PDA

Επιστροφή στο Forum : Λαστιχα για 518ι ε34 με 17' ζαντες!


Mitzi8ras
02-01-10, 20:15
Παιδες θελω τα φωτα σας!ειμαι νεος ΒΜWδακιας κ νεαρος σε ηληκια κ δεν ξερω τι λαστιχα να του φορεσω ωστε να μην σερνεται!235/45/17 ειναι μεγαλα λετε?τι μου προτινετε? εχω αναγκη απο γρηγορη απαντηση γιατι με επειγει να τα αλλαξω

mitsos_chania
02-01-10, 20:33
Κοιτα επειδη τα 115 αλογακια ειναι λιγα για το βαρος του αυτοκινητου,αν του βαλεις και 17αρες με 225 που ειναι το σωστο θα το πνιξεις κι αλλο.Καλυτερα να πας σε καποια ωραια 16αρα με 205 που φοραει ηδη

Mitzi8ras
02-01-10, 20:42
εχω ειδη αγορασει τις 17αρες....οποτε τι κανω?καμια φ8ηνη αναβαθμιση παιζει να μου προτεινεις χωρις να ανεβουμε κυβισμο?

giannis_compact
02-01-10, 20:45
Γιατι δε σκεφτεσαι 205/50/17 η 225/45/17?Θες οπωσδηποτε να βαλεις 235?

mitsos_chania
02-01-10, 20:49
το 225 με το 235 δεν εχει διαφορα σχεδον καθολου.τι φαρδος εχει η ζαντα?

Mitzi8ras
02-01-10, 20:50
οχι ενταξει!απλα επειδη τις ζαντες τις πηρα απο 520 με λαστιχα μαζι,ειχαν πανω 235/45/17!για αυτο κ ρωτησα!εσυ ποια θεωρεις φενονται καλυτερα κ ταιριαζουν?παιδια ρωταω πολλα γιατι ειμαι 18 και δεν ξερω πολλα... :s

mitsos_chania
02-01-10, 20:52
Κοιτα σιγουρα οι 17αρες δινουν πολυ σε εμφανιση.Αφου τις εχεις αγορασμενες τις ζαντες βαλτες πανω να δεις αν ειναι τοσο μεγαλη διαφορα σε εμφανιση αλλα και σε επιδοσεις.Παντως σου ξαναλεω ελεγξε αν ειναι σωστο το 235.Γνησιες bmw ειναι οι ζαντες?εχεις καμια φωτογραφια?

Mitzi8ras
02-01-10, 20:52
η ζαντα ειναι αρκετα φαρδια!λεει καπου τις διαστασεις ωστε να στις πω?γιατι δεν ξερω ακριβως ποσο ειναι!με το ματι φενεται αρκετα φαρδια...

giannis_compact
02-01-10, 20:53
οχι ενταξει!απλα επειδη τις ζαντες τις πηρα απο 520 με λαστιχα μαζι,ειχαν πανω 235/45/17!για αυτο κ ρωτησα!εσυ ποια θεωρεις φενονται καλυτερα κ ταιριαζουν?παιδια ρωταω πολλα γιατι ειμαι 18 και δεν ξερω πολλα... :s

Αν μπαινεις συχνα στο φορουμ και ασχολεισαι θα μαθεις πολλα οπως και εγω..19 ειμαι.:)
Δεν τις εβαλες πανω να δοκιμασεις πως παει το αυτοκινητο εφοσον ειχαν ηδη λαστιχα?Τωρα τι φορας?

Mitzi8ras
02-01-10, 20:54
Εχω φωτογραφια...μισο να ανεβασω

Mitzi8ras
02-01-10, 20:56
το αμαξι το πηρα χθες και δεν κινειται!θελει επισκευες...

mitsos_chania
02-01-10, 21:04
off topic:ανεβασε και καμια φωτογραφια να δουμε και το αμαξι

Mitzi8ras
02-01-10, 21:06
Θα ανεβασω απο αυριο γιατι τωρα βιαζομαι λιγακι.ειναι 518 του 95' με ηλιοροφη κ ξυλινο ταμπλο!απο βδομαδας ξεκιναω τα μαζεματα (βαψιμο,αλλαγη ταπετσαριας κλπ).

