PDA

Επιστροφή στο Forum : Βενζινη 116


pantelis
07-12-09, 01:02
Παιδιά καλημέρα έχω ένα bmw 116 montelo 2008 παίρνει βενζίνη 100 Οκτανίων γιατί η αντιπροσωπεία λέει όχι και υπάρχει κάποιο πρόβλημά αν έχω τώρα το χειμώνα τα λάστιχά λίγο πιο φουσκωμένα από 2.5 bar στα 3 ας πούμε!!
Ευχαριστώ πολύ :smashtard:smashtard

Fanis
07-12-09, 08:03
Παιδιά καλημέρα έχω ένα bmw 116 montelo 2008 παίρνει βενζίνη 100 Οκτανίων γιατί η αντιπροσωπεία λέει όχι και υπάρχει κάποιο πρόβλημά αν έχω τώρα το χειμώνα τα λάστιχά λίγο πιο φουσκωμένα από 2.5 bar στα 3 ας πούμε!!
Ευχαριστώ πολύ :smashtard:smashtard
Δεν έχει πρόβλημα με τη βενζίνη των 100 οκτάνιων...αλά δεν την χρειάζεται, είναι πεταμένα λεφτά.

Ναι, δεν είναι καλό να έχει περισσότερο αέρα στα λάστιχα, ειδικά τόσο μεγάλη διαφορά όσο αναφέρεις. Θα έχεις πρόωρη φθορά, χειρότερη άνεση και χειρότερο κράτημα.

kapetanios
07-12-09, 09:40
Συμφωνώ μόνο 95 οκτανίων άλλωστε το γράφει και στην τάπα.



:(:(:(

giannis 116
07-12-09, 09:45
Δεν ξερω τα Ελληνικης αντιπροσωπειας τι γραφουν στην ταπα αλλα η δικη μου 116i με τον παλιο κινητηρα 115PS, οχι αμεσου ψεκασμου και απο Γερμανια, γραφει απο 91 εως 98 Οκτανια βενζινη. Στη Γερμανια υπαρχει και απλη αμολυβδη με 91οκτ. Μαλιστα μια φορα ετσι απο περιεργεια ειχα βαλει 91οκτ και δεν ειχα κανενα προβλημα.

PNS
07-12-09, 14:43
Δεν ξέρω αν θα συμφωνίσετε μαζί μου αλλά απο μελέτες που έχω κάνει στα οχήματα της οικογένιας έχω διαπηστώσει οτι....
με Full 100άρα δεν υπάρχει κανένα απολύτος μικροπροβληματάκι..... αλλά και "κάπως" καλήτερα γκάζια..
με full 95άρα απο το ίδιο πρατίριο διαπήστοσα οτι το αμάξι άρχισε και βάραγε πηράκια!!! :( επίσεις διαπήστοωσα οτι μετά απο λίγων ευδομάδων χρήση 95άρας βενζίνης η βαλβίδα EGR(ναι μηλάω για Group Vag) (βαλβίδα ανακοίκλωσης καυσαερίων) χριαζόταν καθαρισμό ή αλλαγή...
οπότε κατά την γνώμη μου δεν είναι πεταμένα λευτά :)

Φιλικά! Παναγιώτης

sak1100
07-12-09, 16:22
εμενα παλι η εταιρια μου ειπε 100αρα, το 320 εχω και απο τοτε που το πηρα μονο αυτη βαζω

Driver M
07-12-09, 17:04
Εμένα σε 320i του 2007 η εταιρεία μου είχε πει να χρησιμοποιώ αυστηρά βενζίνη 95 οκτανίων, γιατί η 100άρα έχει συνθετικά που κάνουν κακό στα μπεκ.. Το ντεπόζιτό μου γράφει 91,95,98,100 oder hoher (στα γερμανικά σημαίνει "ή ψηλότερη", αν και δεν ξέρω αν υπάρχει!), οπότε σύμφωνα με την εταιρεία όλες οι ποιότητες μπορούν να χρησιμοποιηθούν . Τελοσπάντων εγώ έτσι κι αλλιώς χρησιμοποιώ συνήθως 95 οκτανίων, όχι γιατί πιστεύω αυτό που μου είπαν στη bmw, αλλά γιατί η διαφορά τιμής με την 100άρα είναι πολύ μεγάλη χωρίς να προσφέρει ουσιαστικές διαφορές, πέρα από το ότι συνήθως είναι κάπως πιο καθαρή.

