PDA

Επιστροφή στο Forum : Σοβαρο Προβλημα με ρελαντι


graphe36
28-11-09, 00:44
Καλησπερα,

Εδω και παρα πολυ καιρο εχω προβλημα με το ρελαντι του κινητηρα (ε36 Μ40 1800cc). Ανα τακτα διαστηματα, οχι παντα κανει καποια βυθίσματα πχ στις 300rpm και μετα ανεβαινει πανω κατω μεχρι να σταθεροποιηθεί. Σαν βηξιμο. Παρατηρησα οταν το κανει αυτο πεταει και μαυριλα (άκαυτο καύσιμο) Εκτος απο το σπαστικο ανεβοκατεβασμα των στροφων που κανει το παρκαρισμα Ηρακλειο αθλο, το αμαξι καιει και πολυ πχ 130 χλμ τα 20 λιτρα. Μπουζι, πεταλουδα, μπεκ κτλ ειναι πεντακαθαρα.

Σε ενα μηχανικό που πηγα μου ειπε το λουφτ δεν ειναι επειδη οταν ανεβαινουν στροφες μειωνει κανονικα (σε μηχανημα που εκτελει μετρησεις). Μου ειπε οτι ο λαμδα ειχε ενα μικρο θεμα και πρότεινε να αλλαχτει. Τον αλλαζουμε και μου βεβαιωσε οτι τωρα βαση μετρησεων ο λαμδα λειτουργει αψογα. Το προβλημα παρεμεινε ολοιδιο. Με βεβαιωσε οτι θελει και ο καταλυτης αλλαγμα γιατι μπουκωνουν τα καυσαερια , επιστρέφουν πισω και εξαιτιας του βραχυκύκλωσε και τον λαμδα.

Κατα την αποψη σας στεκει τουτο? Γιατι σκασαμε 160 για λαμδα να σκασουμε και 400 για καταλυτη και να ειναι τσαμπα. Το αμαξι σε ολο το φασμα των στροφων απο τα καυσαερια λειτουγει αψογα. Οταν κανει το βηξιμο ομως οι τιμες τρελαίνονται (διοξειδιο στον Θεο κτλ).

Ο μηχανικός επιμενει (και ειναι πολυ γνωστος στην πιατσα) οτι φταιει ο καταλυτης, του ειπα για ποτενσιόμετρο πεταλούδας και μου λεει οχι.


Εχει κανεις καμια ιδεα????? Ειναι κριμα να αδειασει η τσεπη μου τσαμπα...

Ευχαριστω εκ των προτερων.

m-power_01
28-11-09, 00:47
Με την'' επιστημονικη μεθοδο'' κοπανημα καταλυτη....ακουγεται ...σαπιο πραγμα?

God
28-11-09, 00:54
Βασικά ήταν κακή ιδέα να αλλάξεις τον λ για αυτό το πρόβλημα. Δεν είναι πρόβλημα που μπορεί να το προκαλέσει αυτός. Ο καταλύτης δεν είναι στην καμία των περιπτώσεων. Ότι και να πάθει αυτός μικροπράγματα θα πάθει η λειτουργία του αυτοκινήτου, και αν μετρήσεις καυσαέρια θα σε συλλάβουν εκεί που στέκεσαι. Είναι αδύνατον να προκαλεί τέτοιο πρόβλημα, πόσο μάλλον να είναι χαλασμένος και να μετράς τα καυσαέρια χαμηλά! Στο κάτω κάτω να μπουκώνει στο ρελαντί και στις 3000 στροφές να μετράς τα καυσαέρια εντάξει, ε δεν γίνεται βρε αδερφέ! Μπουκώνουν τα λίγα και τα πολλά περνάνε;;

Κατά 99% όπως το περιγράφεις είναι ηλεκτρολογικό το πρόβλημα. Μπουζοκαλώδια, "σφυρί", διανομέας, πολλαπλασιαστής ή εγκέφαλος. Ή ακόμα και κάποιο πρόβλημα στην καλωδίωση κάπου. Ένα από αυτά, όχι όλα μαζί! Και κατά πάσα πιθανότητα κάτι χαζό, π.χ. να μην κάνει καλή επαφή η γείωση, να έχει σκουριάσει λίγο καμία πριζα κτλ. Αν ήξερα πόσα χλμ έχει το αυτοκίνητο ίσως να πετούσα και καμία μαντεψιά, αλλά μάγος δεν είμαι.

