PDA

Επιστροφή στο Forum : Το πρωτο βημα εγινε...


JimmyZ4sdrive35i
09-01-10, 02:03
Υστερα απο 8000km ευχαριστης συμβιωσης με την εργοστασιακη ιπποδυναμη αποφασισα να "τονωσω" λιγακι το "ηθικο" του αυτοκινητου μου.Προκειται για ενα Ζ4 Ε89 35i 3000cc twin turbo με το αυτοματο 7αρι κιβωτιο(DCT) με ονομαστικη ιπποδυναμη 306hp και 41kg ροπης.Το αυτοκινητο μετρηθηκε στο δυναμομετρο της Ace Motorsport και απεδωσε 275,9hp στις 5900rpm και 255,5 Ft-Lbs(αν δεν κανω λαθος αντιστοιχει σε 35,3kg ροπης) στις 5400rpm στην εργοστασιακη του μορφη(ΠΡΟΣΟΧΗ:τα νουμερα των δυναμομετρησεων που παραθετω αφορουν τιμες στον τροχο).Κατοπην της τοποθετησης του προγραμματος το αυτοκινητο δυναμομετρηθηκε ξανα και απεδωσε 340,9hp στις 6500rpm και 307,4 Ft-Lbs(42,5kg) ροπης στις 5100 rpm με σαφως βελτιωμενες καμπυλες ιπποδυναμης,ροπης και αναλογιας αερα-καυσιμου.Το αυτοκινητο κερδισε σημαντικα στις υψηλες rpm και τονωθηκε οσο επρεπε στις χαμηλες.Εξακολουθει να διατηρει την ομαλη και γραμμικη λειτουργια του μονο που τωρα απουσιαζουν τα "κομπιασματα" απο τις 5000 rpm και μετα οπου ηταν και το αδυνατο σημειο του.Η διαφορα του αυτοκινητου στον δρομο ειναι παραπανω απο εμφανης ειδικα στα πολλα χιλιομετρα τα οποια μολις περασουν τα 200 ανεβαινουν πραγματικα βροχη εως τον κοφτη τελικης ο οποιος και αφαιρεθηκε.Το μονο αρνητικο σημειο ειναι πως το κιβωτιο δεν επιτρεπει στο αυτοκινητο να παει παραπανω απο 275 Km/h καθως και να στροφαρει πανω απο τις 6900rpm παρολο που ο κοφτης στροφων μετατοπιστηκε απο τις εργοστασιακες 7000rpm στις 7200rpm.Το δευτερο δεν ειναι ιδιαιτερο προβλημα,αφου απο τις 6900 και μετα παρατηρειται πτωση τις αποδοσης(επομενως ειναι και το σημειο που αλλαζω τις ταχυτητες).Ωστοσο και τα 2 ζητηματα μπορουν να διορθωθουν κατοπιν σωστου προγραμματισμου του σασμαν,οπως μου επισημανε και ο βελτιωτης μου.Μεχρι ωρας ειμαι κατι παραπανω απο ευχαριστημενος απο την επιλογη μου και το κυριοτερο απο την πολυ καλη δουλεια που φαινεται οτι εγινε πανω στο αυτοκινητο μου.Το πρωτο βημα εγινε με επιτυχια...ο επομενος στοχος ειναι η τοποθετηση μιας ποιοτικης aftermarket turbo-back εξατμισης και ενος μεγαλυτερου intercooler.Stay tuned...

Υ.Γ : α)Παρακαλω να με διορθωσει καποιος εαν εχω κανει λαθος στην μετατροπη των μοναδων της ροπης β)οταν βρω χρονο θα ποσταρω τα διαγραμματα με τις δυναμομετρησεις του αυτοκινητου πριν και μετα την τοποθετηση του προγραμματος

stratos
09-01-10, 03:24
Με το καλό φίλε μου και καλά αποτελέσματα στον δρόμο. Και εγώ έκανα σήμερα 2 βήματα παραπάνω (intercooler και downpipes). Τα νούμερα κάθε άλλο παρά τέλεια είναι.

Συνέχισε έτσι

giannis_compact
09-01-10, 03:36
Τελικα εσεις με τα τουρμπο εχετε πολλα να κανετε με το μοτερ...Καλη συνεχεια!

JimmyZ4sdrive35i
09-01-10, 13:18
Με το καλό φίλε μου και καλά αποτελέσματα στον δρόμο. Και εγώ έκανα σήμερα 2 βήματα παραπάνω (intercooler και downpipes). Τα νούμερα κάθε άλλο παρά τέλεια είναι.

