evaggelos
25-12-09, 22:22
Καλησπέρα σε όλους καλά χιλιόμετρα και ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ
Σαν νεοαφιχθείς στο κλάμπ έρχομαι να μεταφέρω τις εμπειρίες μου από το ένα από τα δύο «παιδιά» της οικογένειας, μια 116 sport μοντ. 11/2005. Το αυτοκίνητο αγοράστηκε τον 6/2007 από τον Νταγκουνάκη με 19.500 χλμ σε ομολογουμένως άριστη κατάσταση. Μέχρι σήμερα έχει κάνει άλλες 31.000 χλμ και οι εντυπώσεις είναι γενικά ανάμικτες. Προσπαθώντας να είμαι όσο το δυνατόν πιο σύντομος θυμά-μαι τα εξής.
1. σε σχέση με όσα αυτοκίνητα είχα μέχρι τότε δύο πράγματα μου έκαναν εντύπωση. Η κακή ποιότητα κύλισης ( κάτι σαν πήγαινες με τις ζάντες μόνον) και το άθλιο τράβηγμα από στάση και με λίγες στροφές. Αν δεν υπήρχε και το κοντό σαζμάν τα αυτοκίνητο θα ήταν για κλάματα. Σε μία προσπάθεια βελτίωσης αλλάχτηκαν τα runflat με κανονικά με κίνδυνο να γίνω ρεζίλι των σκυλιών την κακιά στιγμή που θα τρυπούσε κάποιο. Ευτυχώς αυτό δεν έγινε και το αυτοκίνητο στα λίγα χιλιόμετρα ήταν όντως άνετο. Σε γρήγορη οδήγηση όμως και σε δρόμους με στροφές όμως το αυτοκίνητο έγινε προοδευτικά «βάρκα». Σε μια προσπάθεια «διόρθωσης», αλλάχτηκαν τα αμορτισέρ με SACHS PERFORMANCE. Όταν με τον καιρό «μπαλονιάσαν» και τα λάστιχα έγιναν τα εξής καταπληκτικά ( όλα μαζί). Το αμάξι και έγερνε και χτυπούσε (ειδικά στις κάθετες ανωμαλίες) και ήταν ασαφέστατο σε δρόμους με στροφές. Τα αμορτισέρ κράτησαν μόνο δύο χρόνια και 25.000 ( σε πρόσφατη μέτρηση από το ΚΤΕΟ και αλλού όλα κυμαίνονται γύρω στο 55%).Δυστυχώς πείστηκα ότι τα λάστιχα είναι κομμάτι της ανάρτησης και αποφάσισα να επιστρέψω στις αρχικές ρυθμίσεις. Σε πρώτη φάση τα BRIDGESTONE αλλάχθηκαν με DUNLOP RUNFLAT για τα οποία οι εντυπώσεις είναι άριστες (έχουν το αστεράκι) , και τα συνιστώ ανεπιφύλακτα.
2. με την καρότσα και το σαλόνι δεν είχα κανένα πρόβλημα μέχρι σήμερα ούτε απρόοπτα αλλά ούτε και θορύβους ( εκτός από αυτόν από το ρεζερβουάρ μάλλον που αναφέρουν και άλλοι φίλοι και ο οποίος όπως φαίνεται είναι μάλλον αδύνατον να βρεθεί και να φτιαχτεί), εκτός από το γνωστό θάμπωμα του εμπρός δεξιά φαναριού, το οποίο όταν το άνοιξα με ζεστό καιρό από πίσω και στέγνωσε, δεν ξαναπαρουσίασε υγρασία.
