PDA

Επιστροφή στο Forum : Γνώμες για τιμή κλπ σε e90 320...


GiannisGT
20-11-09, 18:27
Παίδες τα σέβη μου.

Μπαίνω κατευθείαν στο ψητό, αφού πρώτα πω ότι είμαι λάτρης της BMW τα τελευταία 15 χρόνια, αλλά όλα μου τα αυτοκίνητα ως τώρα ήταν VW:screwy:

Ενδιαφέρομαι για αγορά ελαφρώς μεταχειρισμένης Ε90 325, η οποία στην πορεία, ελλείψει των απαιτούμενων μπικικινίων, μπήκε στο πλύσιμο και μάλλον συρρικνώνεται σε 320...

Βρήκα λοιπόν μια τουμπανιασμένη, κατάμαυρη, πεντακάθαρη σαν καινούρια, άκρως ερωτεύσιμη 320 Ε90 DUNAMIC 170PS, BlueEfficiency, μοντ. 11/'07, με 34.000χλμ, M-Pack (full body, ζάντες 18΄ ε225-π255, bucket δερματίνη :pth:, τιμόνι με πλήκτρα, ανάρτηση), πακέτο αποθηκευτικών χώρων, φυμέ INDIVIDUAL, ηλιοροφή, xenon (όχι bi) και δεν ξέρω τι άλλα μπιμπλίκια έχει πάνω.

Αυτά που δεν έχει και αν το πάρω θα μπουν οπωσδήποτε, είναι συναγερμός, Park Distance Control και Cruise Control.

Η τιμή, χωρίς σκληρή διαπραγμάτευση ακόμα, είναι 30.000euro. Νομίζω είναι λίγο τσιμπημένη, εγώ την εκτιμώ στα 27.000 - 28.000 περίπου.

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΤΩΡΑ:

1) Πώς σας φαίνεται η τιμή? Λαμβάνοντας υπόψη όχι μόνο αμιγώς το αμάξι, αλλά και το τι επικρατεί στην αγορά αυτή τη στιγμή.

2) Τα παραπάνω αξεσουάρ που θα ήθελα να βάλω, αν τελικά το αγοράσω, πόσο θα μου κοστίσουν? Διότι πρέπει να τα συνυπολογίσω στο budget μου.
Πρέπει υποχρεωτικά να μπουν σε αντιπροσωπεία?
Υπάρχει περίπτωση να γίνει εκτεταμμένο ξήλωμα πλαστικών - μοκετών κλπ, με τις γνωστές παρενέργειες ατελούς συναρμογής, τριγμών κλπ?
Όσον αφορά ειδικά το συναγερμό, περνάει από το μυαλό μου και αυτός με το GPS, γιατί τα αλάνια έχουν αποθρασυνθεί πάαααρα πολύ τώρα τελευταία...

3) Όπως είπα παραπάνω, βασικά με ενδιαφέρει το 325 και συγκεκριμένα τα 2,5lt.
Οδήγησα το E92 325 2.5 που ευτύχησε να αποκτήσει το φιλαράκι μου (:clap:) και πραγματικά ερωτεύτηκα τον 6κύλινδρο. Κυρίως λόγω της ηχητικής πανδαισίας του! Πραγματικά δεν παίζεται! Από θέμα δύναμης τώρα, δε μου έδωσε την αίσθηση του πάρα πολύ δυνατού, προφανώς ελέω ατμόσφαιρας και γραμμικότητας, ωστόσο καταλαβαίνεις αμέσως πως αυτό είναι πλασματικό και το αμάξι είναι πραγματικά γρήγορο και αποτελεσματικό.
Βασικά, έχω πάθει ζημιά στο θέμα δύναμη, ως κάτοχος GOLF V GT 170PS. Το μοτεράκι του είναι σαν αρκούδι που πίνει κρεατίνες και χτυπάει στεροειδή, αναβολικά και ότι σχετικό έχει βγάλει η χημεία, από νεογένητο. Δύναμη και κυρίως ροπή, παντού και πάντα. Σε αίσθηση, αρκετά πιο δυνατό και από το 325 και μάλιστα σε ρεπρίζ νομίζω αισθητά καλύτερο. Βέβαια είναι υπερτοφοδοτούμενο και γενικότερα συγκρίνω ανόμοια πράγματα, αλλά όπως και να το κάνεις, αφού καλοέμαθα, δε θέλω να κάνω και πολύ πίσω στον τομέα αυτό.
Οδήγησα το παραπάνω 320 και μπορώ να πω πως ψιλοξενέρωσα με την (απούσα) δύναμή του, οπότε την κατάσταση σώζει το ότι, τουλάχιστο εμφανισιακά, το αμάξι είναι σκέτη κ@ύλ@, με το μπαρδόν.
Σε γενικές γραμμές δεν τρέχω, αλλά η δύναμη μ' αρέσει... πολύ... και φοβάμαι μήπως το μετανιώσω αν τη θυσιάσω... :scratchch άσε που είναι και θέμα ασφάλειας, προσπερνάς σφαίρα, χωρίς να κάνεις το σταυρό σου για να προλάβεις τον αντίπαλο οδηγό από απέναντι...
Και επειδή, για να επανέλθω, τα χρήματα είναι πολλά, δε με παίρνει να το μετανιώσω, απλά θα το καταπιώ και θα κάνω τουμπεκί αν τυχόν ξενερώσω πολύ.
Λοιπόν, αν και πρόκειται καθαρά για προσωπικά γούστα και είναι καθαρά υποκειμενικό ζήτημα, θέλω να ρωτήσω αν κάποιος φίλος που έχει διατελέσει κάτοχος κάποιου σχετικά δυνατού αυτοκινήτου, σαν τη γκόλφω μου ας πούμε, που είχε το ίδιο δίλλημα με εμένα αλλά αγόρασε τελικά το 2λιτρο αντί κάποιου μεγαλύτερου, αν το μετάνιωσε και τι θα με συμβούλευε.

Άντε παιδιά, βοηθήστε γιατί θέλω να γίνω κάτοχος BMW σύντομα!
Θέλω BMW! Θέλω BMW! Θέλω BMW! Θέλω BMW! Θέλω BMW! Θέλω BMW!

Nikos120i
20-11-09, 18:39
1ον τα xenon αν είναι εργοστασιακά είναι bi-xenon. Αν είναι aftermarket με λάμπες HID, τότε ΑΠΑΙΤΗΣΕ να σου βάλουν φανάρια αν το αγοράζεις από αντιπροσωπεία.

Η τιμή είναι ΠΑΝΑΚΡΙΒΗ!

Εγώ το 320si μου μοντέλο 06/2006 το πήρα με 13.000κμ το πήρα από 29.000, 28.000 ευρώ! Έχει (πέρα από το standard m-pack που είχε η έκδοση si) adaptive bi-xenon σε στροφές, ηλιοροφή, πίσω PDC, συναγερμό, αισθητήρες βροχής και φώτων, πακέτο καθρεπτών και όσα λες κι εσύ (φιμέ, χειριστήρια σε τιμόνι κλπ).

Ψάξε κι άλλο...λογική τιμή είναι 26-27-28.

nino x3
20-11-09, 18:45
πολλα παρα πολλα!!!

GiannisGT
20-11-09, 18:46
1ον τα xenon αν είναι εργοστασιακά είναι bi-xenon. Αν είναι aftermarket με λάμπες HID, τότε ΑΠΑΙΤΗΣΕ να σου βάλουν φανάρια αν το αγοράζεις από αντιπροσωπεία.

Η τιμή είναι ΠΑΝΑΚΡΙΒΗ!

Εγώ το 320si μου μοντέλο 06/2006 το πήρα με 13.000κμ το πήρα από 29.000, 28.000 ευρώ! Έχει (πέρα από το standard m-pack που είχε η έκδοση si) adaptive bi-xenon σε στροφές, ηλιοροφή, πίσω PDC, συναγερμό, αισθητήρες βροχής και φώτων, πακέτο καθρεπτών και όσα λες κι εσύ (φιμέ, χειριστήρια σε τιμόνι κλπ).

