PDA

Επιστροφή στο Forum : Κούκλα παρά την ηλικία της!


alen77
05-01-10, 10:13
Καλημέρα! Αφού λοιπόν η νέα μπουμπού (Ε93) ξεκουράζετε στο ζεστό και στεγνό γκαράζ της, τον τελευταίο καιρό χρησιμοποιώ την γιαγιά της οικογενείας (Ε34 518). Αισίως έγινε 20 χρονών παρακαλώ αν και στην κατοχή μας είναι από το 2002! Σήμερα έχει 82.000 χλμ. Τον Ιούλιο πέρασε το ΚΤΕΟ με άριστα και δεχθήκαμε με χαρά τα συγχαρητήρια των ανθρώπων για την άριστη κατάσταση του αυτοκινήτου! Το αυτοκίνητο από το 2006 έως το 2008 ήταν ακινητοποιημένο μέχρι που αποφάσισα να το πάρω στα χέρια μου! Αν υποθέσουμε ότι το βιβλίο service λέει την αλήθεια το αυτοκίνητο μέχρι και σήμερα δεν έχει ζητήσει απολύτως τίποτα! Μόνο έναν θερμοστάτη και ψυγείο και αυτό το 2008 όταν βγήκε από την νάρκη του! Τα μόνα που αλλάχτηκαν καθαρά από δικό μου κόλλημα ήταν: (ιμάντας χρονισμού Μ40-τεντωτήρας ιμάντα Μ40). Το προβληματάκι της αστάθειας του ρελαντί διορθώθηκε μόνο του αφού από ότι μου είπαν στο συνεργείο έφταιγε η ακινησία! Πλέον είναι στις προθέσεις μου η αλλαγή κινητήρα μάλλον σε 2λιτρο γιατί πάσχει από δύναμη! Όχι δεν το θέλω για ταρζανιές απλά να μπορώ να κάνω μια προσπέραση χωρίς να το σπάω! Όπως επίσης και ABS! Η απόφαση θα παρθεί το καλοκαίρι!
Συγνώμη αν το κειμενάκι είναι κάπως μεγάλο αλλά είπα να γράψω και κάτι θετικό για την εταιρεία αφού το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είναι άψογο άνετο και απροβλημάτιστο και ας έχει τόσα χρόνια στην πλάτη του!

yannisv
05-01-10, 10:23
Το 2000 είχα ταξί στην Ουαλία και πήρα το συγκεκριμένο μοντέλο μεταχειρισμένο και το δούλεψα σαν ταξί! Μετατροπή σε υγραέριο και για 3 χρόνια και 200.000+ χιλιόμετρα (ίσως και αρκετά περισσότερα δε θυμάμαι καλά) το αμάξι ζήτησε ελάχιστα πράγματα. Πραγματικά σκυλιά ακόμα και με τους 1.8 κινητήρες!!!

zami
05-01-10, 11:30
πολυ ωραιο αυτοκινητο.να το χαιρεστε και να το προσεχετε ,οπως τοσο καιρο...

makris
05-01-10, 12:36
καλημερα και χρονια πολλα φωτογραφιεs πωs ανεβαζω //

aris nakos
05-01-10, 12:49
καλημερα χρονια πολλα καλη χρονια! Πηγαινεις προφιλ κατω αριστερα αλλαγη γκαραζ και πρεπει οι φωτο να ειναι εως 120kb για να τις δεκτη!

alen77
05-01-10, 12:50
καλημερα και χρονια πολλα φωτογραφιεs πωs ανεβαζω //

Χρόνια πολλά και σε σένα με υγεία πάνω από όλα!
Όσο για τις φωτογραφίες, πας στο προφίλ σου και βρίσκεις αριστερά την επιλογή pictures&albums! Όταν την επιλέξεις ακολούθησε τις οδηγίες! Ελπίζω να βοήθησα.

aris nakos
05-01-10, 12:53
Οσο για την πενταρα(bmw) σου ευχομαι να την κρατησεις αλλα 20χρονια σε αυτην την αριστη κατασταση! Που ξερεις μπορει να γινει και συλλεκτικο κομματι!

BMW_E36_328i
05-01-10, 12:56
Καλημέρα! .................................................. .........!

Μπραβο φιλε , κουκλι ειναι και καλα εκανες και τ εβγαλες απο την ακινησια !!!!!!!

bimmer-corfu
05-01-10, 13:55
μπράβο καλά έκανες! Σκέψου και μεγαλύτερο μοτερ αφού θα κάνεις το κόπο

alen77
05-01-10, 14:06
Εγώ το σκέφτομαι αλλά η γυναίκα μου έχω την εντύπωση ότι δεν ψήνετε καθόλου..χεχεχεχε….έχω την ιστορία με το cabrio και έχει ξενερώσει απίστευτα! Που να τις πω ότι σκέφτομαι να ανανεώσω την γιαγιά!:smashtard

Action Man
05-01-10, 15:31
Πολύ ωραίο-πολύ κλάσικ!
Για να κρατήσει την αξία του,άστο με το υπάρχον μοτέρ και κάνε ένα rebuild.
Kαλύτερα να παραμείνει original.

Kαι υπάρχει και η άλλη πλευρά του εαυτού μου.ΑΝ έκανα μετατροπή σε αυτό το αυτοκίνητο θα το έκανα ΜΟΝΟ Μ5.

Άρα επιστρέφουμε στην απλή λογική:Aστο όπως είναι-θα είναι γνήσιο.

themis78
06-01-10, 20:27
Φίλε να το χαίρεσαι.Το αμάξι σου είναι λίγο παλιό αλλά δεν έχει χλμ.Με ένα εσωτερικό φρεσκάρισμα θα το δείς με άλλο μάτι.Άστο όπως είναι ορίτζιναλ.

giannis_compact
06-01-10, 20:35
Συμφωνω με τους φιλους παραπανω που λενε να το αφησεις οριτζιναλ..Καλυτερα βαλε αλλο σαλονι(σπορ)δερματινο,obc και τετοια πραγματα..Το μοτερ ασ'το οπως ειναι,ειναι καινουριο..

propeller
06-01-10, 20:59
ευχομαι να την κρατησεις και να την εχεις παντα στην πενα
τα αυτοκινητα οπως τα γνωριζουμε σε λιγο καιρο δεν θα υπαρχουν....
Πανε να γινουν ολα με μπαταριες
Για αυτο αν μπορεις κρατα την

ziaba
16-05-10, 01:18
Πλέον είναι στις προθέσεις μου η αλλαγή κινητήρα μάλλον σε 2λιτρο γιατί πάσχει από δύναμη! Όχι δεν το θέλω για ταρζανιές απλά να μπορώ να κάνω μια προσπέραση χωρίς να το σπάω! Όπως επίσης και ABS! Η απόφαση θα παρθεί το καλοκαίρι!

