PDA

Επιστροφή στο Forum : ΑΛΛΑΓΗ ΜΠΟΥΖΙ ΣΕ 116i


nikkon
01-12-09, 19:39
Καλησπέρα

Γνωρίζει κανείς τι είδος μπουζί συνιστά η BMW για την 116 ή μήπως έχει αγοράσει κάποιος μπουζί από το εμπόριο?

Πρέπει να αλλαχθούν (60000km) αλλά δεν έχω σκοπό να πάω σε αντιπροσωπεία.

Fanis
02-12-09, 08:28
Ποιά 116i έχεις με τα 115 (N45) ή 122ps (N43)?

Για τον πρώτο κινητήρα θές το NGK BKR6EQU και για τον 2ο το NGK ZKBR7AP-HTU

giannis 116
02-12-09, 16:50
Υπαρχει καποιος καταλογος, site, link ή κατι τετοιο τελος παντων που να γραφει τι μπουζι μπαινουν στα μοτερ της BMW γενικα;..

Fanis
02-12-09, 20:53
Υπαρχει καποιος καταλογος, site, link ή κατι τετοιο τελος παντων που να γραφει τι μπουζι μπαινουν στα μοτερ της BMW γενικα;..
Πάς εδώ: bmwfans.info ή εδώ: realoem.com και βρίσκεις το μοντέλο σου είτε με το VIN είτε επιλέγοντας μοντέλο, χρονιά και τύπο κινητήρα και σου βγάζει όλα τα ανταλλακτικά. Στα ηλεκτρικά του κινητήρα έχει τα μπουζί.

giannis 116
02-12-09, 21:38
Οκ, ευχαριστω Φάνη!

giannis 116
05-06-10, 13:10
Χτες αλλαξα μπουζι νωριτερα απ οτι ελεγε το BC. Τα μπουζι ειχαν 46.000χμ περιπου και κανονικα ειναι να αλλαζονται στις 60.000χμ. Τα παλια μπουζι ηταν σε αρκετα καλη κατασταση οι ακιδες τους παρα τη σκληρη χρηση που του κανω και τις κωλοβενζινες που σιγουρα καιει εδω στην Αθηνα.
Μια παρατηρηση. Δεν ηξερα οτι ηταν 4ακιδα! Ειχα μεινει στην παλαιολιθικη εποχη του Kadett που τα αλλαζα μονος μου και νομιζα πως ηταν με μια ακιδα!
Ειχαμε ομως και μια εκπληξη οταν βγηκαν τα πλαστικα καλυματα για να αλλαχτουν τα μπουζι.
Υπηρχε διαρροη λαδιου απ το χωρο των βαλβιδων προς τα μπουζι! Η διαρροη ηταν εσωτερικη και απ εξω δε φαινοταν τιποτα γιατι απ εξω το μοτερακι δεν εχει σταξει ουτε δακρυ λαδιου! Τα μπουζι απ την πανω πλευρα τους ηταν πλυμμηρισμενα μεσα στο λαδι που σχεδον ειχε περασει στις 'πιπες' στα μπουζοκαλωδια αλλα ευτυχως προλαβαμε τα χειροτερα να μην περασει εως τους πολλαπλασιαστες!
Αφου καθαριστηκε το χαλι του λαδιου, αλλαχτηκαν τα μπουζι και μπηκε ενα σετ καινουριες φλατζες στεγανοποιησης απο οπου ειχε προκληθει η διαρροη.
Το σετακι ειναι το Νο.2 στο σχεδιο

http://bmwfans.info/parts/catalog/E87/5-doors/Europe/116i-N45/LHD/N/2004/october/browse/engine/cylinder_head_cover/

Τα μπουζι για αυτο το μοτερακι ειναι τα NGK BKR6EQU
Περιπου 40€ η 4αδα.

