PDA

Επιστροφή στο Forum : Γιαααααχαααα! (A lά Dukes)


330CI
07-12-09, 21:46
Μόλις γύρισα από την πρώτη μου (μικρή) βόλτα με το νέο μου απόκτημα: Μ54Β30 :ylsuper:
Δεν υπάρχουν λόγια....οι έχοντες ξέρουν, οι υπόλοιποι στη σειρά :D

Ρε μάγκες, όταν με 4η και 40-50 σανιδώνεις και πάει έτσι, τότε πως πάει το Μ3, ή το 3λιτρο με κομπρέσσορα; Σημειωτέον οτι είμαι σε ροντάζ και δεν πήγα πάνω απο 3500 (στιγμιαία 4500) στροφές.

Λοιπόν, ιστοριούλα: η μετατροπή έλαβε χώρα σε ένα "μικρό" συνεργείο στον παράδρομο της Βουλιαγμένης. Άρχισε με το ξήλωμα του βλαβοτρόνικ πριν 14 ημέρες και αναμένεται να τελειώσει την επόμενη εβδομάδα.
Έχουμε και λέμε: μοτέρ το οποίο ανοίχτηκε, με καινούργια ελατήρια, βαλβίδες, καδένες, τρόμπες κλπ κλπ, με ένα επιπλέον κόστος 1000 γιούρια, αλλά το κεφάλι μας ήσυχο. Φρένα, γέφυρες, εγκέφαλοι, ημιαξόνια κλπ κλπ μέχρι την τελευταία βίδα από 330. Ε, και μιας και μπήκαμε για μετατροπή, δε γινόταν να αφήσουμε ίδια ανάρτηση, ε;
Μπήκαν λοιπόν 4 bilstein σε συνδυασμό με ελατήρια χαμηλώματος. Και μιας και τα 3 λίτρα δεν γίνεται να ακούγονται σαν 1400, αποφασίστηκε να μπει ολόκληρη supersprint (χταπόδια, μεσαίο και δίμπουκο τελικό με κάτι μπούκες ναααα με το συμπάθειο) για φουντωτικό και σωστό μπάσσο ήχο.

Πρόβληματα και εκρεμμότητες τα οποία χρήζουν νέας επίσκεψης την άλλη βδομάδα: κεντρικός άξονας αγνώστου προέλευσης, ο οποίος δείχνει να πηγαίνει μια χαρά, αλλά ο μηχανικός δεν εγκρίνει καθώς δεν ήταν κομμάτι του τροπέτου. Αναμένουμε τον καινούργιο (κούτα) από Γερμανία, καθώς και αισθητήρες ABS όπισθεν. Παρηγγέλθη επίσης καντράν Μ3 και αναμένεται και θολόμπαρα Schnitzer σαν κερασάκι στην τούρτα.
Ήδη προ μετατροπής είχαν μπαχθεί ζάντες Μ3 (replica) 18άρες (thanx Christos330 και κυρίως για την υπομονή σου) γυάλισμα και φυμέ (10 μπρος, 30 πίσω).
Πλέον σε κανα χρόνο με βλέπω για ESS :GrowUp:

Πάω τώρα να αλλάξω Pampers γιατί ακόμα χ3σμ3νος είμαι πάνω μου :greenboun

billarassss
07-12-09, 21:53
Μπραβο μπραβο..Ετσι φιλε..Καλοταξιδο το νεο μοτερ και με πολλα γουστοζικα χλμ..
Ποσο σου βγηκε ολο το κουστουμι???

konc
07-12-09, 21:53
Καλές βόλτες και να το χαρείς όσο πάει! Αυτά είναι τα ωραία..
(σε νιώθω, αλλά όπως σε όλους θα περάσει και θα θέλεις κι άλλο!)

Nick_E60_GR
07-12-09, 21:55
Ωραίος!!! Να το χαίρεσαι! Τι διαφορικό έβαλες? Τι σασμάν? Πόσο πήγε η supersprint?

KATSARAIOS
07-12-09, 22:03
να αφησεις το σημα του 318 πισω για να τρελαινεις κοσμο!!!
"μα πως παει ετσι το γ@μηδι ,σιγουρα το χει πειραξει" χαχαχαχα
καλοταξιδος φιλε.

billarassss
07-12-09, 22:05
να αφησεις το σημα του 318 πισω για να τρελαινεις κοσμο!!!
"μα πως παει ετσι το γ@μηδι ,σιγουρα το χει πειραξει" χαχαχαχα
καλοταξιδος φιλε.


Σωστος.......................:rockon::rockon:

BILL007
07-12-09, 22:17
Kαλοτάξιδο φίλε μου...:D

deepblue
07-12-09, 22:55
Μπραβο μπραβο..Ετσι φιλε..Καλοταξιδο το νεο μοτερ και με πολλα γουστοζικα χλμ..
Ποσο σου βγηκε ολο το κουστουμι???

Ωραίος!!! Να το χαίρεσαι! Τι διαφορικό έβαλες? Τι σασμάν? Πόσο πήγε η supersprint?

