Επιστροφή στο Forum : 325ti vs Z4 23i
Φιλος εχει αγορασει εδω και μερικους μηνες το καινουργιο Ζ4 23i αυτοματο (2.500cc - 204 hp)...ψηνεται πατηματακι....
Εχω βρει και μερικα στοιχεια ετσι για να πεσει και μελετη πριν την πραξη...
Ζ4 23ι automatic
Kerb weight 1505 kg
Drag coefficient 0.340
Maximum power 203.8 PS (201.0 bhp) (149.9 kW)@ 6400 rpm
Specific output 80.5 bhp/litre
Maximum torque 250.0 Nm (184 ft·lb) (25.5 kgm)@ 2750 rpm
0-100 km/h 7.30 s
Standing km 27.70 s
Top speed 239 km/h (149 mph)
E46 325ti
Kerb weight 1480 kg
Drag coefficient 0.300
Maximum power 191.6 PS (189.0 bhp) (140.9 kW)@ 6000 rpm
Specific output 75.8 bhp/litre
Maximum torque 245.0 Nm (181 ft·lb) (25 kgm)@ 3500 rpm
0-100 km/h 7.10 s
Standing km 27.50 s
Top speed 235 km/h (146 mph)
Το δικο μου εχει μετρηθει στα 195.2 αλογα και εχει ζυγιστει 1350 κιλα χωρις εμενα και με 1/4 βενζινη στο ρεζερβουαρ...εννοειται και φουλ ντυμενο και με ρεζερβα;)
προγνωστικα??:rockon:
Είχαμε της μητέρας μου το Ζ4 για μια εβδομάδα.
Εϊμαι σίγουρος ότι θα είσαι μπροστά.
Ωραία πάει, δουλεύει κτλ, αλλά είμαι σίγουρος ότι θα είσαι πολύ μπροστά.
+1 στον Geo απο μενα γιατι εχει το πλεονεκτημα του βαρους και το πλεονεκτημα του "οδηγου".. :D
Δεν ξερω τι λενε τα καινουργια αυτοματα κιβωτια...
Και λιγο πλακιτσα...:D
Geo, ξεκινας αυστηρη διαιτα μεχρι τη μερα του πατηματος, θα πας αδειος απο βενζινη (να εχει αναψει το λαμπακι..:D) και καλο ειναι πριν να εχεις παει τουαλετα να εχεις αδειασει απο "ψιλα & χοντρα"... :D
Που πας και τα βρίσκεις τα θύματα κάθε φορά βρε ΚΟΡΑΚΑ δεν καταλαβαίνω...
C U out there
Γιατι ρε συ Νικο θυματα???Η θεωρια δειχνει σφαγη....
InsaneDriver
10-12-09, 23:27
Άιντε ρε κλεφτοκοτά...
Ειναι πιο βαρυ και αυτοματο το ζ4.....
Προφανως το κομπακτ ειναι μπροστα.
απο τον οδηγο και ΜΟΝΟ εξαρταται....!
Δοκιμαστε να αλλαξετε και αμαξια αν ειστε οντως καλοι φιλοι..!
agrotis328
11-12-09, 00:11
Που πας και τα βρίσκεις τα θύματα κάθε φορά βρε ΚΟΡΑΚΑ δεν καταλαβαίνω...
C U out there
οπως τα λες...
Απο βημα ειναι ιδια τα αυτοκινητα?
Αλλα η μαγικη λεξη ειναι το αυτοματο...
εκτος εαν ειναι κανα smg με καλη αποκριση οπως ειναι το DSG που εχουν τα Golf
Δυσκολα τα πραγματα για το z μεχρι καποια μετρα,αλλα μικροδιαφορες
Το Ζ είναι steptronic αν δεν κάνω λάθος. Πιστεύω μπροστά ο Geo. Το Compact είναι σίγουρα πιο ελαφρύ και ο οδηγός πιστόλι... Δεν ανησυχώ καθόλου για το αποτέλεσμα
Ζάχο θα έχει μετα? Έτσι για να μην ξεχνιόμαστε...
Μαλλον ο Γιωργος θα ειναι μπροστα!!!
Αλλα εγω θελω να ειναι πισω.......:bananasmi
:cheers:
Geo δεν έχει ΚΑΜΙΑ σχέση με εμένα να το θυμάσαι...
Έχω ανοίξει και έχει φάει ξύλο..
Άρα θεωρώ πως έχεις πολλές πολλές ελπίδες
Να ρωτήσω κάτι ελαφρώς άσχετο?
τελικά για τα thread με τα διάφορα πατήματα και vs, τι ακριβώς ισχύει?