Η κατανάλωση είναι άσχετη με αυτό το θέμα, εκεί πας πιθανότατα για σετ εκκεντροφόρο-ωστήρια-κοκκοράκια. Ή πιό απλά, γενική επισκευή στο καπάκι. Κόστος 250€ τα ανταλλακτικά και όσο σου πάρει ο μηχανικός εργασία (λογικό ποσό 150-200€ θεωρώ).

ΥΓ. Ο λ δεν βραχυκυκλώνει. Αν μη τι άλλο, τα καυσαέρια δεν είναι ηλεκτροαγώγιμα....................

graphe36
28-11-09, 01:40
Ευχαριστω για τις αμεσες απαντησεις.

Το αυτοκινητο εχει 148.000 και εγω το εχω απο τις 110.000 στην κατοχη μου. Το προβλημα υπηρχε απο παλια αλλα επιδεινώθηκε τωρα τελευταια.

Τα ωστηρια τα εχω κανει αλλαγη πριν 6 μηνες γιατι χτυπαγανε. Ο εκκεντροφορος και τα κοκκορακια ηταν σε καλη κατασταση και δεν αλλαχτηκαν.

Το ρελαντι μου χαλαει συχνα και πεταει πολυ ακαυτη, λεω μηπως απο εκει προκυπτει η καταναλωση γιατι στα ταξιδια εθνικη δεν εχω προβλημα. Ετσι και αλλιως λογικο ειναι να μην καιει στην εθνικη αλλα συμφωνει με τα προτυπα του κατασκευαστη. Στην πολη ομως.....

Συμφωνα με τα λεγομενα τους ο καταλυτης μπουκωνει την εξοδο των καυσαεριων και η επιστροφη των καυσαεριων μπερδευει τον λ και γινεται αυτο. Στις πολλες rpm το καυσαεριο εχει αρκετη πιεση κατα την εξοδο και δεν κανει επιστροφη. Αυτα ακριβως μου ειπαν και επιμενουν.

Εγω απο την αλλη Γραφιστας ειμαι και οι γνωσεις που εχω ειναι σχετικα οι βασικες. Για αυτο και εμπιστεύτηκα να αλλαχτει ο λ. Μαλιστα οταν δεν λυθηκε το προβλημα μου ειπαν οτι θελει λιγο χρονο να αλλαξουν τα δεδομενα στην ECU.

Τωρα τι να πω. Μηπως να κοιταξω τις καλωδιώσεις οπως μου λετε αλλα σε ποια σημεία?

Με το κοπανιμα του θα δοκιμασω αυριο να χωθω απο κατω.Να δω εαν εχει μεσα σαπιλα.

Κατι αλλο το δυναμο ποσα V πρεπει να βγαζει στις 3.000rpm? εμενα λεει 13,2v. Εχω ακουσει οτι πρεπει για 14+

God
28-11-09, 13:28
Ευχαριστω για τις αμεσες απαντησεις.

Το αυτοκινητο εχει 148.000 και εγω το εχω απο τις 110.000 στην κατοχη μου. Το προβλημα υπηρχε απο παλια αλλα επιδεινώθηκε τωρα τελευταια.

Με αυτά τα χλμ δύσκολο να είναι ο εγκέφαλος. Πιθανόν μπουζοκαλώδια αν έχουν ξεραθεί, το σφυρί του διανομέα ή ο πολλαπλασιαστής. Αυτά ελέγχονται σχετικά εύκολα.

Τα ωστηρια τα εχω κανει αλλαγη πριν 6 μηνες γιατι χτυπαγανε. Ο εκκεντροφορος και τα κοκκορακια ηταν σε καλη κατασταση και δεν αλλαχτηκαν.

Μέγα λάθος, δυστυχώς θα αρχίσουν να σου χτυπάνε πολύ σύντομα πάλι. Τα παλιά ωστήρια έχουν κάνει "πατούρα" και με τα κοκκοράκια και με τις πατούρες τους. Πάντα αυτά πρέπει να αλλάζονται σετ. Τα 1-1 ανταλλακτικά βγαίνουν αν ου μη γέννητω παρουσιάσει ένα και μόνο κομμάτι αστοχία υλικού, ώστε να αντικατασταθεί μόνο αυτό. Εξάλλου αγοράζοντάς τα κομμάτι κομμάτι πρέπει μόνο τα ωστήρια να τα πήρες κάπου 150€, και 240€ κάνει όλο το σετ κεφαλής.




