PDA

Επιστροφή στο Forum : ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΑΣΜΑΝ?


ΓΙΑΝΝΗΣ
17-12-09, 07:16
Εδω και καποιο δισατημα (1,5) μηνα εχουμε παρατηρησει οτι στον ασσο οταν βρισκομαστε σταματημενοι στο φαναρι με το παδι πατημενο στο φρενο, τοτε καποιες φορες κανει ενα στιγμιαιο πεσιμο των στροφων και συνοδευεται και απο ενα τρανταγμα του αυτοκινητου προς τα εμπρος!!!!, το οποιο βεβαια δεν γινεται γιατι εχουμε πατημενο το φρενο......
Να πω εδω οτι το σκουντηγμα που αναφερω ειναι μικρο, αλλα το νοιωθεις καλα.....


Στην bmw που ρωτησ αδεν ηξεραν να μου πουν και ειπαν οτι αν δεν βγαλει καποια ενδειξη δεν μπορουν να δουν........:sleeping:
Δεν με καλυψαν και με την πρωτη ευκαιρια θα το ξαναπαω....παλι καλα που το κανει πολυ αρεα....

giorgosg
17-12-09, 13:35
Το είχα παρατηρήσει και εγώ στον άσσο μου αυτό. Είναι ένα τράνταγμα λίγο παράξενο επειδή απότι κατάλαβα μειώνει τις στροφές του. Να πώ ότι έμένα είχε το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Δεν ρώτησα στην αντιπροσωπεία γιατί δεν το θεώρησα σημαντικό το έκανε πολύ αραιά και όταν είχα αναμένο το κλιματιστικό και το θεώρησα ασήμαντο :pth:

ΓΙΑΝΝΗΣ
17-12-09, 13:41
Το είχα παρατηρήσει και εγώ στον άσσο μου αυτό. Είναι ένα τράνταγμα λίγο παράξενο επειδή απότι κατάλαβα μειώνει τις στροφές του. Να πώ ότι έμένα είχε το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Δεν ρώτησα στην αντιπροσωπεία γιατί δεν το θεώρησα σημαντικό το έκανε πολύ αραιά και όταν είχα αναμένο το κλιματιστικό και το θεώρησα ασήμαντο :pth:

kai μενα το αυτοματο εχει!!!!

nickvas19
17-12-09, 13:41
Εδω και καποιο δισατημα (1,5) μηνα εχουμε παρατηρησει οτι στον ασσο οταν βρισκομαστε σταματημενοι στο φαναρι με το παδι πατημενο στο φρενο, τοτε καποιες φορες κανει ενα στιγμιαιο πεσιμο των στροφων και συνοδευεται και απο ενα τρανταγμα του αυτοκινητου προς τα εμπρος!!!!, το οποιο βεβαια δεν γινεται γιατι εχουμε πατημενο το φρενο......
Να πω εδω οτι το σκουντηγμα που αναφερω ειναι μικρο, αλλα το νοιωθεις καλα.....


Στην bmw που ρωτησ αδεν ηξεραν να μου πουν και ειπαν οτι αν δεν βγαλει καποια ενδειξη δεν μπορουν να δουν........:sleeping:
Δεν με καλυψαν και με την πρωτη ευκαιρια θα το ξαναπαω....παλι καλα που το κανει πολυ αρεα....

καμια σχεση με σαζμαν....αμα ηταν θα το καταλαβαινες στις αλλαγεσ ψήλα....και μενα μου πεφτουν λιγο...απο την στιγμη που δεν σβηνει δεν νομιζω να ναι προβλημα...ετσι δουλευει προφανως...και το τρανταγμα οφειλεται σε συντονισμο...

