PDA

Επιστροφή στο Forum : Εγκατάσταση μπλοκέ σε e36 316


nikos12
24-11-09, 20:27
Τελικά από όλα όσα παίρνει για να αλλάξει λίγο το αμάξι μου αποφάσισα να ξεκινήσω με μπλοκέ.
Από τη μάνα του έχει ελεύθερο με βήμα 3,45. Εγώ σκέφτομαι μέσω του μπλοκέ να του μειώσω την τελική και να του δώσω επιτάχυνση. Τι βήμα να βάλω? Τι διαφορές θα δω στα νούμερα της τελικής και της επιτάχυνσης δεδομένου του ότι τώρα έχω τελική περίπου 200 και 0-100 σε 11''? Πόσο κοστίζει? Να βάλω καινούριο ή μεταχειρισμένο? Στα παντιλίκια θα δω διαφορά σοβαρή? Το Μαμά που είναι νομίζω 25%, ή από άλλη εταιρία? Σόρι για τον βομβαρδισμό ερωτήσεων

E30MANIAC
24-11-09, 21:00
Πιο κοντο απο 3,45 δεν υπαρχει για Ε36(με μια μικρη επιφυλαξη για αυτο).

panagakiss
24-11-09, 21:05
Νικο καλωσηρθες στο forum πρωτα απ' ολα. Μ' αρεσει η σκεψη σου να βαλεις μακρυτερο βημα, και πιστευω θα δεις διαφορά. Τωρα οσον αφορα το τι πρεπει να βαλεις, δεν ειμαι και ο καταλληλοτερος για να σε διαφωτισω, αλλα μπορω να σου πω να μην παρεις μεταχειρισμενο μπλοκε, γιατι θα εχουν φαγωθει οι δισκοι (ειτε λιγο ειτε πολυ) δηλαδη θα εχει μειωθει το ποσοστο εμπλοκης.

xaros
25-11-09, 00:07
Πιο κοντο απο 3,45 δεν υπαρχει για Ε36(με μια μικρη επιφυλαξη για αυτο).

απο αυτοματο τετρακυλινδρο στο 4,10

Κωνσταντίνος
25-11-09, 11:31
.........
Από τη μάνα του έχει ελεύθερο με βήμα 3,45...............

Είναι αλλαγμένο το διαφορικό σου ? Γιατί το 316 νομίζω πως δεν είχε 3,45.
Τα is έχουν τέτοιο βήμα (3,45) και είναι το κοντύτερο όσο αφορά τα μοντέλο με μηχανικά κιβώτια

nikos12
25-11-09, 11:55
Ναι, σιγουρα. Το ειδα οταν εκανα σερβις

nikos12
25-11-09, 12:22
Παιδια SOS. οποιος μπορει, να προτεινει μια λυση γιατι μαλλον θα παω αυριο και δεν θελω να με πιασουν κοτσο

BMWFOREVER!
25-11-09, 12:45
Ας τα πάρουμε από την αρχή. Το 316 (για ε36 μιλάω), απο τη μάνα του φοράει 3,38 ελεύθερο διαφορικό. Το δικό σου διαφορικό με βήμα 3,45 το φοράει το 318is είτε με ελεύθερο βήμα είτε με μπλοκέ. Αφού θες να δώσεις επιτάχυνση στο αυτοκίνητό σου, το καλύτερο πάντα κατά την άποψή μου βήμα είναι το 3,45 ή ακόμα καλύτερα 3,65 μπλοκέ εννοείται. Να ξέρεις ότι αν πας σε πολύ κοντότερο βήμα π.χ. 4,10 που αναφέρθηκε πιο πάνω, το αυτοκίνητό σου δεν θα χει τελική πάνω από 160 χλμ. Επίσης, δε θα προλαβαίνεις να κάνεις αλλαγές στις ταχύτητες + την πολύ περισσότερη κατανάλωση βενζίνης.
Εν ολίγοις, για μένα, κι επειδή το χω ψάξει το θέμα, καλύτερο είναι το 3,45 ή 3,65 (για αυτοκίνητο 316 μιλάμε όχι για Μ3). Με το μπλοκέ και μόνο θα δεις τεράστια διαφορά στο αυτοκίνητό σου. Βρες ένα μεταχειρισμένο σε καλή κατάσταση και χωρίς διαρροές, υπάρχουν πολλά στην αγορά (γύρω στα 500 ευρώ παίζει). Ψάξτο λίγο και όλα θα πάνε μια χαρά.

