PDA

Επιστροφή στο Forum : ΤΙΜΟΝΙ ΤΡΕΜΕΙ


xristaras
19-12-09, 16:58
γεια σας φιλοι, λοιπόν εδω και δυο εβδομαδες εχω δει οτι στο Bimmer μου (318ci/143hp) αναμεσα στα 80χλμ - 100χλμ τρεμει το τιμονι,μετά τα 100 τιποτα, πηγα εκανα ζυγοσταθμιση και ευθυγραμμιση αλλα τιποτα, τι μπορει να παιζει?

deepblue
19-12-09, 17:07
Ζαντα στραβη αν και αν ειχες κατι τετοιο λογικα θα στο ελεγαν οταν σου εκαναν Ζυγο+εθυγραμμιση.
Λαστιχο στραβο αλλα και ψαλιδι στραβο.

xristaras
19-12-09, 17:16
λες?τα λαστιχα τα μπροστινα είναι καινουργια (2 μηνών) και επισης ψαλιδι απο που να στραβωσει?απο καμια λακουβα?

deepblue
19-12-09, 17:18
λες?τα λαστιχα τα μπροστινα είναι καινουργια (2 μηνών) και επισης ψαλιδι απο που να στραβωσει?απο καμια λακουβα?

Ναι γιατι οχι

gnx
19-12-09, 17:21
Ειναι πιθανο να ειναι απο λαστιχο.

gregE36
19-12-09, 17:57
απο τα λαστιχα ειναι μαλον ειναι στραβα

xristaras
19-12-09, 17:59
δηλαδη ρε παιδια θα τρελαθω, ειναι τα λαστιχα στραβα απο τη μανα τους?πρωτη φορα το ακουω και τι κανω?

yannisv
19-12-09, 18:00
Κάνε ζυγοστάθμιση ξανά φίλε....

dimis_gr
19-12-09, 18:03
εγώ προτείνω ξανά ζυγοστάθμιση στον ίδιο γιατί μπορεί να μην την πέτυχε και να τους πεις να στο ξανακάνει φυσικά αφιλοκερδός εννοείται και επίσης τσέκαρε τις τον αέρα στα λάστιχα

M3_GEO
19-12-09, 18:21
φιλε μου πηγενε κανε μια ζυγοσταθμιση πανω στο αμαξι και θα εισαι οκ

xristaras
19-12-09, 18:31
αυριο κιολας εχω φυγει να κανω ζυγοσταθμιση παλι και εννοειται χωρις λεφτα!

vagelisp
19-12-09, 18:39
Βρες κάποιον που να σου κάνει ζυγοστάθμιση με τους τροχούς επάνω στο αυτοκίνητο (χωρίς να τους βγάλει δηλαδή). Μόνο έτσι θα λύσεις το πρόβλημά σου!

xristaras
19-12-09, 18:43
γινεται αυτο?μεχρι τωρα ηξερα βγαζοντας το τροχο και βαζοντας τα αντιστοιχα βαριδια

tasos.kamv
19-12-09, 18:45
Φίλε Χρήστο είχα και γω το ίδιο πρόβλημα μέχρι να αλλάξω μπροστινά σινεμπλόκ! Ψαχνόμουνα και γω με ζυγοσταθμίσεις κτλ μα δεν λυνόταν το πρόβλημα. Μου έτρεμε και εμένα σ'ένα συγκεκριμένο εύρος στροφών (δεν θυμάμαι συγκεκριμένα) και με το που άλλαξα σινεμπλοκ όλα ηρέμησαν... Νομίζω ότι από κει είναι το πρόβλημα.. Φαίνεται ο 'τζόγος' που παθαίνουν τα λάστιχα των σινεμπλοκ με το πέρασμα του χρόνου αφήνουν στα ψαλίδια ένα μικρό 'παίξιμο' το οποίο δημιουργεί το τρέμουλο στο τιμόνι.... Για να βεβαωθείς ότι θέλουν άλλαγμα τα σινεμπλόκ, φαντάζομαι ότι και στις λακούβες θα ακούς το γνωστό 'ενοχλητικό' θόρυβο από το μπροστινό σύστημα...

tomiss
19-12-09, 18:47
γεια σας φιλοι, λοιπόν εδω και δυο εβδομαδες εχω δει οτι στο Bimmer μου (318ci/143hp) αναμεσα στα 80χλμ - 100χλμ τρεμει το τιμονι,μετά τα 100 τιποτα, πηγα εκανα ζυγοσταθμιση και ευθυγραμμιση αλλα τιποτα, τι μπορει να παιζει?