Καλοταξιδο φιλε μου !!!
Σε νιωθω απολυτα !!
Δωσε μας πληροφορειες κοστους ?

bmw330vasilis
07-12-09, 23:38
καλοταξιδο.....ειμαι σιγουρος οτι καθε στιγμη μαζι του θα ναι ξεχωριστη.........

Μόλις γύρισα από την πρώτη μου (μικρή) βόλτα με το νέο μου απόκτημα: Μ54Β30
Δεν υπάρχουν λόγια....οι έχοντες ξέρουν, οι υπόλοιποι στη σειρά :D

Πλέον σε κανα χρόνο με βλέπω για ESS

Πάω τώρα να αλλάξω Pampers γιατί ακόμα χ3σμ3νος είμαι πάνω μου

στο 9 μηνο σε βλεπω.....(βλεπε εμενα....αχαχαχαχα)

οσον αφορα τα παμπερς........χρυσες δουλειες τα σουπερ μαρκετ μ εμας που εμπλεξαν......αληθεια ποια παιρνεις.....τα χω δοκιμασει ολα:bugeye:....καποια λερωνουν......στειλε πμ για πληροφοριες....!!!!!!!!!!!!!:bananasmi:yippee:

330CI
07-12-09, 23:42
Ευχαριστώ μάγκες, κόστος δεν ξέρω ακόμα, αύριο θα μου ράψουν το κοστουμάκι...
Αλλά υπολογίζω 6500 + 1000 τόρνος, + 2000 εξάτμιση + κανα 700άρι ανάρτηση... :whip:
Πολύ κλάμααααα..για να μην θυμηθώ τώρα το 930άρι τέλη που θα πληρώσω οσονούπω και τα 500 για τη δήλωση....πολλά λεφτά ρε μάγκες, όταν ένα γνήσιο έχει 20-25.000, αλλά
άλλη κ@υλα το δικό σου που τουλάχιστον την καρότσα (γιατί δεν μένει και τίποτ' άλλο πάνω στο αυτοκίνητο) την ξέρεις. Και θεωρητικά το μοτέρι είναι καινούργιο όταν το 'χεις ανοίξει πριν το βάλεις πάνω...

deepblue
07-12-09, 23:43
2000 εξατμιση supersprint καινουργια η μεταχειρω?

330CI
07-12-09, 23:46
2000 εξατμιση supersprint καινουργια η μεταχειρω?

Κούτα...υπολογίζω μέχρι 2500, δεν μου χει πει ακόμα τελική τιμή. Αύριο κλαίνε....
και μετά τα 1000χλμ του ροντάζ πάω για πρόγραμμα και δυναμόμετρο....άλλο ένα 800άρι...

deepblue
07-12-09, 23:48
φιλε μου.....για χταποδι εξατμιση τελικο καταλυτες μαλλον +1600 πανω για να μη σου πω παραπανω.
Γι αυτο και σε ρωταω εκτος αν εχω καταλαβει κατι λαθος.

330CI
07-12-09, 23:50
φιλε μου.....για χταποδι εξατμιση τελικο καταλυτες μαλλον +1600 πανω για να μη σου πω παραπανω.
Γι αυτο και σε ρωταω εκτος αν εχω καταλαβει κατι λαθος.

Πριν τη βάλει μου είπε 1100 χταπόδι, 400 μεσαίο και 800 τελικό. Οι καταλύτες είναι έξτρα;
Κλάφτα Χαράλαμπε τότε....

deepblue
07-12-09, 23:53
Πριν τη βάλει μου είπε 1100 χταπόδι, 400 μεσαίο και 800 τελικό. Οι καταλύτες είναι έξτρα;
Κλάφτα Χαράλαμπε τότε....
Βεβαια γι αυτο σε ρωτησα .
Υπολογισε απο 1100-1500 ακομα
Ομως μια και εκανες τετοια δουλεια τα μονα που σου λειπουν για 25-30 αλογα ακομα ειναι φιλτρο KN - εκεντροφοροι shrick πρωτου σταδιου-προγραμμα.

shido
07-12-09, 23:56
Πριν τη βάλει μου είπε 1100 χταπόδι, 400 μεσαίο και 800 τελικό. Οι καταλύτες είναι έξτρα;
Κλάφτα Χαράλαμπε τότε....

1500+ υπολογιζε μονο για καταλυτες αν μιλαμε για HJS που δινει η supersprint

Με το καλο να ευχαριστηθεις το αμαξι

330CI
08-12-09, 00:06
1500+ υπολογιζε μονο για καταλυτες αν μιλαμε για HJS που δινει η supersprint

Με το καλο να ευχαριστηθεις το αμαξι

Τι να ευχαριστηθώ τώρα που μου κάνατε την καρδιά περιβόλι...

paganis
08-12-09, 00:35
να το χαιρεσαι το αμαξι και καλα χιλιομετρα...αλλα πριν πας στο ταμειο ,ρωτας και την τιμη του κουστουμιου!! ειναι κριμα τωρα να σου χαλαν την χαρα..οι εκπληξεις....

zaharias
08-12-09, 00:41
Μπραβο!! Καλοταξιδο λοιπον!! Να σαι καλα και να το χαιρεσαι!!:) Εκανες μεγαλο μπαξιμο στο 318 και μεγαλο ξεμπαξιμο στην τσεπη σου.. :D (xaxaxaxaxa..)

