PDA

Επιστροφή στο Forum : τελικη ταχυτητα 525tds Ε39


giannis_compact
12-01-10, 23:05
Παιδια καλησπερα.Το Ε39 του ξαδερφου μου δεν βγαζει καθολου τελικη.Στα 180-185 κοβει ενω το στροφομετρο δειχνει να εχει παρα πολυ δρομο ακομη.Μηπως εχει κανενα κοφτη?Θελει καθαρισμα το τουρμπο?Τι μπορει να φταιει?Τα πετρελαια?Το εργοστασιο το δινει 211..Ειναι 525tds.

rapid_fast
12-01-10, 23:51
Οι άλλες ταχύτητες το γεμίζουν το στροφόμετρο??

giannis_compact
12-01-10, 23:56
Κανονικοτατα!Φορτωμενη πολυ καλα!Στην τελικη τι μπορει να συμβαινει?

giannis_compact
12-01-10, 23:58
Φορτωνει ηθελα να γραψω..

rapid_fast
13-01-10, 01:58
Μπά, κόφτη δεν πρέπει να έχει, και άμα γεμίζουν όλες οι ταχύτητες χωρίς κόμπιασμα ψηλά, δεν είναι και ατροφία.. Ούτε τουρμπίνα μπορεί να είναι, αφού οι υπόλοιπες ταχύτητες γεμίζουν, ούτε κυβερνήτης αντλίας, ούτε βουλωμένα επιστρεφόμενα ούτε μπέκ ούτε κακό καύσιμο...
Όταν τρέχει 185 βγάζει ντουμάνι πίσω? σε αντίστοιχες στροφές με τετάρτη, βγάζει ντουμάνι?

giannis_compact
13-01-10, 02:28
Το αυτοκινητο εχει 4ταχυτο αυτοματο σασμαν.Δε ντουμανιαζει καθολου.Αλλα εχω παρατηρησει οτι οταν το Αυτοκινητο ειναι Ελλαδα δε δουλευει τοσο αθορυβα οσο οταν ειναι Γερμανια.Οταν ξανα πηγαινει Γερμανια,μετα απο 2-3 ντεποζιτα δουλευει πιο στρωτα.Αγοραστηκε πριν δυο χρονια με 133.000 χμ.,τωρα εχει 245.000.Αλλα και μετα 130+ που ηταν τοση ηταν η τελικη του.Ανεβαζε δηλαδη κανονικα και εκει αρχιζει να κομπλαρει χωρις λογο.Τι φταιει?Ειναι μεγαλη αποκλιση με τα 211 που δινει η εταιρεια..

rapid_fast
13-01-10, 03:02
Με πιάνεις αδιάβαστο....
Μήπως είναι η βαλβίδα στην πολλαπλή εισαγωγής?

giannis_compact
13-01-10, 03:57
Σε ενα συνεργειο μας ειπαν για τουρμπο..Το καθαρισαν,αλλα τιποτα!Σε ενα αλλο μας ειπαν για κοφτη και κατι τετοια χαζα!Να τους πω για αυτη τη βαλβιδα?Ειναι σαν να σταματαει κατι το αυτοκινητο..Οτι και να το κανεις δεν παει παραπανω..

alexk
13-01-10, 08:33
Έχει αλλάξει τουρμπίνα ?

giannis_compact
13-01-10, 08:34
Οχι,η εργοστασιακη ειναι...Τι ρολο παιζει αυτο?

alexk
13-01-10, 08:49
Οχι,η εργοστασιακη ειναι...Τι ρολο παιζει αυτο?

Με 230χιλ χλμ. η ίδια τουρμπίνα... ίσως έχει χαλάσει και δεν σηκώνει πίεση.

giannis_compact
13-01-10, 08:55
To pajero που εχουμε στα χωραφια εχει 400+ χιλιαδες χιλιομετρα,δεν εχει αλλαχτει και μια χαρα τελικιαζει...:(

XT660
13-01-10, 14:09
δες εδω http://www.motor-talk.de/forum/aktion/Attachment.html?attachmentId=658025

giannis_compact
13-01-10, 14:19
Ευχαριστω πολυ φιλε,αλλα δεν πολυ-εβγαλα ακρη..

