PDA

Επιστροφή στο Forum : Έλεγχος Αμαξώματος - Service


zourlas
08-01-10, 11:57
Καλημέρα σε όλους και Καλή Χρονιά....

Έχω ένα άσσο 01/2006 και μου έβγαλε ένδειξη για έλεγχο αμαξώματος. Το αγνόησα επειδή είναι προεραιτικό και πριν από λίγο καιρό είχα πάει για λάδια. Η ένδειξη όμως δε φεύγει και πήγα στην ΒΜW να το δει.
Το αμάξι χρειάζεται αλλαγή υγρών φρένων και φίλτρο καμπίνας αλλά μου λένε ότι χρειάζεται και τον έλεγχο αμαξώματος. Στην ερώτησή μου το τί κάνουν ακριβώς δεν πείστηκα μιας και ο υπεύθυνος μου έλεγε....."...κοιτάζουμε μην έχει ξεσφίξει κάτι και γενικώς επιθεωρούμε."
Αυτό προφανώς είναι μέρος από το inspection που το έλεγε παλιά η ΒΜW.

Η ερωτησή μου είναι αξίζει να το κάνω? Μιας και δε κυκλοφορώ το αμαξί μέσα στην Αθήνα και πάει μόνο ταξίδια Βοιωτία. Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι ότι το χρεώνουν 120 ευρώ και δεν ξέρω αν πραγματικά κάνουν δουλειά.

Αναμένω τις γνώμες σας.

Ευχαριστώ

rapid_fast
08-01-10, 13:17
Δεν κατάλαβα το επιχείρημα οτι δεν κυκλοφορείς στην Αθήνα...
Σε οποιαδήποτε περίπτωση να το κάνεις.. Αφού το λέει το εργοστάσιο, και με δεδομένο οτι ο αντιπρόσωπος θα κάνεις τις εργασίες που προβλέπονται, να το κάνεις.

george316
08-01-10, 13:21
ολες οι μαρκες αυτοκινητων εχουν εντολη ελεγχου συσφιξη αμαξωματος.θεωριτικα ελεχγονται ολες οι βιδες και οι κολλησεις του αυτοκινητου.συμφωνα με περιοδικο,γινεται περιπου στη πρωτη η δευτερη αλλαγη λαδιων και η αισθηση ειναι οτι το αμαξι μολις βγηκε απο την αντιπροσωπεια

mcecl1
08-01-10, 14:59
Παιδια μην τρελενεστε......μου φενεται απιθανα οτι ελεγχονται ολες οι βιδες και οι κολλησεις. Αρκει κανεις να εχει δει πως κατασκευαζετε ενα αυτοκινητο για να καταλαβει οτι ειναι αδυνατο να γινεται κατι τετοιο. Αλλωστε, τοτε δεν θα κοστιζε μονο 120 Ευρω. Λοιπον, τριχες επειδη το εκανα προσφατα αυτο ακριβως, δεν ξερω τι κοιταζουν απλα θεωρω οτι επιθεωρουν γενικα το αμαξι, τα υγρα του τα λαδια κτλ. Αερας κοπανιστος. Θα σας πως ενα απλο απλο παραδειγμα και ακουω γνωμες. Υστερα απο τον ελεγχο παρατηρησα οτι μου βαλαν ταπες στις βαλβιδες που ελειπαν (ξερετε αυτες που κλεβουν μερικοι απο τους αλλους ¨-) ). Λοιπον, τον αερα που καθε λαστιχο ηταν αλλα νταλον δεν ηξεραν να τον δουνε σε ενα τετοιο ελεγχο? Ηταν τοσο δυσκολο η δεν συμπεριλαμβανεται στην τιμη?

