Επιστροφή στο Forum : 850 CSI
Σήμερα πηγαίνοντας συνεργείο θυμήθηκα οτι είχα μαζί μου την φωτογραφική μηχανή.
Έτσι λοιπόν αφού ρώτησα τον ιδιοκτήτη και φίλο ,φωτογράφησα το αμάξι του ...
Δέν θα πω πολλά θα αφήσω τις φωτογραφίες να μιλήσουν καλύτερα.Το αμάξι το εχουν εκει οχι προς πωληση .Enjoy
Ο Χρηστος και ο Μάνος έχουν ένα έργο τέχνης στο μαγαζί τους!!!
Ο Χρηστος και ο Μάνος έχουν ένα έργο τέχνης στο μαγαζί τους!!!
Του Γιώργου ειναι :)
Α ναι?? Πάντως και εγώ το χαζεύω όταν είμαι στο μαγαζί τους!!! Καταπληκτικό αυτοκίνητο και σπανιότατη έκδοση.
DimitrisZ4
08-01-10, 16:16
ζηλευω...το πουλαει ? χαχα
ΚΟΥΚΛΑ....απλά πανπέμορφο αυτοκίνητο και σπάνιο!!!
Αν επιτρέπεται, σε ποιό συνεργείο είναι?
Το καλο γουστο κοστιζει.....οταν αφορα τεσσερεις η δυο ροδες τελικα
Το αμάξι είναι original?
Και το χρώμα...?
Γνησιοτατο!!!Το αν εχει βαφτει δεν το γνωριζω (δεν νομιζω)
Αλλα μπορω να το μαθω αμεσα και θα το γραψω
Ούτε εξατμίσεις έχει original...
Ούτε εξατμίσεις έχει original...
Hartge ειναι
Το αμαξι το ειχα δει καποτε στο car.gr προς πωληση καπου στα 70.000 ευρω αν δε κανω λαθος .Καλα εκανες και το τραβηξες Γιαννη.
ΑΝΔΡΕΑΣ ΔΡΑΓΑΖΗΣ
08-01-10, 16:59
Αυτό είναι να είσαι μπροστά στα γεγονότα τη μου θύμισες..!!! :greenboun
χλιδάτα ηβέντς του καρ κλάμπ !!! ... αυτά είναι !!! ... με τριπλή υπογραφή !!! ... α ρε Μπάουερ που θες και φόρουμ !!!
ΑΝΔΡΕΑΣ ΔΡΑΓΑΖΗΣ
08-01-10, 17:10
χλιδάτα ηβέντς του καρ κλάμπ !!! ... αυτά είναι !!! ... με τριπλή υπογραφή !!! ... α ρε Μπάουερ που θες και φόρουμ !!!
Εσυ τη λες μπορεί να διοργανώσουν άλλοι τέτοια event..??? :bowdown:
Johnny E46
08-01-10, 17:16
καλα απλα ειναι απιστευτη καθε φορα που πηγαινω στον εν λογω συνεργειο μιας κ εκει κανω τα σερβις μου την χαζευω.... απλα κοσμημα ....
Το αμαξι το ειχα δει καποτε στο car.gr προς πωληση καπου στα 70.000 ευρω αν δε κανω λαθος .
Αμα θελει καποιος και του αρεσει τοσο το 850 απο 5 χιλιαρικα το πιο φτηνο μεχρι 10 το σουπερ το ακριβο και 15 χιλιαρικα η εκδοση alpina b12 να φερει απο ευρωπη.
Τα δινουν οσο οσο γιατι πιανουν διπλό χωρο στις μαντρες και δεν εχουν χωρο...
vasilis e30
08-01-10, 18:42
φοβερο εργαλειο!!!!δεν ειμαι απο αθηνα αλλα το συγκεκριμενο το εχω δει απο κοντα μια φορα που ειχα
παει στο εν λογω συνεργειο,απλα τελειο!!!!!!
χλιδάτα ηβέντς του καρ κλάμπ !!! ... αυτά είναι !!! ... με τριπλή υπογραφή !!! ... α ρε Μπάουερ που θες και φόρουμ !!!
............................................. xaxaxaxaxaxa.............................
ypografoun oi Athos, Porthos kai Aramis Enangele ??
