PDA

Επιστροφή στο Forum : μετατροπη 320 2200 face σε 330 η kompressor


ga-george
14-11-09, 09:57
με 5000 eur εχω 330 με6ταχυτο κοντες σχεσης η να παρω kompressor? το δικο μου ειναι του 2004 με 170 hp

stefanos_cool
14-11-09, 10:08
με 5000 eur εχω 330 με6ταχυτο κοντες σχεσης η να παρω kompressor? το δικο μου ειναι του 2004 με 170 hp

Η γνώμη μου είναι να κάνεις την μετατροπή σε 330 έτσι ώστε αργότερα αν αυτό δεν σου φτάνει να βάλεις και το κομπρεσέρ….
Το θέμα κοντό μπορείς να τα λύσεις με ένα πιο μακρύ διαφορικό με ~250 ευρώ.

Και νομίζω ότι όλα αυτά μπορείς να τα κάνεις με πολύ πιο κάτω από 5000 ευρώ!!!

aektzhs18
14-11-09, 10:10
το μοτερ ειναι πανω σε αμαξι που βρικες η σε κανεναν μαντρα?παντως 5 χιλιαρικα και να μπουν πανω στο δικο σου πρεπει να ειναι καλα.

ga-george
14-11-09, 10:12
θελω να εχω μετα τα; 140 km τη δυναμη .

ga-george
14-11-09, 10:15
ειναι στο αμαξι κατεβασμενος

deepblue
14-11-09, 10:43
με 5000 eur εχω 330 με6ταχυτο κοντες σχεσης η να παρω kompressor? το δικο μου ειναι του 2004 με 170 hp

Αλλο ενα μοτερ μαμα με 231 αλογα και αλλον ενα μοτερ με καποια οποια προσθηκη.
Παντα η μαμα λυσεις ειναι οι καλυτερες !!!
Αν δε σου φτασει ουτε αυτο τοτε...χεχε προχωρα σε κομπρεσορα.
Το αλλο θεμα ειναι πως το μοτερ σου το ξερεις ενω ενα μεταχει δε ξερεις ουτε τι ειναι ουτε ποσα χλμ εχει.
Εσυ αποφασιζεις.
Ετσι και αλλιως ομως το 3λιτρο μοτερ ειναι απιθανο.

ga-george
14-11-09, 10:48
το μοτερ το δικομου εχει 200000 κμ σου λεει τιποτα?

bmw330vasilis
14-11-09, 10:58
ανεπιφυλακτα....μοτερ.....!
επειτα ....οπως λεει κ ο φιλος ντιμπλου...το βλεπεις για κομπρεσορ.....!
η τιμη των 5000 ειναι εξευτελιστικη για 6αρι σασμαν.....!
ψαξτο καλα....παιζουν στα 6500 με 6αρι και 5500 με 5αρι......!
231 ατμοσφαιρα ειναι καταπληκτικα....η δυναμη υφισταται μετα τις 5000 στροφες.......
κομπρεσορας....απλα δεν παιζεται....σιγουρα θα σε τρελανει αν εχεις κ τριλιτρο μοτερ....!

καλη τυχη σε οποια αποφαση παρεις.......

μην ξεχασεις οτι ο κομπρεσορας παιζει στα 6000+......!

ga-george
14-11-09, 11:04
η δυναμη υφισταται μετα τις 5000 στροφες στο kopressor η το ατμοσφαιρικο ?

330CI
14-11-09, 11:07
γιατί τότε για ts1 εγώ βλέπω τιμή 3745 ???

http://www.esstuning.com/default.asp?c=shop&cat=93&subcat=101&subcat2=114&id=

stefanos_cool
14-11-09, 11:45
μην ξεχασεις οτι ο κομπρεσορας παιζει στα 6000+......!

γιατί τότε για ts1 εγώ βλέπω τιμή 3745 ???

http://www.esstuning.com/default.asp?c=shop&cat=93&subcat=101&subcat2=114&id=

Γιατί με +τελωνείο +μεταφορικά +τοποθέτηση είσαι στα ~6000

BILL007
14-11-09, 12:05
Γιατί με +τελωνείο +μεταφορικά +τοποθέτηση είσαι στα ~6000

:+1: Ακριβώς...;)

Και μιλάς και για ΤS1...:smiley_ab

saikoE39
14-11-09, 12:11
Απο την στιγμη που εχεις 6 κυλινδρο....2.2 θεωρω οτι πιο σωστο ειναι να πας σε κομπρεσερ....!!!!
Τα θετικα πολλα...
1.δεν θα μπλεξεις με μετατροπες..
2.Το γνησιο θα ειναι παντα γνησιο...και οταν θα ερθει η ωρα να το δωσεις...δεν θα σου τα ζαλιζει κανενας τι και πως....
3.το κομπρεσερ ειναι μια βελτιωση η οποια αν δωσεις το αυτοκινητο...σου μενει..και την πουλας...