Παντως zourlas επικοινωνησε με PM γιατι εξουσιοδοτημενο στην Λ.Λαυριου προσφερει δωρεαν χειμερινο τεχνικο ελεγχο.

zourlas
08-01-10, 15:39
Παιδια μην τρελενεστε......μου φενεται απιθανα οτι ελεγχονται ολες οι βιδες και οι κολλησεις. Αρκει κανεις να εχει δει πως κατασκευαζετε ενα αυτοκινητο για να καταλαβει οτι ειναι αδυνατο να γινεται κατι τετοιο. Αλλωστε, τοτε δεν θα κοστιζε μονο 120 Ευρω. Λοιπον, τριχες επειδη το εκανα προσφατα αυτο ακριβως, δεν ξερω τι κοιταζουν απλα θεωρω οτι επιθεωρουν γενικα το αμαξι, τα υγρα του τα λαδια κτλ. Αερας κοπανιστος. Θα σας πως ενα απλο απλο παραδειγμα και ακουω γνωμες. Υστερα απο τον ελεγχο παρατηρησα οτι μου βαλαν ταπες στις βαλβιδες που ελειπαν (ξερετε αυτες που κλεβουν μερικοι απο τους αλλους ¨-) ). Λοιπον, τον αερα που καθε λαστιχο ηταν αλλα νταλον δεν ηξεραν να τον δουνε σε ενα τετοιο ελεγχο? Ηταν τοσο δυσκολο η δεν συμπεριλαμβανεται στην τιμη?

Παντως zourlas επικοινωνησε με PM γιατι εξουσιοδοτημενο στην Λ.Λαυριου προσφερει δωρεαν χειμερινο τεχνικο ελεγχο.

Αυτό πιστεύω και εγώ φίλε mcecl1 γι'αυτό αναρωτιέμαι εάν χρειάζεται να γίνει. Παλαιότερα όλα αυτά τα δικαιολογούσαν με το inspection και γενικώς πρόσθεταν ώρες εργασίας σε ένα βαρύ έλεγχο μιας και είχε και πολλές μηχανικές αντικαταστάσεις.
Μετά από παράπονα πολλά και γενικώς αφού είδαν ότι οι αντιπροσωπείες έχαναν λεφτά λόγω του αυξημένου ποσού στο inspection, τώρα το έκαναν προαιρετικό αλλά σε πολλούς δε λένε ότι είναι προεραιτικό.
Τέλος πιστεύω ότι
- εάν υπήρχε κάποια βλάβη ή κάποια αλλαγή , θα την είχε βγάλει το ECU όπως για μένα έχει βγάλει υγρά φρένων και φίλτροκάμπινο.
- εάν γνωρίζεις το αμάξι που οδηγάς, είσαι ικανός να γνωρίζεις και το κάθε warning που σου δίνει.
- αν αλλάζεις αυτά που πρέπει να αλλάζεις στην ώρα τους (σύμφωνα πάντα με τo ECU) τότε αυτός ο έλεγχος είναι απλά για να εισπράττουν περισσότερα λεφτά και να δικαιολογούν γιατί η ανθρωποώρα τους είναι σχεδόν διπλάσια.

My view πάντα....

z3 2.2
08-01-10, 17:05
Με ολο το σεβασμο σε ολους σας θα πω δυο κουβεντες.
Θα πρεπει επιτελους να αρχισουμε να εμπιστευομαστε αυτον τον ανθρωπο που εκατσε και σπαταλησε χιλιαδες εργατωρες για να παρουμε εμεις το αποτελεσμα του εργου του...ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΑΣ.
Ειναι στην ιδιοσυγκρασια του Ελληνα να νομιζει οτι ξερει καλυτερα και απο αυτον που ειναι η δουλεια του το αυτοκινητο.
Θα πρεπει επισης να ερθει μια στιγμη που ο μεσος Ελλην να ειναι διατεθημενος να σκεφτει οτι το ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΠΑΝΔΥΣΗ και οτι απαιτει καθημερινα εξοδα.
Ας αφησουμε λοιπον αυτους που πραγματικα ξερουν να επισκευασουν-συντηρησουν τα αυτοκινητα μας αλλιως ας το κανουμε μονοι μας με οτι αυτο συνεπαγεται.