3. Δυστυχώς για BMW το αδύνατο σημείο του είναι ο κινητήρας. Μέχρι σήμερα έχουν αλλαχτεί δύο φορές πολλαπλασιαστές ( τη δεύτερη και οι τέσσερις).Την τρίτη φορά που ρετάρισε το διαγνωστικό έδειξε πολλαπλασιαστή αλλά ένα τυχαίο χτύπημα στο μπέκ του κυλίνδρου (1ου) έδειξε ότι αυτό ήταν το πρόβλημα γιατι το μοτέρ άρχισε να δουλεύει κανονικά. Βέβαια αλλάχτηκε και αυτό και του 3ου αργότερα. Υποπτευόμενος βενζίνη, άλλαξα πρατήριο (από AIGEAN σε BP) έριξα ένα καθαριστικό μπεκ στο ρεζερβουάρ και έκτοτε, ένα χρόνο τώρα, κανένα πρόβλημα. Πρίν από έξη μήνες οταν έγινε ενοχλητικός ο θόρυβος στο ξεκίνημα από κρύο ( το γνωστό ξύσιμο της μίζας), αποφάσισα μετά από όσα διάβασα σε αυτό αλλά και αγγλικά sites να αλλάξω τεντωτήρα ( 40 ευρώ το ανταλλακτικό με αντικατάσταση σε δέκα λεπτά) παρ ότι από την αντιπροσωπεία επέμεναν ότι δεν υπάγεται στην ανάκληση. Εκτοτε ο θόρυβος σταμάτησε και το τράβηγμα ελαφρώς βελτιώθηκε. Ιπποδύναμη μετρημένη το καλοκαίρι με 32,50 βαθμούς στο δυναμόμετρο της UNLIMITED EXELIXIS 107,50 bhp, ενώ ο τεχνικός επέμενε ότι για όσα μοτέρ τέτοια έχει μετρήσει, πάνω από 112 άλογα δεν έχει δει. Δυστυχώς παρά και την αλλαγή δίσκου-πλατώ ( για τα τραντάγματα το ξεκίνημα φταίει η προβληματική παρτίδα από την οποία προερχόταν ο εργοστασιακός) το αυτοκίνητο σε κίνηση πόλης, ξεκινήματα από φανάρια και οδήγηση με λίγες στροφές είναι εκνευριστικά αργό ακόμη και από πολύ φτηνότερα αυτοκίνητα. Βέβαια σε δρόμους με στροφές (Διόνυσος ,Πεντέλη, Δεσφίνα, Επίδαυρος ) είναι απόλαυση και κυνηγάει δυνατώτερα αυτοκίνητα, αλλά μεταξύ μας, δεν πιστεύω τελικά ότι αξίζει τα λεφτά του.
4. Τα σέρβις στα εξουσιοδοτημένα συνεργεία ( τουλάχιστον σε τρία της περιοχής των Μεσογείων που προσπάθησα) δυσφημίζουν ακόμη περισσότερο το αυτοκίνητο. Α.Το να κλείσεις ραντεβού είναι κάτι σαν το ΙΚΑ. Β. Τα κόστη έστω και για απλό σέρβις είναι δυσθεώρητα. Γ. Το αυτοκίνητο αντικατάστασης ( κανόνας για άλλες εταιρίες χαμηλώτερου κόστους) είναι άγνωστο (βασικό αυτό για την πλειοψηφία των Μεσογείων όπου η μόνη διαθέσιμη συγκοινωνία είναι η υπεραστική και είναι ανύπαρκτη ). Δ. Για ότι δεν δείχνει το λάπτοπ οι απαντήσεις είναι : ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ /ΕΤΣΙ ΚΑΝΟΥΝ ΟΛΑ/ ΦΤΑΙΕΙ Η ΒΕΝΖΙΝΗ/ ΔΕΝ ΤΟ ΟΔΗΓΕΙΤΑΙ ΣΩΣΤΑ. Πιέστηκα πολύ για να το κρατήσω το αμάξι. Το κράτησα όμως γιατί. Α. συνεργάζομαι με ΑΨΟΓΟ ελεύθερο συνεργείο στα Σπάτα Β. ακούω και διαβάζω φρικτώτερα πράγματα για άλλα ευρωπαικά αυτοκίνητα (κυρίως του ομίλου VW ) Γ. δεν υπάρχει κατι άλλο να μου αρέσει αυτή την εποχή Δ. αγοράστηκε για τη γυναίκα μου κυρίως. Για το δικό μου ( 320 /2008) η εμπειρία ενός χρόνου σε άλλο μήνυμα. Ευχαριστώ για την υπομονή σας, δεκτές τυχόν προτάσεις.
Σ.Σ. ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗ.ΕΑΝ Ο ΟΓΚΟΣ ΤΟΥ ΜΗΝΥΜΑΤΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΠΑΣΤΕ ΤΟ ΣΕ ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΑ ΚΑΤΑ ΒΟΥΛΗΣΗ. ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΟΣΟ ΠΙΟ ΣΥΝΤΟΜΟΣ ΓΙΝΕΤΑΙ.