Ψάξε κι άλλο...λογική τιμή είναι 26-27-28.

Καλά λοιπόν την ένιωσα τη χούφτα στα μετόπιθσεν. Για ιδιώτη πρόκειται.
Όσο για τα xenon, πώς να στο πω, τα δύο εξωτερικά φώτα (μεσαία σκάλα νομίζω), είναι ο μεγάλος γλόμπος, ενώ τα δύο εσωτερικά (μεγάλη σκάλα) είναι οι κλασσικοί λαμπτήρες.

Nikos120i
20-11-09, 18:50
Καλά λοιπόν την ένιωσα τη χούφτα στα μετόπιθσεν. Για ιδιώτη πρόκειται.
Όσο για τα xenon, πώς να στο πω, τα δύο εξωτερικά φώτα (μεσαία σκάλα νομίζω), είναι ο μεγάλος γλόμπος, ενώ τα δύο εσωτερικά (μεγάλη σκάλα) είναι οι κλασσικοί λαμπτήρες.

Κοίτα τις φώτο του γκαράζ μου. Αν είναι σαν κι αυτά είναι bi-xenon που έτσι όπως τα λες είναι bi.

Στον ιδιώτη λοιπόν δείξτου το ΕΠΙΣΗΜΟ site μεταχειρισμένων της BMW, εδώ (http://e4c.bmwgroup.com/eric/showroom/welcome/welcomepage.do;jsessionid=16y1LGWJmZKsyQGSNhz5j7Jp hpyrY1yqsLZ6Gf60SzNxJ88CwDLb!1951044561?t=0048943E ).

GiannisGT
20-11-09, 19:01
Κοίτα τις φώτο του γκαράζ μου. Αν είναι σαν κι αυτά είναι bi-xenon που έτσι όπως τα λες είναι bi.

Στον ιδιώτη λοιπόν δείξτου το ΕΠΙΣΗΜΟ site μεταχειρισμένων της BMW, εδώ (http://e4c.bmwgroup.com/eric/showroom/welcome/welcomepage.do;jsessionid=16y1LGWJmZKsyQGSNhz5j7Jp hpyrY1yqsLZ6Gf60SzNxJ88CwDLb!1951044561?t=0048943E ).


Φιλαράκι δυστυχώς δε μπορώ να καταλάβω καλά από τη φωτογραφία σου (το αμάξι σου είναι τέλειο, φτου φτου!!!).
Τα εξωτερικά, προς τα φλας εννοώ, είναι ίδια, γλόμποι, φαίνονται καθαρά.
Τα εσωτερικά, προς την καρδιά, σε σένα δε διακρίνω καλά πως είναι. Σ' αυτό που παζαρεύω, δεν είναι οι μεγάλοι γλόμποι όπως στα εξωτερικά, αλλά οι κλασσικοί μακρόστενοι λαμπτήρες.
Ωστόσο και τα δύο έχουν angel.
Και ο προφυλακτήρας έχει πλυστικά φανών.
Στο site αυτό, που παρακολουθώ καθημερινά, βρήκα ένα ίδιο με αυτό που λέω, στη Γλυφάδα, με 30.900 και μάλιστα Premium Selection.

nino x3
20-11-09, 19:08
κοιτα εδω
.........

GiannisGT
20-11-09, 19:14
κοιτα εδω
.........

Τι εννοείς? Μπορείς να γίνεις πιο σαφής?
Το έχω δει αυτό, γι' αυτό ψάχνω μεταχειρισμένο :bricks1:
Αλλά δεν ισχύει πλέον η έκπτωση.
Υποθέτω πως το συγκεκριμένω θα βγήκε γύρω στις 45.000+. Οπότε πόσο το εκτιμάς?

GiannisGT
20-11-09, 19:21
Για τα υπόλοιπα θέματα κανείς?
Βοηθήστε ρε παιδιά να βγω απ' το λαβύρινθο! :lamer:

Driver M
20-11-09, 19:36
Η τιμή είναι τσιμπημένη, αλλά γύρω στις 27.000 αν πάει είναι μια χαρά. Τώρα για τα extra που ρωτάς, το cruise control πάει περίπου 350 ευρώ με την τοποθέτηση, άλλα τόσα ο εργοστασιακός συναγερμός (χωρίς gps και τέτοια, που κατά τη γνώμη μου είναι περιττά έξοδα αφού οι μάγκες κλέφτες πλέον τα παρακάμπτουν εύκολα). Oι αισθητήρες παρκαρίσματος δεν ξέρω πόσο κάνουν εργοστασιακοί, αλλά μπορείς να βάλεις με καμιά 100άρα ευρώ aftermarket που πραγματικά δεν υστερούν σε κάτι (αισθητήρες παρκαρίσματος είναι, δεν είναι xenon!).

Πληροφοριακά, να ξέρεις επίσης ότι η 325 Ε90 (και Ε92-3 φυσικά) είναι τρίλιτρη και όχι 2.5 λίτρων όπως νόμιζες, με ότι συνεπάγεται αυτό για τέλη κυκλοφορίας, ασφάλιστρα κλπ. Φαντάζομαι λοιπόν μετά από αυτό ότι η 320 θα είναι μονόδρομος για σένα.

GiannisGT
20-11-09, 19:46
Η τιμή είναι τσιμπημένη, αλλά γύρω στις 27.000 αν πάει είναι μια χαρά. Τώρα για τα extra που ρωτάς, το cruise control πάει περίπου 350 ευρώ με την τοποθέτηση, άλλα τόσα ο εργοστασιακός συναγερμός (χωρίς gps και τέτοια, που κατά τη γνώμη μου είναι περιττά έξοδα αφού οι μάγκες κλέφτες πλέον τα παρακάμπτουν εύκολα). Oι αισθητήρες παρκαρίσματος δεν ξέρω πόσο κάνουν εργοστασιακοί, αλλά μπορείς να βάλεις με καμιά 100άρα ευρώ aftermarket που πραγματικά δεν υστερούν σε κάτι (αισθητήρες παρκαρίσματος είναι, δεν είναι xenon!).

Πληροφοριακά, να ξέρεις επίσης ότι η 325 Ε90 (και Ε92-3 φυσικά) είναι τρίλιτρη και όχι 2.5 λίτρων όπως νόμιζες, με ότι συνεπάγεται αυτό για τέλη κυκλοφορίας, ασφάλιστρα κλπ. Φαντάζομαι λοιπόν μετά από αυτό ότι η 320 θα είναι μονόδρομος για σένα.

Σ' ευχαριστώ για τις πληροφορίες φίλε!
Όσον αφορά τα κυβικά, νομίζω μέχρι το 2007 ήταν 2.5, μετά έγινε 3.0, το οποίο θέλω να αποφύγω για τους λόγους που προανέφερες.

Driver M
20-11-09, 19:55
Σ' ευχαριστώ για τις πληροφορίες φίλε!
Όσον αφορά τα κυβικά, νομίζω μέχρι το 2007 ήταν 2.5, μετά έγινε 3.0, το οποίο θέλω να αποφύγω για τους λόγους που προανέφερες.

Να'σαι καλά. Απλά να ξέρεις ότι ΟΛΕΣ οι Ε90 325 είναι τρίλιτρες, από τα τέλη του 2005 που κυκλοφόρησε το αμάξι μέχρι σήμερα (ο κινητήρας αυτός άλλωστε δεν έχει αλλάξει).Οι μόνες αλλαγές που έγιναν το 2007 είχαν να κάνουν με την 320i που πριν τα μέσα του 2007 είχε 150 άλογα ενώ μετά 170 και την 320d που από 163 άλογα πήγε 177.

GiannisGT
20-11-09, 20:44
Να'σαι καλά. Απλά να ξέρεις ότι ΟΛΕΣ οι Ε90 325 είναι τρίλιτρες, από τα τέλη του 2005 που κυκλοφόρησε το αμάξι μέχρι σήμερα (ο κινητήρας αυτός άλλωστε δεν έχει αλλάξει).Οι μόνες αλλαγές που έγιναν το 2007 είχαν να κάνουν με την 320i που πριν τα μέσα του 2007 είχε 150 άλογα ενώ μετά 170 και την 320d που από 163 άλογα πήγε 177.