XT660
13-01-10, 14:25
και γω δεν εχω ασχοληθει πολυ με diesel, πρεπει να γινουν σε συνεργειο τα check που λεει το tis μακαρι να ειναι κατι απο τα απλα...

giannis_compact
13-01-10, 14:33
Κανεις δεν εχει βρει κατι..Για να δουμε..

mitsos_chania
13-01-10, 14:37
4αρι σασμαν σε ε39???????

skatzoxoiros
13-01-10, 14:44
Ξεκινάμε απο καθάρισμα πολλαπλής: στα ταξί ιδίως όσοι χρησιμοποιούν πετρέλαιο ότι να 'ναι, την καθαρίζουν κάθε 150 με 200.000 Km γιατι γεμίζει και δε παει καθόλου το αμάξι.
Η βαλβίδα ΕGR: Σχετικό threat με φωτό θα δεις εδώ (http://forums.5series.net/index.php?showtopic=53457)...
Τελος έλεγχος και καθαρισμός των μπεκ...

giannis_compact
13-01-10, 14:56
4αρι σασμαν σε ε39???????

Ναι 4αρι αυτοματο χωρις steptronik..'98 μοντελο ειναι..525 tds..οχι 525d..

rapid_fast
13-01-10, 18:51
Σε ενα συνεργειο μας ειπαν για τουρμπο..Το καθαρισαν,αλλα τιποτα!Σε ενα αλλο μας ειπαν για κοφτη και κατι τετοια χαζα!Να τους πω για αυτη τη βαλβιδα?Ειναι σαν να σταματαει κατι το αυτοκινητο..Οτι και να το κανεις δεν παει παραπανω..

Κοιτάξτε πρώτα τη βαλβίδα, και μετά θα πιάσουμε το κιβώτιο.. Καλά?? (και απο εκεί μπορεί να σε κόβει)

giannis_compact
13-01-10, 19:11
Ισως.Οταν ερθει το αμαξι στην κυριοτητα μου θα το κανω μετατροπη σε 530d με steptronik να'μαι ησυχος...:yippee::bananasmi:dance::rockon:

giannis_compact
13-01-10, 19:13
Κοιτάξτε πρώτα τη βαλβίδα, και μετά θα πιάσουμε το κιβώτιο.. Καλά?? (και απο εκεί μπορεί να σε κόβει)

Δηλαδη φιλε rapid_fast λες δεν ειναι το τουρμπο ε?Μετρησεις συμπιεσης εγιναν και δουλευουν ολα σωστα..

individual
13-01-10, 20:01
μου το ειχε κανει και εμενα.........και ηταν απο το φιλτρο αναθυμιασεων......εχει αμεση σχεση με την τουρμπινα......οταν αυτο ειναι βουλομενο σε βαζει σε λειτουργεια SAFE MODE......και αν δεν το εχεις αλλαξει ποτε.....φροντισε να το κανεις για να μην εχεις αλλα.......κοστιζει 50 ευρω περιπου και τεχνικα 10-20 ευρω......ειχα αναφερθει σε αυτο παλαιοτερα..
το δικο μου βεβαια ειναι το 525d αλλα πιστευω οτι εχουν αρκετα κοινα

http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=19653

εδω ειναι και το σχεδιο........ειναι αυτο στο νουμερο 11

http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/Sedan/Europe/525d-M57/LHD/A/2003/april/browse/engine/cylinder_head_cover/


πιστευω να βοηθησα......και μακαρι να ειναι αυτο.......γιατι μεχρι να το βρω και εγω ειχα αλλαξει της που@@@@@ας τα ανταλλακτικα.

giannis_compact
13-01-10, 20:08
Ευχαριστω πολυ φιλε!Θα το κοιταξω αυριο κιολας!