Σαν νεοαφιχθείς στο κλάμπ έρχομαι να μεταφέρω τις εμπειρίες μου από το ένα από τα δύο «παιδιά» της οικογένειας, μια 116 sport μοντ. 11/2005. Το αυτοκίνητο αγοράστηκε τον 6/2007 από τον Νταγκουνάκη με 19.500 χλμ σε ομολογουμένως άριστη κατάσταση. Μέχρι σήμερα έχει κάνει άλλες 31.000 χλμ και οι εντυπώσεις είναι γενικά ανάμικτες. Προσπαθώντας να είμαι όσο το δυνατόν πιο σύντομος θυμά-μαι τα εξής.
1. σε σχέση με όσα αυτοκίνητα είχα μέχρι τότε δύο πράγματα μου έκαναν εντύπωση. Η κακή ποιότητα κύλισης ( κάτι σαν πήγαινες με τις ζάντες μόνον) και το άθλιο τράβηγμα από στάση και με λίγες στροφές. Αν δεν υπήρχε και το κοντό σαζμάν τα αυτοκίνητο θα ήταν για κλάματα. Σε μία προσπάθεια βελτίωσης αλλάχτηκαν τα runflat με κανονικά με κίνδυνο να γίνω ρεζίλι των σκυλιών την κακιά στιγμή που θα τρυπούσε κάποιο. Ευτυχώς αυτό δεν έγινε και το αυτοκίνητο στα λίγα χιλιόμετρα ήταν όντως άνετο. Σε γρήγορη οδήγηση όμως και σε δρόμους με στροφές όμως το αυτοκίνητο έγινε προοδευτικά «βάρκα». Σε μια προσπάθεια «διόρθωσης», αλλάχτηκαν τα αμορτισέρ με SACHS PERFORMANCE. Όταν με τον καιρό «μπαλονιάσαν» και τα λάστιχα έγιναν τα εξής καταπληκτικά ( όλα μαζί). Το αμάξι και έγερνε και χτυπούσε (ειδικά στις κάθετες ανωμαλίες) και ήταν ασαφέστατο σε δρόμους με στροφές. Τα αμορτισέρ κράτησαν μόνο δύο χρόνια και 25.000 ( σε πρόσφατη μέτρηση από το ΚΤΕΟ και αλλού όλα κυμαίνονται γύρω στο 55%).Δυστυχώς πείστηκα ότι τα λάστιχα είναι κομμάτι της ανάρτησης και αποφάσισα να επιστρέψω στις αρχικές ρυθμίσεις. Σε πρώτη φάση τα BRIDGESTONE αλλάχθηκαν με DUNLOP RUNFLAT για τα οποία οι εντυπώσεις είναι άριστες (έχουν το αστεράκι) , και τα συνιστώ ανεπιφύλακτα.
2. με την καρότσα και το σαλόνι δεν είχα κανένα πρόβλημα μέχρι σήμερα ούτε απρόοπτα αλλά ούτε και θορύβους ( εκτός από αυτόν από το ρεζερβουάρ μάλλον που αναφέρουν και άλλοι φίλοι και ο οποίος όπως φαίνεται είναι μάλλον αδύνατον να βρεθεί και να φτιαχτεί), εκτός από το γνωστό θάμπωμα του εμπρός δεξιά φαναριού, το οποίο όταν το άνοιξα με ζεστό καιρό από πίσω και στέγνωσε, δεν ξαναπαρουσίασε υγρασία.