Aceman1925
08-01-10, 20:12
ειναι γιαννη το μωβ, το παλιο του Σωκρατη?
Ποιο συνεργείο είναι
Ευχαριστω
Εαν κοιτάξεις τις φωτογραφίες, μπορείς να το καταλάβεις...
ειναι γιαννη το μωβ, το παλιο του Σωκρατη?
Αν εννοεις τον γνωστο Σωκρατη (μετα τον αρχαιο) ναι αυτο ειναι
bimmer-corfu
09-01-10, 09:26
τρομερό design !!!
m_power_lunatic
09-01-10, 10:10
Αν εννοεις τον γνωστο Σωκρατη (μετα τον αρχαιο) ναι αυτο ειναι
Πολυ μπροστα ο προεδρος λεμε!!!!
oldcarskickass
09-01-10, 11:56
Παλιό, βενζινοβόρο, αργό και δύσχρηστο.
Μπορώ να τον απαλλάξω ΑΜΕΣΑ χωρίς καθυστέρηση και με εχεμύθεια από αυτό το δεινόσαυρο της αυτοκίνησης.
............................................. xaxaxaxaxaxa.............................
ypografoun oi Athos, Porthos kai Aramis Enangele ??
χαχαχα
όχι ρε
οι 2 τζίφρες είναι τα Τζαβαράκια και η τρίτη από Τόλη Βαβάτσικο :D
Γνησιοτατο!!!Το αν εχει βαφτει δεν το γνωριζω (δεν νομιζω)
Αλλα μπορω να το μαθω αμεσα και θα το γραψω
Ειναι γνησιοτατο και το μαμα χρωμα.Απλα εχει βερνικωθει.
BMWFOREVER!
14-01-10, 21:06
Τι να πει κανείς για αυτό το αυτοκίνητο! Πόσο πιο μπροστά από την εποχή του ήταν και πόσο διαχρονικό συνεχίζει να είναι! Αυτό και το 635csi είναι τα αγαπημένα μου μοντέλα :wub:
Peter323ci
14-01-10, 21:09
very nice ride indeed
Πανέμορφο το συγκεκριμένο αυτοκίνητο...
Αυτή η αγγελία όμως http://www.car.gr/classifieds/cars/view/432148/ είναι δυνατόν να έχει σχέση με την πραγματικότητα?
stelmaniac
30-06-10, 10:50
Πανέμορφο το συγκεκριμένο αυτοκίνητο...
Αυτή η αγγελία όμως http://www.car.gr/classifieds/cars/view/432148/ είναι δυνατόν να έχει σχέση με την πραγματικότητα?
που ειναι το παραξενο??...με ελληνικες πινακιδες αυτη ειναι η τιμη του...
Α ΟΚ, νόμιζα ότι η τιμή του ήταν πιο χαμηλά.
που ειναι το παραξενο??...με ελληνικες πινακιδες αυτη ειναι η τιμη του...
πανάκριβο είναι..με τόσα λεφτά μπορείς να πάρεις κάτι πολύ καλύτερο τεχνολογικά και γρηγορότερο....δλδ η csi με τα 381 πόσο πρέπει να κάνει???150000??
Παντως σε ενα max power, σε ενα αθρο επι εκτελωνισμου, ειχαν ενα παραδειγμα (τι να μην εκτελωνισεις) με μια 850. Χονδρικα εβγαινε +40.000 ευρω για να την βαλεις Ελλαδα!!!
πάντως είναι φοβερό αυτοκίνητο...έχω μπει πολλές φορές σε 850csi φίλου στην απο Γερμανία και το αυτοκίνητο είναι και γρηγορο και πολύ καλό....αυτά όμως για την εποχή του...κάποτε ήταν κορυφαίο...σήμερα δεν αξιζει για κανέναν λογω κατα την γνώμη μου να δώσεις τόσα λεφτά για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο...σχέση απόδοσης/τιμής αδιάφορη εντελώς...
εγω προτιμω το Μ8 "πυραυλος"με τα neue datum 500+hp clein mein....!!!
Ενταξει δεν ειναι και τοσο παλιο , εβγαινε μεχρι και το 1999.
Και σιγουρα δεν προκειται για ενα αυτοκινητο που απευθυνεται σε ολους μας.