giannis_compact
13-01-10, 20:11
μου το ειχε κανει και εμενα.........και ηταν απο το φιλτρο αναθυμιασεων......εχει αμεση σχεση με την τουρμπινα......οταν αυτο ειναι βουλομενο σε βαζει σε λειτουργεια SAFE MODE......και αν δεν το εχεις αλλαξει ποτε.....φροντισε να το κανεις για να μην εχεις αλλα.......κοστιζει 50 ευρω περιπου και τεχνικα 10-20 ευρω......ειχα αναφερθει σε αυτο παλαιοτερα..
το δικο μου βεβαια ειναι το 525d αλλα πιστευω οτι εχουν αρκετα κοινα

http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=19653

εδω ειναι και το σχεδιο........ειναι αυτο στο νουμερο 11

http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/Sedan/Europe/525d-M57/LHD/A/2003/april/browse/engine/cylinder_head_cover/


πιστευω να βοηθησα......και μακαρι να ειναι αυτο.......γιατι μεχρι να το βρω και εγω ειχα αλλαξει της που@@@@@ας τα ανταλλακτικα.

Τωρα που λες να μην εχω αλλα..Λες γιαυτο να ανεβαζε θερμοκρασια και μου ραγισε το κεφαλαρι?:icon_toil

individual
13-01-10, 20:24
δεν ξερω για κεφαλαρι....και δεν θελω να μαθω.....
τα αλλα που λεω που εχουν σχεση με αυτο το φιλτρο ειναι οτι παιρνεις την τουρμπινα στα χερια η οποα με τη σειρα της,αν χαλασουν τα στεγανα της,γεμιζει λαδια ολη ηεξατμιση και κατα συνεπεια αχρηστευοντε οι καταλυτες,οι οποιοι κοστιζουν οσο ενα αυτοκινητο πολης αν τους παρεις απο την BMW..........και αυτο που με εκνευρησε αφανταστα ειναι οτι και εγω και καποιοι φιλοι με χ5 που φοραει το ιδιο μοτερ μ57 πηγαιναμε για σερβις στην bmw,οχι στην ιδια ουτε ενας που@@ης μηχανικος δεν ανεφερε αυτο το φιλτρο.......οταν το εμαθα......το ''σφυριξα''σε ολους και στο φορουμ.......καποιοι το προλαβαν....καποιοι οχι......

giannis_compact
13-01-10, 20:30
Καταλαβα..Παντως με την τελικη το προβλημα υπηρχε πολυ πριν το κεφαλαρι ραγισει,70-80 χιλιαδες χιλιομετρα πριν..Αυτα τα χιλιομετρα εγιναν σε μικρο χρονικο διαστημα,ενα χρονο και κατι..

individual
13-01-10, 20:32
ποσα χλμ εχει το αμαξι??

giannis_compact
13-01-10, 20:36
255.000 νομιζω..Με 133 αγοραστηκε και ηταν απο τοτε το προβλημα τελικης..Αλλα μας ειπαν σε συνεργειο οτι εχει κοφτη και δεν το ψαξαμε..Επειτα ομως,ανακαλυψα πως δεν υπαρχει καποιος κοφτης τελικης..

individual
13-01-10, 20:42
οποτε φιλε μου να υποθεσω οτι δεν αλλαχτηκε ποτε.......ενω θα επρεπε να ειχε αλλαχτει τουλαχιστον 2-3 φορες.........
τελος παντων ασχετα αν ειναι απο αυτο η οχι το προβλημα....καλο θα ειναι να αλλαχτει....και σου το λεω επειδη δεν κοστιζει ακριβα.

