PDA

Επιστροφή στο Forum : Διαρροή, φλάντζα ή αντλία νερού..;


Stam
21-11-09, 16:44
Γειά σας παιδιά. Είμαι νέος στο forum, κάτοχος 318ci '02 το οποίο έχει βαλθεί να μου σπάσει τα νεύρα απο τη μέρα που το πήρα.


Προχθές μόλις ξεπάρκαρα, ειδα μια λιμνούλα ψυκτικού απο κάτω, με ταυτόχρονο άναμα της σχετικής ένδειξης στο ταμπλώ. Συμπλήρωσα αμέσως υγρό και το πήγα στο συνεργείο. Τρύπιο κολλάρο, ψιλοπράματα (νόμιζα). Πλήρωσα και έφυγα το αμάξι κυριλέ, ούτε υπερθερμάνσεις ουτε τίποτα, το έσκισα και σε κάτι ορεινούς δρομους..ολα ΟΚ.

Πριν το σβήσω τσέκαρα και για ύποπτους καπνούς απο πίσω, τίποτα..

Σήμερα το πρωί, πάω να τσεκαρω το ψυκτικό.. :tapedshut ... στον πάτο ο δείκτης, χωρίς καμία διαρροή απο κάτω...τίποτα...Τα λάδια πεντακάθαρα...Σημειωτέον το αμάξι ειναι απο πολυ πρόσφατο service στην επίσημη αντιπροσωπεία και το πρόβλημα της διαρροής την πρώτη φορά το παρατήρησα την επομένη του service...

Τώρα δεν ξέρω τί να υποθέσω για την εξαφάνιση του ψυκτικού...Σε πολλά threads εδώ διάβαζα παρόμοιες περιπτώσεις αλλά όχι ακριβώς σαν την δική μου..

Παω για φλάντζα ή να τσεκάρω για αντλία νερού?

Επίσης, πως γίνεται να μην υπερθερμαίνεται ο κινητήρας ενώ είναι στεγνό απο νερά? (τουλάχιστον φαινομενικά)

Επίσης, ζεστό αέρα βγάζει μια χαρά στην καμπίνα (κάπου είχα διαβάσει εδώ οτι αν δε βγάζει τα έχει κλ@σει η φλάντζα)...

Σας παρακαλώ όποιος μπορεί να φωτίσει λιγο την υπόθεση..θα του ήμουν υπόχρεος..


Σταμάτης

BILL007
21-11-09, 17:25
Να τσεκάρεις το παγούρι σου φίλε καθώς και το διακλαδωτή πίσω απο τη μηχανή...Κλασσικά πράγματα στα Ε46...

NICK BMW LOVER
21-11-09, 17:45
Για το παγορι δεν νομιζω Βασιλη,τον διακλαδωτη ναι!!!

m_sak
21-11-09, 18:11
Συμπλήρωσε παραφλού ενώ το αμάξι είναι κρύο μέχρι εκεί που είναι η ένδειξη στο ψυγείο.

Μετά να το παρακολουθείς για καιρό για να δεις τι παίζει.

Λογικά δεν θα έχεις πρόβλημα εφόσον δεν σου ανέβασε θερμοκρασία.

Stam
21-11-09, 18:17
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις παιδιά!

Στο συνεργείο οταν αλλάξαμε το κολλάρο κάναμε και pressure check στο όλο κύκλωμα και δεν έδειξε άλλη διαρροή...

...αν ήταν το παγούρι ή ο διακλαδωτής δεν θα έβλεπα πάλι ψυκτικό απο κάτω;

Τέλος πάντων, τώρα το έχω παρκαρισμένο, του γέμισα πάλι το παγούρι και θα το αφήσω ακίνητο ολη νύχτα..αν το πρωί εχει χασει τα νερά (που δε το βλέπω), μάλλον είναι φθηνή η ζημία...