Δεν ειναι ουτε σειρα 1,ουτε 3 ουτε...ειναι σειρα 8 .
Η Ε31 ειναι ολη η καριερα της 8αρας μεχρι σημερα ,οποτε εχει και τη μοναδικοτητα του.
Ενταξει δεν ειναι και τοσο παλιο , εβγαινε μεχρι και το 1999.
Και σιγουρα δεν προκειται για ενα αυτοκινητο που απευθυνεται σε ολους μας.
Δεν ειναι ουτε σειρα 1,ουτε 3 ουτε...ειναι σειρα 8 .
Η Ε31 ειναι ολη η καριερα της 8αρας μεχρι σημερα ,οποτε εχει και τη μοναδικοτητα του.
δεν το λές και καινούργιο όμως...το csi έβγαινε μέχρι τέλος 1996 αλλα γενικά η e31 βγήκε μέχρι το 1999 όπως είπες...κορυφαίο πάντως για την εποχή του...
εγω προτιμω το Μ8 "πυραυλος"με τα neue datum 500+hp clein mein....!!!
χαχαχαχαα....αυτό που λές που έλεγε την άλλη φορά ο τύπος το είδα σε κάποια αγγελία...έγραφε και όλα τα σχετικά(Χαχα)500+ ίππους και το πουλούσε απο ότι θυμάμε με γερμανικές πινακίδες 70000...ΠΥΡΑΥΛΟΣ....:bugeye:
τώρα το είδα.....very fast car.... http://www.aggelioxoros.gr/car/index.php?option=com_adsmanager&page=show_ad&adid=1836&catid=11&Itemid=59
Kαλά ΟΚ 70 χιλιάρικα για 850 ΑΠΛΑ ΠΟΤΕ !!!!!! ότι και να είναι ... όσο καλό και να είναι ...
Δεν είναι πιο ειδικό από ένα sport evo ούτε μπορεί να θεωρηθεί super car όπως ένα Z8 ...
Προφανώς η αγγελία είναι ΕΚΤΟΣ πραγματικότητας όσον αφορά την τιμή !!!
Kαλά ΟΚ 70 χιλιάρικα για 850 ΑΠΛΑ ΠΟΤΕ !!!!!! ότι και να είναι ... όσο καλό και να είναι ...
Δεν είναι πιο ειδικό από ένα sport evo ούτε μπορεί να θεωρηθεί super car όπως ένα Z8 ...
Προφανώς η αγγελία είναι ΕΚΤΟΣ πραγματικότητας όσον αφορά την τιμή !!!
γενικά μου φαίνεται εκτός πραγματικότητας......65000 πρατήρησα τώρα ότι το δίνει.......ούτε τα μισά δεν αξίζει για μένα...:drive2:
Ρε σεις γιατί πουλάει ο 850CSI το εργαλείο? Του έριξε κανένα Μ3 που τα είχε τόσο άχτι?
Ρε σεις γιατί πουλάει ο 850CSI το εργαλείο? Του έριξε κανένα Μ3 που τα είχε τόσο άχτι?
Δεν μπορεί να του ρίξει τπτ...είναι very fast car...Πύραυλος..500+ άλογα 0-308km/h σε 25 δευτερόλεπτα...περνάει και μ6 μην σας πω ότι παλεύει και με veyron... και το καλύτερο απο όλα είναι ότι πέτυχε γκομ@@να να τραβαει φώτο τους μασπιέδες και τους προφυλακτήρες του....διάβασα πριν λίγο ένα κείμενο σε κάποιο φόρουμ απίστευτο....
george.x82
30-06-10, 20:41
Για να πάρει Μ3 …………..
Αμα θελει καποιος και του αρεσει τοσο το 850 απο 5 χιλιαρικα το πιο φτηνο μεχρι 10 το σουπερ το ακριβο και 15 χιλιαρικα η εκδοση alpina b12 να φερει απο ευρωπη.
Τα δινουν οσο οσο γιατι πιανουν διπλό χωρο στις μαντρες και δεν εχουν χωρο...
