PDA

Επιστροφή στο Forum : Αναρτηση και ελαστικα


giannis 116
29-12-09, 00:22
Σημερα εκανα αμορτισερομετρηση ενα χρονο μετα απο μετρηση που ειχα κανει λογω ΚΤΕΟ. Τη μετρηση την εκανα διοτι τελευταια νιωθω το αυτοκινητο εντελως 'βαρκα' και να παιρνει μεγαλες κλισεις ακομα και με μικρη ταχυτητα σε ομαλες καμπες. Ακομη το νιωθω εντελως ασαφες, εως επικινδυνο, καμια σχεση οπως ηταν πριν λιγα χρονια καινουριο. Ακομα και ο μηχανικος μου οταν το εκανε μια δοκιμη και με εμενα μεσα, για αλλο λογο, οχι για ελεγχο της αναρτησης, μου ειπε πως νιωθει τ αμαξι πολυ μαλακο.
Να σημειωσω πως πριν τη μετρηση των αμορτισερ ειχε προηγηθει ζυγοσταθμιση, ευθυγραμμιση και ελεγχος πιεσης των ελαστικων και ολα αυτα ηταν καλα αλλα το αυτοκινητο εξακολουθει να ειναι 'βαρκα'.
Τα αμορτισερ εχουν περιπου 51.000χμ, ειναι τα 'μαμα' και αλλαχτηκαν σε επισημη αντιπροσωπεια της Αθηνας και δεν εχω κανει καμια αλλαγη στην αναρτηση, χαμηλωμα, να την σκληρυνω κλπ, ειναι οπως βγηκε απ το εργοστασιο. Η αναρτηση ειναι η νορμαλ και οχι καποια πιο σκληρη οπως πχ η 'Μ'.
Το περιεργο με τη μετρηση ειναι πως μου εβγαλε τα αμορτισερ καλυτερα απο οτι ειχαν μετρηθει περσι στο ΚΤΕΟ κι ας εχω γραψει απο τοτε περιπου 35000χμ! Ειναι αυτο δυνατο;! Ποια μετρηση ειναι η πιο σωστη, ποια να πιστεψω;! Του ΚΤΕΟ ηταν περιπου 70% πανω κατω και του συνεργειου 80% πανω κατω.
Η σημερινη μετρηση εγινε σε συνεργειο γνωστης αλυσιδας γενικων συνεργειων προαστειου της Αθηνας, η περσυνη μετρηση ειχε γινει σε επαρχιακο ΙΚΤΕΟ. Αυριο κιολας ειμαι ετοιμος να παω σε αλλο συνεργειο να τα ξαναμετρησω!

Μετα απο κουβεντα με γνωστο μου, μου ειπε πως ισως για τις μεγαλες κλισεις να φταινε τα ελατηρια. Αυτο ισχυει, δηλαδη τα ελατηρια να θελουν αλλαγη; Αυτο πως το διαπιστωνω;.. Ειναι τα ιδια απο παραλαβης και τ αυτοκινητο εχει γραψει συνολικα πανω απο 151.000χμ σε καθε ειδους δρομους.

Τελος να σημειωσω πως λαστιχα εχω συμβατικα Continental Sport Contact 2 με δεικτη ταχυτητας V και οχι rft οπως ειχε απ το εργοστασιο. Τα λαστιχα τωρα ειναι αρκετα ταλαιπωρημενα, εχουν λιγο 'ψωμι΄ακομα αλλα χρηζουν αλλαγης. Μηπως φταιει και αυτο, δηλαδη τα λαστιχα εχουν φαγωθει και μαλακωσει τοσο ωστε να 'μαγουλιαζουν' πολυ και να παιρνει κλισεις τ αμαξωμα;.. Σιγουρα με την αλλαγη σε συμβατικα απ τη πρωτη στιγμη ενιωσα μειωση της ακαμψιας λογω μαλακοτερων πλαινων σε σχεση με τα εργοστασιακα rft αλλα οχι αυτο το κακο.
Το αμαξι το νιωθω πλεον επικινδυνο, ασαφες, ασταθες και καθολου fun to drive...
Εαν στην επομενη μετρηση βγουν τα αμορτισερ σε κακη κατασταση ή εαν βρεθουν με καποιο τροπο τα ελατηρια ή καποιο αλλο στοιχειο της αναρτησης φθαρμενο, εχω αποφασισει να αλλαξω ολη την αναρτηση με την αντιστοιχη 'Μ' που βαζει η BMW για τη σειρα 1.

Απαντησεις, παρατηρησεις, υποδειξεις για ολα τα παραπανω παρακαλω πολυ ειναι πραγματικα ευπροσδεκτα γιατι με αυτη τη κατασταση ξενερωνω πλεον που το οδηγαω...Ενταξει, μπορει να ειναι αδυναμο και βαρυ αλλα εστριβε καλα...κάποτε, και αυτο ηταν που μ εκανε κι ενιωθα ευχαριστηση, αλλα οχι πια, πλεον με φοβιζει...

