PDA

Επιστροφή στο Forum : περιεργος θορυβος στο ρελαντι


telamon
25-11-09, 19:31
Καλησπέρα παιδια,

πριν λιγεσ μερες μπηκα στο Forum.
αγόρασα πριν λίγο καιρό μια BMW 116. έχω κάνει περίπου 1500χλμ. Παρατήρησα οτι οταν η μηχανή είναι στο ρελαντί και εχω κάνει καποια λιγα χλμ ακούγεται ενα μικρό τρίξιμο απο την μηχανή. το τρίξιμο αυτό δεν είναι συνεχόμενο(μάλλον ένα μικρο τσακ) αλλα επαναλαμβάνεται κάθε 5-10 δεύτερα. Αν έισαι μεσα στο αυτοκίνητο σε πορέια και ειδικά με ράδιο δεν ακούγεται κατι.Σαν ήχος μοιάζει οπως ο ήχος που ακούγεται όταν ανοίγαμε το A/C σε παλιότερα αυτοκίνητα. Το ΄πήγα στην αντιπροσοπεία και μου είπαν οτι ειναι κάτι φυσιολογικό και οτι αυτό οφειλεται στην πεταλουδα του γκαζιου και ακούγεται σ όλεσ τισ BMW. Παρόλα αυτα ο κύριος ο οποιος αρχικά με υποδέχθηκε και ακουσε αυτον τον ήχο ξαφνιάστηκε. Βέβαια μπορεί να μην είναι και μηχανικός...

έχετε ακούσει κάτι τέτοιο?

Thanks

NINJA2
26-11-09, 09:26
Καταρχας καλοταξιδο.
Ο ηχος ειναι κατι φυσιολογικο ακουγετε κατι σαν πετρελαιοκινιτο.

telamon
02-12-09, 14:32
ευχαριστώ για την απάντηση...βέβαια το ίδιο πράγμα το έχει παρατηρήσει και ο vni...και του είπαν ότι ετσι κάνει η πεταλούδα...

dmyl
05-12-09, 12:26
Παιδια Συγνωμη αλλα εμενα δεν κανει κατι τετοιο το αυτοκινητο !!!
Και οχι το εχω παρατηρησει αλλα εχω συνεχως το νου μου σε οτιδηποτε ακουστει (τριγμοι κλπ κλπ).

Για κοιταχτε το.

(Σαν πετρελαιοκινητο κανει και εμενα (φυσικα δεν πολυ ακουγεται αυτο μεσα στην καμπινα) αλλα αυτα τα τσακ σαν αιρ κοντισιον οταν το βαζεις εμπρος δεν κανει)

telamon
11-12-09, 17:34
Φίλε πότε όμως το πήρες το αυτοκίνητο? μου είπαν οτι κάτι τέτοιο γίνεται σε αυτοκίνητα που έχουν κατασκευαστεί μετά την βδομαδα 40 του 2009....και δεν το κάνει όταν το ξεκινάς αλλά αφού κάνεις ορισμένα χλμ...

nkeha
08-01-10, 15:19
Είμαι και εγώ κάτοχος μιας BMW116 exclusive εδώ και είκοσι ημέρες.Παρατήρησα και εγώ λοιπόν ένα θόρυβο από την πάνω δεξιά πλευρά του κινητήρα (ένα τσακ κάθε 5-7 δευτ) . Το πήγα στην ΒΜW Σπανός στη γλυφάδα όπου ο τεχνικός σύμβουλος μου είπε ότι ο θόρυβος είναι από την πεταλούδα του γκαζιού η οποία ανοιγοκλείνει συνέχεια. Για να σταματήσει μου πρότεινε αναβάθμιση λογισμικού την οποία και έκανα . Προς το παρόν ο θόρυβος σταμάτησε. Το αναφέρω για να λάβουν γνώση όσοι έχουν το ίδιο πρόβλημα

telamon
11-01-10, 12:29
φιλε καλοταξιδο!!!!!!!μαλλον δεν γνωρίζουν και οι ιδιοι τι ακριβως είναι αυτο το πραγμα...εμενα στο ΣΠΑΝΟ στη συγγρου δεν μου προτειναν κατι τετοιο και μου είπαν οτι είναι κατι φυσιολογικο. μαλιστα μου είπαν οτι καποια στιγμη θα μου τηλ για να μου βάλουν ενα ιδιο αμάξι διπλα να το ακουσω αλλα ακόμα δεν μου έχουν τηλ εδω και 1,5 μηνα παρότι τους το ξαναείπα. Θα δοκιμάσω να πάω και στη γλυφάδα...
Thanks anyway!!!!