onyx
03-01-10, 19:18
Ναι είναι μεγάλα.... αλλά δεν μπορείς να κάνεις αλλιώς.... αφού τις πήρες τις ζάντες θα τις φορέσεις με λαστιχάρες. Και πάλι, ναι είναι μεγάλα αλλά σκέψου ότι τέτοια φοράνε από το εργοστάσιο και κάτι 1400 με κάτω από 100 άλογα σε σουπερμίνι αυτοκίνητα... οπότε μη στεναχωριέσαι.
Στις 3άρες μπαίνουν 225/45-17 στις 5άρες 235/45-17. Σε συμφέρει όμως να βάλεις 225 που είναι και πιο συνηθισμένο άρα περισσότερες επιλογές και φτηνότερα για να είναι ένα τσικ πιο κοντή η συνολική σχέση μετάδοσης ώστε να εξουδετερώσεις κάπως τις αντιστάσεις. Οι οποίες δεν προκύπτουν τόσο από τα 2-3 εκατοστά πέλματος αλλά από την αύξηση του βάρους μη αναρτημένης μάζας και την αλλαγή της κατανομής βάρους προς την περιφέρεια του τροχού αυξάνοντας την στροφική αδράνεια του τροχού.
Αλλά αφού κοιτάς για να το φτιάξεις με όποιες ζάντες και να βάλεις σύντομα θα ανακαλύψεις ότι το βασικό πρόβλημα του αυτοκινήτου είναι ο κινητήρας.... θα χρειαστείς μεγαλύτερο.

Mitzi8ras
04-01-10, 18:49
φιλε ονυξ το γνωριζω αυτο!δυστυχως ομως την επισκεθη του 518 τν πληρωνει ο πατερας μου γιατι ειναι νεος οδηγος!δεν εχω πολλυ μεγαλο ποσο να διαθεσω!κ εκτος αυτου υπαρχει και το θεμα του οτι ο πατερας μου δεν μου εμπιστευεται περισοτερα αλογα λογου παλιοτερου ανεντιμου βιου!(εχς κανει κ εγω σαν εφηβος τις τρελες μου)Ασε που κ με τα νεα τελη το μεγαλυτερο μοτερ ειναι επιπλεον εξοδα!οποτε εκεινο που σκεφτομαι να κανω για να γινει λιγο πιο αναλαφρο το μοτερ ειναι ενα φιλτρο αερα και καμια εξατμιση(βολικο κ οικονομικο θα ηταν αν εβρισκα και μεταχειρισμενη την εξατμιση)!αυτα για αρχη κ μετα βλεπουμε!εξαλου εχω και ενα 520ι μοτερ απο γερμανια που ομως δεν εχω τα χαρτια του κ ετσι δεν περναει ΚΤΕΟ!οποτε αυτο για τωρα το ξεχναμε!εσυ τι θα μου προτεινες σαν παλιοτερος και πιο εμπειρος να κανω στο 518 μοτερ ωστε να ανεβει λιγο? περιμενω με πολυ ανυπομονησια την απαντηση σου γιατι με καιει το θεμα να το κανω αμμεσα

onyx
05-01-10, 13:27
Με τον υπάρχοντα κινητήρα δεν αξίζει να βάζεις φίλτρα κι εξατμίσεις.... Μόνο αν έπαιζες και με εκκεντροφόρους αλλά πραγματικά δεν νομίζω να αξίζει τον κόπο.
Είναι ένα μεγάλο αυτοκίνητο, με αδύναμο σχετικά κινητήρα. Το μεγάλο μεταξόνιο σε προστατεύει από απότομα τετακέ. Φρόντισε την ασφάλειά σου (φρένα, λάστιχα και αναρτήσεις) και επένδυσε σε λάστιχα και βενζίνη, γράψε χλμ και αν μπορείς και σε πίστα για να μάθεις να οδηγάς καλά. Να μάθεις καλές γραμμές για να κρατάς τη φόρα σου στις στροφές.
Μετά θα είναι καιρός για περισσότερη δύναμη και όχι τώρα...

Mitzi8ras
05-01-10, 15:25
Ενταξει μην φανταστεις!τοσο καιρο οδηγουσα ενα SUZUKI Swift Sport!Μπροστα κινηση και γρηγορο σχετικα!Την μπροστα κινηση την ειχα μαθει καλα και το πηγαινα λιγο γα***ντας.Ειχα μαθει και το πλαγιαζα πολθ ευκολα με συμπλεκτη!Δεν ειναι δηλαδη οτι δεν μπορω να κρατησω παραπανω αλογα και να τα κουμανταρω!απλα πισω κινηση δεν εχω ξανα οδηγησει!θα μου φανει πολυ αργο το 518 μετα το 120 αλογα 800 κιλα SUZUKI!για αυτο και θελω να κανω εστω κατι λιγο να μου δωσει λιγο ωθηση στο αμαξακι!ενα λιγο πιο ελκυστικο ηχο βρε αδερφε!Αν παιξω με εκκεντροφορους τι μπορω να κερδισω σε αποδοση?και ποσο λες να μου στιχισει?