ΥΓ Σορυ για το ποστ 'σεντονι'!

rapid_fast
29-12-09, 00:30
Έλα, μην τρελαίνεσαι..:105whistl
Στο κτεο, πριν μετρήσει αμορτισέρ, μπορεί να σε πέρασε απο το μηχάνημα που ξεχειλώνει τις αναρτήσεις και παίζει τα αμορτισέρ στα όρια τους..
Και μετά να στα μέτρησε.. Οπότε τα βγάζει πιο χαλαρα...
(έχεις δεί πώς τα τρομπάρουν πρίν κάνουν τοποθέτηση??)
Πάντως τα αμορτισέρ έχουν ζωή απο 35.000 εώς 60.000 χιλιόμετρα..
Μην κοιτας που τα πάμε 200.000 και λέμε έχουν ζωή ακόμα...

peter79
29-12-09, 09:32
80% μέτρηση σχεδόν βγάζουν τα καινούργια αμορτισέρ!

τα νούμερα της μέτρησης δεν μου φαίνονται λογικά, ειδικά της δεύτερης...

giannis 116
29-12-09, 11:45
80% μέτρηση σχεδόν βγάζουν τα καινούργια αμορτισέρ!

τα νούμερα της μέτρησης δεν μου φαίνονται λογικά, ειδικά της δεύτερης...

Αυτο λεω κι εγω. Ουτε εμενα μου φαινονται σωστα τα νουμερα...

dmyl
29-12-09, 13:03
Παντως τα λαστιχα ειναι αιτια να ταλαντωνει το αυτοκινητο.Το παρατηρησα και εγω απο αλλαγη σε συμβατικα απο τα Κουτσουρα RUN-FLAT.
Παντως εχω πολυ καλυτερο κρατημα με τα συμβατικα Continental Sport Contact 3 με δεικτη V !! Το μονο μειονεκτημα ειναι η αισθηση στο τιμονι οπου αλειωθηκε κατα τα αλλα μια χαρα!!!!!!!!!

giannis 116
29-12-09, 13:59
Τελικα ισως να φταινε τα ελατηρια και τα ζανφορ, με βλεπω συντομα για αλλαγη ολης της αναρτησης με 'Μ'. Θελω τ αμαξι να γινει παλι σταθερο, στιβαρο και ακριβες σε στροφες και καμπες.

peter79
29-12-09, 14:19
αντι να βάλεις Μ βάλε μια οποιαδήποτε καλή aftermarket (KW, Bilstein....)

και πιο φθηνά θα σου έρθει και πιο καλή θα είναι... :deal:

giannis 116
29-12-09, 14:50
Πιο φτηνα θα βγει σιγουρα μια αφτερ αναρτηση αλλα θελω να βαλω κατι εγγυημενο, δοκιμασμενο και οσο γινεται εργοστασιακο και ολοκληρωμενο συνολο αναρτησης και νομιζω πως η 'Μ' αναρτηση που δινει η BMW γι αυτο το αμαξωμα ειναι η μονη λυση. Στην τελικη δε θελω κατι ακραιο σε χαμηλωμα και σφιξιμο της αναρτησης, ζηταω απλα κατι καλυτερο απ τη 'μαμα' και πλεον 'πεσμενη' αναρτηση χωρις να χασω και απ την ανεση και η 'Μ' ειναι η χρυση τομη για αυτα που εγω ψαχνω.

peter79
30-12-09, 08:13
Δοκιμασμένες λύσεις είναι και αυτές που σου αναφέρω.
όσο για το πόσο θα χαμηλώσει και πόσο θα σκληρήνει αυτό είναι θέμα κωδικού ελατηρίου που θα βάλεις.

μέχρι και ρυθμιζόμενες βάζεις με αυτά που θα πληρώσεις για να βάλεις μια Μ.

το κόστος της M προσωπικά το κρίνω ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΟ.

αμα δεις πόσο έχουν τα ελατήρια μόνο θα καταλάβεις....

TAZ118!
30-12-09, 19:58
Aναρτηση Μ....
Αμορτισερ 416.00 ευρω
Ελατηρια 450.00 ευρω
Αντιστρεπτικη εμπρος 175.00 ευρω
Αντιστρεπτικη πισω 102.00 ευρω

Μια αντιστοιχη αναρτηση δεν κοστιζει πανω απο 1000 ευρω χωρις τις αντιστρεπτικες?

Η μονη που αξιζει ειναι μια αντιστοιχη της Bilstein ,κυριως λογω της δυνατοτητας επισκευης και ανακατασκευης τους...

peter79
31-12-09, 08:40
Aναρτηση Μ....
Αμορτισερ 416.00 ευρω
Ελατηρια 450.00 ευρω
Αντιστρεπτικη εμπρος 175.00 ευρω
Αντιστρεπτικη πισω 102.00 ευρω

Μια αντιστοιχη αναρτηση δεν κοστιζει πανω απο 1000 ευρω χωρις τις αντιστρεπτικες?

Η μονη που αξιζει ειναι μια αντιστοιχη της Bilstein ,κυριως λογω της δυνατοτητας επισκευης και ανακατασκευης τους...


