PDA

Επιστροφή στο Forum : Alpha N & carbon intake installed!


S38B38 Monsta
01-01-10, 19:36
Ανοίγω νέο thread με την ολοκλήρωση του πρώτου σταδίου βελτίωσης στον S54, το (race) Alpha N και την εισαγωγή κτήνος από carbon (Buchner), κατάργηση MAF, αλλαγή κολλάρων, σωληνάκι υποπίεσης περιμένω από csl μέσα στην επόμενη βδομάδα, αλλά και φιλτροχοάνης (δίπλα στο φως ομίχλης) βλ. φωτό.

Λοιπόν, πολλά έχω διαβάσει όσο αφορά το θέμα Alpha N από πολλούς (γνώστες & μη). Να συμπληρώσω εδώ ότι το project μεν ολοκληρώθηκε, δεν έχει όμως τεσταριστεί στο δρόμο με φιλικό άνοιγμα, λόγω πίεσης χρόνου - μόλις χθες το πήρα - αλλά και ημερών. Γιάννη που είσαι???

Τεσταρίστηκε όμως με το δικό μου butt dyno και μετά από περίπου 150 χλμ στο δρόμο τις τελευταίες δύο μέρες, έχω να πω τα εξής:

Όσο αφορά τον ήχο:

Χμμμ για να δω τι έρχεται στο μυαλό. Να πω αρχικά ότι η επιστροφή στα ///Μ I-6 ήταν καλοδεχούμενη από πλευράς ήχου. Μετά από λίγες μέρες οδήγησης όμως, πείτε με αχάριστο, το συνήθισα. Ειλικρινά γρηγορότερα απ όσο περίμενα. Εκτός από το κλασσικό 'ξερό' πορωτικό, κατά τ άλλα, λίγα - πολύ λίγα πράγματα. Μέχρι που άρχισα να ψάχνομαι για τελικό.

Λοιπόν το αμάξι έχει αλλάξει εντελώς χαρακτήρα. Μερικοί χαρακτηρισμοί:

Εξωφρενικό ουρλιαχτό, εξαιρετικά πορωτικό, αλλά και τρομακτικό στους ανυποψίαστους πεζούς, αλλά και σε όσους έχουν το παράθυρο κατεβασμένο καθώς περνάς από δίπλα WOT. :nod:

Στο δρόμο τώρα:

Σε stock μορφή δεν ένιωθα το μοτέρ να ανεβάζει ψηλά με τόση προθυμία όσο (ίσως) το περίμενα. Τι γίνεται τώρα λοιπόν? Αν και όπως είπα στην αρχή δεν έχει γίνει ακόμα το απαραίτητο ανοιγματάκι, μπορώ να πω με σιγουριά ότι ούτε εδώ υπάρχει σχέση με πριν. Δε ξέρω αυτό σε τι μεταφράζεται σε αριθμό καροτσών σε κόντρα, αλλά έχω μια υποψία....
Πλέον το αμάξι είναι πολύ πιο ζωντανό στις μεσαίες, πιο γεμάτο και ψηλά απλά τρελένεται. :yippee:

Το ρελαντί είναι άψογο και δεν υπάρχουν πουθενά κομπιάσματα στην απόδοση.....ΟΚ δεν το σανίδωσα με 6η και 1.5Κ στροφές, αλλά ούτε πρόκειται.

Κατανάλωση είδα με αρκετά σβέλτη οδήγησει σχεδόν ότι έβλεπα και πριν και +0.5 λτ. Είμαι δηλ στα 12.9 περίπου.

Μειονέκτημα προς το παρόν, ότι δεν μπορείς να περάσεις από 'ποτάμια' βροχής, έλεο φιλτροχοάνης. Πράγμα που δεν πρόκειται βέβαια να συμβεί, αφού το ///Μ δεν είναι καθημερινό αυτοκίνητο.

Πάμε τώρα στο επόμενο βήμα......ζαντόνια, diff 3.91, ελαφρωμένο βολάν.....:dance:

Α την άλλη βδομάδα μπαίνει BMW ΟΕΜ ///Μ short shift. Εκεί αλλάζει επιτέλους και το κακάσχημο 'σκουπόξυλο' λεβιές που έχω τώρα, με το κοντό (άκα ZHP) λεβιεδάκι και καινούριο leather boot.

will keep updating....

