PDA

Επιστροφή στο Forum : ΔΟΧΕΙΟ ΑΝΑΘΥΜΙΑΣΕΩΝ


george316
18-11-09, 08:40
μπορει καποιος να μου εξηγησει τι ειναι το δοχειο αναθυμιασεων,σε τι βοηθαει και ποια η χρηση του?

panos 316T
18-11-09, 09:37
Υπάρχουν δύο τύποι δοχείων αναθυμιάσεων.

Ένα που απλώς αποθηκεύει τις αναθυμιάσεις (και είναι και το πιο απλό)και ένα που επιστρέφει τα λάδια στο μοτέρ(κοίτα στο γκαράζ μου το μπλε λάστιχο).

Το 1ο το χρησιμοποιούμε όταν απλώς καταργούμε την επιστροφή των αναθυμιάσεων στην εισαγωγή αλλά δεν θέλουμε να πλημμυρίζουμε με λάδια.
Μπορείς είτε χειροποίητο να φτιάξεις σε μηχανουργειο,ειτε να πάρεις κάποιο έτοιμο από κατάστημα με αξεσουάρ.

Το 2ο το χρησιμοποιούμε όταν το μοτέρ έχει πολύ υψηλή συμπίεση, ή δουλεύει συνέχεια στους κόφτες για να μην ξερνάει όλα τα λάδια από την πίεση.

απ τη μια σωλήνα-εισοδο στο δοχείο εισέρχονται οι αναθυμιασεις μέσα στο δοχείο και εξαιτίας της διάταξης του υγροποιούνται κ μένουν εκεί συνήθως με τη μορφη λαδιου όπου γεμίζει και μετά το αδειάζεις(υπάρχουν και με εξωτερική ένδειξη για να βλέπεις).

μπορεί να σου άφησα κάποια κενά λόγω περιορισμένου χρόνου μου, ελπίζω να σε βοηθήσουν και οι υπόλοιποι συνάδελφοι

george316
18-11-09, 09:38
να σαι καλα πανο.καταλαβα τι κανει και ποια η χρηση του.

VirusX2
15-06-13, 22:08
Ρε παιδιά, θέλω μια εξήγηση γιατί από βενζινοκινητήρες δεν τα πάω καλά.. Στο E30 318is που έχω, όταν το βάζω μπροστά η μηχανή παρπαρίζει-ρετάρει στο ρελαντί και μετά κοντά στις 2500-3000 ψιλορεταρει μέχρι να τις ξεπεράσει.. Όταν ανοίξει (3500 και πάνω) και μετά στρώνει και είναι μια χαρά και στο ρελαντί και παντού. Τι μπορεί να είναι..? Διαπίστωσα ότι ένα μαύρο δοχείο που είναι δίπλα στην μηχανή από την μεριά τις εισαγωγής(κοιτώντας την μηχανή από την μεριά του οδηγού) έχει ένα σπάσιμο στην έξοδο του. Εγώ έλεγα μήπως είναι από αυτό αλλά σε ένα συνεργείο που ρώτησα μου είπε πως δεν παίζει ρόλο αυτό γιατί αυτό είναι δοχείο αναθυμιάσεων και τραβάει από εκεί μόνο στα πολύ ψηλά γκάζια και αφού εγώ έχω πρόβλημα και στο ρελαντί δεν είναι από αυτό. Τώρα εσείς λέτε δοχείο αναθυμιάσεων λαδιού ή βενζίνης γιατί εγώ έχω την εντύπωση ότι σε αυτό το δοχείο πάνε σωληνάκια βενζίνης και η έξοδος του(που έχει το σπάσιμο) πάει με ένα σωληνάκι στην εισαγωγή. Τι είναι αυτό το δοχείο? Είναι από εδώ που νομίζω το πρόβλημα αυτό?

Υ.Γ Αν δεν το σβήσω το αμάξι είναι μια χαρά και δεν έχει θέμα.. αν το σβήσω έστω και για ένα δευτερόλεπτο κάνει πάλι τα ίδια και θέλει "στρώσιμο" πάλι..

VirusX2
15-06-13, 22:34
Παραθέτω και μια φώτο, δεν είναι το δικό μου αμάξι αλλά είναι ακριβώς το ίδιο.. το δοχείο που λέω είναι αυτό που έχω σημαδέψει μέσα στον κύκλο και είναι σπασμένο το μεσαίο σωληνάκι

God
16-06-13, 14:00
Το δοχείο αναθυμιάσεων δεν είναι σίγουρα.

Πολλά μπορεί να είναι, αλλά αυτή η συμπεριφορά συνήθως οφείλεται σε κακά/λάθος μπουζί ή είναι θέμα με την εισαγωγή του αέρα (λούφτ ή κάπου ρουφάει αέρα). Αν δεν είναι τα μπουζί, θα έλεγα πως κολλάει η πεταλούδα του λούφτ.

Dimpas
16-06-13, 14:29
Ισως το προβλημα σου να ειναι ασχετο με το δοχειο αυτο...
Σε μοτερ οχι BMW αντιστοιχης τεχνολογιας υπαρχει δοχειο αναθυμιασεων βενζινης που ανοιγει η βαλβιδα του ψηλα.... Βεβαιωσου οτι δεν ρουφαει απο πουθενα αερα αμετρητο .
στο ρεαλοεμ δεν εχεις δει τι ειναι αυτο ακριβως ???

VirusX2
16-06-13, 14:39
Το δοχείο αναθυμιάσεων δεν είναι σίγουρα.

Πολλά μπορεί να είναι, αλλά αυτή η συμπεριφορά συνήθως οφείλεται σε κακά/λάθος μπουζί ή είναι θέμα με την εισαγωγή του αέρα (λούφτ ή κάπου ρουφάει αέρα). Αν δεν είναι τα μπουζί, θα έλεγα πως κολλάει η πεταλούδα του λούφτ.

Ας ξεκινήσω με τα μπουζί που είναι και φθηνή αλλαγή, τι μπουζί προτείνεις για αυτό το όχημα..?

VirusX2
16-06-13, 14:55
Ισως το προβλημα σου να ειναι ασχετο με το δοχειο αυτο...
Σε μοτερ οχι BMW αντιστοιχης τεχνολογιας υπαρχει δοχειο αναθυμιασεων βενζινης που ανοιγει η βαλβιδα του ψηλα.... Βεβαιωσου οτι δεν ρουφαει απο πουθενα αερα αμετρητο .
στο ρεαλοεμ δεν εχεις δει τι ειναι αυτο ακριβως ???

Μπα δεν το βρήκα στο realoem

God
16-06-13, 15:00
Ας ξεκινήσω με τα μπουζί που είναι και φθηνή αλλαγή, τι μπουζί προτείνεις για αυτό το όχημα..?

Τα μαμά του. Τίποτα παραπάνω δεν έχει κανένα νόημα, χρήση ή σημασία.

NGK BKR6EK ή Bosch F7LDCR