PDA

Επιστροφή στο Forum : Προβλημα σε νεα Ζ4


MAD-13
18-11-09, 19:42
Σε νεα Ζ4 23i με μολις 5000χμ βγαζει παρα μα παρα πολυ καπνο απο την εξατμιση και παραλληλα υγρα, μαλλον νερο.
Ο καπνος ειναι λευκος και σε μεγαλες ποσοτητες και μοιαζει μαλλον με υδρατμους η κατι τετοιο.
Ενω και το υγρο που μαλλον ειναι νερο και σταζει με ρυθμο τουλαχιστον 2-3 σταγονες το λεπτο.

Μολις βαλεις μπροστα και ζεσταθει η μηχανη μετα απο 1λεπτο αρχιζει και βγαζει συνεχεια εν κινησει βγαζει καπνους και υγρο.
Ανεξαρτητα να το εχεις οδηγησει για ωρες ή οχι.
Ανεξαρτητα εξωτερικης θερμοκρασιας (πχ. το βγαζει σε κλειστο και ζεστο υπογειο γκαραζ)

Τι μπορει να ειναι???

Το ραντεβου με το σερβις ειναι την επομενη εβδομαδα και θα ηθελα να ακουσω 2-3 πραγματα να ξερω τι παιζει μεχρι τοτε :banghead:!

BMW μας απογοητευεις!:angryfire

konas
18-11-09, 20:04
Από ψυκτικο υγρο πως ειναι?
Λαμπακι θερμοκρασιας αναψε καθολου?
Ζεστο αερα βγαζει το καλοριφερ?
Ασε το σερβις, πηγαινε το αμεσως!!!

MAD-13
18-11-09, 20:51
Από ψυκτικο υγρο πως ειναι?
Λαμπακι θερμοκρασιας αναψε καθολου?
Ζεστο αερα βγαζει το καλοριφερ?
Ασε το σερβις, πηγαινε το αμεσως!!!

οχι δεν ανεβαζει θερμοκρασια ουτε αναψε καποιο περιεργο λαμπακι.
Το καλοριφερ νομιζω ναι βγαζει κανονικα ζεστο (δεν ειμαι 100% σιγουρος, θα τσεκαρουμε).

Ο υπευθηνος στο εξουσιοδοτημενο σερβις του μεγαλου και γνωστου αντιπροσωπου οταν του περιγραψαμε το προβλημα τηλεφωνικος ειπε οτι δεν υπαρχει προβλημα μεχρι το ραντεβου!!:chair:

Fanis
18-11-09, 20:51
Συμβαίνει και στις καλύτερες οικογένειες...γνώμη μου όπως είπε και ο konas πήγαινε το αύριο κιόλας στο συνεργείο, μην περιμένεις την επόμενη εβδομάδα.

giannis 116
19-11-09, 20:42
Δε νομιζω πως προκειτε για προβλημα. Ετσι κανουν ολα τα μοτερ οταν ειναι κρυα και κυριως τους μηνες που η εξωτερικη θερμοκρασια ειναι χαμηλη. Ο καπνος που βλεπεις ειναι υδρατμοι και το υγρο ειναι νερακι. Ακομα και μετα απο λιγα χιλιομετρα μπορει να σου δειχνει η ενδειξη θερμοκρασιας πως ειναι ζεστο το μοτερ αλλα στην πραγματικοτητα δεν ειναι αρκετα ωστε να σταματησει αυτο το φαινομενο. Αυτο ειναι συνηθισμενο σε ολα τα συγχρονα καταλυτικα αυτοκινητα μεχρι να ζεσταθει καλα ο κινητηρας τους και ας μη ξεχναμε πως το νερο σε υγρη μορφη ή σε μορφη ατμων ειναι και αυτο ενα απ τα παραγωγα της καυσης της βενζινης.
Εφ οσον δεν εχεις καποια αλλα συμπτωματα, οπως πχ μπλε ή μαυρο καπνο, ρεταρισματα, πτωση της αποδοσης του αυτοκινητου, αναμμα check engine κλπ ανυσηχητικα, μην αγχωνεσαι δεν ειναι τιποτα απολυτως και ειναι φυσιολογικο.

leyteris
19-11-09, 20:49
Σε νεα Ζ4 23i με μολις 5000χμ βγαζει παρα μα παρα πολυ καπνο απο την εξατμιση και παραλληλα υγρα, μαλλον νερο.
Ο καπνος ειναι λευκος και σε μεγαλες ποσοτητες και μοιαζει μαλλον με υδρατμους η κατι τετοιο.
Ενω και το υγρο που μαλλον ειναι νερο και σταζει με ρυθμο τουλαχιστον 2-3 σταγονες το λεπτο.