Geo_3D
08-01-10, 17:12
Για το τι περιλαμβανει ακριβως θα σας πω απο Δευτερα...:search:
Για τα 120 ευρω χρεωσης,και δη για 116,δεν θα πω τπτ...:bugeye::thumbsdow
Αυτο που θα πω τωρα ειναι οτι ολη αυτη η κουβεντα γινεται για εναν πληρη ελεγχο που γινεται καθε 50000 χλμ ή καθε κοντα 3 χρονια???Παω πασσο....:nixweiss:

zourlas
08-01-10, 17:41
Με ολο το σεβασμο σε ολους σας θα πω δυο κουβεντες.
Ειναι στην ιδιοσυγκρασια του Ελληνα να νομιζει οτι ξερει καλυτερα και απο αυτον που ειναι η δουλεια του το αυτοκινητο.
.

Είναι επίσης στην ιδιοσυγκρασία του μεγαλύτερου ποσοστού των ελλήνων να λουφάρει και να προσπαθεί να κάνει τη λιγότερη δουλειά.
Όταν λοιπόν βάζεις ένα μηχανικό (έλληνα πάντα) να κάνει κάτι που είναι ρουτίνα, χωρίς καμία δυναμική του να μάθει καινούρια πράγματα, πολύ φοβάμαι ότι απλά θα περάσει κάποια πράγματα στην απέξω χωρίς καν να τα δει. Εξού και το αν αξίζει.

Μιλάω πάντα με προσωπική εμπειρία που δεν έρχεται μόνο από ελλάδα αλλά και κυρίως από αγγλία. Είδα ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ διαφορές σε αγγλική BMW αντιπροσωπεία από Ελληνική, και αυτός είναι και ο λογός που ρωτάω και τη δικια σας εμπειρία.

Και να για να καταλάβετε τι εννοώ......κάποια πολύ μικρά παραδείγματα χωρίς να θέλω να σας κουράσω.

Αγγλική Αντιπροσωπεία - Ακομά και σε μία απλή αλλαγή λαδιών το αμάξι πλένεται μέσα έξω και στο παραδίδουν γάντι.
- Ζητάς να σου γρασσάρουν τις πόρτες και δεν βλέπεις ούτε τη παραμικρή βρωμιά.

Ελληνική Αντιπροσωπεία - Μετά από συννενόηση και αυτό εάν έχεις κάνει κάτι μεγάλο (όχι πως θα τους άφηνα να το κάνουν)
- Ζητάς να σου γρασσάρουν τις πόρτες και γρασσάρουν σχεδόν όλο το γύρω γύρω τις πόρτας (έτσι για να είμαστε σίγουροι)


Τελειώνοντας πιστεύω ότι είναι οι μικρές λεπτομέρειες που κάνουν τη διαφορά.

giannis 116
08-01-10, 19:19
Θα συμφωνησω με zourla, τα ιδια κι εγω σε Γερμανικες αντιπροσωπειες, λαστιχα αλλαζα απο χειμερινα σε καλοκαιρινα και το παιρνα τ αμαξι πλυμενο μεσα εξω και ας εβρεχε ή ας χιονιζε. Πολυ καλυτερη ποιοτητα παροχης υπηρεσιων εξω...

zami
08-01-10, 19:30
Θα συμφωνησω με zourla, τα ιδια κι εγω σε Γερμανικες αντιπροσωπειες, λαστιχα αλλαζα απο χειμερινα σε καλοκαιρινα και το παιρνα τ αμαξι πλυμενο μεσα εξω και ας εβρεχε ή ας χιονιζε. Πολυ καλυτερη ποιοτητα παροχης υπηρεσιων εξω...

δεν θελω να προσβαλω καμια αντιπροσωπεία ,αλλα και του ξαδερφου μου το merc clk 200 οποτε το πηγαινει για οποιαδηποτε δουλεια στην αντιπροσωπεια (ιωαννιδης-λαχαναγορα )του το πλενουν μεσα εξω και του βαζουν υγρο πλυστικο για το παρπριζ.η διαφορα με του εξωτερικου ειναι οτι τα χρεωνει.....

mcecl1
08-01-10, 19:31
Θα συμφωνησω με zourla, τα ιδια κι εγω σε Γερμανικες αντιπροσωπειες, λαστιχα αλλαζα απο χειμερινα σε καλοκαιρινα και το παιρνα τ αμαξι πλυμενο μεσα εξω και ας εβρεχε ή ας χιονιζε. Πολυ καλυτερη ποιοτητα παροχης υπηρεσιων εξω...