πολλά λές.... ίσως με τοποθέτηση μαζί ναι. ανταλλακτικά μόνο όμως δεν πάει τόσο ψηλά.
πας σε ρυθμιζόμενη κοντά στο 1.000ρικο

giannis 116
04-01-10, 22:53
Λοιπον...και η λυπητερη:
Σετ εξοπλισμου μεταγενεστερης τοποθετησης σπορ αναρτηση 'Μ' 352.80€
Αντιστρεπτικη δοκος πισω 84.76€
Αντιστρεπτικη δοκος μπροστα 115.18€
2xΕλικοειδες ελατηριο μπροστα 165.88€
2xΕλικοειδες ελατηριο πισω 178.88€
1068€ συνολο με ΦΠΑ μονο τα ανταλλακτικα για αλλαγη ολης της αναρτησης με 'Μ'. Εργατικα θα δωσω περιπου 100€ σε γνωστο μου μη εξουσιοδοτημενο.
Με τις υγειες μου λοιπον...

antonis7_10
07-01-10, 01:19
Σημερα εκανα αμορτισερομετρηση ενα χρονο μετα απο μετρηση που ειχα κανει λογω ΚΤΕΟ. Τη μετρηση την εκανα διοτι τελευταια νιωθω το αυτοκινητο εντελως 'βαρκα' και να παιρνει μεγαλες κλισεις ακομα και με μικρη ταχυτητα σε ομαλες καμπες. Ακομη το νιωθω εντελως ασαφες, εως επικινδυνο, καμια σχεση οπως ηταν πριν λιγα χρονια καινουριο. Ακομα και ο μηχανικος μου οταν το εκανε μια δοκιμη και με εμενα μεσα, για αλλο λογο, οχι για ελεγχο της αναρτησης, μου ειπε πως νιωθει τ αμαξι πολυ μαλακο.
Να σημειωσω πως πριν τη μετρηση των αμορτισερ ειχε προηγηθει ζυγοσταθμιση, ευθυγραμμιση και ελεγχος πιεσης των ελαστικων και ολα αυτα ηταν καλα αλλα το αυτοκινητο εξακολουθει να ειναι 'βαρκα'.
Τα αμορτισερ εχουν περιπου 51.000χμ, ειναι τα 'μαμα' και αλλαχτηκαν σε επισημη αντιπροσωπεια της Αθηνας και δεν εχω κανει καμια αλλαγη στην αναρτηση, χαμηλωμα, να την σκληρυνω κλπ, ειναι οπως βγηκε απ το εργοστασιο. Η αναρτηση ειναι η νορμαλ και οχι καποια πιο σκληρη οπως πχ η 'Μ'.
Το περιεργο με τη μετρηση ειναι πως μου εβγαλε τα αμορτισερ καλυτερα απο οτι ειχαν μετρηθει περσι στο ΚΤΕΟ κι ας εχω γραψει απο τοτε περιπου 35000χμ! Ειναι αυτο δυνατο;! Ποια μετρηση ειναι η πιο σωστη, ποια να πιστεψω;! Του ΚΤΕΟ ηταν περιπου 70% πανω κατω και του συνεργειου 80% πανω κατω.
Η σημερινη μετρηση εγινε σε συνεργειο γνωστης αλυσιδας γενικων συνεργειων προαστειου της Αθηνας, η περσυνη μετρηση ειχε γινει σε επαρχιακο ΙΚΤΕΟ. Αυριο κιολας ειμαι ετοιμος να παω σε αλλο συνεργειο να τα ξαναμετρησω!

Μετα απο κουβεντα με γνωστο μου, μου ειπε πως ισως για τις μεγαλες κλισεις να φταινε τα ελατηρια. Αυτο ισχυει, δηλαδη τα ελατηρια να θελουν αλλαγη; Αυτο πως το διαπιστωνω;.. Ειναι τα ιδια απο παραλαβης και τ αυτοκινητο εχει γραψει συνολικα πανω απο 151.000χμ σε καθε ειδους δρομους.

Τελος να σημειωσω πως λαστιχα εχω συμβατικα Continental Sport Contact 2 με δεικτη ταχυτητας V και οχι rft οπως ειχε απ το εργοστασιο. Τα λαστιχα τωρα ειναι αρκετα ταλαιπωρημενα, εχουν λιγο 'ψωμι΄ακομα αλλα χρηζουν αλλαγης. Μηπως φταιει και αυτο, δηλαδη τα λαστιχα εχουν φαγωθει και μαλακωσει τοσο ωστε να 'μαγουλιαζουν' πολυ και να παιρνει κλισεις τ αμαξωμα;.. Σιγουρα με την αλλαγη σε συμβατικα απ τη πρωτη στιγμη ενιωσα μειωση της ακαμψιας λογω μαλακοτερων πλαινων σε σχεση με τα εργοστασιακα rft αλλα οχι αυτο το κακο.
Το αμαξι το νιωθω πλεον επικινδυνο, ασαφες, ασταθες και καθολου fun to drive...
Εαν στην επομενη μετρηση βγουν τα αμορτισερ σε κακη κατασταση ή εαν βρεθουν με καποιο τροπο τα ελατηρια ή καποιο αλλο στοιχειο της αναρτησης φθαρμενο, εχω αποφασισει να αλλαξω ολη την αναρτηση με την αντιστοιχη 'Μ' που βαζει η BMW για τη σειρα 1.

Απαντησεις, παρατηρησεις, υποδειξεις για ολα τα παραπανω παρακαλω πολυ ειναι πραγματικα ευπροσδεκτα γιατι με αυτη τη κατασταση ξενερωνω πλεον που το οδηγαω...Ενταξει, μπορει να ειναι αδυναμο και βαρυ αλλα εστριβε καλα...κάποτε, και αυτο ηταν που μ εκανε κι ενιωθα ευχαριστηση, αλλα οχι πια, πλεον με φοβιζει...

ΥΓ Σορυ για το ποστ 'σεντονι'!

