PDA

Επιστροφή στο Forum : Ε30 Convertible ή RS 500??


TSAF
24-12-09, 09:43
Εχω μπει σε τεραστιες σκεψεις απο χτες το βραδυ. Σκεφτομαι να δωσω το cabrio της μαμας να της δωσω το Μ3 μου και σκεφτομαι να φτιαξω το τελειο RS 500 στον Κυρκο.

Τι λετε εσεις ρε παιδια?

yiannis2002
24-12-09, 19:43
Θα μας τρελάνεις ρε Δημήτρη...
όμορφη σκέψη...

oldcarskickass
25-12-09, 18:28
Ναι μωρέ χριστούγεννα είναι, κάνε ένα δώρο στον ευατό σου.


Άι και σιχτίρ βραδιάτικα...

Μεγάλο το δίλημμα όντως, θα σου απαντήσω στην επόμενη έξοδο.

Πάντως ότι και να κάνεις να ξέρεις ότι κάποιοι σε ζηλεύουν (όχι φθονούν).

kacey
25-12-09, 18:42
Διλληματα που εχει ο κοσμος ρε πστ μου... :D

Εχε υπ'οψιν σου οτι τα συγκεκριμενα αυτοκινητα, οπως κ τα Μ3 Ε30, εχουν γινει θρυλος, επειδη στην εποχη τους ηταν πολυυυυυυ μπροστα. Αυτο σε συνδυασμο με τα κατορθωματα τους στις πιστες τα ειχαν κανει αυτα που ειναι στα ματια του κοσμου.


Χωρις να εχω εμπειρια ουτε απο το ενα ουτε απο το αλλο, με τα σημερινα standards μαλλον θα απογοητευτεις. Εχουν περασει 20 χρονια απο τον σχεδιασμο τους κ σιγουρα υπαρχουν πολυ καλυτερα αυτοκινητα με πολυ πιο ταπεινες ιστοριες κ ονοματα.

xaros
26-12-09, 03:21
rs500 με μονομπουλωνες ζαντες,οχταμπεκο και τα μυαλα στα καγκελα.ας ειναι και απο τον τζεκο(ουτε θα σε φθονω ουτε θα σε ζηλευω,απλα θα καμαρωνω που σε εχουμε στο φορουμ)

Stunt Mike
26-12-09, 03:31
Τι μου θυμισες τωρα!!Ειχα στα χερια μου προ δεκαετιας ενα sedan μαυρο RS500 μετατροπη με 560 αλογακια!Ενα θα σου πω....απλως ΚΑΥΛΑ!!!!!!!!!!!!Οσο ομως και δυσκολο στον ελεγχο...ακομη και στα 160km/h+ ξεκολλαγε η ουρα.Δεν υπηρχε και ανθεκτικη τετρακινηση τοτε οποτε παραμεναμε πισωκινητοι με καλο μπλοκε.Που να βαλει τοση δυναμη κατω...

m_power_lunatic
28-12-09, 10:29
Δημητρη να σου πω και εγω τη γνωμη μου,αν βρεις καροτσα γνησια αξιοπρεπη εστω να χρειαζεται μαζεματα απο Μ3 Ε30 ασχολησου με αυτο.Υπαρχουνε αυτοκινητα-κυριως απο ΟΔΔΥ μονο εγω εχω δει 7-9 αυτοκινητα οσα χρονια ασχολουμαι-αν ομως δεν θες να ασχοληθεις με το συγκεκριμενο τοτε πηγαινε προς FORD SIEERA COSWORTH φτερουγατο-τα θυμασαι τα TEXACO που λεγανε οτι ητανε και τα πιο δυνατα εκεινες τις εποχες????-βρες γνησιο απλο COSWORTH σασι και φορτωσε το με πραγματα εποχης.Ασε το Ε30 convertible και πιασε την φτερουγα.Πουλαγανε στο car.gr προσφατα λευκο γνησιο φτερουγατο με τα 204 ps γυρω στα 6-7χιλιαρικα.:bowdown:

TSAF
29-12-09, 09:37
Εχω κανει ηδη ολο το research για τα πραγματα που χρειαζονται. Ο φακελος που εχω για τα RS 500 εχει απλα τα παντα. Εχω αλλαξει email με τους καταλληλους ανθρωπους στην Αγγλια για το πως το θελω το αυτοκινητο. Εχω βρει μονομπουλωνα ακρα + ζαντες (bbs αραχνες), σαλονι γνησιο RS 500, εχω βρει το μοτερ + το σασμαν το οποιο θα μου το φτιαξει ο ΛΕΑΣ στην δυναμη που θελω χωρις να μου δημιουργει προβληματα, ohlins αναρτηση, alcon φρενα, stack οργανα. Τα εχω βρει ολα. Το θεμα ειναι οτι πρεπει να πουλησω το cabrio της μανας ωστε να χρηματοδοτησω μερος του project. Το καροτσι που θα γινει δοτης πρεπει ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ NA ΕΙΝΑΙ ΑΤΡΑΚΑΡΙΣΤΟ και οροφατο. Το χρωμα του θα ειναι λευκο η κοκκινο της φωτιας (Ferrari red).

TSAF
29-12-09, 09:48
Ενας αδελφικος μου φιλος στην Αγγλια ειναι αναμεσα σε Subaru, RS 500, Deltona και Ε30 Μ3. Προχτες πηγε και ειδε αυτο εδω. Του αρεσε παρα πολυ και ειναι ετοιμος μαλλον προχωρησει σε αγορα.

yodas
29-12-09, 10:37
από τα αγαπημένα αυτοκινητά μου το RS....εισικά στην Αγγλία κυκλοφορούνε τέρατα....αν και το E30 έχει άλλη χάρη....ότι και αν αποφασίσεις ευτυχισμένος πιστεύω θα είσαι. Με το καλό λοιπόν!

Action Man
29-12-09, 10:47
Ενας αδελφικος μου φιλος στην Αγγλια ειναι αναμεσα σε Subaru, RS 500, Deltona και Ε30 Μ3. Προχτες πηγε και ειδε αυτο εδω. Του αρεσε παρα πολυ και ειναι ετοιμος μαλλον προχωρησει σε αγορα.

Aμαξάρα..:dblthumb2

TSAF
30-12-09, 13:24
Πηγα και ειδα ενος φιλου το RS 500 το οποιο αυτοκινητο εχει γινει παρα πολλες φορες θεμα συζητησης λογω του προηγουμενου ιδιοκτητη. Πλεον το αυτοκινητο εχει γινει απο δυναμη dragster αλλα παρολα αυτα παραμενει ως ενα απο τα πιο ομορφα που εχω δει.

oldcarskickass
30-12-09, 13:41
Εχω κανει ηδη ολο το research για τα πραγματα που χρειαζονται. Ο φακελος που εχω για τα RS 500 εχει απλα τα παντα. Εχω αλλαξει email με τους καταλληλους ανθρωπους στην Αγγλια για το πως το θελω το αυτοκινητο. Εχω βρει μονομπουλωνα ακρα + ζαντες (bbs αραχνες), σαλονι γνησιο RS 500, εχω βρει το μοτερ + το σασμαν το οποιο θα μου το φτιαξει ο ΛΕΑΣ στην δυναμη που θελω χωρις να μου δημιουργει προβληματα, ohlins αναρτηση, alcon φρενα, stack οργανα. Τα εχω βρει ολα. Το θεμα ειναι οτι πρεπει να πουλησω το cabrio της μανας ωστε να χρηματοδοτησω μερος του project. Το καροτσι που θα γινει δοτης πρεπει ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ NA ΕΙΝΑΙ ΑΤΡΑΚΑΡΙΣΤΟ και οροφατο. Το χρωμα του θα ειναι λευκο η κοκκινο της φωτιας (Ferrari red).

Ο δότης πρέπει να είναι ατρακάριστος;

Για ποιο λόγο; Αφού θα μείνει μόνο το σκαρί.

Όταν λες οροφάτος τι εννοείς;

Enema
30-12-09, 13:48
Ενας αδελφικος μου φιλος στην Αγγλια ειναι αναμεσα σε Subaru, RS 500, Deltona και Ε30 Μ3.