NICK BMW LOVER
08-12-09, 00:50
Δεν πειραζει(σχετικο),να το χαρεις,αφου εκανες την αρχη πρεπει κ να κλεισεις με καλο τελειωμα,οπως λενε αφου μπηκες στο χορο θα χορεψεις!!!Καλοταξιδο!!!

VanVIC
08-12-09, 07:33
Καλό «ταξίδι» συνάδελφε. Απόλαυσε τη «διαδρομή»...
Οι «συγκινήσεις» θα´ναι πολλές...

vasilis e30
08-12-09, 07:53
:bowdown::bowdown:μπραβο φιλε!ωραιος!!!!καλοταξιδο!!!

dkaralis
08-12-09, 09:53
Κατσε να σημειωσω την πινακιδα σου ωστε αμα σε πετυχω πουθενα να αλλαξω δρομο...Αντε ρε καλα χιλιομετρα και καλες συγκινησεις.
Μακαρι στην Ελλαδαρα να μπορουσαμε ολοι να απολαμβανουμε χωρις δευτερες σκεψεις το μωρο μας οσα κυβικα το θελαμε.Αλλα τα 900 βλεπεις...
Ευτυχως το TURBO ειναι συνοδηπορος μου αυτους τους δυσκολους καιρους!!!!
Αγαπαω TURBO...

Christos 330i ///M
08-12-09, 11:16
Μπραβο Κωστα . . .

Να το χαρεις οπως του αξιζει εγω στα ειπα αλλωστε εχει διαφορα . . .

Σ'ευχαρηστω για τα καλα σου λογια και δεν ειναι υπομονη ειναι εξυπηρετηση αλλωστε δεν τελειοσαμε

ακομα εμεις . . .

Ειπες θα ερθεις για σουβλακια . . .

330CI
08-12-09, 17:58
News bulleting:
Το όλο κοστουμάκι πήγε 14 χιλιαρικάκια. :smashtard
6500 μετατροπή
1200 τόρνος
3200 εξάτμιση
150 τιμόνι (νέο δέρμα με τριχρωμες ραφές -μη ρωτήσετε χρώμα, χεχε-)
400 πεταλούδα γκαζιού
1000 εκκεντροφόροι
900 ανάρτηση (ελατήρια-αμορτισέρ)
500 ψιλολοίδια-ανταλλακτικά
κλπ κλπ.

Επιπλέον δώρο το ΚΝ, καντράν Μ3 και θολόμπαρα εμπρός.
Το αμάξι δεν είναι απλώς μετατροπή, είναι πλήρες Α' στάδιο. Λείπει το πρόγραμμα και η δυναμομέτρηση, μετα τα 1000-1500 χλμ του στρωσίματος. Θα σας κρατήσω ενήμερους.
Θεωρώ οτι ενώ το ποσό είναι μεγάλο στο σύνολό του, για όλα αυτα αν τα έκανα μετά (Εκκεντροφόροι, εξάτμιση, πεταλούδα) τα ίδια λεφτά θα έδινα. Απλώς τώρα ήταν μαζεμένα και φάνηκαν.
Ένιωσα λίγο για να πω την αλήθεια το χεράκι του στα οπίσθιά μου, αλλά η δουλειά του μάστορα είναι εγγύηση και επειδή τον είδα και τον ξέρω νιώθω σιγουριά. Εννοείται οτι το αυτοκίνητο έχει και εγγύηση για ότι χαλάσει.

shido
08-12-09, 18:02
Καλοριζικο και να το ευχαριστηθεις φιλε μου,Γραφεις για πεταλουδα,τι εκανες στην πεταλουδα?

bmw330vasilis
08-12-09, 18:33
εσυ να σαι καλα........υγεια να χεις να τα βγαζεις,να τα τρως οπου αγαπας.....!!!

καλες βολτες.............!

deepblue
08-12-09, 19:00
News bulleting:
Το όλο κοστουμάκι πήγε 14 χιλιαρικάκια. :smashtard
6500 μετατροπή
1200 τόρνος
3200 εξάτμιση
150 τιμόνι (νέο δέρμα με τριχρωμες ραφές -μη ρωτήσετε χρώμα, χεχε-)
400 πεταλούδα γκαζιού
1000 εκκεντροφόροι
900 ανάρτηση (ελατήρια-αμορτισέρ)
500 ψιλολοίδια-ανταλλακτικά
κλπ κλπ.