Φίλε μου έχεις σκεφτει μήπως φταίνε τα συμβατικα λάστιχα που το αμαξι σου το νιώθεις (βάρκα). Είχες καιρό τα συμβατικά και ξαφνικά ενιωσες αλλαγή ή αλλαξες λάστιχα για αυτό

giannis 116
07-01-10, 01:26
Αυτο για τα λαστιχα το σκεφτηκα κι εγω μηπως εφταιγαν αλλα οταν τα πρωτοεβαλα και μεχρι πριν λιγο καιρο παταγε σχετικα καλα τ αμαξι. Ενταξει δεν ηταν τοσο αμεσο και απολυτο οπως ηταν με τα rft, ηταν λιγο 'πλαδαρο' και πιο μαλακο αλλα οχι αυτο το χάλι που ειναι τωρα και σιγουρα πιο σταθερο και ασφαλες και οχι τοσο ασαφες. Το αυτοκινητο το οδηγαω περιπου 2μιση-3χρονια τωρα με συμβατικα λαστιχα.
Επισης το εκανε δοκιμη ο μηχανικος μου για αλλο λογο οχι για την αναρτηση και το παρατηρησε αμεσα και μου το ειπε χωρις εγω να του αναφερω τιποτα. Το αυτοκινητο με τα ιδια συμβατικα λαστιχα το εχει οδηγησει και αλλες φορες στο παρελθον ο ιδιος και πρωτη φορα τωρα μου αναφερει κατι για την αναρτηση. Επισης ρωτησα εναν αλλο γνωστο μου μηχανικο, ο οποιος δυστυχως λογω αποστασης δεν το εχει οδηγησει το αυτοκινητο αλλα εμπιστευομαι την κριση του και σεβομαι την αποψη του, και μετα την περιγραφη που του εδωσα για τη συμπεριφορα του αυτοκινητου μου απαντησε κι αυτος το ιδιο με το μηχανικο μου πως φταιει η αναρτηση και ειδικοτερα τα ελατηρια και οι γεφυρες.

giannis 116
19-02-10, 22:11
Λοιπον, η αναρτηση μπηκε, εντυπωσεις παρα πολυ θετικες απ τα πρωτα χιλιομετρα.
Το αυτοκινητο χαμηλωσε μολις 1.5 ποντους. Βασικο γιατι συνεχεια μπαινοβγαινω σε ραμπες ferry boat και περναω απο δρομους με σαμαρια και δε θα θελα να χα το αγχος μη βρισκω συνεχεια.
Σκληρυνε επαρκως και πλεον δεν ειναι βαρκα, σταματησε να παιρνει αποτομες και μεγαλες κλισεις και ειναι πιο σαφες και αμεσο. Εχω την εντυπωση πως μεχρι και η αισθηση του τιμονιου βελτιωθηκε.
Πανω απ ολα ομως δεν ειναι κουτσουρο! Δεν κοπαναει καθολου! Ευχαριστη εκπληξη αυτο. Επιτηδες κυνηγαγα ολες τις λακουβες και μικρα σαμαρια στο δρομο και δεν κοπανησε ποτε και πουθενα.

Εγιναν ηδη δοκιμες πρακτικοτητας μεσα στην πολη. Με 5 ενηλικες μεσα δεν ειχα απολυτως κανενα προβλημα απο θεμα να βρισκει καποια ροδα σε θολο, περναει ανετα απο σαμαρακια βουνα, μπαινοβγαινει απροβληματιστα σε ferry boat και γενικα δεν εχει κανενα προβλημα κινησης στους καροδρομους μας ακομα και φουλ φορτωμενο.

Οπτικα εχει κατσει πολυ ομορφα και διακριτικα, δεν το ηθελα σε καμια περιπτωση να γινει 'σαυρα', 'ερπετο', πιτα κατω και να φοβαμαι να βαλω επιβατες μεσα ή να βλεπω σαμαρι και να ιδρωνω απο φοβο.

Στο δρομο τωρα και παρα τα ταλαιπωρημενα λαστιχα, νιωθω το συστημα διευθυνσης πιο αμεσο και επικοινωνιακο, ειχα καιρο να το νιωσω ετσι τ αμαξι, γενικα δε παιρνει κλισεις αποτομες και ειναι στιβαρο.