Πώς γίνεται αυτό? :bugeye:
Οι πιο πολλές αγγελίες που έχω δει, αφορούν σε 2.5άρια με τα 218PS.
Αυτός ο κινητήρας απ' ότι ξέρω αντικατέστησε τον 2.5 με τα 192PS.
Μήπως ο 3.0 με τα 218PS βγήκε λίγο αργότερα? :nixweiss:
Για τους δίλιτρους το ξέρω.

Driver M
20-11-09, 21:23
Πώς γίνεται αυτό? :bugeye:
Οι πιο πολλές αγγελίες που έχω δει, αφορούν σε 2.5άρια με τα 218PS.
Αυτός ο κινητήρας απ' ότι ξέρω αντικατέστησε τον 2.5 με τα 192PS.
Μήπως ο 3.0 με τα 218PS βγήκε λίγο αργότερα? :nixweiss:
Για τους δίλιτρους το ξέρω.

Aν υπήρχε κινητήρας 2,5 λίτρων με 218 άλογα, γιατί η BMW να βγάλει τρίλιτρο με την ίδια ακριβώς ιπποδύναμη? Και τα 500 κυβικά γιατί να προστεθούν? Απλή λογικη. Τέλοσπαντων αυτό που σου λέω ισχύει και είναι κάτι πασίγνωστο, αν θέλουν και οι υπόλοιποι συμφοτουμίτες μπορούν να στο επιβεβαιώσουν. Οι αγγελίες γράφουν ό,τι θέλουν επειδή συγχέουν το 325 με τα 2.5 λίτρα, όπως συνέβαινε με τις προηγούμενες γενιές και επειδή ελπίζουν να τσιμπήσει κανάς υποψήφιος αγοραστής με τα 2.5 λίτρα που είναι όπως και να το κάνουμε πιο οικονομικά και προσιτά (σε ασφάλιστρα πχ) από τα 3.0.

Ε90 325 με 2.5 λίτρα δεν υπήρξε ΠΟΤΕ, μόνο τρίλιτρη. Για την ακρίβεια ο κινητήρας είναι ο Ν52Β25 OL και κυκλοφορεί από τον 9/2005 μέχρι σήμερα. Πάρε και το παρακάτω link που έχει όλους τους κινητήρες BMW από το 1983 και μετά, για να το διαπιστώσεις και μόνος σου.. http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=17445

Τώρα αν και πάλι δεν σε πείθω δε μπορώ να κάνω κάτι παραπάνω. Πήγαινε σε μια αντιπροσωπεία της BMW και ρώτησε. Εντελώς φιλικά πάντως, καλό είναι να είσαι περισσότερο πληροφορημένος (τουλάχιστον στα βασικά όπως κινητήρες και ιπποδυνάμεις) για αυτοκίνητα τα οποία σκέφτεσαι να αγοράσεις και να μην ακούς τις μπούρδες που λένε οι μαντράδες και οι αγγελίες.

Nikos120i
20-11-09, 23:16
Aν υπήρχε κινητήρας 2,5 λίτρων με 218 άλογα, γιατί η BMW να βγάλει τρίλιτρο με την ίδια ακριβώς ιπποδύναμη? Και τα 500 κυβικά γιατί να προστεθούν? Απλή λογικη. Τέλοσπαντων αυτό που σου λέω ισχύει και είναι κάτι πασίγνωστο, αν θέλουν και οι υπόλοιποι συμφοτουμίτες μπορούν να στο επιβεβαιώσουν. Οι αγγελίες γράφουν ό,τι θέλουν επειδή συγχέουν το 325 με τα 2.5 λίτρα, όπως συνέβαινε με τις προηγούμενες γενιές και επειδή ελπίζουν να τσιμπήσει κανάς υποψήφιος αγοραστής με τα 2.5 λίτρα που είναι όπως και να το κάνουμε πιο οικονομικά και προσιτά (σε ασφάλιστρα πχ) από τα 3.0.

Ε90 325 με 2.5 λίτρα δεν υπήρξε ΠΟΤΕ, μόνο τρίλιτρη. Για την ακρίβεια ο κινητήρας είναι ο Ν52Β25 OL και κυκλοφορεί από τον 9/2005 μέχρι σήμερα. Πάρε και το παρακάτω link που έχει όλους τους κινητήρες BMW από το 1983 και μετά, για να το διαπιστώσεις και μόνος σου.. http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=17445

Τώρα αν και πάλι δεν σε πείθω δε μπορώ να κάνω κάτι παραπάνω. Πήγαινε σε μια αντιπροσωπεία της BMW και ρώτησε. Εντελώς φιλικά πάντως, καλό είναι να είσαι περισσότερο πληροφορημένος (τουλάχιστον στα βασικά όπως κινητήρες και ιπποδυνάμεις) για αυτοκίνητα τα οποία σκέφτεσαι να αγοράσεις και να μην ακούς τις μπούρδες που λένε οι μαντράδες και οι αγγελίες.

Κι όμως, το Ε90 και Ε92 μέχρι και το 2006 έβγαινε 2.500cc. Δες εδώ (http://www.carfolio.com/search/results/?terms=bmw%20325i&x=0&y=0&offset=0&num=20). Από 2007 και μετά έβγαινε 3λτ (εδώ (http://www.carfolio.com/search/results/?terms=bmw%20325i&x=0&y=0&offset=20&num=20)), αλλά το xDrive βγαίνει ακόμα 2.5λτ.

Κι εγώ αυτή την εντύπωση είχα...μάλιστα έγραφα ξεχεστήριο ποστ για τους μαντράδες που δε ξέρουν τι πουλάνε, αλλά το παραπάνω site τα λέει όλα.

Φιλαράκι δυστυχώς δε μπορώ να καταλάβω καλά από τη φωτογραφία σου (το αμάξι σου είναι τέλειο, φτου φτου!!!).
Τα εξωτερικά, προς τα φλας εννοώ, είναι ίδια, γλόμποι, φαίνονται καθαρά.
Τα εσωτερικά, προς την καρδιά, σε σένα δε διακρίνω καλά πως είναι. Σ' αυτό που παζαρεύω, δεν είναι οι μεγάλοι γλόμποι όπως στα εξωτερικά, αλλά οι κλασσικοί μακρόστενοι λαμπτήρες.
Ωστόσο και τα δύο έχουν angel.
Και ο προφυλακτήρας έχει πλυστικά φανών.
Στο site αυτό, που παρακολουθώ καθημερινά, βρήκα ένα ίδιο με αυτό που λέω, στη Γλυφάδα, με 30.900 και μάλιστα Premium Selection.

Μπερδεύτηκα! Είναι σαν τα δικά μου ή όχι. Αν ναι, τότε έχει xenon. Rings είχαν τα αλογόνου μόνο στο facelift από το 2008 και μετά.

Driver M
21-11-09, 00:51
Νίκο τώρα έπεσα από τα σύννεφα. Άρα ο Ν52Β25 ήταν 2.5 μέχρι το 2006 και μετά αντικαταστάθηκε από τον Ν53Β30. Απλά το λινκ που παρέθεσα έλεγε ότι ο Ν52Β25 υπάρχει από τον 9/2005 χωρίς να γράφει ότι αντικαταστάθηκε το 2006 και γι αυτό υπέθεσα ότι θα είναι ο 3.0, ενώ ήταν ο 2.5. Τελοσπάντων ότι και να λέω τώρα έκανα λάθος και ζητώ συγνώμη από το φίλο, που απ'ότι αποδείχτηκε τα ήξερε καλύτερα από εμένα. Πάντως την απορία την έχω ακόμα. Γιατί από 2.5 λίτρα τον πήγαν στα 3 ενώ η ιπποδύναμη έμεινε η ίδια? Ποιό το όφελος ?

gnx
21-11-09, 06:13
GiannisGT,

Yπαρχουν στο εμποριο 325 ε90/ε92 με μοτερ 2500 αρκετα. Τριλιτρα μονο, ειναι τα καμπριο.