Επιπλέον δώρο το ΚΝ, καντράν Μ3 και θολόμπαρα εμπρός.
Το αμάξι δεν είναι απλώς μετατροπή, είναι πλήρες Α' στάδιο. Λείπει το πρόγραμμα και η δυναμομέτρηση, μετα τα 1000-1500 χλμ του στρωσίματος. Θα σας κρατήσω ενήμερους.
Θεωρώ οτι ενώ το ποσό είναι μεγάλο στο σύνολό του, για όλα αυτα αν τα έκανα μετά (Εκκεντροφόροι, εξάτμιση, πεταλούδα) τα ίδια λεφτά θα έδινα. Απλώς τώρα ήταν μαζεμένα και φάνηκαν.
Ένιωσα λίγο για να πω την αλήθεια το χεράκι του στα οπίσθιά μου, αλλά η δουλειά του μάστορα είναι εγγύηση και επειδή τον είδα και τον ξέρω νιώθω σιγουριά. Εννοείται οτι το αυτοκίνητο έχει και εγγύηση για ότι χαλάσει.

1000 εκκεντροφόροι ?
Tι εκκεντροφορους εβαλες τελικα?
Ειναι αυτο που σου ειπα πριν να κανεις ομως το να μην βαλεις προγραμμα τωρα ισως να εγκυμονει κινδυνους μια και το μοτερ θελει πιο πολυ καυσιμο αλλα και ετσι να μην ειναι δε καταλαβαινω γιατι να μην μπει απο τωρα το προγραμμα να δουλευει σωστα το μοτερ?
Τωρα...με τα ιδια χρηματα που εδωσες για εκκεντροφορους εξατμισεις και μονο με το μοτερ θα ειχες βαλει κομπρεσορα και με περισσοτερα αλογα.
Ετσι και αλλιως ομως θα το χαρεις !!!!!:greenboun
Καλες βολτες !!!
Να ερθεις σε καποια απο τις συναντησεις μας τακτικες η μη να σε γνωρισουμε απο κοντα !!!
http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=22797
http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=22567

bill987
08-12-09, 19:13
Καλορίζικο το νέο όχημα!!

Να το χαίρεσαι όπως γουστάρεις!!!!

konas
08-12-09, 19:21
Καλοταξιδο να ειναι.
Αν και πραγματι πηγε πολλα. Επαιρνες ανετα ενα καλο και φορτωμενο 330 μτχ.
Βεβαια οπως ειπε και ο Βαγγελης το ταξιδι ειναι ολη η χαρα.
Μια και το εχεις μεσα μη ξεχασεις (αν το θεωρεις σωστο) και τις ενισχυσεις στο πατωμα.

330CI
08-12-09, 22:44
Παιδιά ο μάγκας κάτι έκανε στην πεταλούδα, δεν ξέρω, δε μου έδωσε πληροφορίες,όπως και για τους εκκεντροφόρους μου είπε οτι τους ρύθμισε ( ; ) για μεγαλύτερο βύθισμα. Νομίζω όμως οτι όλα αυτά θα φανούν στο δυναμόμετρο, γιατί με βάση αυτό θα κρίνω στο τέλος την απόδοση της δουλειάς του. Αυτός ισχυρίζεται για 260-270 στρόφαλο. Είδωμεν. Τροχό με πόσα να είμαι ευχαριστημένος;

fanisk
08-12-09, 22:48
Παιδιά ο μάγκας κάτι έκανε στην πεταλούδα, δεν ξέρω, δε μου έδωσε πληροφορίες,όπως και για τους εκκεντροφόρους μου είπε οτι τους ρύθμισε ( ; ) για μεγαλύτερο βύθισμα. Νομίζω όμως οτι όλα αυτά θα φανούν στο δυναμόμετρο, γιατί με βάση αυτό θα κρίνω στο τέλος την απόδοση της δουλειάς του. Αυτός ισχυρίζεται για 260-270 στρόφαλο. Είδωμεν. Τροχό με πόσα να είμαι ευχαριστημένος;

Μηπως εβαλε μεγαλυτερη πεταλουδα? Και μηπως οι εκκεντροφοροι(1000€) εχουν περισσοτερο βυθισμα απο τη μανα τους(κανας shrick?)? Τι να ρυθμισε στους εκκ...ο Boubis ειναι?:rofl2:

Να το χαρεις παντως οπως θες, τρομερη αλλαγη! Αντε να παιρνουμε σειρα οι ανυπαντρες..:rofl2:

shido
08-12-09, 22:48
Παιδιά ο μάγκας κάτι έκανε στην πεταλούδα, δεν ξέρω, δε μου έδωσε πληροφορίες,όπως και για τους εκκεντροφόρους μου είπε οτι τους ρύθμισε ( ; ) για μεγαλύτερο βύθισμα. Νομίζω όμως οτι όλα αυτά θα φανούν στο δυναμόμετρο, γιατί με βάση αυτό θα κρίνω στο τέλος την απόδοση της δουλειάς του. Αυτός ισχυρίζεται για 260-270 στρόφαλο. Είδωμεν. Τροχό με πόσα να είμαι ευχαριστημένος;

Το συνεργειο ειναι διπλα σε audi αντ/σωπεια φιλε μου?
εκανε reprofil η αλλαξες εκκεντροφορους.?

shido
08-12-09, 22:49
Μηπως εβαλε μεγαλυτερη πεταλουδα? Και μηπως οι εκκεντροφοροι(1000€) εχουν περισσοτερο βυθισμα απο τη μανα τους(κανας shrick?)? Τι να ρυθμισε στους εκκ...ο Boubis ειναι?:rofl2:

Να το χαρεις παντως οπως θες, τρομερη αλλαγη! Αντε να παιρνουμε σειρα οι ανυπαντρες..:rofl2:

μεγαλυτερη δεν παιρνει ισως να εφαγε σε κανα τορνο την εσωτερικη διαμετρο οποτε το ανοιγμα της

330CI
08-12-09, 22:53
Το συνεργειο ειναι διπλα σε audi αντ/σωπεια φιλε μου?
εκανε reprofil η αλλαξες εκκεντροφορους.?