εδω>>>> http://www.autoscout24.de/ListGN.aspx?vis=1&make=13&model=-42&pricefrom=1000&cy=D&page=1&maxresults=500&results=80&ustate=N,U&um=True&sort=price&zipc=D&tab=price&mmvco=1&mmvmk0=13&mmvmml0=42&desc=0
παρατηρήσατε στην αγγελία του M8CSI,στις ιδιαιτερότητες έχει βάλει ότι είναι και τετρακούνα,δεν μας τα είχε πεί αυτά!!!
http://www.bmw-motorsport.gr/forums/picture.php?albumid=490&pictureid=5799
rapid_fast
30-06-10, 22:42
παρατηρήσατε στην αγγελία του M8CSI,στις ιδιαιτερότητες έχει βάλει ότι είναι και τετρακούνα,δεν μας τα είχε πεί αυτά!!!
Δεν το βλέπω...
Αλλά μπορεί να εννοούσε τετραδιευθυνση...
δεν το πρόσεξα καθόλου...τετραδιεύθυνση έχει όντως πάντως...εγω παρατήρησα ότι έχει αερανάρτηση...
παρατηρήσατε στην αγγελία του M8CSI,στις ιδιαιτερότητες έχει βάλει ότι είναι και τετρακούνα,δεν μας τα είχε πεί αυτά!!!
Ναι, γιατί τα υπόλοιπα που μας είπε είναι η απόλυτη αλήθεια...
Να'χαμε να λέγαμε παιδιά. Και jet κινητήρα να γράψει ότι έχει και υποβρύχιο να πει ότι γίνεται το ίδιο και το αυτό μου κάνει...η φαντασία του ανθρώπου είναι αστείρευτη άλλωστε...
εδω>>>> http://www.autoscout24.de/ListGN.aspx?vis=1&make=13&model=-42&pricefrom=1000&cy=D&page=1&maxresults=500&results=80&ustate=N,U&um=True&sort=price&zipc=D&tab=price&mmvco=1&mmvmk0=13&mmvmml0=42&desc=0
Σε κάποια από αυτές τις αγγελίες αναφέρεται κ μια 850CSI M8. Μήπως ο φίλος με τον...πύραυλο λέει κάποια αλήθεια; (απορία)
stelmaniac
01-07-10, 13:22
Σε κάποια από αυτές τις αγγελίες αναφέρεται κ μια 850CSI M8. Μήπως ο φίλος με τον...πύραυλο λέει κάποια αλήθεια; (απορία)
ο,τι και να συμβαινει, ειναι πολυ ασχημο ενας ''ανθρωπος'' για να μην τον χαρακτηρισω, προσβαλει με τη συμπεριφορα του ενα κομψοτεχνημα οπως το 850...
rapid_fast
02-07-10, 12:08
Εγώ δεν κατάλαβα γιατί θέλει να το πουλήσει..
Και μάλιστα 65.000 με ξένες πινακίδες, δηλαδή κάπου 180.000 ευρώ μετά το τελωνίο..
Μου θυμίζει εκείνον το έλληνα που είχε κάνει ρέπλικα φερράρι με εξαρτήματα άουντι
και την έδινε 800.000 ευρώπουλα...
Σε κάποια από αυτές τις αγγελίες αναφέρεται κ μια 850CSI M8. Μήπως ο φίλος με τον...πύραυλο λέει κάποια αλήθεια; (απορία)
(υποψην δεν φωναζω, απλα με τα κεφαλαια θελω να τονισω τα σημεια)
Οχι. Το εχουμε πει. Μ8 ΔΕΝ, ΔΕΝ, ΔΕΝ υπαρχει. Μονο ΕΝΑ προτοτυπο. Το 850CSi εχει κινητηρα Powered by Motorsport, αλλα ΔΕΝ λεγεται M8. Ναι, ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ως η Μ της σειρας 8 αλλα μεχρι εκει. Δεν ξερουμε τι αλλαγες θα ειχε η Μ8 αν εβγαινε στην παραγωγη ωστε να πουμε με ακριβεια "Η 850CSi ειναι Μ8 με αλλο ονομα".
