PDA

Επιστροφή στο Forum : M3 E36 vs Audi S6


M3MAN
05-09-05, 15:40
Τελικα εχω σταματησει τις αναμετρησεις μεσα στην πολη για πολλους και διαφορους λογους κυριως για λογους ασφαλειας, δηλ. μην κατσει καμια στραβη.

Για οσους έχουν η εχουν οδηγησει ///Μ ξερουν καλα οτι τα αμαξια αυτα ξεδιπλωνουν τις αρετες τους στους ελευθερους δρομους και οχι σε κοντρες απο φαναρι σε φαναρι. Στην Εθνικη λοιπον, και παντα κατω απο ελεγχομενες συνθηκες, ανοιγω με αλλους οδηγους που το επιδιωκουν (φυσικα χωρις γυναικα και παιδι).

Δεν εχω αναφερθει στο γεγονος επειδη απλα δεν υπαρχει καν συγκριση, ανοιγω τεραστιες διαφορες με ανεση. Αν και κλεβω εκκλησιες αναφερομαι σε μια λίστα οχηματων που φιλοδοξησαν την προσπεραση στην Μ3 στην εθνικη Αθηνων-Λαμιας.

Seat Ibiza Top-Gun, BMW E39 525, Opel Astra Turbo (ο τυπος ηταν τρελλαμενος -τον αφηνα να με περναει και μετα τον περναγα σαν σταματημενο-τελικα τον αφησα να φυγει γιατι απλα πηγαινε με 180+), Ford Mondeo 2.5L V6, κατι τουρμπισμενα Almera/Civic? με αεροτομες, Audi S3, VW polo 1.4 φτιαγμενο μου πεταγε και φωτα!!, ενα 306 μαμα που πεταγε φωτα και κορναρε ταυτοχρονα!! και σωροι απο Benz kompressor C και Ε class που οι φατσες των οδηγων τους κατα την ανετη προσπεραση μου ειναι ολα τα λεφτα.

Τελικα στο δια ταυτα, χθες σκαει πισω μου ενα Audi χωρις ομως να κανει καφριλικια (ουτε κολληματα-ουτε φωτα), μενει σε σωστη αποσταση οπου και εγω κανω δεξια και με περναει. Τι να δω, πανεμορφες μπουκες και την ενδειξη S6. Αποφασιζω να του κολλησω για να δω τι καπνο φουμαρει. Πλησιαζω και με παιρνει πρεφα και αρχιζει να ανοιγει, δεν μαζευα αλλα και δεν εχανα εδαφος, καποια στιγμη μας κοβει ενα φορτηγο στις λιμνες και τον ακολουθουσα με 3η και 4,000rpm, με το που φευγει το φορτηγο και ανοιγουμε φανηκε πως θα περνουσα απο πανω του, μαλιστα ημουν ετοιμος να αλλαξω λωριδα αλλα τελικα το S6 ανεβασε τις στροφες του και μου ανοιξε μικρη διαφορα. Στο τελος παραδοθηκε και με αφησε να περασω στις ανηφορικες στροφες αλλα και εγω εκοψα γιατι ειχα πιασει 120+ βαθμους στο λαδι. Συνεχισαμε και οι δυο σαν κυριοι μια περνωντας εγω μια εκεινος αλλα εντελως αδιαφοροι για περαιτερω κοντρα.


BMW M3 E36 Audi S6
Weight (Empty) EU 1535 kg 1725 kg
Cylinder / Valves 6 / 4 8 / 5
Displacement cm3 3201 4172
Max. PS at rpm 321/7400 340/7000
Torque Nm at rpm 350/? 420/3400
Vmax km/h 250 250
Acc. 0-100km/h sec 5,5 5,7

Panoz
05-09-05, 15:59
Εύγε για το αποτέλεσμα και διπλό εύγε για το ωραίο post (ποιότητα και ουσία) :nod:

Fad3In
05-09-05, 16:50
Seat Ibiza Top-Gun, BMW E39 525, Opel Astra Turbo (ο τυπος ηταν τρελλαμενος -τον αφηνα να με περναει και μετα τον περναγα σαν σταματημενο-τελικα τον αφησα να φυγει γιατι απλα πηγαινε με 180+), Ford Mondeo 2.5L V6, κατι τουρμπισμενα Almera/Civic? με αεροτομες, Audi S3, VW polo 1.4 φτιαγμενο μου πεταγε και φωτα!!, ενα 306 μαμα που πεταγε φωτα και κορναρε ταυτοχρονα!! και σωροι απο Benz kompressor C και Ε class που οι φατσες των οδηγων τους κατα την ανετη προσπεραση μου ειναι ολα τα λεφτα.