-Έκλεισε η συγκεκριμένη ενότητα οπότε τα βάζουμε όπου αλλού βρούμε?
-Επιτρέπεται το postάρισμα μόνο των "φιλικών" μεταξύ μελών και φίλων?
-Δεν επιτρέπονται?
Έχω μία σύγχυση για το θέμα :)
Καλα, 7.3 αυτοματο s23 στα 100, απλα, με τιποτα.....
Εαν εισαι χειροκινητος θα πρεπει να του ριχνεις 1 δλτ στα 100, 2 δλτ στα 160.
Να ρωτήσω κάτι ελαφρώς άσχετο?
τελικά για τα thread με τα διάφορα πατήματα και vs, τι ακριβώς ισχύει?
-Έκλεισε η συγκεκριμένη ενότητα οπότε τα βάζουμε όπου αλλού βρούμε?
-Επιτρέπεται το postάρισμα μόνο των "φιλικών" μεταξύ μελών και φίλων?
-Δεν επιτρέπονται?
Έχω μία σύγχυση για το θέμα :)
Κανω φιλοτιμες προσπαθειες να ξανανοιξουν!!!!
giannis 116
11-12-09, 09:17
'Μπετό', 'άχαστο' το Compact!
Καλα, 7.3 αυτοματο s23 στα 100, απλα, με τιποτα.....
Εαν εισαι χειροκινητος θα πρεπει να του ριχνεις 1 δλτ στα 100, 2 δλτ στα 160.
Καλα για 7.3 του αυτοματου δεν ξερω...αλλα το 7.1 που δινει για το 325ti δεν το εχω δει ποτε...
Βεβαια κατω απο τελειες συνθηκες δεν ετυχε να μετρησω ποτε,δηλαδη πολυ καλη ασφαλτος και πολυ καλα λαστιχα,αλλά τουλαχιστον ετσι οπως εχω μετρησει,εχω γραψει 7.8 το καλυτερο 0-100...με driftbox αυτος ο χρονος....8.0-8.2 κανω καθημερινα χωρις στροφες στην εκκινηση,απο ρελαντι και σανιδα
Καλα, 7.3 αυτοματο s23 στα 100, απλα, με τιποτα.....
Εαν εισαι χειροκινητος θα πρεπει να του ριχνεις 1 δλτ στα 100, 2 δλτ στα 160.
Γύρω στα 8 έχει το steptronic Z4 S23i
Όταν το Ζ4 Ε85 2.5 Si έχει 6.7....
Η διαφορά των +150 κιλών και των -14 ίππων πληρώνεται.....
Δεν ντρέπεσαι να κοροϊδεύεις τον κόσμο???? :banned:
Γύρω στα 8 έχει το steptronic Z4 S23i
Όταν το Ζ4 Ε85 2.5 Si έχει 6.7....
Η διαφορά των +150 κιλών και των -14 ίππων πληρώνεται.....
Συμμαθητή, το έχεις μετρήσει το δικό σου στα 6,7???
Δεν ντρέπεσαι να κοροϊδεύεις τον κόσμο???? :banned:
Συμμαθητή, το έχεις μετρήσει το δικό σου στα 6,7???
Τόσο το δίνει το εργοστάσιο.
Δεν έχω μετρήσει κάτι
Έχω όμως ανοίξει με τον Geo καλέ μου συμμαθητούλη..
Κανω φιλοτιμες προσπαθειες να ξανανοιξουν!!!!
Να και ένα ευχάριστο :)
Τόσο το δίνει το εργοστάσιο.
Δεν έχω μετρήσει κάτι
Έχω όμως ανοίξει με τον Geo καλέ μου συμμαθητούλη..
Το "Δεν ντρέπεσαι να κοροϊδεύεις τον κόσμο????" πήγαινε στον Γιώργο!!! που βρίσκει κατά κύριο λόγο θύματα για να ανοίγει!!!
Σε ρωτώ αν το μέτρησες γιατί το 3.0si δεν μου φαίνεται τόσο γρήγορο όσο λέει το εργοστάσιο........
Φιλος εχει αγορασει εδω και μερικους μηνες το καινουργιο Ζ4 23i αυτοματο (2.500cc - 204 hp)...ψηνεται πατηματακι....
Εχω βρει και μερικα στοιχεια ετσι για να πεσει και μελετη πριν την πραξη...