Συμφωνα με τα λεγομενα τους ο καταλυτης μπουκωνει την εξοδο των καυσαεριων και η επιστροφη των καυσαεριων μπερδευει τον λ και γινεται αυτο. Στις πολλες rpm το καυσαεριο εχει αρκετη πιεση κατα την εξοδο και δεν κανει επιστροφη. Αυτα ακριβως μου ειπαν και επιμενουν.

Σύμφωνα με τα λεγόμενά τους, δεν ξέρουν τι λένε. Σκέψου ένα σωλήνα νερού με ένα σκουπιδάκι μέσα. Έχεις την βρύση λίγο ανοιχτή και το σκουπιδάκι εμποδίζει το νερό λίγο να περάσει. Ανοίγεις την βρύση τέρμα, πίεση στο φούλ. Για σκέψου α) πόσο περισσότερο νερό θα μπλοκάρει το σκουπιδάκι και β) τι θα πάθει το σκουπιδάκι ή/και ο σωλήνας αν υποθετικά μπορούσες να έχεις πίεση που να τσακίζει μέταλλα.

Όσο πίεση και να έχει ένα ρευστό, το εμπόδιο είναι εμπόδιο. Ίσα ίσα, όσο ανεβάζεις την πίεση το εμπόδιο προκαλεί πάντα περισσότερα προβλήματα.


Τωρα τι να πω. Μηπως να κοιταξω τις καλωδιώσεις οπως μου λετε αλλα σε ποια σημεία?

Για αρχή τα μπουζοκαλώδια. Μετά την γείωση (πρέπει να είναι στην μία βάση της μηχανής). Μετά τις πρίζες του εγκεφάλου και τα καλώδια που πάνε στον πολλαπλασιαστή. Το δυναμό σου είναι οκ, αλλιώς θα σε άφηνε από μπαταρία αρχικώς.


Επίσης είναι αρκετά πιθανό να κολλάει ο ρυθμιστής πίεσης βενζίνης ή/και η βαλβίδα του ρελαντί και το αμάξι να ψεκάζει συνέχεια βενζίνες χωρίς να σταματά. Ο ρυθμιστής είναι σχετικά αξιόπιστο εξάρτημα και δεν ποντάρω σε αυτό, οπότε κατά ένα 75% για μένα είναι η βαλβίδα του ρελαντί ή κάποιο σωληνάκι υποπίεσης. Δεν ξέρω που μένεις αλλά Πειραιά είμαι εγώ, αν θέλεις να περάσεις μία Κυριακή να του βάλουμε μία δική μου βαλβίδα ρελαντί που έχω να το δοκιμάσεις πες μου.

graphe36
28-11-09, 14:34
Ευχαριστω πολυ φιλε μου για τις απαντησεις και την καλη σου προθεση.

Τα ωστηρια μου το ειπε ο μηχανικος οτι κανονικα πανε σετ. Αλλα μου ειπε οτι πανε πολυ ακριβα τα κοκκορακια και οτι για περιπου 3 χρονια θα με βγαλει καθως δεν κανανε μεγαλη πατουρα και αντεχουν πολυ ακομα. βεβαια αμα δεν αλλαζα το λ τσαμπα μια η αλλη θα ηταν θα χα και το κεφαλι μου ησυχο. Αλλα δυστηχως τους εμπιστεύτηκα. Τωρα εφοσον ο κινητηρας λειτουργει στρωτα με τα νεα ωστηρια το θεμα της καταναλωσης ισχυει? η προερχεται πιθανοτατα απο αλλου? Με καιει και τουτο.

Πολυ ευχαριστως να κατεβω Πειραια, Γλυφαδα μενω δεν ειναι τιποτα. Οποτε μπορεσεις στειλε μου ΠΜ να το κανονισουμε..

giannis_compact
28-11-09, 14:41
Παιδια μετρητης μαζας αερος δε μπορει να ειναι?Εγω ειχα παρομοιο προβλξμα σε Ν40 και διορθωθηκε μ την αλλαγη..

God
28-11-09, 18:44
Τα ωστηρια μου το ειπε ο μηχανικος οτι κανονικα πανε σετ. Αλλα μου ειπε οτι πανε πολυ ακριβα τα κοκκορακια και οτι για περιπου 3 χρονια θα με βγαλει καθως δεν κανανε μεγαλη πατουρα και αντεχουν πολυ ακομα. βεβαια αμα δεν αλλαζα το λ τσαμπα μια η αλλη θα ηταν θα χα και το κεφαλι μου ησυχο. Αλλα δυστηχως τους εμπιστεύτηκα. Τωρα εφοσον ο κινητηρας λειτουργει στρωτα με τα νεα ωστηρια το θεμα της καταναλωσης ισχυει? η προερχεται πιθανοτατα απο αλλου? Με καιει και τουτο.