:nono:

Πολύ ωραίο-πολύ κλάσικ!
Για να κρατήσει την αξία του,άστο με το υπάρχον μοτέρ και κάνε ένα rebuild.
Kαλύτερα να παραμείνει original.

Kαι υπάρχει και η άλλη πλευρά του εαυτού μου.ΑΝ έκανα μετατροπή σε αυτό το αυτοκίνητο θα το έκανα ΜΟΝΟ Μ5.

Άρα επιστρέφουμε στην απλή λογική:Aστο όπως είναι-θα είναι γνήσιο.

:boink:

E36 RULES!!
16-05-10, 01:35
Πολύ ωραίο και καλοδιατηριμένο... Μου θυμίζει το Ε36 μου πριν ενα χρονο..

Προσωπικά πάντως χαίρομαι πιο πολύ όταν βλέπω ένα αυτοκίνητο κάποιας ηλικίας (και συνήθως παραπανω απο 20 χρονων αλλα τεσπα :p:) με μια όμορφη ζάντα εποχής και ένα ωραίο ''κουστουμάκι'', πάλι εποχής (πχ Μ5, Alpina) το οποίο φαίνεται πως το έχει καποιος μερακλής που ενδιαφέρεται και του αρέσει η αυτοκίνηση παρα οταν βλεπω ενα καραμαμά αυτοκίνητο το οποίο κάλλιστα θα μπορούσε να έχει καποιος ο οποίος απλά δεν ασχολείται...

Ούτε πιστεύω πως ενα αυτοκίνητο με ενα ωραίο spoiler ή μια όμορφη ζάντα χάνει την ''γνησιότητά'' του... Άλλο πράγμα η όμορφη βελτίωση και άλλο πράγμα η ''καγκουριά'' (που τελευταια εχει γινει τελειως της μόδας και αυτη η λεξούλα αλλα τεσπα) και οι μή αναστρέψιμοι κανιβαλισμοί που βλέπουμε κατα καιρούς...

M8CSI
17-05-10, 10:50
Καλο κομματι Μπραβο.

alen77
17-05-10, 15:45
Τώρα είναι πλυμένη και σκεπασμένη στο γκαράζ περιμένοντας την επόμενη βόλτα εκτός Αττικής! Με το που βγει βέβαια πάει για λάστιχα γιατί είναι σίγουρα πενταετίας , για να μην πω παραπάνω και όσο να ναι γλιστράει.

bmw_trelamenos
18-05-10, 09:24
Συγχαρητήρια φίλε, πράγματι είναι πολύ καλή καρότσα και αξίζει να το περιποιηθείς. Να προσέχεις μόνο με τι μαστόρια μπλέκεις και να σου κάνουν καλή δουλειά. Το πρώτο μου αμάξι ήτανε ένα 518 του 1991 με 340.000 χιλιόμετρα. Το πήρα 5.000 Ευρώ το 2005. Και έριξα άλλα 5.000 σε ρεκτιφιέ και δερμάτινο σαλόνι. Όμως επειδή πήγα να τοποθετήσω A/C και έγινε η τοποθέτηση χάλια, το αμάξι ρέταρε, έσβυνε εν κινήσει η μηχανή και αναγκάστηκα να το δώσω σε φίλο μαντρά εν γνώσει του για το πρόβλημα αυτό. Έχω το 520 Ε39 τώρα, αλλά οι πρώτες αγάπες δεν ξεχνιούνται. Αυτό στο γράφω επειδή διάβασα πριν που έλεγες για ABS, προφανώς εννοείς τοποθέτηση ABS;

Εύχομαι να το κρατήσεις άλλο τόσο το αμάξι σου, είναι από τα καλύτερα αμάξια που έχει βγάλει η BMW και γενικά η παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία.

alen77
18-05-10, 10:16
Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια! Όντως το αυτοκίνητο είναι χαρτί χωρίς προβλήματα. Και να σου πω την αλήθεια ότι και να βγάλει τώρα (χτύπα ξύλο) δεν θα με χαλάσει γιατί ας μην ξεχνάμε ότι είναι και 20 ετών. Ναι, για τοποθέτηση ABS έλεγα.

kostase28
19-05-10, 00:00
Κουκλα η πενταρα φιλε μου,να την προσεχεις.Εγω λογω λιγων χιλιομετρων του μοτερ θα σου προτεινα να το αφησεις και να βαλεις ενα σαλονι απο Μ5 και 4 17αρες ζαντες σε στυλ αραχνης .Δεν θελει τιποτα αλλο.

bmw_trelamenos
19-05-10, 06:34
Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια! Όντως το αυτοκίνητο είναι χαρτί χωρίς προβλήματα. Και να σου πω την αλήθεια ότι και να βγάλει τώρα (χτύπα ξύλο) δεν θα με χαλάσει γιατί ας μην ξεχνάμε ότι είναι και 20 ετών. Ναι, για τοποθέτηση ABS έλεγα.


Ρώτησα ένα φίλο που ήθελε να κάνει παρόμοιο εγχείρημα, τοποθέτηση ABS σε ένα Citroen Saxo του 1997, μιλάμε όμως ενώ το αμάξι ήτανε ακόμα στη παραγωγή. Η απάντηση από το εξουσιοδοτημένο service τότε, ήταν, πως το αμάξι έπρεπε να πάει στη Γαλλία, να "γδυθεί" , για να περαστούν τα απαραίτητα κυκλώματα και να μπει ξανά σε γραμμή παραγωγής. Όμως, για το αποτέλεσμα, δεν έδινε κάνεις 100% επιτυχία, οπότε το άφησε όπως είναι. Ύποθέτω ότι και στη 5αρα σου θα είναι πιο δύσκολο ακόμα επειδή είναι πιο πολύπλοκη κατασκευή και επειδή δεν είναι στη παραγωγή πλέον. Ρώτα πάντως κάποιο service.