3. Δυστυχώς για BMW το αδύνατο σημείο του είναι ο κινητήρας. Μέχρι σήμερα έχουν αλλαχτεί δύο φορές πολλαπλασιαστές ( τη δεύτερη και οι τέσσερις).Την τρίτη φορά που ρετάρισε το διαγνωστικό έδειξε πολλαπλασιαστή αλλά ένα τυχαίο χτύπημα στο μπέκ του κυλίνδρου (1ου) έδειξε ότι αυτό ήταν το πρόβλημα γιατι το μοτέρ άρχισε να δουλεύει κανονικά. Βέβαια αλλάχτηκε και αυτό και του 3ου αργότερα. Υποπτευόμενος βενζίνη, άλλαξα πρατήριο (από AIGEAN σε BP) έριξα ένα καθαριστικό μπεκ στο ρεζερβουάρ και έκτοτε, ένα χρόνο τώρα, κανένα πρόβλημα. Πρίν από έξη μήνες οταν έγινε ενοχλητικός ο θόρυβος στο ξεκίνημα από κρύο ( το γνωστό ξύσιμο της μίζας), αποφάσισα μετά από όσα διάβασα σε αυτό αλλά και αγγλικά sites να αλλάξω τεντωτήρα ( 40 ευρώ το ανταλλακτικό με αντικατάσταση σε δέκα λεπτά) παρ ότι από την αντιπροσωπεία επέμεναν ότι δεν υπάγεται στην ανάκληση. Εκτοτε ο θόρυβος σταμάτησε και το τράβηγμα ελαφρώς βελτιώθηκε. Ιπποδύναμη μετρημένη το καλοκαίρι με 32,50 βαθμούς στο δυναμόμετρο της UNLIMITED EXELIXIS 107,50 bhp, ενώ ο τεχνικός επέμενε ότι για όσα μοτέρ τέτοια έχει μετρήσει, πάνω από 112 άλογα δεν έχει δει. Δυστυχώς παρά και την αλλαγή δίσκου-πλατώ ( για τα τραντάγματα το ξεκίνημα φταίει η προβληματική παρτίδα από την οποία προερχόταν ο εργοστασιακός) το αυτοκίνητο σε κίνηση πόλης, ξεκινήματα από φανάρια και οδήγηση με λίγες στροφές είναι εκνευριστικά αργό ακόμη και από πολύ φτηνότερα αυτοκίνητα. Βέβαια σε δρόμους με στροφές (Διόνυσος ,Πεντέλη, Δεσφίνα, Επίδαυρος ) είναι απόλαυση και κυνηγάει δυνατώτερα αυτοκίνητα, αλλά μεταξύ μας, δεν πιστεύω τελικά ότι αξίζει τα λεφτά του.
4. Τα σέρβις στα εξουσιοδοτημένα συνεργεία ( τουλάχιστον σε τρία της περιοχής των Μεσογείων που προσπάθησα) δυσφημίζουν ακόμη περισσότερο το αυτοκίνητο. Α.Το να κλείσεις ραντεβού είναι κάτι σαν το ΙΚΑ. Β. Τα κόστη έστω και για απλό σέρβις είναι δυσθεώρητα. Γ. Το αυτοκίνητο αντικατάστασης ( κανόνας για άλλες εταιρίες χαμηλώτερου κόστους) είναι άγνωστο (βασικό αυτό για την πλειοψηφία των Μεσογείων όπου η μόνη διαθέσιμη συγκοινωνία είναι η υπεραστική και είναι ανύπαρκτη ). Δ. Για ότι δεν δείχνει το λάπτοπ οι απαντήσεις είναι : ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ /ΕΤΣΙ ΚΑΝΟΥΝ ΟΛΑ/ ΦΤΑΙΕΙ Η ΒΕΝΖΙΝΗ/ ΔΕΝ ΤΟ ΟΔΗΓΕΙΤΑΙ ΣΩΣΤΑ. Πιέστηκα πολύ για να το κρατήσω το αμάξι. Το κράτησα όμως γιατί. Α. συνεργάζομαι με ΑΨΟΓΟ ελεύθερο συνεργείο στα Σπάτα Β. ακούω και διαβάζω φρικτώτερα πράγματα για άλλα ευρωπαικά αυτοκίνητα (κυρίως του ομίλου VW ) Γ. δεν υπάρχει κατι άλλο να μου αρέσει αυτή την εποχή Δ. αγοράστηκε για τη γυναίκα μου κυρίως. Για το δικό μου ( 320 /2008) η εμπειρία ενός χρόνου σε άλλο μήνυμα. Ευχαριστώ για την υπομονή σας, δεκτές τυχόν προτάσεις.
Σ.Σ. ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗ.ΕΑΝ Ο ΟΓΚΟΣ ΤΟΥ ΜΗΝΥΜΑΤΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΠΑΣΤΕ ΤΟ ΣΕ ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΑ ΚΑΤΑ ΒΟΥΛΗΣΗ. ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΟΣΟ ΠΙΟ ΣΥΝΤΟΜΟΣ ΓΙΝΕΤΑΙ.