Μολις βαλεις μπροστα και ζεσταθει η μηχανη μετα απο 1λεπτο αρχιζει και βγαζει συνεχεια εν κινησει βγαζει καπνους και υγρο.
Ανεξαρτητα να το εχεις οδηγησει για ωρες ή οχι.
Ανεξαρτητα εξωτερικης θερμοκρασιας (πχ. το βγαζει σε κλειστο και ζεστο υπογειο γκαραζ)

Τι μπορει να ειναι???

Το ραντεβου με το σερβις ειναι την επομενη εβδομαδα και θα ηθελα να ακουσω 2-3 πραγματα να ξερω τι παιζει μεχρι τοτε :banghead:!

BMW μας απογοητευεις!:angryfire

μην απογοητευεσαι, φυσιολογικο ειναι ,δεν εχεις βλαβη

stratos
19-11-09, 20:54
Πολύ νερό στην βενζίνη... άλλαξε βενζινάδικο για αρχή...

randombk
20-11-09, 08:03
Φιλε μου το αμαξι δεν εχει τιποτα...
Ασε που αμα ειχε κατι ο κινητηρας ο συγκεκριμενος με τοσα ηλεκτρονικα που εχει το νεο Ζ4, μεσα στο ταμπλο θα ειχε γινει πανυγηρι!

Για αρχη αλλαξε βενζιναδικο , βαλε 100αρα , γνωμη μου ειναι οτι ακομα τα μεταλλα δεν εχουν στρωθει και γι αυτο οταν ειναι κρυο βγαζει τοσο καπνο , ισως δεν εχουν καψει ακομα καλα καταλυτες κτλ...

Dont worry!



Σε νεα Ζ4 23i με μολις 5000χμ βγαζει παρα μα παρα πολυ καπνο απο την εξατμιση και παραλληλα υγρα, μαλλον νερο.
Ο καπνος ειναι λευκος και σε μεγαλες ποσοτητες και μοιαζει μαλλον με υδρατμους η κατι τετοιο.
Ενω και το υγρο που μαλλον ειναι νερο και σταζει με ρυθμο τουλαχιστον 2-3 σταγονες το λεπτο.

Μολις βαλεις μπροστα και ζεσταθει η μηχανη μετα απο 1λεπτο αρχιζει και βγαζει συνεχεια εν κινησει βγαζει καπνους και υγρο.
Ανεξαρτητα να το εχεις οδηγησει για ωρες ή οχι.
Ανεξαρτητα εξωτερικης θερμοκρασιας (πχ. το βγαζει σε κλειστο και ζεστο υπογειο γκαραζ)

Τι μπορει να ειναι???

Το ραντεβου με το σερβις ειναι την επομενη εβδομαδα και θα ηθελα να ακουσω 2-3 πραγματα να ξερω τι παιζει μεχρι τοτε :banghead:!

BMW μας απογοητευεις!:angryfire

giannis_compact
20-11-09, 09:34
Δε νομιζω πως προκειτε για προβλημα. Ετσι κανουν ολα τα μοτερ οταν ειναι κρυα και κυριως τους μηνες που η εξωτερικη θερμοκρασια ειναι χαμηλη. Ο καπνος που βλεπεις ειναι υδρατμοι και το υγρο ειναι νερακι. Ακομα και μετα απο λιγα χιλιομετρα μπορει να σου δειχνει η ενδειξη θερμοκρασιας πως ειναι ζεστο το μοτερ αλλα στην πραγματικοτητα δεν ειναι αρκετα ωστε να σταματησει αυτο το φαινομενο. Αυτο ειναι συνηθισμενο σε ολα τα συγχρονα καταλυτικα αυτοκινητα μεχρι να ζεσταθει καλα ο κινητηρας τους και ας μη ξεχναμε πως το νερο σε υγρη μορφη ή σε μορφη ατμων ειναι και αυτο ενα απ τα παραγωγα της καυσης της βενζινης.
Εφ οσον δεν εχεις καποια αλλα συμπτωματα, οπως πχ μπλε ή μαυρο καπνο, ρεταρισματα, πτωση της αποδοσης του αυτοκινητου, αναμμα check engine κλπ ανυσηχητικα, μην αγχωνεσαι δεν ειναι τιποτα απολυτως και ειναι φυσιολογικο.Συμφωνω απολυτως..Το ιδιο κανει και το δικο μου και ολα τα αυτοκινητα...Μη στενοχωριεσαι..:nod:

thomelef
20-11-09, 10:36
νεράκι νεράκι νεράκι....
καπνός... είναι η υγρασία που έχει πιάσει στην εξάτμιση και αρχίζει να βράζει...συνηθισμένο φαινόμενο τους χειμώνες.
σταγόνες... ένα μέρος της υγρασίας υδροπηείτε απο τη βράση και στάζει...
το οτι το κάνει πιο πολύ όταν κινήσε είναι γιατί η εξάτμιση δέχεται μεγαλύτερη πίεση και απλά τα πετάει πιο έυκολα...
εγώ δε πιστέυω πως είναι απο τη βενζίνη αλλά καλού κακού γέμισε κάνα 2 ντεπόζιτα απο αλλού δε χάνεις τπτ...

konas
20-11-09, 10:48
Μπορει να μην ειναι και τιποτε, αλλα αυτα θελουν προσοχη:



......βγαζει παρα μα παρα πολυ καπνο απο την εξατμιση και παραλληλα υγρα, μαλλον νερο.
Ο καπνος ειναι λευκος και σε μεγαλες ποσοτητες .....
Μολις βαλεις μπροστα ....

jmicro
20-11-09, 11:14
2-3 σταγονες δεν ειναι τιποτα. Με δεδομενο οτι το αμαξι ειναι καινουριο, οτι δεν εχει αναψει κανενα λαμπακι και οτι γενικα δουλευεις με φτωχα μιγματα μαλλον εισαι ΟΚ. Βεβαια καλου κακου ριχνε μια ματια και στη σταθμη του νερου σου μεχρι να πας για ελεγχο!!!!

MAD-13
21-11-09, 18:22
Βενζινη δεν ειναι γιατι στο ιδιο βενζιναδικο βαζω και στο Χ3 και ποτε δεν ειχα τετοιο προβλημα.
Αφηστε που αμα ο συγκεκριμενος πουλαει νερακι θα κλαψει παρα πολυς κοσμος στα Βορεια!

Πως γινεται ενα νεο αμαξι που ειναι συνεχεια σε κλειστο γκαραζ να γεμιζει υγρασια και τα υπολοιπα διπλανα αμαξια οχι???

Δεν βγαζει 2-3 σταγονες... συνεχεια σταζει!

ΤΕΣΠΑ Ευχαριστω ολους για τις απαντησεις!
θα δουμε σε 2 μερες τι παιζει!

giannis 116
21-11-09, 20:57
Τι κινητηρα εχει το Χ3 και τι η Ζ4;..

MAD-13
21-11-09, 21:26
Τι κινητηρα εχει το Χ3 και τι η Ζ4;..
X3 2.0
Z4 2.5
Δεν καταλαβαινω που το πας...

ts_dimitris
21-11-09, 21:43
δεν νομιζω να ειναι υγρασια ,αυτη σταματαει μολις ζεσταθει το μοτερ δεν βγαζει συνεχεια,δυστηχως κατι αλλο ειναι οποτε συνεργειο αμεσως να το δουν

giannis 116
21-11-09, 21:59
X3 2.0
Z4 2.5
Δεν καταλαβαινω που το πας...

Ρωταω γιατι ισως η Ζ4 να εχει αμεσο ψεκασμο ενω το Χ3 οχι και μπορει να παιζει κι αυτο ρολο.

JimmyZ4sdrive35i
24-11-09, 12:28
Φιλε MAD13 ειμαι και εγω κατοχος τις καινουριας Ζ4 και θα μπορουσα να σου δωσω απαντηση αν μου ελεγες ο,τι η διαρροη ειναι περιπου κατω απο το καθισμα του συνοδηγου,οπου εκει βρισκεται ο νεροχυτης του αυτοκινητου.Απο εκει αν το εχεις παρατηρησει φευγει παρα πολυ νερο.Θα σου συνιστουσα να το κοιταξεις σε καποιον αντιπροσωπο.Οπως ειπε και ο φιλος jmicro αν δεν εχεις δει λαμπακι δεν ειναι κατι ανησυχητικο.Καλα και ασφαλη χιλιομετρα φιλε μου.

Υ.Γ. (Οταν ειχα δει το νερο που εσταζε στο δικο μου την πρωτη μερα της παραλαβης ,παραλιγο να παθω 42 εμφραγματα και 58 εγκεφαλικα...)