Και τελος ειναι το τι ζητας εσυ.......!!!!!!

tmilatos
14-11-09, 12:22
με 5000 eur εχω 330 με6ταχυτο κοντες σχεσης η να παρω kompressor? το δικο μου ειναι του 2004 με 170 hp

Mονο 5 χιλιαρικα????? Γιατι ειχα την εντυπωση οτι παει γυρω στα 8-10000?


-Θεοφιλος-

mitsos_chania
14-11-09, 12:33
παιδια γιατι εμενα μου φαινονται πολλα τα 5χιλιαρικα?2.2 μοτερ δινει και παιρνει 3λιτρο.ας εχει οτι κιβωτιο θελει το 3λιτρο.για εμενα ειναι παρα πολλα.Επεισης συμφωνω με τον saiko οτι αφου το εχει ηδη το 6κυλινδρο καλυτερα να παει σε κομπρεσερ.και γω αυτο θα κανω:clap:

saikoE39
14-11-09, 12:42
Mονο 5 χιλιαρικα????? Γιατι ειχα την εντυπωση οτι παει γυρω στα 8-10000?


-Θεοφιλος-

τοσο ειχε το 2002.....

bmw330vasilis
14-11-09, 13:42
η δυναμη υφισταται μετα τις 5000 στροφες στο kopressor η το ατμοσφαιρικο ?


Το ατμοσφαιρικο......μιας κ εχω αποψη σαν κατοχος.....μπορω να πω οτι μετα τις 5000....δειχνει σαφως την δυναμη του........οσον αφορα για το κομπρεσορα....απο οσο γνωριζω....εχει δυναμη σ ολο το φασμα των στροφων........δυναμη που σαν συνοδηγος που εχω νοιωσει.....δεν παιζεται....!
καλυτερα ομως θα σε διαφωτισει καποιος με κομπρεσερ.....βλεπε ντιμπλου & βανβικ...!

γιατί τότε για ts1 εγώ βλέπω τιμή 3745 ???

εχεις δικιο....μιλαω για TS2 ....μιας κ αυτον σκεφτομαι κ γω καποια στιγμη......κ παει γυρω στα 6000+.....αρα αυτος που λες εσυ ειναι στα 5000+

http://www.esstuning.com/default.asp?c=shop&cat=93&subcat=101&subcat2=114&id=

Απο την στιγμη που εχεις 6 κυλινδρο....2.2 θεωρω οτι πιο σωστο ειναι να πας σε κομπρεσερ....!!!!
Τα θετικα πολλα...
1.δεν θα μπλεξεις με μετατροπες..
2.Το γνησιο θα ειναι παντα γνησιο...και οταν θα ερθει η ωρα να το δωσεις...δεν θα σου τα ζαλιζει κανενας τι και πως....
3.το κομπρεσερ ειναι μια βελτιωση η οποια αν δωσεις το αυτοκινητο...σου μενει..και την πουλας...

Και τελος ειναι το τι ζητας εσυ.......!!!!!!

το σωστοτερο ποστ....!.....+1!!

Mονο 5 χιλιαρικα????? Γιατι ειχα την εντυπωση οτι παει γυρω στα 8-10000?


-Θεοφιλος-

φιλε τιμις.....επειδη ρωτησα προσφατα για φιλο που ενδιαφερετε......5500 5ταχυτο......6500 6ταχυτο και 7500 smg.......και τα δικα σου τα κρατας κ τα πουλας....!

παιδια γιατι εμενα μου φαινονται πολλα τα 5χιλιαρικα?2.2 μοτερ δινει και παιρνει 3λιτρο.ας εχει οτι κιβωτιο θελει το 3λιτρο.για εμενα ειναι παρα πολλα.Επεισης συμφωνω με τον saiko οτι αφου το εχει ηδη το 6κυλινδρο καλυτερα να παει σε κομπρεσερ.και γω αυτο θα κανω:clap:

αντε μητσο....περνε σειρα....!:dance:

ΔημητρηςΜ3
14-11-09, 14:15
ηθελα να ξερω απο που σας λενε αυτες τις τιμες για τα 3λιτρα?
ψαξε και θα βρεις και με ποιο λιγα λεφτα! με αυτα που θελεις!
5000-5500 για 3λιτρα τι λετε ρε παιδια!:icon02:
3500 με 4000 για alpina 3λιτρο με 6m3 σαζμαν!
εγω απλα λεω ψαξε και αλλο!!

bmw330vasilis
14-11-09, 14:21
δωσε τα φωτα σου ρε φιλε μου στους ενδιαφερομενους.........!
εγω παντως οπου κ να ρωτησα.....τοποθετημενα ....εκει παιζουν οι τιμες......