στην αδεια του συγκεκριμενου αυτοκινητου γραφει καθαρα Μ8 και γι αυτο εχει φαγωθει και αυτοπς να το λεει Μ8!!ετσι χαρακτηριζεται το αυτοκινητο στην γερμανικη αδεια!!!!
rapid_fast
02-07-10, 23:51
στην αδεια του συγκεκριμενου αυτοκινητου γραφει καθαρα Μ8 και γι αυτο εχει φαγωθει και αυτοπς να το λεει Μ8!!ετσι χαρακτηριζεται το αυτοκινητο στην γερμανικη αδεια!!!!
Ναί, έτσι είναι ομολογκαρισμένο από την BMW.
Nick_compact
03-07-10, 00:10
Ναί, έτσι είναι ομολογκαρισμένο από την BMW.
Έτσι κι αλλιως τα CSi έχουν πλαίσιο WBS, στην ουσία Μ είναι..
http://www.e31.net/pics/Fahrzeugschein.jpg
Η εταιρια ομως γιατι δεν το ειπε Μ8?
http://www.bmwblog.com/2010/07/02/exclusive-photos-bmw-m8/
Για να σας λύσω την απορεία σε μερικούς τι αλλαγές θα είχε η Μ8 σε σχέση με την 850 CSi.....
Nick_compact
03-07-10, 00:39
http://www.bmwblog.com/2010/07/02/exclusive-photos-bmw-m8/
Για να σας λύσω την απορεία σε μερικούς τι αλλαγές θα είχε η Μ8 σε σχέση με την 850 CSi.....
Γνωστές οι φωτογραφίες εδώ και πολλά χρόνια... έχεις υπόψην σου πόσο έκανε η CSI; Φαντάσου να έβγαινε και Μ8...
Γνωστές οι φωτογραφίες εδώ και πολλά χρόνια... έχεις υπόψην σου πόσο έκανε η CSI; Φαντάσου να έβγαινε και Μ8...
Πώς δεν έχω υπόψην.....
Κυκλοφορούσε φίλος με ελβετικά νούμερα και ήταν πανάκριβη.....
Απλά το αναφέρω επειδή κάποιοι λένε ότι η 850CSi ήταν Μ, ΔΕΝ ήταν Μ, M pack με τα σημερινά δεδομένα ήταν....
Nick_compact
03-07-10, 10:52
Πώς δεν έχω υπόψην.....
Κυκλοφορούσε φίλος με ελβετικά νούμερα και ήταν πανάκριβη.....
Απλά το αναφέρω επειδή κάποιοι λένε ότι η 850CSi ήταν Μ, ΔΕΝ ήταν Μ, M pack με τα σημερινά δεδομένα ήταν....
Δεν υπάρχει M Pack, με πλαίσιο WBS (που έχουν μόνο τα Μ), και με μοτέρ Μ... (το μοτέρ της CSI δεν φορέθηκε σε κανένα άλλο μοντέλο)
Nick_compact
03-07-10, 10:55
http://www.bmwblog.com/2010/07/02/exclusive-photos-bmw-m8/
Για να σας λύσω την απορεία σε μερικούς τι αλλαγές θα είχε η Μ8 σε σχέση με την 850 CSi.....
Εν τω μεταξύ, δεν ξέρω αν το παρατήρησε κανείς... αλλά έχει μεσαία κολώνα το αμάξι...!
http://www.bmwblog.com/wp-content/uploads/BMW-M8-124-655x438.jpg
Nick_compact πολυ σωστη παρατηρηση! Προσωπικα δεν το ειδα ΚΑΝ. Τι να σημαινει αραγε αυτο?
Παντως πιστευω οτι η 850Csi ΕΙΝΑΙ Μ, αλλα δεν ειναι Μ8, ειναι 850CSi....
Nick_compact πολυ σωστη παρατηρηση! Προσωπικα δεν το ειδα ΚΑΝ. Τι να σημαινει αραγε αυτο?
Προφανώς θα θέλανε το Μ8 να είναι πιο άκαμπτο από τα λοιπά 8άρια.
Δεν υπάρχει M Pack, με πλαίσιο WBS (που έχουν μόνο τα Μ), και με μοτέρ Μ... (το μοτέρ της CSI δεν φορέθηκε σε κανένα άλλο μοντέλο)
Δεν με προσέχεις τι έγραψα...
M pack με τα σημερινά δεδομένα...
Το 850 CSi ήταν 12πετάλουδη...? Δεν νομίζω...