Χεχε,σταματα! Χανεις αδικα την βενζινη σου και δεν αξιζει! :p:


Τι να δω, πανεμορφες μπουκες και την ενδειξη S6. Αποφασιζω να του κολλησω για να δω τι καπνο φουμαρει.Στο τελος παραδοθηκε και με αφησε να περασω στις ανηφορικες στροφες αλλα και εγω εκοψα γιατι ειχα πιασει 120+ βαθμους στο λαδι. Συνεχισαμε και οι δυο σαν κυριοι μια περνωντας εγω μια εκεινος αλλα εντελως αδιαφοροι για περαιτερω κοντρα.

Πωπω,μιλαμε για σχεδον 2 τοννους αυτοκινητο,οχι βλακειες!!!
Καλη κοντριτσα πρεπει να ταν... ;)
A kill is a kill! :nod:
Ν.

sakkunen
05-09-05, 19:01
Τώρα αν σου ζητήσω μια βολτα θα φταιω εγώ?? :yippee: :nod:

M3MAN
05-09-05, 22:02
Μην νομιζετε, η ολη φαση διηρκεσε 2-3 λεπτα αλλα η αδρεναλινη ειχε χτυπησει κοκκινο, το γκαζι πατημενο τεζα και το αμαξι να κανει τα υπολοιπα μονο του.
To Audi ηταν στημενο μαμα και επαιρνε αρκετη κλιση αλλα στις ανοικτες στροφες της Υλικης και αν και AWD -αν δεν κανω λαθος-ι δεν του εδινε το πλεονεκτημα ισως να ηταν και θεμα οδηγου. Παντως εχει αρκετη in-your-face ιπποδυναμη και σχετικα ανετη απο 4+ λιτρα με 8 κυλινδρους και 40 βαλβιδες. Ειναι περισσοτερο στα μετρα ενος Μ3 Ε46.

Παντως μια τελικη διαπιστωση, πως πας στη Εθνικη εξαρταται απο το τι τρελα πουλας και τι @ρχιδι@ εχεις, δηλ για παραδειγμα το Astra αν και ετρωγε απανωτες και εξευτελιστικες σφαλιαρες (πρεπει να τον βασανισα 6-7 φορες), δεν το εβαζε κατω, με κυνηγαγε με μανια οσπου τελικα παρετηθηκα και ξεφυγε απλα επειδη δεν αισθανομαι εγω ανετα να πηγαινω με >180χλμ/ωρα με τοσα μπλοκα αυτες τις μερες.

TheCondor
05-09-05, 22:11
Μην νομιζετε, η ολη φαση διηρκεσε 2-3 λεπτα αλλα η αδρεναλινη ειχε χτυπησει κοκκινο, το γκαζι πατημενο τεζα και το αμαξι να κανει τα υπολοιπα μονο του.
To Audi ηταν στημενο μαμα και επαιρνε αρκετη κλιση αλλα στις ανοικτες στροφες της Υλικης και αν και AWD -αν δεν κανω λαθος-ι δεν του εδινε το πλεονεκτημα ισως να ηταν και θεμα οδηγου. Παντως εχει αρκετη in-your-face ιπποδυναμη και σχετικα ανετη απο 4+ λιτρα με 8 κυλινδρους και 40 βαλβιδες. Ειναι περισσοτερο στα μετρα ενος Μ3 Ε46.

Παντως μια τελικη διαπιστωση, πως πας στη Εθνικη εξαρταται απο το τι τρελα πουλας και τι @ρχιδι@ εχεις, δηλ για παραδειγμα το Astra αν και ετρωγε απανωτες και εξευτελιστικες σφαλιαρες (πρεπει να τον βασανισα 6-7 φορες), δεν το εβαζε κατω, με κυνηγαγε με μανια οσπου τελικα παρετηθηκα και ξεφυγε απλα επειδη δεν αισθανομαι εγω ανετα να πηγαινω με >180χλμ/ωρα με τοσα μπλοκα αυτες τις μερες.