Πωπω, τον δυσμοιρο!:owned:

@oldcarskickass μαλλον ηλιοροφη εννοει

TSAF
30-12-09, 15:26
οροφατος = ηλιοροφη και ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΑΤΡΑΚΑΡΙΣΤΟΣ. Εγω τρακαρισμενα αυτοκινητα δεν τα πλησιαζω καθολου.

z3 2.2
30-12-09, 21:07
Το RS θελει "χερια" και ποοολυ τυχη αμα ειναι πολυ δυνατο.
Οπως ειπε και ο φιλος MikeT328E36 αμα ειναι "μπαμπουλας" ξεχνας την τετρακινηση.
Εχω δει απο κοντα την εξελιξη ενος RS και ειναι πολυ κολλημα αυτο το αυτοκινητο.
Οσοι το ξεκινανε μετα δε ξεκολλανε....και μιλαμε πεφτει χρημα,πολυ χρημα.
Τελος αν πας για πολλα hp ενα συστημα anti-lag θεωρησε το δεδομενο.
Καλη αρχη!!!

joseph
30-12-09, 22:01
Ενας αδελφικος μου φιλος στην Αγγλια ειναι αναμεσα σε Subaru, RS 500, Deltona και Ε30 Μ3. Προχτες πηγε και ειδε αυτο εδω. Του αρεσε παρα πολυ και ειναι ετοιμος μαλλον προχωρησει σε αγορα.

Φιλε πολυ αλητικο αμαξι! ειχα ενα λευκο αφισα στο δωματιο μου πιτσιρικας! Ακομα θυμαμαι στο αεροδρομιο τις τριπολης αρχες 1990 αν δεν κανω λαθος τον Κυρκο, να δινει μαχες με το μαυρο skyline του Αγγλουπα!!

yiannis2002
31-12-09, 08:26
Πηγα και ειδα ενος φιλου το RS 500 το οποιο αυτοκινητο εχει γινει παρα πολλες φορες θεμα συζητησης λογω του προηγουμενου ιδιοκτητη. Πλεον το αυτοκινητο εχει γινει απο δυναμη dragster αλλα παρολα αυτα παραμενει ως ενα απο τα πιο ομορφα που εχω δει.

τα είπαμε και στο τηλ...αλλά αξίζει να το πούμε και εδώ...
σπάνιο αυτοκίνητο που παλινδρομεί μετάξυ κοσμήματος και ύβρεως προς την αυτοκίνηση, αναλόγως ιδιοκτήτη...δύσκολο στο δρόμο, εύκολο να το φτιάξεις ---many experts-- και να το συντηρήσεις. Φτερουγάτο πισωκούκου, μπλέ καπάκι και 4μπεκο...το 8μπεκο πλέον δεν εξυπηρετεί και απαραίτητα , μονομπούλωνο...

yiannis2002
31-12-09, 08:28
Φιλε πολυ αλητικο αμαξι! ειχα ενα λευκο αφισα στο δωματιο μου πιτσιρικας! Ακομα θυμαμαι στο αεροδρομιο τις τριπολης αρχες 1990 αν δεν κανω λαθος τον Κυρκο, να δινει μαχες με το μαυρο skyline του Αγγλουπα!!

άλλες εποχές...
το skyline ετρεχε gr N, οπότε εδινε μάχες με Δασκαλόπουλο Αρβανιτάκη...
στην Α τρέχανε 3 500αρια...Κύρκος, Αγγλούπας και Ελιο--Ηλίας Αθανασίου...

TSAF
31-12-09, 09:25
άλλες εποχές...
το skyline ετρεχε gr N, οπότε εδινε μάχες με Δασκαλόπουλο Αρβανιτάκη...
στην Α τρέχανε 3 500αρια...Κύρκος, Αγγλούπας και Ελιο--Ηλίας Αθανασίου...