onyx
05-01-10, 23:04
Πολύ ψάχνεσαι, θέλεις και βόδι(!) κιτ κλπ. Νομίζω όμως ότι ψάχνεσαι λάθος...
Καλύτερα από ζάντες, εμφάνιση κλπ θα είναι να βάλεις τον δίλιτρο που ήδη έχεις.... Κι ας πληρώνεις και το σήμα.... πιο φτηνά θα σου βγει από τον κακό δρόμο που πας να πάρεις!!
Αλλιώς για τα λεφτά που θέλεις να δώσεις γενικά θα σου έλεγα να πουλήσεις την 5άρα και να πάρεις μια καλή 3άρα Ε30 ή Ε36. Πιο μαζεμένο, πιο ελαφρύ, πιο διασκεδαστικό και πιο πολλά και φτηνά πράγματα... Ή πάρε ένα μικρό τουρμπάκι, κανένα μτχ Ibiza κλπ.

Mitzi8ras
06-01-10, 11:31
οχι και ΙΒΙΖΑ ρε ονυξ!το μοτερ το 2λιτρο δεν εχω τα χαρτια του γιατι ειναι απο αμαξι με ξενα νουμερα που αγορασα για ανταλακτικα!οποτε το αμαξι θα ειναι φουλ παρανομια!ασε που θα φαω πολλα λεφτα για εργασιες!(βγαλε και τα 2 μοτερ,τοποθετησε το 2λιτρο κλπ)!Το αμαξι αμα το πουλησω ως εχει και δεν το φτιαξω δεν πιανει πανω απο 2500 ευρω!οποτε καλυτερα να ριξω 4-5 χιλιαρικα στο 518 και να εχω ενα κλασσικο αμαξι που θα ειναι στην πενα!οποτε οτι κανω θα το κανω πανω στην 518 που εχω και πολλα καβατζα ανταλακτικα απο το 520 που πηρα πολυ φθηνα γιατι ειχε ξενα νουμερα...απλα θελω αποψεις του τι ειναι το αποδοτικοτερο και φθηνοτερο να κανω πανω στο 518 μοτερ...

rapid_fast
06-01-10, 11:39
οχι και ΙΒΙΖΑ ρε ονυξ!το μοτερ το 2λιτρο δεν εχω τα χαρτια του γιατι ειναι απο αμαξι με ξενα νουμερα που αγορασα για ανταλακτικα!οποτε το αμαξι θα ειναι φουλ παρανομια!ασε που θα φαω πολλα λεφτα για εργασιες!(βγαλε και τα 2 μοτερ,τοποθετησε το 2λιτρο κλπ)!Το αμαξι αμα το πουλησω ως εχει και δεν το φτιαξω δεν πιανει πανω απο 2500 ευρω!οποτε καλυτερα να ριξω 4-5 χιλιαρικα στο 518 και να εχω ενα κλασσικο αμαξι που θα ειναι στην πενα!οποτε οτι κανω θα το κανω πανω στην 518 που εχω και πολλα καβατζα ανταλακτικα απο το 520 που πηρα πολυ φθηνα γιατι ειχε ξενα νουμερα...απλα θελω αποψεις του τι ειναι το αποδοτικοτερο και φθηνοτερο να κανω πανω στο 518 μοτερ...
Το αυτοκίνητο το αγόρασες χωρίς κανένα αποδεικτικό?

onyx
06-01-10, 15:08
Εκτός από την περίπτωση την εργασία να την κάνεις μόνος σου ή ο αδελφός σου δωρεάν συνεχίζω να νομίζω ότι αποδοτικότερο και φτηνότερο είναι να δώσεις την 518 και την 520 και να πας στο τουρμπάτο Ibiza....
Εκτός αν στα 20 σου αποφάσισες ότι το να έχεις μια μεγάλη παλιά και αργοκίνητη μαούνα είναι πιο σημαντικό από τα γκάζια και το νεύρο... Ίσως και να έχεις δίκιο γιατί όντως το μεγάλο σαλόνι προσφέρεται καλύτερα για συγκινήσεις για 2.... ή περισσότερους!! Περί γούστου κολοκυθόπιτα.... άλλωστε κι εμείς BMWδόφιλοι είμαστε, κόντρα θα σου πάμε;;....