Ετσι ετσι το group Vag, πισω!!! :kissass: ( ποτε δεν τα χωνεψα οσο καλα και να ηταν )

Πιστευω πως ειναι τετρακινητο το S6 χωρις να βαζω το χερι μου στη φωτια.

Action Man
05-09-05, 22:14
Ετσι ετσι το group Vag, πισω!!! :kissass: ( ποτε δεν τα χωνεψα οσο καλα και να ηταν )

Πιστευω πως ειναι τετρακινητο το S6 χωρις να βαζω το χερι μου στη φωτια.
Mπραβο Μ3ΜΑΝ!!!
Το S6 ειναι τετρακινητο torsen.

sheriff
05-09-05, 22:55
Μην νομιζετε, η ολη φαση διηρκεσε 2-3 λεπτα αλλα η αδρεναλινη ειχε χτυπησει κοκκινο, το γκαζι πατημενο τεζα και το αμαξι να κανει τα υπολοιπα μονο του.
To Audi ηταν στημενο μαμα και επαιρνε αρκετη κλιση αλλα στις ανοικτες στροφες της Υλικης και αν και AWD -αν δεν κανω λαθος-ι δεν του εδινε το πλεονεκτημα ισως να ηταν και θεμα οδηγου. Παντως εχει αρκετη in-your-face ιπποδυναμη και σχετικα ανετη απο 4+ λιτρα με 8 κυλινδρους και 40 βαλβιδες. Ειναι περισσοτερο στα μετρα ενος Μ3 Ε46.

Παντως μια τελικη διαπιστωση, πως πας στη Εθνικη εξαρταται απο το τι τρελα πουλας και τι @ρχιδι@ εχεις, δηλ για παραδειγμα το Astra αν και ετρωγε απανωτες και εξευτελιστικες σφαλιαρες (πρεπει να τον βασανισα 6-7 φορες), δεν το εβαζε κατω, με κυνηγαγε με μανια οσπου τελικα παρετηθηκα και ξεφυγε απλα επειδη δεν αισθανομαι εγω ανετα να πηγαινω με >180χλμ/ωρα με τοσα μπλοκα αυτες τις μερες.

συγχαρητηρια M3MAN για το ανοιγμα με το πολυ δυνατο S6,ειναι αληθεια παντως οτι τον τελευταιο καιρο οι ''φιλοι'' μας καιροφυλακτουν σε παααρα πολλα και δυστηχως για εμας ανυποπτα μερη.163€ ειναι το πιο ανωδυνο γι' αυτο πρεπει να ειμαστε ολοι πολυ προσεχτικοι.και παλι μπραβο για το πατημα

E36 RULES!!
16-09-05, 10:56
Μ3 ΜΑΝ,1) έχεις το αγαπημένο μου αμάξι!!!!!!!!!!
2)Καλά του έκανες, αντιπαθώ τη συγκεκριμένη εταιρεία!!
3) Έλα Πάτρα,επειδή: α) θέλω βόλτα, β) είναι ένας μλκς με S3 και είναι πολύ θρασύς.. και γ) κερνάω καφέ(Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ 3 ΙΣΧΥΕΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ!!!!!!!)

M3MAN
16-09-05, 11:19
Είχα κατι δουλειές στον Άραξο πριν απο 1 μηνα.
Αν ξαναπάω θα σε πάρω τηλ. σίγουρα.

stef
16-09-05, 12:17
Παντως μια τελικη διαπιστωση, πως πας στη Εθνικη εξαρταται απο το τι τρελα πουλας και τι @ρχιδι@ εχεις, δηλ για παραδειγμα το Astra αν και ετρωγε απανωτες και εξευτελιστικες σφαλιαρες (πρεπει να τον βασανισα 6-7 φορες), δεν το εβαζε κατω, με κυνηγαγε με μανια οσπου τελικα παρετηθηκα και ξεφυγε απλα επειδη δεν αισθανομαι εγω ανετα να πηγαινω με >180χλμ/ωρα με τοσα μπλοκα αυτες τις μερες.


Όμορφη αναφορά σε άνοιγμα μεταξύ Μ3 κ S6
Πάντως όση τρέλλα και να κουβαλάς δίνεις τόπο στην οργή και τους αφήνεις!
Ποτέ δεν ξέρεις τι σε περιμένει στην απέναντι στροφή....