Συνέχισε έτσι


Στρατο τα αποτελεσματα στον δρομο ειναι ανελπιστα καλα.Πολυ παραπανω απο οτι περιμενα.Η αυξημενη ιπποδυναμη σε συνδυασμο με το DCT κανουν θαυματα.Καθομαι πολυ καλα διπλα σε αυτοκινητα που δεν το περιμενα.Αν μπορεσεις στειλε μου ενα μηνυμα να μου πεις ποιες εταιριες προτιμησες για intercooler και downpipes γιατι εγω βρισκω ελαχιστες επιλογες για το δικο μου.

Υ.Γ : Ακομα χρωςστας το καφεδακι στην Συγκλητο !!!

JimmyZ4sdrive35i
09-01-10, 13:23
Τελικα εσεις με τα τουρμπο εχετε πολλα να κανετε με το μοτερ...Καλη συνεχεια!


Ειναι λιγο standard αυτα που εχουμε να κανουμε και εμεις.Μην νομιζεις ...εκτος απο full turbo back εξατμιση,εισαγωγη,σκαστρες,intercooler και προγραμμα(αντε και ενα μεγαλυτερο ψυγειο λαδιου) δεν εχεις πολλες επιλογες ακομα.Καπου στα 410-420hp φρεναρεις.Και αν δεν κανω λαθος οι δοκιμασμενες λυσεις για περισσοτερα αλογα ειναι ελαχιστες και αρκετα επιφοβες προς το παρον.

giannis 116
09-01-10, 15:12
Ειναι λιγο standard αυτα που εχουμε να κανουμε και εμεις.Μην νομιζεις ...εκτος απο full turbo back εξατμιση,εισαγωγη,σκαστρες,intercooler και προγραμμα(αντε και ενα μεγαλυτερο ψυγειο λαδιου) δεν εχεις πολλες επιλογες ακομα.Καπου στα 410-420hp φρεναρεις.Και αν δεν κανω λαθος οι δοκιμασμενες λυσεις για περισσοτερα αλογα ειναι ελαχιστες και αρκετα επιφοβες προς το παρον.

Γιατι λιγα ειναι?! :eek: Και η ροπη, αυτη δε φτανει σε δυσθεωρητα υψη και πιανει νουμερα πολυκυλινδρων ατμοσφαιρικων μοτερ με απειρα κυβικα μετα απο βελτιωσεις?.. Δηλαδη ποσο θα ηθελες εσυ να ηταν η 'οροφή' της αποδοσης μετα απο βελτιωση, 1000 αλογα?..
Ας μη γινομαστε και αχαριστοι, μια χαρα αμαξαρες εχετε, με μοτερουκλα διαμαντι που παιρνει βελτιωση, ειναι πανεμορφα, ειναι παν-γρηγορα, να στε καλα να τα βελτιωνετε, να τα τρεχετε και να τα χαιρεστε!

gnx
09-01-10, 15:18
Ειναι λιγο standard αυτα που εχουμε να κανουμε και εμεις.Μην νομιζεις ...εκτος απο full turbo back εξατμιση,εισαγωγη,σκαστρες,intercooler και προγραμμα(αντε και ενα μεγαλυτερο ψυγειο λαδιου) δεν εχεις πολλες επιλογες ακομα.Καπου στα 410-420hp φρεναρεις.Και αν δεν κανω λαθος οι δοκιμασμενες λυσεις για περισσοτερα αλογα ειναι ελαχιστες και αρκετα επιφοβες προς το παρον.

Αγαππητέ, το προγραμμα ποιος το εφτιαξε;

S38B38 Monsta
09-01-10, 16:10
Αγαππητέ, το προγραμμα ποιος το εφτιαξε;

Ναι ρε παιδιά μυστικό είναι? Για πείτε, για πείτε...

stratos
09-01-10, 18:10
Στρατο τα αποτελεσματα στον δρομο ειναι ανελπιστα καλα.Πολυ παραπανω απο οτι περιμενα.Η αυξημενη ιπποδυναμη σε συνδυασμο με το DCT κανουν θαυματα.Καθομαι πολυ καλα διπλα σε αυτοκινητα που δεν το περιμενα.Αν μπορεσεις στειλε μου ενα μηνυμα να μου πεις ποιες εταιριες προτιμησες για intercooler και downpipes γιατι εγω βρισκω ελαχιστες επιλογες για το δικο μου.

Υ.Γ : Ακομα χρωςστας το καφεδακι στην Συγκλητο !!!