Εχωντας κανει απο ζυγοσταθμιση και ισιωμα ζαντας και ολα και τιποτα δεν επιασε το προβλημα εντοπιστηκε στα σινεμπλοκ!!Πηαγαινε στο συνεργειο σου και πες να στα κοιταξουν μου εκανε το ιδιο ακριβως στα ιδια χιλιομετρα και μετα τιποτα...Ελπιζω να βοηθησα

tasos.kamv
19-12-09, 18:50
Συμφωνώ απόλυτα με το 'βαυαρό' tomiss!!

xristaras
19-12-09, 18:54
για να βοηθησω εχω αλλαξει σινεμπλοκ αρχες του 2009, εχω κανει προσφατα το μεγαλο σερβις των 85000χλμ και απορω τι ειναι? μακαρι να εχει σταβωσει η ζαντα και να ειναι αυτο μξονο

tasos.kamv
19-12-09, 19:00
Φίλε Χρήστο αν όντως έχεις αλλάξει πρόσφατα σινεμπλόκ (φαντάζομαι και ψαλίδια) τότε πιθανότατα να είναι στραβή η ζάντα σου.. Μία καλή λύση είναι να κάνεις ζυγοστάθμιση των τροχών πάνω στο αυτοκίνητο, όπως ανέφερε ο vagelisp, για να ζυγοσταθμιστεί όλο το μπροστινό περιστρεφόμενο σύτημα μαζί!! Ξέρω που μπορείς να το κάνεις, αν θες πες μου να σου πω λεπτομέρειες κτλ κτλ...

giannis_compact
19-12-09, 19:17
Φιλε πιστευω και γω πως χρειαζεσαι ευθυγραμμιση...

giannis 116
19-12-09, 20:43
Αν μενεις Αθηνα ή κοντα μπορω να σου προτεινω 2 μαγαζια τα οποια θεωρουνται απ τα κορυφαια σε ευθυγραμμισεις ζυγοσταθμισεις στην Αττικη. Να κανεις αλλη μια ζυγοσταθμιση και βλεπεις μετα. Κοιτα και για τα σινεμπλοκ που ειπαν και καποιοι 'συμφορουμιτες' πριν για καλο και για κακο

Driver M
19-12-09, 21:20
Ρε παιδιά αν ήταν θέμα ευθυγράμμισης θα έτρεμε μόνο στα 80 με 100 χλμ? Στα παραπάνω δεν θα είχε πρόβλημα? Και εμένα μου φάνηκε αρχικά ότι είναι θέμα σινεμπλόκ, αλλά αφού τα έχεις αλλάξει πρόσφατα δεν ξέρω τι να πω. Κάνε μια ζυγοστάθμιση όπως σου είπαν και οι υπόλοιποι και βλέπεις...

zaharias
19-12-09, 21:28
Αυτο που θα πω, μπορει να ακουστει λιγο "κουφο" αλλα εχει τυχει σε μενα εδω στο νησι..
Μου λεει ο ζαντολαστιχας οταν εβαλα τις ΟΖ με καινουργια λαστιχα, οτι εκανε ζυγοσταθμιση ΜΟΝΟ μπροστα, πισω δεν χρειαζεται...!!!
Φυσικα τον εβαλα να κανει και πισω!!!

Εκανες ζυγοσταθμιση και στους 4 τροχους ή μονο μπροστα..??

Ποσα χλμ εχεις κανει με τα καινουργια μπροστινα λαστιχα..?? Το τιμονι σου ετρεμε και με τα παλια..??

Κανε μια ζυγοσταθμιση και στους 4 τροχους παλι και μετα βλεπεις και αναλογως ψαχνεσαι...