Reprofil, δεν μου είπε κάτι για αλλαγή.
Το συνεργείο είναι στα φανάρια του Αγ. Κωνσταντίνου στη Βουλιαγμένης :D

shido
08-12-09, 22:58
Reprofil, δεν μου είπε κάτι για αλλαγή.
Το συνεργείο είναι στα φανάρια του Αγ. Κωνσταντίνου στη Βουλιαγμένης :D

αρα εβαλες αλλους λογικα μονο ετσι αλλαζει το βυθισμα και η διαρκεια.

Αντε αμα στρωσεις να κανουμε καμια δοκιμη :yippee::yippee:

fanisk
08-12-09, 23:00
μεγαλυτερη δεν παιρνει ισως να εφαγε σε κανα τορνο την εσωτερικη διαμετρο οποτε το ανοιγμα της

Το ειχα απορια για το αν παιρνει μεγαλυτερη, ευχαριστω.

fast-enough
08-12-09, 23:43
Καλορίζικο και να το ευχαριστηθείς με την ψυχή σου.
Έχω όμως μια απορία αγαπητέ.
Λες π.χ. 1000 οι εκκεντροφόροι και δεν ξέρεις τι έκαναν ακριβώς...
Έχεις τόσο μεγάλη εμπιστοσύνη στο συνεργείο σου? Έβαλες κάτι στο μοτέρ χωρίς να ξέρεις από πριν τι και που θα αποδώσει?
Εύχομαι να είμαι απλά εγώ περίεργος και το αποτέλεσμα να βγει σούπερ!!!
Με γειες, με γειες και στο τέλος και ESS... :p

VanVIC
09-12-09, 10:52
Παιδιά ο μάγκας κάτι έκανε στην πεταλούδα, δεν ξέρω, δε μου έδωσε πληροφορίες,όπως και για τους εκκεντροφόρους μου είπε οτι τους ρύθμισε ( ; ) για μεγαλύτερο βύθισμα. Νομίζω όμως οτι όλα αυτά θα φανούν στο δυναμόμετρο, γιατί με βάση αυτό θα κρίνω στο τέλος την απόδοση της δουλειάς του. Αυτός ισχυρίζεται για 260-270 στρόφαλο. Είδωμεν. Τροχό με πόσα να είμαι ευχαριστημένος;

Αν δεν μου'χει ξεφύγει κάτι απ'αυτά που έχεις γράψει, ΔΕΝ έχεις "φορέσει" (ακόμα): ελευθερους καταλύτες (αλλά γιατί΄κόστισε 3200 η εξάτμιση?) και πρόγραμμα.

Δε νομίζω οτι είναι σκόπιμο να κάνεις δυναμομέτρηση αν λείπουν αυτά τα δύο.

Αν ή όταν βάλεις κι'αυτά να υπολογίζει 220-230 (δύσκολο το 230) στον τροχό αν σου έχει ανεβάσει και τον κόφτη στροφών στις 6900-7000 (και γι'αυτό χρειάζεται το πρόγραμμα)

Τώρα σχετικά με την πεταλούδα, αν σου έχει μεγαλώσει την διάμετρο εσωτερικά (αλλά DINAN), αυτό βοηθά στην απόκριση και στην ροπή. Δε νομίζω οτι προσφέρει κάτι ουσιαστικό στην ιπποδύναμη.

Επίσης κάτι που ενδεχομένως να κρίνεις οτι θές να προσθέσεις, αυτό είναι οι ελαφρ. τροχαλίες.

Μετά απ'αυτά, ένα μπλοκέ διαφορικό θα σου προσέφερε ακόμα μεγαλύτερη οδηγική απόλαυση και καλύτερες εκκινήσεις.
Βάλ'το στο πρόγραμμα και σίγουρα δεν θα χάσεις...

Και βάβαια, αν θελήσεις "κι'άλλα", υπάρχουν "λύσεις" δοκιμασμένες πλεόν και στους ελληνικούς δρόμους.
Ορεξη να'χεις και χρήματα για "επενδύσεις" (sic) !

shido
11-12-09, 12:51
Κανα νεο για την πεταλουδα???

Apostolos
11-12-09, 13:12
Κανα νεο για την πεταλουδα???