Περιμένω να με πάρεις τηλέφωνο φίλε μου η πμ να κανονίσουμε. Θα είμαι ακόμα 1 εβδομάδα στην Ελλάδα

InsaneDriver
09-01-10, 20:03
Καραφλέικο θα είναι. Δημητριάδης...

JimmyZ4sdrive35i
09-01-10, 21:25
Αγαππητέ, το προγραμμα ποιος το εφτιαξε;

Το προγραμμα ειναι δουλεια του κυριου Δημητριαδη(Ace Motorsport)

stef
09-01-10, 21:41
Ότι το μοτέρ θα σκοτώνει δεν χωρά αμφισβήτηση....
Το πόσο αξιόπιστο είναι, κανείς δεν το ξέρει....

JimmyZ4sdrive35i
09-01-10, 21:44
Γιατι λιγα ειναι?! :eek: Και η ροπη, αυτη δε φτανει σε δυσθεωρητα υψη και πιανει νουμερα πολυκυλινδρων ατμοσφαιρικων μοτερ με απειρα κυβικα μετα απο βελτιωσεις?.. Δηλαδη ποσο θα ηθελες εσυ να ηταν η 'οροφή' της αποδοσης μετα απο βελτιωση, 1000 αλογα?..
Ας μη γινομαστε και αχαριστοι, μια χαρα αμαξαρες εχετε, με μοτερουκλα διαμαντι που παιρνει βελτιωση, ειναι πανεμορφα, ειναι παν-γρηγορα, να στε καλα να τα βελτιωνετε, να τα τρεχετε και να τα χαιρεστε!

Προς Θεου κανεις δεν ειπε κατι τετοιο φιλε μου...απλα τονισα πως η "οροφη" που εσυ αναφερεις ειναι maximum στα +100-110hp σε σχεση με το εργοστασιακο,την στιγμη που αλλα αυτοκινητα(Mitsubishi Evo,Subaru Imprezza,Audi S3,Cupra,Golf και πολλα αλλα) μπορουν να φτασουν εως και 2 φορες πανω απο την εργοστασιακη τους ιπποδυναμη.Απλα υπαρχουν καποια αυτοκινητα που για να τα βελτιωσεις πρεπει να διαλεξεις αναμεσα σε 2 σελιδες προιοντα και αλλα που σου προσφερονται 10 τομοι εγκυκλοπαιδειας με aftermarket.Κανεις δεν ειναι αχαριστος,απλα ολοι εχουμε φανταστει το αυτοκινητο μας καπως, ο καθενας βεβαια με τα δικα του στανταρ και τις δικες τους προτιμησεις.

JimmyZ4sdrive35i
09-01-10, 21:53
Ότι το μοτέρ θα σκοτώνει δεν χωρά αμφισβήτηση....
Το πόσο αξιόπιστο είναι, κανείς δεν το ξέρει....

Το προγραμμα φτιαχτηκε με γνωμονα την αξιοπιστια και την απροβληματιστη λειτουργια σε ολες τις συνθηκες(σε λογικα πλαισια παντα) και οχι τοσο με σκοπο την επιτευξη απολυτων νουμερων ιπποδυναμης και ροπης.Υστερα απο ενα ολοκληρο βραδυ "σκισιματος" ο δεικτης της θερμοκρασιας μονο μια φορα ξεπερασε τους 120 βαθμους Κελσιου και παλι μεσα σε 2 λεπτα νορμαλ πορειας επεσε παλι στους 110-115 βαθμους.Ελπιζω πως δεν θα παρουσιαστουν προβληματα δυσλειτουργιας του εγκεφαλου που να ωφειλονται στην τοποθετηση του προγραμματος.Αν ναι εδω θα ειμαστε για να τα συζητησουμε και παλι...

stef
09-01-10, 22:36
Προσωπικά θα προτιμούσα μια πιο normal και αξιόπιστη λύση και ας είχα λιγότερα άλογα...

Spyros
10-01-10, 09:50
Προς Θεου κανεις δεν ειπε κατι τετοιο φιλε μου...απλα τονισα πως η "οροφη" που εσυ αναφερεις ειναι maximum στα +100-110hp σε σχεση με το εργοστασιακο,την στιγμη που αλλα αυτοκινητα(Mitsubishi Evo,Subaru Imprezza,Audi S3,Cupra,Golf και πολλα αλλα) μπορουν να φτασουν εως και 2 φορες πανω απο την εργοστασιακη τους ιπποδυναμη.
Και στα αλλα αμαξια που αναφερεις το ιδιο ισχυει. 100-110 παραπανω πανε. πχ σαν το δικο μου με εισαγωγη, φουλ εξατμιση, προγραμμα, αντλια βενζινης υψηλης και μπεκ απο s4 παει εως 365 απο 265 αλογα που ειναι μαμα. Βεβαια παει και 400++ με αλλαγη τουρμπινας, οπως βεβαια και στο 335 το ιδιο πρεπει να ισχυει.