Ψαξε με υπομονη και βρες ενα 325, ετσι δε θα εχεις και ενδοιασμους.

GiannisGT
21-11-09, 09:11
Νίκο τώρα έπεσα από τα σύννεφα. Άρα ο Ν52Β25 ήταν 2.5 μέχρι το 2006 και μετά αντικαταστάθηκε από τον Ν53Β30. Απλά το λινκ που παρέθεσα έλεγε ότι ο Ν52Β25 υπάρχει από τον 9/2005 χωρίς να γράφει ότι αντικαταστάθηκε το 2006 και γι αυτό υπέθεσα ότι θα είναι ο 3.0, ενώ ήταν ο 2.5. Τελοσπάντων ότι και να λέω τώρα έκανα λάθος και ζητώ συγνώμη από το φίλο, που απ'ότι αποδείχτηκε τα ήξερε καλύτερα από εμένα. Πάντως την απορία την έχω ακόμα. Γιατί από 2.5 λίτρα τον πήγαν στα 3 ενώ η ιπποδύναμη έμεινε η ίδια? Ποιό το όφελος ?

Δεν κάνει τίποτα φίλε.
Κουβέντα κάνουμε, υπάρχουν και διαφωνίες.
Όσο ζούμε μαθαίνουμε. :rockon:

GiannisGT
21-11-09, 09:14
GiannisGT,

Yπαρχουν στο εμποριο 325 ε90/ε92 με μοτερ 2500 αρκετα. Τριλιτρα μονο, ειναι τα καμπριο.

Ψαξε με υπομονη και βρες ενα 325, ετσι δε θα εχεις και ενδοιασμους.


Το πιθανότερο σενάριο είναι αυτό.
Αν βγει, έχει καλώς.
Αλλιώς, το 2.0 170 είναι μονόδρομος.

Dimzan
21-11-09, 09:57
Η εμφανιση σου γεμιζει το ματι, η οδηγηση σου γεμιζει την αδρεναλινη.

Αν εισαι απο αυτους που το ψαχνουν με γκαζι και γενικα το ψαχνεις στην οδηγηση η 320 θα σε απογοητευσει στον τομεα της επιταχυνσης και αν την αγορασεις συντομα θα ψαχνεςι να τη βελτιωσεις (δεν παιρνει τιποτα οπως το γκολφακι) η να την αλλαξεις με μεγαλυτερη. Ουδεμια σχεση εχουν τα 170 (180 πραγματικα) αλογα που βγαζει το Gt με τα 170 αλογα της 320. Με δεδομενο οτι οτι πας απο 0-100 σε 7 σε αμαξι με 0-100 σε 9 καταλαβαινεις οτι εχει μεγαλη διαφορα στην αισθηση.

Ξαναοδηγησε το 320 για να σιγουρευτεις αν σε καλυπτει η οχι.


Η δικη μου προταση ειναι να βρεις 325 και πιστευω θα το βρεις, διοτι λογω της δεδομενης οικονομιας παιζουν πολλα παζαρια. Αλλιως κοιτα το Ε46 σε 330.

Driver M
21-11-09, 12:24
Η εμφανιση σου γεμιζει το ματι, η οδηγηση σου γεμιζει την αδρεναλινη.

Αν εισαι απο αυτους που το ψαχνουν με γκαζι και γενικα το ψαχνεις στην οδηγηση η 320 θα σε απογοητευσει στον τομεα της επιταχυνσης και αν την αγορασεις συντομα θα ψαχνεςι να τη βελτιωσεις (δεν παιρνει τιποτα οπως το γκολφακι) η να την αλλαξεις με μεγαλυτερη. Ουδεμια σχεση εχουν τα 170 (180 πραγματικα) αλογα που βγαζει το Gt με τα 170 αλογα της 320. Με δεδομενο οτι οτι πας απο 0-100 σε 7 σε αμαξι με 0-100 σε 9 καταλαβαινεις οτι εχει μεγαλη διαφορα στην αισθηση.

Ξαναοδηγησε το 320 για να σιγουρευτεις αν σε καλυπτει η οχι.


Η δικη μου προταση ειναι να βρεις 325 και πιστευω θα το βρεις, διοτι λογω της δεδομενης οικονομιας παιζουν πολλα παζαρια. Αλλιως κοιτα το Ε46 σε 330.


Ακριβώς. Οδήγησε και τα δύο αμάξια πριν βγάλεις τα συμπεράσματά σου. Πάντως αν δεν σε ενδιαφέρουν ιδιαίτερα οι επιδόσεις, η 320 είναι μια χαρά και μπορεί να μη βάζει φωτιά στην άσφαλτο αλλά σε καμία περίπτωση δεν είναι αργή. Επίσης σε βάθος χρόνου θα σου βγει πολύ πιο οικονομική (βενζίνες, ασφάλιστρα, τέλη κυκλοφορίας). Τώρα 330 Ε46 δε θα σου πρότεινα να αγοράσεις, εκτός κι αν καίγεσαι πολύ για επιδόσεις. Κατά τα άλλα και αυτή θα έχει υψηλά έξοδα, κυρίως σε βενζίνη, αλλά και αυξημένα τέλη κυκλοφορίας σύμφωνα με τα νέα μέτρα (βλέπε παλαιότητα). Άρα η επιλογή για εμένα είναι 320-325 Ε90. Αν βρεις διαφορά μέχρι 3.000 ευρώ προτίμησε τη δεύτερη, αν πάλι η διαφορά είναι μεγαλύτερη και συνυπολογίσεις και τα αυξημένα έξοδα της 325, τότε η αγορά της γίνεται ασύμφορη. Όλα αυτά με την προϋπόθεση πάντα ότι δεν καίγεσαι για επιδόσεις...

eNeRGy
21-11-09, 12:49
Το 18ιντσο 255 λαστιχο σε 320 ποτε δεν το καταλαβα...
Πεταμενα λεφτα, χανεις σε επιδοσεις και σε βενζινη...
Υπαρχουν πανεμορφες 17αρες με 225 λαστιχα να σου προσφερουν πολλα περισσοτερα... ακομη και σε επιδοσεις μιας και θα σταματησει να μουριαζει το 320 με το παραμικρο...

Nikos120i
21-11-09, 13:25
Νίκο τώρα έπεσα από τα σύννεφα. Άρα ο Ν52Β25 ήταν 2.5 μέχρι το 2006 και μετά αντικαταστάθηκε από τον Ν53Β30. Απλά το λινκ που παρέθεσα έλεγε ότι ο Ν52Β25 υπάρχει από τον 9/2005 χωρίς να γράφει ότι αντικαταστάθηκε το 2006 και γι αυτό υπέθεσα ότι θα είναι ο 3.0, ενώ ήταν ο 2.5. Τελοσπάντων ότι και να λέω τώρα έκανα λάθος και ζητώ συγνώμη από το φίλο, που απ'ότι αποδείχτηκε τα ήξερε καλύτερα από εμένα. Πάντως την απορία την έχω ακόμα. Γιατί από 2.5 λίτρα τον πήγαν στα 3 ενώ η ιπποδύναμη έμεινε η ίδια? Ποιό το όφελος ?

Ναι κι εγώ το έψαξα για να είμαι σίγουρος.

Το όφελος είναι η ροπή. Το 3λτ δίνει άλλα 2 κιλά ροπή, άρα από 25 κιλά του 2.5λτ πάει στα 27κιλά του 3λτ.


Η εμφανιση σου γεμιζει το ματι, η οδηγηση σου γεμιζει την αδρεναλινη.

Αν εισαι απο αυτους που το ψαχνουν με γκαζι και γενικα το ψαχνεις στην οδηγηση η 320 θα σε απογοητευσει στον τομεα της επιταχυνσης και αν την αγορασεις συντομα θα ψαχνεςι να τη βελτιωσεις (δεν παιρνει τιποτα οπως το γκολφακι) η να την αλλαξεις με μεγαλυτερη. Ουδεμια σχεση εχουν τα 170 (180 πραγματικα) αλογα που βγαζει το Gt με τα 170 αλογα της 320. Με δεδομενο οτι οτι πας απο 0-100 σε 7 σε αμαξι με 0-100 σε 9 καταλαβαινεις οτι εχει μεγαλη διαφορα στην αισθηση.