sdrala
08-12-09, 12:03
Εγώ πάντως έχω ενα 116 του 2005 με τους 115 Hp. Μετά από 120000 χμ. κατέληξα ότι το αμάξι δουλεύει καλά μόνο με 100.Με 95 οκτανίων βαράει πηράκια συνέχεια.Αλλωστε μου το έχουν επιβεβαιώσει και σε τρεις διαφορετικές αντιπροσωπείες.Μόνο συνιστώ σε όσους έχουν τον κίνητηρα του άμεσου ψεκασμού να βάζουν 100 οκτανιών γιατι χαιρέτα μπεκ ψεκασμού!! Και είναι και πανακριβο μου είπαν μέσα.100αρα παδιά και μόνο !

giannis 116
08-12-09, 14:48
Εμενα το 116 ειναι του 04 κι εχει 150.000χμ αισιως και δουλευει μια χαρα με 95αρα, ουτε πειρακια ουτε τιποτα...

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ
08-12-09, 15:13
εγω παλι απο τοτε που το πηρα βαζω μονο 100αρα. μια φορα για δοκιμη εβαλα 20ευρω 95αρα και μολις τελειωσε εβαλα 20ευρω 100αρα,επειδη καθημερινα λογω της δουλειας μου κανω καποια συγκεκριμενα χλμ διαπιστωσα οτι με τα 20ευρω 95αρα περασα 5 μερες ενω με την 100αρα περασα 8 μερες και εκανα τα ιδια ακριβως χλμ! οποτε πολυ καλυτερη καυση η 100αρα και καλυτερη επιδοση.

dimitro$
08-12-09, 15:33
για να καταλάβεις διαφορά με τη βενζίνη πρέπει ο κινητήρας σου να έχει υψηλή συμπίεση..τα ατμοσφαιρικά, ό,τι βενζίνη και να βάλεις, αρκεί να είναι βενζίνη και όχι κάποιο κοκτέιλ ελληνικής κατασκευής, η διαφορά θα είναι ή ελαχιστότατη ή καθόλου..

pantelis
14-12-09, 00:41
Ευχαριστώ όλους παιδιά αν και οι γνωμες διχαζονται απο οτι καταλαβα τελικα η 100 δεν κανει ζημια και επειδη κανω πολλα χιλ. λογω δουλειας κερδιζω και σε μερες οπως ειπε και ο Παναγιωτης και παλι
Ευχαριστώ!!

fourna7
02-08-16, 10:19
καλημέρα, επαναφέρω το θέμα με αφορμή το παρακάτω περιστατικό.
Γεμίζω με 100αρα racing (45lt απο τα 52 που χωράει το ντεποζιτο) στη shell της γειτονιας όπου βάζουμε όλη η οικογένεια βενζίνη για χρόνια χωρίς προβλήματα, καθώς έφυγα για το σαββατοκύριακο εκτός αττικής.
Την επόμενη μέρα το πρωί που εβαλα μπροστά το αμάξι κρύο ανεβοκατέβαζε στροφές και αναβόσβηνε το check engine, ώσπου έσβησε. Ξαναβάζω μπροστά, όλα καλά χωρίς check engine και το αμάξι όπως είναι συνήθως.
Αυτό συνεχίστηκε κυριακή και δευτέρα. Εντωμεταξύ είχαν γίνει 250km, οπότε πριν την επιστροφή συμπλήρωσα 25ε απλή στο βενζινάδικο του χωριού.
Σήμερα που έβαλα το αμάξι μπροστά το πρωί δεν είχα κανένα θέμα.
Υπάρχει περίπτωση να φταίει η 100αρα???