Well said John, well said. Ακουσα παραπανω κατι φιλους που λεγανε για anti lag, προγραμματα και τετοια. Εαν ξεκινησω τετοιο project το αυτοκινητο θα φτασει max τα 350 αλλα με τα παντα σωστα και οχι με αλχημιες. Οτι πραγματα βαλω θα ειναι Ford Motorsport. Το μαγαζι για αυτη την δουλεια ειναι γνωστο και μη εξαιρεταιο. Το θεμα ειναι να παρθει η τελειωτικη αποφαση για να προχωρησω. Δεν θελω να φτιαξω αλλο ενα RS 500. Θελω να φτιαξω το RS 500 που θα ειναι για τον δρομο μεν αλλα με παρα πολλα πραγματα απο τα touring cars οπως αναρτηση, φρενα, ζαντες, σασμαν και αλλα τετοια ανταλλακτικα που κανουν την διαφορα και οχι αλλο ενα καγκουρικο RS 500 οπως τα παρα πολλα που βλεπουμε κατα καιρους. John εσυ ξερεις γιατι γνωριζεις ολα μου τα αυτοκινητα και ξερεις πως κινουμαι.

joseph
31-12-09, 10:31
άλλες εποχές...
το skyline ετρεχε gr N, οπότε εδινε μάχες με Δασκαλόπουλο Αρβανιτάκη...
στην Α τρέχανε 3 500αρια...Κύρκος, Αγγλούπας και Ελιο--Ηλίας Αθανασίου...

Εχεις δικιο φιλε ημουν πιτσιρικας τοτε και δεν θυμαμαι καλα, 2-3 φορες ειχα παει να δω, παντως αλλη ατμοσφαιρα τοτε, θυμαμαι παρα πολυ κοσμο!!!

Stunt Mike
01-01-10, 02:00
τα είπαμε και στο τηλ...αλλά αξίζει να το πούμε και εδώ...
σπάνιο αυτοκίνητο που παλινδρομεί μετάξυ κοσμήματος και ύβρεως προς την αυτοκίνηση, αναλόγως ιδιοκτήτη...δύσκολο στο δρόμο, εύκολο να το φτιάξεις ---many experts-- και να το συντηρήσεις. Φτερουγάτο πισωκούκου, μπλέ καπάκι και 4μπεκο...το 8μπεκο πλέον δεν εξυπηρετεί και απαραίτητα , μονομπούλωνο...

Τοτε δεν ειχαμε εξελιγμενα management οποτε το 8μπεκο ηταν μονοδρομος για το σωστο σπουλαρισμα της Τ45 Garrett με 2.4bar σταθερο!Το μπολικο καυσιμο τοτε ηταν η μονη δικλειδα ασφαλειας σ'αυτες τις πιεσεις και με συμπιεση μοτερ στο 8.2:1....Παρομοιως η εργοστασιακη τετρακινηση του Sierra δεν αντεχε πανω απο 40-45kg ροπης ειδικα σε εκκινησεις.Οποτε αμα ειναι να ξεκιναω ρολλαριστος για να μην σπασω σασμαν....στα π@π@ρι@ μου το 4χ4!!Απο 2ες πηγαινα με 1000αρες street στα ισα μεχρι τα 200km/h!!:+1:

Stunt Mike
01-01-10, 02:13
Well said John, well said. Ακουσα παραπανω κατι φιλους που λεγανε για anti lag, προγραμματα και τετοια. Εαν ξεκινησω τετοιο project το αυτοκινητο θα φτασει max τα 350 αλλα με τα παντα σωστα και οχι με αλχημιες. Οτι πραγματα βαλω θα ειναι Ford Motorsport. Το μαγαζι για αυτη την δουλεια ειναι γνωστο και μη εξαιρεταιο. Το θεμα ειναι να παρθει η τελειωτικη αποφαση για να προχωρησω. Δεν θελω να φτιαξω αλλο ενα RS 500. Θελω να φτιαξω το RS 500 που θα ειναι για τον δρομο μεν αλλα με παρα πολλα πραγματα απο τα touring cars οπως αναρτηση, φρενα, ζαντες, σασμαν και αλλα τετοια ανταλλακτικα που κανουν την διαφορα και οχι αλλο ενα καγκουρικο RS 500 οπως τα παρα πολλα που βλεπουμε κατα καιρους. John εσυ ξερεις γιατι γνωριζεις ολα μου τα αυτοκινητα και ξερεις πως κινουμαι.