Ξαναοδηγησε το 320 για να σιγουρευτεις αν σε καλυπτει η οχι.


Η δικη μου προταση ειναι να βρεις 325 και πιστευω θα το βρεις, διοτι λογω της δεδομενης οικονομιας παιζουν πολλα παζαρια. Αλλιως κοιτα το Ε46 σε 330.

Η δική μου πρόταση είναι αν έχεις λεφτά για 3λτ (1000 ευρώ το χρόνο περίπου σε τέλη για να είσαι μέσα, συν επιπλέον ασφάλεια σε σχέση με το 2λτ, συν βενζίνες κλπ) να πάρεις 330i και όχι 325i γιατί αν το οδηγήσεις θα δεις ότι δεν είναι κάτι το φοβερό και τρομερό.

Στο λέω γιατί πρόσφατα έψαχνα να αλλάξω την 120i για να πάρω μια Ε90 με περισσότερους χώρους και κοιτούσα καινούρια 320i M-Pack ή 325i χωρίς M-pack. Οδήγησα και τα δύο και κατέληξα ότι η 325i είναι πιο σβέλτη από τη 320i απλά κατά την άποψή μου δεν αξίζει τα 7.000Κ παραπάνω συν τα τέλη το χρόνο. Μπορεί όμως να βρεις μεταχειρισμένη σε καλή τιμή γιατί τα σκοτώνουν λόγω τελών...αλλά προσωπικά βρίσκω τη 320i μια χαρά! Τελικά βέβαια πήρα την si που είναι πιο γρήγορη από την 320i.

Πάντως όπως τα λέει ο dimzan είναι σχετικά με τα 170 άλογα του GT με της 3άρας λόγω turbo. Πάντως μια χαρά πάει η 320i, απλά μη περιμένεις τις επιδόσεις του GT.

Ακριβώς. Οδήγησε και τα δύο αμάξια πριν βγάλεις τα συμπεράσματά σου. Πάντως αν δεν σε ενδιαφέρουν ιδιαίτερα οι επιδόσεις, η 320 είναι μια χαρά και μπορεί να μη βάζει φωτιά στην άσφαλτο αλλά σε καμία περίπτωση δεν είναι αργή. Επίσης σε βάθος χρόνου θα σου βγει πολύ πιο οικονομική (βενζίνες, ασφάλιστρα, τέλη κυκλοφορίας). Τώρα 330 Ε46 δε θα σου πρότεινα να αγοράσεις, εκτός κι αν καίγεσαι πολύ για επιδόσεις. Κατά τα άλλα και αυτή θα έχει υψηλά έξοδα, κυρίως σε βενζίνη, αλλά και αυξημένα τέλη κυκλοφορίας σύμφωνα με τα νέα μέτρα (βλέπε παλαιότητα). Άρα η επιλογή για εμένα είναι 320-325 Ε90. Αν βρεις διαφορά μέχρι 3.000 ευρώ προτίμησε τη δεύτερη, αν πάλι η διαφορά είναι μεγαλύτερη και συνυπολογίσεις και τα αυξημένα έξοδα της 325, τότε η αγορά της γίνεται ασύμφορη. Όλα αυτά με την προϋπόθεση πάντα ότι δεν καίγεσαι για επιδόσεις...

Εγώ πάλι λέω να κοιτάξεις σε 330i, όχι 325i αν είσαι διατεθειμένος να πάρεις 3λτ. Αφού κοιτάς μεταχειρισμένα δε θα βρεις μεγάλη διαφορά στις τιμές.

Πάντως όντως, το 320i είναι μια χαρά.

Το 18ιντσο 255 λαστιχο σε 320 ποτε δεν το καταλαβα...
Πεταμενα λεφτα, χανεις σε επιδοσεις και σε βενζινη...
Υπαρχουν πανεμορφες 17αρες με 225 λαστιχα να σου προσφερουν πολλα περισσοτερα... ακομη και σε επιδοσεις μιας και θα σταματησει να μουριαζει το 320 με το παραμικρο...

Επειδή έχω οδηγήσει 320i με 16άρες, με 17άρες απλές, 17άρες Mpack και 18άρες διαφορές θα δεις αν είσαι Schumi...δεν υπάρχουν τρομακτικές διαφορές κυρίως λόγω runflat που είναι ήδη ΠΟΛΥ βαριά. Αν τώρα βγάλεις τα RFT στα 18άρια θα δεις διαφορές προς το καλύτερο γιατί γλυτώνεις περίπου 1-2 κιλά ανά τροχό.

GiannisGT
21-11-09, 14:56
Η εμφανιση σου γεμιζει το ματι, η οδηγηση σου γεμιζει την αδρεναλινη.

Αν εισαι απο αυτους που το ψαχνουν με γκαζι και γενικα το ψαχνεις στην οδηγηση η 320 θα σε απογοητευσει στον τομεα της επιταχυνσης και αν την αγορασεις συντομα θα ψαχνεςι να τη βελτιωσεις (δεν παιρνει τιποτα οπως το γκολφακι) η να την αλλαξεις με μεγαλυτερη. Ουδεμια σχεση εχουν τα 170 (180 πραγματικα) αλογα που βγαζει το Gt με τα 170 αλογα της 320. Με δεδομενο οτι οτι πας απο 0-100 σε 7 σε αμαξι με 0-100 σε 9 καταλαβαινεις οτι εχει μεγαλη διαφορα στην αισθηση.

Ξαναοδηγησε το 320 για να σιγουρευτεις αν σε καλυπτει η οχι.


Η δικη μου προταση ειναι να βρεις 325 και πιστευω θα το βρεις, διοτι λογω της δεδομενης οικονομιας παιζουν πολλα παζαρια. Αλλιως κοιτα το Ε46 σε 330.

Ακριβώς. Οδήγησε και τα δύο αμάξια πριν βγάλεις τα συμπεράσματά σου. Πάντως αν δεν σε ενδιαφέρουν ιδιαίτερα οι επιδόσεις, η 320 είναι μια χαρά και μπορεί να μη βάζει φωτιά στην άσφαλτο αλλά σε καμία περίπτωση δεν είναι αργή. Επίσης σε βάθος χρόνου θα σου βγει πολύ πιο οικονομική (βενζίνες, ασφάλιστρα, τέλη κυκλοφορίας). Τώρα 330 Ε46 δε θα σου πρότεινα να αγοράσεις, εκτός κι αν καίγεσαι πολύ για επιδόσεις. Κατά τα άλλα και αυτή θα έχει υψηλά έξοδα, κυρίως σε βενζίνη, αλλά και αυξημένα τέλη κυκλοφορίας σύμφωνα με τα νέα μέτρα (βλέπε παλαιότητα). Άρα η επιλογή για εμένα είναι 320-325 Ε90. Αν βρεις διαφορά μέχρι 3.000 ευρώ προτίμησε τη δεύτερη, αν πάλι η διαφορά είναι μεγαλύτερη και συνυπολογίσεις και τα αυξημένα έξοδα της 325, τότε η αγορά της γίνεται ασύμφορη. Όλα αυτά με την προϋπόθεση πάντα ότι δεν καίγεσαι για επιδόσεις...


Οι επιδόσεις δεν είναι για μένα το κατεξοχήν ζητούμενο υπό τη στενή έννοια, είναι όμως ένα στοιχείο που θέλω πάρα πολύ να έχει το τουτού μου. Ειδικά αν μιλάμε για straight six BMW, που έχει και απίστευτο ήχο, τα λόγια περισσεύουν.
Συνεπώς λέω να συνεχίσω την αναζήτηση 325 Ε90, γιατί δυστυχώς με βλέπω να ξενερώνω γρήγορα με 320, όσο και αν με ικανοποιεί από θέμα εμφάνισης, το οποίο μοιραία, αργά ή γρήγορα απομυθοποιείς και ξεπερνάς, με αποτέλεσμα να αναδεικνύονται σιγά σιγά τα όποια μειονεκτήματα.
Επίσης δε θέλω να πάω σε Ε46. Αν εξαιρέσεις το facelift που σώζει λίγο την κατάσταση, νομίζω πως δείχνει πια την ηλικία του.