thanblan
05-06-10, 13:28
Χτες αλλαξα μπουζι νωριτερα απ οτι ελεγε το BC. Τα μπουζι ειχαν 46.000χμ περιπου και κανονικα ειναι να αλλαζονται στις 60.000χμ. Τα παλια μπουζι ηταν σε αρκετα καλη κατασταση οι ακιδες τους παρα τη σκληρη χρηση που του κανω και τις κωλοβενζινες που σιγουρα καιει εδω στην Αθηνα.
Μια παρατηρηση. Δεν ηξερα οτι ηταν 4ακιδα! Ειχα μεινει στην παλαιολιθικη εποχη του Kadett που τα αλλαζα μονος μου και νομιζα πως ηταν με μια ακιδα!
Ειχαμε ομως και μια εκπληξη οταν βγηκαν τα πλαστικα καλυματα για να αλλαχτουν τα μπουζι.
Υπηρχε διαρροη λαδιου απ το χωρο των βαλβιδων προς τα μπουζι! Η διαρροη ηταν εσωτερικη και απ εξω δε φαινοταν τιποτα γιατι απ εξω το μοτερακι δεν εχει σταξει ουτε δακρυ λαδιου! Τα μπουζι απ την πανω πλευρα τους ηταν πλυμμηρισμενα μεσα στο λαδι που σχεδον ειχε περασει στις 'πιπες' στα μπουζοκαλωδια αλλα ευτυχως προλαβαμε τα χειροτερα να μην περασει εως τους πολλαπλασιαστες!
Αφου καθαριστηκε το χαλι του λαδιου, αλλαχτηκαν τα μπουζι και μπηκε ενα σετ καινουριες φλατζες στεγανοποιησης απο οπου ειχε προκληθει η διαρροη.
Το σετακι ειναι το Νο.2 στο σχεδιο

http://bmwfans.info/parts/catalog/E87/5-doors/Europe/116i-N45/LHD/N/2004/october/browse/engine/cylinder_head_cover/

Τα μπουζι για αυτο το μοτερακι ειναι τα NGK BKR6EQU
Περιπου 40€ η 4αδα.

ΤΙ ΕΙΠΕΣ ΤΩΡΑ?
προβλέπεται αυτό?
είναι δυνατόν να φτάνει λάδι εκεί?
έχεις μπουζοκαλώδια?
δεν είναι άμεσου ψεκασμού με 4 πολλαπλασιαστές έναν για κάθε μπουζί?
λες να φταίει αυτό για τα προβλήματά σου?

giannis 116
05-06-10, 13:47
ΝΑΙ, σορυ φιλε μου λαθος τελειως διατυπωσης απο μερους μου!
Το μοτερ δεν ειναι αμεσου ψεκασμου αλλα ναι, εχει εναν πολλαπλασιαστη για καθε μπουζι και υπαρχει η αντιστοιχη καλωδιωση που παει σε καθε πολλαπλασιαστη.
Αυτο ειναι το σχεδιο με μπουζι-πολλ/στη
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=UF11&mospid=48922&btnr=12_1312&hg=12&fg=05

και αυτη η καλωδιωση
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=UF11&mospid=48922&btnr=12_1330&hg=12&fg=28

Ευτυχως το λαδι δεν προλαβε να περασει απ τα μπουζι στους πολλαπλασιαστες και τα καλωδια αν και ειχε πλυμμηρισει το χωρο οπου βιδωνονται αυτα. Ελπιζω μετα απ αυτο και την αλλαγη της μπαταριας και με το software update να μην ξαναεχω αλλα προβληματα γιατι νομιζω πως εχει ξεκινησει το αυτοκινητο να βγαζει περιεργα και να ζηταει πολλα πλεον της νορμαλ συντηρησης του.

halkida116mpack
05-06-10, 14:00
ωχ φιλε μου εκανες επαναπρογραμματισμο και εσυ...αφου το λεμε τοσο καιρο ευχομαι να μην ...αλλα μαλλον καλωσηρθες στο κλαμπ της αριθμιας ρελαντι...φιλικα γιαννη στο λεω εεε...

giannis 116
05-06-10, 14:09
ωχ φιλε μου εκανες επαναπρογραμματισμο και εσυ...αφου το λεμε τοσο καιρο ευχομαι να μην ...αλλα μαλλον καλωσηρθες στο κλαμπ της αριθμιας ρελαντι...φιλικα γιαννη στο λεω εεε...

Βασικα με ρελαντι δεν ειχα ποτε ουτε εχω καποιο προβλημα, το προβλημα μου ηταν στην επιταχυνση με 2α ή 3η εκει εκανε ρεταρισματα κομπιασματα και ειχε μια απροθυμια να ανεβασει στροφες σα να ειχε ψοφησει το μοτερακι.

halkida116mpack
05-06-10, 14:23
ναι αλλα τωρα μετα τον προγραμματισμο...παρατηρησε το και πες μας και εσυ δεν το κανει παντα αλλα κοιτα το να μας πεις...αν πεφτει κατα το φρεναρισμα πριν την ακινητοποιηση του οχηματος πεφτει στις 500 στροφες και ξανανεβαινει στι σωστο ρελαντι...αντε να δουμε μηπως ανοικεις και εσυ στην γενια των 500 στροφων

giannis 116
05-06-10, 17:18
Εχω κανει καμια 200αρια χιλιομετρα απο χτες σχεδον και μεσα σε πολη και σε εθνικη οδο. Το παρατηρησα, δε μου το κανει ποτε.

halkida116mpack
05-06-10, 20:34
Εχω κανει καμια 200αρια χιλιομετρα απο χτες σχεδον και μεσα σε πολη και σε εθνικη οδο. Το παρατηρησα, δε μου το κανει ποτε.