Μ'αρεσει οπως σκεφτεσαι φιλε:friday: Κατα τη γνωμη μου το σωστο Sierra εχει 350-400hp,ΠΙΣΩΚΙΝΗΤΟ(ελαχιστα προβληματα χρησης-συντηρησης),45% μπλοκε και καλυτερα σενταν σαν το δικο μου γιατι ειναι πιο καινουριο σαν σασι,και λογω μεγεθους πιο προοδευτικο.Και πιο διακριτικο θα'λεγα γιατι ποτε δεν μ'αρεσαν οι φτερουγες παρα μονο στο κοτοπουλο!!:jester: Να σημειωσω δε οτι το δικο μου ηταν υπερκυβισμενο στα 2358cc πραγμα που για την εποχη(1999-2001) βολευε στο τουρμπισμα απο χαμηλα της Τ45.Ισως πλεον ενας αγραφος εγκεφαλος λυνει ολα τα προβληματα απ'το lag της τουρμπινας στις χαμηλες στροφες.Συγχωρεστε με αν εχω μεινει λιγο πισω τεχνολογικα αλλα εχω χρονια ν'ασχοληθω με το αντικειμενο πια...(Το 328 ξεκινησε σαν project μελλοντικης τερατοποιησης πανω απ'το RS500,αλλα το στεγαστικο δανειο ειχε αλλη αποψη επι του θεματος!) :ices_ange

TSAF
04-01-10, 09:08
μια χαρα τα πας, do not worry. Aλλα δεν μπορω sedan. Μονο φτερουγα θελω.

Stunt Mike
05-01-10, 00:07
Ε τοτε παρτο φιλαρακι και θα με θυμηθεις!!!Δυναμη τρελη,στριψιμο ικανοποιητικο και εξοδα λιγα συγκριτικα με BMW....Περιμενω βολτα!!!

yiannis2002
05-01-10, 23:26
Τοτε δεν ειχαμε εξελιγμενα management οποτε το 8μπεκο ηταν μονοδρομος για το σωστο σπουλαρισμα της Τ45 Garrett με 2.4bar σταθερο!Το μπολικο καυσιμο τοτε ηταν η μονη δικλειδα ασφαλειας σ'αυτες τις πιεσεις και με συμπιεση μοτερ στο 8.2:1....Παρομοιως η εργοστασιακη τετρακινηση του Sierra δεν αντεχε πανω απο 40-45kg ροπης ειδικα σε εκκινησεις.Οποτε αμα ειναι να ξεκιναω ρολλαριστος για να μην σπασω σασμαν....στα π@π@ρι@ μου το 4χ4!!Απο 2ες πηγαινα με 1000αρες street στα ισα μεχρι τα 200km/h!!:+1:

Με Τ45 ξεφεύγεις πολύ...για την χρήση που το θέλει ο Τσαφ και η Τ4 θα ήταν υπερβολή...πλέον εχει προχωρήσει η τεχνολογία πολύ και υπάρχουν έτοιμες λύσεις από Burton mountune etc για αυτά τα μοτέρ με μικρότερες τουρμπίνες.

Μια και είπες για street...
το γνωστό sierra από το Κιάτο vs R1...
http://www.youtube.com/watch?v=dIcj_U1UxGM

Stunt Mike
06-01-10, 01:15
Γνωριμη εικονα....αν και απο σταση το streetακι εξαφανιζοτανε...απο ρεπριζ ομως...αντε γεια!

TSAF
13-01-10, 13:31
Τελικα ακυρο το RS 500 λογω κοστους. Το κοστος για να κανω το αυτοκινητο ετσι οπως το θελω εγω ακουμπαει τα 25 με 27000 ευρω αναλογα το engine spec που θα ακολουθουσα. Μετα απο συζητηση που ειχα με το συνεργειο που θα εκανα το project αφου βαλαμε τα παντα κατω με χαρτι και με μολυβι ειδα οτι ανεβαιναμε παρα πολυ απο το αρχικη ιδεα. ΚΡΙΜΑ ισως καποια αλλη στιγμη να το ξαναδουμε.