ελπιζω να βοηθησα.

giannis_compact
13-01-10, 20:45
Βεβαια βοηθησες φιλε εννοειται.Οσο το ειχε ο γερμανος ισως να ειχε αλλαχτει.Σε μας στην Ελλαδα οταν ειναι εδω το αμαξι(και τα σερβις τυχαινουν παντα ενω ειναι εδω) δεν εχει αλλαχτει ποτε..

individual
14-01-10, 19:34
φιλε μου.......στην γερμανια ειναι που δεν τα αλλαζουν ποτε.......ουτε αυτο,ουτε λαδια σασμαν,ουτε διαφορικου......ακομα και της μηχανης τα αλλαζουν στην καλυτερη περιπτωση στις 25.000 χλμ........ασχετα αν εχουν γινει λασπη........τα εχω δει με τα ματια μου.

kloukakis
14-01-10, 20:08
σορρυ για το οφτοπικ, αλλα λαδια σαζμαν και διαφορικού καθε ποτε πρεπει να αλαζονται?(3.18ις)

individual
14-01-10, 20:31
αν ρωτας εμενα......δεν μπορω να σου δοσω μια υπευθηνη απαντηση..........και βασικα πανε στα forum-σειρα 3-τεχνικα θεματα και ρωτησε το εκει καλυτερα........

παντως λογω το οτι η BMW λεει οτι δεν τα αλαζουμε ποτε.........μπορεις π.χ. να κανεις καποιο δικο σου προγραμμα................ας πουμε καθε 50.000 χλμ..............το λεω ως παραδειγμα.........δεν παιρνω στο λαιμο μου κανεναν.

kloukakis
14-01-10, 21:37
ελπιζω να λεει αλήθεια η BMW, παντως θα παω να τα κοιτάξω για να εχω το κεφάλι μου ησυχο, μιας και το πηρα μεταχειρισμένο. ευχαριστω και σορρυ για το οφ.
φιλε γιαννη καλη δυναμη με την 5αρα σου.

vag535
14-01-10, 23:29
Χαιρετω την παρεα και θα ηθελα να ρωτησω αν εχει και το δικο μου πενταρι αυτο το φιλτρο των αναθυμιασεων!Ειναι 535d του 2005!Ευχαριστω!

Fairytale
15-01-10, 01:30
σορρυ για το οφτοπικ, αλλα λαδια σαζμαν και διαφορικού καθε ποτε πρεπει να αλαζονται?(3.18ις)http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?p=72652#post72652
Την άλλη φορά που θα έρθω κάτω... έχει διαγώνισμα !!!
C U out there

kloukakis
15-01-10, 04:48
http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?p=72652#post72652
Την άλλη φορά που θα έρθω κάτω... έχει διαγώνισμα !!!
C U out there

χαχαχα, κριμα που δεν το εδωσα το διαγωνισμα οταν ανεβηκα αθηνα, αλλα ημουν αρωστος. Η πλακα ειναι πως το θρεντ το ειχα διαβασει αλλα δεν ειχα φτασει μεχρι το inspetion II γιατι δεν εχει ερθει ακομα η ωρα του (ευτυχως). παντως αν μπει το μπλοκε που τοσο λαχταρω θα σας στειλω τις εξετασεις να τισ δειτε, χεχε....
και παλι σορρυ για το οφ...:banned:

individual
15-01-10, 15:38
Χαιρετω την παρεα και θα ηθελα να ρωτησω αν εχει και το δικο μου πενταρι αυτο το φιλτρο των αναθυμιασεων!Ειναι 535d του 2005!Ευχαριστω!


αν ειναι ο κινητηρας σου αυτος.......που μαλλον ειναι......εχει.......ειναι το νουμερο 9 στο παρακατω σχεδιο......

http://bmwfans.info/parts/catalog/E60/Sedan/Europe/535d-M57N/LHD/N/2005/april/browse/engine/cylinder_head_cover/

onyx
15-01-10, 16:37
Καλού κακού σιγουρευτείτε ότι δεν φταίει ο καταλύτης.... αν και θα είχε χειροτερέψει τόσα χλμ (εμένα αυτό έφταιγε.... και γέμιζαν οι ταχύτητες και όλα καλά... μέχρι να το βρούμε με το ζόρι έφτανε τα 140!).
Υπάρχει και περίπτωση να έχει κόφτη. Μπορεί να τον έβαλε ο προηγούμενος με κάποιο πρόγραμμα για οικονομία και μειωμένες φθορές... ψάξτε το κι αυτό.
Η Ε39 νομίζω έβγαινε με αυτόματο 4άρι, 5άρι και 5άρι steptronic.

