PDA

Επιστροφή στο Forum : ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΤΡΙΩΝ ΕΤΩΝ ΑΠΟ 116/2005


evaggelos
25-12-09, 22:22
Καλησπέρα σε όλους καλά χιλιόμετρα και ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ

Σαν νεοαφιχθείς στο κλάμπ έρχομαι να μεταφέρω τις εμπειρίες μου από το ένα από τα δύο «παιδιά» της οικογένειας, μια 116 sport μοντ. 11/2005. Το αυτοκίνητο αγοράστηκε τον 6/2007 από τον Νταγκουνάκη με 19.500 χλμ σε ομολογουμένως άριστη κατάσταση. Μέχρι σήμερα έχει κάνει άλλες 31.000 χλμ και οι εντυπώσεις είναι γενικά ανάμικτες. Προσπαθώντας να είμαι όσο το δυνατόν πιο σύντομος θυμά-μαι τα εξής.

1. σε σχέση με όσα αυτοκίνητα είχα μέχρι τότε δύο πράγματα μου έκαναν εντύπωση. Η κακή ποιότητα κύλισης ( κάτι σαν πήγαινες με τις ζάντες μόνον) και το άθλιο τράβηγμα από στάση και με λίγες στροφές. Αν δεν υπήρχε και το κοντό σαζμάν τα αυτοκίνητο θα ήταν για κλάματα. Σε μία προσπάθεια βελτίωσης αλλάχτηκαν τα runflat με κανονικά με κίνδυνο να γίνω ρεζίλι των σκυλιών την κακιά στιγμή που θα τρυπούσε κάποιο. Ευτυχώς αυτό δεν έγινε και το αυτοκίνητο στα λίγα χιλιόμετρα ήταν όντως άνετο. Σε γρήγορη οδήγηση όμως και σε δρόμους με στροφές όμως το αυτοκίνητο έγινε προοδευτικά «βάρκα». Σε μια προσπάθεια «διόρθωσης», αλλάχτηκαν τα αμορτισέρ με SACHS PERFORMANCE. Όταν με τον καιρό «μπαλονιάσαν» και τα λάστιχα έγιναν τα εξής καταπληκτικά ( όλα μαζί). Το αμάξι και έγερνε και χτυπούσε (ειδικά στις κάθετες ανωμαλίες) και ήταν ασαφέστατο σε δρόμους με στροφές. Τα αμορτισέρ κράτησαν μόνο δύο χρόνια και 25.000 ( σε πρόσφατη μέτρηση από το ΚΤΕΟ και αλλού όλα κυμαίνονται γύρω στο 55%).Δυστυχώς πείστηκα ότι τα λάστιχα είναι κομμάτι της ανάρτησης και αποφάσισα να επιστρέψω στις αρχικές ρυθμίσεις. Σε πρώτη φάση τα BRIDGESTONE αλλάχθηκαν με DUNLOP RUNFLAT για τα οποία οι εντυπώσεις είναι άριστες (έχουν το αστεράκι) , και τα συνιστώ ανεπιφύλακτα.

2. με την καρότσα και το σαλόνι δεν είχα κανένα πρόβλημα μέχρι σήμερα ούτε απρόοπτα αλλά ούτε και θορύβους ( εκτός από αυτόν από το ρεζερβουάρ μάλλον που αναφέρουν και άλλοι φίλοι και ο οποίος όπως φαίνεται είναι μάλλον αδύνατον να βρεθεί και να φτιαχτεί), εκτός από το γνωστό θάμπωμα του εμπρός δεξιά φαναριού, το οποίο όταν το άνοιξα με ζεστό καιρό από πίσω και στέγνωσε, δεν ξαναπαρουσίασε υγρασία.