DimitrisZ4
01-01-10, 19:42
ωραιος...θα θελα πολυ να το ακουσα κ απο κοντα αν γινεται γτ θελω να κανω κ εγω κατι τετοιο καποια στιγμη...

S38B38 Monsta
01-01-10, 19:52
oops οι φωτό...

giannis 116
01-01-10, 19:55
Υπαρχει καποιος λογος να τραβαει αερα απο τοσο χαμηλα οπως πχ να τραβαει οσο γινεται πιο ψυχρο αερα;..

alexk
01-01-10, 19:57
Με γεια Κώστα, ωραία φαίνεται.

ΥΓ : η μπάρα θόλων που είναι ?

S38B38 Monsta
01-01-10, 20:00
Με γεια Κώστα, ωραία φαίνεται.

ΥΓ : η μπάρα θόλων που είναι ?

Ευχαριστώ Αλέξη.

Η μπάρα πήρε δρόμο διότι το ....πράμα είναι πολύ ογκώδες (μεγαλύτερο από του csl) και η μπάρα απλά δεν χωράει. Θα πρέπει να πάρω διαφορετικής σχεδίασης.

Sokin M3
01-01-10, 20:04
καλοριζικο Κωστα για τι κοστος μιλαμε για αυτην την εισαγωγη?

S38B38 Monsta
01-01-10, 20:08
καλοριζικο Κωστα για τι κοστος μιλαμε για αυτην την εισαγωγη?

Αν θες στείλε pm.

S38B38 Monsta
01-01-10, 20:12
Υπαρχει καποιος λογος να τραβαει αερα απο τοσο χαμηλα οπως πχ να τραβαει οσο γινεται πιο ψυχρο αερα;..

Ακριβώς! Το σημείο αυτό είναι το ιδανικότερο για τη τοποθέτηση της χοάνης, μακριά από το κινητήρα. Απλά θέλει προσοχή στα ....ποτάμια.

mitsos_chania
01-01-10, 20:16
την μπαρα τι την εκανες?την εδωσες?

S38B38 Monsta
01-01-10, 20:47
την μπαρα τι την εκανες?την εδωσες?

δες Post #6

Fairytale
02-01-10, 01:01
Κώστα η φιλτροχοάνη εκεί είναι ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ.
Δεν χρειάζονται ποτάμια, η 1η λούμπα με νερό θα είναι μοιραία. Η 1η όμως και το καλοκαίρι αργεί...
C U out there

Action Man
02-01-10, 07:11
Δεν είναι καλό σημείο για φιλτροχοάνη.Θα είσαι συνέχεια με το άγχος,και όπως ξέρεις οι λακούβες με νερό στην Ελλάδα είναι σύνηθες φαινόμενο.
Θυμάμαι ακριβώς το ίδιο είχαμε κάνει σε clio sport to 2001(είχαμε βάλει ένα κιτάκι Κ-Ν με ακριβώς ίδιο σχεδιασμό)και η ζημιά δεν άργησε να γίνει.
Το αμάξι έβγαινε μόνο ΣΚ για στροφιλίκια κτλ,αλλά η στραβή δεν άργησε να γίνει.

φιλικά

ΔημητρηςΜ3
02-01-10, 11:34
με το καλο!!!!!!! βαλε videaki με τον τον ποροτικο ηχο!!

EVANGELOS
02-01-10, 12:49
oops οι φωτό...

ΦΟΡΑΣ ΚΑΒΟΥΚΑ ????

... χεχεχε καλώς τα δέχτηκες ρεεεεε ...

Ξενερωτικό πρώτο σχόλιο ...

Για να αλλάξεις λάδια πρέπει ΔΥΣΤΥΧΩΣ να ΑΦΑΙΡΕΙΣ κάθε φορά την εισαγωγή αφού δεν βγαίνει η τάπα για να αλλάξεις φίλτρο λαδιού ...

πράγμα ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ δύσκολο και χρονοβόρο !!! ... επίσης ακόμα πιο δύσκολο να την ΞΑΝΑ ΒΑΛΕΙΣ !!!

Η δικιά μου που είναι ΜΚ ευτυχώς δεν εμποδίζει (και χοράει και η ΟΕΜ μπάρα θόλων ) αλλά αυτή που έβαλες (και που φόραγε και ο Νίκος ο Φίλος) είναι custom made πολύ μεγάλη και αν και του το είχα πει το πρόβλημα αυτό ο φουντωτής επέμενε να φτιάξει καβούκα τέρας !!!

