αρκει να κανω τη δουλεια μου,ερχεται και λεει οτι να το αμαξι δε τραβαει,αρχιζει και καει βενζινη....να μωρε δε το νοιωθω καλα.....
το Bmw παρολο που τα αμορτισερ του ειναι ακομα τα μαμα,τα λαστιχα ειναι 5ετιας(!!!!!)ειναι κλασεις ανωτερο.
εσυ πληρωνεις...εσυ αποφασιζεις...

το παιχνίδι είναι στις προδιαγραφές...
και εξηγώ:
αν μια χ (ποιοτική)εταιρεία έχει εξελίξει /δοκιμάσει σωστά ΟΛΑ τα μέρη του αυτοκινήτου της για μια δεδομένη χρονική αντοχή στη χρήση/χρόνο και μια ψ φθηνότερη εταιρεία απλά χρησιμοποιεί περιφερειακούς προμηθευτές ΧΩΡΙΣ ιδιαίτερο έλεγχο (και χαμηλό κόστος)λογικά η χ εταιρεία θα είναι πιο αξιόπιστη από την ψ...έλα όμως που ενώ η χ κομπάζει πως χρησιμοποιεί αξιόπιστα δοκιμασμένα εξαρτήματα,έχει τμήμα έρευνας και εξέλιξης κλπ.,και δεν το κάνει για διάφορους λόγους,ε, πέφτει στο επίπεδο της ψ αλλά παραμένει με τις υψηλές τιμές της χ....εκεί είναι όλο το παιχνίδι...και βλέπεις ποιοτικά αυτοκίνητα των 30000€ σε προσφορές στα...20-22000€...

nickvas19
13-11-09, 09:38
αν δεν εχεις κανενα γνωστο για μτχ...καλυτερα με 15.000 να παρεις καινουργιο(σωστος?)...οποτε δεν θα εχεις την ανησυχια να λες...θα χαλασει...και ας βρεθει ένας του οποιου χαλασε η μηχανη και δεν φτιάχτηκε με τπτ ας μιλησει...οσοι ειχαν προβλημα στο μοτερ...και γενικα με τα ηλεκτρικα...η bmw τζαμπα έκανα επαναπρογραμματισμο οπου έλυνε τα προβλημα αυτα...το γνωρίζατε?!

ας τους να λενε και να φωναζουν....ολα τα κρινουν ολα τους φταινε αστους λοιπον να λενε:icon02:

Aristidis
13-11-09, 09:41
το παιχνίδι είναι στις προδιαγραφές...
και εξηγώ:
αν μια χ (ποιοτική)εταιρεία έχει εξελίξει /δοκιμάσει σωστά ΟΛΑ τα μέρη του αυτοκινήτου της για μια δεδομένη χρονική αντοχή στη χρήση/χρόνο και μια ψ φθηνότερη εταιρεία απλά χρησιμοποιεί περιφερειακούς προμηθευτές ΧΩΡΙΣ ιδιαίτερο έλεγχο (και χαμηλό κόστος)λογικά η χ εταιρεία θα είναι πιο αξιόπιστη από την ψ...έλα όμως που και η χ κομπάζει πως χρησιμοποιεί αξιόπιστα δοκιμασμένα εξαρτήματα τμήμα έρευνας και εξέλιξης κλπ.,και δεν το κάνει για διάφορους λόγους ,ε, πέφτει στο επίπεδο της ψ αλλά με τις τιμές της χ....εκεί είναι όλο το παιχνίδι...

ακριβως αυτο ηθελα να πω και γω
και το zastava χαλαει και η rolls χαλαει, ομως εγω σαν μεσος καταναλωτης δε μπορω να παρω rolls και το κυριοτερο, δε μπορω να τη συντηρω

το θεμα που ανοιξα εχει να κανει περισσοτερο με το εαν οι "παιδικες ασθενειες" τελικα εμφανιζονται τοσο συχνα οσο αναφερεται στο διασημο πλεον thread, και για να μπω και στο ζουμι, αντε και το πηρα, θα μου πει ενας καλος ανθρωπος αυτες οι παιδικες ασθενειες, αν στη τελικη μου παρουσιαστουν, για τι κουστουμι μιλαμε κατα μεσο ορο ? :)

αν δεν εχεις κανενα γνωστο για μτχ...καλυτερα με 15.000 να παρεις καινουργιο(σωστος?)...οποτε δεν θα εχεις την ανησυχια να λες...θα χαλασει...και ας βρεθει ένας του οποιου χαλασε η μηχανη και δεν φτιάχτηκε με τπτ ας μιλησει...οσοι ειχαν προβλημα στο μοτερ...και γενικα με τα ηλεκτρικα...η bmw τζαμπα έκανα επαναπρογραμματισμο οπου έλυνε τα προβλημα αυτα...το γνωρίζατε?!

ας τους να λενε και να φωναζουν....ολα τα κρινουν ολα τους φταινε αστους λοιπον να λενε:icon02:

ειμαι κατα των καινουργιων οχηματων, καθαρα για οικονομικους λογους
αν παρω π.χ. ενα ibiza αυριο και δωσω 15.000 €, τη Δευτερα το πρωι στην καλυτερη των περιπτωσεων ειμαι 3~4 χιλιαρικα κατω...

fast-enough
13-11-09, 09:42
Καλά ρε παιδιά θα τρελαθούμε τελείως τώρα? :screwy:
Συζητάμε για θέματα αξιοπιστίας της BMW?
Σοβαρά ρωτάω. Τι να μας που οι ιταλοί, το group vag και οι γάλλοι?
Να μην πιάσουμε από Αγγλία μεριά... :icon02:
Ούτε μια στιγμή δεν μπήκα στο δίλημμα ούτε θα μπω στο μέλλον να πάρω ή όχι BMW λόγω έλλειψης αξιοπιστίας.
Στα νέα μοντέλα βγαίνουν τα λεγόμενα "παιδικά προβλήματα".
Μην ξεχνάτε πως σε κάθε εμφάνιση μοντέλου η BMW προχωρά σε ριζικές αλλαγές.
Μέχρι σήμερα που έχουν περάσει τρεις από τα χέρια μου, το μόνο που χρειάστηκε να "φτιάξω" ήταν οι πολλαπλασιαστές στην Ε46 όπως και τα λάστιχα των θυρών που κρεμάνε...
Επιπλέον, αν πας σε εξακύλινδρο, θα ξεχάσεις τελείως το συνεργείο... (υπερβολή το ξέρω)... :pth:

Δείτε και ένα μικρό παράδειγμα από ADAC:
http://www.inout.gr/attachment.php?attachmentid=19819&d=1209889243

Όσο πιο πράσινο, τόσο καλύτερα...
Σαφώς και πλέον υπάρχουν θέματα κυρίως με τη διαχείριση των ηλεκτρονικών, αλλά πως κρατιέται μια BMW 15ετίας και πως ένα ιταλικό, γαλλικό, αγγλικό κλπ???

nassosbmw1
13-11-09, 10:05
ειμαι κατα των καινουργιων οχηματων, καθαρα για οικονομικους λογους
αν παρω π.χ. ενα ibiza αυριο και δωσω 15.000 €, τη Δευτερα το πρωι στην καλυτερη των περιπτωσεων ειμαι 3~4 χιλιαρικα κατω...

κρατάω αυτό και να σου απαντήσω...:

ένα καινούργιο αυτοκίνητο στατιστικά ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ για 3 χρόνια δε θα σε απασχολήσει για: (στη παρένθεση τα κόστη)
-αμορτισσέρ (από 300-600€
-λάστιχα (250-600€)
-τακάκια-δίσκους κλπ (180-300)
-συμπλέκτη (250-700€)
-αντλίες νερού τιμονιού,βενζίνης κλπ (150-300€)
-ακρόμπαρα-σαζμάν-διαφορικά και λοιπά "χοντρά" (300-1000€)
-γρατζουνιες σκουριες ξεφλουδίσματα-τριγμούς (100-1000€- για ολική βαφή)
-γρύλλους παραθύρων κλειδαριές πόρτες
-απρόβλεπτα σέρβις (διάλεξε ένα από τα επάνω)
αν τώρα διαθέτεις ή μπορείς να αντέξεις να πληρώνεις ένα κεφάλαιο 10-15000€ για καινούργιο αμάξι που να μπορείς ΝΑ ΤΟ ΣΥΝΤΗΡΕΙΣ δε βλέπω το λόγο να πάρεις μτχ που:

-πρέπει να ψαχτεί ΟΟΟΟΛΗ η αγορά...
-να χιλιοβεβαιώσεις πως δεν είναι τρακαρισμένο
-να ελέχθεί σε όλα τα σημεία και να υπολογιστούν οι φθορές και το κόστος αποκατάστασής τους...
-να μην έχει γυρισμένο κοντέρ και αρχίσει να ζητάει διάφορα λόγω φθορών...
-να μην έχει μαιμουδιές εκτός προδιαγραφών κατασκευαστή...
-να μπορείς να αντέχεις το κόστος χρήσης του ιδίως αν είναι πολλά κυβικά...γιατί καλό χρυσό ευκαιρία,και καθαρό το 3λιτρο που βρήκες,αλλά αν σε ξεφραγκιάζει από βενζίνες και μόνο δεν είναι και η πιο σοφή αγορά για έναν μισθοσυντήρητο...
και γενικά..
δεν αγοράζουμε τπτ παραπάνω από αυτό που μπορούμε να αντέξουμε...είτε λέγεται γιούγκο ή πόρσε...αν αντέχουμε καινούργιο γιούγκο ή μτχ πόρσε διαλεγεις το καινούργιο...

Aristidis
13-11-09, 10:21
κρατάω αυτό και να σου απαντήσω...:

ένα καινούργιο αυτοκίνητο στατιστικά ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ για 3 χρόνια δε θα σε απασχολήσει για: (στη παρένθεση τα κόστη)
-αμορτισσέρ (από 300-600€
-λάστιχα (250-600€)
-τακάκια-δίσκους κλπ (180-300)
-συμπλέκτη (250-700€)
-αντλίες νερού τιμονιού,βενζίνης κλπ (150-300€)
-ακρόμπαρα-σαζμάν-διαφορικά και λοιπά "χοντρά" (300-1000€)
-γρατζουνιες σκουριες ξεφλουδίσματα-τριγμούς (100-1000€- για ολική βαφή)
-γρύλλους παραθύρων κλειδαριές πόρτες
-απρόβλεπτα σέρβις (διάλεξε ένα από τα επάνω)
αν τώρα διαθέτεις ή μπορείς να αντέξεις να πληρώνεις ένα κεφάλαιο 10-15000€ για καινούργιο αμάξι που να μπορείς ΝΑ ΤΟ ΣΥΝΤΗΡΕΙΣ δε βλέπω το λόγο να πάρεις μτχ που:

-πρέπει να ψαχτεί ΟΟΟΟΛΗ η αγορά...
-να χιλιοβεβαιώσεις πως δεν είναι τρακαρισμένο
-να ελέχθεί σε όλα τα σημεία και να υπολογιστούν οι φθορές και το κόστος αποκατάστασής τους...
-να μην έχει γυρισμένο κοντέρ και αρχίσει να ζητάει διάφορα λόγω φθορών...
-να μην έχει μαιμουδιές εκτός προδιαγραφών κατασκευαστή...
-να μπορείς να αντέχεις το κόστος χρήσης του ιδίως αν είναι πολλά κυβικά...γιατί καλό χρυσό ευκαιρία,και καθαρό το 3λιτρο που βρήκες,αλλά αν σε ξεφραγκιάζει από βενζίνες και μόνο δεν είναι και η πιο σοφή αγορά για έναν μισθοσυντήρητο...
και γενικά..
δεν αγοράζουμε τπτ παραπάνω από αυτό που μπορούμε να αντέξουμε...είτε λέγεται γιούγκο ή πόρσε...αν αντέχουμε καινούργιο γιούγκο ή μτχ πόρσε διαλεγεις το καινούργιο...