Αν πάλι δε τα χάσει, να αρχίσω να υποπτέυομαι φλάντζα;

Σε ξένα forum διάβαζα οτι μερικοί κανουν έλεγχο διαρροής στη φλάντζα..πώς γίνεται αυτό και πόσο πάει περίπου;



Edit: Προς m_sak: Φίλε τα νερά τα έχασε με την πρώτη (και μοναδική) βόλτα μετά το συνεργείο, γι'αυτό φρικάρω... αν ήταν φλάντζα όμως, λογικά δεν θα τα έκαιγε τόσο γρήγορα ε;



Ευχαριστώ και πάλι και ελπίζω τα επόμενα post μου στο forum να είναι απο κάλες εμπειρίες...

Σταμάτης

KATSARAIOS
21-11-09, 18:46
ρε παιδια επιδημια επεσε?
χθες ειδα και εγω υγρασια στο πατακι μολις εκλεισα το καλοριφερ.
Ποτε δεν ειχα ξαναπαρατηρησει τετοιο πραγμα ουτε εχω λιγοτερο νερο στο τσεκαρισμα που εκανα
υπαρχει περιπτωση να ειναι ο διακλαδωτηρας?
η το κυκλωμα του καλοριφερ?

stefanos_cool
21-11-09, 18:47
Γειά σας παιδιά. Είμαι νέος στο forum, κάτοχος 318ci '02 το οποίο έχει βαλθεί να μου σπάσει τα νεύρα απο τη μέρα που το πήρα.


Προχθές μόλις ξεπάρκαρα, ειδα μια λιμνούλα ψυκτικού απο κάτω, με ταυτόχρονο άναμα της σχετικής ένδειξης στο ταμπλώ. Συμπλήρωσα αμέσως υγρό και το πήγα στο συνεργείο. Τρύπιο κολλάρο, ψιλοπράματα (νόμιζα). Πλήρωσα και έφυγα το αμάξι κυριλέ, ούτε υπερθερμάνσεις ουτε τίποτα, το έσκισα και σε κάτι ορεινούς δρομους..ολα ΟΚ.

Πριν το σβήσω τσέκαρα και για ύποπτους καπνούς απο πίσω, τίποτα..

Σήμερα το πρωί, πάω να τσεκαρω το ψυκτικό.. :tapedshut ... στον πάτο ο δείκτης, χωρίς καμία διαρροή απο κάτω...τίποτα...Τα λάδια πεντακάθαρα...Σημειωτέον το αμάξι ειναι απο πολυ πρόσφατο service στην επίσημη αντιπροσωπεία και το πρόβλημα της διαρροής την πρώτη φορά το παρατήρησα την επομένη του service...

Τώρα δεν ξέρω τί να υποθέσω για την εξαφάνιση του ψυκτικού...Σε πολλά threads εδώ διάβαζα παρόμοιες περιπτώσεις αλλά όχι ακριβώς σαν την δική μου..

Παω για φλάντζα ή να τσεκάρω για αντλία νερού?

Επίσης, πως γίνεται να μην υπερθερμαίνεται ο κινητήρας ενώ είναι στεγνό απο νερά? (τουλάχιστον φαινομενικά)

Επίσης, ζεστό αέρα βγάζει μια χαρά στην καμπίνα (κάπου είχα διαβάσει εδώ οτι αν δε βγάζει τα έχει κλ@σει η φλάντζα)...

Σας παρακαλώ όποιος μπορεί να φωτίσει λιγο την υπόθεση..θα του ήμουν υπόχρεος..


Σταμάτης



Όταν άλλαξες το κολάρο και συμπλήρωσες παραφλού άνοιξες το καλοριφέρ να κυκλοφορήσει το παραφλού; αν όχι το πιο πιθανό είναι να είχε μείνει άδειο το ψυγείο του καλοριφέρ και να το άνοιξες μετά με αποτέλεσμα να έπεσε η στάθμη του παραφλού.

billarassss
21-11-09, 18:53
Φιλε μου μην ξεχνας ομως να κανεις και εξαερωση αφου συμπληρωσεις νερο!! Αν δεν κανεις παλι ο δεικτης σου θα ειναι στον πατο γτ απλα θα εχει μεσα αερα.Και απο μια καλη βολτα αστο λιγο να κρυωσει να ξανα κανε εναν ελεγχο.Ειχα και γω το ιδιο προβλημα.Ευτυχως ηταν το παγουρι.!130 ευρω με εργατικα και αντιψυκτικο.