Προσοχή (στην επανατοποθέτηση) μην στραβο-πατήσουν (σικ) οι τσιμούχες (σικ2) της καβούκας (σικ3) !!!

Δεύτερο σχόλιο

Βάλε τους ΜΑΜΑ κολιέδες (σικ4)

Τρίτο σχόλιο

Πρόσεξε πολύ να κουμπώσει καλά το σωληνάκι του ρελαντί (στο κάτω μέρος της εισαγωγής) ... έχει ξεκουμπωθεί και σε μένα και στο Νικολάι ... και μέχρι να καταλάβουμε τι είχε συμβεί φάγαμε 1 βδομάδα !!!

Τέταρτο σχόλιο

Μην ανυσηχείς τόσο πολύ με τη θέση της φιλτροχοάνης ... εγώ έχω περάσει (γ@μω τα ηλίθια ραντεβου μου στο Κεφαλάρι) από τρελό λιμνάκι με τρελή βροχή και δεν έγινε τίποτα ... επίσης 1,5 χρόνο και βάλε που έχω εκεί το χοανάκι δεν έχω αντιμετωπίσει ποτέ θέμα ... βέβαια θα μου πεις αυτό το θέμα είναι ΜΙΑ ΚΑΙ ΕΞΩ (ή ρουφας νερό και bye bye ή τίποτα) αλλά τελικά δεν είναι όσο επικίνδυνο φαίνεται

Έχω τσεκάρει την χοάνη μετά από 2 ωρη οδήγηση σε τρελή βροχή και δεν έχει τραβήξει μέσα τίποτα ... θεωρώ επιβεβλημένο να βγάλεις το πλαινό πλαστικό δεξιά κάτω που στέλνει αέρα στα φρένα ώστε να ελαχιστοποιήσεις την πιθανότητα να συσσωρευθεί νερό στην κοιλότητα του αεραγωγού ... εννoώ τό 9

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=BL91&mospid=47621&btnr=41_1098&hg=41&fg=10

ΟΜΩΣ ...

Πάντα προσέχω να ΜΗΝ πατάω το κάζι (σικ5) όταν διέρχομαι από νερά !!! ... μιλάω για λίμνες όχι το σύνηθες νερό που μαζεύουν οι κεντρικοί δρόμοι (μεσογείων ας πούμε)

Tέλος προτείνω να Mη βάλεις green χοάνη ... έγω έβαλα για 2η φορά BMC ... αυτό : FBTW110-140 ... προφανώς εκεί κάτω που είναι ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΟΥΝ# εύκολα οπότε ετοιμάσου για συχνή αλλαγή ...

Όταν έρθει η ώρα να αλλάξεις - καθαρίσεις το φιλτράκι ΔΕ χρειάζεται να βγάλεις ούτε εισαγωγή , ούτε προφυλακτήρες κλπ κλπ !!! ... βρήκαμε ωραίο πατεντάκι με Κάψα - Σοφοκλή και γίνεται απλούστατα ... το πρόβλημα είναι βασικά στο κάτω-κάτω μέρος της εισαγωγής (το κουμπωτό) ... όταν έρθει η στιγμή μιλάμε !!!

όσον αφορά τον καθαρισμό ... shake mildly ... xexe (inside joke για Μπαρλά , Ματσούκα , Σάντο ...)

Πέμπτο σχόλιο

Δεν υπάρχει ΟΕΜ Μ short shift ... ξέρω (δηλ. φαντάζομαι) τι έχει στο μυαλό του αυτός που στο είπε (αφού εγώ μάλλον του το είπα ... που μου το είπε ο Στράξ που του το είπε ... ποιος άλλος Ο ΠΡΟΕΔΡΑΣ !!!) ... είναι BMW μεν αλλά όχι Μ !!!

Αγοράζω το λεβιέ σου ΤΩΡΑ και το leather boot αν ΔΕΝ είναι με wood trim !!!

KAΛΟΦΟΡΕΤΟ ΤΟ ΠΡΑΜΑ είσαι πλέον και εσύ mafless !!!

p.s. Θα μπερδεύει πάντως ... εγώ στο λέω !!! χεχεχεχε

S38B38 Monsta
02-01-10, 13:07
Ευχαριστώ όλους για το feedback.

Ευάγγελε, thanks for the long post, άλλωστε είναι η σπεσιαλιτέ σου. :D

Κοίτα εδώ http://m3forum.net/m3forum/showthread.php?t=252410&page=3 Post# 28 ή κάνε κλικ πάνω στι φωτό για απευθείας μετάβαση στον Tischer. To θέμα είναι ότι δεν στέλνουν από ΗΠΑ πλέον πράγματα, οπότε το παράγγειλα από εδώ.