ThaNOS E46coupe
19-12-09, 21:51
εγω χρήστο , μπορει να πω κ πατάτα βέβαια, αλλα υπαρχει κ η περίπτωση του να εχει κάνει το λάστιχο "Βυζι"....(να λειπουν τα σχόλια).... απο πιθανό ρίξιμο σε λακούβα.... το τσέκαρες αυτό?

xristaras
19-12-09, 22:15
κοίτa θανο σε λακούβα ναι όλοι πέφτουμε συνέχεια και εχω πεσει και εγω προσφατα σε μια καλη αλλα δεν ξερω.
φίλε Ζαχαρία,
ζυγοστάθμιση έκανα μονο στους 2 εμπρός με τα νεα λαστιχα
έχω κανει περιπου 800 χλμ
πιο παλία δεν ετρμε το τιμονι
θα κανω τη λυση που μου ειπες και θα δω τι θα μου πουν

ThaNOS E46coupe
19-12-09, 23:09
αντε κ καλή επιτυχία...

nino x3
20-12-09, 02:10
post 13

http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=19402&highlight=hunter+%E6%F5%E3%EF%F3%F4%E1%E8%EC%E9%F3 %E7&page=2

Δημήτρης
20-12-09, 14:45
Παιδιά πόσο στοιχίζει ευθυγράμμιση και ζυγοστάθμιση?

giannis 116
20-12-09, 15:51
50-70€ αναλογα το μαγαζι, αλλιως μονο ζυγοσταθμιση 30-40€ καπου εκει παιζουν οι τιμες.

rapid_fast
24-12-09, 07:09
40 ευρώ για ζυγοστάθμιση ειναι πάρα πολλα...
Πάνω απο 3 ευρώ στο λάστιχο δεν έχω πληρώσει ποτέ...

ThaNOS E46coupe
24-12-09, 21:20
αν πας στον "δικο" σου , εκει δηλαδή που αλλαζεις τα λάστιχα σου δεν πιστέυω πως θα σου πάρει μία.....

marioboni
25-12-09, 11:38
Υπάρχει περίπτωση να έχουν στραβώσει οι δίσκοι σου από απότομο φρενάρισμα με ζεστά φρένα σε νερό
στα λίγα χλμ δεν το καταλαβαίνεις εκτός να πατήσεις ένα ελαφρύ φρενάκι(χάιδεμα)

εμένα έτσι έκανε κι έφαγα τον τόπο να δω τι είναι(είχα βάλει μεταχείρω δίσκους-τακάκια από τρακαρισμένο τζάμπα).Στα 80-100 έτρεμε και μετά μια χαρά

zami
28-12-09, 09:47
μου ειχε πει καποτε ενας μαστορας απο τους παλιους(με το σφυρι και το καλεμι) πως αναλογως με τα χιλιομετρα που εμφανιζεται το τρεμουλο μπορει να προσδιορισεις απο που προερχεται.δηλαδη για παραδειγμα αν τρεμει στα 80-100 προερχεται απο τους μπροστινους τροχους ενω αν τρεμει στα 100-120χλμ ειναι απο τους πισω η κατι τετοιο τελος παντων.πηγαινε το ξανα στον ιδιο και πες του τα ολα.και με τσαμπουκα,γιατι οταν τα περνουν ειναι καλα;πρεπει να υπευθυνοι στην δουλεια τους...

agnwstos
28-12-09, 13:24
Παιδιά έχω και έγω το ίδιο πρόβλημα, μου είπαν τα μπροστινά σινεμπλόκ θέλουν άλλαγμα. Πόσο κοστίζουν ος ανταλλακτικά και πόσο περίπου ως εργασία?

NUOVO..
25-01-10, 12:40
Παιδιά έχω και έγω το ίδιο πρόβλημα, μου είπαν τα μπροστινά σινεμπλόκ θέλουν άλλαγμα. Πόσο κοστίζουν ος ανταλλακτικά και πόσο περίπου ως εργασία?

τελικα ρε παιδια ποσο περιπου βγαινουν για το ε46?ειναι διαφορετικα στο mpack??

ermis1975
25-01-10, 13:06
Ζυγοστάθμιση και λάστιχα μπρός-πίσω (και τα 4) 25euro με απόδειξη.

PANOS318CI
25-01-10, 14:18
Μπροστινά σινεμπλόκ γιά Ε46 τοποθετημένα 120 ευρώ. Δε νομίζω ότι διαφέρουν στο M-Pack.

giannis_compact
25-01-10, 14:37
Ιδια ειναι παιδια τα αλλαξα και εγω και αλλαξε ολο το αμαξι!

tasos.kamv
05-05-10, 21:28
Χρηστάρα βρήκες τελικά τι φταίει και σου τρέμει το Bimmer σου..??? Έχω και εγώ το ίδιο πρόβλημα (Ε46 318ci)... ξανάλλαξα σινεμπλόκ και μου τρέμει στα 100-120 km/h (στις υπόλοιπες ταχύτητες είναι ok). Έκανα ζυγοστάθμιση, αλλά δεν λύθηκε το πρόβλημα.Ψάχνομαι και δεν βγάζω άκρη...