....και επειδη εγω ειμαι 1η κατοχος BMW να ρωτησω οτι αυτο ακριβως το επιπεδο δεν ειναι που πρεπει να αγοραζεις με καθε νεα BMW? Μηπως στην Ελλαδα τα εχουν ισοπεδωσει λιγακι ολα?

και επανερχομαι, πληρωνοντας 120 € για ελεγχο του αυτουκινητου, ετσι σχετικα προχειρα υπολογιζω οτι θα επρεπε να ασχοληθηκαν 2 ωρες με το αυτοκινητο μου. Πρωτον, απαραδεκτο να μην σου λενε τι κανουν ή τι εκαναν. 2ο, η ΠΙΕΣΗ των ελαστικων δεν συμπεριλαμβανεται στον ελεγχο? Τοσο τραγικο ηταν να την κοιταξουν? Τις ταπες απο τις βαλβιδες που ελειπαν ηξεραν να τις προσθεσουν.

Και ΤΟΝΙΖΩ οτι συμφωνω απολυτως να γινονται ολοι οι ελεγχοι που προβλεπει ο κατασκευαστης.

giannis 116
08-01-10, 19:40
Και λιγο εκτος θεματος αλλα κολαει λιγο με τα συνεργεια και την παροχη υπηρεσιων γενικα.
Παω ν αλλαξω λαστιχα στη Γερμανικη αντιπροσωπεια απο χειμερινα σε καλοκαιρινα στον ασσο μαζι με ενα σερβις που ηταν να κανω. Το παραλαμβανω το μεσημερι τ αμαξι και επειδη ειμαι ψειρας και αυστηρος ακομα και με τους Γερμανους βρισκω σφαλμα! Επειδη εχω αλλες διαστασεις εμπρος πισω, αυτοι δε το προσεξαν και ειχαν βαλει στη μια πλευρα το εμπρος πισω. Το δειχνω στον υπευθυνο, ο τυπος παθαινει εγκεφαλικο, το παιρνει τ αμαξι κ σβηνεται να το διορθωσει! Παταει κατι σκατα στους βοηθους μεσα στο συνεργειο και μ το φερνει σ ενα λεπτο ζητωντας μου ειλικρινα συγγνωμη. Εδω μπορει και να μου λεγανε πως ετσι ειναι!
Αυτο δειχνει πως κανεις δεν ειναι αλανθαστος αλλα τουλαχιστον να παραδεχεσαι τα λαθη σου και να διορθωνεσαι.

giannis_compact
08-01-10, 20:08
Θα συμφωνησω με zourla, τα ιδια κι εγω σε Γερμανικες αντιπροσωπειες, λαστιχα αλλαζα απο χειμερινα σε καλοκαιρινα και το παιρνα τ αμαξι πλυμενο μεσα εξω και ας εβρεχε ή ας χιονιζε. Πολυ καλυτερη ποιοτητα παροχης υπηρεσιων εξω...

Θα συμφωνησω απολυτως με το συνονοματο..Καμια σχεση οι εδω αντιπροσωπειες γενικοτερα με τις Γερμανιας σε ολους του τομεις..

advanced
07-06-10, 21:29
Ρε παιδιά πείτε μου κάτι απλό γιατί είμαι άσχετος! Διάβασα όλα τα threads εδώ και δεν βρήκα κάτι.. στην 116i κάθε πότε πρέπει να πάει για service- λάδια κτλ...?