Stam
21-11-09, 18:58
Φιλε μου μην ξεχνας ομως να κανεις και εξαερωση αφου συμπληρωσεις νερο!! Αν δεν κανεις παλι ο δεικτης σου θα ειναι στον πατο γτ απλα θα εχει μεσα αερα.Και απο μια καλη βολτα αστο λιγο να κρυωσει να ξανα κανε εναν ελεγχο.Ειχα και γω το ιδιο προβλημα.Ευτυχως ηταν το παγουρι.!130 ευρω με εργατικα και αντιψυκτικο.

Σωστός..εξαέρωση δεν έκανα..θα δοκιμάσω αύριο το πρωί να το κάνω σωστά...

Αλλά όμως, εφ'όσων εχει μέσα αέρα και εμείς του ρίχνουμε ψυκτικό..εκείνο το ψυκτικό που στο καλό πάει..? (αφελής ερώτηση αλλά πραγματικά δεν έχω ιδέα...)

Σταμάτης

billarassss
21-11-09, 19:02
Σταματη βαζεις ψυκτικο.Οκ αλλα βαζεις μεχρι να σηκωθει ο δεικτης.Βλεπεις και λες ειναι οκ.Ελα ομως που εχει αερα και εσυ απλα βλεπεις τον αερα με λιγο ψυκτικο.Πριν το πας αυριο βολτα καντο και μετα ξεκινα.
Πιστευω να ξερεις πως κανουν εξαερωση. ε????

Stam
21-11-09, 19:14
Σταματη βαζεις ψυκτικο.Οκ αλλα βαζεις μεχρι να σηκωθει ο δεικτης.Βλεπεις και λες ειναι οκ.Ελα ομως που εχει αερα και εσυ απλα βλεπεις τον αερα με λιγο ψυκτικο.Πριν το πας αυριο βολτα καντο και μετα ξεκινα.
Πιστευω να ξερεις πως κανουν εξαερωση. ε????


χαχα ναι ναι ξέρω πως γίνεται..

ελπίζω να ειναι αυτό το πρόβλημα.. τώρα που το λές , παίζει πολύ χοντρά αυτο γιατι για να ανέβει ο δείκτης στο παγούρι απο τον πάτο στο μαξιμουμ χρειάστικα μόνο ένα μπουκαλάκι ψυκτικό..(λογικά το όλο κύκλωμα παίρνει πολύ περισσότερο ε?)

Ευχαριστώ και πάλι


Σταμάτης

billarassss
21-11-09, 19:21
Ναι ρε συ πολυ περισσοτερο ειδικα οταν λες οτι ειναι και αδειο...Αλλα δεν θυμαμαι ποσα λιτρα...
Τπτ ...Εσυ να εισαι καλα και η μπουμπου σου.

KATSARAIOS
21-11-09, 22:52
ρε παιδια επιδημια επεσε?
χθες ειδα και εγω υγρασια στο πατακι μολις εκλεισα το καλοριφερ.
Ποτε δεν ειχα ξαναπαρατηρησει τετοιο πραγμα ουτε εχω λιγοτερο νερο στο τσεκαρισμα που εκανα
υπαρχει περιπτωση να ειναι ο διακλαδωτηρας?
η το κυκλωμα του καλοριφερ?

καποια γνωμη και για μας αν ξερετε?

borgiane
17-02-10, 23:45
Αδερφια εδω κ 1 μηνα πηρα απ το θειο μου ενα 325 μοντ 94,εχει καποια πραγματακια απανω,μπλοκε,KW ρυθμιζομενη κ τελικο απ τη schnitzer.το προβλημα μου ειναι το εξης:εδω κ 1 μηνα το αμαξι χανει νερα απ το ψυγειο του,περιπου 1 δαχτυλο τη βδομαδα αλλα δουλευει κανονικα,ουτε καπνους ασπρους ουτε θερμοκρασια βλεπω να ανεβαινει.oυτε το ρελαντι να παιζει,μονο οταν ειναι κρυο οταν ο δεικτης της θερμοκρασιας ξεκολλαει απ το μλπε κ χαμηλωνει το ρελαντι σα να κουνιεται το αμαξι!αυτο που ξερω για τη προιστορια του αυτοκινητου ειναι οτι αλλαχτηκε κεφαλαρι,λογω ραγισματος,συνεπως κ φλαντζα κεφαλης.Αλλα:το κεφαλαρι ηταν απο 323,θεωρητικα ειναι τα ιδια κυβικα(2494)αλλα το 323 ειχε βανος.μπορει καποιος να δωσει τα φωτα του?γιατι μπορει να χανει νερα?Help?!!