vni
20-07-10, 14:08
συνεχίζω το θέμα επειδη μετά από αλλαγή τεντωτήρα και δυναμό ο θόρυβος στο ρελαντί
ακούγεται σπανιότερα αλλά δεν σταμάτησε. τελικά πως αντιμετωπίσατε το πρόβλημα. βρέθηκε άκρη ?

maras
24-03-15, 15:32
Καλησπέρα σας! Είμαι νέος χρήστης οπότε αν κάνω κάποιο λάθος, συγχωρέστε με! Θα ήθελα τη βοήθειά σας... Το ίδιο πρόβλημα αντιμετωπίζω κι έγω... Βγαίνει ένας θόρυβος κάθε 3-5 δευτερόλεπτα από το σημειο της πεταλούδας και κάνει κάτι σαν "τσακ". Το άμαξι έχει 42.000χλμ, πρώτο χέρι, της μάνας μου οπότε δεν το είχα δώσει σημασία παρόλο που έχει κάμποσο καιρό που το κάνει. Προχτές προβληματίστηκα και αποφάσισα να το πάω σε ένα εξουσιοδοτημένο συνεργείο για να δω τι έχει. Ο τύπος μου είπε πως δοκίμασε κάποια πράγματα στο αμάξι συμπεριλμβανομένου και μια άλλη πεταλούδα (μεταχειρισμένη) αλλά δεν επιλύθηκε το πρόβλημα, οπότε αποφάσισε να δοκιμάσει πολλαπλή, χωρίς να ειναι σίγουρος. Κάπου εκέι όμως ανησύχα για το οικομικό θέμα και είπα να το παω καπου αλλού, πάλι σε εξουσιοδοτημένο για να πάρω και μια δεύτερη γνώμη. Ο δεύτερος, τον οποίο εμπιστεύομαι και πιο πολύ μου είπε πως είναι σίγουρα από την πεταλούδα γκαζιού και πως το έχει ξανασύναντησει 2-3 φορές σε άσσους και μου πρότεινε το εξής: να δοκιμάσει μια μεταχειρισμένη πεταλούδα (δεν αναφέρω το κοστολόγιο γιατί δεν ξέρω αν επιτρέπεται από τους κανονισμούς του forum), αλλα δεν εγγυάται την επίλυση του προβλήματος παρά μόνο αν προβούμε σε διαδικασία αγόρας καινούργιας πεταλούδας ανεξαρτήτως γνήσιας ή ιμιτασιον... Μου έδωσε κοστολόγια και για τις δυο περιπτώσεις! Όποιος μπορεί να βοηθήσει η να με συμβουλέψει στο τι να κάνω, καλοδεχούμενη η άποψή του! Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

LefterisK
24-03-15, 17:11
κοστοι κλπ μπορεις να αναφερεις ανετα χωρις προβλημα.
αλλα παιδια πριν απο εσενα ανεφεραν επαναπρογραμματισμο στο επισημο δικτυο. ισως πριν αρχιζες τις αλλαγες να το κοιτουσες αυτο πρωτα. το αμαξι ειναι 1ο χερι εννοεις το αγορασες εσυ καινουριο; του ποτε ειναι; τα συνεργεια σου ειπαν οτι ειναι επικινδυνο για το μοτερ σου κ απαιτει αλλαγη κ αμεση ευρεση λυσης; ή το ειχες πολυ καιρο τωρα κ ειπες να το ψαξεις;

maras
24-03-15, 20:13
Οι τιμές και οι επιλογές που μου δώσανε έιναι οι εξής: 1. μεταχειρισμένη πεταλούδα-170 ευρω, 2. καινούργια ιμιτασιον-300 ευρώ και 4. γνήσια-400 ευρώ... Από εκέι και πέρα ο μηχανικός με ενημέρωσε πως θα προσπαθούσε απλά να το ρυθμίσει μήπως και τη γλυτώναμε αλλά τελίκα τζίφος η υπόθεση! Τον ρώτησα επίσης αν μπόρω να το κυκλοφορώ μέχρι να το επισκευάσουμε κ μου είπε πως δεν υπάρχει πρόβλημα, προφανώς δεν έιναι κάτι άκρως αναγκαίο (υποθετικά μιλάω πάντα)... Κι εγώ έκανα το λάθος και δεν μπήκα στη διαδικασία για λεπτομέρειες! Όσο αναφορά τα υπόλοιπα, το αυτοκίνητο είναι 1ο χέρι, αγορασμένο του κουτιού από αντιπροσωπεία (Αδαμίδης), μοντέλο τέλη του 11', αγορασμένο το 12'. Το κυκλοφορεί η μάνα μου, απλά όσο να 'ναι σα γυναίκα δεν δίνει βάση στην κάθε λεπτομέρεια πέρα από τα σέρβις του!