Το πηγα και μια βολτα λιγο εξω απ την Αθηνα σε μια στριφτερη διαδρομη να το δοκιμασω και εκει. Οντως δουλεψε πολυ καλα η νεα αναρτηση, εστριβε ουδετερα και ελαφρως υπερστροφικα, κατι που μου αρεσε, ενω με την παλια ειχα αρκετα 'μουτρα' στις στροφες. Εστριβε αρκετα γρηγορα και με σαφηνεια, μου ενεπνεε ασφαλεια και εμπιστοσυνη.
Για πρωτη φορα ομως, δε μου χε ξανατυχει, 'την ακουσαν' λιγο τα φρενα! Ισως λογω της υπερβολικης σιγουριας, μαζευα πολλα χιλιομετρα πριν τις στροφες, φρεναρα πολυ αργα, κοντα στη στροφη, πολυ αποτομα με αποτελεσμα να μυρισουν! Απο αποδοση τα φρενα δεν ενιωσα να με εγκαταλειπουν ποτε, παρα την πιεση αλλα οταν καταλαβα οτι τα κουρασα, αφησα λιγο την πιεση να κρυωσουν. Επισης και απ τα λαστιχα αν και δε περιμενα και πολλα γιατι ειναι ταλαιπωρημενα, για αλλη μια φορα με εξεπληξαν τα Conti, ηταν και καλα ζεσταμενα, η ασφαλτος στεγνη, παλικαρι με εβγαλαν, πολυ καλα λαστιχα!
Στην αναρτηση τωρα. Εξακολουθει να ειναι ανετη και σε επαρχιακη κακη ασφαλτο. Κρατα τις κλισεις του αμαξωματος σε ικανοποιητικα για μενα επιπεδα αλλα με προβληματισε μονο ενα πραγμα... Σε αποτομες αριστερες και ανηφορικες στροφες ενιωθα ολο το αμαξι να τρεμει λες και θα ξεκολλαγε ο πισω δεξης τροχος και καμια φορα ενιωθα τρεμουλο παραλληλα και απ τον εμπρος αριστερο τροχο. Το DTC το ειχα ON (ειπαμε, δεν ειμαστε χεραδες και σε δημσιο δρομο ειδικα, να χουμε καμια ασφαλιστικη δικλειδα!). Μηπως θα χρειαστει παλι ευθυγραμμιση; Μηπως φταιει η ελλειψη μπλοκε;

Ηταν αυτο που ηθελα ακριβως, χρυση τομη μεταξυ ανεσης, ασφαλειας και κρατηματος.
Τελικα ομως μου βγηκε λιγο ακριβη, περιπου 1300€ γιατι η εργασια ηταν πολυ, επρεπε μεχρι να κατεβει ο αξονας πισω για να περασουν καποια στοιχεια της αναρτησης απο πανω του και βγηκαν και καποια αλλα εξαρτηματα στην πορεια που δεν ειχαν παραγγελθει και χρειαζονταν. Βασικα αλλαξαν τα παντα, μεχρι νεες βιδες, ροδελες και παξιμαδια τοποθετηθηκαν!
Για μενα τελικα ομως χαλαλι τα λεφτα, και μαθημα, στο επομενο μου BMW αν αξιωθω, η αναρτηση 'Μ' να ειναι στανταρ απ το εργοστασιο.
Καθε παρατηρηση, σχολιο, προταση σας δεκτα.

nikosdov116i
20-02-10, 08:50
Λοιπον, η αναρτηση μπηκε, εντυπωσεις παρα πολυ θετικες απ τα πρωτα χιλιομετρα.
Το αυτοκινητο χαμηλωσε μολις 1.5 ποντους. Βασικο γιατι συνεχεια μπαινοβγαινω σε ραμπες ferry boat και περναω απο δρομους με σαμαρια και δε θα θελα να χα το αγχος μη βρισκω συνεχεια.
Σκληρυνε επαρκως και πλεον δεν ειναι βαρκα, σταματησε να παιρνει αποτομες και μεγαλες κλισεις και ειναι πιο σαφες και αμεσο. Εχω την εντυπωση πως μεχρι και η αισθηση του τιμονιου βελτιωθηκε.
Πανω απ ολα ομως δεν ειναι κουτσουρο! Δεν κοπαναει καθολου! Ευχαριστη εκπληξη αυτο. Επιτηδες κυνηγαγα ολες τις λακουβες και μικρα σαμαρια στο δρομο και δεν κοπανησε ποτε και πουθενα.

Εγιναν ηδη δοκιμες πρακτικοτητας μεσα στην πολη. Με 5 ενηλικες μεσα δεν ειχα απολυτως κανενα προβλημα απο θεμα να βρισκει καποια ροδα σε θολο, περναει ανετα απο σαμαρακια βουνα, μπαινοβγαινει απροβληματιστα σε ferry boat και γενικα δεν εχει κανενα προβλημα κινησης στους καροδρομους μας ακομα και φουλ φορτωμενο.

Οπτικα εχει κατσει πολυ ομορφα και διακριτικα, δεν το ηθελα σε καμια περιπτωση να γινει 'σαυρα', 'ερπετο', πιτα κατω και να φοβαμαι να βαλω επιβατες μεσα ή να βλεπω σαμαρι και να ιδρωνω απο φοβο.

Στο δρομο τωρα και παρα τα ταλαιπωρημενα λαστιχα, νιωθω το συστημα διευθυνσης πιο αμεσο και επικοινωνιακο, ειχα καιρο να το νιωσω ετσι τ αμαξι, γενικα δε παιρνει κλισεις αποτομες και ειναι στιβαρο.