Όποτε βγάζει κάτι στο board computer? Ρωτάω γιατί κάποιος φίλος μου με πιο παλιά 116 (του 2005) το πήγαινε συνεργείο κάθε 10.000 χλμ για λάδια και κάθε 15.000 για κάποιου τύπου service.. Δεν ξέρω όμως λεπτομέριες... Το μάνιουαλ γράφει όταν σου βγάλει ένδειξη.. Να το ακολουθήσω?? Έχω 18.000 χλμ άλλαξα λάδια στην αντιπροσωπεία στα 10.000 απο μόνος μου (και μάλιστα σχεδόν δεν μου τα αλλάζανε και μου λεγανε ότι έιναι περιττο) και λέω τώρα που θα αρχίσουν οι ζέστες να ξαναλλάξω άλλη μια αυτό το μήνα... μετά να περιμένω ένδειξη για το service απο το computer?

nikosdov116i
08-06-10, 08:42
Φίλε μου ότι λένε τα όργανα.Έτσι μου είπαν και'μένα.

PanosB
08-06-10, 13:34
Η λογική των τελευταίων ετών είναι να γίνεται ακομά και η αλλαγή λαδιών όποτε γράφει το board computer ή σε πολύ περισσότερα χιλιόμετρα απο τι είχαμε συνηθίσει στα παλαιότερα αυτοκίνητα. Όμως εγώ πιστεύω οτι μια αλλαγή λαδιών σε μικρότερα διαστήματα σίγουρα δεν κάνει κακό. Σκεφτείτε οτι πολλά αυτοκίνητα λένε αλλαγή λαδιών κάθε 20000χλμ ή ακόμα και κάθε 30000χλμ. Αν όμως αλλάξεις τα λάδια μόλις στις 10000χλμ και τα κοιτάξεις θα δείς ότι έχουν μάυρο χάλι. Μάλιστα διάφορες αντιπροσωπείες (δε μιλαώ για τη BMW αλλά για διάφορες εταιρείες) όταν πάρεις ένα αυτοκίνητο, σου λένε παρότι επίσημα αναγράφεται αλλαγή κάθε πχ 20000χλμ, καλό είναι να τα αλλάζετε μια φορά το χρόνο, παρότι δεν έχουν συμπληρωθεί τα χιλιόμετρα.
Επίσης σκεφτείται και το θέμα marketing των αντιπροσωπειών. Για να καταλάβετε αρκέι να αναφέρω ένα χαρακτιριστικό παράδειγμα που έτυχε σε εμένα, το οποίο όμως λέει πολλά. Όταν πήρα το προηγούμενο αυτοκίνητο (πριν τη BMW μου), ένα Ibiza την μέρα της παραλαβής απο την αντιπροσωπεία μου έλεγε ο πολιτής πότε πρέπει να κάνω service κλπ. Επίσημα η Seat έλεγε αλαγή λαδιών κάθε 7500χλμ. Το έγραφε και το manual και το board computer αυτή την ένδειξη έβγαζε κλπ. Τότε ρώτησα τον πωλητή γιατί στο Ibiza λένε κάθε 7500χλμ, ενώ στο Polo που είχαν ακριβώς τον ίδιο κινητήρα λένε κάθε 15000χλμ. Επίσημα απο την VW για το Polo έλεγε μικρό service - αλαγή λαδιών κάθε 15000χλμ ενώ μεγάλο service κάθε 30000χλμ ενώ την ίδια στιγμή η seat για ένα αυτοκίνητο που έχει τα ίδια μηχανικά μέρη έλεγε μικρό service - αλαγή λαδιών 7500χλμ και μεγάλο service κάθε 15000χλμ... Ο πωλητής φυσικά δεν ήξερε να απαντήση και φώναξε να έρθει ο διευθυντής του συνεργείου να μου εξηγήσει. Έθεσα το ίδιο ερώτημα και σε εκείνον, και πάλι δεν ήξερε τι να πεί, και δαγκονότανε προσπαθόντας να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα... Συμπεράσματα???

nikosdov116i
09-06-10, 09:00
Άρα ο κατασκευαστής Γερμανός δεν ξέρει τι του γίνεται.Πάντως και με τις τιμές και την αλλαγή των λαδιών μας συμφέρει να μην αλλάζουμε συνέχεια.Κάνει καλό και στην τσέπη μας.