Ζ4 23ι automatic
Kerb weight 1505 kg
Drag coefficient 0.340
Maximum power 203.8 PS (201.0 bhp) (149.9 kW)@ 6400 rpm
Specific output 80.5 bhp/litre
Maximum torque 250.0 Nm (184 ft·lb) (25.5 kgm)@ 2750 rpm
0-100 km/h 7.30 s
Standing km 27.70 s
Top speed 239 km/h (149 mph)
E46 325ti
Kerb weight 1480 kg
Drag coefficient 0.300
Maximum power 191.6 PS (189.0 bhp) (140.9 kW)@ 6000 rpm
Specific output 75.8 bhp/litre
Maximum torque 245.0 Nm (181 ft·lb) (25 kgm)@ 3500 rpm
0-100 km/h 7.10 s
Standing km 27.50 s
Top speed 235 km/h (146 mph)
Το δικο μου εχει μετρηθει στα 195.2 αλογα και εχει ζυγιστει 1350 κιλα χωρις εμενα και με 1/4 βενζινη στο ρεζερβουαρ...εννοειται και φουλ ντυμενο και με ρεζερβα;)
προγνωστικα??:rockon:
Θέλω και εγώωωωωωωωωωωωωωωωω!!!!!! :drive2:
Το "Δεν ντρέπεσαι να κοροϊδεύεις τον κόσμο????" πήγαινε στον Γιώργο!!! που βρίσκει κατά κύριο λόγο θύματα για να ανοίγει!!!
Σε ρωτώ αν το μέτρησες γιατί το 3.0si δεν μου φαίνεται τόσο γρήγορο όσο λέει το εργοστάσιο........
Ναι ρε Δημήτρη το κατάλαβα ρε
Σιγά μην παρεξηγηθώ μαζί σου!
Καλά ναι σίγουρα και με avog που έχει το 3.0 το λέμε ότι δεν πρέπει να έχουν δίκιο με τις τιμές!
Εγώ νομίζω έχω κοντά στο 7
Υ.Γ: To σαλόνι σου απλά ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΤΑΙ
Κανόνισε συνάντηση!
Με τον Γιωργο που ανοιξατε τι εγινε Στεφ?
Ήμουν μπροστά, μπορεί να το επιβεβαιώσει και ο Γιώργος!
Και μιλάμε πάντα φιλικό άνοιγμα, δεν τσακωθήκαμε μετά, ίσα ίσα πήγαμε και τα ήπιαμε!! χι χι χι
Τα ανοίγματα σε αυτό το στυλ μου αρέσουν γιατί βλέπουμε διαφορές , τι μπορεί να επιφέρει μια βελτίωση κλπ. Εξάλλου χάσεις κερδίσεις βγαίνουν πολύτιμα συμπεράσματα πιστεύω.
Ούτε κοντράκιας είμαι ούτε τίποτα!
Ήμουν μπροστά, μπορεί να το επιβεβαιώσει και ο Γιώργος!
Και μιλάμε πάντα φιλικό άνοιγμα, δεν τσακωθήκαμε μετά, ίσα ίσα πήγαμε και τα ήπιαμε!! χι χι χι
Τα ανοίγματα σε αυτό το στυλ μου αρέσουν γιατί βλέπουμε διαφορές , τι μπορεί να επιφέρει μια βελτίωση κλπ. Εξάλλου χάσεις κερδίσεις βγαίνουν πολύτιμα συμπεράσματα πιστεύω.
Ούτε κοντράκιας είμαι ούτε τίποτα!
ε ναι αυτα ειναι τα ωραια
Μπραβο μπραβο αφου ησουν μπροστα απο Γιωργο σε καμια συναντηση να δοκιμασω και εγω την τυχη μου μαζι σου:yippee:
ε ναι αυτα ειναι τα ωραια
Μπραβο μπραβο αφου ησουν μπροστα απο Γιωργο σε καμια συναντηση να δοκιμασω και εγω την τυχη μου μαζι σου:yippee:
Νομίζω στην δική σου περίπτωση θα είσαι μπροστά
Είσαι και 3λιτρος και βελτιωμένος και manual!!
Πολύ ευχαρίστως όμως.
Την επόμενη Πέμπτη....? :yippee:
Και πιο πολυ βαρος
Ολυμπους ειναι??ευκολα μεσα χεχε
Ναι Olympus!
Χα χα και με καλύτερες ροπές!!! Σιγά και να χάσω θα βγω να το πω. Εξάλλου BMW Power!!!!!
Να γίνουν τα ανοιγματάκια την Πέμπτη στο plaza ελπίζω να μπορέσω να έρθω........
Μην τυχόν και δεν έρθεις!!!!
Και εγώ θα προσπαθήσω, δεν το υπόσχομαι ακόμη!!!
Θα φάω 10 κενές από τον shido
Θα φάω 10 κενές από τον shido
και εγώ 9 και τι έγινε????