ακου να δεις τωρα ομως
μου εβγαλες ενα budget της ταξης των 1500 € - 2500 €

1. τοσα λεφτα χανω μεσα σε 1 λεπτο παιρνοντας το πιο φτηνο καινουριο αυτοκινητο
2. αν τα παμε ενα προς ενα, θεωρω οτι δεν ειναι απαραιτητο αν παρω ενα αυτοκινητο 4 ετιας με 50.000 km
να μου ζητησει δισκο - λαστιχα - τακακια
αν δω οτι θελει π.χ. κατι απο τα παραπανω (που ειναι σχετικα ευκολα αναγνωρισιμα) θα απαιτησω και την αναλογη μειωση στη τιμη αγορας. Ξερεις καλα οτι ειδικα στην σημερινη εποχη δεν ειναι τοσο δυσκολο. Πωλητες πολλοι, αγοραστες με cash (δυστυχως) λιγοι
εχωντας γνωστους με bmw (οχι ομως σειρας 1) κρινω οτι το κοστος της φυσιολογικης συντηρησης δε κρινεται απαγορευτικο για το budget μου

fast-enough
13-11-09, 10:23
κρατάω αυτό και να σου απαντήσω...:

αν αντέχουμε καινούργιο γιούγκο ή μτχ πόρσε διαλεγεις το καινούργιο...

Διαφωνώ κάθετα!
Έχω αλλάξει μέχρι στιγμής 5 αυτοκίνητα (και 2 για τη γυναίκα μου) και δεν πήρα ΠΟΤΕ καινούργιο. ΌΛΑ ήταν άψογα και δε ζήτησαν τίποτα.
Γιατί να δώσω Χ% επιπλέον για ένα αυτοκίνητο που με το που βγεί η άδεια χάνει αξία? Γιατί να δώσω 40.000 πχ για καινούργιο ενώ 2 χρόνια μετά το βρίσκω 25.000? Τόσα πολλά προβλήματα θα εμφανίσει?
Είναι λάθος σκεπτικό για μένα η αγορά του καινούργιου... Γιατί με τα ίδια χρήματα παίρνεις καλύτερο όχημα.
Συμφωνώ βέβαια πως δεν πρέπει να αγοράσεις κάτι παραπάνω από αυτό που μπορείς να συντηρήσεις. Για παράδειγμα θα μπορούσα με λίγα παραπάνω χρήματα να είχα πάρει ένα 330. Όμως σε αυτή τη φάση της ζωής μου θα ήταν για μένα δύσκολο να το συντηρήσω (τέλη, ασφάλειες, βενζίνες).
Είναι σα να λέμε καινούργιο Skoda ή μτχ BMW? μη συγκρίνουμε τους αγίους με τις π@τ@νες...
:friday:

nino x3
13-11-09, 11:09
ακου να δεις τωρα ομως
μου εβγαλες ενα budget της ταξης των 1500  - 2500 

1. τοσα λεφτα χανω μεσα σε 1 λεπτο παιρνοντας το πιο φτηνο καινουριο αυτοκινητο
2. αν τα παμε ενα προς ενα, θεωρω οτι δεν ειναι απαραιτητο αν παρω ενα αυτοκινητο 4 ετιας με 50.000 km
να μου ζητησει δισκο - λαστιχα - τακακια
αν δω οτι θελει π.χ. κατι απο τα παραπανω (που ειναι σχετικα ευκολα αναγνωρισιμα) θα απαιτησω και την αναλογη μειωση στη τιμη αγορας. Ξερεις καλα οτι ειδικα στην σημερινη εποχη δεν ειναι τοσο δυσκολο. Πωλητες πολλοι, αγοραστες με cash (δυστυχως) λιγοι
εχωντας γνωστους με bmw (οχι ομως σειρας 1) κρινω οτι το κοστος της φυσιολογικης συντηρησης δε κρινεται απαγορευτικο για το budget μου

Αριστειδη ενα αμαξι τετραετιας με την προυποθεση οτι δεν εχουν αλλαχτει, το πρωτο πραγμα που θα σου "ζητησει" ειναι τα λαστιχα και τα τακακια τωρα για τον δισκο ειναι και θεμα προηγουμενου οδηγου.
Σιγουρα τα αυτοκινητα εχασαν κατα πολυ την μεταπωλητικη τους αξια αν και καποια κατι "κρατανε" ακομα μεσα σε αυτα ειναι και η bmw.
Υπαρχουν μετχ αυτοκινητα διαμαντια που οι κατοχοι τους τα συντηρουσαν ευλαβικα και υπαρχουν μετχ που βγαινουν προς πωληση διοτι εχουν αρχισει να "ζητανε" και χιλιες δυο αλλες περιπτωσεις, το θεμα δεν ειναι μονο οικονομικο, τοσα χανω απο την απαξιωση ή τοσα θα μου βγει το μετχ. Ουτε ο αγοραστης καινουργιου ειναι πιο σωστος απο τον αγοραστη μεταχ. Το αυτοκινητο ειναι για να κανει την ζωη μας καλυτερη ευκολοτερη και πιο ευχαριστη και οχι για να την δυσκολευει (με συχνες επισκεψεις σε συνεργεια και χρονους παραμονης εκει - κοστος)
Οσο για τον ασσο εμενα προσωπικα μου αρεσει και ενω εχω διαβασει τα χιλια μυρια οσα, ενας φιλος και δυο συναδελφοι που τον εχουν προβληματα δεν τους παρουσιασε, ισως τελικα να ειναι και λιγο θεμα τυχης.
Το σιγουρο ειναι οπως εγραψε και πιο πανω ο φιλος μεγαλα "ανοιγματα" ειδικα αυτην την εποχη που ολα ειναι "ρευστα" καλο ειναι να τα "ξαναμετραμε".
Ασε που αλλιως τα υπολογιζεις και ερχεται ενας νεος νομος και σου φερνει τα πανω κατω βλεπε νεα τελη -πρασινα τελη και ετοιμαστειτε και για την χαριστικη βολη ... τα τεκμηρια.