Πολυ ευχαριστως να κατεβω Πειραια, Γλυφαδα μενω δεν ειναι τιποτα. Οποτε μπορεσεις στειλε μου ΠΜ να το κανονισουμε..

Αυτή ακριβώς είναι η διαφορά, εσύ πλήρωσες τα ωστήρια με το κομμάτι και σου έλεγε ότι και τα κοκκοράκια πάνε κομμάτι κομμάτι και γι'αυτό θα σου έβγαινε εξευτελιστικά ακριβά. Η διαφορά είναι ότι αν τα αγοράσεις κομμάτι κομμάτι πάνε 800-1000€ όλα μαζί, ενώ αν πάρεις το σετ που περιλαμβάνει τον εκκεντροφόρο, τα ωστήρια, τα κοκκοράκια και τα σωληνάκια λίπανσής τους κάνει 240€ ολόκληρο. Η κατανάλωση πιθανόν να προέρχεται και από αλλού, πιθανόν από το πρόβλημα που ήδη έχεις.

Έχεις ένα PM.

thanblan
28-11-09, 19:07
φίλε συμφωνώ με τον god. το πιο πιθανό είναι κάποιο σωληνάκι είναι τρύπιο. τώρα των αναθυμιάσεων του λαδιού είναι , είναι κάποιο άλλο, δεν ξέρω. κοίτα καλά όλα σου τα σωληνάκια που σχετίζονται με εισερχόμενο αέρα. είχα ίδιο θέμα σε ένα audi A3 και λύθηκε αυτομάτως μ3ε αλλάγη σε ένα σωληνάκι που έιχε τρυπήσει.

haroulis
28-11-09, 21:00
παρε το λουφτ στο χερι και δουλεψε το κλαπετο σε ολη την διαδρομη.
αφησε το ελευθερο να επιστρεψει,αν κολλαει καπου εχεις προβλημα εκει.

graphe36
03-12-09, 19:06
Παιδια πηρα το λουφτ στο χερι. Το κλαπετο λειτουργει ομαλα. Πηρα σπρει καθαρισμου για καρπιλατερ και το ψεκασα ολο μεσα και απο τις 2 μεριες. Ηταν σχετικα καθαρο αλλα τωρα εγινε καινουργιο. Καθαρισα και την βαλβιδα ρελαντι και τα σωληνακια της με το ιδιο σπρει. Εριξα και στη πεταλουδα παρολο που εξωτερικα ηταν και αυτη πολυ καθαρη. Τα σωληνακια ολα ειναι σε αψογη κατασταση. οτι μπορουσα το εβγαλα και το τσεκαρα αν και ολα οπτικα ειναι καινουργια. Να προσθεσω οτι και με αλλαγη μπουζι που ειχα κανει παλαιοτερα παλι δεν ειχε καμια διαφορα.

Το αποτελεσμα, το προβλημα δεν διορθωθηκε. Τωρα μενει να δοκιμασω με αλλη βαλβιδα ρελαντι, πρεπει να βρω χρονο να με βοηθήσει ο φιλος God σε αυτο. Βλεπω πολυ μπλεξιμο η κατασταση και πολυ χρημα να φευγει.

theofrag
04-12-09, 07:59
Παιδια, επιτρεψτε μου να πω και εγω την αποψη μου στο θεμα με βαση προσφατη εμπειρια που ειχα. Εχω παρει κανα χρονο τωρα μια ε36 320 4πορτη μοντελο '91. Για καιρο παρουσιαζε προβλημα στη τροφορδοσια και το ρελαντι επαιζε. Η δε καταναλωση φοβερα υψηλη (με 10€ απλη αμολυβδη εκανα μολις 50 χιλιομετρα). Πηγα στο μαστορα (ο οποιος ασχολειται χρονια με BMW και ειναι παλιος στο χωρο και γνωριζει και ειναι γατος και γνωστης και και και ....). Στην αρχη ελεγε για αισθητηρα λ, τον αλλαζουμε αλλα τιποτα. Μετα το λουφτ, τιποτα παλι. Αφου το ειχε το αμαξι 2-3 μερες στο συνεργειο και την παλευε τη φαση κατεληξε και αλλαξε εγκεφαλο (εβαλε εναν αλλο μεταχειρισμενο που ειχε) και το αυτοκινητο δολεψε κανονικα. Βεβαια το προβλημα με την καταναλωση δεν διορθωθηκε αισθητα (με 10€ κανω τωρα 65 χιλιομετρα).

