PDA

Επιστροφή στο Forum : κατι χτυπαει..


83cm
07-01-10, 13:36
καλη χρονια σε ολους! χρονια πολλα στους εορταζοντες!
παιδια θελω τα φωτα σας..
εδω κ μια εβδομαδα χτυπαει κατι.. κ δεν μπορουμε να βρουμε τι!
ο θορυβος ακουγεται απο την πλευρα του οδηγου στον εμπρος αριστερο τροχο, ακουγεται με την παραμικρη ανωμαλια του δρομου κ οταν στριβω.
εχουν αλαχτει σινεμπλοκ και ενας αξονας μαζι με το σταυρο που παει στο τιμονι.
τα αμορτισερ ειναι καινουργια PSS 9.
το αμαξι ειναι compact του 04 και ειναι 330.
ο τεχνικος εχει σηκωσει τα χερια...
ευαριστω πολυ!

z3 2.2
07-01-10, 13:39
Πες του τεχνικου να κατεβασει τα χερια και να συνεχισει το ψαξιμο!!!!
Δε μπορει....κατι θα βρει!!!
Παντως ειναι λιγακι δυσκολο να παρεις καποια απαντηση στο θεμα σου.
Ειναι καθαρα πρακτικο και ακουστικο το θεμα!!!!!

83cm
07-01-10, 13:44
εξαντλειται η υπομονη μου με τον τενικο...

z3 2.2
07-01-10, 13:50
Αλλαξε μαγαζι !
Θα μου πεις μια κουβεντα ειναι.....
Τεσπα, το να ψαχνεις να βρεις θορυβο αναρτησης δεν ειναι και το πιο δυσκολο πραγμα στον κοσμο και απο τη στιγμη που το κανει παντα ειναι ακομα πιο ευκολο.
Μηπως βαριεται να ασχοληθει???
Θορυβος ειναι...τον κανει...θα το βρει!

rapid_fast
07-01-10, 13:51
Τσίμπα δυνατά το φρένο με λίγα χιλιόμετρα, ούτε 10 μη σου πώ..
Αν ακουστεί ντουπ, αλλάζεις ψαλίδι και σώθηκες...

83cm
07-01-10, 15:05
φιλε το εχω δοκιμασει κ ακουγεται! οταν το αμαξι παει πολι αργα ισα ισα που τσουλαει.
ο τεχνικος λεει οτι το ψαλιδι δεν εχει προβλημα...

giannis 116
07-01-10, 15:14
Τα φρενα τα εχει ελεγξει;.. Ισως να χτυπαει το τακακι μεσα στη δαγκανα, ακομα μπορει να χτυπαει ο ιδιος ο οδηγος της δαγκανας. Το δευτερο μου ειχε συμβει στα πισω φρενα, σε εξουσιοδοτημενα σηκωναν κι αυτοι τα χερια ψηλα και το βρηκε ενας μαστορας σε μη εξουσιοδοτημενο στη γειτονια μου με τη μια! Αυτο το ελεγχεις αν σηκωσεις τ αμαξι, βγαλεις τη ροδα και κουνησεις τη δαγκανα στον οδηγο της, καμια φορα αυτοι οι οδηγοι ανοιγουν, εχουν μεγαλες ελευθεριες και η δαγκανα παιζει και χτυπαει κανοντας χαρακτηριστικο θορυβο 'τακ τακ', οταν περνας απο ανωμαλιες του δρομου.
Επισης να τσεκαρεις οτι ολα εκει ειναι στη θεση τους και καλα στερεωμενα οπως καλυματα θολων, πλαστικα καλυματα απο κατω, μονωσεις και αλλα τετοια. Ισως να χτυπαει κατι τετοιο που ειναι χαλαρο.
Τελος παιζει να ειναι και το καλωδιο του αισθητηρα φθορας των εμπρος φρενων. Αν δεν κανω λαθος στην αριστερη δαγκανα ειναι για τα εμπρος φρενα σε 46αρια οπως και σε αλλες σειρες οπως πχ σε σειρα 1. Αν εχει φυγει λιγο η κεφαλη του αισθητηρα απ τη φωλια της, εκει οπου ασφαλιζει με ενα μεταλλικο κλιπ, χτυπαει. Μου ειχε τυχει και αυτο παλι στα πισω φρενα ομως. Κατι δε πηγαινε καλα με τον αισθητηρα και ακουμπαγε στη δισκοπλακα κι εκανε εκνευριστικο θορυβο! Η πλακα ειναι πως δεν ειχε αναψει λαμπακι για πισω τακακια αφου δεν ειχε ακουμπησει η επαφη που ενεργοποιει αυτο το λαμπακι. Μετα απο πολυ ψαξιμο και ξηλωμα σε καλο φρενά βρεθηκε η αιτια.
Οποτε ας κοιταξεις και αυτο...
Καλα και ευκολα ξεμπερδεματα με αυτο το θεμα σου ευχομαι!

DoctorAbo
07-01-10, 17:45
Εγώ θα συμφωνήσω ότι ο μηχανικός σου πρέπει να εξακολουθήσει να ψάχνει.

Στη θέση σου θα του το εξηγούσα στα Λαρισαϊκά ως εξής:

ΚΑΠ ΚΑΠ ΚΕΙ ΚΑΤ ΚΑΤ ΚΑΝ ΓΚΑΠ ΓΚΑΠ

83cm
07-01-10, 21:22
ta takakia einai kainourgiakai i metatropi einai poli prosfati...
se euxaristw poli ,8a t koita3w..

dimis_gr
07-01-10, 22:01
φίλε μου σε παρόμοιο πρόβλημα σε άλλο αμάξι που είχα έφταιγε ο αποστάτης που βρίσκεται στο γάμα που κάνει η ρόδα με την ανάρτηση. είναι ένα πολύ μικρό λαμάκι στο οποίο μόλις ακουμπύσα ανωμαλία έκανε μεταλλικό ήχο.

rapid_fast
07-01-10, 23:11
φιλε το εχω δοκιμασει κ ακουγεται! οταν το αμαξι παει πολι αργα ισα ισα που τσουλαει.
ο τεχνικος λεει οτι το ψαλιδι δεν εχει προβλημα...

Με κάθε σεβασμό. Τσάμπα ψάχνεσαι.. Ψαλίδι είναι.. Και ας λέει ότι θέλει ο μηχανικός...
Αμα σου άλλαξε και τα σινεμπλόκ και δεν το κατάλαβε, λέω να αλλάξεις μηχανικό...
Και να του πείς απο τον Παναγιώτη (εγώ είμαι αυτός), ότι τα αλουμινένια ψαλίδια επειδή είναι μαλακα, κάνουν πατούρα, και στο παίξιμο πάνω στη ραμπα κρύβουν το πρόβλημα εκτός αν είσαι μάγκας..
Ετσι άλλαξα και εγώ 2 ψαλίδια στο Ε46, ενώ η αντιπροσωπεια δεν έβλεπε το πρόβλημα...

masterge
08-01-10, 00:03
καλη χρονια σε ολους! χρονια πολλα στους εορταζοντες!
παιδια θελω τα φωτα σας..
εδω κ μια εβδομαδα χτυπαει κατι.. κ δεν μπορουμε να βρουμε τι!
ο θορυβος ακουγεται απο την πλευρα του οδηγου στον εμπρος αριστερο τροχο, ακουγεται με την παραμικρη ανωμαλια του δρομου κ οταν στριβω.
εχουν αλαχτει σινεμπλοκ και ενας αξονας μαζι με το σταυρο που παει στο τιμονι.
τα αμορτισερ ειναι καινουργια PSS 9.
το αμαξι ειναι compact του 04 και ειναι 330.
ο τεχνικος εχει σηκωσει τα χερια...
ευαριστω πολυ!

Το ιδιο προβλημα ειχε ενας φιλος με ενα οπελ βεκτρα και του το παρουσιασε οταν
ειχε αλαξει δισκους και τακακια στην οπελ σινις παρακαλω και οταν το ανειξαμε
μαζι για να δουμε τα τακακια στο πισω τακακι ητανε σπασμενο το ελλατηριο.
ευχωμαι να βρεις το προβλημα........

ermis1975
08-01-10, 07:04
Μήπως κτυπάει κάτι εσωτερικά στη μηχανή (καμία φύσα πάνω στη λαμαρίνα, ή μέσα στο προφυλακτήρα κάτι?!)

randombk
08-01-10, 08:25
Μου ειχε τυχει φιλε μου στο ΤΤ που ειχα οταν εβαλα την PSS9 και ηταν επανω στο αμορτισερ εκει στον θωλο.

Το ολο θεμα ηταν τα top mount και το ποσο σφιχτα ηταν βιδωμενο το αμορτισερ...
ΠΡΟΣΕΧΕ δεν ειναι οποσδηποτε αυτο που λεω απλα σου λεω το προβλημα μου μηπως και ειναι αυτο...Μπορει οντως να ειναι ψαλιδι...

Παντος ακου! αν σφιγκαμε πολυ την βιδα του αμορτισερ εκει στον θωλο απο πανω τοτε στο στριψιμο του τιμονιου ακουγονταν ενα τριξιμο σαν χτυπημα , οταν το χαλαρωναμε πολυ τοτε στην παραμικρη ανωμαλια χτυπαγε μπροστα το συστημα...
Μολις βρηκαμε δυναμοκλειδο και το καναμε σωστα σταματησαν ΟΛΑ!

jmicro
08-01-10, 08:57
Φιλε,λες οτι τα αμορτισερ ειναι καινουρια. Ελεγξεσ αν εχει γινει σωστη τοποθετηση? Εχουν σφιχτει σωστα? Τα top mount ειναι ΟΚ?

rapid_fast
08-01-10, 22:04
Το ντουκ στο απότομο φρενάρισμα με λίγα χιλιόμετρα δεν είναι απο top mount...
Επιπρόσθετα, αν στο στρίψιμο του τιμονιού νιώθεις το χτύπημα και είναι από top mount, το καταλαβαίνεις σαν σκαλοπάτι στο τιμόνι.. Αν είναι από ψαλίδι, δεν το καταλαβαίνεις στο τιμόνι..
Οι μέχρι τώρα πληροφορίες, δεν εμπεριέχουν σκαλοπάτι στο τιμόνι...
Υπάρχει φίλε 83cm????

83cm
10-01-10, 17:57
οχι φιλε μου δεν υπαρχει σκαλοπατι στο τιμονι!
λετε να ειναι το ψαλιδι..?
αποτην αλλη ρε παιδια εδωσα τοσα λεφτα για τη μετατροπη...κ κολαει να μου αλλαξει ενα ψαλιδι?
παρατηρησα σημερα τοι ο θορυβος γινεται πιο εντονος οταν το αμαξι δουλεψει αρκετα (διανυσει αρκετα χιλιομετρα, φρεναρει, ξεκιναει σταματαει..)
σας ευχαριστω ολους απο καρδιας για τις συμβουλες σας!
περιμενω την τριτη για να παω στον τεχνικο...

rapid_fast
10-01-10, 18:36
Περιμένω με αγωνία τα αποτελέσματα...

harrisdriver
11-01-10, 17:53
Καλησπερα φίλε. Με το καλο να τελειωσει ο γολγοθας σου και να βρεις συντομα τι χτυπαει. Να προσθεσω και εγω οτι μηπως ειναι βαση μηχανης?Περιμενουμε με αγωνια τα αποτελεσματα.

rapid_fast
12-01-10, 13:26
Εχεις νεότερο απο το θέμα??

joseph
16-01-10, 00:35
Μου ειχε τυχει φιλε μου στο ΤΤ που ειχα οταν εβαλα την PSS9 και ηταν επανω στο αμορτισερ εκει στον θωλο.

Το ολο θεμα ηταν τα top mount και το ποσο σφιχτα ηταν βιδωμενο το αμορτισερ...
ΠΡΟΣΕΧΕ δεν ειναι οποσδηποτε αυτο που λεω απλα σου λεω το προβλημα μου μηπως και ειναι αυτο...Μπορει οντως να ειναι ψαλιδι...

Παντος ακου! αν σφιγκαμε πολυ την βιδα του αμορτισερ εκει στον θωλο απο πανω τοτε στο στριψιμο του τιμονιου ακουγονταν ενα τριξιμο σαν χτυπημα , οταν το χαλαρωναμε πολυ τοτε στην παραμικρη ανωμαλια χτυπαγε μπροστα το συστημα...
Μολις βρηκαμε δυναμοκλειδο και το καναμε σωστα σταματησαν ΟΛΑ!

+1111
Φιλε πριν λιγες μερες, εκανε και εμενα ενα τετοιο θορυβο-χτυπο μονο οταν το αμαξι ηταν εν κινηση, τελικα αφου ψαχναμε παντου για τζογους βρηκαμε οτι ηταν χαλαρη η κεντρικη βιδα του top mount!

thanasis2008
22-01-10, 09:23
Ποια απο τα δυο προτεινετε και αν ξερετε κοστος αγορας . Τα ψαλιδια τα αλλαζω επειδη υπηρχε τζογος και θορυβος σε καποιες ανωμαλιες του δρομου σε μικρη ταχυτητα.

GIANNISKW
22-01-10, 15:21
καλη χρονια σε ολους! χρονια πολλα στους εορταζοντες!
παιδια θελω τα φωτα σας..
εδω κ μια εβδομαδα χτυπαει κατι.. κ δεν μπορουμε να βρουμε τι!
ο θορυβος ακουγεται απο την πλευρα του οδηγου στον εμπρος αριστερο τροχο, ακουγεται με την παραμικρη ανωμαλια του δρομου κ οταν στριβω.
εχουν αλαχτει σινεμπλοκ και ενας αξονας μαζι με το σταυρο που παει στο τιμονι.
τα αμορτισερ ειναι καινουργια PSS 9.
το αμαξι ειναι compact του 04 και ειναι 330.
ο τεχνικος εχει σηκωσει τα χερια...
ευαριστω πολυ!
κατι μου λεει για εξατμιση

rapid_fast
22-01-10, 16:07
Ποια απο τα δυο προτεινετε και αν ξερετε κοστος αγορας . Τα ψαλιδια τα αλλαζω επειδη υπηρχε τζογος και θορυβος σε καποιες ανωμαλιες του δρομου σε μικρη ταχυτητα.

τα λεμφόρτε βάζει εργοστασιακά.. 150 το τεμάχιο..

thanasis2008
22-01-10, 19:26
τα λεμφόρτε βάζει εργοστασιακά.. 150 το τεμάχιο..

Ευχαριστω .

rapid_fast
23-01-10, 22:33
Να μας ενημερώσεις αν μετά την αλλαγή του ψαλιδιού σταμάτησε ο θόρυβος...
Έχω βάλει 100 ευρώ στοίχημα για το θέμα σου...:smiley_ab

κυριακος
23-01-10, 22:59
φιλε το εχω δοκιμασει κ ακουγεται! οταν το αμαξι παει πολι αργα ισα ισα που τσουλαει.
ο τεχνικος λεει οτι το ψαλιδι δεν εχει προβλημα...

Ένταξη σύμφωνοι ότι το ψαλίδι σου δεν έχει πρόβλημα άλλα έχει το μεσεο μπαλάκι-συνεμπλοκ που είναι κάθετα σφηνωμένο πάνω στο ψαλίδι.
Τι θα κάνεις θα περάσεις καινούργιο πρεσαριστώ όπου πολλοί διαφωνούν? η θα αλλάξεις αναγκαστικά καινούργιο ψαλίδι?

83cm
27-01-10, 14:24
καλησπερα σε ολους!!!
παιδια το προβλημα τελικα λυθηκε!
αδικα ψαχναμε σε σινεμπλοκ, αξονες, φρενα κτλ..
ηταν θεμα αναρτησης.
η κεντρικη βιδα του top mount ηταν ξεβιδωμενη...οπως κ τα δαχτυλιδια που ρυθμιζουν το υψος της αναρτησης!
τα ανωτερω βιδωθηκαν οπως επρεπε και σε 15 λεπτα το compact ηταν ετοιμο!
σημειωνω οτι αλλαξα μηχανικο!
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΛΟΥΣ ΘΕΡΜΑ ΓΙΑ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΑΣ!

rapid_fast
27-01-10, 14:28
Τέλεια....:bananasmi
(χάσαμε και 100 ευρώ...)
εγώ ρωτάω γιατί θα σκάσω, με top mount ξεβίδωτο δεν σου έκανε σκαλοπάτι το τιμόνι όταν έστριβες??

83cm
27-01-10, 15:02
οχι φιλε μου.. δεν εκανε σκαλοπατι!
ηταν ξεβιδωτο αλλα οχι τοσο πολυ. τι να πω..?

rapid_fast
27-01-10, 17:52
οχι φιλε μου.. δεν εκανε σκαλοπατι!
ηταν ξεβιδωτο αλλα οχι τοσο πολυ. τι να πω..?
Καλά που άλλαξες μηχανικό, γιατί με αυτά τα πράγματα δεν είναι να παίζεις...
(εγώ νομίζεις μπορώ να πώ κάτι?? έχω μείνει άφωνος...)

thanasis2008
12-02-10, 14:34
Να μας ενημερώσεις αν μετά την αλλαγή του ψαλιδιού σταμάτησε ο θόρυβος...
Έχω βάλει 100 ευρώ στοίχημα για το θέμα σου...:smiley_ab

Οχι μονο σταματησε αλλαξε ολο το αυτοκινητο εδεσε ,νομιζω οτι ειναι αλλο αυτοκινητο ,βεβαια αλλαξα κ τα δυο ψαλιδια κ ας ηθελε αλλαγη μονο το ενα και σινεμπλοκ εβαλα μαμα.

joseph
12-02-10, 15:17
καλησπερα σε ολους!!!
παιδια το προβλημα τελικα λυθηκε!
αδικα ψαχναμε σε σινεμπλοκ, αξονες, φρενα κτλ..
ηταν θεμα αναρτησης.
η κεντρικη βιδα του top mount ηταν ξεβιδωμενη...οπως κ τα δαχτυλιδια που ρυθμιζουν το υψος της αναρτησης!
τα ανωτερω βιδωθηκαν οπως επρεπε και σε 15 λεπτα το compact ηταν ετοιμο!
σημειωνω οτι αλλαξα μηχανικο!
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΛΟΥΣ ΘΕΡΜΑ ΓΙΑ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΑΣ!

Φιλε οπως σου ειχα γραψει πιο πανω, και σε μενα το ιδιο ηταν!! μεχρι να βρουμε τι ηταν ψαξαμε ολοκληρο το αμαξι.
τελος καλο ολα καλα!!

billarassss
12-02-10, 15:34
Ένταξη σύμφωνοι ότι το ψαλίδι σου δεν έχει πρόβλημα άλλα έχει το μεσεο μπαλάκι-συνεμπλοκ που είναι κάθετα σφηνωμένο πάνω στο ψαλίδι.
Τι θα κάνεις θα περάσεις καινούργιο πρεσαριστώ όπου πολλοί διαφωνούν? η θα αλλάξεις αναγκαστικά καινούργιο ψαλίδι?

Γιατι γινεται να πρεσαρουμε καινουργιο μπαλακι στ ιδιο ψαλιδι??? αυτο θυμαμαι οτι γινοταν μονο στ e-36..
Γιατι εγω οταν ηταν να αλλαξω ψαλιδι μου ειπε ο μηχανικος οτι το αλλαζεις ολοκληρο.
ειναι φιξ ειπε.. δεν αλλαζεις μονο τ ενα μπαλακι.. κ εκτος αυτου δεν πωλειται πουθενα μεμονομενο ειπε..
μιλαω για e-46 ετσι.