advanced
22-07-10, 12:57
Και επανέρχομαι... Ιστορικά, κάθε πότε σας βγάζει να αλλάζετε λάδια στον άσσο σας (116i)?

thanblan
22-07-10, 14:00
Η λογική των τελευταίων ετών είναι να γίνεται ακομά και η αλλαγή λαδιών όποτε γράφει το board computer ή σε πολύ περισσότερα χιλιόμετρα απο τι είχαμε συνηθίσει στα παλαιότερα αυτοκίνητα. Όμως εγώ πιστεύω οτι μια αλλαγή λαδιών σε μικρότερα διαστήματα σίγουρα δεν κάνει κακό. Σκεφτείτε οτι πολλά αυτοκίνητα λένε αλλαγή λαδιών κάθε 20000χλμ ή ακόμα και κάθε 30000χλμ. Αν όμως αλλάξεις τα λάδια μόλις στις 10000χλμ και τα κοιτάξεις θα δείς ότι έχουν μάυρο χάλι. Μάλιστα διάφορες αντιπροσωπείες (δε μιλαώ για τη BMW αλλά για διάφορες εταιρείες) όταν πάρεις ένα αυτοκίνητο, σου λένε παρότι επίσημα αναγράφεται αλλαγή κάθε πχ 20000χλμ, καλό είναι να τα αλλάζετε μια φορά το χρόνο, παρότι δεν έχουν συμπληρωθεί τα χιλιόμετρα.
Επίσης σκεφτείται και το θέμα marketing των αντιπροσωπειών. Για να καταλάβετε αρκέι να αναφέρω ένα χαρακτιριστικό παράδειγμα που έτυχε σε εμένα, το οποίο όμως λέει πολλά. Όταν πήρα το προηγούμενο αυτοκίνητο (πριν τη BMW μου), ένα Ibiza την μέρα της παραλαβής απο την αντιπροσωπεία μου έλεγε ο πολιτής πότε πρέπει να κάνω service κλπ. Επίσημα η Seat έλεγε αλαγή λαδιών κάθε 7500χλμ. Το έγραφε και το manual και το board computer αυτή την ένδειξη έβγαζε κλπ. Τότε ρώτησα τον πωλητή γιατί στο Ibiza λένε κάθε 7500χλμ, ενώ στο Polo που είχαν ακριβώς τον ίδιο κινητήρα λένε κάθε 15000χλμ. Επίσημα απο την VW για το Polo έλεγε μικρό service - αλαγή λαδιών κάθε 15000χλμ ενώ μεγάλο service κάθε 30000χλμ ενώ την ίδια στιγμή η seat για ένα αυτοκίνητο που έχει τα ίδια μηχανικά μέρη έλεγε μικρό service - αλαγή λαδιών 7500χλμ και μεγάλο service κάθε 15000χλμ... Ο πωλητής φυσικά δεν ήξερε να απαντήση και φώναξε να έρθει ο διευθυντής του συνεργείου να μου εξηγήσει. Έθεσα το ίδιο ερώτημα και σε εκείνον, και πάλι δεν ήξερε τι να πεί, και δαγκονότανε προσπαθόντας να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα... Συμπεράσματα???

Απάντηση σε αυτό θα σου δώσω έμμεσα. Ν43 δίλιτρο κινητήρα φοράνε οι άσσοι οι τριάρες και οι 5άρες. Οι τριάρες και οι άσσοι βλέπεις τα χάλια τους ενώ στις 5άρες δεν τρέχει τίποτα. το ότι φοράνε ονομαστικά την ίδια μηχανή δεν σημαίνει ότι και όλα είναι ίδια. (μπορέι να είναι διαφορετικά επι μέρους ανταλλακτικά κρίσιμα για κάποιες λειτουργείες)χωρίς αυτό να είναι σίγουρη απάντηση δεν μπορείς να ξέρεις γιατί η΄κάθε αντιπροσωπεία λέει για κάθε όχημα αλλαγή λαδιών κάθε τόσο? πρέπει απλώς να τους εμπιστευόμαστε, όπως και κάθε ειδικό για την δουλειά του. τώρα να αλλάζουμε λάδια πιο συχνά σίγουρα δεν κάνει κακό.
αυτά...