haroulis
04-12-09, 16:58
μαλλον κατι στιγμιαια κανει διακοπη.κοιτα τις επαφες του αισθητηρα λ απο την μερια της καλωδιωσης για λιωσιμο η οξειδωση.μετα κοιτα για αισθητηρα θεσεως η τροχαλια(εχει λαστιχο στο κεντρο και χαλαει).μετα ραουλο.μετα ρελε εγκεφαλου και μετα για εγκεφαλο.ισως υπαρχει καπου προβλημα και στην καλωδιωση θελει αρκετο ψαξιμο ισως το βρεις με την πρωτη.

BMW_E36_328i
29-12-09, 09:23
Βασικά ήταν κακή ιδέα να αλλάξεις τον λ για αυτό το πρόβλημα. Δεν είναι πρόβλημα που μπορεί να το προκαλέσει αυτός. Ο καταλύτης δεν είναι στην καμία των περιπτώσεων. Ότι και να πάθει αυτός μικροπράγματα θα πάθει η λειτουργία του αυτοκινήτου, και αν μετρήσεις καυσαέρια θα σε συλλάβουν εκεί που στέκεσαι. Είναι αδύνατον να προκαλεί τέτοιο πρόβλημα, πόσο μάλλον να είναι χαλασμένος και να μετράς τα καυσαέρια χαμηλά! Στο κάτω κάτω να μπουκώνει στο ρελαντί και στις 3000 στροφές να μετράς τα καυσαέρια εντάξει, ε δεν γίνεται βρε αδερφέ! Μπουκώνουν τα λίγα και τα πολλά περνάνε;;

Κατά 99% όπως το περιγράφεις είναι ηλεκτρολογικό το πρόβλημα. Μπουζοκαλώδια, "σφυρί", διανομέας, πολλαπλασιαστής ή εγκέφαλος. Ή ακόμα και κάποιο πρόβλημα στην καλωδίωση κάπου. Ένα από αυτά, όχι όλα μαζί! Και κατά πάσα πιθανότητα κάτι χαζό, π.χ. να μην κάνει καλή επαφή η γείωση, να έχει σκουριάσει λίγο καμία πριζα κτλ. Αν ήξερα πόσα χλμ έχει το αυτοκίνητο ίσως να πετούσα και καμία μαντεψιά, αλλά μάγος δεν είμαι.

Η κατανάλωση είναι άσχετη με αυτό το θέμα, εκεί πας πιθανότατα για σετ εκκεντροφόρο-ωστήρια-κοκκοράκια. Ή πιό απλά, γενική επισκευή στο καπάκι. Κόστος 250€ τα ανταλλακτικά και όσο σου πάρει ο μηχανικός εργασία (λογικό ποσό 150-200€ θεωρώ).

ΥΓ. Ο λ δεν βραχυκυκλώνει. Αν μη τι άλλο, τα καυσαέρια δεν είναι ηλεκτροαγώγιμα....................

Συμφωνω μαζι σου αλλα να ριξει και μια ματια στο λουφτ !!! πιστευω οτι κατα 50% προερχεται απο εκει !!!

rapid_fast
29-12-09, 09:36
Καπου ρουφάς αέρα...

jimmakoss E30
30-12-09, 00:34
Εχω και εγω παρομοιο προβλημα, απο ρελαντι στις 850-900 σαλ. με το που παταω γκαζι ψιλοαποτομα, κατεβαινει μεχρι 550 οταν ειναι κρυο, 650-700 ζεστο. Επισης μου εκανε ανεβοκατεβεσματα και εμενα (οχι τοσο εντονα) Τελικα επαιρνε αερα και αλλαξα ενα σωληνακι

BMW_E36_328i
30-12-09, 07:17
το τελικο αποτελεσμα ? βρηκες την βλαβη ???