BMW-Racing
05-05-10, 21:51
Oι λογοι που μπορει να προκαλει το τρεμουλο κατα τη γνωμη μου ειναι:1)να εχει κανει το λαστιχο καποιο καρουμπαλο (2) να εχει στραβωσει καποια ζαντα (3) να θελει καλυτερη ζυγοσταθμιση...ΨΑΞΤΩ

MrZ
05-05-10, 22:33
ζυγοστάθμιση έκανα μονο στους 2 εμπρός με τα νεα λαστιχα


Γιατί δεν έκανες στους πίσω,μήπως έχει ξεκολλήσει κανένα αντίβαρο;
Άλλαξες λάστιχα μόνο μπροστά...μήπως είναι η ώρα και των πίσω;
Εμένα όταν έτρεμε,έφταιγαν τα πίσω λάστιχα που είχαν φαγωθεί ανομοιόμορφα από "ταρζανιές".

geonazo
05-05-10, 22:35
παιδια νομιζω οτι ειναι χαρακτηριστικο προβλημα του ε46 cabrio.antimetvpizv to idio problhma kai πσαρωμα του τιμονιου σε καποιες ταχυτητες.

rapid_fast
06-05-10, 00:53
παιδια νομιζω οτι ειναι χαρακτηριστικο προβλημα του ε46 cabrio.antimetvpizv to idio problhma kai πσαρωμα του τιμονιου σε καποιες ταχυτητες.
Χαρακτηριστικό πρόβλημα, χωρίς πρόβλημα ζυγοστάθμισης, με ταυτόχρονο κοσκίνισμα του εμπρός άξονα= Χαλασμένος σταυρός τιμονιού....:drive2:

tasos.kamv
06-05-10, 07:25
Βαυαρέ rapid fast με προβληματίζει ιδιαίτερα αυτό που λες.... Δύσκολο και περίεργο πρόβλημα μου φαίνεται να είναι ο σταυρός, αλλά όλα είναι πιθανά... πριν αλλάξω τα σινεμπλοκ που ήταν τελείως κομμένα δεν ένιωθα απολύτως τίποτα στο τιμόνι (λογικό αφού όλο το τρέμουλο έβρισκε 'εκτόνωση' στα κομμένα σινεμπλόκ..).Θέλω πρώτα να ξεκινήσω από τα εύκολα, π.χ. ζυγοστάθμιση και μετά να αρχίσω να τσεκάρω πιο δύσκολα πράγματα....

geonazo
06-05-10, 09:26
τι ειναι ο σταυρος στο τιμονι?τιμη ανταλλακτικου?

rapid_fast
06-05-10, 11:57
Βαυαρέ rapid fast με προβληματίζει ιδιαίτερα αυτό που λες.... Δύσκολο και περίεργο πρόβλημα μου φαίνεται να είναι ο σταυρός, αλλά όλα είναι πιθανά... πριν αλλάξω τα σινεμπλοκ που ήταν τελείως κομμένα δεν ένιωθα απολύτως τίποτα στο τιμόνι (λογικό αφού όλο το τρέμουλο έβρισκε 'εκτόνωση' στα κομμένα σινεμπλόκ..).Θέλω πρώτα να ξεκινήσω από τα εύκολα, π.χ. ζυγοστάθμιση και μετά να αρχίσω να τσεκάρω πιο δύσκολα πράγματα....

Τάσο, δε λέω οτι έχεις τέτοιο πρόβλημα, απλά το αναφέρω στον φίλο που μιλάει για χαρακτηριστικό πρόβλημα..