GiannisGT
21-11-09, 15:06
Ναι κι εγώ το έψαξα για να είμαι σίγουρος.

Το όφελος είναι η ροπή. Το 3λτ δίνει άλλα 2 κιλά ροπή, άρα από 25 κιλά του 2.5λτ πάει στα 27κιλά του 3λτ.




Η δική μου πρόταση είναι αν έχεις λεφτά για 3λτ (1000 ευρώ το χρόνο περίπου σε τέλη για να είσαι μέσα, συν επιπλέον ασφάλεια σε σχέση με το 2λτ, συν βενζίνες κλπ) να πάρεις 330i και όχι 325i γιατί αν το οδηγήσεις θα δεις ότι δεν είναι κάτι το φοβερό και τρομερό.

Στο λέω γιατί πρόσφατα έψαχνα να αλλάξω την 120i για να πάρω μια Ε90 με περισσότερους χώρους και κοιτούσα καινούρια 320i M-Pack ή 325i χωρίς M-pack. Οδήγησα και τα δύο και κατέληξα ότι η 325i είναι πιο σβέλτη από τη 320i απλά κατά την άποψή μου δεν αξίζει τα 7.000Κ παραπάνω συν τα τέλη το χρόνο. Μπορεί όμως να βρεις μεταχειρισμένη σε καλή τιμή γιατί τα σκοτώνουν λόγω τελών...αλλά προσωπικά βρίσκω τη 320i μια χαρά! Τελικά βέβαια πήρα την si που είναι πιο γρήγορη από την 320i.

Πάντως όπως τα λέει ο dimzan είναι σχετικά με τα 170 άλογα του GT με της 3άρας λόγω turbo. Πάντως μια χαρά πάει η 320i, απλά μη περιμένεις τις επιδόσεις του GT.



Εγώ πάλι λέω να κοιτάξεις σε 330i, όχι 325i αν είσαι διατεθειμένος να πάρεις 3λτ. Αφού κοιτάς μεταχειρισμένα δε θα βρεις μεγάλη διαφορά στις τιμές.

Πάντως όντως, το 320i είναι μια χαρά.



Επειδή έχω οδηγήσει 320i με 16άρες, με 17άρες απλές, 17άρες Mpack και 18άρες διαφορές θα δεις αν είσαι Schumi...δεν υπάρχουν τρομακτικές διαφορές κυρίως λόγω runflat που είναι ήδη ΠΟΛΥ βαριά. Αν τώρα βγάλεις τα RFT στα 18άρια θα δεις διαφορές προς το καλύτερο γιατί γλυτώνεις περίπου 1-2 κιλά ανά τροχό.


Αν διάβασες όλη τη συζήτηση, έχω οδηγήσει 325i, τη 2.5άρα, σε E92. Όντως, δε σου δίνει την αίσθηση του πολύ γρήγορου, όμως είναι γρήγορο και με αισθητή διαφορά από το 2.0 κατ' εμέ.
Το GT σου δίνει την αίσθηση αρκετά πιο δυνατού από την 2.5, αλλά και στην πραγματικότητα σε ρεπρίζ είναι ταχύτερο, ελέω υπερτροφοδότησης. Μην ξεχνάμε πως στις 1.000rpm δίνει 20kgr ροπής...
Να πω την αλήθεια, δεν κοιτάζω προς τον 3.0, λόγω εξόδων συντήρησης, καυσίμων κλπ, αν και ξέρω πως αν θέλεις δυνατή 3 series, ο 3.0 με τα 258PS είναι η απόλυτη επιλογή... ας όψονται τα γιουρομπικικίνια...

Nikos120i
21-11-09, 15:09
Όμως 2.5 και 3.0 έχουν ίδια τέλη (με ό,τι συνεπάγεται αυτό), κατανάλωση, συντήρηση κλπ.

GiannisGT
21-11-09, 15:37
Όμως 2.5 και 3.0 έχουν ίδια τέλη (με ό,τι συνεπάγεται αυτό), κατανάλωση, συντήρηση κλπ.


Εννοώ το 3.0 με τα 258PS, αυτό θέλω να αποφύγω.
Το αμάξι θα κινείται καθημερινά και κυρίως πόλη, οπότε η κατανάλωση θα χτυπάει κόκκινα...
Το 3.0 με τα 218PS, δεν το έχω δει ακόμα σε μεταχειρισμένο.

Driver M
21-11-09, 17:26
Εννοώ το 3.0 με τα 258PS, αυτό θέλω να αποφύγω.
Το αμάξι θα κινείται καθημερινά και κυρίως πόλη, οπότε η κατανάλωση θα χτυπάει κόκκινα...
Το 3.0 με τα 218PS, δεν το έχω δει ακόμα σε μεταχειρισμένο.

Aν το αμάξι κινείται κυρίως μέσα στην πόλη, κατά τη γνώμη μου η 320 είναι μονόδρομος. Θα δεις πολύ χαμηλότερες καταναλώσεις και δε θα μαραζώνεις που θα έχεις τον 6κύλινδρο να κάθεται και εσύ θα πάς με πρώτη-δευτέρα κολλημένος στην κίνηση...


ΥΓ ο "μάγκας" που έστειλε αρνητική για το προηγούμενο λάθος μου, πρώτον να δει ότι ζήτησα συγνώμη στο φίλο και δεύτερον ας μας πει και το όνομά του, για να έχει και πιο πολύ αξία η αρνητική...και για να είναι πραγματικός μάγκας.

montoya
22-11-09, 18:13
Δεν ξέρω τα εισοδήματά σου αλλά δεν θα πρέπει να ξεχνάς ότι τα τεκμήρια έρχονται. Τι σημαίνει αυτό? Θα κλάψουν τα τ3λιτρα και πιθανότατα και τα 2,5λιτρα. Παίζεται για τα 2λιτρα. Μην βιαστείς λοιπόν να αγοράσεις κάποιο πριν ξεκαθαρίσει το παραπάνω θέμα. Μετά από αυτό, θα μπορέσεις να δεις τι σηκώνει η δήλωσή σου, ενώ θα παρουσιαστούν και ακόμα μεγαλύτερες ευκαιρίες.
Οι τιμές που διάβασα στο πρώτο σου ποστ, είναι κάπως τσιμπημένες, δεδομένου και των "δύσκολων" ωρών που περνάει το μεταχειρισμένο, ενώ αναμένεται να πιεστούν κι άλλο λόγω τεκμηρίων (τα "μεγάλα" κυρίως)
Μία ακόμα πρόταση που έχω να σου κάνω, είναι να δεις ένα καινούριο facelift (δες το γκαράζ μου) όπου όπως έμαθα, υπάρχουν ακόμα κάποια κομμάτια με την μεγάλη έκπτωση της εταιρίας (20%). Αν βρεις κάτι τέτοιο, η 320 θα σου βγει κοντά στα 30.000€ (όχι το πακέτο Μ). Τιμή του θανατά για ένα ολοκαίνουργιο αυτοκίνητο και facelift!
Υ.Γ. Το Golf σου έβγαλε προβλήματα? Έμαθα πως το gt είχε τα "θεματάκια" του.

kapetanios
22-11-09, 18:18
Φίλε Μontoya που υπάρχουν αυτά τα αυτοκίνητα με 30000ε




:smokin::smokin::smokin:???????

montoya
22-11-09, 18:27
Θα πρέπει να ρωτήσεις σε όλες τις αντιπροσωπίες της Ελλάδας για να δεις αν και σε ποια έμεινε κάποιο από αυτά τα αυτοκίνητα. Το δικό μου το πείρα τον Μάιο 31.100 (λόγω ηλιοροφής). Αν λοιπόν βρεις, κάπου στα 30.000 θα σου βγει (έκδοση comfotr με κάποια έξτρα καλούδια).