spou_e36
05-01-10, 20:15
Παιδια και εγω το ιδιο εχω . Δοκιμασα το λουφτ και δεν ειναι λ αποκλειετε οπως ειπαν και αλλοι . Οσο για τον καταλυτη φοραει εναν καταλυτη για 3000κεκ και εχω 2,000 κεκ και ποτε πριν δεν ειχα προβλιμα λαδια δεν χανω . Βενζινες οντος σα να καιει το ατιμο αλλα οπως κ να χει χωρις βανος καινε ολα ...΄αν κανει κανεις κατι κ βγαλει ακρη ας μας πει ...

rapid_fast
05-01-10, 23:40
Παιδια πηρα το λουφτ στο χερι. Το κλαπετο λειτουργει ομαλα. Πηρα σπρει καθαρισμου για καρπιλατερ και το ψεκασα ολο μεσα και απο τις 2 μεριες. Ηταν σχετικα καθαρο αλλα τωρα εγινε καινουργιο. Καθαρισα και την βαλβιδα ρελαντι και τα σωληνακια της με το ιδιο σπρει. Εριξα και στη πεταλουδα παρολο που εξωτερικα ηταν και αυτη πολυ καθαρη. Τα σωληνακια ολα ειναι σε αψογη κατασταση. οτι μπορουσα το εβγαλα και το τσεκαρα αν και ολα οπτικα ειναι καινουργια. Να προσθεσω οτι και με αλλαγη μπουζι που ειχα κανει παλαιοτερα παλι δεν ειχε καμια διαφορα.

Το αποτελεσμα, το προβλημα δεν διορθωθηκε. Τωρα μενει να δοκιμασω με αλλη βαλβιδα ρελαντι, πρεπει να βρω χρονο να με βοηθήσει ο φιλος God σε αυτο. Βλεπω πολυ μπλεξιμο η κατασταση και πολυ χρημα να φευγει.

Δε φτάνει να είναι καθαρό το λόυφτ.. Πρέπει να μην εχει αδυνατίσει και το ελλατήριο...
Αν δεν τραβάει απο κάπου αέρα, πές να σου βάλουν δοκιμαστικά ένα άλλο λούφτ...

mihalis68
07-02-10, 09:59
ΣΤΙς ΓΥΝΑΊΚΑΣ το 9-09 βύθισμα του ρελαντί στις 300 στροφές ή και σβήσιμο σε δυό πήγα ο πρώτος δεν ήξερε τι του γινόταν ο δεύτερος (μήτσης) ένα σωληνάκι ακούμπησε και εγένετω θαύμα. έκανα και το σερβισ.
πολλα σωληνάκισ ρε γαμώτο το 1800 ε36 και καλά το ρελαντί το άλλο τώρα με την βενζίνα μάτια δεν έχουν πρέπει να καούμε δηλαδή για να τα αλλάξουν!!!!!!!
(Ε30 τον δεκέμβρη και το Ε36 προχθές ) εγώ είμουν τυχερός

thanblan
07-02-10, 22:31
Ευχαριστω για τις αμεσες απαντησεις.

Το αυτοκινητο εχει 148.000 και εγω το εχω απο τις 110.000 στην κατοχη μου. Το προβλημα υπηρχε απο παλια αλλα επιδεινώθηκε τωρα τελευταια.

Τα ωστηρια τα εχω κανει αλλαγη πριν 6 μηνες γιατι χτυπαγανε. Ο εκκεντροφορος και τα κοκκορακια ηταν σε καλη κατασταση και δεν αλλαχτηκαν.

Το ρελαντι μου χαλαει συχνα και πεταει πολυ ακαυτη, λεω μηπως απο εκει προκυπτει η καταναλωση γιατι στα ταξιδια εθνικη δεν εχω προβλημα. Ετσι και αλλιως λογικο ειναι να μην καιει στην εθνικη αλλα συμφωνει με τα προτυπα του κατασκευαστη. Στην πολη ομως.....

Συμφωνα με τα λεγομενα τους ο καταλυτης μπουκωνει την εξοδο των καυσαεριων και η επιστροφη των καυσαεριων μπερδευει τον λ και γινεται αυτο. Στις πολλες rpm το καυσαεριο εχει αρκετη πιεση κατα την εξοδο και δεν κανει επιστροφη. Αυτα ακριβως μου ειπαν και επιμενουν.

Εγω απο την αλλη Γραφιστας ειμαι και οι γνωσεις που εχω ειναι σχετικα οι βασικες. Για αυτο και εμπιστεύτηκα να αλλαχτει ο λ. Μαλιστα οταν δεν λυθηκε το προβλημα μου ειπαν οτι θελει λιγο χρονο να αλλαξουν τα δεδομενα στην ECU.