παρεπιπτοντως....επειδη εχω φιλο που ενδιαφερονται.....αν εχεις κατι να συστησεις...στειλε μου ενα πμ..
ευχαριστω!

Dimzan
14-11-09, 14:36
Το μονο μειον στο φιλο ειναι οτι το μοτερ του οπως δηλωσε εχει 200000χλμ.

Οσο και να το ξερει το μοτερ του ειναι λιγο επιφοβο να μπει ετσι απλα ο κομπρεσσορας.

Μονο λογω των πολλων χιλιομετρων διαλεγω τη μετατροπη σε 3λιτρο, αρκει να τσεκαριστει σωστα το μοτερ που θα μπει πανω.

Επισης εχει καλυτερες προοπτικες (αξιοπιστια-βελτιωση μετα) απο το 2200 χωρια που θα μπουν και φρενα αναρτησεις απο 3λιτρο, ενω στον κομπρεσσορα με το 2200 θα φαει ολα τα λεφτα για τον κομπρεσσορα.

Χτυπας και νουμερα 2200 και εισαι και τζετ με σηματα κλπ.

Για το θεμα που ειπωθηκε οτι οι μετατροπες χανουν πιο ευκολα λεφτα και πωλουνται δυσκολα θα πω πως η αγορα ειναι ηδη σε αθλια κατασταση. Ειτε 2200 πειραγμενο ειτε 3λιτρο μετατροπη για μενα το ιδιο ειναι. Χωρια που γενικα δεν προτιμω πειραγμενο αμαξι.... Χρηματα χανεις και με τους 2 τροπους, αλλα οπως σωστα ειπε ο σαικο στο 3λιτρο χανεις πιο πολλα.

ga-george
14-11-09, 15:49
γνωριζει κανεις να μου πει σε πειες στροφες ο kompressor εχει την καλυτερη ροπη και αν απο 5000 στροφες και πανω με πεμπτη ταχυτητα αν θα εχω γρηγοροτερη επιταχυνση απο τον 330 κινητηρα .

Nick_E60_GR
14-11-09, 16:05
ηθελα να ξερω απο που σας λενε αυτες τις τιμες για τα 3λιτρα?
ψαξε και θα βρεις και με ποιο λιγα λεφτα! με αυτα που θελεις!
5000-5500 για 3λιτρα τι λετε ρε παιδια!:icon02:
3500 με 4000 για alpina 3λιτρο με 6m3 σαζμαν!
εγω απλα λεω ψαξε και αλλο!!

τα παιδιά φαντάζομαι εννοούν 3λιτρο κομπλέ μετατροπή με 6αρι κιβώτιο (+6αρι βολάν-δίσκο-πλατώ) + εργασία (+πρόγραμμα-φρένα-διαφορικό-ημιαξόνια-κεντρικός) ...6000 είναι καλά!

...αν είσαι απο 2.2 σε 3.0 .... γιατί αν είσαι από 2.0 σε 3.0 θες κι άλλα πράγματα ...πολλά (μιλώντας για σωστές, τύπου "μαμά" δουλειές)

Από 2.0 (διπλό βάνος) ή καλύτερη κίνηση είναι στο 2.8

bmw330vasilis
14-11-09, 16:09
τα παιδιά φαντάζομαι εννοούν 3λιτρο κομπλέ μετατροπή με 6αρι κιβώτιο 6αρι βολάν-δισκο-πλατώ + εργασία (πρόγραμμα-φρένα-διαφορικό-ημιαξόνια-κεντρικός) ...6000 είναι καλά!

ακριβως.....δεν διευκρινισαμε οτι η μετατροπη αφορα ολα τα κομματια κ οχι μονο μοτερ...!:smokin:

ga-george
14-11-09, 16:18
6αρι κιβώτιο (+6αρι βολάν-δίσκο-πλατώ) + εργασία (+πρόγραμμα-φρένα-διαφορικό-ημιαξόνια-κεντρικός) +++ και μπλοκε διαφορικο

bmw330vasilis
14-11-09, 16:26
to 330 μαμα....δεν φοραει μπλοκε......