individual
15-01-10, 18:03
+1..........παιζει και αυτο.............τους αλλαξα και εγω τους καταλυτες.......αλλα παλι το εκανε........μολις αλλαξα το φιλτρο αυτο,δεν το ξανακανε........συμπτωση???.....τι να πω....

k.kakos
16-04-10, 23:26
Το tds δεν εχει φιλτρο αναθυμιασεων, με τετοιο ειναι εφοδιασμενοι οι Common Rail μεταγενεστεροι κινητηρες (525d, 530d), ο tds ειναι τεχνολογιας indirect injection.

Τα πιθανα προβληματα μπορει να ειναι πολλα, το καλυτερο που μπορεις να κανεις για αρχη ειναι να το ανεβασεις σε διαγνωστικο και να αποκλησεις ηλεκτρονικες βλαβες. Οπως προαναφερθηκαν ειναι πολυ πιθανο οι καταλυτες να δημιουργουν το προβλημα, επισης καλο ειναι να καθαριστει η AGR βαλβιδα, θ'αλλαξει συμπεριφορα ο κινητηρας.

Ο tds φημιζεται για ραγισμενα κεφαλαρια, πρωτη διαδικασια σε μεταχειρισμενο αλλαγη αντλιας νερου, καθαρισμος ψυγειου, επισης αν παιρνει δυσκολα μπρος ζεστο, αλλαγη καδενας. Αυτα μου ερχονται τωρα την ωρα που γραφω.

Επισης, αυτοματο κιβωτιο-αλλαγη οπωσδηποτε λαδια και φιλτρο, ας λεει η BMW lifetime, εννοει την περιοδο ζωης του κιβωτιου και οχι των λαδιων...

individual
15-12-10, 05:29
κοιταξτε το φιλτρο αναθυμιασεων και την βαλβιδα πιεσης-πληρωσης

tsitsos
07-01-11, 11:35
με ολα οσα διαβασα εδω μαλλον δεν υπαρχει περειπτωση να το βελτιωσω το μοτερ ουτε καν προγραμα..

individual
11-01-11, 20:29
στα περισσοτερα ποστ μου,αναφερομαι σε πραγματα που εχω συναντησει στο δικο μου,και ισως αθελα μου να σε μπερδευω περισσοτερο.....
το λεω αυτο γιατι μπορει να εχουμε 39αρια.....που ειναι 2,5αρια......που ειναι και ντιζελ.....
ΑΛΛΑ....ελαχιστα ειναι και τα κοινα τους σημεια.....
ετσι για την ιστορια να σου πω,οτι ενας γνωστος μου ειχε ερθει απο γερμανια με 525tds....και δυστηχως εφαγε μετωπικη συγκρουση (δεν επαθαν τιποτα) και το αμαξι το ειχε παρατημενο σε μια αυλη....
μου ειπε να παρω οτι θελω και να του δοσω οτι νομιζω εγω (ειχε αποζημιωθει)....
μου ειχε πει αν το ηθελα και ολοκληρο......αλλα τοτε καιγομουν για τουρμπινα.....και δεν με ενδιεφερε
αποτελεσμα......δεν πηρα ουτε μια βιδα.....
οχι οτι αν το επερνα και το εκανα φιλο-φτερο,δεν θα εβρισκα κατι.....
αυτα!!!

tsitsos
15-04-11, 13:54
το μονο που σου συνηστω εγω προσωπικα ειναι να δεις το 3 και ηλεκτρονικο μπεκ το οποιο σιγουρα πρεπει να χανει πετρελαιο....ειχα ακριβως το ιδιο προβλημα με εσενα στα 180 εκοβε το αμαξι...εψαξα τα παντα και τελικα βρεθηκε το ηλεκτρονικο μπεκ απο καποια ορια και μετα αντι να ψεκαζει στον θαλαμο καυσης να το μοιραζει εξω...κοστος 450 ευρω..