Τωρα τι να πω. Μηπως να κοιταξω τις καλωδιώσεις οπως μου λετε αλλα σε ποια σημεία?

Με το κοπανιμα του θα δοκιμασω αυριο να χωθω απο κατω.Να δω εαν εχει μεσα σαπιλα.

Κατι αλλο το δυναμο ποσα V πρεπει να βγαζει στις 3.000rpm? εμενα λεει 13,2v. Εχω ακουσει οτι πρεπει για 14+

φίλε μου νομίζω ότι το 13,2 στις 3000 είναι πολύ λίγο. δες το δυναμό και ψάξε για τιμές αναφοράς. εγώ σήμερα στο ρελαντί και με όλα τα φώτα αλάρμ, καλοριφέρ, ραδιόφωνο, είχα τιμές σχεδόν 14βολτ. Μάλλον κοντεύει να τα πάιξει. αν θυμάμαι καλά κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες κατανάλωσης ρεύματος από το όχημα δεν πρέπει να πέφτει κάτω από 12,8 στο ρελαντί εννοείται.
για δες το....

ThaNOS E46coupe
08-02-10, 01:06
θα συμφωνήσω με τον συνονόματο. άλλαξε εναν αυτόματο δυναμου. 25 30 ευρώ κανει....παίζει να είναι κ ρευμα....μου φαίνονται πολυ χαμιλές οι τιμες των volts που αναφέρεις πιο πάνω...

jimhs
18-04-10, 17:41
για να μην ανοιγω αλλο θεμα

εχω το ιδιο προβλημα σε ε30 318ι
τσεκαρα γειωσεις
καθαρισα και πεταλουδα αλλα τιποτα
λουφτ ανειξα και ηταν καθαρο και το ελατηριο ηταν οκ

η βαλβιδα ρελαντι που λετε που ειναι?ειναι ενα μαυρο σωληνακι που παει πανω στην πεταλουδα?

εβγαλα και ενα μπουζι και ηταν ασπρο, κακο αυτο
για πειτε καμια ιδεα

mimisbmw
18-04-10, 20:14
φιλε graphe e36.πιστευω οτι το προβλημα που εχεις ειναι στα μπεκ.θελεις μπεκιερα αλλαγη.παρομοιο προβλημα ειχα κι εγω.
κι εγω οπως κι εσυ σε ταξιδι δεν ειχα κανενα προβλημα ουτε με την καταναλωση ουτε με την αποδοση.
απλα στο φαναρι εκανε ανεβοκατεβασματα στο ρελαντι και οχι παντα.σιγα σιγα ομως το προβλημα μεγαλωνε.
εψαξα και βρηκα μεταχειρισμενη μπεκιερα (γιατι η καινουρια ειναι πανακριβη) την εβαλα πανω και το προβλημα λυθηκε.
απλα εισαι στο αρχικο σταδιο του προβληματος.οσο περνανε οι μερες θα επιδεινώνεται κι αλλο.
δεν γινεται σωστος ψεκασμος και το προβλημα οσο παει και μεγαλωνει.

mihalis68
18-04-10, 22:08
σωληνάκια αλλαγή 9/09 σε 318i E36 ακριβώς τα ίδια μου αλλάξαν μόνο αυτό που έφταιγε και τώρα ολα γιατί κατούραε βενζινα έτσι για να τρέχουμε στα συνεργεία (η να καούμε στο δρόμο)

bmw vanos
03-02-14, 22:36
Καλησπερα,

Εδω και παρα πολυ καιρο εχω προβλημα με το ρελαντι του κινητηρα (ε36 Μ40 1800cc). Ανα τακτα διαστηματα, οχι παντα κανει καποια βυθίσματα πχ στις 300rpm και μετα ανεβαινει πανω κατω μεχρι να σταθεροποιηθεί. Σαν βηξιμο. Παρατηρησα οταν το κανει αυτο πεταει και μαυριλα (άκαυτο καύσιμο) Εκτος απο το σπαστικο ανεβοκατεβασμα των στροφων που κανει το παρκαρισμα Ηρακλειο αθλο, το αμαξι καιει και πολυ πχ 130 χλμ τα 20 λιτρα. Μπουζι, πεταλουδα, μπεκ κτλ ειναι πεντακαθαρα.