3. Δυστυχώς για BMW το αδύνατο σημείο του είναι ο κινητήρας. Μέχρι σήμερα έχουν αλλαχτεί δύο φορές πολλαπλασιαστές ( τη δεύτερη και οι τέσσερις).Την τρίτη φορά που ρετάρισε το διαγνωστικό έδειξε πολλαπλασιαστή αλλά ένα τυχαίο χτύπημα στο μπέκ του κυλίνδρου (1ου) έδειξε ότι αυτό ήταν το πρόβλημα γιατι το μοτέρ άρχισε να δουλεύει κανονικά. Βέβαια αλλάχτηκε και αυτό και του 3ου αργότερα. Υποπτευόμενος βενζίνη, άλλαξα πρατήριο (από AIGEAN σε BP) έριξα ένα καθαριστικό μπεκ στο ρεζερβουάρ και έκτοτε, ένα χρόνο τώρα, κανένα πρόβλημα. Πρίν από έξη μήνες οταν έγινε ενοχλητικός ο θόρυβος στο ξεκίνημα από κρύο ( το γνωστό ξύσιμο της μίζας), αποφάσισα μετά από όσα διάβασα σε αυτό αλλά και αγγλικά sites να αλλάξω τεντωτήρα ( 40 ευρώ το ανταλλακτικό με αντικατάσταση σε δέκα λεπτά) παρ ότι από την αντιπροσωπεία επέμεναν ότι δεν υπάγεται στην ανάκληση. Εκτοτε ο θόρυβος σταμάτησε και το τράβηγμα ελαφρώς βελτιώθηκε. Ιπποδύναμη μετρημένη το καλοκαίρι με 32,50 βαθμούς στο δυναμόμετρο της UNLIMITED EXELIXIS 107,50 bhp, ενώ ο τεχνικός επέμενε ότι για όσα μοτέρ τέτοια έχει μετρήσει, πάνω από 112 άλογα δεν έχει δει. Δυστυχώς παρά και την αλλαγή δίσκου-πλατώ ( για τα τραντάγματα το ξεκίνημα φταίει η προβληματική παρτίδα από την οποία προερχόταν ο εργοστασιακός) το αυτοκίνητο σε κίνηση πόλης, ξεκινήματα από φανάρια και οδήγηση με λίγες στροφές είναι εκνευριστικά αργό ακόμη και από πολύ φτηνότερα αυτοκίνητα. Βέβαια σε δρόμους με στροφές (Διόνυσος ,Πεντέλη, Δεσφίνα, Επίδαυρος ) είναι απόλαυση και κυνηγάει δυνατώτερα αυτοκίνητα, αλλά μεταξύ μας, δεν πιστεύω τελικά ότι αξίζει τα λεφτά του.

4. Τα σέρβις στα εξουσιοδοτημένα συνεργεία ( τουλάχιστον σε τρία της περιοχής των Μεσογείων που προσπάθησα) δυσφημίζουν ακόμη περισσότερο το αυτοκίνητο. Α.Το να κλείσεις ραντεβού είναι κάτι σαν το ΙΚΑ. Β. Τα κόστη έστω και για απλό σέρβις είναι δυσθεώρητα. Γ. Το αυτοκίνητο αντικατάστασης ( κανόνας για άλλες εταιρίες χαμηλώτερου κόστους) είναι άγνωστο (βασικό αυτό για την πλειοψηφία των Μεσογείων όπου η μόνη διαθέσιμη συγκοινωνία είναι η υπεραστική και είναι ανύπαρκτη ). Δ. Για ότι δεν δείχνει το λάπτοπ οι απαντήσεις είναι : ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ /ΕΤΣΙ ΚΑΝΟΥΝ ΟΛΑ/ ΦΤΑΙΕΙ Η ΒΕΝΖΙΝΗ/ ΔΕΝ ΤΟ ΟΔΗΓΕΙΤΑΙ ΣΩΣΤΑ. Πιέστηκα πολύ για να το κρατήσω το αμάξι. Το κράτησα όμως γιατί. Α. συνεργάζομαι με ΑΨΟΓΟ ελεύθερο συνεργείο στα Σπάτα Β. ακούω και διαβάζω φρικτώτερα πράγματα για άλλα ευρωπαικά αυτοκίνητα (κυρίως του ομίλου VW ) Γ. δεν υπάρχει κατι άλλο να μου αρέσει αυτή την εποχή Δ. αγοράστηκε για τη γυναίκα μου κυρίως. Για το δικό μου ( 320 /2008) η εμπειρία ενός χρόνου σε άλλο μήνυμα. Ευχαριστώ για την υπομονή σας, δεκτές τυχόν προτάσεις.

Σ.Σ. ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗ.ΕΑΝ Ο ΟΓΚΟΣ ΤΟΥ ΜΗΝΥΜΑΤΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΠΑΣΤΕ ΤΟ ΣΕ ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΑ ΚΑΤΑ ΒΟΥΛΗΣΗ. ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΟΣΟ ΠΙΟ ΣΥΝΤΟΜΟΣ ΓΙΝΕΤΑΙ.