αλλα αυτα θα τα συμφωνησεις σ οποιον καταληξεις.....μπορει να χει να σου προσφερει κ αυτο στην τιμη.....
καλως κακως....χρημα στην αγορα δεν υπαρχει....με λιγο ψαξιμο....δεν ξερεις τι γινεται....!

ga-george
14-11-09, 16:30
6αρι κιβώτιο (+6αρι βολάν-δίσκο-πλατώ) + εργασία (+πρόγραμμα-φρένα-διαφορικό-ημιαξόνια-κεντρικός) +++ και μπλοκε διαφορικο
ολα μαζι 5000eur η bmw ειναι 320 2200cc 170hp

Nick_E60_GR
14-11-09, 16:33
6αρι κιβώτιο (+6αρι βολάν-δίσκο-πλατώ) + εργασία (+πρόγραμμα-φρένα-διαφορικό-ημιαξόνια-κεντρικός) +++ και μπλοκε διαφορικο
ολα μαζι 5000eur η bmw ειναι 320 2200cc 170hp

Τι είδους μπλοκέ? και πόσα χλμ έχει το τροπέτο ...καλά τι ρωτάω τώρα?... άμα δεν το ξέρεις το τροπέτο, όσα και να σου πούνε ..λίγα είναι... χεχεχε

ga-george
14-11-09, 16:36
Τι είδους μπλοκέ? και πόσα χλμ έχει το τροπέτο ...καλά τι ρωτάω τώρα.... άμα δεν το ξέρεις το τροπέτο, όσα και να σου πούνε ..λίγα είναι... χεχεχε

60000kmλενε????????????????????? τι αλλο να σου πω.

Nick_E60_GR
14-11-09, 16:43
Αν "κόβει" το μάτι σου μπορείς να καταλάβεις.... 30.000 πάνω - 30.000 κάτω ..αν ανοίξεις ψευτοκάπακο ...και δεν έχει ξανα-ανοιχτεί...
Δύσκολα πράγματα για να τα πιστέψεις... ιδίως όταν δεν είσαι σχετικός. Εγγύηση δεν δίνει??

saikoE39
14-11-09, 16:44
Το μονο μειον στο φιλο ειναι οτι το μοτερ του οπως δηλωσε εχει 200000χλμ.

Οσο και να το ξερει το μοτερ του ειναι λιγο επιφοβο να μπει ετσι απλα ο κομπρεσσορας.

Μονο λογω των πολλων χιλιομετρων διαλεγω τη μετατροπη σε 3λιτρο, αρκει να τσεκαριστει σωστα το μοτερ που θα μπει πανω.

Επισης εχει καλυτερες προοπτικες (αξιοπιστια-βελτιωση μετα) απο το 2200 χωρια που θα μπουν και φρενα αναρτησεις απο 3λιτρο, ενω στον κομπρεσσορα με το 2200 θα φαει ολα τα λεφτα για τον κομπρεσσορα.

Χτυπας και νουμερα 2200 και εισαι και τζετ με σηματα κλπ.

Για το θεμα που ειπωθηκε οτι οι μετατροπες χανουν πιο ευκολα λεφτα και πωλουνται δυσκολα θα πω πως η αγορα ειναι ηδη σε αθλια κατασταση. Ειτε 2200 πειραγμενο ειτε 3λιτρο μετατροπη για μενα το ιδιο ειναι. Χωρια που γενικα δεν προτιμω πειραγμενο αμαξι.... Χρηματα χανεις και με τους 2 τροπους, αλλα οπως σωστα ειπε ο σαικο στο 3λιτρο χανεις πιο πολλα.


Το μοτέρ ακόμα και με 200.000 χλμ δεν εχει κανένα προβλημα...!!!!!
Ξερω 25αρι Μ50Β25 με κομπρεσερ στα 280 αλογα και στα 350 αλογα(εχει δυο προγράμματα)...το μοτερ μπηκε στο αυτοκινητο χωρις να ανοιχτει και χωρις να ξερει κάνεις ποσα χλμ εχει κανει....!!!!!δουλεύει εδω και ενα χρονο...εχει φαει κοντρες και κοντρες και δεν εχει κανει κιχ..!!!!οποτε τα χλμ δεν ειναι κατι το σπουδαίο...μεγαλη σημασία παίζει η κατάσταση του....αν εχεις ενα οχημα απο new..και ξερεις οτι τα 200.000 χλμ αυτα τα εχει κανει χωρις προβλήματα σου φτανει...!!!