yiannis2002
13-01-10, 21:22
φίλος άρρωστος με τα σιέρρα , έκανε την υπέρβαση και επωφελήθηκε από τον πανικό με τα τέλη κλπ και απέκτησε δυο καρότσες φτερουγάτες, και θα προχωρήσει να φτιάξει κάτι καλό...
όχι μονομπούλωνο 500άρι αλλά σίγουρα κάτι καλό και όχι κραυγαλέο
I'll keep you posted

TSAF
14-01-10, 09:14
φίλος άρρωστος με τα σιέρρα , έκανε την υπέρβαση και επωφελήθηκε από τον πανικό με τα τέλη κλπ και απέκτησε δυο καρότσες φτερουγάτες, και θα προχωρήσει να φτιάξει κάτι καλό...
όχι μονομπούλωνο 500άρι αλλά σίγουρα κάτι καλό και όχι κραυγαλέο
I'll keep you posted

Σωστος...........

Action Man
14-01-10, 10:48
Τελικα ακυρο το RS 500 λογω κοστους. Το κοστος για να κανω το αυτοκινητο ετσι οπως το θελω εγω ακουμπαει τα 25 με 27000 ευρω
Kαι καλά έκανες.Άπαιχτο όχημα,αλλά πολλά τα χρήματα...
Για πές νεότερες εντυπώσεις από την Ε30!(κάπου έχεις ανοίξει θρέντ νομίζω ε?)

TSAF
14-01-10, 14:25
Kαι καλά έκανες.Άπαιχτο όχημα,αλλά πολλά τα χρήματα...
Για πές νεότερες εντυπώσεις από την Ε30!(κάπου έχεις ανοίξει θρέντ νομίζω ε?)

Καλα με το 30αρι εχω τρελλαθει. Το αυτοκινητο ειναι απιστευτο. Καταρχην ειναι αθορυβο, δεν καιει,ειναι γρηγορο, και η αναρτηση του και τα φρενα ειναι απιστευτα. Νομιζω οτι εκανα καλη αγορα. Απο εβδομαδα μου ερχονται και τα εξτρα οργανα απο την stack (air-fuel ratio, oil pressure, voltmeter)οποτε στο επομενο service θα τα τοποθετησω αυτα μαζι με τα συμπραγκαλα που ηρθαν απο Αμερικη(χιαστες, θολομπαρες, ψαλιδομπαρες) για το δεσιμο της καροτσας. Το Σαββατο ερχεται και η μητερα μου με το cabrio απο Θεσσαλονικη οποτε στο γκαραζ πλεον θα εχουμε 2 30αρια παλι.

ΛΑΓΟΣ ΑΝΤΩΝΗΣ
14-01-10, 16:44
τιποτα φωτο παιζει να δουμε?

TSAF
14-01-10, 16:54
τιποτα φωτο παιζει να δουμε?

http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=22758

ΛΑΓΟΣ ΑΝΤΩΝΗΣ
14-01-10, 19:12
πολυ καλο!!!!!!!!

TSAF
01-07-10, 11:03
Επαθα ζημια τωρα. Παιρνω τηλ και το νουμερο ειναι λαθος http://www.car.gr/classifieds/cars/view/785135/

BMW Power
01-07-10, 13:15
Τι έκδοση είναι αυτή?

Είναι τόσο ειδικό και φούντωσες?

TSAF
01-07-10, 16:56
δεν εχω ιδεα. Αλλα το αμαξι ειναι super

jim_pas
01-07-10, 18:08
δεν εχω ιδεα. Αλλα το αμαξι ειναι super

αυτή ήταν η σπέσιαλ έκδοση του cosworth και είχε βγάλει πολυ λιγα κομμάτια...λένε φοβερά λογια...αν δεν είναι μετατροπή είναι καλή η τιμή του για αυτά που προσφέρει...αν και είναι με ξένα νουμερα απο αυτά που λέει...