Μου χρωστας και μια σταση Στεφανε...
Με βρήκατε μικρό και με παίζετε ε?
Ότι θέλετε...
Απλά όχι ανοίγματα στην Α.Ο!
Εαν μας μαζέψουν εκεί τον ήπιαμε!
ε ρε Lil που σας χρειαζετε......... :p:
πλακιζω
Όταν μεγαλώσω θέλω να γίνω Lil
Respect!
Αντε ρε Lil,ελα να μας δειξεις πως γινεται απο σταση!!!
απο σταση δεν ξερω..... ξερω πολλες "στασεις" ομως ρολαριστα :p: :p: :p:
χιχιχιχι....
θα μαι καλο παιδι τα χριστουγεννα δεν εχω λαστιχακια.......
ααα ωραια με βλεπω να μαζευω απο τα Ζ4 χαχα.Αντε μετα απο καιρο θα ερθω αεροδρομιο :)
DimitrisZ4
11-12-09, 12:13
ποτε θα γινει να ερθω κ εγω??? εχω καιρο να παιξω...
Εσύ να βρεις κανά αμάξι με άλογα να παίξεις όχι μαζί μας
Θες να σου φέρω κανά 335 με πρόγραμμα, κανά S3 REVO?
DimitrisZ4
11-12-09, 12:31
φερτα ολα....!! στην σημαντικη ερωτηση δεν μ απαντησες , ποτε θα γινει ?
Θα ηθελα να κανω και μια προσκληση στον Νικο120 αν θελει να ερθει να γνωριστουμε και αμα κατσει να κανουμε και μια δοκιμουλα με το 320si να δουμε αν οντως εχει πολυ μικρες διαφορες...
Θα ηθελα να κανω και μια προσκληση στον Νικο120 αν θελει να ερθει να γνωριστουμε και αμα κατσει να κανουμε και μια δοκιμουλα με το 320si να δουμε αν οντως εχει πολυ μικρες διαφορες...
Καλα σε λενε απατεωνα ρε
Σε πιανω αδιαβαστο εριστεικε shido...
H 325i δεν είναι τόσο καλή όσο υπόσχεται, η 330i είναι πολύ καλύτερη. Την οδήγησα, αλλά δεν αξίζει τα παραπάνω χρήματα ειδικά όταν μπαίνουν στη μέση τα τέλη. Αν είναι να τα χώσεις...παίρνεις 330i.
Η 325i δεν έχει τρομακτικές διαφορές από την si όσον αφορά τις επιδόσεις, γιατί από κρατήματα η si λόγω ανάρτησης και γενικής γεωμετρίας και ζυγίσματός της είναι μπροστά.
Η si έχει πιο κοντό διαφορικό από την 325i και οι διαφορές τους είναι 1kg/hp. Συγκεκριμένα, η si έχει 173 άλογα αλλά είναι 1.350 κιλά ενώ η 325i είναι 218 άλογα αλλά είναι 1.505 κιλά! Οι διαφορές είναι στη ροπή εκεί κάνει τη διαφορά η 325i όπου έχει 7 κιλά παραπάνω ροπή.
Παρ'όλα αυτά στο δρόμο που την οδήγησα ΔΕΝ έχει τις εκρηκτικές επιδόσεις που υπόσχεται, ειδικά όπως η 330i.
Αν είναι να πάρεις 3λτ, πάρε 330i όχι 325i.
Και η απαντηση που ειχα δωσει τοτε...
χμμμ....μηπως πλαναται στον αερα ενα φιλικο ανοιγματακι με ενα 325 Ε46 με μονο 192 αλογα???Αλλωστε οι διαφορες του Si ειναι αμελιτεες οπως λες με ενα 325 ε90 με 218 αλογα,αρα με Ε46 θα εισαι μπροστα....:D
Ποτε ειπαμε ειναι η επομενη συναντηση???;)
Θα ηθελα να κανω και μια προσκληση στον Νικο120 αν θελει να ερθει να γνωριστουμε και αμα κατσει να κανουμε και μια δοκιμουλα με το 320si να δουμε αν οντως εχει πολυ μικρες διαφορες...
Ρε συ δεν ντρέπεσαι?
Κλέβεις εκκλησίες............? χι χι χι χι χι χι
InsaneDriver
11-12-09, 15:05
Ρε κλεφτοκοτά...:rofl2:
http://www.youtube.com/watch?v=LbaD_Ak9LcQ
Όπου κλεφτοκοτάς: Geo3D
Όπου μπάτσος: Η φωνή της κοινής λογικής.