Καλό μπάξιμο! ;)

Fairytale
25-11-09, 13:04
Το αυτοκίνητο τι μοτέρ φοράει Μ40 ή Μ43;
Είναι coupe ή sedan;
Δώσε μου το vin σου δηλ. τους τελευταίους 7 αλφαριθμητικούς χαρακτήρες του αρ. πλαισίου σου (2 γράμματα και 5 νούμερα).
Δεν φοράνε όλα τα 316i το ίδιο βήμα παίδες.
C U out there

BMWFOREVER!
25-11-09, 13:22
:+1: για την διευκρίνηση που ζητάς από τον niko12 Fairytale, έχεις δίκιο απλά εγώ ανέφερα ότι τα περισσότερα 316 έχουν βήμα 3,38. Από κει και πέρα παίζει ρόλο και το σασμάν σε σχέση με το διαφορικό, αυτά είναι αλληλένδετα. Κοντύτερο το ένα, μακρύτερο το άλλο, για να βγει το σωστό αποτέλεσμα από τη μαμά BMW, και πάει λέγοντας.... Όπως και να χει ελπίζω ο φίλος μας να κάνει το καλύτερο για το αυτοκίνητό του και να έχει το αποτέλεσμα που επιθυμεί. :)

Αντών///is
25-11-09, 13:39
Sedan: M40 -> 3.45
----------- M43 -> 3.38

Coupe: M43 -> 3.38

Εκτός αν υπάρχει κάποια εξαίρεση που μου διέφυγε...

Αντών///is
25-11-09, 14:56
Έχοντας "ξεκαθαρίσει" το ζήτημα της τελικής σχέσης μετάδοσης, για να αποκτήσεις Διαφορικό Περιορισμένης Ολίσθησης, έχεις δύο επιλογές:
(α) Η φθηνή: Αγοράζεις μεταχειρισμένο ένα κομπλέ διαφορικό Π.Ο. Στην περίπτωση αυτή μπορείς να επιλέξεις την τελική σχέση μετάδοσης, αφού μπορείς να επιλέξεις διαφορικό από ένα άλλο μοντέλο. Όμως, στην 316 δεν μπορεί να "μεταμοσχευτεί" διαφορικό από οποιοδήποτε άλλο μοντέλο. Θα πρέπει να περιορισθείς σε διαφορικά που προέρχονται από 316i, 318i, 318is ή 320i, γιατί τα μοντέλα αυτά φορούσαν το λεγόμενο "μικρό καβούκι" (Typ 168). Βέβαια, θα πρέπει να οπλιστείς με υπομονή, γιατί μη νομίζεις πως θα τα βρεις να σε περιμένουν όπως τα γάλατα στο σούπερ-μάρκετ...
Τιμές: Για το διαφορικό από 400 έως 550 €. Εργασία: Από 50 έως 150 € + λάδια και κάποια παρελκόμενα.

(β) Η ακριβή: Αγοράζεις αυτό εδώ -> http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/Sedan/Europe/316i-M43/LHD/M/browse/rear_axle/limited_slip_differential_assembly/ το ανταλλακτικό. Πρόκειται για γκρούπ το οποίο θα "εμφυτευτεί" στο υπάρχον καβούκι σου αντικαθιστώντας ένα αντίστοιχο που υπάρχει ήδη μέσα. Έτσι το υπάρχον διαφορικό σου θα μετατραπεί σε Π.Ο. Η τελική σχέση μετάδοσης δεν επιρρεάζεται, θα παραμείνει δηλ. ως έχει. Μου φαίνεται απίθανο να το βρεις μεταχειρισμένο, άρα θα το παραγγείλεις καινούργιο από αντιπρόσωπο BMW. Το κόστος τώρα: Ενδεικτική τιμή (αν την θυμάμαι καλά), πριν από ένα χρόνο ακριβώς: 983 €! Πρακτικά η τιμή θα διαμορφωθεί με την παραγγελία, με πιθανότητα να ανέλθει σε πάνω από 1200 €, όπως με είχαν ενημερώσει. Εργασία εγκατάστασης / μετατροπής: Από 150 έως 250 €.
Υπήρχε και η λύση του γκρουπ της Quaife, αλλά πλέον δεν έχει στοκ για τα μοντέλα μας και δεν προτίθεται να βγάλει νέα παραγωγή. Για Ε36 διαθέτει πλέον μόνο για Ζ3 και 318ti (Compact) που όμως δεν είναι συμβατά με τα δικά μας...