yodas
17-12-09, 14:49
Γιάννη πρόσεξε αν αυτό στο κάνει όταν είναι κρύο και αν στο κάνει ιδιαίτερα το πρωί. Έχω το ίδιο ακριβώς θέμα

manosm3
17-12-09, 15:01
Οταν ειστε ακινητοποιημενοι το βαζετε στο Ν;

yodas
17-12-09, 15:06
εγώ όχι Μάνο....το έχω στο D..μόλις όμως περάσουνε 10 λεπτά δουλεέυι κανονικά...μπορεί να θέλει reset δεν ξέρω

giorgosg
17-12-09, 15:26
Εγώ το είχα πάντα στο Drive.

manosm3
17-12-09, 15:27
Οταν σταματαμε παντα στο Ν.

giorgosg
17-12-09, 16:18
Φίλε Μάνο το έχω ξανακούσει αυτό όμως δεν ξέρς το λόγο. Μπόρεις να μας εξηγησεις γιατί πάντα πρέπει να βάζουμε στην Ν? Προξενείται κάποια ζημιά αν δεν το έχουμε στη Ν αλλά στη D?

tomiss
17-12-09, 17:00
Εγω στο κλιο που εχουμε στην οικογενεια εχω το ιδιο πραγμα και μου ειπαν πολλαπλασιαστες..Πολυ μεγαλο κοστος αλλαγης για κατι το οποιο δεν δημιουργει μειζον προβλημα..Δοκιμασε να το σβησεις και να το ξανα αναψεις το αμαξι..Καποιες φορες φτιαχνει,τις πιο πολλες φορες σε μενα τουλαχιστον

manosm3
17-12-09, 17:23
Παιδια δεν ξερω να σας εξηγησω ακριβως γιατι. Μονο υποθεσεις μπορω να κανω αλλα για ενα ειμαι σιγουρος. Οταν ειναι ακινητο και στο D το αυτοκινητο τεινει να κινηθει και χωρις γκαζι (σαν να πατιναρουμε με το συμπλεκτη μονο, οταν ξεκιναμε) και οταν παταμε ταυτοχρονα φρενο ζοριζεται -απ' ο,τι καταλαβαινω-. 3 αυτοματα εχουν περασει απο τα χερια μου -mazda, jaguar, saab- και στις 3 αντιπροσωπειες μου ειπαν οταν σταματαω να βαζω Ν.
Αλλα δεν ξερω αν αυτο φταιει για το προβλημα του Γιαννη.

rapid_fast
12-01-10, 14:10
Παιδια δεν ξερω να σας εξηγησω ακριβως γιατι. Μονο υποθεσεις μπορω να κανω αλλα για ενα ειμαι σιγουρος. Οταν ειναι ακινητο και στο D το αυτοκινητο τεινει να κινηθει και χωρις γκαζι (σαν να πατιναρουμε με το συμπλεκτη μονο, οταν ξεκιναμε) και οταν παταμε ταυτοχρονα φρενο ζοριζεται -απ' ο,τι καταλαβαινω-. 3 αυτοματα εχουν περασει απο τα χερια μου -mazda, jaguar, saab- και στις 3 αντιπροσωπειες μου ειπαν οταν σταματαω να βαζω Ν.
Αλλα δεν ξερω αν αυτο φταιει για το προβλημα του Γιαννη.
Να πέις και στους 3 αντιπροσώπους οτι είναι αλήτες κλέφτες και απατεώνες. Εκτός αν είναι τόσο άσχετοι και ανεκπαίδευτοι...
Ποτέ μα ποτέ δεν βγάζουμε στο Ν εκτός αν είναι να σταματήσουμε να περάσουμε σε P και να σβήσουμε. (η να κάνουμε όπισθεν ρε αδερφε..)
Χαλάμε τα δισκάκια της πρώτης ταχύτητας με αυτόν τον τρόπο. Τα δισκάκια είναι μόνιμα κομπλαρισμένα. (το κόστο επισκευής είναι τριπλάσιο της αξίας του κιβωτιου 700+ ευρώ κάνουν μονο τα δισκάκια)
Πριν απο το αυτόματο κιβώτιο, υπάρχει μια καμπάνα (μετατροπέας ροπής) Η καμπάνα είναι γεμάτη με κόκκινο ATF λάδι. Εχει πτερύγια και στις 2 πλευρες. Η μια πλευρά είναι κουμπωμένη στον κινητήρα και η άλλη στο κιβώτιο.
Οταν ανεβάζουμε στροφές, η φτερωτή που είναι στην πλευρά του κινητήρα περιστρέφει το λάδι, το οποίο με τη σειρά του περιστρέφει τη φτερωτή στην πλευρά του κιβωτιου.
Αυτό είναι που δίνει την κίνηση στο κιβώτιο.
Επιπρόσθετα, το αυτόματο κιβώτιο έχει δική του αντλία λαδιού. Οσο ανεβαίνουν οι στροφές, τόσο αυξάνεται η ποσότητα λαδιού μέσα στο μετατροπέα ροπής.