Η δική μου εκτίμηση είναι οτι το compact του Γιώργου θα είναι λίγο μπροστά...:)
Θα χασεις φιλε Geo....θα χασεις.
Και θα χασεις για ενα απλο λογο...Πατας με ΖED!!!!
Mπουαααχαχαχαχαχαχα!!! (οτι να ναι)
...Σε ρωτώ αν το μέτρησες γιατί το 3.0si δεν μου φαίνεται τόσο γρήγορο όσο λέει το εργοστάσιο........
Εσύ και Μ5 να είχες τα ίδια θα έλεγες !!!
Παρεπιπτόντως
προειδοποιώ ΤΟ ΚΟΣΜΟΣ ΟΛΟ
Οποίος ανοίγει με το Μήτσο ΘΑ ΣΠΑΣΕΙ ΜΟΤΕΡ !!! ...
Είναι αποδεδειγμένο !!! ... την έχουν πατήσει κι άλλοι
Μην πατήσετε με το Μήτσο θα ψάχνεστε μετά για small block
panagakiss
11-12-09, 17:19
.......
Εχω βρει και μερικα στοιχεια ετσι για να πεσει και μελετη πριν την πραξη...
Ζ4 23ι automatic
Kerb weight 1505 kg
Drag coefficient 0.340
Maximum power 203.8 PS (201.0 bhp) (149.9 kW)@ 6400 rpm
Specific output 80.5 bhp/litre
Maximum torque 250.0 Nm (184 ft·lb) (25.5 kgm)@ 2750 rpm
0-100 km/h 7.30 s
Standing km 27.70 s
Top speed 239 km/h (149 mph)
E46 325ti
Kerb weight 1480 kg
Drag coefficient 0.300
Maximum power 191.6 PS (189.0 bhp) (140.9 kW)@ 6000 rpm
Specific output 75.8 bhp/litre
Maximum torque 245.0 Nm (181 ft·lb) (25 kgm)@ 3500 rpm
0-100 km/h 7.10 s
Standing km 27.50 s
Top speed 235 km/h (146 mph)
Το δικο μου εχει μετρηθει στα 195.2 αλογα και εχει ζυγιστει 1350 κιλα χωρις εμενα και με 1/4 βενζινη στο ρεζερβουαρ...εννοειται και φουλ ντυμενο και με ρεζερβα;)
προγνωστικα??
Με δεδομενα οτι το Ζ4 ειναι αυτοματο, κι οτι το Compact του Geo ζυγιζει οσο λεει, τοτε για μενα ειναι καθαρα μπροστα ο Geo.
Υ.Γ: Γιωργο σε ενα PDF που εχω με τα τεχνικα χαρακτηριστηκα των Compact, λεει οτι το 325ti ζυγιζει 1490 kg, και τα τετρακυλινδρα γυρω στα 40+ κιλα λιγοτερο.
Και τωρα μια αποριουλα.. 1350?!?!?!? :bugeye: μα τι διαολο εχεις βγαλει? :D
Εσύ να βρεις κανά αμάξι με άλογα να παίξεις όχι μαζί μας
Θες να σου φέρω κανά 335 με πρόγραμμα, κανά S3 REVO?
Το s3 REVO άστο για μένα :D
Άντε Geo... πότε θα γίνει το πάτημα να είμαι απο πίσω με καμερούλα....
Το s3 REVO άστο για μένα :D
Άντε Geo... πότε θα γίνει το πάτημα να είμαι απο πίσω με καμερούλα....
Είναι stage 3, χλωμό σε βλέπω.....
Με δεδομενα οτι το Ζ4 ειναι αυτοματο, κι οτι το Compact του Geo ζυγιζει οσο λεει, τοτε για μενα ειναι καθαρα μπροστα ο Geo.
Υ.Γ: Γιωργο σε ενα PDF που εχω με τα τεχνικα χαρακτηριστηκα των Compact, λεει οτι το 325ti ζυγιζει 1490 kg, και τα τετρακυλινδρα γυρω στα 40+ κιλα λιγοτερο.
Και τωρα μια αποριουλα.. 1350?!?!?!? :bugeye: μα τι διαολο εχεις βγαλει?
Ναι αλλά στην λιστα με τα χαρακτηριστικα που εχεις δεν σου λεει με τι εξοπλισμο ειναι τα 1490 κιλα που λεει
Ας μην γελιομαστε παντως,το βαρος ειναι πολυ σοβαρος παραγοντας.Τα 1350 κιλα του compact σε συνδιασμο με το βημα του διαφορικου που φοραω,ειναι ο λογος που αυτη τη στιγμη μπορω να σφαζομαι με 330 μαμα μεχρι τα 140-150,πραγμα το οποιο δεν γινοταν οταν ειχα το πιο κοντο διαφορικο,οσο και αν γκαριζει ο Ευαγγελος οτι δεν γινεται αυτο,εδω μεσα ειναι ατομα που μπορουν να το επιβεβαιωσουν.