Το πηγα και μια βολτα λιγο εξω απ την Αθηνα σε μια στριφτερη διαδρομη να το δοκιμασω και εκει. Οντως δουλεψε πολυ καλα η νεα αναρτηση, εστριβε ουδετερα και ελαφρως υπερστροφικα, κατι που μου αρεσε, ενω με την παλια ειχα αρκετα 'μουτρα' στις στροφες. Εστριβε αρκετα γρηγορα και με σαφηνεια, μου ενεπνεε ασφαλεια και εμπιστοσυνη.
Για πρωτη φορα ομως, δε μου χε ξανατυχει, 'την ακουσαν' λιγο τα φρενα! Ισως λογω της υπερβολικης σιγουριας, μαζευα πολλα χιλιομετρα πριν τις στροφες, φρεναρα πολυ αργα, κοντα στη στροφη, πολυ αποτομα με αποτελεσμα να μυρισουν! Απο αποδοση τα φρενα δεν ενιωσα να με εγκαταλειπουν ποτε, παρα την πιεση αλλα οταν καταλαβα οτι τα κουρασα, αφησα λιγο την πιεση να κρυωσουν. Επισης και απ τα λαστιχα αν και δε περιμενα και πολλα γιατι ειναι ταλαιπωρημενα, για αλλη μια φορα με εξεπληξαν τα Conti, ηταν και καλα ζεσταμενα, η ασφαλτος στεγνη, παλικαρι με εβγαλαν, πολυ καλα λαστιχα!
Στην αναρτηση τωρα. Εξακολουθει να ειναι ανετη και σε επαρχιακη κακη ασφαλτο. Κρατα τις κλισεις του αμαξωματος σε ικανοποιητικα για μενα επιπεδα αλλα με προβληματισε μονο ενα πραγμα... Σε αποτομες αριστερες και ανηφορικες στροφες ενιωθα ολο το αμαξι να τρεμει λες και θα ξεκολλαγε ο πισω δεξης τροχος και καμια φορα ενιωθα τρεμουλο παραλληλα και απ τον εμπρος αριστερο τροχο. Το DTC το ειχα ON (ειπαμε, δεν ειμαστε χεραδες και σε δημσιο δρομο ειδικα, να χουμε καμια ασφαλιστικη δικλειδα!). Μηπως θα χρειαστει παλι ευθυγραμμιση; Μηπως φταιει η ελλειψη μπλοκε;

Ηταν αυτο που ηθελα ακριβως, χρυση τομη μεταξυ ανεσης, ασφαλειας και κρατηματος.
Τελικα ομως μου βγηκε λιγο ακριβη, περιπου 1300€ γιατι η εργασια ηταν πολυ, επρεπε μεχρι να κατεβει ο αξονας πισω για να περασουν καποια στοιχεια της αναρτησης απο πανω του και βγηκαν και καποια αλλα εξαρτηματα στην πορεια που δεν ειχαν παραγγελθει και χρειαζονταν. Βασικα αλλαξαν τα παντα, μεχρι νεες βιδες, ροδελες και παξιμαδια τοποθετηθηκαν!
Για μενα τελικα ομως χαλαλι τα λεφτα, και μαθημα, στο επομενο μου BMW αν αξιωθω, η αναρτηση 'Μ' να ειναι στανταρ απ το εργοστασιο.
Καθε παρατηρηση, σχολιο, προταση σας δεκτα.

Που το έφτιαξες?

giannis 116
20-02-10, 09:22
Σου εστειλα πμ για να μη φανει διαφημιση.

asteris777
20-02-10, 13:33
φιλε μου καλα χιλιομετρα με τις νεες αναρτησεις σου και χαιρομαι που το αμαξι σου εγινε οπως ηθελες.παρολα αυτα πιστευω οτι εδωσες υπερβολικα χρηματα για αυτα που προσφερει θα μπορουσες να βαλεις bilstein sprint με 500 ευρω και το αυτοκινητο πιστευω οτι θα ηταν καλυτερο απο αυτο που ειναι τωρα και τα 800 στην τσεπη.αν ηθελες και ελατηρια και αντιστρεπτικες αλλα 400 και παλυ θα εισουν κερδισμενος....

giannis 116
20-02-10, 13:46
Σ ευχαριστω για τις ευχες σου κατ αρχην.
Εχεις δικιο κι εγω το σκεφτομουν στην αρχη να το κανω καπως ετσι πιο πολυ για εξοικονομηση χρηματων. Ομως, αν εβαζα Bilstein ή HR ή κατι παρομοιο τ αμαξι θα χαμηλωνε πιο πολυ πραγμα που δεν ηθελα οπως επισης θα σκληρυνε κι αλλο που και αυτο δεν ηθελα. Επισης δεν ηθελα να κανω πειραματα με ανταλλακτικα απο διαφορες εταιριες που δε ξερω εαν τελικα θα ειχαν το αποτελεσμα που εψαχνα και μετα ξαναψαχνομουν με αλλους συνδυασμους εξαρτηματων και αν το πετυχαινα και τοτε το κοστος θ ανεβαινε κι αλλο. Οποτε ή θα ειχα πληρωσει λιγοτερα σαφως αλλα δε θα με ικανοποιουσε το αποτελεσμα, ή θα ξαναμπαινα στη διαδικασια και στα εξοδα με αλλη αναρτηση απ την αρχη παλι.
Τελος αλλαξαν ΟΛΑ τα στοιχεια της αναρτησης μεχρι και την τελευταια βιδα, ροδελα και παξιμαδι που σημαινει πως εγινε ριζικη και ολικη αλλαγη.
Γι αυτο και γραφω πως η 'Μ' αναρτηση, ναι μεν τσουχτερη η τιμη της αλλα συνδυαζει ολα αυτα τα οποια ζηταγα, δε νομιζω απο καποια αλλη εταιρια ή συνδυασμο να το πετυχαινα αυτο.