Είναι μια περίπου αντιγραφή της πεταλούδας του Dinan. Είχα πάει εχτές στο συγκεκριμένο συνεργείο μιας και είναι φίλος μου ο συγκεκριμένος μηχανικός και έτυχε να κουβεντιάσουμε και για αυτό το θέμα της πεταλούδας τυχαία. Δεν γνωρίζω ακριβώς αν τροποποιεί την παρούσα, πάντως απ'όσο συγκράτησα "εμπλέκεται και τόρνος στο παιχνίδι για την κατασκευή της". Κάπου στα 350 με 400 ευρώ μου φαίνεται πως είπε στοιχίζει. ίσως να έχεις καλύτερη απόκριση στο πάτημα του γκαζιού...αν και μου είπε πως κάτι δίνει και στο θέμα της ιπποδύναμης.

shido
11-12-09, 13:13
Είναι μια περίπου αντιγραφή της πεταλούδας του Dinan. Είχα πάει εχτές στο συγκεκριμένο συνεργείο μιας και είναι φίλος μου ο συγκεκριμένος μηχανικός και έτυχε να κουβεντιάσουμε και για αυτό το θέμα της πεταλούδας τυχαία. Δεν γνωρίζω ακριβώς αν τροποποιεί την παρούσα, πάντως απ'όσο συγκράτησα "εμπλέκεται και τόρνος στο παιχνίδι για την κατασκευή της". Κάπου στα 350 με 400 ευρώ μου φαίνεται πως είπε στοιχίζει. ίσως να έχεις καλύτερη απόκριση στο πάτημα του γκαζιού...αν και μου είπε πως κάτι δίνει και στο θέμα της ιπποδύναμης.

ωραιος φιλε μου σε ευχαριστω,πεφτει μαλλον τορνος στην ιδια πεταλουδα και την ανοιγει.Ενα πμ το που ειναι ειναι ευκολο?ευχαριστω

deepblue
11-12-09, 13:19
Kαι σε μενα παρακαλω

330CI
11-12-09, 20:03
Καλορίζικο και να το ευχαριστηθείς με την ψυχή σου.
Έχω όμως μια απορία αγαπητέ.
Λες π.χ. 1000 οι εκκεντροφόροι και δεν ξέρεις τι έκαναν ακριβώς...
Έχεις τόσο μεγάλη εμπιστοσύνη στο συνεργείο σου? Έβαλες κάτι στο μοτέρ χωρίς να ξέρεις από πριν τι και που θα αποδώσει?
Εύχομαι να είμαι απλά εγώ περίεργος και το αποτέλεσμα να βγει σούπερ!!!
Με γειες, με γειες και στο τέλος και ESS... :p

Ενδεικτικά στο θέμα της εμπιστοσύνης θα πω το εξής: μου έβαλε έναν κεντρικό άξονα για τον οποίο δεν ξέραμε απο που κρατούσε η σκούφια του (αν και δεν φαίνεται να έχει καποιο πρόβλημα μετά απο 400 χλμ οδήγησης) και επιφυλάχθηκε να βρει άλλον. Τελικά δεν βρήκε και προσεφέρθηκε να μου βάλει καινούργιο χωρίς χρέωση. Αυτό θα γίνει απο βδομάδα...

Apostolos
11-12-09, 23:05
pm sent :rolleyes:

Nick_E60_GR
11-12-09, 23:30
Είναι μια περίπου αντιγραφή της πεταλούδας του Dinan. Είχα πάει εχτές στο συγκεκριμένο συνεργείο μιας και είναι φίλος μου ο συγκεκριμένος μηχανικός και έτυχε να κουβεντιάσουμε και για αυτό το θέμα της πεταλούδας τυχαία. Δεν γνωρίζω ακριβώς αν τροποποιεί την παρούσα, πάντως απ'όσο συγκράτησα "εμπλέκεται και τόρνος στο παιχνίδι για την κατασκευή της". Κάπου στα 350 με 400 ευρώ μου φαίνεται πως είπε στοιχίζει. ίσως να έχεις καλύτερη απόκριση στο πάτημα του γκαζιού...αν και μου είπε πως κάτι δίνει και στο θέμα της ιπποδύναμης.

Ναι Δημήτρη, ανοίγουν περίπου 3-4mm τη διάμετρο και αντικαθιστούν το flap με άλλο ιδιοκατασκευή/αντίγραφο αντίστοιχης διαμέτρου. Ναι δίνει κάτι ψιλά αν έχεις τύπου Κ&Ν κλπ ή πιο ελεύθερο φίλτρο.

shido
12-12-09, 00:46
Ναι Δημήτρη, ανοίγουν περίπου 3-4mm τη διάμετρο και αντικαθιστούν το flap με άλλο ιδιοκατασκευή/αντίγραφο αντίστοιχης διαμέτρου. Ναι δίνει κάτι ψιλά αν έχεις τύπου Κ&Ν κλπ ή πιο ελεύθερο φίλτρο.

eυχαριστω για το πμ
Το οποιο ομως θα θελει και προγραμμα λογο οτι το αμαξι θα δουλευει και πιο φτωχο!!

Nick_E60_GR
12-12-09, 02:01
eυχαριστω για το πμ
Το οποιο ομως θα θελει και προγραμμα λογο οτι το αμαξι θα δουλευει και πιο φτωχο!!