Χαρακτηριστικο παραδειγμα το 330 του Πανου (Ε36 Μ3 USA) με 3.07 βημα αντι για 2.93,μεχρι τα 185 που εσπαγε η 4η μου,ειχα φαει την Αρτα με τα Γιαννενα.Οταν πεταξα το κοντο και εβαλα το μαμα βημα (3.23) που ειναι λιγο πιο μακρυ,με το ιδιο αμαξι και με τον νεο του ιδιοκτητη τον Θανο (-Ε36IS-) αρχισε να μου ανοιγει στα 140 περιπου και στα 180 ημουν πισω 3 αμαξια.
Απο εκει και περα προσωπικα θεωρω οτι δεν θα εχω τεραστιες διαφορες με το Ζ4...μη σας πω οτι με βλεπω και πισω...για να δουμε...Κυριακη,κοντη γιορτη!
P.S.-Επειδη εχω αρκετη λοξα με το βαρος,φοραγα φρενα μπρος πισω απο 2.0lt...Οταν αλλαξα τα μπροστινα φρενα με του 330,επιασα απτο bmwfans.info και εβγαλα το βαρος και των 2 σετ (δισκοι-τακακια-δαγκανες-βασεις δαγκανων) και η διαφορα ηταν 24 με 33,δηλαδη 9 κιλα....Εκεινη την στιγμη σκεφτηκα πως δεν προκειται ποτε,οσο με ενδιαφερει ακομα η ταχυτητα,να βαλω φρενα απο 330 και πισω..;)
PS2-Ο santo με το rallaki του,τιγκα ξηλωμενα τα ΠΑΝΤΑ (!!!!) απο μεσα και με περιπου 130 αλογα...ειχαμε τον ορισμο του κοπίου μεχρι τα 180 χλμ....και απο 1ες,και απο 2ες,και απο 3ες!!!!Και ειχα ανοιξει στο παρελθον (με το κοντο διαφορικο) με saxo φιλου που εκανε λογο για λιγο πανω απο 150 αλογα και φουλ ντυμενο και παλι πηγαιναμε κοπιο (γραφω τις βελτιωσεις στην αρχη του βιντεο)
ΕDIT:τα κιλα,δεν ηξερα τοτε για το compact ακριβως που παιζουν,και για το saxo δεν ξερω ακομα που παιζουν:p:
Τα σχολια απο τον εορταζοντα σημερα STR:D!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=ccRgjv0NXwE
ξεχασες να πεις για το 28αρι που εισαι μπροστα!!!!αχχααχαχ φουντωνω τον Αντρεα
εγω πιστευω θα εισαι μπροστα
Εγώ θα είμαι πίσω από όλους μου φαίνεται!!!
Nick_compact
12-12-09, 15:28
Tα 1350 κιλά βάρος που είναι μετρημένα;
Στο κτεο Νικο.....1348 για την ακριβεια
Είναι stage 3, χλωμό σε βλέπω.....
Μέχρι τότε ούτε εγώ θα είμαι stage 1.... :icon18:
Nick_compact
12-12-09, 15:44
Η BMW δίνει 1480 κιλά για το compact με οδηγό 68 κιλά, 7 κιλά αποσκευές, και 90% πλήρωση ρεζερβουάρ. 1480-75=1405 κιλά. Αν είχες και άδειο ρεζερβουάρ, και είναι 60 λίτρα, 60*0.9=54*0.76kg (τόσο ζυγίζει ένα λίτρο βενζίνη)=41kg, ας πούμε ότι έχεις και κάποια λίτρα μέσα, 35kg κάτω ακόμα. 1405-35=1370kg. Είναι περίεργο να ζυγίζει το αμάξι λιγότερο ακόμα και από το βασικό που δίνει η BMW, με 7*16 ζάντες και τον βασικό εξοπλισμό Γερμανίας. Στο 99% των περιπτώσεων ζυγίζει παραπάνω από όσο λέει. Απόκλιση του Κτεο κατά την γνώμη μου.
χμμμ....1348 βγηκε χωρις οδηγο μεσα...επιτηδες...μετα μπηκα και εγω και εδειξε 90 κιλα πανω...