BMW-Racing
06-05-10, 13:49
Αν ειχε κοψει σταυρο θα ειχε κ τζογο στο τιμονι....

rapid_fast
06-05-10, 14:08
Αν ειχε κοψει σταυρο θα ειχε κ τζογο στο τιμονι....
Εεεεεεε.....
αν είχε κόψει σταυρό... δεν θα είχε τιμόνι...:drive2:
(νομίζω τα Ε46 έχουν εσωτερικά στο σύστημα της ZF το σταυρό, και αν φαγωθεί, η πίεση του υδραυλικού παίρνει από μόνη της τα κενά.., όπως στα C5.. Αλλά νομίζω, δεν είμαι σίγουρος...)

tasos.kamv
06-05-10, 20:42
Βαυαρέ rapid fast προς Θεού, δεν αμφισβητώ τα λεγόμενά σου, απλά σκέφτομαι αυτό που ανέφερες κατά πόσο μπορεί να είναι πιθανή αιτία στο πρόβλημά μου... τέλος πάντων... ελπίζω να μην κάτι το ιδιαίτερο και να μην βάλουμε το χέρι βαθιά στην τσέπη αυτήν την περίοδο... θέλει ψάξιμο το άτιμο πάντως...

vaggelakhs
06-05-10, 22:54
το ψαλίδι μπορεί να στραβώσει ακόμα και σε παρκάρισμα σε πολύ βαθύ λούκι πεζοδρομίου(απο εκεί που περνάνε τα απόνερα στο δρόμο) να μπεί μέσα δηλαδή η ρόδα..την έχω πατήσει εγώ και ξέρω....ευτυχώς όχι με το μπεμπέ μου..και εγω σου προτείνω πάλι ζυγοστάθμιση , ελπίζοντας να διορθωθεί!

tasos.kamv
21-05-10, 20:27
Μετά από αρκετό ψάξιμο λύθηκε το μυστήριο.... ο συνήθης ύποπτος... ζαντολάστιχα... Δανείστηκα από το φίλτατο BMW-Racing τα 'μαμά' ζάντολάστιχά του (205/55/16 ΟΕΜ style 46) και σταμάτησε το ενοχλητικό τρέμουλο...!!!Μου είπαν σ'ένα βουλκανιζατέρ ότι είναι θέμα ελαστικών και ότι πρέπει να βάλω το χέρι στην τσέπη για αλλαγή...οι ζάντες που είπαν ότι φαίνονται καλές και ότι δεν υπάρχει κάποιο θέμα αλλαγής τους. Αυτό που μου έκανε τρομερή εντύπωση είναι η τεράστια διαφορά στην 'αίσθηση' της επιτάχυνσης και του 'τραβήγματος' που είχε το αυτοκίνητο.... Τα 'προβληματικά' ζαντολάστιχα που έχω είναι 225/45/17 με 8.5'' ζάντα πίσω και 8'' εμπρός!! Το αυτοκίνητο με τα 'μαμά' ζαντολάστιχα κλώτσαγε κυριολεκτικά ακόμα και στις 2.000 στροφές (318ci E46 2.000cc N42B20) ενώ μετά τις 4.000rpm το μοτέρ νόμιζες ότι είναι 2.500 κυβικά... Είναι δυνατόν να είναι τόσο έντονη η διαφορά από τα πιο μεγάλα ζαντολάστιχα...?? Έχει παρατηρήσει κάποιος άλλος τόση μεγάλη διαφορά...??

rapid_fast
22-05-10, 00:00
Μετά από αρκετό ψάξιμο λύθηκε το μυστήριο.... ο συνήθης ύποπτος... ζαντολάστιχα... Δανείστηκα από το φίλτατο BMW-Racing τα 'μαμά' ζάντολάστιχά του (205/55/16 ΟΕΜ style 46) και σταμάτησε το ενοχλητικό τρέμουλο...!!!Μου είπαν σ'ένα βουλκανιζατέρ ότι είναι θέμα ελαστικών και ότι πρέπει να βάλω το χέρι στην τσέπη για αλλαγή...οι ζάντες που είπαν ότι φαίνονται καλές και ότι δεν υπάρχει κάποιο θέμα αλλαγής τους. Αυτό που μου έκανε τρομερή εντύπωση είναι η τεράστια διαφορά στην 'αίσθηση' της επιτάχυνσης και του 'τραβήγματος' που είχε το αυτοκίνητο.... Τα 'προβληματικά' ζαντολάστιχα που έχω είναι 225/45/17 με 8.5'' ζάντα πίσω και 8'' εμπρός!! Το αυτοκίνητο με τα 'μαμά' ζαντολάστιχα κλώτσαγε κυριολεκτικά ακόμα και στις 2.000 στροφές (318ci E46 2.000cc N42B20) ενώ μετά τις 4.000rpm το μοτέρ νόμιζες ότι είναι 2.500 κυβικά... Είναι δυνατόν να είναι τόσο έντονη η διαφορά από τα πιο μεγάλα ζαντολάστιχα...?? Έχει παρατηρήσει κάποιος άλλος τόση μεγάλη διαφορά...??
Ετσι είναι, όπως τα περιγράφεις..
Βάζουμε τα 395/20/40 λάστιχα, και μετά τρέχουμε να αλλάξουμε μηχανή, γιατί δεν τραβάει..