Μπά δε χρειάζεται, το καλύπτει το adaptation ...μην περιμένεις τίποτα τρελά πράγματα, από 75 νομίζω γίνεται 77-78mm ...σαν να βάζεις ένα ακόμη πιο ελεύθερο φίλτρο, αυξάνεται η ποσότητα αέρα, όχι η ταχύτητα ροής, μη μπερδεύεσαι.

...στα ess που δουλεύει υπό πίεση, ίσως χρειάζεται ψάξιμο με το πρόγραμμα, πολύ πιθανό.

stratos
12-12-09, 02:09
Μπά δε χρειάζεται, το καλύπτει το adaptation ...μην περιμένεις τίποτα τρελά πράγματα, από 75 νομίζω γίνεται 77-78mm ...σαν να βάζεις ένα ακόμη πιο ελεύθερο φίλτρο, αυξάνεται η ποσότητα αέρα, όχι η ταχύτητα ροής, μη μπερδεύεσαι.

...στα ess που δουλεύει υπό πίεση, ίσως χρειάζεται ψάξιμο με το πρόγραμμα, πολύ πιθανό.

Αϋξηση ταχύτητας.... χμμμμ.... κωνικό σώμα πεταλούδας? Μάλλον άκυρο, δεν θα μπορεί να περιστρέφεται το κλαπέτο...

shido
12-12-09, 09:12
Αϋξηση ταχύτητας.... χμμμμ.... κωνικό σώμα πεταλούδας? Μάλλον άκυρο, δεν θα μπορεί να περιστρέφεται το κλαπέτο...

Δεν μπερδευτηκα

παραπανω αερα μιλησα και εγω οχι για ροη.

με ελευθερο φιλτρο η αλλο φιλτροκουτι και πεταλουδα για να τα εκμεταλευτεις σωστα θελει προγραμμα (ακομα και για μειγμα μονο)

ο Dinan μαλιστα τα θεωρει απαραιτητα.

Apostolos
12-12-09, 09:49
Δεν μπερδευτηκα

παραπανω αερα μιλησα και εγω οχι για ροη.

με ελευθερο φιλτρο η αλλο φιλτροκουτι και πεταλουδα για να τα εκμεταλευτεις σωστα θελει προγραμμα (ακομα και για μειγμα μονο)

ο Dinan μαλιστα τα θεωρει απαραιτητα.

Καλημέρα shido. Νομίζω ο Dinan δίνει 2 ειδών πεταλούδες και προτείνει software για την δεύτερη η οποία είναι custom made και πιθανόν να έχει αρκετά μεγαλύτερη διάμετρο από αυτή εδώ που φτιάχνει ο μηχανικός, (όπως πολύ σωστά προανέφερε ο Νικόλας την ανοίγει στο τόρνο 2 με 3 mm). Αν την βάλεις σκέτη χωρίς να έχεις άλλες βελτιώσεις δεν νομίζω να έχεις και κάποιο σημαντικό όφελος απλά ίσως μια καλύτερη απόκριση στο γκάζι, αλλά αν έχεις και άλλες περιφεριακές βελτιώσεις ίσως να νιώσεις το κάτι παραπάνω. (Μια απλή πεταλουδίτσα είναι στο κάτω κάτω, τι μπορεί να προσφέρει από μόνη της χαχαχαχαχαχα:rofl2::rofl2:) Όσο για πρόγραμμα δεν νομίζω ότι χρειάζεται είναι μικρή η μεταβολή στην αύξηση της διαμέτρου της πεταλούδας και πιστεύω όπως ήδη ανεφερε και ο Νικόλας πως "διορθώνει" ο εγκέφαλος.

shido
12-12-09, 09:51
Καλημέρα shido. Νομίζω ο Dinan δίνει 2 ειδών πεταλούδες και προτείνει software για την δεύτερη η οποία είναι custom made και πιθανόν να έχει αρκετά μεγαλύτερη διάμετρο από αυτή εδώ που φτιάχνει ο μηχανικός, (όπως πολύ σωστά προανέφερε ο Νικόλας την ανοίγει στο τόρνο 2 με 3 mm). Αν την βάλεις σκέτη χωρίς να έχεις άλλες βελτιώσεις δεν νομίζω να έχεις και κάποιο σημαντικό όφελος απλά ίσως μια καλύτερη απόκριση στο γκάζι, αλλά αν έχεις και άλλες περιφεριακές βελτιώσεις ίσως να νιώσεις το κάτι παραπάνω. (Μια απλή πεταλουδίτσα είναι στο κάτω κάτω, τι μπορεί να προσφέρει από μόνη της χαχαχαχαχαχα:rofl2::rofl2:) Όσο για πρόγραμμα δεν νομίζω ότι χρειάζεται είναι μικρή η μεταβολή στην αύξηση της διαμέτρου της πεταλούδας και πιστεύω όπως ήδη ανεφερε και ο Νικόλας πως "διορθώνει" ο εγκέφαλος.

Eπειδη δεν ξερω ποσο την ανοιγει παω πασο
ο dinan μια δινει για 330 και ειναι ανοιγμενη κατα 9% παντως..