ρε φιλος εισαι με τα 115 αλογα...ισως γι αυτο την εβγαλες καθαρη...

giannis 116
05-06-10, 20:37
Ναι ακριβως εχω το 1ο μοντελο που βγηκε, χωρις αμεσο ψεκασμο, χωρις auto start stop κλπ, δεν εχω το φ/λ μοντελο με αμεσο ψεκασμο κλπ, ειναι αυτο με τα 115 αλογα μοτερακι.

thanblan
05-06-10, 23:25
φίλε αν πράγματι άλλαξες στεγανοποιητικά των βαλβίδων, αν και δεν κατάλαβα κάλα που είναι ακριβώς, είμαι αισοιόδοξος ότι έλυσες το πρόβλημά σου.
ενημέρωσέ μας για τις εξελίξεις....

giannis 116
06-06-10, 10:01
Για να σε βοηθησω να καταλαβεις τι αλλαχτηκε και που περιπου ηταν το προβλημα. Στο παρακατω σχεδιο φαινεται το καπακι της μηχανης (κυλινδροκεφαλη)

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=UF11&mospid=48922&btnr=11_3381&hg=11&fg=15

Στις 4 οπες που φαινονται σα να ειναι 'δεμενες' ανα δυο μεταξυ τους μπαινουν τα μπουζι. Εκει μπαινουν φλατζες με αναλογο σχημα για στεγανοποιηση προς τον χωρο των μπουζι. Και η στεγανοποιηση ωστε να μη χανεται λαδι προς τα εξω γινεται με τη μεγαλη φλατζα. Οι φλατζες αυτες μπαινουν μεταξυ κυλινδροκεφαλης και πλαστικου καπακιου μηχανης (ψευτοκαπακου)
Οι φλατζες ειναι το Νο.2 στο σχεδιο:
http://bmwfans.info/parts/catalog/E87/5-doors/Europe/116i-N45/LHD/N/2004/october/browse/engine/cylinder_head_cover/
Και τα πλαστικα καπακια φαινονται καθαρα απο πανω τους. Ελπιζω να βοηθησα λιγακι κι εγω ελπιζω να μη ξαναεχω κανενα προβλημα πια!

thanblan
06-06-10, 10:11
ok κατάλαβα. φαντάζομαι όμως για να φτάσεις μέχρι εκεί πρέπει να έχει ανοιχτεί η μηχανή. δεν αλλάζουν τα στεγανοποιητικά έχοντας βγάλει μόνο αυτά που χρειάζονται για να αλλάξεις τα μπουζί πχ? πρέπει να την ανοίξει την μηχανή ο μαστορας?
συζητώντας με αρχιτεχνικό αντιπροσωπείας μου το είχε αναφέρει το πρόβλημα σου. ότι δηλαδή βρίσκουν υπολλείματα κάυσης ή λαδιού μεταξύ μπουζί και πολλαπλασιαστών που το θεωρούσε μέγα άκυρο εκ μέρους της bmw. να φτιάνονται δηλαδή μοτέρ που να επιτρέπουν αυτή τη διεισδυση.
μακάρι να έλυσες το θέμα σου.
ευχαριστώ για τις εξηγήσεις.

giannis 116
06-06-10, 10:21
Οχι, δε χρειαζεται λυσιμο της μηχανης. Σε αυτα τα σημεια φτανεις απλα λυνοντας τα πλαστικα 'ψευτοκαπακα' του μοτερ απο πανω. Τα Νο1 και Νο5 στο σχεδιο, δε χρειαζεται λυσιμο πιο 'βαθεια' στο μοτερ.
http://bmwfans.info/parts/catalog/E87/5-doors/Europe/116i-N45/LHD/N/2004/october/browse/engine/cylinder_head_cover/

thanblan
06-06-10, 11:14
άντε και τα άλλαξες, πώς πάει τώρα το αυτοκίνητο? έχεις απροθυμία να ανέβάσει στροφές ή βλέπεις βελτίωση.????

giannis 116
06-06-10, 14:27
άντε και τα άλλαξες, πώς πάει τώρα το αυτοκίνητο? έχεις απροθυμία να ανέβάσει στροφές ή βλέπεις βελτίωση.????