giannis 116
31-12-09, 20:57
Ευαγγελε διαβασα με προσοχη το ποστ σου και πραγματι πολυ χρησιμα αυτα που εγραψες. Θα μου επιτρεψεις να συμπληρωσω λιγα πραγματακια επανω σε αυτα που εγραψες μιας που εχω κι εγω σχετικη εμπειρια με την 116 μου, 5 χρονων και κατι παραπανω απο 151.000 χιλιομετρα.
Για τα Sachs Performance ποιος σου τα προτεινε; Σε ρωταω αυτο πρωτα απ ολα, γιατι εψαχνα κι εγω να αλλαξω αμορτισερ οταν τα μαμα απ το εργοστασιο παρεδωσαν πνευμα στισ 100.000χμ περιπου. Για τα performance της sachs (ενω τ αμαξι φοραει sachs αλλα απλα), καποιος σωστος επαγγελματιας μου ειπε να μην τα βαλω με τα μαμα ελατηρια, γιατι εχουν λεει μικρη διαδρομη και οπως ειναι λογικο θα τερματιζαν στην παραμικρη ανωμαλια της ασφαλτου με αποτελεσμα κακη ποιοτητα στην οδηγηση και τελικα προωρη φθορα οπως εγινε και στα δικα σου.
Επισης θα συμφωνησω για τα λαστιχα. Κι εγω αλλαξα τα rft με συμβατικα, αλλα μαλλον με βλεπω παλι με rft γιατι η αναρτηση εχει φτιαχτει γι αυτο τ αμαξι με rft's. Οκ, δε κοπαναει οπως πριν αλλα εχει χαθει η στιβαροτητα και η 'σαφηνια' στο δρομο απ την πρωτη στιγμη, σκεψου τωρα που χουν φαγωθει κι εχουν μαλακωσει.
Για τα συνεργεια τα εξουσιοδοτημενα ειχα κι εγω αναλογες κακες εμπειρειες, οποτε και εγω βρηκα ενα πολυ καλο μη εξουσιοδοτημενο που ειναι και κοντα μου κι εχω βρει την υγεια μου.
Ευτυχως εγω με αυτα τα προβληματα που αναφερεις δεν ταλαιπωρηθηκα κι ας ειναι τ αμαξι πολυ πρωιμο μοντελο, Οκτωβρη του 04 με τα 115PS και με 5αρι σασμαν.
Κι εγω δε γουσταρω να το δωσω κι ας ειναι αδυναμο (το μονο που με ξενερωνει), γιατι αυτο μ αρεσει και γουσταρω να το οδηγαω. Αν ειχε λιγο δυναμη παραπανω για μενα θα ηταν το ιδανικο.
Τελος, εμεις να μαστε καλα να τα χαιρομαστε, καλα και απροβληματιστα χιλιομετρα τη νεα χρονια που μας ερχεται!

God
31-12-09, 22:29
Τα αμορτισέρ κράτησαν μόνο δύο χρόνια και 25.000 ( σε πρόσφατη μέτρηση από το ΚΤΕΟ και αλλού όλα κυμαίνονται γύρω στο 55%).

Μία σημείωση φίλε μου. Το αμορτισερόμετρο μου έδειξε εμένα 71% σε ολοκαίνουργια ανάρτηση. Θεωρητικά για να πεις ότι είναι για αλλαγή πρέπει να είναι κάτω του 25% το νούμερο. Επίσης τα αμορτισερόμετρα που δεν ζυγίζουν το αυτοκίνητο και δεν έχουν επιλογή να τους πεις το τι αυτοκίνητο είναι πάνω (τα καλά έτσι κάνουν) καλό θα ήταν να μην τα εμπιστεύεσαι καθόλου. Είναι αδύνατον η ίδια συσκευή με τις ίδιες ακριβώς ρυθμίσεις να μετράει ανάρτηση από αυτοκίνητα εντελώς άσχετα μεταξύ τους και να σου βγάζει συμπεράσματα για το αν είναι εντάξει τα αμορτισέρ ή όχι.

evaggelos
01-01-10, 21:31
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ
ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΣΤΟ SITE KAI ΚΑΛΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ.
Οσον αφορά τα αμορτισέρ.Στην Ε46 που είχα για 4 χρόνια, 6 μήνες σαν 1.6 και μετά μετατροπή σε 323/170 ( ανεπανάληπτο μοτέρ) τα κίτρινα BILSTEIN κράτησαν 4 χρόνια μέχρι που έδωσα και το αμάξι .Λίγο πρίν το δώσω, στο αμορτισερόμετρο του εξουσιοδοτημένου συνεργείου της ΤΟΥΟΤΑ Ν.ΜΑΚΡΗΣ έδειξε 87% - 90% με αρκετό κυνήγι.Πρίν μπούν αυτά ,είχε γίνει δοκιμή με εργοστασιακά και όλα έπαιζαν γύρω στο 70%.
Τα αμορτισέρ στο 116 απο τη μάνα του ήταν τα λεγόμενα "λεπτομπούκαλα". Τα παιδιά που μου πρότειναν τα SACHS στο ανεξάρτητο συνεργείο στα Σπάτα δούλευαν για χρόνια προ-ιστάμενοι συνεργείων σε Νταγκουνάκη και Κουλούρη αντίστοιχα. Τα SACHS PERFORMANCE ήταν τα "χοντρομπούκαλα" ,και δέν πρέπει να τα είχαν δοκιμάσει σε άλλο αμάξι. Σίγουρα δέν το έκαναν για να βγάλουν για τι μου τα έβαλαν στο κόστος.Πάντως και τα δικά του πρίν τα αλλάξω, ήταν μαλακά.Μετά "έσφιξε" λίγο αλλά όχι για πολύ καιρό. Σκέφτομαι ανάμεσα σε BILSTEIN μαύρα και της μάνας του. Τα κίτρινα τα φοβάμαι για hatchback , γιατί στο focus που τα είχα βάλει,ήταν καλά αλλά "πειράξανε" το σασί ( στην 5η πόρτα ως συνήθως).
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για όλες τις προτάσεις/ εμπειρίες που τυχόν θα στείλετε.