kavas
22-11-09, 18:36
φιλε μου αν θες πολυ γκαζι, πηγαινε 330, η καλυτερη λυση
αν θες απλα αρκετο, 3.25 με τον 2.5 για λιγοτερα εξοδα(μικρη διαφορα με 3.20 μτχ)
αν βαλεις λογικη-εξοδα-καυσιμα-κοκ κτλ και 80% κινηση εντος πολης το 3.20 ειναι η πιο ιδανικη λυση
οποιαδηποτε συγκριση με golf ειναι εντελως αστοχη
Οτι και αν αποφασισεις περιμενε πρωτα τα νεα μετρα(ποθεν εσχες κτλ).Οι τιμες στα πολλα κυβικα θα πιεστουν πολυ

montoya
22-11-09, 18:45
Εκτός από τις τιμές θα πιεστούν και οι τσέπες μας......

montoya
22-11-09, 20:15
Όπως βλέπω πάντως στο car.gr η τιμή εκκίνησης είναι στα 24.000€.....
http://www.car.gr/classifieds/cars/?va=&co=&ag=&ca=v&cr=&bre=2007&ten=&tr=&rg=&tmi=&nu=&do=4&fu=1&bmi=&hi=&ben=&c=e&ma=298&tpo=&mo=931&tre=2010&bpo=160&bpr=&so=pr&tpr=&ot=sale&or=a
Προσωπικά πιστεύω πως όποιος περιμένει αυτή την στιγμή, κερδίζει.

bimmer-corfu
22-11-09, 22:05
320 Ε90 DUNAMIC 170PS, BlueEfficiency, μοντ. 11/'07, με 34.000χλμ, M-Pack (full body, ζάντες 18΄ ε225-π255, bucket δερματίνη :pth:, τιμόνι με πλήκτρα, ανάρτηση), πακέτο αποθηκευτικών χώρων, φυμέ INDIVIDUAL, ηλιοροφή, xenon (όχι bi) και δεν ξέρω τι άλλα μπιμπλίκια έχει πάνω.

-Blue efficiency BMW δεν υπήρξε ποτέ και απορώ πως δεν το αναφέρει κανείς και ας είναι φόρουμ BMW. Είναι το efficient dynamics της Mercedes και αυτό δεν υπήρχε καν σε αμάξια του 2007. Δεν ξέρω αυτό που βρήκες τι είναι.
Επίσης, δεν είμαι σίγουρος ότι το 2007 η Ε90 είχε 170 άλογα.

-Τα xenon της Ε90 είναι bi xenon

-Η E90 325 φυσικά και είχε 2.500 κυβικά και μετά έγινε 3.000 για μικρή αύξηση ροπής όπως λέει και ο Νίκος αλλά περισσότερο γιατί άλλαξε η γραμμή παραγωγής και έγινε μια για 330 και 325

Nikos120i
22-11-09, 22:38
-Blue efficiency BMW δεν υπήρξε ποτέ και απορώ πως δεν το αναφέρει κανείς και ας είναι φόρουμ BMW. Είναι το efficient dynamics της Mercedes και αυτό δεν υπήρχε καν σε αμάξια του 2007. Δεν ξέρω αυτό που βρήκες τι είναι.

Προφανώς ο άνθρωπος μπερδεύτηκε...μη του πάρουμε το κεφάλι. :)

Αν έχει ED, έχει και 170ΗΡ.

kavas
23-11-09, 19:00
Παιδια η Ε90 βγηκε με 170 απο τελος 07.
Οταν παραγγειλα την δικια μου οκτωβρη 07 ειχε αλλαξει ηδη
Αλλωστε αυτο περιμενα τοσο καιρο

leyteris
23-11-09, 20:15
Παίδες τα σέβη μου.

Μπαίνω κατευθείαν στο ψητό, αφού πρώτα πω ότι είμαι λάτρης της BMW τα τελευταία 15 χρόνια, αλλά όλα μου τα αυτοκίνητα ως τώρα ήταν VW:screwy:

Ενδιαφέρομαι για αγορά ελαφρώς μεταχειρισμένης Ε90 325, η οποία στην πορεία, ελλείψει των απαιτούμενων μπικικινίων, μπήκε στο πλύσιμο και μάλλον συρρικνώνεται σε 320...

Βρήκα λοιπόν μια τουμπανιασμένη, κατάμαυρη, πεντακάθαρη σαν καινούρια, άκρως ερωτεύσιμη 320 Ε90 DUNAMIC 170PS, BlueEfficiency, μοντ. 11/'07, με 34.000χλμ, M-Pack (full body, ζάντες 18΄ ε225-π255, bucket δερματίνη :pth:, τιμόνι με πλήκτρα, ανάρτηση), πακέτο αποθηκευτικών χώρων, φυμέ INDIVIDUAL, ηλιοροφή, xenon (όχι bi) και δεν ξέρω τι άλλα μπιμπλίκια έχει πάνω.

Αυτά που δεν έχει και αν το πάρω θα μπουν οπωσδήποτε, είναι συναγερμός, Park Distance Control και Cruise Control.

Η τιμή, χωρίς σκληρή διαπραγμάτευση ακόμα, είναι 30.000euro. Νομίζω είναι λίγο τσιμπημένη, εγώ την εκτιμώ στα 27.000 - 28.000 περίπου.

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΤΩΡΑ:

1) Πώς σας φαίνεται η τιμή? Λαμβάνοντας υπόψη όχι μόνο αμιγώς το αμάξι, αλλά και το τι επικρατεί στην αγορά αυτή τη στιγμή.

2) Τα παραπάνω αξεσουάρ που θα ήθελα να βάλω, αν τελικά το αγοράσω, πόσο θα μου κοστίσουν? Διότι πρέπει να τα συνυπολογίσω στο budget μου.
Πρέπει υποχρεωτικά να μπουν σε αντιπροσωπεία?
Υπάρχει περίπτωση να γίνει εκτεταμμένο ξήλωμα πλαστικών - μοκετών κλπ, με τις γνωστές παρενέργειες ατελούς συναρμογής, τριγμών κλπ?
Όσον αφορά ειδικά το συναγερμό, περνάει από το μυαλό μου και αυτός με το GPS, γιατί τα αλάνια έχουν αποθρασυνθεί πάαααρα πολύ τώρα τελευταία...

3) Όπως είπα παραπάνω, βασικά με ενδιαφέρει το 325 και συγκεκριμένα τα 2,5lt.
Οδήγησα το E92 325 2.5 που ευτύχησε να αποκτήσει το φιλαράκι μου (:clap:) και πραγματικά ερωτεύτηκα τον 6κύλινδρο. Κυρίως λόγω της ηχητικής πανδαισίας του! Πραγματικά δεν παίζεται! Από θέμα δύναμης τώρα, δε μου έδωσε την αίσθηση του πάρα πολύ δυνατού, προφανώς ελέω ατμόσφαιρας και γραμμικότητας, ωστόσο καταλαβαίνεις αμέσως πως αυτό είναι πλασματικό και το αμάξι είναι πραγματικά γρήγορο και αποτελεσματικό.
Βασικά, έχω πάθει ζημιά στο θέμα δύναμη, ως κάτοχος GOLF V GT 170PS. Το μοτεράκι του είναι σαν αρκούδι που πίνει κρεατίνες και χτυπάει στεροειδή, αναβολικά και ότι σχετικό έχει βγάλει η χημεία, από νεογένητο. Δύναμη και κυρίως ροπή, παντού και πάντα. Σε αίσθηση, αρκετά πιο δυνατό και από το 325 και μάλιστα σε ρεπρίζ νομίζω αισθητά καλύτερο. Βέβαια είναι υπερτοφοδοτούμενο και γενικότερα συγκρίνω ανόμοια πράγματα, αλλά όπως και να το κάνεις, αφού καλοέμαθα, δε θέλω να κάνω και πολύ πίσω στον τομέα αυτό.
Οδήγησα το παραπάνω 320 και μπορώ να πω πως ψιλοξενέρωσα με την (απούσα) δύναμή του, οπότε την κατάσταση σώζει το ότι, τουλάχιστο εμφανισιακά, το αμάξι είναι σκέτη κ@ύλ@, με το μπαρδόν.
Σε γενικές γραμμές δεν τρέχω, αλλά η δύναμη μ' αρέσει... πολύ... και φοβάμαι μήπως το μετανιώσω αν τη θυσιάσω... :scratchch άσε που είναι και θέμα ασφάλειας, προσπερνάς σφαίρα, χωρίς να κάνεις το σταυρό σου για να προλάβεις τον αντίπαλο οδηγό από απέναντι...
Και επειδή, για να επανέλθω, τα χρήματα είναι πολλά, δε με παίρνει να το μετανιώσω, απλά θα το καταπιώ και θα κάνω τουμπεκί αν τυχόν ξενερώσω πολύ.
Λοιπόν, αν και πρόκειται καθαρά για προσωπικά γούστα και είναι καθαρά υποκειμενικό ζήτημα, θέλω να ρωτήσω αν κάποιος φίλος που έχει διατελέσει κάτοχος κάποιου σχετικά δυνατού αυτοκινήτου, σαν τη γκόλφω μου ας πούμε, που είχε το ίδιο δίλλημα με εμένα αλλά αγόρασε τελικά το 2λιτρο αντί κάποιου μεγαλύτερου, αν το μετάνιωσε και τι θα με συμβούλευε.