εκτος αυτου σημερα οταν κανεις μια μετατροπή σε 3.0...ποσο σιγουρος μπορει να ειναι καποιος για τα χλμ του μοτερ....δλδ ποσα μοτερ Μ54Β30 μπορει να υπαρχουν με κατω απο 100.000 χλμ...και αν ειναι τροπετο απο γερμανια...δεν παιζει με την καμια να ειναι 4-5 χρονων και να μην εχουν 140-160.000 χλμ...τωρα τι λένε οι μαντραδες και τι ταζουν και τι χαρτια παρουσιαζουν ειναι άλλο θεμα....απλα και οι ιδιοι ξερουν οτι ειναι σκυλια μοτερ οποτε τι 100.000 τι 200.000 το ιδιο και το αυτο ειναι..αν εινα να βγαλουν κατι θα το βγάλουν απο κακη συντήρηση οχι απο πολλα χλμ....!!!!!

Η μετατροπη θα ειναι παντα μετατροπη....και αυτο θα μετραει παντα στην πώληση του οχήματος και πουθενα αλλου....δεν αμφιβάλω οτι υπάρχουν μετατροπές που δεν εχουν να ζηλεψουν τπτ απο τα γνησια...!!!!σε ολα τα αλλα συμφωνω μαζι σου και εγω 2.2 θα διαλεγα..χαχαχα....

οσο αυτο για τα νούμερα...ειναι πολυ εύκολο να γινει....αλλα παίζεις με την φλόγα...αν γινει χοντρή στραβή και βρεθεί κρύψου....!!!!!

εγω διαλεγω κομπρεσερ...για αυτους και αλλους πολλους λογους.....Και για το δικο μου το οχημα…κομπρεσερ ψάχνω …παρότι εχει πολύ μεγάλη διαδικασία μιας και χρειάζομαι άγραφο και ανοίγω δουλείες ….

ga-george
14-11-09, 16:51
γνωριζει κανεις να μου πει σε πειες στροφες ο kompressor εχει την καλυτερη ροπη και αν απο 5000 στροφες και πανω με πεμπτη ταχυτητα αν θα εχω γρηγοροτερη επιταχυνση απο τον 330 κινητηρα .

γνωριζει κανεις να μου πει σε πειες στροφες ο kompressor εχει την καλυτερη ροπη και αν απο 5000 στροφες και πανω με πεμπτη ταχυτητα αν θα εχω γρηγοροτερη επιταχυνση απο τον 330 κινητηρα .

Nick_E60_GR
14-11-09, 16:58
γνωριζει κανεις να μου πει σε πειες στροφες ο kompressor εχει την καλυτερη ροπη και αν απο 5000 στροφες και πανω με πεμπτη ταχυτητα αν θα εχω γρηγοροτερη επιταχυνση απο τον 330 κινητηρα .

Χονδρικά, υπέθεσε ότι θα έχεις γκάζια 3.0 Μ54 με το 2.2 TS2 ...ίσως ελαφρώς καλύτερες ροπές από 2.500 ως 3.500rpm αλλά όχι ευστροφία ως τα κόκκινα.....

VanVIC
14-11-09, 17:32
Κοντολογίς, στην θπεση του ga-george, θα προχωρούσα σε αναβάθμιση σε 3-λιτρο μοτέρ.
Και στο 3-λιτρο να μείνει, "άρχοντας" θα'ναι αλλά και αν θελήσει "κι''αλλο", θα μπορεί είτε ατμοσφαιρκά (για 25-30 ίππους ακόμα) ή και με κομπρέσορα για πιο πολλά.

Ο κινητήρας Μ54Β30 είναι άψογος είτε "σκέτος" είτε "υποβοηθούμενος...

stratos
14-11-09, 22:15
Να μπεί ο 30άρης. Πιστεύω τα χρήματα που σου έδωσαν είναι καλά σε σχέση με αυτά που είχα ακούσει για 35άρη πριν 3 χρόνια.

Το θέμα δεν είναι αν είναι απο τροπέτο και πόσα χιλιόμετρα έχει. Το θέμα είναι αν το αυτοκίνητο που τον φότραγε είχε κανένα δυνατό στούκι και αναπόδογύρισε οπότε ο κινητήρας έχει δουλέψει για λίγη ώρα ανάποδα χωρίς επαρκή λίπανση...

ga-george
15-11-09, 06:06
δεν εχει κανένα δυνατό στούκι ειναι καθαρο καμια κοντρα αν εκανε μονο

z3 2.2
15-11-09, 10:47
1) Το να πουλησεις το αυτοκινητο και να παρεις 3.0 το σκεφτεσαι καθολου?
2) Προσεχε τις παρεες σου εδω μεσα γιατι σε βλεπω να ξετιναζεσαι οικονομικα!!!! χαχαχαχαα

Nick_E60_GR
15-11-09, 10:49
Να προτείνω όμως κάτι πιο πρακτικό?