υγ.1 α... και οταν αγορασα το αμαξι και τους ειπα μετρητα (πηρα απο αλλου δανειο) μαλλον τους κακοφανηκε... και δεν καναν τουμπες οπως εγω φανταζομουν οτι θα εκαναν
υγ2 καπου καποτε ενας ανθρωπος μου ειχε πει (καμμενος ηταν) γιαννη καλυτερα να δουλευεις για τα γραμματια (σημερινες δοσεις) παρα για τα συνεργεια...

nickvas19
13-11-09, 11:41
μα γι αυτο παιρνεις new...για να μην βγάλει τπτ και για να μην το πουλησεις την δευτερα το πρωι?!το κρατας και οσο παει...πιο πολυ θα κρατησει ενα corsa καινουργιο(λεμε τωρα) παρα ενα bmw με 70.000χλμ...που στην ουσια αναλογικα αν το παρεις το bmw που θα παρεις στην 5ετια που θα το χεις...θα ειναι 7-8 χρονων ενω το αλλο 5 ετιας...δεν ειναι το ιδιο...

Aristidis
13-11-09, 12:05
Αριστειδη ενα αμαξι τετραετιας με την προυποθεση οτι δεν εχουν αλλαχτει, το πρωτο πραγμα που θα σου "ζητησει" ειναι τα λαστιχα και τα τακακια τωρα για τον δισκο ειναι και θεμα προηγουμενου οδηγου.
Σιγουρα τα αυτοκινητα εχασαν κατα πολυ την μεταπωλητικη τους αξια αν και καποια κατι "κρατανε" ακομα μεσα σε αυτα ειναι και η bmw.
Υπαρχουν μετχ αυτοκινητα διαμαντια που οι κατοχοι τους τα συντηρουσαν ευλαβικα και υπαρχουν μετχ που βγαινουν προς πωληση διοτι εχουν αρχισει να "ζητανε" και χιλιες δυο αλλες περιπτωσεις, το θεμα δεν ειναι μονο οικονομικο, τοσα χανω απο την απαξιωση ή τοσα θα μου βγει το μετχ. Ουτε ο αγοραστης καινουργιου ειναι πιο σωστος απο τον αγοραστη μεταχ. Το αυτοκινητο ειναι για να κανει την ζωη μας καλυτερη ευκολοτερη και πιο ευχαριστη και οχι για να την δυσκολευει (με συχνες επισκεψεις σε συνεργεια και χρονους παραμονης εκει - κοστος)
Οσο για τον ασσο εμενα προσωπικα μου αρεσει και ενω εχω διαβασει τα χιλια μυρια οσα, ενας φιλος και δυο συναδελφοι που τον εχουν προβληματα δεν τους παρουσιασε, ισως τελικα να ειναι και λιγο θεμα τυχης.
Το σιγουρο ειναι οπως εγραψε και πιο πανω ο φιλος μεγαλα "ανοιγματα" ειδικα αυτην την εποχη που ολα ειναι "ρευστα" καλο ειναι να τα "ξαναμετραμε".
Ασε που αλλιως τα υπολογιζεις και ερχεται ενας νεος νομος και σου φερνει τα πανω κατω βλεπε νεα τελη -πρασινα τελη και ετοιμαστειτε και για την χαριστικη βολη ... τα τεκμηρια.

υγ.1 α... και οταν αγορασα το αμαξι και τους ειπα μετρητα (πηρα απο αλλου δανειο) μαλλον τους κακοφανηκε... και δεν καναν τουμπες οπως εγω φανταζομουν οτι θα εκαναν
υγ2 καπου καποτε ενας ανθρωπος μου ειχε πει (καμμενος ηταν) γιαννη καλυτερα να δουλευεις για τα γραμματια (σημερινες δοσεις) παρα για τα συνεργεια...

sorry αλλα ποιος αλλαζει δηλαδη τακακια και λαστιχα ανα 5ετια ? :smashtard
τελικα απο οτι καταλαβαινω ειναι θεμα τυχης...

μα γι αυτο παιρνεις new...για να μην βγάλει τπτ και για να μην το πουλησεις την δευτερα το πρωι?!το κρατας και οσο παει...πιο πολυ θα κρατησει ενα corsa καινουργιο(λεμε τωρα) παρα ενα bmw με 70.000χλμ...που στην ουσια αναλογικα αν το παρεις το bmw που θα παρεις στην 5ετια που θα το χεις...θα ειναι 7-8 χρονων ενω το αλλο 5 ετιας...δεν ειναι το ιδιο...

μα εδω λενε οτι και καινουρια τους βγαζουν προβληματα
οσο για το αλλο που λες, δε ξερω αν ειναι ακριβως ετσι...
σε απολυτο νουμερο, αν δωσω για ενα bmw 3ετιας σημερα 15000 €, και για ενα corsa του κουτιου σημερα παλι 15000 €, δε ξερω σε 5 χρονια ποιο θα πουλησω πιο ακριβα...

nino x3
13-11-09, 12:15
Ενταξει τωρα μην τα ισοπεδωσουμε ολα.. το corsa στην ιδια μοιρα με το bmw...


υγ. Με συγχωρεις αλλα καθε ποτε πρεπει να αλλαζονται τα ελαστικα συμφωνα με τα δικα σου κριτηρια?

Aristidis
13-11-09, 12:21
υγ. Με συγχωρεις αλλα καθε ποτε πρεπει να αλλαζονται τα ελαστικα συμφωνα με τα δικα σου κριτηρια?

