PDA

Επιστροφή στο Forum : Κάρτα καυσαερίων


Δημήτρης
21-12-09, 16:11
Τα χαιρετίσματά μου. Λοιπόν, σήμερα πήγα για νέα κάρτα καυσαερίων, διότι η προηγούμενη έληξε. Ιδού το απτέλεσμα.

Το αυτοκίνητο είναι Ε30 Μ40 Β18 και οι ρύποι του είναι:
στις 2500 στρ. 55 ppm υδρογονάνθρακες και 0,2% CO
στις 800 στρ. 324 υδρογονάνθρακες 1,97% CO

όταν τα όρια που έχουν τεθεί είναι 400 υδρογον. και 3% και 500 υδρογον. και 4% στη δεύτερη περίπτωση.

Οι τιμές είναι παρα πολύ χαμηλές για ένα μοτέρ που κατασκευάστηκε πρώτη φορά πριν 22 χρόνια και δεν έχει καταλύτη από το εργοστάσιο παρα μόνο προαιρετικά.

Παρ' όλα αυτά το κράτος με υποχρεώνει να πληρώσω περιβαλλοντικά τέλη 150 ευρώ επειδή το κράτος το θεωρεί ρυπογόνο όχημα.

Τα συμπεράσματα αποκλειστικά δικά σας....

michaesi
22-12-09, 11:34
Δημητρη,
τα νεα μετρα αφορουν CO2. Και ως γνωστον το απουτελεσμα της καυσης της βενζινης ειναι CO2. Οι τιμες του CO2 ειναι αναλογες της καταναλωσης (εξ ου και μετρουνται ανα 100 χλμ)
Βεβαια ενας τεχνολογικα νεος κινητηρας κανει καλυτερη καυση αλλά η διαφορα δεν ειναι και
τεραστια. Πιο δικαιο θα ηταν να πληρωνει κανεις αναλογα με το Co2 που πραγματικα
παραγει και αυτο ειναι αναλογο με την καταναλοση του καυσιμου. Ο φορος θα επρεπε να
ειναι στην βενζινη και οχι στο οχημα. (Γιατι να πληρωνει καποιος παραπανω τελη αν εχει
το αμαξι στο γκαραζ οσο παλιο και να ναι δεν συμβαλει στην παραγωγη CO2).

strof
22-12-09, 12:05
Απο την αλλη τα diesel που δεν παραγουν καθολου co2 γιατι να πληρωνουν?

george316
22-12-09, 12:14
μην μπερδευεσαι φιλε μου ...το κρατος δε σου ειπε οτι το αυτοκινητο σου ρυπαινει...
το κρατος σου ειπε οτι τα λεφτα που σου επερναν τοσα χρονια,τα εχουμε φαει σε αστακους και τωρα μας τελειωσαν!!πρεπει να παρουμε αλλους.

strof
22-12-09, 12:53
Συγνώμη... έχεις δίκιο... μερικές φορές παρασύρομαι και νομίζω πως ζω κράτος δικαίων...

george316
22-12-09, 12:58
αχ,αχ!!!βρε μη ξεχνιεσαι βρε.

rapid_fast
22-12-09, 13:07
Δημητρη,
τα νεα μετρα αφορουν CO2. Και ως γνωστον το απουτελεσμα της καυσης της βενζινης ειναι CO2. Οι τιμες του CO2 ειναι αναλογες της καταναλωσης (εξ ου και μετρουνται ανα 100 χλμ)
Βεβαια ενας τεχνολογικα νεος κινητηρας κανει καλυτερη καυση αλλά η διαφορα δεν ειναι και
τεραστια. Πιο δικαιο θα ηταν να πληρωνει κανεις αναλογα με το Co2 που πραγματικα
παραγει και αυτο ειναι αναλογο με την καταναλοση του καυσιμου. Ο φορος θα επρεπε να
ειναι στην βενζινη και οχι στο οχημα. (Γιατι να πληρωνει καποιος παραπανω τελη αν εχει
το αμαξι στο γκαραζ οσο παλιο και να ναι δεν συμβαλει στην παραγωγη CO2).

