PDA

Επιστροφή στο Forum : Καλυτερα φρενα η 1


giannis 116
06-01-10, 14:32
Συμφωνα με μετρησεις γνωστου περιοδικου η σειρα 1 εχει τα καλυτερα φρενα στην κατηγορια της...

http://www.autotriti.gr/data/magazine/viewthema/38154_22656.asp

rapid_fast
06-01-10, 14:48
Συμφωνα με μετρησεις γνωστου περιοδικου η σειρα 1 εχει τα καλυτερα φρενα στην κατηγορια της...

http://www.autotriti.gr/data/magazine/viewthema/38154_22656.asp

Το καλύτερο φρενάρισμα μπορεί... τα καλύτερα φρένα είναι άλλη ιστορία....

giannis 116
06-01-10, 14:58
Μα, αν δεν εχει τα καλυτερα φρενα στην κατηγορια της πως γινεται να φρεναρει καλυτερα απο ολα τα υπολοιπα;.. Κι αν σκεφτουμε πως ισως ειναι και το βαρυτερο αυτοκινητο της δοκιμης τοτε εχει οντως καλυτερα φρενα απ τα αλλα με τα οποια συγκρινεται.
Δηλαδη τι ειναι αυτο που κρινει τα καλυτερα φρενα;.. Η αισθηση, η αποδοση, η αντοχή, η αποτελεσματικοτητα γενικα;..
Για μενα που το ταλαιπωρω αρκετα τ αμαξι σε καθημερινη χρηση και σε κινηση στην πολη αλλα και εκτος, ακομα και φορτωμενο, τα φρενα του τα βρισκω θαυμασια, με αποτελεσματικοτητα, αντοχη και καλη αισθηση. Τα φρενα για αυτη τη σειρα ειναι στα +.

rapid_fast
07-01-10, 14:05
Το είπες θαυμάσια και συμφωνούμε απόλυτα φίλε.. "Η αισθηση, η αποδοση, η αντοχή, η αποτελεσματικοτητα γενικα"
Ρωτάω τώρα εγώ αυτούς που ξέρουν, γιατί εγώ σαν αγαθός νέος είμαι και λίγο άσχετος με το θέμα....
Αυτοι που βάζουν 96πίστονες δαγκάνες γιατί το κάνουν? Εχει όντως διαφορά, ή είναι μύθος??
Στο κείμενο του περιοδικού διαφωνώ ώς προς το "η 116i επιτυγχάνει την καλύτερη επίδοση και μέσω της κατανομής του βάρους της στους δύο άξονες (51/49 εμπρός/πίσω)"
Είναι μια απο τις μεγαλύτερες μηχανολογικές ΒΛΑΚΕΙΕΣ που έχω ακούσει στη ζωή μου... και δεν έχει καμία απολύτως σχέση με την πραγματικότητα...

bimmer-corfu
07-01-10, 14:11
Συμφωνα με μετρησεις γνωστου περιοδικου η σειρα 1 εχει τα καλυτερα φρενα στην κατηγορια της...

http://www.autotriti.gr/data/magazine/viewthema/38154_22656.asp

Μπράβο στη μπέμπα. Αφού φρενάρει νωρίς ας το κάνει και με άγκυρα, δικό της πρόβλημα πως θα το κάνει. Εμείς να σταματάμε θέλουμε και αν είναι δυνατόν να μην κουράζοντε τα φρένα σε σχετικά σκληρή χρήση

sakkunen
07-01-10, 16:44
Autotriti ε ? Το fiat bravo ακόμα στο χαντάκι το έχουν ?:icon36::friday:

///M_Spartan
07-01-10, 17:10
Autotriti ε ? Το fiat bravo ακόμα στο χαντάκι το έχουν ?:icon36::friday:

Xαχα.....Μαλλον..αραγε γιαυτο ηταν τοσο χαλια η κριτικη τοτε ?????
Μολις εγινε η φαση οι τυποι τους γειωσαν για τα καλα γιατι κανεις δεν
ασχοληθηκε να βοηθησει τους δημοσιογραφους.....:rofl2:

oldcarskickass
07-01-10, 18:27
Το είπες θαυμάσια και συμφωνούμε απόλυτα φίλε.. "Η αισθηση, η αποδοση, η αντοχή, η αποτελεσματικοτητα γενικα"
Ρωτάω τώρα εγώ αυτούς που ξέρουν, γιατί εγώ σαν αγαθός νέος είμαι και λίγο άσχετος με το θέμα....
Αυτοι που βάζουν 96πίστονες δαγκάνες γιατί το κάνουν? Εχει όντως διαφορά, ή είναι μύθος??
Στο κείμενο του περιοδικού διαφωνώ ώς προς το "η 116i επιτυγχάνει την καλύτερη επίδοση και μέσω της κατανομής του βάρους της στους δύο άξονες (51/49 εμπρός/πίσω)"
Είναι μια απο τις μεγαλύτερες μηχανολογικές ΒΛΑΚΕΙΕΣ που έχω ακούσει στη ζωή μου... και δεν έχει καμία απολύτως σχέση με την πραγματικότητα...

Όχι ρε συ το 50:50 δεν είναι βλακεία, είναι απλά μάρκετινγκ, και ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ πως ΠΟΤΕ δεν είχε ΟΥΤΕ έχει, ΟΥΤΕ πρόκειται να έχει ΠΟΤΕ σχέση όχι μόνο με την μηχανολογική, αλλά και με την οδηγική πραγματικότητα.

alexk
07-01-10, 18:59
Όχι ρε συ το 50:50 δεν είναι βλακεία, είναι απλά μάρκετινγκ, και ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ πως ΠΟΤΕ δεν είχε ΟΥΤΕ έχει, ΟΥΤΕ πρόκειται να έχει ΠΟΤΕ σχέση όχι μόνο με την μηχανολογική, αλλά και με την οδηγική πραγματικότητα.

Γιατί όχι ???

giannis 116
08-01-10, 10:35
Αυτο με την κατανομη βαρους λεω εγω τωρα χωρις να ξερω και πολυ απ αυτα, απλα μια σκεψη κανω... Αν ηταν τ αμαξι πιο βαρυ μπροστα οπως ειναι και τα περισσοτερα μπροστοκινητα, δεν θα ειχαν μεγαλυτερη επιβαρυνση τα εμπρος φρενα που καλουνται να δεχτουν ουτως ή αλλως και το μεγαλυτερο φορτιο στο φρεναρισμα; Οποτε μια καλη κατανομη βαρους ισως να βοηθαει και την καλυτερη πεδηση γενικα.
Τι λετε κι εσεις γι αυτο;..

oldcarskickass
08-01-10, 10:47
Γιατί όχι ???

Γιατί υπάρχουν ΑΞΙΟΛΟΓΟΤΑΤΑ οχήματα που δεν έχουν ζύγισμα 50:50 και πάνε σφαίρα.

Επίσης δεν έχω διαβάσει πουθενά κάποια έγκυρη αιτιολογία γιατί ΜΟΝΟ το 50:50 να είναι το ιδανικό.

Μη ξεχνάς ότι μιλάς για στατική μέτρηση βάρους, δηλαδή από κάποια ταχύτητα και πάνω και λόγω αεροδυναμικής αλλάζει και η πίεση που ασκεί ο αέρας στο όχημα, οπότε αλλάζει και η δύναμη που πατάει ο κάθε άξονας, οπότε πάπαλα το 50:50.

Ίσως να κάνω και λάθος, αλλά δεν έχω οδηγηθεί στο συμπέρασμα ότι μόνο αυτό είναι ΤΟ ζύγισμα.

DaywalkeR
08-01-10, 11:10
Το 50-50 βοηθαει στο στρίψιμο κυρίως όπου κάνει το αυτοκίνητο πιο ουδέτερο (μουτρα-κωλοι κτλ), για το φρενάρισμα δεν γνωριζω

rapid_fast
08-01-10, 12:08
Το φρένο δεν επηρεάζεται απο την κατανομή του βάρους σε εμπρός και πίσω άξονα..
Επηρεάζεται απο:
1) Γεωμετρία αναρτήσεων- χαρακτηριστικά αντιβύθισης
2) Ύψος του κέντρου βάρους
3) Κατανεμητή πέδης
4) Από το διάγραμμα ισχύως πέδης / φορτίο άξονα
Τα παλιά αυτοκίνητα είχαν την τάση να έχουν μόνιμους κατανεμητές, που είχαν 90% δύναμη φρένου εμπρός και 10% δύναμη πίσω. (αυτο για να μην γίνεται το γνωστό τετ-α-κε)
Όταν παρουσιάστηκε σύστημα ABS στην σειρά 5 (Ε28 το πρώην καμάρι μου είναι αυτό) στην έκδοση 535ι, το όχημα των 1670 κιλών σταματούσε σε μόλις 36,8 μέτρα απο τα 100 χλμ, με πλάτος ελαστικου 195 παρακαλω...
Και αυτό διότι το, ομολογουμένως απαράδεκτο σε κατανομή βάρους αυτοκίνητο, είχε καταπληκτικά χαρακτηριστικά αντιβύθισης της ανάρτησης...
1) αυτό αποτρέπει την μετατόπιση φορτίου απο τον πίσω προς τον εμπρός άξονα, ο οποίος γίνεται με ροπή στρέψης, υπερπολλαπλάσιος αναλόγως της αποστάσεως απο το κέντρο βάρους μέχρι τον πίσω άξονα.
Συνεπώς, δεν επιβαρύνεται το σύστημα πέδης με περιττό φορτίο.
Η μηχανολογική βλακεία του συντάκτη, έχει να κάνει με το γεγονός οτι όσο μεγαλύτερο είναι το βάρος πίσω, τόσο μεγαλύτερη είναι ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΑ η μετατόπιση φορτίου απο τον πίσω άξονα προς τον εμπρός...
2) Εάν το κέντρο βάρους είναι χαμηλότερο, ευνοεί το φρενάρισμα, μειώνοντας τις ροπές που ασκούνται στον εμπρός άξονα (μικρότερη μετατόπιση φορτίου)
3) Τα σύνγχρονα ABS που χρησιμοποιούνται απο την BMW μπορεί να φρενάρουν σε ποσοστό έως και 100% τον πίσω άξονα (0% ο εμπρός) αξιοποιόντας στο μέγιστο την συνολική δύναμη πέδης του οχήματος.
4) Έχει γίνει σοβαρή μηχανολογική μελέτη, τις οποίας τα αποτελέσματα είναι εντυπωσιακά..

Συμπέρασμα..
Ενα άρτιο περιοδικό σαν σχόλιο θα έπρεπε να γράψει:
Το μικρό αυτοκινητάκι της BMW είναι ανώτερο του ανταγωνισμου, γιατί χρησιμοποιεί υλικά και τεχνολογίες που οι ανταγωνιστές ακόμα μελετούν για να κατανοήσουν.
Η έρευνα και ανάπτυξη του συγκεκριμένου οχήματος έχει γίνει με άρτια μηχανολογική σκέψη, χωρίς παραχωρήσεις και ελείψεις.
Η ανάρτηση του συγκεκριμένου οχήματος ξεπερνάει τα δεδομένα της κατηγορίας.
Για μια ακόμη φορά, τα ακριβότερα BMW αποδεικνύουν έμπρακτα οτι η διαφορά τους στην τιμή αντικατοπτρίζει τη διαφορά ζωής ή θανάτου στο οδόστρωμα.

nassosbmw1
25-01-10, 08:32
Δε ξέρω για τα περιοδικά αλλά το δικό μου προσωπικό τέστ η μπέμπα το πέρασε με άριστα:4 μαντράχαλοι μέσα στο αμάξι και βαλίτσες κλπ ανεβοκατεβήκαμε 4 φορές σε μια βδομάδα από Πάτρα-Καλάβρυτα όχι στα 10/10 αλλά δε θα το έλεγα και αργά...ειδικά στις κατηφόρες με φρένα της τελευταίας στιγμής ούτε καν τα ένιωσα να "πέφτουν"...αν δεν είχαν και αυτό το τσίριγμα που είχαν από την αρχή θα ήταν μια χαρά...γενικά πάντως δεν με απασχόλησαν ποτέ και σαν αίσθηση και σαν απόδοση...

george316
25-01-10, 10:44
εγω θα πω κατι αλλο...περιοδικο αυτοκινητου κλασικα,εκανε μια δοκιμη με merc 65 amg,m5,a4 rs και jagouar ποιο μοντελο δε θυμαμαι κλπ κλπ.ολα εκτος των bmw ειχαν τετραπιστονα η εξαπιστονα.οι μετρησεις εδωσαν τη δευτερη παρακαλω θεση στο φρεναρισμα μετα τα ejapistona της merc.
ομως μη ξεχναμε οτι οι μετρησεις γινονται 100 -0 χλμ.
σε σκληρη χρηση πιστας ομως,τα πολιπιστονα εχουν το πανω χερι.
εδω ομως πρεπει ολοι μας να αναρωτηθουμε....καθε ποτε πηγαινω στη πιστα?και αν βεβαια πηγαινω σε πιστα?
εγω προσωπικα,θεωρω τον εαυτο μου οτι τρεχω σε εθνικη οδο αν το επιτρεπουν οι συνθηκες.παρολα αυτα τα φρενα ποτε μα ποτε δε με προδωσαν...
αν μπω σε πιστα ομως??αλλα ακριβως εκει ειναι το ζητημα...δεν εχω μπειποτε σε πιστα!!!!
οπως και να εχει μπραβο στα bmw που καταφερνουν να εχουν πολυ καλα φρενα

stavros
25-01-10, 11:08
Να θέσω μια άλλη διάσταση στο θέμα:

Αν σε ιδανικές συνθήκες, καλής ποιότητας οδόστρωμα, καινούργια ελαστικά κλπ, για να ακινητοποιήσουμε το όχημα από 100km/h απαιτούνται 38 μέτρα τότε αλίμονο μας αν χρειαστεί να φρενάρουμε σε ελληνικό αυτοκινητόδρομο με ταχύτητες πάνω από 140km/h ή ακόμη και 200km/h. Ταχύτητες που συνηθίζουμε αρκετοί από εμάς.