Μ8 δεν ήταν σίγουρα πάντως...
simpy great....nothing more nothing less....long live the bimmers
oldcarskickass
03-07-10, 18:57
Δεν με προσέχεις τι έγραψα...
M pack με τα σημερινά δεδομένα...
Το 850 CSi ήταν 12πετάλουδη...? Δεν νομίζω...
Μ8 δεν ήταν σίγουρα πάντως...
Γιατί τα Χ5Μ και Χ6Μ είναι πολυπετάλουδα και ατμοσφαιρικά;
Είναι χαμηλά, ελαφριά και σπορ; (μη μπερδεύεται το σπορ το ΑΓΝΟ με αυτό που πουλιέται ως σπορ)
Η BMW έχει άλλη άποψη από εμάς όμως, όπως και με το 850, το οποίο μπορεί να μην έχει όλα τα παραπάνω, ΑΛΛΑ χαρακτηρίζεται από την BMW ως Μ, και λόγω έγκρισης τύπου και λόγω επιλογής του S στον αριθμό πλαισίου.
Γιατί τα Χ5Μ και Χ6Μ είναι πολυπετάλουδα και ατμοσφαιρικά;
Είναι χαμηλά, ελαφριά και σπορ; (μη μπερδεύεται το σπορ το ΑΓΝΟ με αυτό που πουλιέται ως σπορ)
Η BMW έχει άλλη άποψη από εμάς όμως, όπως και με το 850, το οποίο μπορεί να μην έχει όλα τα παραπάνω, ΑΛΛΑ χαρακτηρίζεται από την BMW ως Μ, και λόγω έγκρισης τύπου και λόγω επιλογής του S στον αριθμό πλαισίου.
Μάλλον έχεις μπερδευτεί !!
Μιλάμε για 1992-1995 που ΟΛΑ τα BMW ήταν πολυπετάλουδα και ΜΟΝΟΝ.....
Άρα το 850CSi εαν ήταν το Μ της σειράς 8 θα έπρεπε να ήταν και αυτό 12πετάλουδο......
Το 2010 και μετά ΟΛΑ τα Μ θα είναι bi turbo οι νέες γενιές τους...
Χ6 & Χ5 Μ, Μ5 F10, M3 F30 και πάει λέγοντας...
oldcarskickass
03-07-10, 20:26
Μάλλον έχεις μπερδευτεί !!
Μιλάμε για 1992-1995 που ΟΛΑ τα BMW ήταν πολυπετάλουδα και ΜΟΝΟΝ.....
Άρα το 850CSi εαν ήταν το Μ της σειράς 8 θα έπρεπε να ήταν και αυτό 12πετάλουδο......
Το 2010 και μετά ΟΛΑ τα Μ θα είναι bi turbo οι νέες γενιές τους...
Χ6 & Χ5 Μ, Μ5 F10, M3 F30 και πάει λέγοντας...
Καθόλου δεν μπερδεύτηκα.
Αυτό που λες λέγεται εξέλιξη.
Γιαυτό άλλωστε από τα πολυπετάλουδα πολύστροφα ///Μ περάσαμε στα μονοπετάλουδα τουρμπάτα ///Μ
Δλδ και τι να λέει.
και το 07 όταν βγήκε το Μ3 Ε92 πολυπετάλουδο ήταν.
με το σκεπτικό σου τα Χ5Μ και Χ6Μ που παρουσιάστηκαν πάνω κάτω την ίδια περίοδο δεν θα έπρεπε να λέγονται ///Μ;
Δυστυχώς ή ευτυχώς το γραμματάκι και την περιγραφή την βάζει η εταιρεία, όχι εγώ και εσύ.
Παρόμοια την ίδια εποχή αν έλεγες σε ένα ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ φίλο ή και γνώστη της BMW, ότι σε λιγότερο από 10 χρόνια θα βγει:
1)ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΤΟ
2)ΤΖΙΠ
3)ΜΟΝΟΠΕΤΑΛΟΥΔΟ
4)ΤΟΥΡΜΠΑΤΟ
5)ΑΝΩ ΤΩΝ 2 ΤΟΝΩΝ ///Μ
θα έπαιρνε τηλέφωνο για να σου φορέσουν ζουρλομανδύα.-
Και να σου θυμίσω ότι όχι μόνο το 92 - 95 δεν έβγαιναν τα παραπάνω σε ///Μ αλλά ΓΕΝΙΚΑ η BMW ΔΕΝ έφτιαχνε ΚΑΝ τζιπάκια - τζιποειδή όπως θες πες τα.