Οχι, όχι, όχι όχι..
Δεν είναι πόσο καίς, αλλά αποκλειστικά το πώς το καίς.
Η μονάδα μέτρησης (γρ/100χλμ), όσο παράλογο και αν ακούγεται, προέρχεται απο τα στάνταρ που είχαν θεσπιστεί αρχικά για την αεροπορική βιομηχανία..

michaesi
22-12-09, 15:09
Το αποτελεσμα της καυσης (καυσιμου με βαση τον ανθρακα ειναι CO2. Σε περιπτωσεις
ατελους καυσης εχουμε ειτε παραγωγη C (ανθρακα) ειτε CO (μονοξειδιο).
Αρα φυσιολογικη λειτουργια το αμαξι καιει βενζινη και παραγει CO2
Η ποσοτητα των προιοντων καυσης ειναι αναλογη με την ποσοτητα της καυσιμης υλης.
Η μειωση προερχεται απο καλυτερη καυση (ψιλα πραματα) αλλα κυριως απο χρηση
ηλεκτρικης ενεργειας (βλ υβριδικα). ΠΧ αυτοκινητα μεγαλου κυβισμου οτι και να κανεις
θα παραγουν μπολικο CO2 αφου καταναλωνουν και πολυ βενζινη

Δημήτρης
22-12-09, 17:24
Είναι πασιφανές ότι τα μέτρα είναι εισπρακτικά. Εξ ού και ο διαχωρισμός των κατηγοριών euro 1,2,3,4,5. Γνωρίζουν ότι το euro 1 ίσχυε από 1991 ως 1996? Οι μπεμβε έχουν αυτή τη προδιαγραφή από 1987!! Οπως και είπε ο φίλος πιο πάνω όντως θα ήταν πιο λογικό η κατηγοριοποίηση να γινόταν βάση του CO2. Αλλά κάποιος με ελάχιστες γνώσεις ξέρει τουλάχιστον τη χρονική σειρά των προδιαγραφών. Εδώ τα νέα ντίζελ κατα παραγγελία πληρούν το euro 6....

Τέλος πάντων ήθελα πιο πολύ να τονίσω ότι τα ποσοστά μονοξειδίου του άνθρακα ο οποίος δεσμεύει το οξυγόνο στο αίμα σύμφωνα με τη θεωρία και οι καρκινογόνοι υδρογονάνθρακες είναι σε πολυ μικρό ποσοστό. Αρα το αυτοκίνητο δεν είναι και τόσο επικίνδυνο όπως λένε για την υγεία. Οσο το θέμα για το διοξείδιο... θα έπρεπε να υπολογίζεται αθροιστικά... επειδή ακριβώς τα νέα οχήματα και ειδικά τα υβριδικά κατα τη διάρκεια της παραγωγής τους δημιουργούν περισσότερο διοξείδιο σε σχέση με τα συμβατικά οχήματα σε σημείο που οι μειωμένες εκπομπές να αντισταθμίζουν αυτές της παραγωγής... Αποτέλεσμα? Μια τρύπα στο νερό..

rapid_fast
24-12-09, 06:56
Το αποτελεσμα της καυσης (καυσιμου με βαση τον ανθρακα ειναι CO2. Σε περιπτωσεις
ατελους καυσης εχουμε ειτε παραγωγη C (ανθρακα) ειτε CO (μονοξειδιο).
Αρα φυσιολογικη λειτουργια το αμαξι καιει βενζινη και παραγει CO2
Η ποσοτητα των προιοντων καυσης ειναι αναλογη με την ποσοτητα της καυσιμης υλης.
Η μειωση προερχεται απο καλυτερη καυση (ψιλα πραματα) αλλα κυριως απο χρηση
ηλεκτρικης ενεργειας (βλ υβριδικα). ΠΧ αυτοκινητα μεγαλου κυβισμου οτι και να κανεις
θα παραγουν μπολικο CO2 αφου καταναλωνουν και πολυ βενζινη

Με το γάντι απαντάς.. Το πετρέλαιο έχει CO2? δες τι λέει ο strof
Αν έχω ατελή κάυση, έχω ατόματα μείωση CO2? άρα μολύνω και λιγότερο??...

rapid_fast
25-12-09, 21:29
Το κάνω UP γιατί με ενδιαφέρει η άποψη του φίλου michaesi

BMW_E36_328i
25-12-09, 21:58
Παιδια φιλος εφερε το Ε36 1,6 μοντελο 98 απο γερμανια και επειδη εβγαλε πινακιδες 2007 το θεωρησαν κατηγορια 5 παραθετω ατοφιο το ποστ του και τυγχανει να τον γνωριζω προσωπικα το ανθρωπο δεν λεει αερολογιες , το μονο που λες ειναι ΕΛΛΑΣ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΣΟΥ
__________________________________________________ __________________________________________________ ______________

Μου ηρθαν και μενα σημερα τα τελη κυκλοφοριας.

Το BMWδακι μου ειναι 11 χρονων, του 1998, 1.600 κ.εκ., αλλα με αδεια κυκλοφοριας 2007 (διοτι ηταν εισαγωγης απο Γερμανια).

Το μαλλι παει 184... Πολυ δικαιο, ετσι...;

Το εβλεπα και δεν το πιστευα, διοτι ελεγα μεσα μου, οτι κατι θα σκαρφιζοταν η εφορια για να μου παρει 302 κανονικα. Τελικα ομως, βγηκα ευνοημενος.
__________________
ΚΩΣΤΑΣ