giannis 116
22-07-10, 21:24
Απάντηση σε αυτό θα σου δώσω έμμεσα. Ν43 δίλιτρο κινητήρα φοράνε οι άσσοι οι τριάρες και οι 5άρες. Οι τριάρες και οι άσσοι βλέπεις τα χάλια τους ενώ στις 5άρες δεν τρέχει τίποτα. το ότι φοράνε ονομαστικά την ίδια μηχανή δεν σημαίνει ότι και όλα είναι ίδια. (μπορέι να είναι διαφορετικά επι μέρους ανταλλακτικά κρίσιμα για κάποιες λειτουργείες)χωρίς αυτό να είναι σίγουρη απάντηση δεν μπορείς να ξέρεις γιατί η΄κάθε αντιπροσωπεία λέει για κάθε όχημα αλλαγή λαδιών κάθε τόσο? πρέπει απλώς να τους εμπιστευόμαστε, όπως και κάθε ειδικό για την δουλειά του. τώρα να αλλάζουμε λάδια πιο συχνά σίγουρα δεν κάνει κακό.
αυτά...

Μηπως φταιει οτι 5αρες κυκλοφορουν πολυ λιγοτερες απο οτι σειρα 1 και 3 οποτε δεν υπαρχει και τοσο μεγαλη εμπειρια στους Ελληνικους δρομους απο 5αρες. Ενω ασσοι και 3αρες κυκλοφορουν παρα πολλα αυτοκινητα, καθε μερα γραφουν χιλιομετρα σε ολων των τυπων δρομους της χωρας μας, βγαζουν αυτα που βγαζουν και γι αυτο υπαρχει αυτη η ενημερωση και η πληθωρα πληροφοριας...

giannis 116
22-07-10, 21:25
Και επανέρχομαι... Ιστορικά, κάθε πότε σας βγάζει να αλλάζετε λάδια στον άσσο σας (116i)?

Περιπου καθε 20.000χμ μου βγαζει εμενα με χρηση κυριως πολη πλεον...

thanblan
22-07-10, 23:27
Μηπως φταιει οτι 5αρες κυκλοφορουν πολυ λιγοτερες απο οτι σειρα 1 και 3 οποτε δεν υπαρχει και τοσο μεγαλη εμπειρια στους Ελληνικους δρομους απο 5αρες. Ενω ασσοι και 3αρες κυκλοφορουν παρα πολλα αυτοκινητα, καθε μερα γραφουν χιλιομετρα σε ολων των τυπων δρομους της χωρας μας, βγαζουν αυτα που βγαζουν και γι αυτο υπαρχει αυτη η ενημερωση και η πληθωρα πληροφοριας...

ρε συ Γιάννη ούτε ένας?
εντάξει δε λέω είναι λιγότερες, αλλά ούτε ένας. και στα συνεργεία και αντοπροσωπείες που πας , άκουσες να μιλάν για 5άρες?
όλο για κάτι 3άρες και άσσους μιλάν που τους έχουν αλλάξει τα φώτα...

giannis 116
22-07-10, 23:33
ρε συ Γιάννη ούτε ένας?
εντάξει δε λέω είναι λιγότερες, αλλά ούτε ένας. και στα συνεργεία και αντοπροσωπείες που πας , άκουσες να μιλάν για 5άρες?
όλο για κάτι 3άρες και άσσους μιλάν που τους έχουν αλλάξει τα φώτα...