Σε ενα μηχανικό που πηγα μου ειπε το λουφτ δεν ειναι επειδη οταν ανεβαινουν στροφες μειωνει κανονικα (σε μηχανημα που εκτελει μετρησεις). Μου ειπε οτι ο λαμδα ειχε ενα μικρο θεμα και πρότεινε να αλλαχτει. Τον αλλαζουμε και μου βεβαιωσε οτι τωρα βαση μετρησεων ο λαμδα λειτουργει αψογα. Το προβλημα παρεμεινε ολοιδιο. Με βεβαιωσε οτι θελει και ο καταλυτης αλλαγμα γιατι μπουκωνουν τα καυσαερια , επιστρέφουν πισω και εξαιτιας του βραχυκύκλωσε και τον λαμδα.

Κατα την αποψη σας στεκει τουτο? Γιατι σκασαμε 160 για λαμδα να σκασουμε και 400 για καταλυτη και να ειναι τσαμπα. Το αμαξι σε ολο το φασμα των στροφων απο τα καυσαερια λειτουγει αψογα. Οταν κανει το βηξιμο ομως οι τιμες τρελαίνονται (διοξειδιο στον Θεο κτλ).

Ο μηχανικός επιμενει (και ειναι πολυ γνωστος στην πιατσα) οτι φταιει ο καταλυτης, του ειπα για ποτενσιόμετρο πεταλούδας και μου λεει οχι.


Εχει κανεις καμια ιδεα????? Ειναι κριμα να αδειασει η τσεπη μου τσαμπα...

Ευχαριστω εκ των προτερων.
οι καταλιτεσ ειναι το ιδιο μου ειχε τυχη και μενα με αλλαγη Λ και λυφτ .. και τελικα τ προωλημα οι καταλιτες
bmw 320 6κυλινδρο

Bmw318ci
04-02-14, 13:36
καλησπερα
βλεπω στο φορουμ οτι πολυ εχεται προβλημα με το ρελαντι. μην σας τα τρωνε αδικα οι μηχανικοι της πλακας.

1ο στο προβλημα του ρελαντι ειναι και θεμα βενζινης τι κανουμε ? 1ον καθαριστικο (απο ενα βενζιναδικο) 2ον 100ρα βενζινη

2ο αγοραζουμε ενα WR Σπρευ ανοιγουμε το καπο και ενο εχουμε ανοιχτο το μοτερ ψεκαζουμε σε διαφορα σημεια εκει που θα πεσουν οι στροφες σημαινει οτι εχει καποιο προβλημα

3ο ανοιγουμε το βαρελακι αυτο https://www.google.gr/search?q=Relanti+e46&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=nd_wUqDOD8yS1AXYrYDABQ&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=1280&bih=886#facrc=_&imgdii=_&imgrc=hAU91g1G3kJr1M%253A%3BsjiRskSCKMlOwM%3Bhttp% 253A%252F%252Fwww.pieseauto.ro%252Fpoze%252Fvand-regulator-relanti-bmw-318ci-e46%252Fvand-regulator-relanti-bmw-318ci-e46-83fdd1502e96885261-650-500-1-95-1.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.pieseauto.ro%252Fal te-piese-motor%252Fbmw%252Fseria-3-cupe-e46%252Fvand-regulator-relanti-bmw-318ci-e46-682420138.html%3B640%3B480 το καθαριζουμε μετα δοκιμαζουμε αν το αλουμινιο που εχει απο μεσα του οταν το ανοιγης αν επανερχετε αν δεν επανερχετε μετα το καθαρισμα το αλαζεις !

4ο αν καποιος σωληνας εχει καποιο κοψιμο κτλπ

alexxandero
26-04-15, 00:13
καλησπερα παιδια κ καλως σας βρηκα.εχω ενα προβλημα με το αμαξι εδω κ καμποσο καιρο.δυσκολευεται να παρει μπροστα ειτε κρυο ειτε ειναι ζεστο κ κανει αρυθμια στο ρελαντι.πολλες φορεσ οταν βγαζω το κολαρο που παει στον maf εχει ανεβασει βενζινη.πολλες φορες στην εκκινηση οταν δυσκολευεται να παρει μετα απο ωρα μιζαρισματος πεταει πολυ μαυρο καπνο η εξατμιση.εχει κανεις καμια λθση να προτεινει?αλλαξα το φιλτρο ενεργου ανθρακα καθαρισα την πεταλουδα γκαζιουν κ το μοτερ του ρελαντι.ευχαριστω