EVANGELOS
01-07-10, 18:18
Επαθα ζημια τωρα. Παιρνω τηλ και το νουμερο ειναι λαθος http://www.car.gr/classifieds/cars/view/785135/

χαχαχαχχα

μιλάμε για αγγελία δεκαετίας

Ford sierra RS cosworth maco edition 50 kommatia mono sto planhth gh.monadiko

kai strofometro 300km/h

swift light

dinete dwro cd playrer epishs ths nakamiki made in japan katopin ameshs agoras metrhtois

.logw twn pollwn endiaferomenwn to kinhto tha paramenei kleisto mexri pragmatopoihshs olwn twn radevou mexri twra

ε οοοοοοχι !!!! κάνουν και ουρά

jim_pas
01-07-10, 19:23
χαχαχαχχα

μιλάμε για αγγελία δεκαετίας



ε οοοοοοχι !!!! κάνουν και ουρά

όντως τώρα που το λες φαίνεται λίγο μούφα,αλλα όντως υπάρχει rs500 και έχει βγάλει λίγα κομμάτια,αν και νομίζω ότι είναι πολύ περισσότερα απο 50....

strofimios
01-07-10, 19:35
500 rs500 ειχαν φτιαχτει.Γι'αυτο και τα ειπαν rs 500.
Απλα επειδη φτιαχτηκαν για να ομολογκαρουν διαφορα "κολπα" για εξτρα δυναμη κλπ,γαι τους αγωνες,και οπως ηταν φυσικο αργοτερα εγιναν πολυ πολυ δυνατα,πολλοι συνδιασαν το rs500 με την αποδοση των 500ps που μπορουσαν να βγαλουν αυτα τα μοτερ,με το καταλληλο "ταϊσμα" φυσικα.

strofimios
01-07-10, 19:38
Και αν θυμαμαι καλα ηταν ολα δεξιοτιμονα,για εσωτερικη καταναλωση στο "νησι".

yiannis2002
01-07-10, 22:36
δεν ισχύει αυτό,
παντως η αγγελία μοιάζει μούφα

DiMiTrIs_
01-07-10, 22:40
Επαθα ζημια τωρα. Παιρνω τηλ και το νουμερο ειναι λαθος http://www.car.gr/classifieds/cars/view/785135/

δεν υπαρχει τετοια εκδοση

TSAF
02-07-10, 09:22
ρε παιδια δεν μιλαω για την εκδοση. Εγω λεω οτι το αυτοκινητο της φωτογραφιας πρεπει να ειναι καλο. Τωρα και να μην ειναι γνησιο RS 500 δεν εχω προβλημα.

Α8hnaios
02-07-10, 10:07
Για δες εδω μιας και εχεις φιλαρακια στην Αλβιωνα..>>


http://www.pistonheads.com/sales/list.asp?s=760

Α8hnaios
02-07-10, 10:16
Καλα εχει κατι Μ3 Ε30 προς πωληση..! αχ! αχ! >>> http://www.pistonheads.com/sales/list.asp?g=1&s=834&filter=TP&o=p&pc=&min=&max=&txt=&px=&p=1&pagesize=15&xsl=list&y1=&y2=&d=0&dist=&nodays=60

BMW2002tii
12-12-10, 09:59
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1103486/

TSAF
13-12-10, 09:20
το ξερω το αυτοκινητο.

gsova
13-12-10, 11:44
ρε παιδια δεν μιλαω για την εκδοση. Εγω λεω οτι το αυτοκινητο της φωτογραφιας πρεπει να ειναι καλο. Τωρα και να μην ειναι γνησιο RS 500 δεν εχω προβλημα.

Φίλε TSAF για δές κι αυτό...

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1086541/

Το είχε πάρει το μάτι μου πριν καιρό αλλά δεν έχω ασχοληθεί. Φαίνεται σε ορίτζιναλ κατάσταση, ότι πρέπει για προτζεκτάκι!

:icon_kidr

TSAF
14-12-10, 09:26
Πλεον μετα τον γαμο τα project τελος. Για αυτο κιολας αποφασισα να πουλησω το Ε30 το δικο μου και θα κρατησω μονο τα σκαθαρια μου και το defender μου.

cossielover
22-01-13, 10:30
To cossie 3dr που είχα

BMW Power
22-01-13, 10:31
Άσε το teasing και δώσε φώτο!!!

cossielover
22-01-13, 10:33
Μερικές ακομα

Δεν είμαι στον υπολογιστή μου και προσπαθώ απο το κινητο

Οι πλάκες που έκανα στο δρόμο....δεν παίζονται...φυσικά μιλάμε πάντα απο ρεπριζ και όχι απο στάση,evo μέχρι 400 άλογα τα είχα για πλάκα.....απλά ήθελε προσοχή σε δρόμους σαπουνια ,όταν έβρεχε....