Μετα την αλλαγη μπουζι και το software update στον εγκεφαλο, το αυτοκινητο σα να μου φαινεται οτι πηγαινει λιγο καλυτερα, ανεβαζει στροφες πιο προθυμα και τα κομπιασματα σα να εχουν φυγει σε μεγαλο βαθμο. Γενικα το νιωθω σα να βρηκε λιγη απ τη χαμενη ζωντανια του. Μπορει να ειναι και η ιδεα μου ομως δε ξερω. Θα δω πως θα παει και η καταναλωση.

andreasgr
02-05-11, 16:07
Καλησπέρα σε όλους
έχω μια 116ι 122ps (N43)
φυσικά είχα πρόβληαμ με τους πολλαπαλσιαστές (όπως όλοι νομίζω) και είπα να αλλάξω και μπουζί εφόσον άλλαξα και τους 4 πολλαπλασιαστές για να είμαι σίγουρος.
Όταν πήγα να πάρω τα μπουζί ο κωδικός αυτών που φορούσε ήταν NGK ZKBR7AP-HTU.
Στον Σπανό μου είπαν ότι έχουν καταργηθεί αυτά και μου ε΄δωσνα τα παρακάτω NGK ZKBR7A-HTU
Το θέμα είναι ότι τα πρώτα ήταν high power ενώ αυτά δεν είναι. Πως μπορώ να μάθω εάν όντος αυτά είναι καλύτερα και όντος έχουν καταργηθεί τα άλλα ?
Ανδρέας

Αντών///is
02-05-11, 18:25
Φίλε Ανδρέα, εγώ πάντως τα μπουζί που φορούσες τα βλέπω να διατίθενται κανονικά... -> http://bmwfans.info/parts/catalog/E87N/5-doors/Europe/116i_1.6-N43/LHD/N/browse/engine_electrical_system/ignition_coil_spark_plug/ (http://bmwfans.info/parts/catalog/E87N/5-doors/Europe/116i_1.6-N43/LHD/N/browse/engine_electrical_system/ignition_coil_spark_plug/) - και μάλιστα χωρίς εναλλακτική επιλογή.

Όσον αφορά τη σύγκριση του οιουδήποτε High Power μπουζί με ένα συμβατικό, εννοείται πως το ΗΡ είναι, σε οποιαδήποτε περίπτωση, καλύτερη επιλογή και διαρκεί και περισσότερο.

andreasgr
03-05-11, 10:20
Αντώνη σε ευχαριστώ για το μύνημα την ίδια απορία έχω και εγώ.
Τουσ το είπα στον Σπανό και μου έδειξαν στο computer το σύμβολο ΑΕ που συμαίνει ότι έχει αντικαταστασθεί πλέον.
Το θέμα είναι ότι αυτό που μου έδωσαν δεν το έχει στο site.
Δεν ξέρω τι να πιστέψω πως μπορώ να πάρω μια official απάντηση ?

Αντών///is
03-05-11, 18:03
Θα ρωτήσω officialy και θα σου γράψω αύριο ή μεθαύριο.
Πάντως, αφού στο έδειξαν κι' όλας, πιθανόν να είναι έτσι όπως το λένε. Μου έχει τύχει και σε άλλες - ελάχιστες πάντως - περιπτώσεις να υπάρχει ανταλλακτικό καταργημένο ενώ εμφανίζεται ως διαθέσιμο στο bmwfans ή στο realOEM.

Το σημαντικό ερώτημα - που έπρεπε να τους είχες κάνει - είναι πως είναι δυνατόν να προβλέπεται αρχικά η αποκλειστικά χρήση High Power μπουζί και στη συνέχεια να αντικαθίσταται αποκλειστικά με συμβατικό, χωρίς καν τη δυνατότητα επιλογής του πελάτη... Εδώ η δυνατότητα αυτή δίνεται στην Ε36, που, όταν κυκλοφορούσε, δεν υπήρχαν ΗΡ μπουζί!

Αντών///is
04-05-11, 14:11
Ανδρέα, δεν σου είπαν ψέμματα στον Σπανό. Το μπουζί για κινητήρες Ν43 και Ν53, NGK ZKBR7AP-HTU (Ρ/Ν 12120034091) έχει όντως αντικατασταθεί από το NGK ZKBR7A-HTU (P/N 12120038349).
Στο bmwfans η αλλαγή αυτή δεν εμφανίζεται, στο realoem όμως ναι -> http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=UE31&mospid=51167&btnr=12_1417&hg=12&fg=05&hl=26 (http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=UE31&mospid=51167&btnr=12_1417&hg=12&fg=05&hl=26)

Τώρα πως και γιατί αντικατέστησαν ένα High Power μπουζί με ένα συμβατικό (αν είναι όντως...), δεν ήξεραν να μου απαντήσουν ούτε εκεί που ρώτησα...