tasos.kamv
22-05-10, 05:13
Rapid Fast έχεις απόλυτο δίκαιο... απλά είναι πολύ εντονη η διαφορά ανάμεσα στα δύο ζαντολάστιχα (205/55/16 & 22/45/17) χωρίς να είναι κατά τη γνώμη μου extreme η διαφορά στην ολική διάμετρο μεταξύ τους για να δικαιολογείται.... Άλλωστε είναι και μία διάσταση που τη δίνει και ο κατασκευαστής..... π.χ σε M Pack...

kloukakis
22-05-10, 11:26
δειτε εδω τις διαφορές που θέλετε
http://www.1010tires.com/tiresizecalculator.asp

rapid_fast
22-05-10, 13:46
Rapid Fast έχεις απόλυτο δίκαιο... απλά είναι πολύ εντονη η διαφορά ανάμεσα στα δύο ζαντολάστιχα (205/55/16 & 22/45/17) χωρίς να είναι κατά τη γνώμη μου extreme η διαφορά στην ολική διάμετρο μεταξύ τους για να δικαιολογείται.... Άλλωστε είναι και μία διάσταση που τη δίνει και ο κατασκευαστής..... π.χ σε M Pack...

Δεν είναι μόνο η διάμετρος, είναι το βάρος του αναρτώμενου (ζάντα+τροχός), είναι το πλάτος, είναι η αυξημένη πρόσφυση (μειωμένος συντελεστής κύλισης), είναι και η αλλαγή κατανομής του βάρους επί του τροχού στην διάμετρο.. (κυρίως αυτό)

BMW-Racing
22-05-10, 14:12
Φιλοι, οταν αλλαζουμε τις ζαντες σε μεγαλυτερη διαμετρο το κανουμε για την μεγαλητερη ομορφια αλλα κ για το καλυτερο κρατημα.Ομως οπως ξερουμε τα παντα στη ζωη εχει τα + και τα - .Ετσι τα αρνητικα αυτης της αλλαγης ειναι οτι χανουμε σε επιταχυνση κ σε καταναλωση.Να σημειωσω πως οσο πιο μικροτερη ιπποδυναμη εχει ενα αυτοκινητο τοσο πιο εντονα ειναι τα αρνητικα που προανεφερα.Βεβαια εμπρος στα καλη τι ειναι ο πονος....Ο καθενας οτι νμιζει καλυτερο...

tasos.kamv
22-05-10, 14:17
Πολύ σωστά τα λες αδελφέ BMW Racing...!!!Το δίλημμα όμως είναι μεγάλο... εσύ τι προτείνεις γνωρίζοντας το bimmer μου... 'πόνος' ή 'κάλη'...?????

BMW-Racing
22-05-10, 19:01
Για την περιπτωση σου φιλε μου προτεινω να αλλαξεις τα ελαστικα σου εμπρος πισω κ αν κ τοτε δεν σταματησει το τρεμουλο να βαλεις καινουργια.Βεβαια για τα καινουργια προυποθεση ειναι να ξερεις οτι δεν εχεις στραβες ζαντες ,ιδιως της εμπρος γιατι αλλιως κ με καινουργια λαστιχα παλι τρεμουλο θα εχεις.Το συμπερασμα ειναι πως η ωραια γκομενα εχει κ τα εξοδα της....

x318big
22-05-10, 20:39
λογικα λαστιχο παντως

tasos.kamv
23-05-10, 00:18
Έτσι είναι BMW Racing, καλός η κακός οι μπέμπες είναι από τις πιο ακριβές 'γκόμενες' αλλά για μένα το αξίζουν και με το παραπάνω....!!!!!! Όπως αναφέρει και ο φίλτατος x318big νομίζω ότι το τρέμουλο είναι 99% από ελαστικά και όχι από στραβωμένη ζάντα...