Στο πρόβλημα τώρα...
Κρύο αυτοκίνητο
Οταν είμαστε σταματημένοι, υπάρχει η ελάχιστη ποσότητα λαδιού μέσα στον μετατροπέα.
Λόγω τριβής, το λάδι μέσα στην καμπάνα έχει μεγαλύτερη θερμοκρασία απο το λάδι μέσα στο κάρτερ του κιβωτίου. Η αντλία έχει βαλβίδα ασφαλείας, έτσι ώστε να αποτρέπει την μεγάλη διαφορά πίεσης μεταξύ φλογέρων του κιβωτίου και του μετατροπέα ροπής. Οταν ξεσταθεί λοιπόν το λάδι μέσα στο μετατροπέα, αλλάζει η πίεση, αρα γίνεται bypass από τη βαλβίδα και έχουμε εισροή νέου και κρύου λαδιού μεγαλύτερης πηκτότητας. Αυτό αυξάνει την αντίσταση. Αυτο με τη σειρά του αυξάνει την τριβή, αυτό με τη σειρά του αυξάνει τη ροπή προς τα δικσάκια, αυτο με τη σειρά του αυξάνει τη ροπή προς τους τροχούς, αυτο με τη σειρά του μας δίνει κίνηση. Επειδή όμως είμαστε φρεναρισμένοι, το αυτοκίνητο δεν κουνιέται προς τα μπροστα, αλλά μεταφέρει το φορτίο στην ανάρτηση και νιώθουμε ένα ελαφρύ βούλιαγμα του πίσω άξονα.
Αυτό με τη σειρά του, μεταφέρει φορτίο στο κιβώτιο, αυτο μεταφέρει φορτίο στον μετατροπέα ροπής, αυτό στον κινητήρα, και πέφτουν οι στροφές.
Άρα, προγενέστερο όλων είναι το αρχικό βούλιαγμα.
Μόλις πέσουν οι στροφές η αντλία δίνει λιγότερο λάδι, άρα μειώνεται η τριβή, άρα και τα φορτία, αρα επανερχόμαστε στην αρχική κατάσταση. Ομως ο εγκέφαλος του κινητήρα έχει εντοπίσει την πτώση στροφών αυξάνει την ποσότητα καυσίμου για να την εξισορροπήσει.
Αυτό κάνει την αντλία λαδιου του κιβωτίου να φέρει ποσότητα λαδιού μέσα απο το κάρτερ η οποία είναι πιο ψυχρή και μεταβάλει λιγότερο την πίεση..
Αυτά...