Μένεις 2.2, βάζεις ESS TS2 με 6000 και φτάνεις 260 άλογα σε 1 μέρα χωρίς να πειράξεις τίποτα. Τα 100000χλμ στον Μ54 δεν μου λένε κάτι ....μόνο το ότι είναι σε πολύ καλή φάση για υπερσυμπίεση!

Ότι ώρα αποφασίσεις να τον πουλήσεις θα πιάσει 3500 - 4000 χαλαρά και θα έχεις και το αυτοκίνητο "μαμά"

Αν αργότερα αποφασίσεις ότι το κρατάς και ότι θέλεις παραπάνω δύναμη 340-400 άλογα ...ανάλογα τις διαθέσεις σου... βάζεις έναν 3.0 + τα περιφερειακά (που θα είναι και πιο φτηνά) με τον TS2 που ήδη θα έχεις + εκκεντροφόρια/πρόγραμμα/τροχαλία ...και παίζεις σε άλλα επίπεδα

VanVIC
15-11-09, 11:02
1) ...
2) Προσεχε τις παρεες σου εδω μεσα γιατι σε βλεπω να ξετιναζεσαι οικονομικα!!!! χαχαχαχαα

Πάντως για νέος (?) χρήστης, μπήκε αμέσως στα "βαθειά"...

z3 2.2
15-11-09, 11:11
Πάντως για νέος (?) χρήστης, μπήκε αμέσως στα "βαθειά"...

Ειναι σε καλα χερια ομως!

gregE36
15-11-09, 11:44
δεν το κανεις Μ3 να ξεμπερδευεις μια και καλη. με 9000 καθαρισες αφου τοσα θα σου φυγουν ωσπου να το καταλαβεις

panagakiss
15-11-09, 12:13
γνωριζει κανεις να μου πει σε πειες στροφες ο kompressor εχει την καλυτερη ροπη και αν απο 5000 στροφες και πανω με πεμπτη ταχυτητα αν θα εχω γρηγοροτερη επιταχυνση απο τον 330 κινητηρα .

Λιγο αμφιβολο γιατι αυτο που στην ουσια κανει τη διαφορα του τριλιτρου, ειναι η μεγαλυτερη (κατα αρκετα) ροπη. Οποτε με 5η ή 6η σχεση, πανω απο τις 5000 στροφες, νομιζω αποδιδει καλυτερα ο τριλιτρος παρα ο 2.2 κομπρεσσορατος. Καλυτερα να μας πει καποιος που εχει γιατι εγω μπορει να κανω και λαθος.

panagakiss
15-11-09, 12:18
Πάντως για νέος (?) χρήστης, μπήκε αμέσως στα "βαθειά"...

Ναι γιατι πριν ηταν σε χειροτερο forum απ το δικο μας! χαχαχαχαχχα :D

ΔημητρηςΜ3
15-11-09, 12:44
ακριβως.....δεν διευκρινισαμε οτι η μετατροπη αφορα ολα τα κομματια κ οχι μονο μοτερ...!:smokin:

ok τοτε νομιζω πως ειναι καλα τα λεφτα με ολαααααααα μεσα!:ylsuper:

ga-george
15-11-09, 18:56
αγαπητοι φιλοι της bmw σας ευχαριστω για το ενδιαφερον που δειξατε για το θεμα κινητηρας 330 η kompressor υπερ kompressor με 6000eur συμφερει.. κατα 1 κινητηρας 330 θα εχει προβλημα μεταπωλησης μετα την μετατροπη του.. 2 με τον κομπρεσορα δεν εχω σε υψηλες στροφες δυναμη στον κινητηρα και συγχρονως δεν θα εχω γρηγορα προσπερασματα στην εθνικη οδο.. 3 αυτος που εχει τον κινητηρα μπορει να ηταν κοντρακιας.... σας ευχαριστω...