rapid_fast
02-08-16, 11:28
καλημέρα, επαναφέρω το θέμα με αφορμή το παρακάτω περιστατικό.
Γεμίζω με 100αρα racing (45lt απο τα 52 που χωράει το ντεποζιτο) στη shell της γειτονιας όπου βάζουμε όλη η οικογένεια βενζίνη για χρόνια χωρίς προβλήματα, καθώς έφυγα για το σαββατοκύριακο εκτός αττικής.
Την επόμενη μέρα το πρωί που εβαλα μπροστά το αμάξι κρύο ανεβοκατέβαζε στροφές και αναβόσβηνε το check engine, ώσπου έσβησε. Ξαναβάζω μπροστά, όλα καλά χωρίς check engine και το αμάξι όπως είναι συνήθως.
Αυτό συνεχίστηκε κυριακή και δευτέρα. Εντωμεταξύ είχαν γίνει 250km, οπότε πριν την επιστροφή συμπλήρωσα 25ε απλή στο βενζινάδικο του χωριού.
Σήμερα που έβαλα το αμάξι μπροστά το πρωί δεν είχα κανένα θέμα.
Υπάρχει περίπτωση να φταίει η 100αρα???
Όταν στην εκκίνηση ή στην πορεία αναβοσβήνει η ένδειξη του κινητήρα,
σημαίνει οτι το μοτέρ έχει επιστρέψει σε ρυθμίσεις ασφαλείας γιατί βλέπει καυσαέρια
και προσπαθεί να διορθώσει το μείγμα..
Μετά απο 10 δευτερόλεπτα, αν δεν καταφέρει να φέρει το σύστημα των καυσαερίων εκεί που θέλει, ο κινητήρας πέφτει σε λειτουργία ασφαλείας μειωμένης απόδοσης αλλά χωρίς καυσαέρια και σε ενημερώνει με μόνιμα αναμμένο λαμπάκι.
Τις επόμενες φορές που θα βάλεις μπρός, θα ελέγχει, και εάν για 20 συνεχόμενες εκκινήσεις δεν έχει θέμα με τα καυσαέρια, το λαμπάκι θα σβήσει μόνο του..
Ομοίως, όταν το όχημα είναι κρύο και παγωμένο, ο εγκέφαλος ανεβάζει το ρελαντί
μέχρι να πιάσεις τις 1100-1400 στροφές, και ταυτόχρονα κόβει την παροχή του αέρα..
Υπάρχει μια συγκεκριμένη τιμή πόσο καύσιμο θα πετάξει για να πιάσει τις στροφές,
όταν τις πιάνει με λιγότερο ή περισσότερο γκάζι απο το αναμενόμενο παθαίνει τραλαλα.
Λογικά στο έκανε μόνο κρύο το φαινόμενο, όταν προσπαθούσε να πιάσει ρελαντί και χρειαζόταν πολύ λιγότερο γκάζι απο το αναμενόμενο του χάρτη.
Αφήνω το δικό σου αυτοκίνητο στην άκρη, και πιάνω το δικό μου..
Το δικό μου παίζει μπάλα χωρίς πρόβλημα απο 91 οκτάνια μέχρι 98..
Αν του βάλω καύσιμο 100 οκτανίων, δημιουργώ πρόβλημα διαχείρισης στον εγκέφαλο και μου ανάβει το λαμπάκι..
Αν δεν ανάψει, η 100ρα είναι μούφα και έχει 98 οκτάνια ή λιγότερα..
Αν ανάψει δεν είναι μούφα, αλλά είναι εκτός χαρτογράφησης, και δεν μπορεί να συνεργαστεί η τιμή του μαφ και του γκαζιού.
Αυτές είναι οι μικρές μου παρατηρήσεις για το καύσιμο..
Προτείνω να βάζετε το καύσιμο που έχει ορίσει ο κατασκευαστής, όπως και τα λάδια που ορίζει ο κατασκευαστής..
Το καλύτερο κατά την κρίση μας, δεν είναι το καλύτερο για το αυτοκίνητο μας...

fourna7
02-08-16, 12:27
Μπορείς να μου εξηγήσεις τι εννοείς με το "βλέπει καυσαέρια το μοτερ" ?
Το αυτοκίνητο άρα έσβηνε μετά το check engine για λόγους ασφαλείας? αλλα αν γινόταν αυτό γιατί μόλις ξαναέβαζα μπροστά δεν συνέβαινε το ίδιο?
Να σημειώσω ότι δεν είναι η πρώτη φορά που γεμίζω με vpower racing βενζίνη και δεν έχει ξανακάνει κάτι ανάλογο.

rapid_fast
02-08-16, 18:51
Μπορείς να μου εξηγήσεις τι εννοείς με το "βλέπει καυσαέρια το μοτερ" ?
Το αυτοκίνητο άρα έσβηνε μετά το check engine για λόγους ασφαλείας? αλλα αν γινόταν αυτό γιατί μόλις ξαναέβαζα μπροστά δεν συνέβαινε το ίδιο?
Να σημειώσω ότι δεν είναι η πρώτη φορά που γεμίζω με vpower racing βενζίνη και δεν έχει ξανακάνει κάτι ανάλογο.