Επιστρέφω στα υπόλοιπα σχόλια σε λίγο.....

chief
02-01-10, 13:12
Μπραβο στον Κωστα για το εγχειρημα και μπραβο γιατι με το που πηρε το Μ3 προχωρησε σε βελτειωσεις.
Το alpha-n και η εισαγωγή θα ειναι το επομενο μου βημα στην περιπτωση που δεν προχωρησω ( λογο καποιας οικογενειακης ατυχίας που ηρθε προσφατα ) στην αγορα του csl .
Αν και ειναι αλλο πραγμα η αγορα csl και αλλο η βελτειωση του Μ3 θα περιμενα απο τον Κωστα να ανοιξει με ενα μαμα ή με ενα φ.π.ε. και να μας πει τις διαφορες πριν αλλαξει διαφορικό και βολάν γιατι δεν θα βγουν σωστα συμπερασματα οταν τα αλλαξει και μετα...

Σκεφτομαι να μανατζαρω τον Κωστα...
Πρεπει να ραψουμε τον Ευαγγελο.:bananasmi

την μπαρα τι την εκανες?την εδωσες?

Το δικό μου δεν ειχε και δεν εχει. Δεν ξερω γιατι.

EVANGELOS
02-01-10, 13:14
Ρε συ άλλο κοντύτερος λεβιές άλλο short shift ... εγώ λέω να μειώσεις τη διαδρομή με ΟΕΜ πράμα !!!

EVANGELOS
02-01-10, 13:17
...Το δικό μου δεν ειχε και δεν εχει. Δεν ξερω γιατι.

Γιατί είναι 2001 ή στην έφαγε ο προηγούμενος !!!

S38B38 Monsta
02-01-10, 13:23
... χεχεχε καλώς τα δέχτηκες ρεεεεε ...

Ξενερωτικό πρώτο σχόλιο ...

Για να αλλάξεις λάδια πρέπει ΔΥΣΤΥΧΩΣ να ΑΦΑΙΡΕΙΣ κάθε φορά την εισαγωγή αφού δεν βγαίνει η τάπα για να αλλάξεις φίλτρο λαδιού ...

πράγμα ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ δύσκολο και χρονοβόρο !!! ... επίσης ακόμα πιο δύσκολο να την ΞΑΝΑ ΒΑΛΕΙΣ !!!

Η δικιά μου που είναι ΜΚ ευτυχώς δεν εμποδίζει (και χοράει και η ΟΕΜ μπάρα θόλων ) αλλά αυτή που έβαλες (και που φόραγε και ο Νίκος ο Φίλος) είναι custom made πολύ μεγάλη και αν και του το είχα πει το πρόβλημα αυτό ο φουντωτής επέμενε να φτιάξει καβούκα τέρας !!!

Προσοχή (στην επανατοποθέτηση) μην στραβο-πατήσουν (σικ) οι τσιμούχες (σικ2) της καβούκας (σικ3) !!!

Δεύτερο σχόλιο

Βάλε τους ΜΑΜΑ κολιέδες (σικ4)

Τρίτο σχόλιο

Πρόσεξε πολύ να κουμπώσει καλά το σωληνάκι του ρελαντί (στο κάτω μέρος της εισαγωγής) ... έχει ξεκουμπωθεί και σε μένα και στο Νικολάι ... και μέχρι να καταλάβουμε τι είχε συμβεί φάγαμε 1 βδομάδα !!!

Τέταρτο σχόλιο

Μην ανυσηχείς τόσο πολύ με τη θέση της φιλτροχοάνης ... εγώ έχω περάσει (γ@μω τα ηλίθια ραντεβου μου στο Κεφαλάρι) από τρελό λιμνάκι με τρελή βροχή και δεν έγινε τίποτα ... επίσης 1,5 χρόνο και βάλε που έχω εκεί το χοανάκι δεν έχω αντιμετωπίσει ποτέ θέμα ... βέβαια θα μου πεις αυτό το θέμα είναι ΜΙΑ ΚΑΙ ΕΞΩ (ή ρουφας νερό και bye bye ή τίποτα) αλλά τελικά δεν είναι όσο επικίνδυνο φαίνεται

Έχω τσεκάρει την χοάνη μετά από 2 ωρη οδήγηση σε τρελή βροχή και δεν έχει τραβήξει μέσα τίποτα ... θεωρώ επιβεβλημένο να βγάλεις το πλαινό πλαστικό δεξιά κάτω που στέλνει αέρα στα φρένα ώστε να ελαχιστοποιήσεις την πιθανότητα να συσσωρευθεί νερό στην κοιλότητα του αεραγωγού ... εννoώ τό 9

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=BL91&mospid=47621&btnr=41_1098&hg=41&fg=10

ΟΜΩΣ ...