Αυτό τι σημαίνει ( πάλι με τον τρόπο σκέψης που λες ) ότι επειδή είναι τζιπ (τα Χ5 τα πρώτα) δεν είναι BMW;
Καθόλου δεν μπερδεύτηκα.
Αυτό που λες λέγεται εξέλιξη.
Γιαυτό άλλωστε από τα πολυπετάλουδα πολύστροφα ///Μ περάσαμε στα μονοπετάλουδα τουρμπάτα ///Μ
Δλδ και τι να λέει.
και το 07 όταν βγήκε το Μ3 Ε92 πολυπετάλουδο ήταν.
με το σκεπτικό σου τα Χ5Μ και Χ6Μ που παρουσιάστηκαν πάνω κάτω την ίδια περίοδο δεν θα έπρεπε να λέγονται ///Μ;
Δυστυχώς ή ευτυχώς το γραμματάκι και την περιγραφή την βάζει η εταιρεία, όχι εγώ και εσύ.
Παρόμοια την ίδια εποχή αν έλεγες σε ένα ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ φίλο ή και γνώστη της BMW, ότι σε λιγότερο από 10 χρόνια θα βγει:
1)ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΤΟ
2)ΤΖΙΠ
3)ΜΟΝΟΠΕΤΑΛΟΥΔΟ
4)ΤΟΥΡΜΠΑΤΟ
5)ΑΝΩ ΤΩΝ 2 ΤΟΝΩΝ ///Μ
θα έπαιρνε τηλέφωνο για να σου φορέσουν ζουρλομανδύα.-
Και να σου θυμίσω ότι όχι μόνο το 92 - 95 δεν έβγαιναν τα παραπάνω σε ///Μ αλλά ΓΕΝΙΚΑ η BMW ΔΕΝ έφτιαχνε ΚΑΝ τζιπάκια - τζιποειδή όπως θες πες τα.
Αυτό τι σημαίνει ( πάλι με τον τρόπο σκέψης που λες ) ότι επειδή είναι τζιπ (τα Χ5 τα πρώτα) δεν είναι BMW;
Ίσα ίσα το αντίθετο!!!
Μια χαρά και όλα καλοδεχούμενα!!!
Και τα jeepakia και τα μονοπετάλουδα διπλοτούρμπινα, απλά για να λέγεται το 850 CSi M, θα έπρεπε για τα δεδομένα της τότε εποχης να είναι πολυπετάλουδο!
Απλό!
Nick_compact
03-07-10, 21:21
Ίσα ίσα το αντίθετο!!!
Μια χαρά και όλα καλοδεχούμενα!!!
Και τα jeepakia και τα μονοπετάλουδα διπλοτούρμπινα, απλά για να λέγεται το 850 CSi M, θα έπρεπε για τα δεδομένα της τότε εποχης να είναι πολυπετάλουδο!
Απλό!
Δεν βγάζει πουθενά αυτή η κουβέντα, είτε συμβαδίζει με το σκεπτικό σου είτε όχι το αμάξι έχει μοτέρ με σήματα Μ, μπλοκέ 25%, ανάρτηση, χειροκίνητο κιβώτιο υποχρεωτικά, και το κυριότερο, πλαίσιο WBS, που διαχώριζε και διαχωρίζει τα απλά BMW από τα Μ. Απλό!
Μην τσακωνεστε παιδια. Ειναι γνησιο Μ8 και επειδη εσπασε το μοτερακι -ειχε προβλημα στα μετταλα- ο ιδιοκτητης εβαλε ενα υποδεεστερο μοτερ, της σειρας :smokin::banhim:
Μην τσακωνεστε παιδια. Ειναι γνησιο Μ8 και επειδη εσπασε το μοτερακι -ειχε προβλημα στα μετταλα- ο ιδιοκτητης εβαλε ενα υποδεεστερο μοτερ, της σειρας :smokin::banhim:
Χα χα πολύ καλό!!! :dance:
vBulletin® v3.8.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.