Επισης ειπα οτι δεν ξερουμε με τι εξοπλισμο και επισης εγραψα οτι πισω φοραω αξονα,πλην του διαφορικου απο 318 (2.0lt);)
Εdit:Εχω εκτυπωμενα τα εξτρα του αυτοκινητου μου,σαν καινουργιο ελληνικο...και εχω τα εξτρα του δοτη σαν καινουργιο γερμανικο
6 γραμμες το δικο μου,1.5 σελιδα ο δοτης....
Nick_compact
12-12-09, 15:54
χμμμ....1348 βγηκε χωρις οδηγο μεσα...επιτηδες...μετα μπηκα και εγω και εδειξε 90 κιλα πανω...
Επισης ειπα οτι δεν ξερουμε με τι εξοπλισμο και επισης εγραψα οτι πισω φοραω αξονα,πλην του διαφορικου απο 318 (2.0lt);)
Oο υπολογισμοί παραπάνω είναι χωρίς οδηγό, και με ελάχιστη βενζίνη. Ο άξονας πίσω μαζι με το διαφορικό πάνω απο 10 κιλά διαφορά δεν κάνει, που έχει μεγάλο καβούκι και λίγο πιο βαριά φρένα. Να το θέσω και αλλιώς, πόσο παραπάνω ζυγίζουν οι 18άρες σου σε σχέση με τις 7*16 και 205-55-16 του 325ti; Πολύ παραπάνω από όσο γλιτώνεις από τον πίσω άξονα. Αν δεν ανέβεις πάνω σε ψηφιακές ζυγαριές ακριβείας, δεν μπορείς να είσαι σίγουρος για το βάρος.
Νικο σου ξαναλεω...για τι εξοπλισμο εδινε αυτο το νουμερο....δες και πιο πανω τι συμπληρωσα για τον εξοπλισμο
Nick_compact
12-12-09, 15:59
Aν έχεις πάρει και όλα τα έξτρα του δότη, που σημαίνει παραπάνω βάρος, τότε σίγουρα εκεί που μέτρησες έχει μεγάλη απόκλιση προς τα κάτω ρε Γιώργο. Εδώ ούτε καν με τον βασικό εξοπλισμό δεν βγαίνει τόσο χαμηλό το βάρος. Λες η BMW να το ανακοίνωνε πιο βαρύ από όσο είναι;
Δεν εχω τπτ απτα εξτρα του δοτη,πλην των μηχανικων
Nick_compact
12-12-09, 16:02
Δεν εχω τπτ απτα εξτρα του δοτη,πλην των μηχανικων
Διαφορετικά, από ένα εργοστασιακό 325ti, τι δεν έχεις και τι έχεις παραπάνω;
Μα αυτο σου λεω...δεν ξερω ο βασικος εξοπλισμος της γερμανιας ποιος ηταν (μια και βαση αυτης βγαζουν τα κιλα) ή αν αυτη η 1,5 σελιδα που ειχε ο δοτης,ηταν ο βασικος εξοπλισμος,εκτος και αν το εδιναν foul extra τοτε
Nick_compact
12-12-09, 16:10
Aπό την μνήμη μου, μια και πάντα μου άρεσαν τα Ε46 Compact, η 325ti είχε στάνταρ μπάκετ καθίσματα, 16αρες 7*16 με 205-55-16, τριάκτινο τιμόνι, rcd, Obc, και αυτόματο κλιματισμό στην Γερμανία. 300άρια φρένα εμπρός, και 296 αεριζόμενα πίσω (αν θυμάμαι καλά), είχε τα ασημένια περιμετρικά τριμ σε προφυλακτήρες και πόρτες. Από τον 04/03 και μετά, ήταν και εξατάχυτη, αλλά τα 1480 είναι από την πεντατάχυτη. Άλλες λεπτομέρεις δεν θυμάμαι.
Action Man
12-12-09, 16:13
είχε τα ασημένια περιμετρικά τριμ σε προφυλακτήρες
Πολύ σωστός.Μόνο τα ασημένια τρίμ ήταν εξτρά.
Καλα...επειδη τα εχω μπροστα μου και τα κοιταζω αυτη τη στιγμη...θα παθεις πλακα με τον βασικο(προσοχη!!! τον βασικο και οχι τον εξτρα) εξοπλισμο της γερμανιας και της ελλαδας...και τωρα που τα βλεπω,ειμαι απολυτα σιγουρος οτι εδειξε πολυ σωστο νουμερο η συγαρια του κτεο!!!
Αμα δεις και τα εξτρα...ο δοτης πρεπει να ζυγιζε περιπου 1600 κιλα,ανετα!!!
Nick_E60_GR
12-12-09, 16:32
Γιώργο δε θυμάμαι, έχεις οροφή? ....αν την ξηλώσεις γλυτώνεις κάπου 30 κιλά απ' το χειρότερο σημείο όπου μπορείς να έχεις βάρος..... χεχεχε
Ο δοτης!!!