Πάντα προσέχω να ΜΗΝ πατάω το κάζι (σικ5) όταν διέρχομαι από νερά !!! ... μιλάω για λίμνες όχι το σύνηθες νερό που μαζεύουν οι κεντρικοί δρόμοι (μεσογείων ας πούμε)

Tέλος προτείνω να Mη βάλεις green χοάνη ... έγω έβαλα για 2η φορά BMC ... αυτό : FBTW110-140 ... προφανώς εκεί κάτω που είναι ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΟΥΝ# εύκολα οπότε ετοιμάσου για συχνή αλλαγή ...

Όταν έρθει η ώρα να αλλάξεις - καθαρίσεις το φιλτράκι ΔΕ χρειάζεται να βγάλεις ούτε εισαγωγή , ούτε προφυλακτήρες κλπ κλπ !!! ... βρήκαμε ωραίο πατεντάκι με Κάψα - Σοφοκλή και γίνεται απλούστατα ... το πρόβλημα είναι βασικά στο κάτω-κάτω μέρος της εισαγωγής (το κουμπωτό) ... όταν έρθει η στιγμή μιλάμε !!!

όσον αφορά τον καθαρισμό ... shake mildly ... xexe (inside joke για Μπαρλά , Ματσούκα , Σάντο ...)

Πέμπτο σχόλιο

Δεν υπάρχει ΟΕΜ Μ short shift ... ξέρω (δηλ. φαντάζομαι) τι έχει στο μυαλό του αυτός που στο είπε (αφού εγώ μάλλον του το είπα ... που μου το είπε ο Στράξ που του το είπε ... ποιος άλλος Ο ΠΡΟΕΔΡΑΣ !!!) ... είναι BMW μεν αλλά όχι Μ !!!

Αγοράζω το λεβιέ σου ΤΩΡΑ και το leather boot αν ΔΕΝ είναι με wood trim !!!

KAΛΟΦΟΡΕΤΟ ΤΟ ΠΡΑΜΑ είσαι πλέον και εσύ mafless !!!

p.s. Θα μπερδεύει πάντως ... εγώ στο λέω !!! χεχεχεχε

Αμμμ δε μας τα πες ότι πρέπει να βγαίνει για ν αλλάξω λάδια. Βέβαια και να το λεγες λες να μη την έβαζα??? Άλλος θα το κάνει έτσι αλλιώς....

Η χοάνη απ ότι ξέρω είναι Κ&Ν, όχι πράσινη.

Thanks για το tip στο καθαρισμό.....θα ενοχλήσω όταν έρθει η ώρα....

Ο λεβιές δεν είναι ξύλινος, αν το θες δικός σου. Μεσ την άλλη βδομάδα θα πάρει δρόμο. Περιμένω και ένα κιτάκι για 'περιποίηση' (βάψιμο & βερνίκι) να μου ρθει και θα ναι σαν καινούριος....To leather boot είναι άθικτο.

S38B38 Monsta
02-01-10, 13:27
Ρε συ άλλο κοντύτερος λεβιές άλλο short shift ... εγώ λέω να μειώσεις τη διαδρομή με ΟΕΜ πράμα !!!

Ναι ρε κατάλαβα.

Απλά το 'lever from the BMW Performance kit', αν το βάλεις side by side με το μαμά είναι διαφορετικό και μειώνει τη διαδρομή!

chief
02-01-10, 13:31
Γιατί είναι 2001 ή στην έφαγε ο προηγούμενος !!!

2002 ειναι.

S38B38 Monsta
02-01-10, 13:40
............θα περιμενα απο τον Κωστα να ανοιξει με ενα μαμα ή με ενα φ.π.ε. και να μας πει τις διαφορες πριν αλλαξει διαφορικό και βολάν γιατι δεν θα βγουν σωστα συμπερασματα οταν τα αλλαξει και μετα...