asteris777
20-02-10, 14:19
την αλλη εβδομαδα θα βαλω τα bilstein sprint με hr με 2 ποντους χαμηλωμα και θα δω τις διαφορες δεν νομιζω να γινει και τοσο κουτσουρο οσο λες.700 euro με εργατικα και ευθηγραμηση

giannis 116
20-02-10, 17:42
asteris στο compact θα μπει η αναρτηση; Που θα την αλλαξεις, μπορεις να μου στειλεις πμ;
(ψιλοασχετο) Το compact τι κινητηρα εχει;..

giannis 116
11-05-10, 23:18
Σημερα ειχα μια δυσαρεστη εμπειρια με τα συμβατικα λαστιχα μου. Το ειχα τ αυτοκινητο αφημενο σε παρκινγκ μια μερα και το μεσημερι που πηγα να το παρω διαπιστωσα ευτυχως πριν ξεκινησω πως το πισω δεξι ηταν πιτα!
Επειδη τα λαστιχα τα εχω αλλαξει απο εργοστασιακα rft σε συμβατικα ειχα κι ενα κιτ επιδιορθωσης κομπρεσερακι με αφρο. Αφου το συνδεσα με το σκασμενο λαστιχο, δουλεψε το κομπρεσερακι, πηρε ολο τον αφρο μεσα αλλα τζιφος, τιποτα! Το λαστιχο εκει, κλατα! Επειδη η ωρα ηταν περασμενη και δε βρηκα βουλκανιζατερ ή καταστημα με ειδη αυτοκινητου ανοικτο να παρω αλλον εναν αφρο μηπως και δεν εφτασε ενα μπουκαλακι, αναγκαστηκα και φωναξα οδικη βοηθεια, φορτωθηκε τ αμαξι σε φορτηγο και πηγε στο πλησιεστερο ανοικτο βουλκανιζατερ. Διαπιστωθηκε πως ειχα πατησει μια βιδα ΝΑ με το συμπαθειο απ τη μεσα πλευρα του λαστιχου που το ειχε σκισει αρκετα ωστε ο αφρος και ο αερας να διαφευγουν και να μη φουσκωνει το λαστιχο. Μου ειπαν πως δε θα κολλαγε το μπαλωμα μ ολο τον αφρο μεσα στο λαστιχο κι αν το καθαριζαν ακομα κι επειδη ηταν κι αρκετα φαγωμενο και μεγαλο το σκισιμο μου εβαλαν ενα μεταχειρισμενο.
Επειδη και τα υπολοιπα λαστιχα δεν ειναι και στην καλυτερη κατασταση αποφασισα λοιπον να τα αλλαξω. Επισης πηρα τη μεγαλη αποφαση και ισως ρισκο να ξαναγυρισω σε rft. Αυτα που θελω να βαλω ειναι τα Bridgestone Potenza RE 050 A RFT και ΜΟΝΟ αυτα! Ο λογος ειναι πως ειναι τα μοναδικα λαστιχα που υπαρχουν στην αγορα και εχουν τις προδιαγραφες που ζηταω, οι οποιες ειναι ακριβως αυτες που δινει το εργοστασιο γι αυτα τα λαστιχα με αυτες τις διαστασεις και γι αυτο το αυτοκινητο και δεν θελω να ξαναπειραματιστω με διαφορετικα σε κανενα τομεα λαστιχα.
Τα λαστιχα ειναι 205/50/17 89V μπροστα και 225/45/17 91V πισω.
Για την ακριβεια βγαζει και η Pirelli σ αυτες τις διαστασεις κ με ιδιους δεικτες αλλα τα ειχε 1ης τοποθετησης και ηταν επιεικως απαραδεκτα. Ακομα Goodyear και Dunlop δεν ηθελα να βαλω, κοιταξα και για Continental SSR αλλα δεν εβγαζαν αυτα που ηθελα εγω. Οποτε κατεληξα στη Bridgestone κι αφου ειχα διαβασει πως θα εβγαζαν νεας γενιας πιο μαλακα.
Εκανα μια αναζητηση στο ιντερνετ και βρηκα σε ενα σαιτ με 730€ συνολο και τα 4 με ΦΠΑ και μεταφορικα, περιπου την ιδια τιμη μ εδωσε κι ενα λαστιχαδικο στη γειτονια μου.
Επειδη ειμαι ακομα στο ψαξιμο αλλα θελω να τ αλλαξω συντομα μπορειτε να μου δωσετε καποιο σαιτ που ξερετε εσεις ή να μου προτεινετε καποιο λαστιχαδικο 'σωστο' με καλες τιμες; Οποιος μπορει να βοηθησει, ευπροσδεκτες οι προτασεις του!
Σας ευχαριστω προκαταβολικα!Συγγνωμη για το μακροσκελες ποστ.

giannis 116
12-05-10, 12:55
Τελικα τα παρηγγειλα απο βουλκανιζαντερ της γειτονιας μου που ειναι εμπορος Bridgestone.
Το μαλλι θα παει 750€ (με τις υγειες μου!). Ειχα βρει τα ιδια στο ιντερνετ με 730€.
Το θεμα ειναι οτι αυτοι οι συνδυασμοι διαστασεων και δεικτων στην Ελλαδα αποδειχτηκαν καρασπανιοι! Καταφερε ο ανθρωπος να εντοπισει μολις 5 ελαστικα (2 μπροστινα και 3 πισω) σε ολη την Ελλαδα και θα μου τα φερει απο Θεσσαλονικη που ειναι εκει τωρα γιατι στην Αθηνα δεν υπηρχε δειγμα! Η επομενη λυση ηταν ν ανεβω δεικτη σε W που δεν το ηθελα αλλιως μεσω ιντερνετ και παραπανω αναμονη. Αυριο ή μεθαυριο που θα τα βαλω θα σας πω πρωτες εντυπωσεις.