Αλήθεια ας μας πει κάποιος, εκείνη την εποχή τα ABS και τα A/C, στην Ελλάδα ήταν "έξτρα" αξεσουάρ, στην Γερμανία ήταν και εκεί το ίδιο ή στο στάνταρ εξοπλισμό;;

alen77
19-05-10, 10:50
Το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν θα αλλάξω ζάντες! Μου αρέσουν πάρα πολύ που είναι κλασικούρες και ας είναι με τάσι. Για αλλαγή στο σαλόνι δεν θα έλεγα όχι.
Και πλάκα πλάκα στο μόνο αυτοκίνητο που άλλαξα τις ζάντες ήταν στο cordoba clx που είχα το 1995 μέχρι το 2005.
Τώρα για το abs θα το ψάξω λιγάκι και βλέπουμε.

JimmyE34525
28-05-10, 17:17
Καλησπερα - νεος στη παρεα και θαυμαστης της παλιας καθως εχω το ιδιο σε 2.5 - με το 2.0 θα εισαι μια χαρα. Αντε με το καλο !

rapid_fast
28-05-10, 19:17
Ρώτησα ένα φίλο που ήθελε να κάνει παρόμοιο εγχείρημα, τοποθέτηση ABS σε ένα Citroen Saxo του 1997, μιλάμε όμως ενώ το αμάξι ήτανε ακόμα στη παραγωγή. Η απάντηση από το εξουσιοδοτημένο service τότε, ήταν, πως το αμάξι έπρεπε να πάει στη Γαλλία, να "γδυθεί" , για να περαστούν τα απαραίτητα κυκλώματα και να μπει ξανά σε γραμμή παραγωγής. Όμως, για το αποτέλεσμα, δεν έδινε κάνεις 100% επιτυχία, οπότε το άφησε όπως είναι. Ύποθέτω ότι και στη 5αρα σου θα είναι πιο δύσκολο ακόμα επειδή είναι πιο πολύπλοκη κατασκευή και επειδή δεν είναι στη παραγωγή πλέον. Ρώτα πάντως κάποιο service.

Αλήθεια ας μας πει κάποιος, εκείνη την εποχή τα ABS και τα A/C, στην Ελλάδα ήταν "έξτρα" αξεσουάρ, στην Γερμανία ήταν και εκεί το ίδιο ή στο στάνταρ εξοπλισμό;;

5-6 ώρες δουλειά είναι..
Μοναδα-εγκέφαλος είναι πακέτο.. Σωληνάκια φρένων ιδια κάτω απο το αυτοκίνητο.
Έξτρα σωληνώσεις απο το υπάρχον κύκλωμα φρένων προς τη μονάδα ABS (2τεμάχια).
Αναμονή απο ασφαλειοθήκη λογικά έχει, αν δεν έχει μια πλεξούδα προς τη μονάδα ABS. (το Ε28 είχε) Μια ασφάλεια 25Α και ένα ρελέ βάζεις..
Αλλαγή εμπρός-πίσω τη βάση των τροχών για να έχει θέση αισθητήρων (αν δεν έχει ήδη αναμονή οπως το Ε28).
4 πλεξούδες απο μονάδα ABS προς τροχούς, και ένα λαμπάκι πίσω απο την ένδειξη ABS στο ταμπλώ..
Βιδώνεις αισθητήρες και έφυγες...

alen77
24-05-11, 14:25
Πλεόν άφησα το abs και αρχίζω να ψάχνω για a/c αφού αυτό που έχει δεν είναι μαμά και το πιο σημαντικό οτι δεν την παλεύει με 30+ θερμοκρασίες. Ταυτόχρονα θα γίνει και ολική βαφή, να μαζευτεί αρκετά και βλέπουμε μετά. Πάμε και για ΚΤΕΟ τον Ιουνιο.

alen77
25-05-11, 10:08
Λοιπόν! Πριν μπούμε για νέο a/c έχω ένα θεματάκι με την γιαγιά. Αρχικά παρατήρησα τον χειμώνα οτι το μπροστινό τζάμι θόλωνε συνέχεια. Και το κακό είναι οτι δεν ξεθολώνει εύκολα. Το κοίταξε και ένας φίλος και αυτό που είδαμε ήταν οτι παρόλο που τους αεραγωγούς τους έχουμε κλειστούς, εξακολουθεί να βγαίνει πολύ μικρή ποσότητα αέρα στο τζάμι. Έχει σχέση αυτό; To άλλο όμορφο που είδαμε και παρα λίγο να μας έρθει ταμπλάς είναι απο τους αεραγωγούς των ποδιών βγαίνει έντονος λευκός καπνός παρόλο που είναι κλειστοί. Μόλις ανόιξεις το καλοριφερ σταματάει.(ο ταμπλάς ήταν οτι νομίζαμε οτι πήραμε φωτιά :bugeye:). Καμιά καλή ιδέα;

pacman
25-05-11, 10:27
είχα το ίδιο σε 525 (μάυρο) αυτόματο με δέρμα (εκρού) και οροφή...
το φωνάζαμε ο πρόεδρος και δεν έκανε τσικ!
σουπερ αυτοκίνητο με απίστευτη ποιοότητα κατασκευής!
δεν τα φτιάχνουν έτσι σήμερα!
κάντο!!!

BMW5S
25-05-11, 11:31
Για το θόλωμα του μπροστινού τζαμιού κοίταξε εάν από κάπου μπάζει νερό και δημιουργείτε υγρασία. Μπορεί να είναι και από το καλοριφέρ η ακόμα και να έχει νερό στο πορτ μπακαζ

alen77
07-06-11, 12:00
Η γιαγιά έιναι μέσα απο την Παρασκευή για ολική βαφή. Η τιμή που μου έδωσαν για νέο μαμα a/c είναι πολύ υψηλή, άρα αν δεν βρεθεί κάτι σε μεταχειρισμένο δεν θα την κάνω για την ώρα. Έχω όμως την εντύπωση οτι 3000 ευρώ για a/c μαμά καινούργιο είναι πάρα μα πάρα πολλά (μια πρώτη τιμή χωρίς να είναι σίγουρο). Γνώμες;;

Υ.Γ.
θα γίνει και αλλαγή στην ταπετσαρία της πόρτας του οδηγού (κόντεψα να το βρώ κάρβουνο), έλεγχος αστάθιας ρελαντί-αφού ο καθαρισμός των μπεκ το διόρθωσε για λίγο καιρό μόνο, το θεματάκι με το μπροστινό τζάμι και κάτι ψηλολεπτομέριες ακόμα.