Σκεφτομαι να μανατζαρω τον Κωστα...
Πρεπει να ραψουμε τον Ευαγγελο.:bananasmi



Το δικό μου δεν ειχε και δεν εχει. Δεν ξερω γιατι.



Κοιτάξτε παίδες, ανοιγματάκι έγινε σήμερα το πρωί με 'zed' & 'dimitris z4' Α.Τ. με αρκετή κίνηση.

Βέβαια το ανοιγματάκι αφορούσε εκείνους τους 2 μια και ο Δημήτρης είχε φαγωθεί ότι το δικό του δεν πάει.... Εμμμμ αυτά παθαίνεις άμα τα βάζεις με φτιαγμένα 335.... :smashtard χε χε χε

Τώρα δε ξέρω με Ζ4Μ coupe πως θα πρεπε να πηγαίνω μαμά, αλλά με τον lunatic ήμουν 1 κενή πίσω.

Τώρα με το Ζ4 ανοίξαμε 2 φορές 3-τες από 5Κ στροφές και πηγαίναμε μαζί. Δε ξέρω δηλαδή αν το αποτέλεσμα είναι καλό / κακό.

Εώς ότου ξαναδώ το Γιάννη......

chief
02-01-10, 13:43
καλό ειναι το αποτελεσμα νομιζω

gnx
06-01-10, 21:01
Κώστα, πως συγκρινονται ο μαμα λεβιες μου με τον κοντό που θα βάλεις.


Am i the copy/paste king or what? ΧΑΧΑ

S38B38 Monsta
06-01-10, 22:39
ναι ο δικός σου όμως είναι ήδη πολύ χαμηλότερος από τον δικό μου μαμίσιο mr. copy paste king!

thomelef
07-01-10, 07:03
gz για το projekt φίλε...
ωραία βελτίωση για το
συγκεκριμένο αμάξι...
εύχομαι να το χαρείς...

yodas
07-01-10, 14:50
Θωμά ζηλεύεις; εχεχεχε

thomelef
07-01-10, 15:00
Θωμά ζηλεύεις; εχεχεχε

χαχα όχι ρε τρελέ...
είναι ενδιαφέρον θέμα αυτό όμως!!!
ειδικά μετά απο όσα έχουν ειπωθεί -
γραφτεί κατα καιρούς...
πάντως εγώ τα βρίσκω πολά τα λεφτά

M3_GEO
07-01-10, 16:51
Ρε συ άλλο κοντύτερος λεβιές άλλο short shift ... εγώ λέω να μειώσεις τη διαδρομή με ΟΕΜ πράμα !!!

Βαγγελη υπαρχει short shift bmw einai auto:

http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/Coupe/Europe/M3-S54/LHD/N/2002/september/browse/gearshift/bmw_performance_schaltung_mech_getriebe/

το εχω τοποθετησει εγω και εχει αισθητη διαφορα απλα μην σας ξεγελαει στην φωτογραφια ο λεβιες που φαινεται να ειναι ο κοντος στο κιτακι εχει τον κανονικο

Sokin M3
26-01-10, 10:01
Κοιτάξτε παίδες, ανοιγματάκι έγινε σήμερα το πρωί με 'zed' & 'dimitris z4' Α.Τ. με αρκετή κίνηση.

Βέβαια το ανοιγματάκι αφορούσε εκείνους τους 2 μια και ο Δημήτρης είχε φαγωθεί ότι το δικό του δεν πάει.... Εμμμμ αυτά παθαίνεις άμα τα βάζεις με φτιαγμένα 335.... :smashtard χε χε χε

Τώρα δε ξέρω με Ζ4Μ coupe πως θα πρεπε να πηγαίνω μαμά, αλλά με τον lunatic ήμουν 1 κενή πίσω.

Τώρα με το Ζ4 ανοίξαμε 2 φορές 3-τες από 5Κ στροφές και πηγαίναμε μαζί. Δε ξέρω δηλαδή αν το αποτέλεσμα είναι καλό / κακό.

Εώς ότου ξαναδώ το Γιάννη......
κανα νεωτερο πατημα????

M3_GEO
10-02-10, 07:50
τελικα η εισαγωγη δουλευει εχει αποτελεσμα? εισαι ευχαριστημενος?

Sokin M3
10-02-10, 13:30
S38B38 Monsta τελικα δουλεψε η εισαγωγη?????ενδιαφερεται ενας φιλος για δοκιμουλα μπας και προχωρησει για αγορα