TSAF
22-01-13, 10:47
το ασπρο 3πορτο στην αγγελεια "Zωγραφος" εαν θυμαμαι καλα, με το τελειο engine bay και τις stock ζαντες. Σε ειχα παρει τηλεφωνο. ΑΠΛΑ ΤΕΛΕΙΟ!!! Αυτο επρεπε να ειναι διπλα στο μαυρο Ε30 Μ3 που αγορασες και λιγο αργοτερα να προσθετες μια deltona.

m_power_lunatic
22-01-13, 11:18
Θεικο απλα,μου τα εδειχνε σε φωτογραφιες οταν βρεθηκαμε.

Αγαπημενο μου και το γνησιο COSWORTH 4X4 σε λευκο που ειχε,βαλε φωτο!!!

Επαθα εγκεφαλικο οταν μου ειπε οτι το πουλησε αλλα ετσι ειναι η ζωη προχωραει.

:useless:

InsaneDriver
22-01-13, 11:26
Πωπω...αυτός ο κολοκοτρώνης με την παλιά τη μούρη είναι μεγάλο θέμα!!!

cossielover
22-01-13, 13:19
Ευχαριστω για τα πολύ καλα σχόλια σας,TSaf,έχεις δίκιο για τις πληροφορίες,απο όσο γνωρίζω το αμάξι βρίσκεται στη Πάρο
Θα ανέβασω και μερικές απο το τετρακινητο....άλλη κλάση-συμπεριφορα(λόγω τετρακινησης με 3 διαφορικα συνεκτικης συζευξης με 66% ροπή πίσω και 34% μπροστά)

Μερικές ακομα

Μια ακόμα απο εσωτερικό με ενδειξεις

Dim77
23-01-13, 08:44
Φοβερό όχημα. Και το 4χ4 και το 3door RWD.

m_power_lunatic
23-01-13, 09:25
Καλα ο Μπαμπης ειναι κiνητη εγκυκλοπαιδεια οταν προκειται για FORD COSWORTH.

Παντως αυτο το 4Χ4 COSSIE το sedan μου εχει ''κατσει'' μα το θεο.

Μιλαγαμε χθες με τον Μπαμπη και του ελεγα οτι εδω και κανενα χρονο τα χαζευω στο car.gr

ομως οπως σωστα μου ειπε τα αριστα ειναι ελαχιστα.

Βαλε απο το τετραπορτο Μπαμπη αν το θυμηθεις.

Θυμαμαι δεκαετια του 90 οπου εσκαγε COSWORTH ολοι ''βαραγανε'' προσοχη,τσιμουδια.

TSAF
23-01-13, 09:49
To 3d που ειχε παντως ηταν φοβερο αυτοκινητο.

Vasilis M3
23-01-13, 13:03
Πολύ όμορφο αμάξι...απο τα πιο ωραία μαζί με το Μ3 Ε30,Εscort και άλλα τέτοια φουσκωτά αμάξια της εποχής.

37664
37665

:useless:

DiMiTrIs_
23-01-13, 18:48
τωρα που εχεις και ενα ε30 μ3 αν βρεις χρονο κανε μια συγκριση μεταξυ των δυο ...τα + και τα - τους....

cossielover
23-01-13, 20:09
Ενοειται παιδιά ένα comparison θα το κάνω,έχω εγκλωβιστεί κάτω στη Κρήτη λόγω καιρού και έχω μείνει με το π... Στο χέρι ,γαμώ τα απαγορευτικά μου......

Δεν έχω προλάβει να το οδήγησε ακόμα

Stunt Mike
23-01-13, 20:42
Ωραιο thread!!Που το ξεθαψατε ρε σεις????Εν τω μεταξυ το 2010 ελεγα οτι σταματω να βελτιωνω το 328 Ε36 ωστε να φτασει τα επιπεδα του Cossie.....και σημερα ειμαι τουρμπατος παλι!!!χαχαχαχαχαχαχα!!!Τελικα το μικροβιο δεν φευγει ποτε!