bimmer-corfu
02-01-10, 18:05
τελικά η σειρά 1 λέει μόνο αν την πάρεις FACELIFT

Ποιά dunlop έβαλες? τα sp sport01 ή τα max?

evaggelos
09-01-10, 13:54
Τα λάστιχα είναι DUNLOP SP SPORT 01 σε διάσταση 195/55/16. Ο θόρυβος είναι απίστευτα μειωμένος καθώς επίσης και το κοπάνημα στις μικροανωμαλίες. Τουλάχιστον σε σχέση με BRIDGESTONE TURANZA που φοράει απο τη μάνα της η 320/2009 που έχω, η διαφορά είναι τεράστια, σε σημείο που αν οδηγήσεις το αμάξι χωρίς να σου το πούν τι λάστιχα φοράει, μπορεί και να τα μπερδέψεις με κανονικά. Αντίστοιχα καλά σχόλια είχα διαβάσει και απο ρεπόρτερ του αγγλικού BMW CAR για τα GOODYEAR RUN-ON-FLAT που είχε τοποθετήσει σε τεστ μακράς διαρκείας 120 diesel ( Υπενθυμίζω οτι η DUNLOP ανήκει στον όμιλο της GOOD YEAR). RUN FLAT έχουν επίσης και η MICHELIN ( πανάκριβα) και η PIRELLI και η CONTINENTAL απλώς οι δύο τελευταίες δέν έχουν στοκ και χρειάζεται παραγγελία. Για καμμία απο αυτές δέν έχω ακούσει σχόλια , ενώ όπως μου είπε ο λαστιχάς μου για τα MICHELIN αναφέρεται οτι επιδέχονται και μία επισκευή.Το ζήτημα βέβαια είναι πότε θα αντιληφθείς οτι έχασαν τον αέρα τους, και μήπως εν τω μεταξύ απο τα πολλά χιλιόμετρα, έχουν καταστραφεί απο μέσα.Για να είμαι ειλικρινής τα DUNPLOP τα έβαλα γιατί μέχρι τον προηγούμενο μήνα ( και τώρα ακόμα) είναι τα πιό φθηνά ( 470 έναντι 650 των MICHELIN).
Οσον αφορά το facelift, από τι βλέπω και στο αγγλικό babybmwnet αλλά και στο δικό μας site αλλά και στον τύπο (TOTAL BMW ,BMW CAR) τουλάχιστον στα μοντέλα απο τέλος 07 που βγήκε μέχρι και μέσα 09 ,τα προβλήματα που έχουν βγεί είναι σοβαρά και σε μοτέρ ( μπέκ, αισθητήρες) και σε σασί ( θόρυβοι στην καμπίνα , κακή συναρμολόγηση, ηλεκτρικά παράθυρα), μέχρι το τιμόνι έχει πρόβλημα και σε καποιες παρτίδες (θόρυβοι στις λακούβες, ξαφνικό κλείδωμα στην πορεία) και πρέπει να αλλαχτεί όλη η κολόνα.Αν τύχει και και δέν το αντιληφθεί κανείς όσο το αμάξι είναι στην εγγύηση το κόστος φθάνει τα 1.000 ευρώ περίπου. Απο εμπειρία πάντως της καινούργιας κρεμαγιέρας στην δική μου 320 βεβαιώνω οτι η αίσθηση της υδραυλικής στα πρό facelift είναι σαφώς καλύτερη,ενω οι επιδόσεις δέν έχουν και μεγάλη διαφορά. Τώρα πάντως βρίσκεις τα μοντέλα 06 και 07 ( προ facelift) σε καλές τιμές , ενώ τα περισσότερα κουσούρια τους έχουν διορθωθεί.