Επιστροφή στο Forum : z3 και κόφτης
γεια σας guys εχω ένα μικρό προβληματακι με το z3 και θέλω λίγο τη βοήθεια σας, λοιπον το πρόβλημα είναι ότι το καμάρι μου δεν περνάει τα 170 με 180 χιλιομετρα την ώρα, κάθε φορα που προσπαθώ να τα περάσω πέφτει ο κόφτης στις 5000 στροφές (νομίζω safe mode), δυο φορες που πήγα στο συνεργείο ειδα στο διαγνωστικο οτι εχει χαμηλό σήμα ταχύτητας :confused: . το μόνο που εκαναν οι τυπάδες ειναι να μου το σβήσουν απο τη μνήμη και να μου παρουν 20 ευροπουλα λεγοντας μου οτι δεν ειναι τιποτα και οτι το φτιαξαν, τι μπορεί να είναι please βοηθάτε λιγάκι γιατι με τα τσακάλια που έμπλεξα το zετακι δεν τη βγάzει καθαρή.......
Το μοτερ του ειναι το m43b18 8valvido !!!!!
giannis_compact
07-01-10, 00:50
Γιατι δεν πας σε αλλο συνεργειο φιλε??
Πήγα και μου είπε οτι φταίει το cd-player !!!!!!
Μια γνωμη δοκιμασε ενα αλλο μετρητη αερα.Μου ειχε τυχει σε ενα Μ43 και μολις το αλλαξα εστρωσε.
Πήγα και μου είπε οτι φταίει το cd-player !!!!!!
να κανεις update απο το cd player λοιπον.
Και πριν κανεις εκκινηση (του μοτερ) βαλε το backup cd των windows.
Για καλυτερη αποδοση βαλε windows 7....
ΥΓ. προφανως κανω πλακα...
Το βαζεις σε διαγνωστικο και βλεπεις τι σφαλματα εχει και τα σβηνεις αντιστοιχα
BILL VUZAS
07-01-10, 17:21
Που κατοικοεδρεύεις?
Μάλλον με παπατζήδες έμπλεξες
Να βοηθήσουμε.
δυσκολη περιπτωση μπορει να ειναι απο πολλα για τσεκαρε τν αισθητηρα που ειπε και ο φιλος
yiorgosxania
09-01-10, 20:26
αν πατάς γκάζι και αντι να φεύγει <<μπρουμουτίζει>> δηλαδή γονατίζει τότε πολύ πιθανόν είναι το MAF ο αισθητήρας του αέρα.... το είχα πάθει και εγώ σε Μ43Β19!!
yiorgosxania
09-01-10, 20:28
Το μοτερ του ειναι το m43b18 8valvido !!!!!
Σόρρυ αλλά είναι το σωστό είναι Μ43Β19 8βάλβιδο:nod:
giannis_compact
09-01-10, 20:30
Εμενα με προβλημα στο MAF τελικιαζε μια χαρα το αμαξι παντως..Μηπως εχει σχεση και ο συμπλεκτης?Ακομη δεν καταλαβα τι σχεση εχει το ραδιο σιντι..Αν ειναι δυνατον..
Παιδια το διαγνωστικό έδειξε πρόβλημα στο σήμα ταχύτητας, με τη κουβεντούλα που κάναμε μου ειπε να αλλάξω εναν εσθητήρα-παλμοδότη που βρίσκεται στο διαφορικό, και οτι δεν είναι το maf, αντε να το αλλάξουμε να δούμε. Όσο για το μοτερ ειμαι σίγουροσ οτι ειναι το m43b18 kai oxi to m43b19 το δικό σου φίλε είναι το 1900 εμένα είναι 1800.....
giannis 116
11-01-10, 23:21
Παιδια το διαγνωστικό έδειξε πρόβλημα στο σήμα ταχύτητας, με τη κουβεντούλα που κάναμε μου ειπε να αλλάξω εναν εσθητήρα-παλμοδότη που βρίσκεται στο διαφορικό, και οτι δεν είναι το maf, αντε να το αλλάξουμε να δούμε. Όσο για το μοτερ ειμαι σίγουροσ οτι ειναι το m43b18 kai oxi to m43b19 το δικό σου φίλε είναι το 1900 εμένα είναι 1800.....
Απο εκει νομιζω πως παιρνει σημα το κοντερ. Μετατρεπεται ο αριθμος στροφων σε χαω.
Σόρρυ αλλά είναι το σωστό είναι Μ43Β19 8βάλβιδο:nod:
γιωργακι σωστα το εγραψε το συγκεκριμενο ειναι ιδιο με το δικο μου 1800cc δηλ Μ43Β18i
παρε τον Καρρα στο Αργος intersport, και κανονησε ενα ραντεβουδακι για να τα φτιαξεις ολα!!!!
2751024352
Z3_Roadster
06-04-10, 18:33
Απλά αναφέρω ότι αν υπάρχει πρόβλημα στον αισθητήρα μάζας (maf) θα πρέπει να σου ανάψει το λαμπάκι του κινητήρα στο κατράν. Είναι πρόβλημα που βγαίνει σε όλα τα Ζ3 και όταν το αλλάζεις καταλαβαίνεις μεγάλη διαφορά! Αν υπάρχει πρόβλημα με τον αισθητήρα μάζας πάντως, φαίνεται και απο χαμηλά και όχι μόνο στις τελικές.
vBulletin® v3.8.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.