JimmyZ4sdrive35i
10-01-10, 10:33
Και στα αλλα αμαξια που αναφερεις το ιδιο ισχυει. 100-110 παραπανω πανε. πχ σαν το δικο μου με εισαγωγη, φουλ εξατμιση, προγραμμα, αντλια βενζινης υψηλης και μπεκ απο s4 παει εως 365 απο 265 αλογα που ειναι μαμα. Βεβαια παει και 400++ με αλλαγη τουρμπινας, οπως βεβαια και στο 335 το ιδιο πρεπει να ισχυει.

Θεωρητικα ναι , αλλα προς το παρον δεν εχουν δοκιμαστει τετοιου ειδους λυσεις ή δεν ειναι ευρεως διαδεδομενες(αναφερομαι σε αλλαγη τουρμπινων) :nixweiss:

stratos
10-01-10, 17:00
Και στα αλλα αμαξια που αναφερεις το ιδιο ισχυει. 100-110 παραπανω πανε. πχ σαν το δικο μου με εισαγωγη, φουλ εξατμιση, προγραμμα, αντλια βενζινης υψηλης και μπεκ απο s4 παει εως 365 απο 265 αλογα που ειναι μαμα. Βεβαια παει και 400++ με αλλαγη τουρμπινας, οπως βεβαια και στο 335 το ιδιο πρεπει να ισχυει.

Σύντομα θα υπάρχει δυναμομέτρηση απο μένα να δούμε τι γίνεται.

Αλλαγή τουρμπίνων δεν γίνεται ακόμα. Μόνο oversize στο μαντέμι και μόνο αλλά με αμφιβόλου αξιοπιστίας αποτελέσματα ως στιγμής (δεν ακούστηκε οτι έσπασε κανένα ούτε αν συνεχίζει να ζεί - πάντα Αμερική) και με ιπποδύναμη 480 - 520.

JimmyZ4sdrive35i
10-01-10, 22:22
Σύντομα θα υπάρχει δυναμομέτρηση απο μένα να δούμε τι γίνεται.

Αλλαγή τουρμπίνων δεν γίνεται ακόμα. Μόνο oversize στο μαντέμι και μόνο αλλά με αμφιβόλου αξιοπιστίας αποτελέσματα ως στιγμής (δεν ακούστηκε οτι έσπασε κανένα ούτε αν συνεχίζει να ζεί - πάντα Αμερική) και με ιπποδύναμη 480 - 520.

Αναμενουμε νεα απο το "κτηνος" σου...πρεπει να εισαι παντως κοντα στα 385-390hp

stratos
10-01-10, 23:05
Κάπου εκεί πρέπει, αλλά αν δεν δώ δυναμομέτρηση δεν πιστεύω τίποτα. Άντε και στα δικά σου :)

graf-art-7
11-01-10, 01:54
Τελικα τα 35αρια μοτερ ειναι οντως αρκετα βελτιωσημα,, keep tuning...!!

Απο φρενα τι παιζει,, τα μαμα αντεχουν να κρατησουν την παραπανω η δυναμη?>

stratos
11-01-10, 02:20
Στο 335 πλέον είναι οριακά και άρχισαν να μου μπαίνουν σκέψεις. Αλλά αν υπάρχει μόνο πρόγραμμα όπως του φίλου μας και σε εμένα όπως πρίν 2 μέρες τα μαμά φρένα είναι υπέραρκετά. Αν σκεφτείς οτι με εργοστασιακή ιπποδύναμη άρχισαν να αγχώνονται ύστερα απο 8 γύρους στις Σέρρες τότε τα θεωρώ υπέρ-αρκετά

JimmyZ4sdrive35i
11-01-10, 11:54
Στο 335 πλέον είναι οριακά και άρχισαν να μου μπαίνουν σκέψεις. Αλλά αν υπάρχει μόνο πρόγραμμα όπως του φίλου μας και σε εμένα όπως πρίν 2 μέρες τα μαμά φρένα είναι υπέραρκετά. Αν σκεφτείς οτι με εργοστασιακή ιπποδύναμη άρχισαν να αγχώνονται ύστερα απο 8 γύρους στις Σέρρες τότε τα θεωρώ υπέρ-αρκετά