Βασικος εξοπλισμος 325ti γερμανιας
σπορ συστημα αναρτησης
σπορ δερματινο τιμονι αεροσακος
υαλοκαθαριστηρας πισω παρμπριζ
εξωτερικα διακοσμητικα μερη στο χρωμα του αμαξωματος
πισω αεροτομη
εξωτερικη διακοσμηση titan line
πατακια βελουδωτα
προβολεις ομιχλης
ταχυμετρο χλμ
υπολογιστης οχηματος (OBC)
επενδυση ουρανου ανθρακι
Βασικος εξοπλισμος 316ti ελληνικο
ταχυμετρο χλμ
δεν εχω κανει λαθος και ουτε εχω ξεχασει να γραψω κατι,απλα δεν ειχε κατι αλλο στον βασικο εξοπλισμο,ολα ηταν εξτρα
Ο δοτης!!!
Βασικος εξοπλισμος 325ti γερμανιας
σπορ συστημα αναρτησης
σπορ δερματινο τιμονι αεροσακος
υαλοκαθαριστηρας πισω παρμπριζ
εξωτερικα διακοσμητικα μερη στο χρωμα του αμαξωματος
πισω αεροτομη
εξωτερικη διακοσμηση titan line
πατακια βελουδωτα
προβολεις ομιχλης
ταχυμετρο χλμ
υπολογιστης οχηματος (OBC)
επενδυση ουρανου ανθρακι
Βασικος εξοπλισμος 316ti ελληνικο
ταχυμετρο χλμ
δεν εχω κανει λαθος και ουτε εχω ξεχασει να γραψω κατι,απλα δεν ειχε κατι αλλο στον βασικο εξοπλισμο,ολα ηταν εξτρα
Μα αυτά που αναφέρεις για το Γερμανικό, δεν τα έχει και το δικό σου Γιώργο?
Ούτε είναι κάτι που προσθέτει ιδιαίτερο βάρος, όπως τα ηλεκτρικά καθίσματα, ηλιοροφή, μεγάλες ζάντες κλπ.
Δε ξέρω, λίγο μυστήριο είναι.
Μην σου κανει καθολου εντυπωση....
Σημερα,εν ετη 2009 και πηγαινοντας προς το 2010,μεγαλη αυτοκινητοβιομηχανια της βορειας ευρωπης,εχει στα αυτοκινητα της,τον αεροσακο συνοδηγου ως εξτρα....αλλά δεν το λενε....απλα παντα τον παραγγελνουνε σε ολα τα αυτοκινητα
Απο εκει και περα το ραδιοκασετοφωνο,το a/c και καποια αλλα πραγματακια που ειχε το δικο μου οταν αγοραστηκε καινουργιο....ηταν ΕΞΤΡΑ κατα την παραγγελια!!!!!!!Και αυτο δεν ισχυε μονο στο δικο μου,αλλά σε ολα
θα γραψω και την λιστα των εξτρα σε λιγο
Nick_compact
12-12-09, 17:30
Δεν συνενούμαστε ρε Γιώργο...., μόνο τα εμπρός φρένα σου και τα ζαντολάστιχα σου, ζυγίζουν τουλ. 30 κιλά παραπάνω στην καλύτερη περίπτωση. Ο εξοπλισμός που αναφέρω παραπάνω ήταν ο βασικός του 325ti Γερμανίας, όχι Ελλάδας. Σε αυτόν αναφέρονται τα 1480 κιλά. Από όλα αυτά δεν νομίζω ότι δεν έχεις κάτι εσύ, και κάποια από αυτά δεν προσθέτουν καν βάρος, αλλά ούτε και αφαιρούν αν δεν τα έχεις όπως είναι λογικό. Βρες να μετρήσεις ψηφιακές ζυγαριές ή έστω μια πλάστιγγα με ικανοποιητική ακρίβεια, σε ψηφιακές ζυγαριές ζύγισαν το δικό μου 1094 κιλά σε ένα Alfa Trofeo που είχα πάει, ελάφρωσα και άλλο, και υπολόγιζα ότι έχω φτάσει 1050 κιλά με αυτά που έβγαλα και έβαλα, η πλάστιγγα έβγαλε 1060 κιλά, όμως η πλάστιγγα έχει ακρίβεια +-10 κιλά. Αυτές οι μετρήσεις που κάνουν στα Κτεο ή στα αμορτισερόμετρα στις περισσότερες περιπτώσεις είναι αναληθείς.
vBulletin® v3.8.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.