εγω προσωπικα δε τα αφηνω ποτε πανω απο 3 χρονια, ανεξαρτητως χλμ (παντα κανω λιγοτερα απο τον μ.ο.)

fast-enough
13-11-09, 13:05
εγω προσωπικα δε τα αφηνω ποτε πανω απο 3 χρονια, ανεξαρτητως χλμ (παντα κανω λιγοτερα απο τον μ.ο.)

:+1:
3 χρόνια ή 35.000 χλμ. Ότι έρθει πρώτο... (εννοείται πως τσεκάρουμε το πέλμα...)

Driver M
13-11-09, 13:26
@ Νickvas

Τί καινούριο λες με 15.000 ευρώ? Κοροιδευόμαστε? Αυτό ίσχυε με 50% τέλος ταξινόμησης, με απόσυρση και με το βασικό εξοπλισμό όπως τάσια, air condition και άλλα τέτοια (αμφιβάλλω αν κυκλοφόρησε ποτέ σειρα 1 με τον απολύτως βασικό εξοπλιαμό, ούτε 1200άρια πλέον δεν υπάρχουν με βασικό εξοπλισμό!). Συνεπώς καινούρια σειρά 1 με 15.000 είναι απλά αστείο.


Καλά ρε παιδιά θα τρελαθούμε τελείως τώρα? :screwy:
Συζητάμε για θέματα αξιοπιστίας της BMW?
Σοβαρά ρωτάω. Τι να μας που οι ιταλοί, το group vag και οι γάλλοι?
Να μην πιάσουμε από Αγγλία μεριά... :icon02:
Ούτε μια στιγμή δεν μπήκα στο δίλημμα ούτε θα μπω στο μέλλον να πάρω ή όχι BMW λόγω έλλειψης αξιοπιστίας.
Στα νέα μοντέλα βγαίνουν τα λεγόμενα "παιδικά προβλήματα".
Μην ξεχνάτε πως σε κάθε εμφάνιση μοντέλου η BMW προχωρά σε ριζικές αλλαγές.
Μέχρι σήμερα που έχουν περάσει τρεις από τα χέρια μου, το μόνο που χρειάστηκε να "φτιάξω" ήταν οι πολλαπλασιαστές στην Ε46 όπως και τα λάστιχα των θυρών που κρεμάνε...
Επιπλέον, αν πας σε εξακύλινδρο, θα ξεχάσεις τελείως το συνεργείο... (υπερβολή το ξέρω)... :pth:

Όσο πιο πράσινο, τόσο καλύτερα...
Σαφώς και πλέον υπάρχουν θέματα κυρίως με τη διαχείριση των ηλεκτρονικών, αλλά πως κρατιέται μια BMW 15ετίας και πως ένα ιταλικό, γαλλικό, αγγλικό κλπ???

Είναι τεράστιο λάθος να συγκρίνεις τις bmw και τον ανταγωνισμό 10-15 χρόνια πριν με το σήμερα. Στις μέρες μας ο ανταγωνισμός έχει ανέβει πολύ και πολλές μη premium μάρκες αγγίζουν σχεδόν τις premium σε ποιότητα και σε αξιοπιστία συνήθως τις ξεπερνούν. Και εκτός αυτού, όπως είπε και ο Aristidis ένα αμάξι 20.000 ευρώ είναι λογικό να έχει θέματα με την αξιοπιστία, ένα 40.000 ευρώ όμως δεν δικαιολογείται να είναι το ίδιο αναξιόπιστο. Και μην μου πείτε τώρα ότι η BMW (ή η audi ή η merc) είναι πιο αξιόπιστη από ford πχ γιατί μάλλον κάποιοι κάνουν τα στραβά μάτια. Και αυτά περί Γάλλων να ξέρετε ότι ανήκουν στο παρελθόν, καθότι το 207 μου δεν έχει βγάλει το παραμικρό, σε αντίθεση με την 3άρα μου.

H ΒΜW (όπως και όλες οι premium εταιρείες) υστερούν σε αξιοπιστία κυρίως σε σχέση με την ανατολή , είτε το θέλουμε (που φυσικά και δεν το θέλουμε), είτε όχι (μιλάμε γενικά και όχι για εξαιρέσεις που το αμάξι κάποιου μπορεί να μην έβγαλε το παραμικρό). Και μάλιστα αυτό είναι αδικαιολόγητο αν αναλογιστούμε το 30+% αυξημένο κόστος τους κατά μέσο όρο. Το θέμα είναι αν κάποιος δύναται να ξεπεράσει το μειονέκτημα αυτό για χάρη του κορυφαίου στησίματος και του χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Αν ναι θα καταευχαριστηθεί τη μπέμπα του. Αν όχι θα σιχτιρίζει με την πρώτη βλάβη. Όλα τα άλλα είναι άλλα λόγια να αγαπιόμαστε...

alen77
13-11-09, 13:43
@ Νickvas

Τί καινούριο λες με 15.000 ευρώ? Κοροιδευόμαστε? Αυτό ίσχυε με 50% τέλος ταξινόμησης, με απόσυρση και με το βασικό εξοπλισμό όπως τάσια, air condition και άλλα τέτοια (αμφιβάλλω αν κυκλοφόρησε ποτέ σειρα 1 με τον απολύτως βασικό εξοπλιαμό, ούτε 1200άρια πλέον δεν υπάρχουν με βασικό εξοπλισμό!). Συνεπώς καινούρια σειρά 1 με 15.000 είναι απλά αστείο.




Είναι τεράστιο λάθος να συγκρίνεις τις bmw και τον ανταγωνισμό 10-15 χρόνια πριν με το σήμερα. Στις μέρες μας ο ανταγωνισμός έχει ανέβει πολύ και πολλές μη premium μάρκες αγγίζουν σχεδόν τις premium σε ποιότητα και σε αξιοπιστία συνήθως τις ξεπερνούν. Και εκτός αυτού, όπως είπε και ο Aristidis ένα αμάξι 20.000 ευρώ είναι λογικό να έχει θέματα με την αξιοπιστία, ένα 40.000 ευρώ όμως δεν δικαιολογείται να είναι το ίδιο αναξιόπιστο. Και μην μου πείτε τώρα ότι η BMW (ή η audi ή η merc) είναι πιο αξιόπιστη από ford πχ γιατί μάλλον κάποιοι κάνουν τα στραβά μάτια. Και αυτά περί Γάλλων να ξέρετε ότι ανήκουν στο παρελθόν, καθότι το 207 μου δεν έχει βγάλει το παραμικρό, σε αντίθεση με την 3άρα μου.