Mitzi8ras
06-01-10, 17:30
απλα με ενα ιδιωτικο συμφωνητικο και μια παλιοτερη αδεια κυκλοφοριας στην σουηδια!

gregE36
06-01-10, 22:54
μπορεις νομιζω να βαλεις το 2.0 και να το δηλωσεις κανονικοτατα

rapid_fast
07-01-10, 00:23
Και εγώ αυτό νομιζω, κανονικά μπορείς να το δηλώσεις..
Ετσι είχα κάνει και εγώ με το δικό μου..

giannis_compact
07-01-10, 00:49
Κανονικα το δηλωνεις φιλε..Το προβλημα ειναι να εκτελωνησεις το αμαξι(κατι τετοιο δε θες να κανεις)..Οποτε κανε το 18αρι 20αρι και δηλωσε το να εχεις το κεφαλι σου ησυχο..Τοτε θα εχεις και παραπανω δυναμη αλλα και ενα ηχο που δυσκολα βγαινει πια..Και στο θεμα εμφανισης περα απο ζαντες μην το πειραξεις και πολυ..Λευκα φλας να βαλεις και θα αλλαξει κατα πολυ..

mitsos_chania
07-01-10, 02:35
παιδια μην ασχολειστε και μην απαντατε.Φατε κανενα καλλιτσουνι καλυτερα...

giannis_compact
07-01-10, 03:10
παιδια μην ασχολειστε και μην απαντατε.Φατε κανενα καλλιτσουνι καλυτερα...

Φιλε Μητσο γνωριζεις κατι και συ?Αυτο που υποψιαζομαι και εγω?

Mitzi8ras
07-01-10, 16:09
Φιλε Μητσο γνωριζεις κατι και συ?Αυτο που υποψιαζομαι και εγω?

Πως γινεται ρε παιδια να δηλωσω αλλαγη κινητηρα απο αμαξι που δεν εχει εκτελωνειστει και να ειναι νομιμο?αφου στην νεα αδεια θα πρεπει να αναγραφει ο αριθμος κινητηρα της 520 η οποια 520 δεν ειναι εκτελωνισμενη?ουρανοκατεβατο υποτιθεται οτι τον βρηκα τον κινητηρα?δεν θα πρεπει να εχω μια αποδειξη αγορας του η καποιο πιστοποιητικο?

k.kakos
08-01-10, 14:44
Οτι και να κανεις και με τα 2 μοτερ δεν θ'αποκτησεις αυτοκινητο με "νευρο". Προσωπικα η μετατροπη σε 2λιτρο ειναι ανουσια αφου και τα 150 αλογατα του μοτερ αυτου ειναι μεν αρκετα για πολυ ανετο και απολαυστικο ταξιδι στους πλουσιους χωρους του ε34, αλλα για να τα δεις πρεπει να δεις και στροφομετρο στα κοκκινα. Προσωπικα παντα πιστευω οτι σε μ50, το μοτερ πρεπει να ειναι τουλαχιστον 2.5 αλλα και παλι προσωπικα καλυτερα δωστο και παρε οπως προειπωθηκε ενα 36αρι η 30αρι για να νιωσεις αυτο που αναζητας....πιο φτηνα θα σου βγει απο μετατροπες.

rapid_fast
09-01-10, 02:44
Πως γινεται ρε παιδια να δηλωσω αλλαγη κινητηρα απο αμαξι που δεν εχει εκτελωνειστει και να ειναι νομιμο?αφου στην νεα αδεια θα πρεπει να αναγραφει ο αριθμος κινητηρα της 520 η οποια 520 δεν ειναι εκτελωνισμενη?ουρανοκατεβατο υποτιθεται οτι τον βρηκα τον κινητηρα?δεν θα πρεπει να εχω μια αποδειξη αγορας του η καποιο πιστοποιητικο?
Καλή η ερώτηση.. τέτοιες έκανα και εγώ στο δημοτικό.. (απλές και ξεκάθαρες..)
Λοιπόν, δηλώνεις τον κινητήρα με τιμολόγιο παροχής υπηρεσιών από το συνεργείο από την εγκατάσταση και μόνο. (υπάρχουν και εναλλακτικές, δεν τις γράφω) Προσκομίζεις αριθμό πλαισίου και κινητήρα επάνω σε υπεύθυνες δηλώσεις του Ν105 και τέλος. Δεν χρειάζεται τίποτε άλλο.
Πρόσεξε μιας και είπες για τελωνείο. Δεν χρειάζεται να έχει περάσει το αυτοκίνητο τελωνείο για να το χρησιμοποιήσεις για ανταλλακτικά, απλά πρέπει να πάς στην αστυνομία, να γίνει η αγορά με τα γνήσια υπογραφής. Εάν λοιπόν το έχεις κάνει αυτό όπως έχεις πει πιο πάνω, είσαι οκ και το αυτοκίνητο δεν θεωρείτε λαθραίο, απλά δεν μπορεί να κυκλοφορήσει.
Την ώρα που θα γίνει αλλαγή στο υπουργείο, αντιπαραβάλλονται μέσω υπολογιστή ο αριθμός κινητήρα με τα δηλωμένα κλεμμένα στην ΕΕ. (ναι υπάρχει αυτό και δουλεύει 4 χρόνια τώρα...)
Πρόσεξε πολύ τώρα.. Εαν δεν το έχεις κάνει έτσι όπως είπες πιο πάνω, ο πρώην ιδιοκτήτης μπορεί να δηλώσε κλοπή στην ασφαλιστική του, να αποζημιώθηκε και ως εκ τούτου και μιας και το αυτοκίνητο είναι στην Ελλάδα λαθραία και κλεμμένο αλλά στην κατοχή σου, θα πας φυλακή για κλοπή και λαθρεμπορία.
Το κατάλαβες???