δεν νομίζω να είπα αυτό που γράφεις..
Αλλά εννοώ αν έχεις περισσότερο ή λιγότερο οξυγόνο στον λ και δεν μπορεί να
διορθώσει ο εγκέφαλος..
Που είπα οτι έσβηνε το αυτοκίνητο?
Σου έσβησε το αυτοκίνητο εσένα?
΄δεν εννοούσες το λαμπάκι check engine? το αμάξι έσβηνε?
Είναι απολύτως συγκεκριμένο το λαμπάκι που αναβοσβήνει. Καυσαέρια που καταστρέφουν τον καταλύτη.

fourna7
03-08-16, 08:59
Αφού αναβόσβηνε το λαμπάκι και έπαιζαν οι στροφές, το αμάξι (το δικό μου) έσβηνε. Όταν το ξαναέβαζα μπροστά λειτουργούσαν όλα κανονικά. Για κανα πεντάλεπτο μύριζαν και τα καυσαέρια.

rapid_fast
03-08-16, 12:09
Αφού αναβόσβηνε το λαμπάκι και έπαιζαν οι στροφές, το αμάξι (το δικό μου) έσβηνε. Όταν το ξαναέβαζα μπροστά λειτουργούσαν όλα κανονικά. Για κανα πεντάλεπτο μύριζαν και τα καυσαέρια.

Πρόμπλεμ...
πρέπει να στο δούν στο συνεργείο το αυτοκίνητο... να ξέρεις..
λαμπάκι που αναβοσβήνει σημαίνει ακινητοποιώ φορτώνω σε οδική και πάω συνεργείο..

giannis 116
03-08-16, 19:32
Το πρωην αυτοκινητο μου εξακολουθει να βγαζει προβληματα και να ταλαιπωρει τον νυν ιδιοκτητη του.
Σχεδον ενα χρονο μετα το θεμα που ειχα με τον εγκεφαλο, βαρεσε 'εγκεφαλικο' ξανα, μαλλον το επιασαν οι ζεστες και δεν την παλεψε για πολυ.
Μετα απο 2 αποτυχημενες προσπαθειες επισκευης του εγκεφαλου, αντικαταστάθηκε με άλλον απο Ν40 μοτερ μαλιστα απ οτι μου ειπε. Δεν ξερω το κατα ποσο ειναι σωστη αυτη η 'μεταμοσχευση', πολύ χαιρομαι που το καρουλι που εχω πλεον να κανω τη δουλεια μου, δεν εχει τετοια θεματα, για την ακριβεια δεν εχει κανενα θεμα κι ας μην εχει πρεστιζ, κυρος, μουρη, γκαζι, στησιμο και την αιγλη της bmw. Το προτιμω απ το να χω ενα αμαξι στα συνεργεια βεβαια!

rapid_fast
04-08-16, 08:26
Το πρωην αυτοκινητο μου εξακολουθει να βγαζει προβληματα και να ταλαιπωρει τον νυν ιδιοκτητη του.
Σχεδον ενα χρονο μετα το θεμα που ειχα με τον εγκεφαλο, βαρεσε 'εγκεφαλικο' ξανα, μαλλον το επιασαν οι ζεστες και δεν την παλεψε για πολυ.
Μετα απο 2 αποτυχημενες προσπαθειες επισκευης του εγκεφαλου, αντικαταστάθηκε με άλλον απο Ν40 μοτερ μαλιστα απ οτι μου ειπε. Δεν ξερω το κατα ποσο ειναι σωστη αυτη η 'μεταμοσχευση', πολύ χαιρομαι που το καρουλι που εχω πλεον να κανω τη δουλεια μου, δεν εχει τετοια θεματα, για την ακριβεια δεν εχει κανενα θεμα κι ας μην εχει πρεστιζ, κυρος, μουρη, γκαζι, στησιμο και την αιγλη της bmw. Το προτιμω απ το να χω ενα αμαξι στα συνεργεια βεβαια!