rapid_fast
18-02-10, 10:36
Πρεσάρισε να δεις αν φουσκώνουν τα νερα...

zami
18-02-10, 10:52
Σταματη βαζεις ψυκτικο.Οκ αλλα βαζεις μεχρι να σηκωθει ο δεικτης.Βλεπεις και λες ειναι οκ.Ελα ομως που εχει αερα και εσυ απλα βλεπεις τον αερα με λιγο ψυκτικο.Πριν το πας αυριο βολτα καντο και μετα ξεκινα.
Πιστευω να ξερεις πως κανουν εξαερωση. ε????


εγω που δεν ξερω;;;ποιος θα με βοηθησει;ξερω οτι ειναι απο το βιδακι -πωμα διπλα απο το καπακι του ψυγειου αλλα πω ακριβως γινεται η διαδικασια;μονο παραφλου βαζω η και νερο(απιονισμενο);
ευχαριστω ...

God
18-02-10, 12:13
Κατ'αρχάς, προς όλους, να βάζετε μόνο παραφλού και αν γίνεται λίγο καλής ποιότητας. Στους περισσότερους κινητήρες της BMW το σκέτο νερό όχι απλώς δεν κάνει δουλειά αλλά είναι και επικινδύνο.

Δεύτερον, για το πρόβλημα του παιδιού που ξεκίνησε το thread. Πολύ πιθανόν να μην έχεις τίποτα. Είναι πρακτικά αδύνατον να σου έκαναν τέλεια εξαέρωση όταν γέμισαν το κύκλωμα μετά την επισκευή, εκτός αν έκατσαν πάνω από το αυτοκίνητο μισή ώρα μόνο για αυτή την δουλειά. Βάλε παραφλού πάλι ως την γραμμή του ψυγείου όταν το αυτοκίνητο είναι τελείως κρύο. Ίσως ξαναπέσει λίγο ακόμα, ξανασυμπλήρωσε. Αν και εφόσον δεν υπάρχει βλάβη, θα σταματήσει να "χάνει" πολύ γρήγορα.

6ylinder
11-10-14, 20:27
Σε συνέχεια από εδώ (http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=17870&page=2) και μιας με έτρωγε το χέρι μου μέχρι να πάω Δευτέρα συνεργείο έκανα τα εξής:
1) Έβγαλα μπουζί να δω χρώμα πιστονιών. Λέγεται πως αν περνάει αντιψυκτικό στον κύλινδρι είναι καθαρό το πιστόνι. Του 1 κυλίνδρου φαινόταν προς το μαύρο,2-3-4ου μαύρο (αν και μπέρδευε λίγο το φως...)
2) Τα μπουζοκαλώδια του 1ου και 2ου είχαν πολύ λάδι λόγω φλάντζας ψευτοκάπακου. Επισυνάπτω φωτό από λάδι που έβγαλα από τον 2ο!!!
3) Βάζω μπρος, ρελαντί σαν πολυβόλο (3κύλινδρο) για κανά λεπτό, μετά έστρωσε.
4) Ο δεικτής έφτασε στη μέση κ το κράτησα 3-4 λεπτά με γκαζιές έως 3-4Κ χωρίς να ανεβάσει θερμοκρασία. Εν στάσει το όχημα, όχι εν κινήσει.
5) Το καλοριφέρ έβγαζε πολύ ζεστό αέρα.
6) Άσπρο καπνό από εξάτμιση (μετά τα λάδια από τα μπουζί που έκαψε) δεν είχα καμία στιγμή.
7) Σίγουρα ο θερμοστάτης έμεινε κλειστός. Το κολάρο με τα υγρά από το μοτέρ ζεμάταγε, το άλλο από το ψυγείο παντελώς κρύο.
8) Υποψία διαρροής από τη βάση του παγουριού.

Αυτά.