Mitzi8ras
09-01-10, 15:44
Καλή η ερώτηση.. τέτοιες έκανα και εγώ στο δημοτικό.. (απλές και ξεκάθαρες..)
Λοιπόν, δηλώνεις τον κινητήρα με τιμολόγιο παροχής υπηρεσιών από το συνεργείο από την εγκατάσταση και μόνο. (υπάρχουν και εναλλακτικές, δεν τις γράφω) Προσκομίζεις αριθμό πλαισίου και κινητήρα επάνω σε υπεύθυνες δηλώσεις του Ν105 και τέλος. Δεν χρειάζεται τίποτε άλλο.
Πρόσεξε μιας και είπες για τελωνείο. Δεν χρειάζεται να έχει περάσει το αυτοκίνητο τελωνείο για να το χρησιμοποιήσεις για ανταλλακτικά, απλά πρέπει να πάς στην αστυνομία, να γίνει η αγορά με τα γνήσια υπογραφής. Εάν λοιπόν το έχεις κάνει αυτό όπως έχεις πει πιο πάνω, είσαι οκ και το αυτοκίνητο δεν θεωρείτε λαθραίο, απλά δεν μπορεί να κυκλοφορήσει.
Την ώρα που θα γίνει αλλαγή στο υπουργείο, αντιπαραβάλλονται μέσω υπολογιστή ο αριθμός κινητήρα με τα δηλωμένα κλεμμένα στην ΕΕ. (ναι υπάρχει αυτό και δουλεύει 4 χρόνια τώρα...)
Πρόσεξε πολύ τώρα.. Εαν δεν το έχεις κάνει έτσι όπως είπες πιο πάνω, ο πρώην ιδιοκτήτης μπορεί να δηλώσε κλοπή στην ασφαλιστική του, να αποζημιώθηκε και ως εκ τούτου και μιας και το αυτοκίνητο είναι στην Ελλάδα λαθραία και κλεμμένο αλλά στην κατοχή σου, θα πας φυλακή για κλοπή και λαθρεμπορία.
Το κατάλαβες???
Kαταλαβα!αλλα χωρις να θελω να σε αμφισβητησω σε αυτο φιλε ραπιντ,εισαι σιγουρος για την διαδικασια?τι επαγγελεσαι αν δεν γινομαι αδιακριτος?

patrinos
09-01-10, 16:09
Κοιτα επειδη τα 115 αλογακια ειναι λιγα για το βαρος του αυτοκινητου,αν του βαλεις και 17αρες με 225 που ειναι το σωστο θα το πνιξεις κι αλλο.Καλυτερα να πας σε καποια ωραια 16αρα με 205 που φοραει ηδη

οταν ειχα το 1800 με 225/45/17 ημουν κομπλε και δεν εκοψε σχεδον καθολου το αμαξι

onyx
11-01-10, 13:47
Γνωστός με 518 Ε34 αγόρασε από έξω μια 525 την έφερε στην Ελλάδα χωρίς να την εκτελωνίσει, την έγδυσε, φόρεσε τα δικά του στην άλλη και την πούλησε σε Αλβανό ο οποίος πολύ εύκολα τη νομιμοποιούσε και έβγαζε πινακίδες στη χώρα του (εκει δεν ρωτάνε τι και που, ό,τι τους πας στο πινακιδώνουνε!)...
Δεν ξέρω αν αυτό ισχύει ακόμα.