Θεωρω πως ειναι must η αναβαθμιση αν πλησιαζεις τα 400hp.Δεν ξερω αν θα ειναι η πρωτη μου προτεραιοτητα οταν και αν θα φτασω σε αυτη την ιπποδυναμη,παντως ειναι καλο να γινει.Αλλιως,οπως ειχε γραψει και ενας συμφορουμιτης μπορουμε να δυναμωσουμε την κορνα!!!:icon18:

oldcarskickass
12-01-10, 18:31
Υστερα απο 8000km ευχαριστης συμβιωσης με την εργοστασιακη ιπποδυναμη αποφασισα να "τονωσω" λιγακι το "ηθικο" του αυτοκινητου μου.Προκειται για ενα Ζ4 Ε89 35i 3000cc twin turbo με το αυτοματο 7αρι κιβωτιο(DCT) με ονομαστικη ιπποδυναμη 306hp και 41kg ροπης.Το αυτοκινητο μετρηθηκε στο δυναμομετρο της Ace Motorsport και απεδωσε 275,9hp στις 5900rpm και 255,5 Ft-Lbs(αν δεν κανω λαθος αντιστοιχει σε 35,3kg ροπης) στις 5400rpm στην εργοστασιακη του μορφη(ΠΡΟΣΟΧΗ:τα νουμερα των δυναμομετρησεων που παραθετω αφορουν τιμες στον τροχο).Κατοπην της τοποθετησης του προγραμματος το αυτοκινητο δυναμομετρηθηκε ξανα και απεδωσε 340,9hp στις 6500rpm και 307,4 Ft-Lbs(42,5kg) ροπης στις 5100 rpm με σαφως βελτιωμενες καμπυλες ιπποδυναμης,ροπης και αναλογιας αερα-καυσιμου.Το αυτοκινητο κερδισε σημαντικα στις υψηλες rpm και τονωθηκε οσο επρεπε στις χαμηλες.Εξακολουθει να διατηρει την ομαλη και γραμμικη λειτουργια του μονο που τωρα απουσιαζουν τα "κομπιασματα" απο τις 5000 rpm και μετα οπου ηταν και το αδυνατο σημειο του.Η διαφορα του αυτοκινητου στον δρομο ειναι παραπανω απο εμφανης ειδικα στα πολλα χιλιομετρα τα οποια μολις περασουν τα 200 ανεβαινουν πραγματικα βροχη εως τον κοφτη τελικης ο οποιος και αφαιρεθηκε.Το μονο αρνητικο σημειο ειναι πως το κιβωτιο δεν επιτρεπει στο αυτοκινητο να παει παραπανω απο 275 Km/h καθως και να στροφαρει πανω απο τις 6900rpm παρολο που ο κοφτης στροφων μετατοπιστηκε απο τις εργοστασιακες 7000rpm στις 7200rpm.Το δευτερο δεν ειναι ιδιαιτερο προβλημα,αφου απο τις 6900 και μετα παρατηρειται πτωση τις αποδοσης(επομενως ειναι και το σημειο που αλλαζω τις ταχυτητες).Ωστοσο και τα 2 ζητηματα μπορουν να διορθωθουν κατοπιν σωστου προγραμματισμου του σασμαν,οπως μου επισημανε και ο βελτιωτης μου.Μεχρι ωρας ειμαι κατι παραπανω απο ευχαριστημενος απο την επιλογη μου και το κυριοτερο απο την πολυ καλη δουλεια που φαινεται οτι εγινε πανω στο αυτοκινητο μου.Το πρωτο βημα εγινε με επιτυχια...ο επομενος στοχος ειναι η τοποθετηση μιας ποιοτικης aftermarket turbo-back εξατμισης και ενος μεγαλυτερου intercooler.Stay tuned...

Υ.Γ : α)Παρακαλω να με διορθωσει καποιος εαν εχω κανει λαθος στην μετατροπη των μοναδων της ροπης β)οταν βρω χρονο θα ποσταρω τα διαγραμματα με τις δυναμομετρησεις του αυτοκινητου πριν και μετα την τοποθετηση του προγραμματος

Εντυπωσιακό το αποτέλεσμα!!

να το χαίρεσαι και πάντα με ασφάλεια!

Τα 275 που βλέπεις είναι εκεί που μπαίνει ο κόφτης τελικής λογικά.