VanVIC
15-11-09, 19:12
αγαπητοι φιλοι της bmw σας ευχαριστω για το ενδιαφερον που δειξατε για το θεμα κινητηρας 330 η kompressor υπερ kompressor με 6000eur συμφερει.. κατα 1 κινητηρας 330 θα εχει προβλημα μεταπωλησης μετα την μετατροπη του.. 2 με τον κομπρεσορα δεν εχω σε υψηλες στροφες δυναμη στον κινητηρα και συγχρονως δεν θα εχω γρηγορα προσπερασματα στην εθνικη οδο.. 3 αυτος που εχει τον κινητηρα μπορει να ηταν κοντρακιας.... σας ευχαριστω...

τι ακριβώς εννοείς ;

ga-george
15-11-09, 19:27
kompressor με 6000eur συμφερει αλλα δεν ειναι για υψηλες στροφες που θα ηθελα.....

bmw330vasilis
15-11-09, 19:30
kompressor με 6000eur συμφερει αλλα δεν ειναι για υψηλες στροφες που θα ηθελα.....



ή δεν σε πληροφορησαν......ή δεν καταλαβες σωστα.....!

για ξαναπαμε αλλη μια.............:dblthumb2

deepblue
15-11-09, 19:33
kompressor με 6000eur συμφερει αλλα δεν ειναι για υψηλες στροφες που θα ηθελα.....

Σωστος !!!
Το εβγαλες το συμπερασμα !!!
Αν θες μπορεις να ερθεις να σε παμε μια βολτα να ειναι και πιο σφαιρικη η αποψη σου.
3.0 φιλαρακι δαγκωτο και με κομπρεσορα .
Αποψη μου φιλικα παντα.

ga-george
15-11-09, 19:33
τι συμπερασμα βγαζεις απο ολα τα post εσυ ??????

z3 2.2
15-11-09, 19:35
Σωστος !!!
Το εβγαλες το συμπερασμα !!!
Αν θες μπορεις να ερθεις να σε παμε μια βολτα να ειναι και πιο σφαιρικη η αποψη σου.
3.0 φιλαρακι δαγκωτο και με κομπρεσορα .
Αποψη μου φιλικα παντα.

εεεε φιλεεε...να κανω και γω λιγο????:yippee:

deepblue
15-11-09, 19:36
τι συμπερασμα βγαζεις απο ολα τα post εσυ ??????

Αυτο που εβγαλες και συ βεβαια.
Αλλα η προταση για βολτα ισχυει.

deepblue
15-11-09, 19:39
Ερωτηση και σορρυ για το off topic ?
Εχει κανεις δευτερο λογαριαμο στο φορουμ να με βοηθησει σε κατι που θελω ?

bmw330vasilis
15-11-09, 19:42
Ερωτηση και σορρυ για το off topic ?
Εχει κανεις δευτερο λογαριαμο στο φορουμ να με βοηθησει σε κατι που θελω ?

εεεεεεεε????????:banned:

Nick_E60_GR
15-11-09, 20:19
kompressor με 6000eur συμφερει αλλα δεν ειναι για υψηλες στροφες που θα ηθελα.....

Σίγουρα κάτι έχεις καταλάβει λάθος..

Για ψηλές στροφές είναι (6600) ...αλλά χωρίς κομπρέσορα και με κάποιες μικροπαρεμβάσεις θα μπορούσες να στροφάρεις αρκετά παραπάνω... με τον κομπρέσσορα 6600 is the limit, με λίγο "κρέμασμα" στις τελευταίες 500.

Nick_E60_GR
15-11-09, 20:37
Σίγουρα κάτι έχεις καταλάβει λάθος..

Για ψηλές στροφές είναι (6600) ...αλλά χωρίς κομπρέσορα και με κάποιες μικροπαρεμβάσεις θα μπορούσες να στροφάρεις αρκετά παραπάνω... με τον κομπρέσσορα 6600 is the limit, με λίγο "κρέμασμα" στις τελευταίες 500.

.....συνέχεια

..αλλά με τρελλές ροπές σ' όλο το φάσμα των στροφών :dblthumb2 (από 2200 ως τα κόκκινα )

ga-george
15-11-09, 20:51
τρελες ροπες απο 2500 εως5500 τις εχει ο kompressor???????

VanVIC
15-11-09, 20:53
... με τον κομπρέσσορα 6600 is the limit...

εκτός αν "παίζεις" με εκκεντροφόρους Schrick 1ου σταδίου...
:owned:

ga-george
15-11-09, 20:55
.....συνέχεια

..αλλά με τρελλές ροπές σ' όλο το φάσμα των στροφών :dblthumb2 (από 2200 ως τα κόκκινα )

τις εχει ο komressor η ο 330 ??????