Tasos 318ci
12-01-10, 14:33
Να πέις και στους 3 αντιπροσώπους οτι είναι αλήτες κλέφτες και απατεώνες. Εκτός αν είναι τόσο άσχετοι και ανεκπαίδευτοι...
Ποτέ μα ποτέ δεν βγάζουμε στο Ν εκτός αν είναι να σταματήσουμε να περάσουμε σε P και να σβήσουμε. (η να κάνουμε όπισθεν ρε αδερφε..)
Χαλάμε τα δισκάκια της πρώτης ταχύτητας με αυτόν τον τρόπο. Τα δισκάκια είναι μόνιμα κομπλαρισμένα. (το κόστο επισκευής είναι τριπλάσιο της αξίας του κιβωτιου 700+ ευρώ κάνουν μονο τα δισκάκια)
Πριν απο το αυτόματο κιβώτιο, υπάρχει μια καμπάνα (μετατροπέας ροπής) Η καμπάνα είναι γεμάτη με κόκκινο ATF λάδι. Εχει πτερύγια και στις 2 πλευρες. Η μια πλευρά είναι κουμπωμένη στον κινητήρα και η άλλη στο κιβώτιο.
Οταν ανεβάζουμε στροφές, η φτερωτή που είναι στην πλευρά του κινητήρα περιστρέφει το λάδι, το οποίο με τη σειρά του περιστρέφει τη φτερωτή στην πλευρά του κιβωτιου.
Αυτό είναι που δίνει την κίνηση στο κιβώτιο.
Επιπρόσθετα, το αυτόματο κιβώτιο έχει δική του αντλία λαδιού. Οσο ανεβαίνουν οι στροφές, τόσο αυξάνεται η ποσότητα λαδιού μέσα στο μετατροπέα ροπής.

Στο πρόβλημα τώρα...
Κρύο αυτοκίνητο
Οταν είμαστε σταματημένοι, υπάρχει η ελάχιστη ποσότητα λαδιού μέσα στον μετατροπέα.
Λόγω τριβής, το λάδι μέσα στην καμπάνα έχει μεγαλύτερη θερμοκρασία απο το λάδι μέσα στο κάρτερ του κιβωτίου. Η αντλία έχει βαλβίδα ασφαλείας, έτσι ώστε να αποτρέπει την μεγάλη διαφορά πίεσης μεταξύ φλογέρων του κιβωτίου και του μετατροπέα ροπής. Οταν ξεσταθεί λοιπόν το λάδι μέσα στο μετατροπέα, αλλάζει η πίεση, αρα γίνεται bypass από τη βαλβίδα και έχουμε εισροή νέου και κρύου λαδιού μεγαλύτερης πηκτότητας. Αυτό αυξάνει την αντίσταση. Αυτο με τη σειρά του αυξάνει την τριβή, αυτό με τη σειρά του αυξάνει τη ροπή προς τα δικσάκια, αυτο με τη σειρά του αυξάνει τη ροπή προς τους τροχούς, αυτο με τη σειρά του μας δίνει κίνηση. Επειδή όμως είμαστε φρεναρισμένοι, το αυτοκίνητο δεν κουνιέται προς τα μπροστα, αλλά μεταφέρει το φορτίο στην ανάρτηση και νιώθουμε ένα ελαφρύ βούλιαγμα του πίσω άξονα.
Αυτό με τη σειρά του, μεταφέρει φορτίο στο κιβώτιο, αυτο μεταφέρει φορτίο στον μετατροπέα ροπής, αυτό στον κινητήρα, και πέφτουν οι στροφές.
Άρα, προγενέστερο όλων είναι το αρχικό βούλιαγμα.
Μόλις πέσουν οι στροφές η αντλία δίνει λιγότερο λάδι, άρα μειώνεται η τριβή, άρα και τα φορτία, αρα επανερχόμαστε στην αρχική κατάσταση. Ομως ο εγκέφαλος του κινητήρα έχει εντοπίσει την πτώση στροφών αυξάνει την ποσότητα καυσίμου για να την εξισορροπήσει.
Αυτό κάνει την αντλία λαδιου του κιβωτίου να φέρει ποσότητα λαδιού μέσα απο το κάρτερ η οποία είναι πιο ψυχρή και μεταβάλει λιγότερο την πίεση..
Αυτά...

θεος:bowdown: