PDA

Επιστροφή στο Forum : 520i vs 320i


xristaras
07-01-10, 17:52
καλη χρονια φιλοι και συναδελφοι,εχω μπει σε μια σκεψη και θελω τη βοηθεια σας. ¨εχω το 318ci/2000cc/143HP και λόγω παιδιού σκεφτομαι να παω σε 4-θυρο 320ι/Ε90/170HP ή στο 520ι/Ε60/170HP ?Τα έβαλα κατω και νομιζω απο χωρους σιγουρα νικαει το 520, όμως απο εμφανιση?Σε επιδοσεις επισης περιπου ειναι τα ιδια αλλα το 520 δεν ειναι λιγο καραβι?το 520 γυρναει όπως το 320?(αυτο δεν φευγει ποτε όσα παιδια και αν κανεις.........)

oldcarskickass
07-01-10, 18:21
Πραγματικά δε μπορώ να καταλάβω πόσο περισσότερο χώρο να θέλει ακόμα και μια 4μελής οικογένεια από ένα 3άρι.(και το 3άρι για εμένα υπερβολικό είναι, προσωπικά μεγάλωσα σε 3άρι Ε30 και οι χώροι του μου φαίνονταν ΥΠΕΡ αρκετοί)

Το 5άρι περισσότερα άτομα ΔΕΝ χωράει.

Θέλει περισσότερο χώρο στο πάρκινγκ.

Θέλει μεγαλύτερο μοτέρ για να πάει αξιοπεπρεπώς.

Δε βγαίνει μικρότερο από 2000κυβικά (για κάποιους είναι αρνητικό).

Η αξία μεταπώλησης πέφτει στα τάρταρα σε σχέση με το 3άρι.

Για εμένα πάρε ένα Ε92 3ΧΧ (ναι το δίπορτο).

Δε νομίζω ότι το 3 ή και 4ο (με το καλό ότι έρθει) μέλος να ζοριστεί ποτέ.

Εκτός ΑΝ και το 3ο και το 4ο μέλος είναι κορίτσι ΚΑΙ θες να κρατήσεις το αμάξι μέχρι και την ενηλικίωση.

Και το λέω αυτό γιατί σε περίπτωση που πάτε κάπου η γυναίκα σου θα πάρει σχεδόν όλη την γκαρνταρόμπα και πρέπει να φορτώσεις και άλλες 2 γυναικείες γκαρνταρόμπες.

Driver M
07-01-10, 18:55
Εγώ δεν θα αγόραζα με τίποτα 520 καινούριο αυτή τη στιγμή, αφού σε μερικούς μήνες θα κυκλοφορεί το καινούριο. Ακόμα και μεταχειρισμένο να αγόραζα θα περίμενα να βγει το καινούριο πρώτα ώστε να πέσουν κι άλλο οι τιμές του ήδη υπάρχοντος. Γενικά πάντως, θα επέλεγα 320 αφού τη βρίσκω και πιο όμορφη και πιστεύω ότι ο κινητήρας είναι πιο επαρκής (λόγω μικρότερου βάρους). Και σίγουρα θα στρίβει έστω και λίγο καλύτερα, αν και για bmw μιλάμε, οι διαφορές είναι μικρές. Από χώρους τώρα, σίγουρα υπερέχει η 520, αλλά δε νομίζω ότι και η 320 δε μπορεί να μεταφέρει με άνεση μια 4μελή, ακόμα και 5μελή (με κάποιες παραχωρήσεις) οικογένεια. Την Ε92 δεν την προτείνω, γιατί όπως και να το κάνουμε δεν είναι σε καμία περίπτωση το ίδιο βολική με την τετράπορτη και όταν έχεις μικρά παιδιά είναι πολύ κουραστικό. Είναι και πιο ακριβή.

Εν ολίγοις, με βάση τις δικές μου προτεραιότητες θα προτιμούσα 320. Αλλά ο καθένας έχει τις προτιμήσεις του.

giannis_compact
07-01-10, 19:02
Φιλε για μενα κρατα το 46αρι..Δε ξερω γιατι,αλλα βλεπω με αλλο ματι τους οικογενειαρχες με κουπε αυτοκινητα..Ισως δειχνει οτι ο ''πατερας'' εχει γουστο και θυσιαζει λιγο απο την ανεση στο βωμο της εμφανισης του αυτοκινητου του..Ασε που το 46αρι κουπε(ειδικα αν ειναι και φεισλιφτ)ειναι απο τα ομορφοτερα αυτοκινητα που εχουν παραχθει ποτε..Γιαυτο..Ξανασκεψου το..

xristaras
07-01-10, 20:26
ναι φίλε το facelift εχω, γενικα ειμαι ικανοποιημένος απλα διαπιστωνω οτι ζοριζομαι στην πρακτικότητα , πάντως μόνο για μεταχειρισμενο θα κοιταζα και να πω και κατι άλλο, έχω δει καποιες Ε60 φτιαγμενες και τους παει πολύ το συνολο

kavas
08-01-10, 00:05
δεν αξιζει να παρεις 5αρι γιατι το 2λιτρο ειναι προσφατο οποτε και η τιμη του αρκετα τσιμπημενη.Ασε που εχει βγει ηδη το καινουργιο.Με την 320 εχεις το τελευταιο μοντελο για ακομη 2 χρονακια-χωρους ακομα και για 2 παιδια-αυτοκινητο ΚΑΙ για πολη-χαμηλοτερη καταναλωση-καλυτερες επιδοσεις
Η επιλογη ειναι δικη σου

graf-art-7
08-01-10, 00:14
Φιλε αναμεσα στα δυο που λες,, για μενα παρε το e90 και το facelift ακομα καλυτερα αν γινετε...
Δεν πιστευω οτι αξιζει και πολυ τωρα να παρεις ε60,, μην ξεχνας οτι την αντικατηστα με την καινουργια απο φετος...

e90 white alpine
08-01-10, 07:00
320i με m-pack!

topmar
08-01-10, 07:53
.....διότι αφενός μου κόστισε μόλις 2000€ περισσότερο από μια AR ή ένα Opel, αφετέρου ήταν μακράν το πιο δυνατό και οικονομικό σε κατανάλωση καυσίμου.....

bimmer-corfu
08-01-10, 08:12
η τριάρα θα είναι πιο σπορτίφ αλλά η 5άρα πιο αρχοντική.

Εγώ πάντως με τετραμελή οικογένεια απο σεντάν πήγα σε κουπέ (Ε92) και δεν έχω πρόβλημα. Τα πιτσιρίκια όμως είναι μικρά και μπαίνουν πίσω για πλάκα (ακόμα).

Έχω και το σεντάν στο γκαραζ (46άρι) αλλά δεν χρειάστηκε

xristaras
08-01-10, 09:09
ναι είναι γεγονος ότι η 3αρα η facelif sedan ειναι πολυ ωραια με τα νευρα στο καπο και τα led φωτα πισω αλλα μεταχειρσμενο που ψαχω δυσκολα βρισκεις και σε καλη τιμη, άσε δε που μετα θα εχω το διλημμα 320ι ή 320si?

stef
08-01-10, 09:16
5άρα Ε60 facelift με κλειστά τα μάτια!!!
Πλέον που βγαίνει το καινούριο οι τιμές πέφτουν δραματικά και συμφέρει!!!

xristaras
08-01-10, 09:30
να σου πω φιλε και κατι άλλο, είμαι 34 χρονών μου παει το 520 ή θα φαινομαι σαν παππους? έχω και τετοια ερωτηματα!!

BILL VUZAS
08-01-10, 09:39
να σου πω φιλε και κατι άλλο, είμαι 34 χρονών μου παει το 520 ή θα φαινομαι σαν παππους? έχω και τετοια ερωτηματα!!

Θα λες ότι είναι του μπαμπά σου.:thinkerg:

jim_pas
08-01-10, 09:42
φίλε γνώμη μου περίμενε την καινουργια σειρά!!Η 5αρα θα είναι πολύ καλύτερη σαν πάτημα στο δρόμο όμως...Ειδικά και με m-packet αν την παραγγείλεις...Ανάμεσα σε αυτά τα 2 δύσκολη απόφαση..το κακό είναι οτι αλλάζει μοντέλο..όσο για τα κυβικά με κανένα απο τα 2 μην περιμένεις παρα πολλά γκάζια,αλλα οι διαφορές τους δεν είναι και τρομερές...είναι λιγο πιο γρήγορο το 3αρι λόγω βάρους,αλλα ψιλά πραγματα!!

xristaras
08-01-10, 09:47
Μακαρι να μπορουσα ναπαρω καινουργιο αλλα δεν παιζει, επισης εχεις δικιο οτι είναι λιγα τα γκαζια αλλα ετσι οπως τα εχουν κανει με τα τελη και τους ειδικους φορυς αντε να παρεις απο 2,500 κυβικα και ανω, θα σου φυγει η μαγκια και το πορτοφολι.

fast-enough
08-01-10, 09:48
Και εγώ με ένα παιδί προς το παρόν, παραμένω στην Ε46 coupe facelift. και όταν με το καλό έρθει το 2ο παιδί, πιθανόν να μπω στο δίλλημα για την 5άρα. Όμως θεωρώ πως το coupe έχει άλλη χάρη, περισσότερες δυσκολίες, αλλά και περισσότερα ατού... Ωραία και η 5άρα (κούκλα) ωραία και η 3άρα. Θεωρώ πως δεν είναι άκρως αναγκαίο να αλλάξεις άμεσα αυτοκίνητο, οπότε θα μπορέσεις αν το αποφασίσεις να δεις καλύτερες τιμές για την 5άρα...

fast-enough
08-01-10, 09:49
Μακαρι να μπορουσα ναπαρω καινουργιο αλλα δεν παιζει, επισης εχεις δικιο οτι είναι λιγα τα γκαζια αλλα ετσι οπως τα εχουν κανει με τα τελη και τους ειδικους φορυς αντε να παρεις απο 2,500 κυβικα και ανω, θα σου φυγει η μαγκια και το πορτοφολι.

Ναι αλλά 2.0 με 2.2 έχουν τα ίδια τέλη και φόρους. Οπότε αν κάποτε δε σου φτάνουν οι 170, έχεις εναλλακτικές λόγω 6 κυλίνδρων. με το 4κύλινδρο.... μπα.

Leonidas_Thess
08-01-10, 09:55
να σου πω φιλε και κατι άλλο, είμαι 34 χρονών μου παει το 520 ή θα φαινομαι σαν παππους? έχω και τετοια ερωτηματα!!

Φίλε Χρηστάρα χτύπα μια Ε60 με M-pack επάνω και θα την καταευχαριστηθεις πιστευω τόσο σε θέμα χώρων αλλα και σε θέμα αρχοντικού περπατήματος.

Να φανταστείς εγω ειμαι 32 χρονων και ειμαι στα προθυρα αγορας Ε60 touring (3 παιδιά) και θα συμφωνήσω με τον topmar αν μπορεις dieselaki και θα βρεις την υγειά σου.

Παρε μια ιδέα --------> http://www.car.gr/classifieds/cars/photos/354434/

Η σύζηγος τι άποψη έχει ?

xristaras
08-01-10, 09:57
φιλε fast καταλαβα τι λες αλλα ξερεις εκτος απο την πρακτικότητα σκεφτομαι και λιγο την πορεια του κοινου μας μοντελου, δηαλδή το δικό μου είναι 10/2003-facelift και έχει αρχισει να βγαζει διαφορα προβληματακια όπως :
1. Φθορές στην ταπετσαρία. ξέρεις ξύνεις με το νυχι σου και έχουνα ρχίσει να ξεφτίζουν τα υλικά
2.Πριν απο λίγες ημέρες μου έσπασε ο γρύλος του παραθύρου του οδηγού, κόστος 150 ευρω
3.Αλλαγή ασιθητηρα στροφαλου, 50 ευρω
4.Γενικά είμαι οκ άλλά αν τα σκεφτείς ολα αυτα καθως και αλλα που μπορει να εχει αντιμετωπισει ο καθενας πιστευω στο εσωτερικο τουλαχιστον δεν εχει γινει και η καλυτερη δυνατη δουελια

xristaras
08-01-10, 10:00
Φίλε Λεωνίδα σαν το ονομα σου ειναι αυτή πενταρα!!τι θηρίο είναι αυτό, κατι τετοια σκεφτομαι και με πιανει μεσα μου ταχυπαλμια!!

STR
08-01-10, 10:02
Χωρις να εχω παιδια πιστευω οτι οταν ερχεται η στιγμη, αλλαζουν λιγο μοι προτερεοτητες. Για αρκετο καιρο δεν θα αποζητας τοσο πολυ τα κολιδακια και τις ταρζανιες...:chair:

Τωρα αναμεσα σε 3αρα και 5αρα, νομιζω οτι ειναι κοινως αποδεκτο οτι η 5αρα ειναι κλασεις ανωτερο αυτοκινητο απο την 3αρα. Και αυτο σε ολα τα μοντελα που εχουν βγει μεχρι τωρα.

Στη θεση σου λοιπον θα επερνα 5αρα :love:
Μην ξεχναμε φυσικα οτι παρ'ολο τα κιλα της και τον ογκο της δεν χανει τον σπορτιφ χαρακτηρα που εχουν τα μπεμβεδακια!!!

Leonidas_Thess
08-01-10, 10:06
Κοιτα Χρηστο πιστευω οτι απο την στιγμη που εισαι στην φαση του coupe με τα παιδια πρεπει να περασεις στην ποιο μεγαλη κατηγορια και στο φιναλε φιναλε δεν εχεις το διλλημα να παρεις κανα mercediko αλλα bmw . Στα συν βάζω και την αξιοπιστια της Ε60 σε σχεση με την Ε90 μιας και εδω στο forum δεν εχουν ακουστει και πολλές βλάβες συγκριτικα με την 3αρα.

xristaras
08-01-10, 10:16
Λεωνίδα, η σύζυγος συμφωνει για 520ι Ε60

Leonidas_Thess
08-01-10, 10:22
Και καλα κανει γιατι κοιταει την πρακτικοτητα χτυπα την 5αρα και μην το σκεφτεσαι. Εγω ειμουν μεταξυ Χ5 και της 5αρας μεχρι που εβαλα ψηφοφορια εδω μεσα διαβασε να παρεις καμια επιπλεον γνωμη ---------->http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=20570

stef
08-01-10, 10:46
Εξαρτάται και για το τι ποσό διαθέτεις....

xristaras
08-01-10, 11:08
Σωστό, το ποσό παίζει από 20,000 - 25,000 για μεταχειρισμενο πάντα, νομίζω βρίσκεις αρκετά μοντέλα

stef
08-01-10, 11:21
20-25 για M Pack 520 δεν παιρνεις με ΤΙΠΟΤΑ μιας και το 520 το 4κύλινδρο βγήκε στο facelift E60...

xristaras
08-01-10, 11:34
μιλαω για 520ι του 2005 όχι Μ-Packet με το κινητηρα τον 2,2 και 170hp, ναι μετά για facelift του 2007 και ανω θες 28,000 και βαλε....

BILL VUZAS
08-01-10, 11:37
Είχα το Ε36 κουπέ,και φίλος είχε το 520 '89 μοντέλο.ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ,το 5αρι είναι αλλού,ποιότητα κύλησης,κατασκευής.Όταν έμπαινα στο αυτοκίνητο του φίλου μου αισθανόμουν πτωχός συγγενής.
Σχετικά με τα σημερινά δεδομένα στο θέμα των επιδόσεων 520 vs 320 ,σιγά τα ωά!
Εκεί που "υστερεί" η 5αρα είναι τιμή της,ποιο ακριβή.

gsova
08-01-10, 11:42
Δυστηχώς η ευτυχώς τους έξτρα χώρους τους χρειάζεσαι με παιδί και μιλάω έχοντας πρόσφατη εμπειρία. Το καροτσάκι δε χωρούσε να μπεί στην E36 κουπέ που είχα κι έτσι πήρα την E34 του πατέρα μου, όπου πλέον χωράει κομπλέ αλλά μπορείς ταυτόχρονα να βάλεις και τα ψώνια του Σούπερ Μάρκετ. Ακόμη καλύτερο για εμένα αν ήταν στεϊσον αλλά δε βρίσκεις πολλές BMW στεϊσον στη χώρα μας. Ακόμη, με το μικρό παιδί η μαμά θα χρειάζεται να κάθεται πίσω και όσο ακόμη είναι μικρό θα το βάζεις/βγάζεις με το καρεκλάκι του μαζί (που είναι σαν καλαθάκι για μωρά μέχρι 8-9 μηνών) οπότε θα δείς ότι δεν πολυβολεύει το κουπέ. Δεν ξέρω τι έξτρα χώρους έχει το E46 κουπέ από το E36 κουπέ στο πόρτ μπαγκάζ αλλά έχε υπ'όψιν σου ότι τα καρότσια που κυκλοφορούν στην αγορά είναι λίγο κτήνη...

Στο μέλλον δε θα χρειάζεται να μεταφέρεις βέβαια καρότσι, αλλά σκέψου ότι θα ξεκινήσεις να μεταφέρεις ποδηλατάκια, παιχνίδια, έξτρα ρούχα και πάει λέγοντας... Συνεπώς εγώ ψηφίζω 5-άρα (ή 3-άρα τούρινγκ αλλά δε βρίσκεις εκτός αν φέρεις από Γερμανία).

Αντικειμενικά, το καλύτερο όχημα για έναν οικογενειάρχη (ειδικά με 2 παιδιά ή παραπάνω) είναι ένα πολυμορφικό (οποιοδήποτε με καλή διάταξη καθισμάτων και πολλαπλές ρυθμίσεις). Ούτε τζίπ, ούτε SUV ούτε SAV ούτε τίποτα... Πολυμορφικό και τα μυαλά στα κάγκελα :p:

Αλλά δυστηχώς τα περισσότερα πολυμορφικά είναι χάλια σε οδηγική αίσθηση οπότε ο καλύτερος (κατ' εμέ) συμβιβασμός είναι μια BMW στεϊσον. Και τους χώρους έχεις, και την οδηγική ευχαρίστηση δε στερείσαι.

xristaras
08-01-10, 11:54
κοιταξε μεχρι τωρα βαζοντας καρότσι και πραγματα στο Ε46 coupe δεν εχω παραπανο, ωστόσο σκέψου ότι την Πρωτοχρονιά που πήγα ταξίδι το αμάξι εσκασε απο πράγματα και απαορησα πως τα πήρε :
1. Το πορτμπαγκαζ είχε καρότσι και αποσκευες δικες μας συν κατι πραγματα ακόμη
2. Στο πίσω καθισμα εχω το καθσιματακι που πιανει τη μια θεση και διπλα στην άλλη εβαλα relax και διαφορα αλλα του μωρου λες και καθοταν τριτο ατομο 9όποιος έχει μωρο καταλαβαίνει)
3. Επισης οι χωροι πίσω απο τα καθισματα γεματοι με παιχνιδια, καποια άλλα πραγματα και δωρα

gnx
08-01-10, 12:39
To 3αρι δεν κανει για οικογενειακο. Δεν μπορεις να βολεψεις επιβατη στη μεση πισω, δηλαδη αυτος δε θα μπορει τα ποδια του. Επισης εαν εχεις 2 παιδια σε παιδικα καθισματα δεν μπαινει στη μεση ανθρωπος ουτε σε τσουβαλι.

Χρειαζεσαι σειρα Χ, οπου στο Χ3 η επιβιβαση αποβιβαση ειναι πολυ πιο ευκολη λογω του αυξημενου εσωτερικου υψους, η Χ5 οπου απο οτι θυμαμαι δε σε εμποδιζει το τρανσμισιον τανελ. 'Η ε60.

Η αυτο αν εισαι λιγο θαρραλεος...

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/376942/

xristaras
08-01-10, 12:43
Σωστό σε βρίσκω αλλα δεν ειμαι ο Καραμανλής, αλλιώς το έπαιρνα αερα αν εξαιρέσεις και τα τελη και τα άλλα σχετικά. Πάντως η λύση του Χ3 δεν ειναι κακή αλλά απο ψηλα δεν ειναι το ιδιο όπως χαμηλα...

gnx
08-01-10, 12:48
Εαν το αμαξι ειναι καθαρο, η τιμη ειναι πολυ καλη. Ασε που θα παθεις κλακαζ με το οκτακυλινδρο, χρησταρα με την εφταρα.

bimmer-corfu
08-01-10, 14:03
Είχα το Ε36 κουπέ,και φίλος είχε το 520 '89 μοντέλο.ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ,το 5αρι είναι αλλού,ποιότητα κύλησης,κατασκευής.Όταν έμπαινα στο αυτοκίνητο του φίλου μου αισθανόμουν πτωχός συγγενής.
Σχετικά με τα σημερινά δεδομένα στο θέμα των επιδόσεων 520 vs 320 ,σιγά τα ωά!
Εκεί που "υστερεί" η 5αρα είναι τιμή της,ποιο ακριβή.

σωστά τα λες αλλά απο Ε46 και μετά οι διαφορές είναι πολύ μικρές (αυτό και επίσημα κατά τη BMW). πχ απο το Ε46 του γκαράζ μου και της Ε60 του γκαράζ μου η διαφορά είναι υπέρ του Ε46 χωρίς πλάκα γιατί έχει ταμπλό με 2 χρώματα, δέρματα, εξοπλισμό κτλ σε αντίθεση με την απλή 5άρα που είναι BMW με τα όλα της (δηλαδή τιμόνι με 4 ρόδες και τίποτα άλλο)

bimmer-corfu
08-01-10, 14:04
να σου πω φιλε και κατι άλλο, είμαι 34 χρονών μου παει το 520 ή θα φαινομαι σαν παππους? έχω και τετοια ερωτηματα!!

μπορεί και ναι μπορεί και όχι. Αν ψάξεις υπάρχουν 5άρες καθόλου παπουδίστικες

topmar
08-01-10, 16:28
.....διότι αφενός μου κόστισε μόλις 2000€ περισσότερο από μια AR ή ένα Opel, αφετέρου ήταν μακράν το πιο δυνατό και οικονομικό σε κατανάλωση καυσίμου.....

Καλησπέρα,

Sorry για το ακαταλαβίστικο κείμενό μου, ήταν για άλλη ενότητα και το έβαλα εδώ κατά λάθος.....μετά, έπαψα να έχω Internet όλη μέρα και τώρα το διορθώνω....

Λοιπόν, όταν πήρα το δικό μου είχα το ίδιο δίλημμα, 3 ή 5? Η διαφορά κόστους ήταν 6000€ (με τελωνείο) αλλά δεν είχα πρόβλημα οικονομικό, το κυριότερο πρόβλημα ήταν το μέγεθος που θα με δυσκόλευε στους Ελληνικούς δρόμους όσον αφορά το παρκάρισμα, συν το γεγονός πως είναι λίγο υπερβολικό για την ηλικία μου (έτσι θεωρούσα τότε, λάθος μου όμως).

Με 2 παιδιά όπως εγώ, η σημερινή 3άρα είναι μικρή, δεν έχεις χώρο αποσκευών λόγω "κομμένου" "κώλου" και αυτό έχει γίνει σχόλιο από πολλούς πελάτες της εταιρίας. Δηλαδή εάν αντί για 460Λ είχε το μέγεθος του Passat (560Λ) τότε θα ήταν οκ, αυτά τα 100Λ περισσότερα κάνουν τη διαφορά.

Δεν ξέρω τι λέει ο έτερος φίλος Πόντιος (oldcarskickass) αλλά εγώ σαν οικογενειάρχης με 2 παιδιά, πέραν από 1 καρότσι και 1-2 βαλίτσες στο πορτμπαγκάζ δεν χωράει τίποτα άλλο, στην 5άρα χωράει ακόμα μια βαλίτσα και σε σώζει. Στο δικό μου για διακοπές βάζω μπαγκαζιέρα οροφής υποχρεωτικά.....

jim_pas
08-01-10, 17:03
Πάντως εάν βρεις μια m-packet στα λεφτά που ψάχνεις προτιμησέ το απο κάποιο άλλο ας έχει και κάποια extra λιγότερα...έχει μεγάλη διαφορά στο δρόμο....

onyx
11-01-10, 13:57
Αν κινείσαι πολύ σε πόλη και κάνεις σπάνια ταξίδια βολεύεσαι με την 3άρα. Αλλά όπως είπαν κι άλλοι η 5άρα είναι όχι απλά λίγο πιο μεγάλη αλλά άλλου επιπέδου αυτοκίνητο σε όλα του. Αξίζει να δοκιμάσεις μία για να καταλάβεις.
Αν την οδηγάς σαν παππούς θα είσαι παππούς και με Ferrari.... μην ψαρώνεις.
Συμφωνώ κι εγώ υπέρ του στέισον σε 3άρα ή 5άρα αλλά είναι δυσεύρετες.
Όποιος έχει καθισματάκι για μωρό σε πίσω κάθισμα δίπορτου και προτείνει δίπορτο δεν ξέρω πως τα καταφέρνει με τη μέση του και τα νεύρα του αλλά εμένα μου φαίνεται πολύ μαζόχας!!

Leonidas_Thess
11-01-10, 14:24
Χτυπα ενα τέτοιο Χρηστάρα μου και θα σωθείς

http://img690.imageshack.us/img690/1821/rullkww0kgrhqqokjiesnip.jpg

http://img690.imageshack.us/img690/5082/rullkqw0kgrhqmoki8esnvi.jpg

super duper
11-01-10, 14:49
από καλό μου φίλο που στο βωμό της οικογενειας εδωσε την 46αρα για την 5αρα.
το μετάνοιωσε.Οι εσωτερικοι χώροι και το πορτ μπαγκαζ είναι παραμετροι αλλα σε σχεση με το βαρος και την εμφανιση θα το σκεφτομ ουν πολυ σοβαρα.

super duper
11-01-10, 14:50
Σουπερ φίλε :sleeping:





Χτυπα ενα τέτοιο Χρηστάρα μου και θα σωθείς

http://img690.imageshack.us/img690/1821/rullkww0kgrhqqokjiesnip.jpg

http://img690.imageshack.us/img690/5082/rullkqw0kgrhqmoki8esnvi.jpg

giannis 116
11-01-10, 22:51
Τουμπανο το τουρινγκ! :rockon:
Ενα τετοιο θελω οταν κανω οικογενεια, να μπορουσα να παρω και ντηζελ!

Leonidas_Thess
11-01-10, 22:53
Ειμαι προ των πυλων για 530 πετρελαιο (τριτεκνος)

Κοκκινες πινακιδες και βουρ.

giannis 116
11-01-10, 22:57
Σωστοοοςςς!!!

Leonidas_Thess
11-01-10, 23:25
Γιάννη κοιτα να δεις αν και παρεξηγημένα τα στεισον στην ελλαδα ειναι για μενα αυτοκινητα που συνδιάζουν χωρους και κύλιση κουρσας σε σχεση με τα ψευτοsuv.

Απλά είναι θέμα να πεισεις την ΓΥΝΑΙΚΑ σου-μου-μας πρωτα και σε δευτερη φαση να μην δωσεις σημασια σε χαρακτηρισμους του είδους '' καλά ρε νεκροφόρα πήρες?''.

giannis 116
12-01-10, 00:03
Καλα σιγουρα οπως τα λες, ειδικα στην Ελλαδα τα στεισιον, combi, wagon, touring, η οπως αλλιως τα λενε ολοι καταλαβαινουμε ειναι πολυ παρεξηγημενα. Παντως εμενα δε θα με χαλαγε καθολου μια 3αρα ή μια 5αρα στεισιον οταν κανω οικογενεια και τοτε πιστεψε με πως δε θα ρωτησω καμια γυναικα (εκτος κι αν συνεισφερει οικονομικα :embarassm ;))
και πιο πολυ δε θ ακουσω καμια βλακεια για νεκροφορες κλπ.
Σορυ για το :offtopic:

oldcarskickass
12-01-10, 18:30
Καλησπέρα,

Sorry για το ακαταλαβίστικο κείμενό μου, ήταν για άλλη ενότητα και το έβαλα εδώ κατά λάθος.....μετά, έπαψα να έχω Internet όλη μέρα και τώρα το διορθώνω....

Λοιπόν, όταν πήρα το δικό μου είχα το ίδιο δίλημμα, 3 ή 5? Η διαφορά κόστους ήταν 6000€ (με τελωνείο) αλλά δεν είχα πρόβλημα οικονομικό, το κυριότερο πρόβλημα ήταν το μέγεθος που θα με δυσκόλευε στους Ελληνικούς δρόμους όσον αφορά το παρκάρισμα, συν το γεγονός πως είναι λίγο υπερβολικό για την ηλικία μου (έτσι θεωρούσα τότε, λάθος μου όμως).

Με 2 παιδιά όπως εγώ, η σημερινή 3άρα είναι μικρή, δεν έχεις χώρο αποσκευών λόγω "κομμένου" "κώλου" και αυτό έχει γίνει σχόλιο από πολλούς πελάτες της εταιρίας. Δηλαδή εάν αντί για 460Λ είχε το μέγεθος του Passat (560Λ) τότε θα ήταν οκ, αυτά τα 100Λ περισσότερα κάνουν τη διαφορά.

Δεν ξέρω τι λέει ο έτερος φίλος Πόντιος (oldcarskickass) αλλά εγώ σαν οικογενειάρχης με 2 παιδιά, πέραν από 1 καρότσι και 1-2 βαλίτσες στο πορτμπαγκάζ δεν χωράει τίποτα άλλο, στην 5άρα χωράει ακόμα μια βαλίτσα και σε σώζει. Στο δικό μου για διακοπές βάζω μπαγκαζιέρα οροφής υποχρεωτικά.....

Παναγιώτη ό,τι λέω εγώ το λέω από τη δική μου υποθετική σκοπιά!

Δεν είμαι κατηγορηματικός ούτε απόλυτος(δε ξέρω τι εντύπωση δίνω στον άλλο όμως), απλά πιστεύω ότι με τα δικά μου κριτήρια οι χώροι επαρκούν,ίσως ώρες ώρες χρυσώνω το χάπι που δεν μπόρεσα να πάρω την αντίστοιχη 320d.

SpyrosK
12-01-10, 19:49
Ειμαι προ των πυλων για 530 πετρελαιο (τριτεκνος)

Κοκκινες πινακιδες και βουρ.

εγω πριν λιγο καιρο επελεξα και αγορασα την 2λιτρη χ3-ως τριτεκνος κι εγω- εκμεταλλευτηκα και την εκπτωση της εταιριας (περιπου 8500 €)και το τελος ταξινομησης (αλλα τοσα, το οποιο ειναι και το μεγιστο στα 2000 κυβικα).value for money επιλογη,καλο αμαξι για τριτεκνους και φυσικα BMW.υπερτερει ο diesel κινητηρας και οποιος μπορει να παει στον 2.5 η 3.0.βεβαια το μοντελο θα αλλαξει τον Οκτωβριο.οσο για την 530 πολυ καλη επιλογη αλλα συμφερει η απαλλαγη απο το τελος ταξινομησης?