Άντε παιδιά, βοηθήστε γιατί θέλω να γίνω κάτοχος BMW σύντομα!
Θέλω BMW! Θέλω BMW! Θέλω BMW! Θέλω BMW! Θέλω BMW! Θέλω BMW!

λοιπον εχουμε και λεμε,οσο αφορα το ε90 320 τα 30.000 ευρω ειναι πολλα για το συγκεκριμενο μοντελο που αναφερεις.Η τιμη ειναι γυρω στα 25.000ευρω.Με 28-30.000 ευρω βρισκεις 325 ανετα.Επειδη εχω 320 ε90 σου λεω οτι απο πλευρας δυναμης εχω
"ξενερωσει", τιποτα το ιδιαιτερο.Πριν ειχα audi a4 turbo 240 HP και το αμαξι ειλικρινα
"σκοτωνε".Τωρα τι να πω νομιζω οτι θα ερθει καποια στιγμη που θα αναπολεις τα γκαζια του γκολφ, αυτο εχω παθει εγω τωρα.

GiannisGT
24-11-09, 16:54
Δεν ξέρω τα εισοδήματά σου αλλά δεν θα πρέπει να ξεχνάς ότι τα τεκμήρια έρχονται. Τι σημαίνει αυτό? Θα κλάψουν τα τ3λιτρα και πιθανότατα και τα 2,5λιτρα. Παίζεται για τα 2λιτρα. Μην βιαστείς λοιπόν να αγοράσεις κάποιο πριν ξεκαθαρίσει το παραπάνω θέμα. Μετά από αυτό, θα μπορέσεις να δεις τι σηκώνει η δήλωσή σου, ενώ θα παρουσιαστούν και ακόμα μεγαλύτερες ευκαιρίες.
Οι τιμές που διάβασα στο πρώτο σου ποστ, είναι κάπως τσιμπημένες, δεδομένου και των "δύσκολων" ωρών που περνάει το μεταχειρισμένο, ενώ αναμένεται να πιεστούν κι άλλο λόγω τεκμηρίων (τα "μεγάλα" κυρίως)
Μία ακόμα πρόταση που έχω να σου κάνω, είναι να δεις ένα καινούριο facelift (δες το γκαράζ μου) όπου όπως έμαθα, υπάρχουν ακόμα κάποια κομμάτια με την μεγάλη έκπτωση της εταιρίας (20%). Αν βρεις κάτι τέτοιο, η 320 θα σου βγει κοντά στα 30.000€ (όχι το πακέτο Μ). Τιμή του θανατά για ένα ολοκαίνουργιο αυτοκίνητο και facelift!
Υ.Γ. Το Golf σου έβγαλε προβλήματα? Έμαθα πως το gt είχε τα "θεματάκια" του.

Φίλε αν περιμένω να ξεκαθαρίσει το τοπίο, χαιρετίσματα. Ότι αλλάξει, θα ανακοινωθεί του χρόνου τέτοιο καιρό περίπου. Συμφωνώ μαζί σου ωστόσο ότι, επειδή πιθανότατα θα αλλάξει προς το χειρότερο το θέμα, θα υπάρξουν τρελές ευκαιρίες.

Η πρόταση για καινούριο δε με δελεάζει ιδιαίτερα, γιατί η αλήθεια είναι πως το ψάχνω φορτωμένο με τα Μ-PACK του, τα bucket του, τα xenon του τις ζαντάρες του, ηλιοροφή και τα σχετικά, δηλαδή τούμπανο. Είναι απίθανο να βρω κάτι τέτοιο σε καινούριο αλλά και αν το βρω, θα είναι αρκετά πιο τσιμπημένο από την τιμή που αναφέρεις, δηλαδή ποσό που δε θα έδινα ποτέ για 2λιτρο ατμοσφαιρικό, όσο αρκουδάκι και αν είναι εμφανισιακά (έχω τα κολλήματά μου ρε αδερφέ...).

Όοσν αφορά το GOLF, ναι, τα είχα τα θεματάκια μου, αλλά τίποτα το ιδιαίτερο, σοβαρό, ανησυχητικό ή κάτι που να με κάνει να ξενερώσω μαζί του. Κάθε άλλο, ακόμα δεν το έχω ξεπεράσει το αμάξι. Σε κάθε περίπτωση, η εγγύηση έκανε τη δουλίτσα της και δεν πλήρωσα λεπτό.

GiannisGT
24-11-09, 16:59
-Blue efficiency BMW δεν υπήρξε ποτέ και απορώ πως δεν το αναφέρει κανείς και ας είναι φόρουμ BMW. Είναι το efficient dynamics της Mercedes και αυτό δεν υπήρχε καν σε αμάξια του 2007. Δεν ξέρω αυτό που βρήκες τι είναι.
Επίσης, δεν είμαι σίγουρος ότι το 2007 η Ε90 είχε 170 άλογα.

-Τα xenon της Ε90 είναι bi xenon

-Η E90 325 φυσικά και είχε 2.500 κυβικά και μετά έγινε 3.000 για μικρή αύξηση ροπής όπως λέει και ο Νίκος αλλά περισσότερο γιατί άλλαξε η γραμμή παραγωγής και έγινε μια για 330 και 325

Εντάξει φίλε, γράψε λάθος!
Αυτό που βρήκα είναι 11/'07, έχει 170PS και έχει και το παραπάνω σύστημα. Το αμάξι το οδήγησα και άναβε - έσβηνε μόνο του.

GiannisGT
24-11-09, 17:05
λοιπον εχουμε και λεμε,οσο αφορα το ε90 320 τα 30.000 ευρω ειναι πολλα για το συγκεκριμενο μοντελο που αναφερεις.Η τιμη ειναι γυρω στα 25.000ευρω.Με 28-30.000 ευρω βρισκεις 325 ανετα.Επειδη εχω 320 ε90 σου λεω οτι απο πλευρας δυναμης εχω
"ξενερωσει", τιποτα το ιδιαιτερο.Πριν ειχα audi a4 turbo 240 HP και το αμαξι ειλικρινα
"σκοτωνε".Τωρα τι να πω νομιζω οτι θα ερθει καποια στιγμη που θα αναπολεις τα γκαζια του γκολφ, αυτο εχω παθει εγω τωρα.

Α ρε φίλε, αυτό φοβάμαι και εγώ.
Βέβαια το GT μου μπροστά στο πρωην Α4 σου σε δύναμη κλπ, είναι πολύ πίσω, αλλά και πάλι...
Το post σου με προβλημάτισε πολύ, με την καλή έννοια...
Ας σταματήσουμε την κουβέντα για Group VAG εδώ, γιατί θα μας πάρουν με τις πέτρες οι υπόλοιποι!!!