VanVIC
15-11-09, 20:59
ρίξε μια ματιά για να δείς τί και πώς αποδίδει ένας κομπρέσορας ESS σε Μ54Β30
νομίζω θα καταλάβεις...
http://www.bmw-motorsport.gr/forums/album.php?albumid=237&pictureid=2652
η μέτρηση είναι στον τροχό (στο μουαγιέ για την ακρίβεια)

Nick_E60_GR
15-11-09, 21:14
τις εχει ο komressor η ο 330 ??????

Ο κομπρέσορας TS2 σε 2.2 δίνει 15 άλογα παραπάνω στον τροχό (18 στο στρόφαλο) από το 3.0 μαμά.

Ο κομπρέσορας TS2 σε 2.2 έχει δίνει 15 κιλά περισσότερη ροπή από το 3.0 μαμά.

O 3.0 μαμά ανεβάζει ευκολότερα στροφές ...χωρίς να κερδίζει βέβαια κάτι (ο 2.2 έχει να περιστρέψει κι ένα έξτρα σύστημα υπερσυμπίεσης ....από το οποίο τελικά κερδίζει πολλά)

Κατανοητό τώρα? ...αν με ρωτήσεις ποιο θα φύγει μπροστά? ....δεν ξέρω... λογικά ο 2.2 TS2 έχει πλεονέκτημα

ga-george
15-11-09, 21:21
τωρα καταλαβα γιατι να βαλω kompressor .ευχαριστω

Nick_E60_GR
15-11-09, 21:32
εκτός αν "παίζεις" με εκκεντροφόρους Schrick 1ου σταδίου...
:owned:

Δε νομίζω ότι βγάζει για 2.2 Βαγγέλη :nixweiss:

για 3.0 βγάζει ...του κόσμου τα καλά :smokin:

Tasos 318ci
16-11-09, 05:34
Ας πω κ γω τη γνωμη μου...Εχω κανει πολλες φορες βολτα με 330.Εχεις δικιο οτι το αυτοκινητο τραβαει πολυ καλα στις 5000 κ μετα.επισης υπαρχει πολλη δυναμη στις μεγαλες ταχυτητες.π.χ. εβαζα 5η πατουσα τερμα γκαζι κ ανοιγε σαν την 3η απο το 318 μου.απλα ολα αυτα ερχονται ομαλα.δεν υπαρχει εκεινο το ξεσπασμα που θα σε κολησει πισω.Επισης ο κατοχος του , το ειχε κανει μετατροπη απο 316.πλεον το εχει βαρεθει κ προσπαθει να το πουλησει...δεν βρισκει ομως κανεναν.τελευταια επιχειρησε να το γυρισει παλι σε 316 μπας και...αλλα η απαντηση ηταν οτι μπορεις να το δηλωσεις απο 316 σε 330 , αλλα το αντιθετο δεν ειναι κ η πιο ευκολη διαδικασια, διοτι ως γνωστον το καλο κρατος σαφηνει να ανεβασεις κυβικα για να εχεις ακριβοτερα τελη αλλα δε σαφηνει να τα κατεβασεις...κ μην ξεχνας τα τελη αλλο 2.2 κ αλλο 3.0.

shido
16-11-09, 08:43
Ο κομπρέσορας TS2 σε 2.2 δίνει 15 άλογα παραπάνω στον τροχό (18 στο στρόφαλο) από το 3.0 μαμά.

Ο κομπρέσορας TS2 σε 2.2 έχει δίνει 15 κιλά περισσότερη ροπή από το 3.0 μαμά.

O 3.0 μαμά ανεβάζει ευκολότερα στροφές ...χωρίς να κερδίζει βέβαια κάτι (ο 2.2 έχει να περιστρέψει κι ένα έξτρα σύστημα υπερσυμπίεσης ....από το οποίο τελικά κερδίζει πολλά)

Κατανοητό τώρα? ...αν με ρωτήσεις ποιο θα φύγει μπροστά? ....δεν ξέρω... λογικά ο 2.2 TS2 έχει πλεονέκτημα

1.5 Κιλο ροπη μπερδευτηκες μαλλον ΝΙκο

Nick_E60_GR
16-11-09, 08:53
1.5 Κιλο ροπη μπερδευτηκες μαλλον ΝΙκο

Ω ναι! 15 κιλά ..is too much ...η μισή ροπή του 3.0 (15 Nm - 1.5 kg)
...και τα άλογα είναι 25 τροχό υπέρ του 2.2 TS2 (29 στρόφαλο)

Thx John!!