Γιάννη,
παρά τα όποια προβλήματα αρχικά μπορεί να παρουσιάσει ένα αυτοκίνητο,
αυτό που μετράει ακολούθως είναι η ποιότητα επισκευής και η σωστή διάγνωση.
Ειδικά όταν έχουμε να κάνουμε με ηλεκτρονικά συστήματα, όταν δεν μπορεί να
γίνει σωστή διάγνωση και σωστή επισκευή ακολουθούν συνέχεια προβλήματα...
Εμένα για παράδειγμα (και αφού έχω χωρίς καμία αμφιβολία ξανααγοράσει το αυτοκίνητο απο την αρχή) τα τελευταία δύο χρόνια μου έχει βγάλει ένα ρουλεμάν πίσω δεξιά..
Απο τότε που πάτησα τα 300.000 χιλιόμετρα μέχρι και τα 380.000 που έχω τώρα δεν έχει παρουσιάσει το παραμικρό..

giannis 116
04-08-16, 14:26
Γιάννη,
παρά τα όποια προβλήματα αρχικά μπορεί να παρουσιάσει ένα αυτοκίνητο,
αυτό που μετράει ακολούθως είναι η ποιότητα επισκευής και η σωστή διάγνωση.
Ειδικά όταν έχουμε να κάνουμε με ηλεκτρονικά συστήματα, όταν δεν μπορεί να
γίνει σωστή διάγνωση και σωστή επισκευή ακολουθούν συνέχεια προβλήματα...
Εμένα για παράδειγμα (και αφού έχω χωρίς καμία αμφιβολία ξανααγοράσει το αυτοκίνητο απο την αρχή) τα τελευταία δύο χρόνια μου έχει βγάλει ένα ρουλεμάν πίσω δεξιά..
Απο τότε που πάτησα τα 300.000 χιλιόμετρα μέχρι και τα 380.000 που έχω τώρα δεν έχει παρουσιάσει το παραμικρό..

Συμφωνω 1000%. Απο κατι τετοια 'λάθη' αθέλητα ή εσκεμμένα ξεκίνησαν τα χοντρα προβληματα, ενω θα μπορουσαν να ειχαν αποφευχθει και να ειχαν δοθει λυσεις στα οποια προβληματα ειχε αρχικα με πολυ λιγοτερο χρημα, χαμενο χρονο και χολοσκασιμο.
Και μολις διαπιστωσα οτι ποσταρα σε λαθος section και αλλο θεμα! Αν μπορει καποιος διαχειριστης ας το μεταφερει στα προβληματα της σειρας 1, ευχαριστω.

fourna7
04-08-16, 14:31
γιαννη εσύ που χεις περάσει τα πανδεινα με τον ασσο είχες ποτέ παρόμοιο θέμα με 100άρα βενζίνη???

giannis 116
08-08-16, 11:20
Oχι, οσες φορες του εβαζα 100αρα πηγαινε μια χαρα. Στη Γερμανια εβαζα 100αρες και τ αμαξι μεταμορφωνοταν, λυσσαγε στην Autobahn. Βεβαια 100αρες Γερμανιας με 100αρες Ελλαδας ειναι ανομοια και μη συγκρισιμα καυσιμα! Αλλα κι εδω Ελλαδα, δεν ειχα θεμα με τα καυσιμα. Πιο πολυ θεματα ειχα με λαθος διαγνωσεις απο και καλα μαστορατζες! :icon42:

fourna7
08-08-16, 11:25
Κατάλαβα...άρα λογικά είναι σύμπτωση ότι το πρόβλημα συνέπεσε με το γέμισμα με 100αρα..ρίξε μια ματιά και στη συνέχεια του ποστ μου στο θρεντ με τα προβλήματα της σειράς 1 να μου πεις τη γνώμη σου όποτε έχεις χρόνο.
Ευχαριστώ πολύ.
φιλικά, Νίκος