peter79
12-05-10, 15:40
Τελικα τα παρηγγειλα απο βουλκανιζαντερ της γειτονιας μου που ειναι εμπορος Bridgestone.
Το μαλλι θα παει 750€ (με τις υγειες μου!). Ειχα βρει τα ιδια στο ιντερνετ με 730€.
Το θεμα ειναι οτι αυτοι οι συνδυασμοι διαστασεων και δεικτων στην Ελλαδα αποδειχτηκαν καρασπανιοι! Καταφερε ο ανθρωπος να εντοπισει μολις 5 ελαστικα (2 μπροστινα και 3 πισω) σε ολη την Ελλαδα και θα μου τα φερει απο Θεσσαλονικη που ειναι εκει τωρα γιατι στην Αθηνα δεν υπηρχε δειγμα! Η επομενη λυση ηταν ν ανεβω δεικτη σε W που δεν το ηθελα αλλιως μεσω ιντερνετ και παραπανω αναμονη. Αυριο ή μεθαυριο που θα τα βαλω θα σας πω πρωτες εντυπωσεις.

η δυσκολία αφορά στο ότι είναι RFT τα ελαστικά...

giannis 116
14-05-10, 01:02
Σημερα τ απογευμα ηρθαν τα λαστιχα και τα φορεσα. Ακομα ειναι νωρις βεβαια για ασφαλη συμπερασματα αλλα οι πρωτες εντυπωσεις ειναι αρκετα καλες. Βασικα ειχα ετοιμαστει ψυχολογικα για ξυλα-κουτσουρα που θα εκαναν τ αμαξι να τριζει τα κοκκαλα του αλλα καμια σχεση! Ισως αυτα τα νεα Bridgestone rft ειναι οντως νεας και βελτιωμενης γενιας λαστιχα με πιο μαλακη και καλη γομα. Σιγουρα ειναι πιο σκληρα απ τα συμβατικα Conti. που ειχα πριν αλλα πολυ πιο μαλακά σε σχεση με τα πρωτης τοποθετησης rft Pirelli που ειχε απ το εργοστασιο. Σε λακουβες και σαμαρακια δεν κοπαναει και ειναι αρκετα μαλακο για rft.
Ειναι ομως πιο θορυβωδη σε σχεση με τα συμβατικα, ισως να φταιει και η αλλη χαραξη του πελματος.
Κατι αλλο που ενιωσα αμυδρα ομως γιατι δεν τον ζοριζω, θελω να τα στρωσω καμια 500αρια χμ να πατησουν, ειναι οτι το αυτοκινητο 'στεκεται' καλυτερα, 'παταει' πιο σιγουρα, περιοριστηκαν και αλλο οι κλισεις και το τιμονι σα να εγινε λιγο πιο βαρυ και αμεσο. Βασικα μετα το στρωσιμο των ελαστικων θελω να ξαναπαω για ελεγχο ζυγοσταθμισης, ευθυγραμμισης και μετα θα κρινω αν αξιζαν οντως τα λεφτα τους. Παντως μου φαινεται πως αυτο το αυτοκινητο με αυτη την αναρτηση 'δουλευει' καλυτερα με rft λαστιχα. Θα δειξει μετα απο λιγο καιρο.
Επισης δεν τα εχω δοκιμασει ακομα σε βρεγμενο. Τα Conti που ειχα πριν ηταν υποδειγματικα ακομα και σε πλυμμηρες, οσο ειχαν αυλακια, γιατι τελευταια τα καραφλιασα!
Με την παροδο των χιλιομετρων θα σας κραταω ενημερους σε αυτο το θεμα.

bimmer-corfu
14-05-10, 16:03
σίγουρα τα δυναμικά χαρακτηριστικά είναι καλύτερα με rft στο αμάξι σου αλλά και επειδή έβαλες τα συγκεκριμένα ελαστικά που στο στεγνό είναι πολύ καλά. όμως κοπανάνε πάρα πολύ σε σχέση με rft dunlop sp sport που έχω εμπειρία

giannis 116
15-05-10, 14:39
Χτες βραδυ και μετα απο τη λασποβροχη στην Αθηνα εκανα αρκετα χιλιομετρα στους απαραδεκτους δρομους μας και μπορω να πω πως για φρεσκα αστρωτα λαστιχα ανταπεξηλθαν πολυ καλα. Στην αρχη και πριν γεμισουν οι δρομοι νερα που ειχε σκετη γλιτσα, που και που το DTC εκανε δουλιτσα αλλα ποτε δεν ενιωσα να γλιστραω επικινδυνα. Μετα που οι δρομοι ηταν γεματοι λασποβρωμονερα δεν ενιωσα ουτε μια στιγμη υδρολισθηση ή γλιστρημα, τα λαστιχα ηταν απλα αψογα στα νερα.
Να σημειωσω, πως ειδα τα ξημερωματα τουλαχιστον 5 ατυχηματα, το ενα απ αυτα πολυ σοβαρο. Δυστυχως ηταν οι συνθηκες οι χειροτερες στους δρομους, βροχη με χωμα και ωρα που ολοι γυρναγαν απο ξενυχτι.