H ΒΜW (όπως και όλες οι premium εταιρείες) υστερούν σε αξιοπιστία κυρίως σε σχέση με την ανατολή , είτε το θέλουμε (που φυσικά και δεν το θέλουμε), είτε όχι (μιλάμε γενικά και όχι για εξαιρέσεις που το αμάξι κάποιου μπορεί να μην έβγαλε το παραμικρό). Και μάλιστα αυτό είναι αδικαιολόγητο αν αναλογιστούμε το 30+% αυξημένο κόστος τους κατά μέσο όρο. Το θέμα είναι αν κάποιος δύναται να ξεπεράσει το μειονέκτημα αυτό για χάρη του κορυφαίου στησίματος και του χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Αν ναι θα καταευχαριστηθεί τη μπέμπα του. Αν όχι θα σιχτιρίζει με την πρώτη βλάβη. Όλα τα άλλα είναι άλλα λόγια να αγαπιόμαστε...

:+1::+1: Συμφωνω!!

fast-enough
13-11-09, 14:21
@ Νickvas

Και αυτά περί Γάλλων να ξέρετε ότι ανήκουν στο παρελθόν, καθότι το 207 μου δεν έχει βγάλει το παραμικρό, σε αντίθεση με την 3άρα μου.

H ΒΜW (όπως και όλες οι premium εταιρείες) υστερούν σε αξιοπιστία κυρίως σε σχέση με την ανατολή , είτε το θέλουμε (που φυσικά και δεν το θέλουμε), είτε όχι (μιλάμε γενικά και όχι για εξαιρέσεις που το αμάξι κάποιου μπορεί να μην έβγαλε το παραμικρό). Και μάλιστα αυτό είναι αδικαιολόγητο αν αναλογιστούμε το 30+% αυξημένο κόστος τους κατά μέσο όρο. Το θέμα είναι αν κάποιος δύναται να ξεπεράσει το μειονέκτημα αυτό για χάρη του κορυφαίου στησίματος και του χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Αν ναι θα καταευχαριστηθεί τη μπέμπα του. Αν όχι θα σιχτιρίζει με την πρώτη βλάβη. Όλα τα άλλα είναι άλλα λόγια να αγαπιόμαστε...

Δεν έχεις άδικο στην τελευταία σου φράση, αλλά μη συγκρίνουμε την ανατολή με τη Γερμανία. Ακόμα και η Ford δεν έχει την ποιότητα που έχουν τα Γερμανικά. Τι να λέμε; Προσπάθησα να αλλάξω κατηγορία αυτοκινήτου - εταιρείας. Μου ήταν αδύνατο να συμβιβαστώ με τα ψευτοπλαστικά, τα κενά στη συναρμολόγηση και τη φτηνή αίσθηση των εξ ανατολάς αυτοκινήτων. Σαφώς και υπάρχουν εξαιρέσεις. Αλλά το +30% δεν το πληρώνεις μόνο για την αξιοπιστία... Ξαναλέω δες αυτοκίνητα έστω δεκαετίας ακόμα και πενταετίας και σύγκρινε τα γερμανικά με τα ανατολής... Καμμία σχέση. Ακόμα και με τα γαλλικά και τα ιταλικά υπάρχει διαφορά.
Όσο για τα γαλλικά, υπάρχουν 3 στην ευρύτερη οικογένεια και τα 3 έχουν παρουσιάσει προβλήματα αρκετά, με εγκεφάλους, πεταλούδες, αισθητήρες αερόσακου, αισθητήρες TDC, ψαλίδια, ημιαξόνια κλπ κλπ...
Μικρό δείγμα αλλά για μένα αποτρεπτικό για αγορά γαλλικού.
Με τη λογική σου, αξίζει να πάρεις το GTR και όχι μια Porsche γιατί είναι πιο φτηνό κατα Χ% και ίσως πάει το ίδιο καλά. Υπάρχουν και άλλα κριτήρια πέραν της αξιοπιστίας, όπως ποιότητα, κύρος, αίσθηση, ασφάλεια, συνέπεια, κ.α.
Διαφωνώ πως η ποιότητα των μη premium αγγίζει την ποιότητα των premium...
Λόγω ατυχήματος είχα για 15 ημέρες το i30 της hyundai με φουλ εξτρα. Τιμή καταλόγου 18.000€. :bricks1:
Καλύτερα ι30 λοιπόν ή Ε46 μτχ, ή golf ή Α3, ή ... ή ... μτχ

Dimzan
13-11-09, 14:33
Εγω δεν καταλαβαινω γτι μασουλατε την καραμελα οτι ολα τα καινουρια βγαζουν προβληματα. Ισως ειναι ψυχολογικο για να δικαιολογειτε τα χρηματα που σας τρωει το αμαξι σας.

Ο καλυτερος τροπος να διαπιστωσει κανεις ΠΟΙΑ αμαξια βγαζουν προβληματα ειναι να μπει στα αντιστοιχα φορουμ. Μπειτε πχ στο φορουμ για το σιροκο, η στο αλλο για τα vag γενικα. Μπειτε στα ιταλοφιλα φορουμ (εκει ειδικα στα αλφα γελαμε). Μπειτε στα γαλλικα (πανω κατω τα ιδια με παλια - ειναι να σου τυχει). Μπειτε και στα ιαπωνεζικα που επειδη τα ψαχνω πολυ θα δειτε ελαχιστες ζημιες. Τα κορεατικα δε νομιζω να εχουν φορουμ :D .