Αντών///is
25-11-09, 15:15
Το εργοστασιακό Δ.Π.Ο. έχει όντως βαθμό εμπλοκής 25% και είναι κατασκευής ZF.

nikos12
25-11-09, 20:53
Παιδιά φοράω τον Μ40 και είναι sedan. Δεν μπορώ να σας πω τώρα τον αριθμό πλαισίου. Ευχαριστώ πολύ. Θα ρωτήσω έναν γνωστό μου μηχανικό αύριο και θα επανέλθω. Απλά επειδή δεν ξέρω πόσο θα κρατήσω το αμάξι, δεν θελω να χαλάσω λεφτά τσάμπα.

Αντών///is
25-11-09, 21:11
Παιδιά φοράω τον Μ40 και είναι sedan. Δεν μπορώ να σας πω τώρα τον αριθμό πλαισίου.
Φίλε μου, δεν χρειάζεται πλέον ο αριθμός πλαισίου... Από τη στιγμή που ήσουν βέβαιος πως το βήμα του διαφορικού σου είναι 3.45 και αφού είσαι Ε36 316, είναι βέβαιο πως είσαι sedan με κινητήρα Μ40. Το πράγμα μιλάει μόνο του...

yiorgosxania
25-11-09, 21:17
απο αυτοματο τετρακυλινδρο στο 4,10

ξέρει να εχει κάποιος αυτό το βήμα? αν ναι τιμή σε π.μ.
ευχαριστώ

Fairytale
26-11-09, 00:43
Παιδια SOS. οποιος μπορει, να προτεινει μια λυση γιατι μαλλον θα παω αυριο και δεν θελω να με πιασουν κοτσοΑφού είναι να πας αύριο, ελπίζω να προλάβεις να δεις αυτό πριν και να πας διαβασμένος. Είναι αποκαλυπτικό έως και ως προς τα part number που θα ζητήσεις:
http://www.bmw-motorsport.gr/forums/attachment.php?attachmentid=20753&d=1238916744
Santo σε μεγάλες φόρμες
C U out there

nikos12
29-12-09, 16:36
λόγω αρρώστιας και υποχρεώσεων κατάφερα να πάω να ρωτήσω σήμερα. ο μηχανικός μου μου είπε ότι με το μπλοκέ θα μου πετάει μουτρα!! ισχύει αυτό? με προβληματίζει ότι είναι αδύναμο το αμάξι... Πάντως για να καταλάβω τι θέλω πήγα στην Μέκκα της πατρινής πισοκούνας, στο πανεπιστήμιο στους κόμβους. εκεί ξαναπαρατήρησα το εξής: φτάνω στην κορυφή της στροφής με αρκετά χιλιόμετρα και συμπλεκτάρω. πετάγεται η κωλάρα, γυρίζω λίγο το τιμόνι και μετά δίνω γκάζι για να συνεχίσω την πάντα τότε ακούω ένα σπινάρισμα πίσω δεξιά νομίζω, (η στροφή είναι αριστερή) και όταν βρίσκει πρόσφυση φεύγει τρένο χωρίς να γλυστράει. τι γνώμη έχετε??

str2004
29-12-09, 17:09
Για να μην κουραζεσαι αδικα φιλε μου......ασε το διαφορικο που εχεις ως ειναι...... Αρκετη δυναμη ΔΕΝ εχεις με αποτελεσμα την 25%αρα εμπλοκη να μην την νιωσεις και τοοοοοοοσο αισθητα....( γνωμη μου ειναι αυτη - μιας και ξεκινησα με 316i και κατεληξα σε 325i με μπλοκε ;) )

Οντως το μπλοκε "δενει" περισσοτερο την καροτσα ειδικα σε "μπασιματακια" ..... Αλλα και εκει ακομα θελεις κατι περισσοτερο απο τον M40 που εχεις τωρα......

Συμβουλη μου : Κατσε οπως εισαι τωρα.....μια χαρα εισαι ;) Τα χρηματα που θα δωσεις για μπλοκε .....αναλογικα ΔΕΝ θα τα δεις αν δεν εχεις "δυναμη"......