Γιατι οχι, ισως ουτε ενας! Ισως στο φορουμ εδω αλλα και αλλου να μην υπαρχει κανεις, επισης ειναι και τι χρηση γινεται στ αυτοκινητα. Αλλιως οδηγαω εγω τον ασσο, αλλιως ενας οικογενειαρχης πχ με μια 3αρα κι αλλιως ενας μεγαλυτερος σε ηλικια κυριος με την κυρια του οδηγαει την 5αρα, ολα πιστευω πως παιζουν ρολο, ασε που στο δρομο σπανια εχω δει 520i, πιο πολυ 530i ακομα και πετρελαιο, μαλιστα πετρελαιο, καπου στη Νεα Μακρη.
Ή εχουν κι αυτες προβληματα απλα ειναι τοσες λιγες σε σχεση με ασσους και 3αρες που δεν εχει ακουστει παραεξω. Μπορει ομως να ειναι πιο καλοφτιαγμενες, με αλλους εγκεφαλους αυτο δεν το ξερω ομως, μπορει να ειναι και απλα θεμα τυχης παρα 'στατιστικης' και καθαρων αριθμων, να ειναι πιο 'καλοτυχα' αυτοκινητα σε σχεση με τους ασσους και τις 3αρες...
Παντως οπως και να χει, και ειδικα για τις 3αρες που ειναι η ναυαρχιδα των πωλησεων της BMW παγκοσμιως, ειναι απλα ξεφτιλα και δυσφημιση για την εταιρια τοσα δυσεπιλυτα προβληματα.

rapid_fast
22-07-10, 23:41
Γιατι οχι, ισως ουτε ενας! Ισως στο φορουμ εδω αλλα και αλλου να μην υπαρχει κανεις, επισης ειναι και τι χρηση γινεται στ αυτοκινητα. Αλλιως οδηγαω εγω τον ασσο, αλλιως ενας οικογενειαρχης πχ με μια 3αρα κι αλλιως ενας μεγαλυτερος σε ηλικια κυριος με την κυρια του οδηγαει την 5αρα, ολα πιστευω πως παιζουν ρολο, ασε που στο δρομο σπανια εχω δει 520i, πιο πολυ 530i ακομα και πετρελαιο, μαλιστα πετρελαιο, καπου στη Νεα Μακρη.
Ή εχουν κι αυτες προβληματα απλα ειναι τοσες λιγες σε σχεση με ασσους και 3αρες που δεν εχει ακουστει παραεξω. Μπορει ομως να ειναι πιο καλοφτιαγμενες, με αλλους εγκεφαλους αυτο δεν το ξερω ομως, μπορει να ειναι και απλα θεμα τυχης παρα 'στατιστικης' και καθαρων αριθμων, να ειναι πιο 'καλοτυχα' αυτοκινητα σε σχεση με τους ασσους και τις 3αρες...
Παντως οπως και να χει, και ειδικα για τις 3αρες που ειναι η ναυαρχιδα των πωλησεων της BMW παγκοσμιως, ειναι απλα ξεφτιλα και δυσφημιση για την εταιρια τοσα δυσεπιλυτα προβληματα.
Εγώ είχα πεντάρα, της είχα αλλάξει τον αδόξαστο, και δεν είχε κάνει κίχ..
Οτι κρίσιμα κομμάτια είχε μεταλλικά, η σειρά 3 τα είχε πλαστικά..
Το παραμύθι τελειώνει κάπου εκεί..

thanblan
22-07-10, 23:44
φίλε μου απλώς είναι πιο καλοφτιαγμένες. εκεί που επιτρέπει χ ανοχές στους άσσους και τριάρες, επιτρέπει μικρότερες ανοχές στις 5άρες και πάει λέγοντας όσο ακριβάινει το μοντέλο.
και επειδή ως ένα σημείο είναι και θέμα πιθανοτήτων, απλώς φάινεται κάποιο στοίχημα που έπαιξαν με τις 3άρες και άσσους δεν τους βγήκε και εκτέθηκαν και συνεχίζουν να εκτίθενται με την αδυναμία τους να την αντιμετωπίσουν.
μάλλον συνηδειτοποίησαν ότι έμειναν πίσω απ τον ανταγωνισμό και αναλώνουν χρόνο να κάνω κομπρέσσορες και αυτοί, χα χα....