Αυτα που λετε οτι ο κουνιαδος του προπαπου της γιαγιας μου ειχε ενα αμαξι και του παθε τα χιλια δυο ειναι οι εξαιρεσεις στον κανονα. Αν μαθετε στατιστικη θα δειτε οτι δε μπορει να προκυψει αξιοπιστο αποτελεσμα αν το δειγμα δεν ειναι αντιπροσωπευτικο. Και προφανως το αμαξι του κουνιαδου απο μονο του δεν ειναι αντιπροσωπευτικο δειγμα.

Διαπιστωστε λοιπον πως τα καινουρια ΔΕΝ ειναι ολα ιδια και ΔΕΝ βγαζουν ολα τα καινουρια προβληματα. Λιγο πολυ ισχυει αυτο που ισχυε και παλια. Οτι τα ιαπωνεζικα και τα κορεατικα ειναι πιο αξιοπιστα οπως ηταν και παλια. Εγω εχω χαλασει για χρηση 30000χλμ στο χοντα περι τα 800 ευρω σε τυπικα σερβις και λαστιχα.

Τωρα θα μου πειτε μη μπερδευεις του βουρτσα (bmw - πολυτελειας) με την λουτσα (λοιπα πιο φτηνα αμαξια) αλλα αν θες βουρτσες και μεταξωτα βρακια πρεπει να εχεις και μεταξωτο πορτοφολι... Αξιοπιστο και πολυτελες ειναι μονο το Lexus πλεον.

φιλικα δημητρης

Aristidis
13-11-09, 14:48
νομιζω παντως οτι εχουμε ξεφυγει λιγο απο το θεμα
καταρχας δημητρη δε συμφωνω μαζι σου σε κατι πολυ βασικο, αναθεμα αν τα φορουμ ειναι δεικτης αξιοπιστιας
το αντιθετο μαλλον, συνηθως στα φορουμ μπαινουν αυτοι που εχουν να πουν κατι
λεγωντας "κατι" μαλλον εννοειται προβλημα, και οχι η απροβληματιστη λειτουργια ενος μοτερ
εξαλλου αλλη καψα με το αυτοκινητο του εχει καποιος που παιρνει mr2 και αλλη εχει καποιος που παιρνει aygo (αναφερω 2 μοντελα της ιδιας εταιριας επιτηδες)
ξερεις καλα οτι κατα κανονα αυτος με το mr2 θα το ψαξει απο δω, θα το ψαξει απο εκει πριν κανει σχεδον οτιδηποτε, αντιθετα ο (ή η) κατοχος aygo, το μονο που εψαξε κατα πασα πιθανοτητα ηταν να δει πια αντιπροσωπεια ηταν πιο κοντα
και ο κουνιαδος αποτελει δειγμα της στατιστικης, και ο συνεργειας, και οι γραφοντες στα φορουμ κλπ κλπ
η λογικη ειναι οτι τα μαζευουμε ολα, τα βαζουμε κατα νου, και ο καθενας πραττει αναλογα :cool:

Dimzan
13-11-09, 15:00
Τεσπα διαφωνουμε αλλα καθενας εχει την αποψη του....

Για τον κουνιαδο ειπα εν ολιγοις οτι 1 περιπτωση δεν ειναι δειγμα. Αν μου βρεις 10 με το ιδιο προβλημα ομως τοτε ναι ειναι στατιστικο. Σαν την κολωνα τιμονιου στα καινουρια bmw. Το πε ενας στην αρχη, ειπαμε θα δειξει, και ο χρονος εδειξε οτι εχουν εμφανιστει πολλα εμ ιδιο προβλημα. Καποιοι ισως θυμουνται και ενα 116 που εσπασε ο κινητηρας. Ηταν ομως ενα (που καλυφθηκε κι ολας) και ηταν η αξαιρεση στην στατιστικη που λεει οτι δε σπανε χωρις λογο. Τωρα μαλλον εγινα πιο κατανοητος πως εννοω την εννοια στατιστικη.

Ναι τα φορουμ ειναι στατιστικη καλυτερη απο αυτα που ακους στο δρομο. Η καλυτερη στατιστικη ειναι να δουλευεις σε συνεργεια.. Τοτε παω πασο...



Στο θεμα σου τωρα, η αποψη μου ειναι πως εαν εχεις απο πριν ενα budget 1000 ευρω που να μη σε πειραξει αν θα σου χρειαστει να τα δωσεις τοτε μπορεις να παρεις το αμαξι. Δεν βγαζει τραγικα προβληματα το 116 και ειδικα το facelift ειναι ακομα καλυτερο. Αν σου αρεσει παρτο, αλλα κατα τη γνωμη μου μην μενεις στην εμφανιση. Οδηγησε το οπως θα το οδηγεις σαν καθημερινο αμαξι και αν σε καλυψει (που θα σε καλυψει) παρτο.


Edit. ΕΙπες για αξιπιστια των φορουμς. Οσο μεγαλυτερο ειναι ενα φορουμ τοσο πιο αξιοπιστο ειναι. Και δεν ειναι κλαμπ εδω μεσα ωστε να μπλεκουν χορηγοι κλπ η να υπαρχει κατι πιο καθοδηγουμενο. Μπες πχ στο φορουμ για τα mx5 να δεις τι καλυψη πεφτει..

Aristidis
13-11-09, 16:56
Τεσπα διαφωνουμε αλλα καθενας εχει την αποψη του....

Για τον κουνιαδο ειπα εν ολιγοις οτι 1 περιπτωση δεν ειναι δειγμα. Αν μου βρεις 10 με το ιδιο προβλημα ομως τοτε ναι ειναι στατιστικο. Σαν την κολωνα τιμονιου στα καινουρια bmw. Το πε ενας στην αρχη, ειπαμε θα δειξει, και ο χρονος εδειξε οτι εχουν εμφανιστει πολλα εμ ιδιο προβλημα. Καποιοι ισως θυμουνται και ενα 116 που εσπασε ο κινητηρας. Ηταν ομως ενα (που καλυφθηκε κι ολας) και ηταν η αξαιρεση στην στατιστικη που λεει οτι δε σπανε χωρις λογο. Τωρα μαλλον εγινα πιο κατανοητος πως εννοω την εννοια στατιστικη.