Θα περασω απο κει παντως γιατι ενδιαφερομαι και θα δω ποσο την ανοιγει

Apostolos
12-12-09, 10:05
Eπειδη δεν ξερω ποσο την ανοιγει παω πασο
ο dinan μια δινει για 330 και ειναι ανοιγμενη κατα 9% παντως..

Θα περασω απο κει παντως γιατι ενδιαφερομαι και θα δω ποσο την ανοιγει

:rolleyes::rolleyes: Αν αποφασίσεις να την βάλεις πες μου να τον πάρω κανά τηλ να κόψει αν μπορεί κάτι παραπάνω (τόσα και τόσα του έχω ακουμπήσει και του ακουμπάω χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα):rofl2::rofl2:

VanVIC
12-12-09, 10:36
Την πεταλούδα του DINAN την φοράω στο Ζ3 απο τότε που ήταν αμοιγώς ατμοσφαιρικό ακόμα και απο πρίν προχωρήσω σε αναβάθμιση με εκεντροφόρους, εξατμίσεις, χταπόδια κλπ.
Η μόνη διαφορά που μπορείς να καταλάβεις στο δρόμο, είναι η καλύτερη (πιο άμεση απόκριση).
Δεν νομίζω οτι μπορεί να δυναμομετρηθεί η διαφορά δύναμης που προσφέρει αλλά βοηθάει να αποδοσουν ακόμα καλύτερα τα "περιφερειακά" του 1ου σταδίου (ΦΠΕ)

Το κακό είναι οτι o DINAN δεν την πουλάει (τουλάχιστον δεν την στέλενει ο ίδιος) εκτός Αμερικής.
Νομίζω οτι αν κάποιος την θέλει απο DINAN ντε και καλά, μπορεί να την φέρει μέσω CA-Automotive (ίσως να μην το γράφω σωστά) και μετά μέσω Nίκου Σπέη (η "αλυσίδα" δεν "σπάει" και κοστίζει...)

Πάντως και ο DINAN την πουλάει και προτείνει και αντίστοιχο software update και πιο ελευθερο φίλτρο(αλλά μην ξεχνάτε οτι προσπαθούν κι αυτοί να πουλήσουν ότι μπορούν περισσότερο...)

Apostolos
19-12-09, 19:14
Eπειδη δεν ξερω ποσο την ανοιγει παω πασο
ο dinan μια δινει για 330 και ειναι ανοιγμενη κατα 9% παντως..

Θα περασω απο κει παντως γιατι ενδιαφερομαι και θα δω ποσο την ανοιγει

Shido κανένα νέο? Για δώσε λεπτομερές feedback στο λαό:rolleyes::rolleyes:

330CI
31-12-09, 20:17
Λοιπόν, να και η δυναμομέτρηση κατόπιν τοποθέτησης προγράμματος...


http://img120.imagevenue.com/loc64/th_82725_1_122_64lo.jpg (http://img120.imagevenue.com/img.php?image=82725_1_122_64lo.jpg)http://img244.imagevenue.com/loc108/th_82733_2_122_108lo.jpg (http://img244.imagevenue.com/img.php?image=82733_2_122_108lo.jpg)http://img239.imagevenue.com/loc161/th_82738_3_122_161lo.jpg (http://img239.imagevenue.com/img.php?image=82738_3_122_161lo.jpg)http://img40.imagevenue.com/loc10/th_82743_4_122_10lo.jpg (http://img40.imagevenue.com/img.php?image=82743_4_122_10lo.jpg)

Οι 2 πρώτες είναι το πριν και οι 2 τελευταίες το μετά του προγράμματος.
Απ' ότι καταλαβαίνω, η διαφορά είναι +14 ίπποι ρόδα ( ; ), ανέβασμα κόφτη στις 7600 ( ; ) και αφαίρεση του κόφτη τελικής. 650 γιούρια το κοστουμάκι, δεν το έχω πάει όμως ακόμα βόλτα για να δω στο δρόμο τι βγαίνει και πως.
Παρακαλώ οι επαίοντες να μου δώσουν τα φώτα τους.

Για την πεταλούδα τώρα, όπως σωστά είπε ο Γιάννης, μου επιβεβαίωσαν οτι όντως είναι σαν του Dinan, και οτι την ανοίγουν 3-4mm.

randombk
31-12-09, 21:05
Εγω εχω Μ3 θες να σου πω??? χαχαχααα... Pampers να εχεις και ολα ειναι οκ! :rofl2:
Αντε καλη χρονια σε ολους BMW Brothers!!! :yippee:




Ρε μάγκες, όταν με 4η και 40-50 σανιδώνεις και πάει έτσι, τότε πως πάει το Μ3, ή το 3λιτρο με κομπρέσσορα;

Πάω τώρα να αλλάξω Pampers γιατί ακόμα χ3σμ3νος είμαι πάνω μου :greenboun

cabrio for ever
31-12-09, 21:37
με γεια το ΝΕΟ εργαλειο ετσι οπως εγινε.οι schrick πρωτου σταδιου θελουν οπωσδηποτε προγραμμα?αλλιως μιλαμε για κινδυνο της ακεραιοτητας του μοτερ??