God
07-06-11, 12:09
Η γιαγιά έιναι μέσα απο την Παρασκευή για ολική βαφή. Η τιμή που μου έδωσαν για νέο μαμα a/c είναι πολύ υψηλή, άρα αν δεν βρεθεί κάτι σε μεταχειρισμένο δεν θα την κάνω για την ώρα. Έχω όμως την εντύπωση οτι 3000 ευρώ για a/c μαμά καινούργιο είναι πάρα μα πάρα πολλά (μια πρώτη τιμή χωρίς να είναι σίγουρο). Γνώμες;;

Υ.Γ.
θα γίνει και αλλαγή στην ταπετσαρία της πόρτας του οδηγού (κόντεψα να το βρώ κάρβουνο), έλεγχος αστάθιας ρελαντί-αφού ο καθαρισμός των μπεκ το διόρθωσε για λίγο καιρό μόνο, το θεματάκι με το μπροστινό τζάμι και κάτι ψηλολεπτομέριες ακόμα.

Κομπρέσσορας μαμά μτχ : 100-150€
Ψυγείο Condenser καινούργιο : 150€
Ανεμιστήρας Condenser, εβαπονέτα, διακόπτης μαμά μτχ : 150-180€
Αφυγραντήρας καινούργιος : 20€
Βαλβίδα εκτονωτική καινούργια : 40€

Σωληνώσεις, καλωδίωση και εργασία : Αξία ανεκτίμητη...


Το ρελαντί κατά 99% είναι ότι τραβάει από κάπου αέρα ή έχει κολλήσει η βαλβίδα του ρελαντί, αλλιώς αυτό το μοτέρ δεν κάνει τέτοια νούμερα.

alen77
07-06-11, 12:17
Κομπρέσσορας μαμά μτχ : 100-150€
Ψυγείο Condenser καινούργιο : 150€
Ανεμιστήρας Condenser, εβαπονέτα, διακόπτης μαμά μτχ : 150-180€
Αφυγραντήρας καινούργιος : 20€
Βαλβίδα εκτονωτική καινούργια : 40€

Σωληνώσεις, καλωδίωση και εργασία : Αξία ανεκτίμητη...


Το ρελαντί κατά 99% είναι ότι τραβάει από κάπου αέρα ή έχει κολλήσει η βαλβίδα του ρελαντί, αλλιώς αυτό το μοτέρ δεν κάνει τέτοια νούμερα.

Σε αυτά που μου λές για μτχ, δεν υπάρχει κάτι σε καινούργιο; Μόλις έχω νέα για το ρελαντί θα ενημερώσω.

God
07-06-11, 13:10
Σε αυτά που μου λές για μτχ, δεν υπάρχει κάτι σε καινούργιο; Μόλις έχω νέα για το ρελαντί θα ενημερώσω.

Δεν σε συμφέρει ο κομπρέσσορας, η εβαπονέτα και ο ανεμιστήρας σε καινούργια. Ο ανεμιστήρας δεν χαλάει σχεδόν ποτέ οπότε αν τον βάλεις και δουλέψει δεν θα υπάρχει πρόβλημα, η εβαπονέτα είναι απλώς ένα μικρό ψυγειάκι που αν δεν έχει διαρροή δεν θα κάνει και ποτέ (την ελέγχεις με πίεση πριν την βάλεις, και στα καινούργια αυτό κάνουν) και ο κομπρέσσορας κάνει όσο όλα τα υπόλοιπα μόνος του (περίπου 700-800€) και επίσης είναι αήττητο εξάρτημα. Ο διακόπτης πάλι είναι απλώς ένα κουμπάκι, γιατί να τον πληρώσεις 80-100€ (τόσο νομίζω κάνει) για να τον πάρεις καινούργιο όταν μτχ θα στον δώσει δώρο με τα υπόλοιπα;

Το A/C σε αυτά τα μοντέλα είναι παράλογα αξιόπιστο, αρκεί να έχουν μπει οι σωστές σωληνώνεις και τσιμουχάκια ώστε να μην έχει διαρροή. Αν δεν έχει διαρροή, δεν παθαίνει ποτέ τίποτα.

alen77
09-06-11, 15:08
Μόλις έχω νέα για το ρελαντί θα ενημερώσω.

Μετά απο μια πρώτη επικοινωνία με το συνεργείο για την αστάθια του ρελαντί έφταιγε ένα τρύπιο σωληνάκι και τράβαγε αέρα. Στην θεωρία με αυτό ξεμπέρδεψα. Πιο πολλές πληροφορίες στο τέλος της άλλης εβδομάδας οταν την παραλάβω.

Straight six
09-06-11, 22:23
Πολύ ωραίο και καλοδιατηριμένο... Μου θυμίζει το Ε36 μου πριν ενα χρονο..

Προσωπικά πάντως χαίρομαι πιο πολύ όταν βλέπω ένα αυτοκίνητο κάποιας ηλικίας (και συνήθως παραπανω απο 20 χρονων αλλα τεσπα :p:) με μια όμορφη ζάντα εποχής και ένα ωραίο ''κουστουμάκι'', πάλι εποχής (πχ Μ5, Alpina) το οποίο φαίνεται πως το έχει καποιος μερακλής που ενδιαφέρεται και του αρέσει η αυτοκίνηση παρα οταν βλεπω ενα καραμαμά αυτοκίνητο το οποίο κάλλιστα θα μπορούσε να έχει καποιος ο οποίος απλά δεν ασχολείται...

Ούτε πιστεύω πως ενα αυτοκίνητο με ενα ωραίο spoiler ή μια όμορφη ζάντα χάνει την ''γνησιότητά'' του... Άλλο πράγμα η όμορφη βελτίωση και άλλο πράγμα η ''καγκουριά'' (που τελευταια εχει γινει τελειως της μόδας και αυτη η λεξούλα αλλα τεσπα) και οι μή αναστρέψιμοι κανιβαλισμοί που βλέπουμε κατα καιρούς...


βρε μανια ο νεκρολαγνος.......:icon_pai:

φιλε αλεν το αμαξι σου αξιζει και με το παραπανω ο,τι και να του κανεις!! απο τα ομορφοτερα και καλυτερα προπελοφορα...δν θα ξεχασω το 525 μιας φιλης μου την εποχη εκεινη....Ο ΗΧΟΣ και Η ΑΡΧΟΝΤΙΑ....οπως λενε και οι φιλοι απο πανω καλο το Μ5 μοτερ αλλα για μενα σημερα ιδανικοτερο ολων το 25αρι του, αν θελησεις καποια στιγμη να πεταξεις μετατροπα...(εγω θα το εκανα παντως...)
:clap:

alen77
10-06-11, 09:54
Για την ώρα θα ασχοληθώ με την εμφάνιση της. Όχι οτι έχει τίποτα το σημαντικό για να φτιάξω αλλά το βαψηματάκι της το ήθελε. Για κινητήρα οχι ακόμα. Να δούμε πως θα πάνε και τα τέλη και μετά η απόφαση. Να δούμε και πως θα τα πάμε με το a/c. Τα τάσια θα τα κρατήσω σίγουρα. Άρα ζάντα δεν παίζει. Πάντα υπάρχει στο μυαλό μου το abs και ίσως δερμάτινο σαλόνι.

alen77
23-06-11, 09:32
Μετά απο μια πρώτη επικοινωνία με το συνεργείο για την αστάθια του ρελαντί έφταιγε ένα τρύπιο σωληνάκι και τράβαγε αέρα. Στην θεωρία με αυτό ξεμπέρδεψα. Πιο πολλές πληροφορίες στο τέλος της άλλης εβδομάδας οταν την παραλάβω.

Λοιπόν. Η γιαγιά βγήκε και είναι πανέμορφη. Απο την δουλειά του φανοποιού είμαι κατά 95% ικανοποιημένος και μία μικρή ατέλεια θα φτιαχτεί σε ένα μήνα που θα ξαναπάω για έλεγχο του a/c-να δούμε αν έχει απο κάπου διαρροή (πίσω πολύ χαμηλά στο πλαστικό έχει μια ψηλογρατζουνιά που τους ξέφυγε). Σε γενικές γραμμές πολύ το χάρηκα που ξαναβρήκε το χρώμα της. Κούκλα και επιβλητική. Καλύτερες φωτογραφίες σύντομα με την μηχανή γιατί αυτές του κινητού δεν είναι και πολυ καλές. Το ρελαντί πλέον σταθερό, αλλαγή της ταπετσαρίας της πόρτας του οδηγού, a/c δεν άλλαξα, απλά συμπληρώσαμε φρεόν γιατί ήταν σε χαμηλά επίπεδα (και για αυτό κοιτάμε για διαρροή) και πέρασε και κτεο.

gsova
23-06-11, 09:40
Λοιπόν. Η γιαγιά βγήκε και είναι πανέμορφη. Απο την δουλειά του φανοποιού είμαι κατά 95% ικανοποιημένος και μία μικρή ατέλεια θα φτιαχτεί σε ένα μήνα που θα ξαναπάω για έλεγχο του a/c-να δούμε αν έχει απο κάπου διαρροή (πίσω πολύ χαμηλά στο πλαστικό έχει μια ψηλογρατζουνιά που τους ξέφυγε). Σε γενικές γραμμές πολύ το χάρηκα που ξαναβρήκε το χρώμα της. Κούκλα και επιβλητική. Καλύτερες φωτογραφίες σύντομα με την μηχανή γιατί αυτές του κινητού δεν είναι και πολυ καλές. Το ρελαντί πλέον σταθερό, αλλαγή της ταπετσαρίας της πόρτας του οδηγού, a/c δεν άλλαξα, απλά συμπληρώσαμε φρεόν γιατί ήταν σε χαμηλά επίπεδα (και για αυτό κοιτάμε για διαρροή) και πέρασε και κτεο.

Πολύ καλή. Πόσο πήγε το βάψιμο αν επιτρέπεται;

alen77
23-06-11, 11:03
Πολύ καλή. Πόσο πήγε το βάψιμο αν επιτρέπεται;

Το βάψιμο πήγε πάρα πολλά (3000+3 χρόνια εγγύηση). Βάση αποτελέσματος δεν το μετανιώνω και ας ξέρω οτι θα μπορούσα να πάω κάπου πιο φθηνά. Απλά τα παιδιά έχουν αναλάβει τα service και οτι άλλο χρειαστεί η γιαγιά και έχω μείνει απόλυτα ικανοποιημένος το τελευταίο 1 1/2 χρόνο. Στις υπόλοιπες προσφορές που πήρα, πάντα κάτι με χάλαγε....δείγματα δουλειάς, συμπεριφορά κλπ. Για τους επίσημους δεν κάνω καν αναφορά.

TeoB
23-06-11, 11:10
Πολύ καλή!
Μπράβο!
Είχαμε μια 518 σε κόκκινο με τα ίδια τάσια κάπου στο 92-96, τι μου θύμισες τώρα....
Να την χαίρεσαι κ εύχομαι να μπορείς να την συντηρείς πάντα σε πολύ καλή κατάσταση!

m_power_lunatic
23-06-11, 11:26
Ειχαμε ενα ολοιδιο 181/diamondschwarzmetallic απο το 1991 εως το 2004 νομιζω,αγορασμενο καινουργιο απο την Intercar.Δεν εκανε κιχ,το μετανιωσαμε πολυ που το δωσαμε..........μην το δωσεις αν μπορεις.Απλα ΔΕΝ ΤΑ ΦΤΙΑΧΝΟΥΝ ΕΤΣΙ ΠΙΑ!!!!!!!!!!!!!!

mitsos_chania
23-06-11, 14:41
Φιλε m power lunatic πλεον αυτα τα αυτοκινητα δεν αξιζει να τα δωσεις.Η ποιοτητα κατασκευης του οντως ειναι φοβερη.Σε συγκρισεις που κανω με το Χ5 πραγματικα με εκπλησει ευχαριστα.

Ειμαστε και μεις κατοχοι ενος 518 αγορα 11/1992 καινουριου και πραγματικα η γριουλα ειναι αλλο πραγμα

alen77
24-06-11, 08:44
Έτσι για την ιστορία (88.559 τα χλμ). Δεν έχω σκοπό να το δώσω. Έχει ψωμιά αρκετά η κυρία!!

gsova
24-06-11, 09:20
Έτσι για την ιστορία (88.559 τα χλμ). Δεν έχω σκοπό να το δώσω. Έχει ψωμιά αρκετά η κυρία!!

88 χιλιάδες;:bowdown:

καινούριο πράγμα... εμένα πέρασε τις 205.000 :p:

stelmaniac
24-06-11, 14:27
βγαλε κι αυτα τα απαισια τασια και βαλε καμια ζαντουλα και θα δεις αλλο αμαξι

alen77
24-06-11, 15:38
Εξωτερικά δεν έχω σκοπό να αλλάξω κάτι. Τα τάσια αν και κλασικούρες δεν τα αλλάζω. Έτσι το πρωτογνώρισα το αυτοκίνητο (το είχε αγοράσει ο πατέρας φίλου μου) και έτσι θα το κρατήσω. Στις μελλοντικές αλλαγές είναι το δέρμα. Μέχρι εκεί νομίζω οτι είμαι ευχαριστημένος.

Bassakos
24-06-11, 18:00
αν θελεις και την δικια μου γνωμη, βγαλε τα τασια! ΔΕΝ ειναι κλασικουρες ! υποβαθμιζουν το τοσο ομορφο και φρεσκοβαμενο αμαξι! βαλε ενα σετακι bbs 15αρες που φορουσαν τα Ε34 και τοτε ΠΑΡΑΓΜΑΤΙΚΑ θα αλλαξει η οψη του αυτοκινητου! και θα το γουσταρεις ακομα περισσοτερο! τrust me on this! ειχα και εγω τασια στο Ε30 εδω και 20 χρονια απο new που το ειχαμε στην οικογενεια! μετα απο 20 χρονια λοιπον αλλαξα τα τασια και εβαλα 14αρες ζαντες....πραγματικα εγινε ΑΛΛΟ αμαξι (τωρα εχω 16αρες αλλα αυτο ειναι αλλο story) οταν εβλεπα το αμαξι με τις 14αρες αλουμινιου τοτε καταλαβα ποσο λαθος ειχα που τοσα χρονια το ειχα με τα τασια! λεγοντας και εγω οτι θα το αφησω ετσι οπως βγηκε απο το εργοστασιο κτλ κτλ ,πραγματικα αλλαξε οψη το αμαξι και εδειχνε πολυ ομορφοτερο απο πριν! για αυτο σου λεω με ολο το θαρος βγαλε τα τασια A.S.A.P :cheers:

PS: σε "πηρα" απο τα μουτρα με τα τασια:icon_pai:
κουκλα η 5αρα! ΚΟΥΚΛΑ! ενα μεγαλο μπραβο για τον χρονο και χρημα που αφιερωνεις
σε αυτην! καποτε ειχα οδηγησει ενα 518 και πραγματικα ειναι φοβερο αμαξι ! αλλα αλλαξε
αυτα τα τασια ρε παιδι μου! (τον χαβα μου εγω! χαχαχαχαχαχα) :cheers:

alen77
28-06-11, 15:07
Λοπόοον. Για τις ζάντες δεν το βλέπω να τις αλλάζω αλλά ποτέ δεν ξέρεις. Θα δούμε. Άλλο με απασχολεί τώρα. Σίγουρα θα μπέι μέσα η μπέμπα σε κανα μήνα να δούμε αν χάνει φρέον. Πλέον το ρελαντί είναι σταθερό και δεν κάνει κόλπα αλλά........όταν βάζω το a/c κρατάει δύσκολα ρελαντί. Μόλις βάλω νεκρά και κυρίως όταν στρίβω το τιμόνι το ρελαντί αρχίζει τα βυθίσματα και σε κάποιες περιπτώσεις σβήνει η μηχανή. Σε άλλες περιπτώσεις έχει την τάση να σβήσει, ψηλοανάβουν τα λαμπάκια αλλά τελικά η μηχανή παραμένει αναμένη. Καμιά ιδέα γιατί το κάνει μόνο με το a/c;:confused:

God
28-06-11, 16:19
Λοπόοον. Για τις ζάντες δεν το βλέπω να τις αλλάζω αλλά ποτέ δεν ξέρεις. Θα δούμε. Άλλο με απασχολεί τώρα. Σίγουρα θα μπέι μέσα η μπέμπα σε κανα μήνα να δούμε αν χάνει φρέον. Πλέον το ρελαντί είναι σταθερό και δεν κάνει κόλπα αλλά........όταν βάζω το a/c κρατάει δύσκολα ρελαντί. Μόλις βάλω νεκρά και κυρίως όταν στρίβω το τιμόνι το ρελαντί αρχίζει τα βυθίσματα και σε κάποιες περιπτώσεις σβήνει η μηχανή. Σε άλλες περιπτώσεις έχει την τάση να σβήσει, ψηλοανάβουν τα λαμπάκια αλλά τελικά η μηχανή παραμένει αναμένη. Καμιά ιδέα γιατί το κάνει μόνο με το a/c;:confused:

Γιατί το A/C είναι φορτίο για τον κινητήρα και δεν προλαβαίνει να διορθώσει.

Είναι το μαμά A/C και αν ναι μήπως έχει τοποθετηθεί εκ των υστέρων; Εάν είναι το μαμά και τοποθετημένο από το εργοστάσιο τότε είναι συνενδεμένο με τον εγκέφαλο και όταν το βάζεις θα πρέπει ο εγκέφαλος να σηκώνει λιγάκι το ρελαντί (από 650-750 στροφές πάει περίπου 800 στροφές) και θα είναι πολύ πιο σταθερό όταν δουλεύει το A/C.

e60///M
28-06-11, 19:47
μπραβο πολυ ωραιο φαινεται! +1 για τα τασια, βγαλτα!

Αυτο ηθελα να πω και γω οτι συνηθως οταν βαζεις το AC ανεβαινουν οι στροφες και αυτο το κανει ο εγκεφαλος

Μια προχειρη λυση θα ηταν να ρυθμισεις εσυ το ρελαντι λιγο πιο ψηλα απο το πεταλ του γκαζιου που σφιγκεις τη ντιζα. Μη με κραξετε αλλα ηταν ο μονος τροπος στο δικο μας 525 diesel που καποτε ειχε ο πατερας μου που δεν θυμαμαι τι προβλημα ειχε αλλα δεν κραταγε ρελαντι!

gsova
29-06-11, 11:19
Λοπόοον. Για τις ζάντες δεν το βλέπω να τις αλλάζω αλλά ποτέ δεν ξέρεις. Θα δούμε. Άλλο με απασχολεί τώρα. Σίγουρα θα μπέι μέσα η μπέμπα σε κανα μήνα να δούμε αν χάνει φρέον. Πλέον το ρελαντί είναι σταθερό και δεν κάνει κόλπα αλλά........όταν βάζω το a/c κρατάει δύσκολα ρελαντί. Μόλις βάλω νεκρά και κυρίως όταν στρίβω το τιμόνι το ρελαντί αρχίζει τα βυθίσματα και σε κάποιες περιπτώσεις σβήνει η μηχανή. Σε άλλες περιπτώσεις έχει την τάση να σβήσει, ψηλοανάβουν τα λαμπάκια αλλά τελικά η μηχανή παραμένει αναμένη. Καμιά ιδέα γιατί το κάνει μόνο με το a/c;:confused:

Ακριβώς τα ίδια κάνει το Golf της γυναίκας μου και ψάχνομαι ρε γμτ... με A/C δεν μπορεί να κρατήσει σταθερές στροφές. Κάτι άκουσα για κάποια βαλβίδα ρελαντί... έχει κανείς υπ'όψιν;

God
29-06-11, 13:05
Μια προχειρη λυση θα ηταν να ρυθμισεις εσυ το ρελαντι λιγο πιο ψηλα απο το πεταλ του γκαζιου που σφιγκεις τη ντιζα. Μη με κραξετε αλλα ηταν ο μονος τροπος στο δικο μας 525 diesel που καποτε ειχε ο πατερας μου που δεν θυμαμαι τι προβλημα ειχε αλλα δεν κραταγε ρελαντι!

Δεν γίνεται σε κανένα από τα νεότερα μοντέλα, ο motronic θα κόψει καύσιμο για να ρίξει το ρελαντί μόνος του. Μόνο αν τραβήξεις την ντίζα τόσο που θα μένει ανοιχτή η πεταλούδα, που σε καμία των περιπτώσεων δεν είναι λύση (μάλιστα είναι τρελή καγκουριά τσοπάνη-μηχανικού εάν το κάνει αυτό το πράγμα).

Ακριβώς τα ίδια κάνει το Golf της γυναίκας μου και ψάχνομαι ρε γμτ... με A/C δεν μπορεί να κρατήσει σταθερές στροφές. Κάτι άκουσα για κάποια βαλβίδα ρελαντί... έχει κανείς υπ'όψιν;

Εξαρτάται από το μοντέλο, δεν τα γνωρίζω τα Golf αλλά αν είχε πρόβλημα η βαλβίδα ρελαντί δεν θα κρατούσε στροφές και χωρίς το A/C.

alen77
29-06-11, 13:53
Εχθές ήταν όλα οκ. Σήμερα πάλι τα ίδια χωρίς όμως να σβήσει. Απλά το καταλάβαινα μόλις έστριβα το τιμόνι γιατί εκείνη την ώρα γινόταν πού σκληρό και μόλις έπιανα ευθεία πάλι όλα καλά.

alen77
15-07-11, 13:09
Γιατί το A/C είναι φορτίο για τον κινητήρα και δεν προλαβαίνει να διορθώσει.

Είναι το μαμά A/C και αν ναι μήπως έχει τοποθετηθεί εκ των υστέρων; Εάν είναι το μαμά και τοποθετημένο από το εργοστάσιο τότε είναι συνενδεμένο με τον εγκέφαλο και όταν το βάζεις θα πρέπει ο εγκέφαλος να σηκώνει λιγάκι το ρελαντί (από 650-750 στροφές πάει περίπου 800 στροφές) και θα είναι πολύ πιο σταθερό όταν δουλεύει το A/C..

Όχι, το a/c δεν είναι μαμά.

God
15-07-11, 14:00
.

Όχι, το a/c δεν είναι μαμά.

Τσακ και βρήκαμε το πρόβλημα.

Πρέπει να πας σε έναν καλό ηλεκτρολόγο/ηλεκτρονικό να σου συνδέσει στον εγκέφαλο (δεν γνωρίζω απ'έξω πιο pin είναι, αλλά αυτός θα γνωρίζει...μάλλον - υπάρχουν και ηλεκτρολογικά διαγράμματα) ένα σήμα για να γνωρίζει το motronic ότι μπαίνει A/C στην λειτουργία και να διορθώνει ανάλογα. Ο εγκέφαλός σου 300% έχει την υποδοχή.

alen77
15-07-11, 15:48
Τσακ και βρήκαμε το πρόβλημα.

Πρέπει να πας σε έναν καλό ηλεκτρολόγο/ηλεκτρονικό να σου συνδέσει στον εγκέφαλο (δεν γνωρίζω απ'έξω πιο pin είναι, αλλά αυτός θα γνωρίζει...μάλλον - υπάρχουν και ηλεκτρολογικά διαγράμματα) ένα σήμα για να γνωρίζει το motronic ότι μπαίνει A/C στην λειτουργία και να διορθώνει ανάλογα. Ο εγκέφαλός σου 300% έχει την υποδοχή.

Οκ. Πες πως έγινε! Thanks για την βοήθεια!

Και μία τεlευταίa ερώτηση (ναι ξέρω, είμαι ντουβάρι). Ο εγκέφαλος ναι έχει υποδοχή.Να υποθέσω οτι όλα τα a/c έχουν καi αυτά υποδοχή για να γίνει αυτή η συνεννόηση;

God
15-07-11, 16:51
Οκ. Πες πως έγινε! Thanks για την βοήθεια!

Και μία τεlευταίa ερώτηση (ναι ξέρω, είμαι ντουβάρι). Ο εγκέφαλος ναι έχει υποδοχή.Να υποθέσω οτι όλα τα a/c έχουν καi αυτά υποδοχή για να γίνει αυτή η συνεννόηση;



Δεν νομίζω ότι χρειάζεται τίποτα το ιδιαίτερο, απλά θα πάρει σήμα από τον διακόπτη έτσι ώστε όταν τον πατάς να βλέπει ότι μπλόκαρε το A/C.

Dimpas
15-07-11, 19:19
Ακριβώς αυτό είναι !
Ο εγκέφαλος έχει ένα Pin που όταν το AC κομπλάρει αλλάζει η κατάστασή του , δηλαδή αν είσαι χωρίς ΑC είναι στην ΓΗ( ή με +12 ) όταν είσαι με ΑC είσαι στον αέρα(ή με ΓΗ ) !
Αν μου πείς ΠΟΙΟ ΑΜΑΞΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΧΕΙΣ θα μπώ στο AUTODATA να σου πώ ακριβώς Ποιό PIN είναι και τι πρέπει να είναι σε ποιά κατάσταση του AC.
Ο εγκέφαλος λοιπόν παίρνει σαν είσοδο την κατάσταση αυτή του PIN και αντιστοίχως ρυθμίζει το ρελαντί ! ( Αυτά ακριβώς παίζουν στο ΜOTRONIC 2.5 σε C20XE της OPEL αλλά κατά 99% είναι ίδια )

alen77
01-08-11, 11:25
Στο τελευταίο ραντεβού φτιάχτηκαν: Αλλαγή ενός σωλήνα γιατι έχανε φρέον, αλλαγή ψυγείου air condition, βάψημο σπόιλερ μπρος και πίσω και τα πλαινά, αλλαγή στα διακοσμητικά των προφυλακτήρων (δεν ξέρω πως λέγοντε-ειναι σαν ψαξιλαράκια), ντύσημο τιμονιού με δέρμα γιατί το παλιό ξέβαφε, έλεγχος βαλβίδας ρελαντί. Αποτέλεσμα: Η γιαγιά είναι πλεόν βαμένη παντου, εκτος μηχανοστάσιου και δεν έχει την παραμικρή γρατζουνιά. Το ac δουλεύει φουλ με πάρα πολύ καλή απόδοση και το βασικότερο, οι στροφές είναι σταθερές πάντα. Νομίζω πως τελείωσα. Αφήνω το δέρμα για του χρόνου, να δώ πόσα θα σκάσουμε για τα αυτοκίνητα στην εφορία.

Ξέχασα ένα μεγάλο ευχαριστώ για τις πληροφορίες απο όλα τα παιδιά!!

jpl73
01-08-11, 18:04
Καλησπέρα,
μπράβο για το μεράκι σου :dance:
τελικά το θέμα με το χαμηλό ρελαντί όταν ενεργοποιούσες το AC, πώς το έλυσες;
έκανες τη συνδεσμολογία στον εγκέφαλο όπως σου πρότειναν παραπάνω ή ρύθμισες τη βαλβίδα του ρελαντί;

alen77
02-08-11, 09:09
Καλησπέρα,
μπράβο για το μεράκι σου :dance:
τελικά το θέμα με το χαμηλό ρελαντί όταν ενεργοποιούσες το AC, πώς το έλυσες;
έκανες τη συνδεσμολογία στον εγκέφαλο όπως σου πρότειναν παραπάνω ή ρύθμισες τη βαλβίδα του ρελαντί;

Να σου το εξηγήσω με τα λόγια που μου είπαν λίγο δύσκολο γιατί δεν τα θυμάμαι (όταν ξαναπεράσω θα τους ρωτήσω και θα ενημερώσω). Σίγουρα τσέκαραν βαλβίδα ρελαντί γιατί το ac ήταν συνδεδεμένο με τον εγκέφαλο. Αυτό που κατάλαβα είναι οτι υπήρχε πρόβλημα με το ψυγείο του (έγινε αλλαγή) αλλά και με την τοποθέτηση του (+ οτι δεν ήταν οικολογικό το φρέον) και οτι έιχα διαροή. Τώρα αυτά τι σχέση έχουν με το ρελαντί δεν ξέρω, αλλά θα μάθω και θα σας πω.

Θα ξαναπάω απο βδομάδα για ενα γυάλισμα σε άλλο αυτοκίνητο και θα (ξανα) ρωτήσω.

alen77
21-10-11, 09:31
Ένα ένα τα βήματα. Αλλάγη στις τσιμούχες στις πόρτες και αλλαγή στις ταπετσαρίες σε μάυρο δέρμα όπως και νέα ελαστικά (continental). Απο βδομάδα αλλάζει και ο ουρανός.

Υ.Γ. Τα τάσια δεν τα έβγαλα

alen77
03-11-11, 09:38
Και συνεχίζω με εικόνες.

gregE36
10-11-11, 18:39
κουκλα ειναι ,καλοταξιδη

gsova
11-11-11, 08:57
αστέρι η γιαγιά!

alen77
14-11-14, 10:16
Μετά απο πολύ καιρό ξαναγράφω! 14/11/2014 και έχει πλέον 137.000 χλμ.
Προβλήματα:0

Υ.Γ. Μέχρι και για υπερβολική ταχύτητα με έγραψαν....χοχο

PetrosD
14-11-14, 10:48
Μπράβο, πολύ ωραίο αυτοκίνητο. Έχει και αυτή την ιδιαίτερη θέση οδήγησης που είναι απόλαυση.

proroad
14-11-14, 12:24
μπραβο πραγματικα το εχεις κουκλα.......!!!!!!!!!!!!!!

alen77
30-01-18, 08:32
Μετά από πολύ σκέψη (ναι καλά) αγοράσαμε νέο κοστούμι και καινούργια παπούτσια!!
Μια μικρή βοήθεια γιατί δεν θυμάμαι πως να ανεβάσω φωτογραφίες please!!

alen77
30-01-18, 09:08
Αγοράσαμε νέο κοστούμι και νέα παπούτσια!!

https://ibb.co/jtKhPR
https://ibb.co/mw0p4R
https://ibb.co/eP1Jym
https://ibb.co/kSSrJm
https://ibb.co/cWbkdm

mixalhs
30-01-18, 15:39
Σαφώς καλύτερα! Καλες βόλτες !!

alex46
30-01-18, 21:06
αν θελεις και την δικια μου γνωμη, βγαλε τα τασια! ΔΕΝ ειναι κλασικουρες ! υποβαθμιζουν το τοσο ομορφο και φρεσκοβαμενο αμαξι! βαλε ενα σετακι bbs 15αρες που φορουσαν τα Ε34 και τοτε ΠΑΡΑΓΜΑΤΙΚΑ θα αλλαξει η οψη του αυτοκινητου! και θα το γουσταρεις ακομα περισσοτερο! τrust me on this! ειχα και εγω τασια στο Ε30 εδω και 20 χρονια απο new που το ειχαμε στην οικογενεια! μετα απο 20 χρονια λοιπον αλλαξα τα τασια και εβαλα 14αρες ζαντες....πραγματικα εγινε ΑΛΛΟ αμαξι (τωρα εχω 16αρες αλλα αυτο ειναι αλλο story) οταν εβλεπα το αμαξι με τις 14αρες αλουμινιου τοτε καταλαβα ποσο λαθος ειχα που τοσα χρονια το ειχα με τα τασια! λεγοντας και εγω οτι θα το αφησω ετσι οπως βγηκε απο το εργοστασιο κτλ κτλ ,πραγματικα αλλαξε οψη το αμαξι και εδειχνε πολυ ομορφοτερο απο πριν! για αυτο σου λεω με ολο το θαρος βγαλε τα τασια A.S.A.P :cheers:

Καλοταξιδο ,πανεμορφο εγινε ,μπραβο σου.τελικα οπως ελεγε πριν χρονια για τα παπουτσια σου ο bassakos τελικα το εκανες το βημα.μπραβο.

alen77
01-02-18, 09:56
ΩΩΩΩ.....ναι! Είχε δίκιο. Έγινε τούμπανο η γιαγιά! Και το δέρμα στο σαλόνι είναι πολύ ωραίο. Τώρα πάμε να τσεκάρουμε το σασμάν γιατί χτυπάει.

ΥΓ
Μπήκαν και φώτα xenon και προβολάκια που δεν είχε