Ναι τα φορουμ ειναι στατιστικη καλυτερη απο αυτα που ακους στο δρομο. Η καλυτερη στατιστικη ειναι να δουλευεις σε συνεργεια.. Τοτε παω πασο...



Στο θεμα σου τωρα, η αποψη μου ειναι πως εαν εχεις απο πριν ενα budget 1000 ευρω που να μη σε πειραξει αν θα σου χρειαστει να τα δωσεις τοτε μπορεις να παρεις το αμαξι. Δεν βγαζει τραγικα προβληματα το 116 και ειδικα το facelift ειναι ακομα καλυτερο. Αν σου αρεσει παρτο, αλλα κατα τη γνωμη μου μην μενεις στην εμφανιση. Οδηγησε το οπως θα το οδηγεις σαν καθημερινο αμαξι και αν σε καλυψει (που θα σε καλυψει) παρτο.


Edit. ΕΙπες για αξιπιστια των φορουμς. Οσο μεγαλυτερο ειναι ενα φορουμ τοσο πιο αξιοπιστο ειναι. Και δεν ειναι κλαμπ εδω μεσα ωστε να μπλεκουν χορηγοι κλπ η να υπαρχει κατι πιο καθοδηγουμενο. Μπες πχ στο φορουμ για τα mx5 να δεις τι καλυψη πεφτει..

καταλαβαινεις οτι οποιοσδηποτε σοφρων ανθρωπος εχει να διαθεσει 15000€, εχει και αλλα 1000€ αν χρειαστει κατι
οποτε με καλυψες εν ολιγοις

δεν ειπα οτι αυτα που γραφονται στα φορουμ δεν ειναι αξιοπιστα, ειπα οτι οποιος ειναι σουπερ ευχαριστημενος απο ενα αμαξι δε θα μπει καν στη διαδικασια να αρχισει να γραφει καπου για αυτο. Θα το πει σε 5 φιλους and that's all. Αν του εμφαντιστουν ομως τα μυρια οσα, θα αρχισει να το λεει μεχρι και στο facebook
ελπιζω να το εκανα πιο κατανοητο ;)

nickvas19
13-11-09, 21:48
sorry αλλα ποιος αλλαζει δηλαδη τακακια και λαστιχα ανα 5ετια ? :smashtard
τελικα απο οτι καταλαβαινω ειναι θεμα τυχης...



μα εδω λενε οτι και καινουρια τους βγαζουν προβληματα
οσο για το αλλο που λες, δε ξερω αν ειναι ακριβως ετσι...
σε απολυτο νουμερο, αν δωσω για ενα bmw 3ετιας σημερα 15000 €, και για ενα corsa του κουτιου σημερα παλι 15000 €, δε ξερω σε 5 χρονια ποιο θα πουλησω πιο ακριβα...

ενα θα πω...δλδ προτιμας να παρεισ μτχ...2 φορες χειροτερο...ρε φιλε...ειναι δυνατον το καινουργιο να βγαλει προβλημα?!και αν βγαλει εγγυηση εχεις...τι λεμε τωρα...σε 5 χρονια στο μτχ bmw θα χεις... 150.000...γιατι στην ουσια ηταν 3ετιας +5 δικα σου...στο αλλο θα εχεις πολυ λιγοτερα...δεν ειναι το ιδιο τι λεμε τωρα...

kapetanios
13-11-09, 21:57
Θα πουλήσω το ρολόι και θα πάρω κομπολόι....



:icon36::icon36::icon36:

giorgosg
09-12-09, 10:03
Προσωπική μου άποψη είναι ότι καλύτερα είναι να αγοράζεις καινούριο αυτοκίνητο αυτό που προτιμάς καλύτερα ανάλογα με τα λεφτά που διαθέτεις. Εγώ αγόρασα τον άσσο με τα λεφτά που θα έδινα για ένα μεταχειρισμένο 520d όμως είχα εγγύηση 5 χρόνια και service inclusive για 5 χρόνια. Το μεταχειρισμένο θα εχει προβλήματα και θα τα πληρώσεις γιατί δεν ξέρεις τι του έκανε ο προηγούμενος ιδιοκτήτης. Το καινούριο όταν το προσέχεις δεν έχει να πάθει τίποτα. Ο άσσος μου πριν το ατύχημα ήταν σαν καινούριος (ενός χρονού με 14κ χλμ) ούτε τρίξιματάκι δεν ακουγόταν. Τώρα ένα χρόνο μετά δεν μετάνιωσα καθόλου για την αγορά μου και πάω πάλι στο ίδιο αυτοκίνητο. Να προσθέσω και θέμα ασφάλειας γιατί είχα μια μεγάλη σύγκρουση και πραγματικά δεν κινήθηκα από τη θέση μου - άνοιξαν όλοι οι αερόσακκοι και η οδηγός στο άλλο αυτοκίνητο έμεινε 2 μέρες στο νοσοκομείο. (κάηκα λίγο στο χέρι από τον αερόσακκο)
Εγώ σου συνιστώ ανεπιφύλακτα το 116 όμως για μεταχειρισμένο όμως έχω τις επιφυλάξεις μου.

fast-enough
09-12-09, 12:10
Ξαναλέω πως όσα μτχ έχω αγοράσει, δε ζήτησαν ποτέ τίποτα... Θέλει καλό έλεγχο πριν την αγορά και κατά 90% θα είσαι απροβλημάτιστος...

gregE36
09-12-09, 20:19
γνωμη μου στην εποχη μας και λογω κρισης δεν αγοραζεις ποτε καινουργιο βρισκεις αμαξι μηνων βια χρονου με κερδος 5000 -6000 πιο κατω απο το καινουργιο μην σου πω και πιο χαμηλα...